Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do content marketingu

Narzędzia do content marketingu automatyzują procesy tworzenia, publikowania i śledzenia zwrotu z inwestycji w kampanie content marketingowe. Typowe funkcje tych rozwiązań obejmują zarządzanie przepływem pracy, wspólną edycję, planowanie publikacji, analizę SEO oraz integrację społecznościową.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do content marketingu

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 39 w

Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów. Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Platforma Interactive Content, która umożliwia marketerom tworzenie interaktywnych doświadczeń bez pisania nawet jednej linijki kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu
Dot.vu to platforma interaktywnych treści, która umożliwia marketerom tworzenie interaktywnych doświadczeń na skalę bez pisania nawet jednej linijki kodu. Korzystając z ich platformy, możesz projektować gry marketingowe, quizy, kalkulatory, interaktywne filmy, interaktywne flipbooki, doświadczenia związane ze sprzedażą z przewodnikiem i wiele innych. Użyj szablonu, dostosuj go, zamieść, promuj i obserwuj, jak przybywa ci leadów! To takie proste. Ponadto ułatwia zbieranie cennych danych od osób trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Szybszy, płynniejszy system headless CMS, który pozwala na rozwój w ulubionym frameworku. Marketerzy uwielbiają interfejs użytkownika. Dyrektorzy uwielbiają ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS
Szukasz szybszego, płynniejszego systemu CMS (system zarządzania zawartością), który pozwoli ci się rozwijać w ulubionym frameworku? ButterCMS jest rozwiązaniem intuicyjnym, dzięki czemu marketerzy uwielbiają go używać, i wystarczająco przystępny cenowo, aby ułatwić pracę menedżerom. Firma wierzy w: mikroserwisy, API-first, cloud-hosting i headless. Uważa, że intuicyjny interfejs użytkownika daje codzienną przewagę. Stosuje najszybszą implementację i uwielbia pomagać w przekształcaniu CMS w przewagę konkurencyjną. Buduj lepiej z Butter. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Polska Produkt lokalny
Platforma oparta na sztucznej inteligencji, która generuje treści SEO. Publikuj utworzone treści bezpośrednio w swojej witrynie WordPress. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copymate
Przedstawiamy platformę SaaS opartą na sztucznej inteligencji, która rewolucjonizuje świat tworzenia treści SEO. Ta najnowocześniejsza platforma pozwala bez wysiłku generować nieograniczone, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek artykuły w dowolnym języku, bez żadnej wcześniejszej wiedzy. Dzięki bezproblemowej integracji z WordPress możesz publikować treści bezpośrednio na swojej stronie internetowej, z łatwością zarządzając wieloma witrynami. Wykorzystaj moc najnowszego modelu językowego OpenAI, aby zwiększyć produktywność, zaoszczędzić czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copymate

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Utrzymuj płynność wdrożeń i jasność komunikacji, używając Trello, aby zobaczyć, które zadania są na dobrej drodze, a które treści są następne.
Od planowania startu, przez zawartość kalendarza redakcyjnego, po agendy spotkań i wszystko inne — Trello pomaga zespołom marketingowym zrobić więcej. Trello to centrum dowodzenia, które łączy wszystkie zadania i narzędzia, aby pokazywać aktualizacje statusu, terminy płatności i pozwala szybko komentować kolegom z zespołu. Dołącz pliki i zgłoszenia z innych aplikacji, takich jak Google Docs i Salesforce, aby wszystko pozostało razem. Utrzymuj płynność wdrożeń i cały zespół marketingowy na tej samej stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Wrike to platforma zarządzania pracą z funkcjami marketingu treści, takimi jak szablony kampanii, niestandardowe formularze wniosków i narzędzia do weryfikacji.
Wrike jest platformą marketingu treści, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Zautomatyzuj proces twórczy za pomocą zaawansowanego oprogramowania, które możesz dostosować do potrzeb Twojego zespołu. Usprawnij zadania przychodzące za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, które automatycznie przypisują członków zespołu. Przyspiesz zatwierdzanie i stwórz jeden log informacji zwrotnych dla zasobów cyfrowych. Użyj konfigurowalnych szablonów i raportów, aby tworzyć kampanie i śledzić postępy. Zwiększ skuteczność marketingu treści i wskaźnik ROI dzięki kompleksowemu oprogramowaniu Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Twórz i wysyłaj spersonalizowane kampanie e-mail marketingu, biuletyny i kampanie wiadomości SMS w ciągu kilku minut, korzystając z gotowych szablonów sklepu w trybie online.
Uniwersalne narzędzie do e-mail marketingu kampanii SMS Omnisend, któremu zaufało ponad 80 tys. firm e-commerce, automatyzuje marketing w całej podróży klienta — docierając do odpowiednich odbiorców, z odpowiednim komunikatem we właściwym czasie. Szybko twórz profesjonalne i angażujące kampanie, aby docierać do kupujących z porzuconymi produktami w koszyku, sprzedawać po wyższej cenie z rekomendacjami produktowymi i witać nowych subskrybentów z kodem rabatowym i nie tylko. Łatwa integracja jednym kliknięciem z Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnisend

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych.
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Twórz zachwycające projekty, filmy i opracowuj kopie przy użyciu narzędzia ai copywriter.
Simplified ułatwia projektowanie w kilka sekund. Wybieraj spośród tysięcy oszałamiających szablonów postów w mediach społecznościowych, historii na Instagramie, Reels, TikToks, reklam, banerów i czego tylko chcesz – wszystko za darmo. Ciesz się magiczną SI, która umożliwia usuwanie tła, tworzenie animacji i zmianę rozmiaru obrazów za pomocą jednego kliknięcia. Już nigdy więcej nie będziesz musieć korzystać z wielu narzędzi. Błyskawicznie dostosowuj się do potrzeb, dzięki bibliotece zasobów zawierającej miliony zdjęć, tysiące czcionek i komponentów do projektowania. Wystarczy tylko przeciągnąć i upuścić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simplified

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Kajabi to uniwersalne narzędzie stworzone, aby umożliwić ludziom tworzenie produktów cyfrowych, wprowadzać je na rynek i sprzedawać wiedzę specjalistyczną w trybie online.
Kajabi to wiodący sposób na monetyzację wiedzy online. Twórz kursy w trybie online, strony członkowskie, społeczności, podcasty, programy coachingowe i cyfrowe pliki do pobrania. Skorzystaj z szablonów, aby rozpocząć sprzedaż treści. Prowadź marketing z w pełni rozwiniętą stroną internetową, rozwiązaniem CRM, marketingiem partnerskim i lejkami sprzedaży. Rozwijaj swoją firmę dzięki analityce, przetwarzaniu płatności i dostępnym zasobom szkoleniowym dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Oprogramowanie do tworzenia kopii zasilane AI neuroflash pomaga zespołom marketingowym tworzyć krótko- i długoformatowe kopie znacznie szybciej.
neuroflash to AI copywriter tworzy short- i long-form copy znacznie szybciej, w inteligentniejszy, bardziej intuicyjny i efektywny sposób. neuroflash to europejski AI Content Suite nr 1, któremu zaufało ponad 500.000 użytkowników. 💡 Pisz znacznie szybciej, jak profesjonalista. 💬 Korzystaj z ChatFlash i twórz osobowości. 📊 Oferujemy wiele różnych typów tekstów, takich jak artykuły blogowe, social media, przepisywanie tekstów i inne. 🔎 Użyj naszego narzędzia SEO, aby bezpośrednio zoptymalizować każdy tekst i wpłynąć na jego jakość. 🎨 Twórz unikalne obrazy dzięki naszym ImageFlash. Dowiedz się więcej na temat produktu: neuroflash

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Twórz, remiksuj i optymalizuj treści w postaci wbudowanych cyfrowych książek, zasobów twórczych do mediów społecznościowych i poczty e-mail, opowieści mobilnych i nie tylko.
Twórz swoje projekty w ulubionych narzędziach, takich jak Adobe lub Canva, przesyłaj e-booki, broszury, białe księgi i inne treść generujące popyt do Issuu, a także umieszczaj je na stronach docelowych za formularzem leadowym. Połącz je ze strategicznymi stronami internetowymi i wykorzystaj moc SEO Issuu. Generuj na bieżąco ciągły strumień zasobów społecznościowych i e-mailowych, zoptymalizowanych pod kątem najskuteczniejszych kanałów. Śledź konwersje za pomocą adresów URL UTM Google i mierz swoje sukcesy za pomocą statystyk Issuu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Polska Produkt lokalny
Senuto to narzędzie oparte na SaaS, za pomocą którego będziesz w stanie zaplanować treść swojej strony internetowej, przygotować ją i zmierzyć jej wydajność. Our p
Senuto to narzędzie oparte na SaaS, za pomocą którego będziesz w stanie zaplanować treść swojej strony internetowej, przygotować ją i zmierzyć jej wydajność. Platforma dostarcza i analizuje dane, a wszystko to w celu przygotowania doskonałych treści do SEO. Zgodnie z zasadą Zaplanuj → Napisz → Śledź, wszystkie niezbędne narzędzia znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Senuto

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści sprzedażowych oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite ogłoszono najłatwiejszą w użyciu platformą do zarządzania treściami, dzięki której zespoły marketingowe mogą odkrywać, rozpowszechniać i śledzić treści natychmiast, kontaktując się z zespołami sprzedaży, zespołami sukcesu klienta i partnerami handlowymi. Skorzystaj z analizy zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, aby zobaczyć, jakie treści przynoszą przychody, ustanowić priorytety odnośnie leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite jest dostępne na wszystkich urządzeniach i integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i marketingowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomaga w centralnym i wydajnym zarządzaniu wszystkimi treściami w mediach społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania marketingiem treści. Oprogramowanie pomaga w tworzeniu, zarządzaniu i uruchamianiu wszystkich działań marketingu treści na wszystkich istotnych kanałach centralnie i skutecznie za pośrednictwem jednego innowacyjnego narzędzia. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję.
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję. Z łatwością dodaj interaktywną warstwę do wszystkich swoich obrazów i filmów. Spraw, aby Twoje filmy i obrazy były interaktywne. Dodaj wezwanie do działania, oznacz swoje produkty, otrzymaj subskrypcje newslettera i zwiększ liczbę konwersji. Dzięki Spott zyskasz więcej na opublikowanych obrazach i filmach, dodając interaktywne elementy; mogą to być elementy umożliwiające działanie i dokonywanie pomiarów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spott

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Planuj, zarządzaj i optymalizuj treści w skali przedsiębiorstwa dzięki Sprinklr, rozwiązaniu zasilanemu przez najbardziej zaawansowany silnik AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne rozwiązanie marketingu treści klasy korporacyjnej, któremu zaufało 90% ze 100 największych marek na świecie. Sprinklr pomaga markom planować, wdrażać, zarządzać i optymalizować treści z jednej ujednoliconej platformy, zapewniając bardziej wydajną współpracę między działami i regionami, maksymalizując ROAS i minimalizując koszty produkcji treści. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr, pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Narzędzie do tworzenia treści oparte na sztucznej inteligencji, które przekształca pomysły w jasne, przekonujące i autentyczne teksty.
Wordtune to narzędzie do tworzenia treści pisemnych, które pomoże Ci przekazać dokładnie to, co masz na myśli. Jest ono oparte na zaawansowanej sztucznej inteligencji, aby generować w czasie rzeczywistym sposoby innego ujęcia treści zapisanych zdań i przekształcać pomysły w atrakcyjne, angażujące i autentyczne teksty. Wordtune zachowuje znaczenie Twojego zdania, jednocześnie poprawiając ton, wybór słów i styl. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wordtune

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
tubics jest doskonałym rozwiązaniem dla YouTube SEO, obejmującym cały łańcuch wartości marketingu wideo, od pomysłu na wideo do raportowania.
tubics jest doskonałym rozwiązaniem dla YouTube SEO, obejmującym cały łańcuch wartości marketingu wideo, od pomysłu na wideo do raportowania. Pomysł: badania tematyczne, sugestie tematyczne i potencjał wideo. Tworzenie: briefingi wideo, informacje o słowach kluczowych, skryptach, cięciach, stawkach, długościach i nie tylko. Optymalizacja: automatyczne rekomendacje SEO dla wszystkich istniejących treści. Raportowanie: rankingi słów kluczowych w czasie i wnikliwe raportowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: tubics

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Publitas łączy w sobie potężną platformę i strategiczne partnerstwo, aby dostarczać internetowe rozwiązania w zakresie treści dla dzisiejszego środowiska handlu detalicznego
Publitas łączy w sobie potężną platformę i strategiczne partnerstwo, aby dostarczać internetowe rozwiązania w zakresie treści dla dzisiejszego środowiska handlu detalicznego. Pozwól swoim klientom odkrywać i inspirować się publikacją katalogów online. Ponad 1600 wiodących sprzedawców detalicznych, takich jak IKEA, Aldi, Carrefour i Staples, korzysta z Publitas. Klienci mogą przeglądać produkty z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie, otrzymywać spersonalizowane katalogi dynamiczne i robić zakupy bezpośrednio z publikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Publitas

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Desk-Net usprawnia procesy planowania dla strategów treści, komunikacji korporacyjnej, marketerów treści i zespołów redakcyjnych.
Desk-Net to potężne oprogramowanie do kalendarza treści. Nasze narzędzie do strategii treści pomaga planować treści na dowolnej liczbie platform. Monitoruj statusy, zarządzaj kampaniami i koordynuj zadania & pracowników. Desk-Net zapewnia wtyczki do dwukierunkowych integracji z wieloma systemami CMS, takimi jak WordPress czy Drupal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Desk-Net

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych do tworzenia i planowania treści na platformie mediów społecznościowych za pomocą jednego łatwego interfejsu
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych, które pomaga marketerom, twórcom i firmom rozwijać się w mediach społecznościowych. Twórz treści, korzystając z milionów szablonów i bezpłatnych obrazów, filmów i muzyki. Generuj tekst automatycznie za pomocą sztucznej inteligencji. Zaplanuj wszystko z jednej łatwej w obsłudze platformy do kanałów mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creasquare

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie reklamy natywnej i odkrywania oparte na chmurze, zaprojektowane w celu generowania ruchu, monetyzacji treści i zwiększania zaangażowania widowni.
Taboola to innowacyjna platforma reklamy natywnej i odkrywania oparta na chmurze, zaprojektowana w celu pomocy firmom w generowaniu ruchu, monetyzacji treści i zwiększaniu zaangażowania widowni. Zaufana przez czołowe właściwości cyfrowe na całym świecie, Taboola oferuje ogromny zasięg dla reklamodawców, co czyni ją doskonałym wyborem dla marketingu opartego na wynikach, generowania leadów w dużym zakresie, e-commerce, marketingu afiliacyjnego i kampanii świadomościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Taboola

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Navori QL Professional jest wysoce skalowalnym oprogramowaniem do znakowania cyfrowego klasy enterprise z obsługą wielu platform.
Navori QL Professional jest wysoce skalowalnym oprogramowaniem do znakowania cyfrowego klasy enterprise z obsługą wielu platform. Dostępne w chmurze i lokalnie. Zawiera trzy moduły. Serwer QL z wieloosobowym, wielopoziomowym zarządzaniem treścią. QL Content Manager, intuicyjny interfejs użytkownika oparty na HTML5. QL Player, najpotężniejsze i najwydajniejsze oprogramowanie do odtwarzaczy multimedialnych dostępne na urządzeniach z systemem Windows, Android i System-on-Chip (SoC). Dowiedz się więcej na temat produktu: QL Digital Signage Software

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Live Center to miejsce, w którym dziennikarstwo spotyka się z przełomowymi wiadomościami, sportem i innymi treściami w czasie rzeczywistym, aby nawiązać kontakt z czytelnikami
Live Center zapewnia konfigurowalną platformę do blogowania na żywo dla przedsiębiorstw z branży informacyjnej i medialnej. Daj dziennikarzom możliwość dostarczania najnowszych informacji na żywo i raportowania o najświeższych historiach lub wydarzeniach sportowych z dowolnego miejsca. Intuicyjny interfejs redakcyjny umożliwia dziennikarzom wzbogacenie doświadczenia czytelnika dzięki wykorzystaniu postów w mediach społecznościowych, danych stron trzecich, głębokich artykułów łączących i funkcji edycji komentarzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Live Center

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Zoho Marketing Automation to kompleksowe oprogramowanie do automatyzacji marketingu, służące do zarządzania działaniami marketingowymi w wielu kanałach
Zoho Marketing Automation to oparte na chmurze oprogramowanie opracowane specjalnie dla firm, które szukają rozwiązania do automatyzacji marketingu. To oprogramowanie działa jako podstawowe narzędzie marketingowe na co dzień, które oferuje funkcje marketingowe i sprzedażowe, takie jak generowanie i kwalifikacja potencjalnych klientów. Oferuje również rozbudowane funkcje do analizy danych i internetowego marketingu behawioralnego, a także różne strategie kampanii marketingowych, od marketingu SMS-owego po kampanie społecznościowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Marketing Automation

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Cyfrowa platforma katalogowa, która przekształca plik PDF w interaktywne doświadczenie. Uchwyć swoich odbiorców dzięki inspirującym treściom markowym.
iPaper to cyfrowa platforma katalogowa, która umożliwia przekształcanie drukowanych ulotek i katalogów w pełni interaktywne cyfrowe zakupy. Przyciągnij uwagę odbiorców za pomocą inspirujących i markowych treści. Obniż czas i wysiłek związany z uruchomieniem cyfrowych katalogów dzięki automatyzacji. Śledź wydajność swoich treści i zobacz, jak katalog napędza ruch i sprzedaż. Platforma iPaper została stworzona z myślą o firmie. Oferuje zaawansowane funkcje, które umożliwiają pełną automatyzację konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Łatwe w użyciu narzędzie do zarządzania stronami internetowymi Monsido automatyzuje odnajdywanie i eliminację problemów z dostępnością, treściami, SEO, polityką prywatności i szybkością działania.
Jedna platforma do poprawy doświadczenia użytkownika na stronie internetowej. - Znajdź i napraw błędy SEO oraz odkryj możliwości optymalizacji. - Zlokalizuj i sprostuj naruszenia wytycznych i przestarzałe treści. - Przyspiesz swoją stronę internetową dzięki ukierunkowanym rekomendacjom technicznym. - Uzyskaj szczegółowe, łatwe do zrozumienia dane analityczne. - Monitoruj swoją stronę internetową w czasie rzeczywistym pod kątem wolnych czasów reakcji lub przestojów. - Napraw błędy na stronie internetowej bez konieczności logowania się do systemu CMS (zarządzania zawartością). - Przestrzegaj standardów dostępności do sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: Monsido

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
OrchestraCMS to jedyna platforma do zarządzania treścią i doświadczeniami cyfrowymi zbudowana w 100% natywnie na Salesforce, która zasila stronę internetową i intranet.
OrchestraCMS to jedyna platforma do tworzenia treści i doświadczeń cyfrowych zbudowana w 100% natywnie na Salesforce. OrchestraCMS pomaga klientom Salesforce tworzyć atrakcyjne doświadczenia cyfrowe dla klientów, partnerów i pracowników, łącząc w unikalny sposób treści z danymi biznesowymi, procesami i aplikacjami w dowolnym kanale i urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OrchestraCMS

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Przyszłość Prompt Engineering dla AI Chat GPT. Pozwól sztucznej inteligencji tworzyć treści dla blogów, artykułów, stron internetowych, mediów społecznościowych i nie tylko.
Rozwiązania budowane dla rozwoju Twojego biznesu Jesteśmy agencją marketingową i rozwoju cyfrowego, która działa w oparciu o wyniki i oferuje kompleksowe rozwiązania dla nowoczesnych potrzeb biznesowych. Przewiduj zmiany, podejmuj przemyślane decyzje i łatwo dokonuj zmian. Działaj szybciej dzięki narzędziom w jednym miejscu AIAM wykorzystuje moc najbardziej zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, aby przynieść Ci przyjazną dla użytkownika platformę, która upraszcza Twoje życie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Geeklab

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Dzięki sztucznej inteligencji w ciągu kilku sekund stwórz treści gotowe do publikacji. Opierając się na ponad 200 przypadkach użycia, Scribespace ma wszystko pod kontrolą.
Scribespace pozwala użytkownikom tworzyć wysokiej jakości, angażujące i unikalne treści, które są zoptymalizowane pod kątem SEO. Dzięki ponad 200 przypadkom użycia i ponad 50 szablonom użytkownicy mogą generować treści dla wszystkich rzeczy, od pełnych artykułów, listów motywacyjnych/życiorysów, kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i innych. Scribespace ma również wbudowany edytor tekstu, który umożliwia użytkownikom stylizowanie i zestawianie treści przed wyeksportowaniem. Wypróbuj Scribespace już dziś dzięki naszej darmowej wersji próbnej! Dowiedz się więcej na temat produktu: Scribespace

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Kalendarz redakcyjny
  • Zarządzanie kampaniami
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki