Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do content marketingu

Narzędzia do content marketingu automatyzują procesy tworzenia, publikowania i śledzenia zwrotu z inwestycji w kampanie content marketingowe. Typowe funkcje tych rozwiązań obejmują zarządzanie przepływem pracy, wspólną edycję, planowanie publikacji, analizę SEO oraz integrację społecznościową.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do content marketingu

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 39 w
Szybszy, płynniejszy system headless CMS, który pozwala na rozwój w ulubionym frameworku. Marketerzy uwielbiają interfejs użytkownika. Dyrektorzy uwielbiają ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS
Szukasz szybszego, płynniejszego systemu CMS (system zarządzania zawartością), który pozwoli ci się rozwijać w ulubionym frameworku? ButterCMS jest rozwiązaniem intuicyjnym, dzięki czemu marketerzy uwielbiają go używać, i wystarczająco przystępny cenowo, aby ułatwić pracę menedżerom. Firma wierzy w: mikroserwisy, API-first, cloud-hosting i headless. Uważa, że intuicyjny interfejs użytkownika daje codzienną przewagę. Stosuje najszybszą implementację i uwielbia pomagać w przekształcaniu CMS w przewagę konkurencyjną. Buduj lepiej z Butter. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów. Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma Interactive Content, która umożliwia marketerom tworzenie interaktywnych doświadczeń bez pisania nawet jednej linijki kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu
Dot.vu to platforma interaktywnych treści, która umożliwia marketerom tworzenie interaktywnych doświadczeń na skalę bez pisania nawet jednej linijki kodu. Korzystając z ich platformy, możesz projektować gry marketingowe, quizy, kalkulatory, interaktywne filmy, interaktywne flipbooki, doświadczenia związane ze sprzedażą z przewodnikiem i wiele innych. Użyj szablonu, dostosuj go, zamieść, promuj i obserwuj, jak przybywa ci leadów! To takie proste. Ponadto ułatwia zbieranie cennych danych od osób trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Narzędzie do tworzenia treści oparte na sztucznej inteligencji, które przekształca pomysły w jasne, przekonujące i autentyczne teksty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wordtune
Wordtune to narzędzie do tworzenia treści pisemnych, które pomoże Ci przekazać dokładnie to, co masz na myśli. Jest ono oparte na zaawansowanej sztucznej inteligencji, aby generować w czasie rzeczywistym sposoby innego ujęcia treści zapisanych zdań i przekształcać pomysły w atrakcyjne, angażujące i autentyczne teksty. Wordtune zachowuje znaczenie Twojego zdania, jednocześnie poprawiając ton, wybór słów i styl. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wordtune

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Wrike to platforma zarządzania pracą z funkcjami marketingu treści, takimi jak szablony kampanii, niestandardowe formularze wniosków i narzędzia do weryfikacji.
Wrike jest platformą marketingu treści, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Zautomatyzuj proces twórczy za pomocą zaawansowanego oprogramowania, które możesz dostosować do potrzeb Twojego zespołu. Usprawnij zadania przychodzące za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, które automatycznie przypisują członków zespołu. Przyspiesz zatwierdzanie i stwórz jeden log informacji zwrotnych dla zasobów cyfrowych. Użyj konfigurowalnych szablonów i raportów, aby tworzyć kampanie i śledzić postępy. Zwiększ skuteczność marketingu treści i wskaźnik ROI dzięki kompleksowemu oprogramowaniu Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Twórz i wysyłaj spersonalizowane kampanie e-mail marketingu, biuletyny i kampanie wiadomości SMS w ciągu kilku minut, korzystając z gotowych szablonów sklepu w trybie online.
Uniwersalne narzędzie do e-mail marketingu kampanii SMS Omnisend, któremu zaufało ponad 80 tys. firm e-commerce, automatyzuje marketing w całej podróży klienta — docierając do odpowiednich odbiorców, z odpowiednim komunikatem we właściwym czasie. Szybko twórz profesjonalne i angażujące kampanie, aby docierać do kupujących z porzuconymi produktami w koszyku, sprzedawać po wyższej cenie z rekomendacjami produktowymi i witać nowych subskrybentów z kodem rabatowym i nie tylko. Łatwa integracja jednym kliknięciem z Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnisend

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych.
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Twórz zachwycające projekty, filmy i opracowuj kopie przy użyciu narzędzia ai copywriter.
Simplified ułatwia projektowanie w kilka sekund. Wybieraj spośród tysięcy oszałamiających szablonów postów w mediach społecznościowych, historii na Instagramie, Reels, TikToks, reklam, banerów i czego tylko chcesz – wszystko za darmo. Ciesz się magiczną SI, która umożliwia usuwanie tła, tworzenie animacji i zmianę rozmiaru obrazów za pomocą jednego kliknięcia. Już nigdy więcej nie będziesz musieć korzystać z wielu narzędzi. Błyskawicznie dostosowuj się do potrzeb, dzięki bibliotece zasobów zawierającej miliony zdjęć, tysiące czcionek i komponentów do projektowania. Wystarczy tylko przeciągnąć i upuścić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simplified

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Kajabi to uniwersalne narzędzie stworzone, aby umożliwić ludziom tworzenie produktów cyfrowych, wprowadzać je na rynek i sprzedawać wiedzę specjalistyczną w trybie online.
Kajabi to wiodący sposób na monetyzację wiedzy online. Twórz kursy w trybie online, strony członkowskie, społeczności, podcasty, programy coachingowe i cyfrowe pliki do pobrania. Skorzystaj z szablonów, aby rozpocząć sprzedaż treści. Prowadź marketing z w pełni rozwiniętą stroną internetową, rozwiązaniem CRM, marketingiem partnerskim i lejkami sprzedaży. Rozwijaj swoją firmę dzięki analityce, przetwarzaniu płatności i dostępnym zasobom szkoleniowym dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Oprogramowanie do tworzenia kopii zasilane AI neuroflash pomaga zespołom marketingowym tworzyć krótko- i długoformatowe kopie znacznie szybciej.
neuroflash to wiodące oprogramowanie do generowania treści dla zespołów marketingowych w regionie DACH i Europie, zaufane przez ponad 1 000 000 użytkowników. Dzięki neuroflash możesz automatycznie tworzyć teksty i obrazy marketingowe zgodne z marką, dzięki czemu komunikujesz się bardziej zwięźle i istotnie z grupami docelowymi. 💡 Pisz znacznie szybciej, jak zawodowiec. 💙 Brand Hub: twórz głosy brandowe odpowiadające tonacji Twojej marki lub przesyłaj wiedzę tła na temat swojej marki dla treści zawsze zgodnych z marką. 💬 Użyj ChatFlash i twórz teksty szybciej niż kiedykolwiek. 📝 Ponad 100 rodzajów tekstów takich jak artykuły blogowe, media społecznościowe, przepisywanie i wiele więcej. Dostępne ponad 20 języków. 🔎 Użyj naszego narzędzia SEO do bezpośredniej optymalizacji każdego tekstu i wpływania na jakość. 🎨 Twórz unikalne obrazy za pomocą ImageFlash. 📊 Wykorzystaj PerformanceFlash do uzyskiwania wglądu i metryk dotyczących efektywności Twojego tekstu. Dowiedz się więcej na temat produktu: neuroflash

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Twórz, remiksuj i optymalizuj treści w postaci wbudowanych cyfrowych książek, zasobów twórczych do mediów społecznościowych i poczty e-mail, opowieści mobilnych i nie tylko.
Twórz swoje projekty w ulubionych narzędziach, takich jak Adobe lub Canva, przesyłaj e-booki, broszury, białe księgi i inne treść generujące popyt do Issuu, a także umieszczaj je na stronach docelowych za formularzem leadowym. Połącz je ze strategicznymi stronami internetowymi i wykorzystaj moc SEO Issuu. Generuj na bieżąco ciągły strumień zasobów społecznościowych i e-mailowych, zoptymalizowanych pod kątem najskuteczniejszych kanałów. Śledź konwersje za pomocą adresów URL UTM Google i mierz swoje sukcesy za pomocą statystyk Issuu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomaga w centralnym i wydajnym zarządzaniu wszystkimi treściami w mediach społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania marketingiem treści. Oprogramowanie pomaga w tworzeniu, zarządzaniu i uruchamianiu wszystkich działań marketingu treści na wszystkich istotnych kanałach centralnie i skutecznie za pośrednictwem jednego innowacyjnego narzędzia. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Platforma oparta na sztucznej inteligencji, która generuje treści SEO. Publikuj utworzone treści bezpośrednio w swojej witrynie WordPress.
Przedstawiamy platformę SaaS opartą na sztucznej inteligencji, która rewolucjonizuje świat tworzenia treści SEO. Ta najnowocześniejsza platforma pozwala bez wysiłku generować nieograniczone, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek artykuły w dowolnym języku, bez żadnej wcześniejszej wiedzy. Dzięki bezproblemowej integracji z WordPress możesz publikować treści bezpośrednio na swojej stronie internetowej, z łatwością zarządzając wieloma witrynami. Wykorzystaj moc najnowszego modelu językowego OpenAI, aby zwiększyć produktywność, zaoszczędzić czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copymate

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Senuto to narzędzie oparte na SaaS, za pomocą którego będziesz w stanie zaplanować treść swojej strony internetowej, przygotować ją i zmierzyć jej wydajność. Our p
Senuto to narzędzie oparte na SaaS, za pomocą którego będziesz w stanie zaplanować treść swojej strony internetowej, przygotować ją i zmierzyć jej wydajność. Platforma dostarcza i analizuje dane, a wszystko to w celu przygotowania doskonałych treści do SEO. Zgodnie z zasadą Zaplanuj → Napisz → Śledź, wszystkie niezbędne narzędzia znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Senuto

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Rozwiązanie Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści sprzedażowych oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite ogłoszono najłatwiejszą w użyciu platformą do zarządzania treściami, dzięki której zespoły marketingowe mogą odkrywać, rozpowszechniać i śledzić treści natychmiast, kontaktując się z zespołami sprzedaży, zespołami sukcesu klienta i partnerami handlowymi. Skorzystaj z analizy zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, aby zobaczyć, jakie treści przynoszą przychody, ustanowić priorytety odnośnie leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite jest dostępne na wszystkich urządzeniach i integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i marketingowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Planuj, zarządzaj i optymalizuj treści w skali przedsiębiorstwa dzięki Sprinklr, rozwiązaniu zasilanemu przez najbardziej zaawansowany silnik AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne rozwiązanie marketingu treści klasy korporacyjnej, któremu zaufało 90% ze 100 największych marek na świecie. Sprinklr pomaga markom planować, wdrażać, zarządzać i optymalizować treści z jednej ujednoliconej platformy, zapewniając bardziej wydajną współpracę między działami i regionami, maksymalizując ROAS i minimalizując koszty produkcji treści. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr, pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję.
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję. Z łatwością dodaj interaktywną warstwę do wszystkich swoich obrazów i filmów. Spraw, aby Twoje filmy i obrazy były interaktywne. Dodaj wezwanie do działania, oznacz swoje produkty, otrzymaj subskrypcje newslettera i zwiększ liczbę konwersji. Dzięki Spott zyskasz więcej na opublikowanych obrazach i filmach, dodając interaktywne elementy; mogą to być elementy umożliwiające działanie i dokonywanie pomiarów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spott

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami
tubics jest doskonałym rozwiązaniem dla YouTube SEO, obejmującym cały łańcuch wartości marketingu wideo, od pomysłu na wideo do raportowania.
tubics jest doskonałym rozwiązaniem dla YouTube SEO, obejmującym cały łańcuch wartości marketingu wideo, od pomysłu na wideo do raportowania. Pomysł: badania tematyczne, sugestie tematyczne i potencjał wideo. Tworzenie: briefingi wideo, informacje o słowach kluczowych, skryptach, cięciach, stawkach, długościach i nie tylko. Optymalizacja: automatyczne rekomendacje SEO dla wszystkich istniejących treści. Raportowanie: rankingi słów kluczowych w czasie i wnikliwe raportowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: tubics

Funkcje

  • Zarządzanie SEO
  • Publikacja harmonogramu
  • Targetowanie odbiorców
  • Biblioteka treści
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Konfigurowalne wzory
  • Kalendarz redakcyjny
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie kampaniami