Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do czatu

Oprogramowanie do czatu na żywo umożliwia organizacjom komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Aplikacje do czatu pomagają w obsłudze i angażowaniu klientów oraz generowaniu leadów. Narzędzia te obejmują widżety, które można zintegrować z istniejącymi stronami internetowymi. Oprogramowanie do czatu oferuje także bardziej zaawansowane niezależne rozwiązania, umożliwiające śledzenie interakcji z klientami, ich reakcji i wskaźników konwersji.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 47 w

Zendesk oferuje cenione w branży oprogramowanie do czatu na żywo, które jest szybkie we wdrożeniu i łatwe w użyciu.
Zendesk oferuje wyjątkowe, szybkie do wdrożenia i łatwe w użyciu oprogramowanie live chat. Umożliwia ono dostarczanie konwersacyjnego wsparcia w czasie rzeczywistym, w Internecie, na urządzeniach mobilnych i w aplikacjach podobnych do WhatsApp. Bezproblemowo połącz ją z rozwiązaniem wsparcia klienta Zendesk, aby skrócić czas oczekiwania klientów i zwiększyć wydajność. Czas reakcji może wynosić nawet 30 sekund, a wydajność agenta może ulec poprawie o 25% po przejściu na Zendesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady.
Zamień zainteresowanych klientów ze strony internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosowuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Wbudowane widżety czatu na żywo dla zespołu ds. obsługi klienta. Teraz możesz wspierać swoich klientów za pomocą strony internetowej i aplikacji.
Zoho Desk to oparte na chmurze rozwiązanie do pomocy technicznej. Najważniejsze funkcje obejmują zarządzanie zgłoszeniami do działu wsparcia klienta, portal wsparcia, tworzenie raportów i zarządzanie umowami. Dzięki widżetom do czatu na żywo w Zoho Desk można zapewnić natychmiastowe reagowanie. Twoi klienci mogą natychmiast skontaktować się z agentami, bezpośrednio z centrum pomocy za pomocą kontekstowej sztucznej inteligencji. Dzięki temu agenci mogą szybciej reagować i szukać odpowiedzi. Bezpłatny plan daje trzem użytkownikom swobodę w zakresie rozpoczęcia działalności Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
LiveChat pozwala obecnym i potencjalnym klientom rozmawiać z Twoją firmą za pośrednictwem Twojej strony internetowej – oferuje im osobiste doświadczenia w czasie rzeczywistym
LiveChat to aplikacja do czatu na żywo, którą można zintegrować ze swoją witryną internetową, aby zdobyć więcej leadów i zawrzeć więcej transakcji sprzedaży. Posiadanie LiveChat na stronie internetowej oznacza, że osoby odwiedzające stronę mogą przesłać Ci swoje pytania i otrzymać odpowiedzi w mgnieniu oka. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk do obsługi klienta i czatu na żywo z ponad 195 integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Wiodące darmowe oprogramowanie do czatu na żywo i kontaktu, z którego korzysta ponad osiem milionów firm. Obejmuje bezpłatne rozwiązanie CRM i e-mail marketing.
Jeśli szukasz bezpłatnego oprogramowania do czatu na żywo na swojej stronie internetowej, pokochasz Bitrix24. Jest darmowe, więc możesz otworzyć tyle sesji czatu, ile potrzebujesz. Po drugie, bezpłatna edycja nie jest ograniczona do jednego agenta – darmowa wersja jest przeznaczona dla maksymalnie 12 agentów. Po trzecie, Bitrix24 jest w pełni wyposażonym wielokanałowym centrum kontaktowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Service Cloud, jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta, zapewnia innowacyjne narzędzia każdemu pracownikowi serwisu, od centrum kontaktu po przedstawicieli terenowych. Osadź wsparcie w czasie rzeczywistym na stronie internetowej i w aplikacjach za pomocą czatu. Rozpocznij z klientami spersonalizowane czaty na żywo, w aplikacji lub w trybie online, w oparciu o sposób, w jaki korzystają oni z witryny. Prowadzenie czatu na całym świecie z wielojęzycznym wsparciem. I skaluj wsparcie klienta za pomocą chatbotów opartych na sztucznej inteligencji, które pomagają odpowiedzieć na rutynowe pytania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Zapewnij każdemu klientowi spersonalizowane indywidualne wsparcie, korzystając z prostego, ale zaawansowanego oprogramowania do czatu na żywo dostarczonego przez EngageBay.
Zapewnij swoim klientom najszybszy i najskuteczniejszy sposób interakcji z przedstawicielami pomocy technicznej, aby mogli odpowiedzieć na ich zapytania. Buduj znaczące i długotrwałe relacje, rozmawiając z klientami przez czat na żywo. Wyślij proaktywną wiadomość, aby zaprosić klientów do czatu na żywo. Pokaż im, że zależy Ci na nich, oferując wsparcie w sposób proaktywny. Zautomatyzuj i dostosuj wiadomość na czacie w oparciu o kilka czynników, takich jak strona, którą przegląda odwiedzający, lokalizacja, witryna polecająca, nowa lub powracająca osoba i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż.
Tidio łączy czat na żywo i chatboty w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz zachwycić swoich klientów i zwiększyć sprzedaż. Umożliwia angażowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym, wysyłanie spersonalizowanych wiadomości i oferowanie pomocy za pośrednictwem chatbotów – zawsze wtedy, gdy użytkownik jest zajęty. Ponadto łączy się z Messengerem, Instagramem i pocztą e-mail, dzięki czemu można zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca. Tidio jest dostępne w aplikacjach desktopowych i mobilnych, dzięki czemu można odpowiadać na wiadomości w podróży, z każdego urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Wykorzystaj moc czatu na żywo Smartsupp, aby nawiązać autentyczną relację z odwiedzającymi, zwiększyć sprzedaż online i poprawić współczynnik konwersji.
Wykorzystaj moc czatu na żywo Smartsupp, aby nawiązać autentyczną relację z odwiedzającymi i zwiększyć sprzedaż online. Oferując zarówno wsparcie ze strony pracowników, jak i chatbotów, firmy zyskują na obsłudze klienta, która wzmacnia jednocześnie pozycję klienta i sprzedającego. Zautomatyzowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dzięki wykorzystaniu chatbota. Możliwość zaoszczędzenia czasu i szybkiego rozwiązywania problemów klientów. Opcja uzyskania dostępu do danych o odwiedzających i statystyk – w ten sposób można zrozumieć grupę docelową i potrzeby klientów, a także wykorzystać wielokanałową komunikację. Wszystkie te funkcje dostępne są w jednym panelu klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Czat na żywo i SMS-y w tym samym miejscu co e-maile i kontekst klienta z Twojego rozwiązania CRM. Zapewniaj indywidualnie dostosowaną obsługę na dużą skalę dzięki Front.
Niech każda rozmowa stanie się okazją do zapewnienia klientom doskonałych doświadczeń. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy każdy kanał w jednej platformie, dzięki czemu zespoły mogą szybko reagować i uzyskiwać przydatne informacje, aby poprawić obsługę klienta. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się także elastyczne przepływy pracy we Front. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Połącz czat dla klientów i czat dla pracowników za pomocą kompleksowego rozwiązania Genesys Cloud CX, które scala komunikację w Twojej firmie.
Połącz czat dla klientów i czat dla pracowników za pomocą kompleksowego rozwiązania Genesys Cloud CX, które scala komunikację w całej firmie. Korzystaj z komunikatorów lub wstaw widżet czatu na swoją stronę internetową, aby umożliwić klientom bezpośredni kontakt. Wykorzystuj w pełni czaty na żywo z technologią udostępniania ekranu lub wspólnego przeglądania do udzielania pomocy z przewodnikiem. Czatuj też wewnętrznie, aby wymieniać pliki i łączyć się z ekspertami w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Więcej korzyści z czatu dzięki połączeniu go ze wspólnym przeglądaniem strony internetowej na żywo, aby pomóc klientom poruszać się po problemach i dokładnie widzieć to, co widzą.
Potężne połączenie czatu na żywo i wspólnego przeglądania strony internetowej na żywo pozwala agentom wsparcia klienta pomóc klientom w rozwiązywaniu problemów ze stroną internetową, widząc problem dokładnie tak, jak widzi go klient. Pomagaj klientom, gdy najprawdopodobniej potrzebują pomocy z inteligentnymi wyzwalaczami, które umożliwiają zapraszanie klientów do czatu na określonych stronach, w liczbie wizyt lub w czasie na stronie. Ogranicz czat do godzin, które są dostępne w godzinach pracy biura, aby czat był wyświetlany tylko wtedy, gdy pracujesz w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Warto wypróbować doceniany przez klientów Live Chat i Helpdesk zaprojektowany dla Shopify, Magento i BigCommerce. Pozwala na szybsze zamknięcie większej ilości sprzedaży. Możliwość skorzystania już teraz, za darmo.
Wysoko oceniany czat na żywo zaprojektowany specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Gorgias to nie tylko czat; ma możliwość połączenia z klientami w czasie rzeczywistym na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Możliwość konfiguracji automatycznych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami – wszystko to w jednym miejscu. Dodawanie szablonów, makr i reguł. Możliwość skrócenia czasu obsługi, aby zamienić odwiedzających w nowych klientów. Możliwość podłączenia i natychmiastowego wypróbowania bezpłatnej wersji próbnej do sklepu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Dostarczanie przydatnych dokumentów, imponujące aktualizacje produktów i zarządzanie rozmowami z klientami w wydajnym widżecie.
Jeden z najlepszych czatów na żywo na rynku. Zapewnij swoim klientom spersonalizowane i samoobsługowe wsparcie. Zarządzaj setkami rozmów na łatwej w obsłudze platformie. Wszystkie Twoje zachowania, rozmowy i atrybuty będą zawsze dostępne za jednym kliknięciem. - W 100% konfigurowalne. - Zintegrowane aktualizacje i bazy wiedzy. - Formularz kwalifikacji. - Routing rozmów. - Znakowanie i etykiety. - Zachowanie użytkownika. - Zapis odpowiedzi. I jeszcze więcej… Wypróbuj teraz bezpłatny plan. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatbot

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Dzięki Ideta Livechats możesz prowadzić rozmowy w czasie rzeczywistym z klientami, podczas gdy odwiedzają oni Twoją stronę. Skorzystaj z chatów na żywo, aby zwiększyć sprzedaż.
Ideta Livechats umożliwia prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z klientami, gdy są oni na Twojej stronie internetowej Korzystając z czatu na żywo, możesz zwiększyć satysfakcję klientów i ich zaangażowanie, szybko odpowiadając na ich pytania. Co więcej, 83% kupujących wyjaśniło, że potrzebuje wsparcia w trakcie działań online. Zapewniając swoim niezdecydowanym klientom szybką i spersonalizowaną pomoc, możesz zwiększyć sprzedaż i współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
ProProfs Chat pomaga oferować proaktywne wsparcie dla klientów, zwiększać zaangażowanie, pozyskiwać leady, identyfikować możliwości sprzedaży i nie tylko.
ProProfs Chat to oprogramowanie do czatu w trybie online na żywo, które umożliwia firmom oferowanie klientom natychmiastowego wsparcia i kontaktowanie się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe. Uzbrojony w ProProfs Chat zespół wsparcia technicznego może szybciej rozwiązywać problemy, udzielać szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług oraz zapewniać klientów, że jest w pobliżu zawsze, gdy tego potrzebują. ProProfs Chat pomoże zespołom wsparcia technicznego zmniejszyć liczbę zgłoszeń, poprawić czas reakcji klienta i jego zadowolenie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Chat

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
Wielofirmowe oprogramowanie do czatu na żywo, bezpieczne, niezawodne wsparcie klienta w czasie rzeczywistym.
Oprogramowanie Live Chat firmy Vision Helpdesk to bezpieczna, działająca w czasie rzeczywistym, wielofirmowa platforma do komunikacji na żywo, która zwiększa zaangażowanie klientów, pomagając zespołom sprzedażowym w konwersji odwiedzających stronę internetową na płacących klientów. Kluczowe aspekty oprogramowania Live Chat – * Przyjazny dla użytkownika  * Wbudowane narzędzia wsparcia klienta  * Zarządzanie czatami na żywo w wielu firmach jednocześnie  * Niezależne od urządzenia (działa z poziomu przeglądarki) * Zwiększenie produktywności zespołu wsparcia klienta.  * Angażowanie odwiedzających stronę w celu zwiększenia sprzedaży * Zaawansowana automatyzacja Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Udostępnianie plików
  • Transkrypty/historia czatu
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Dostęp mobilny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości