Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 578 w
LiveChat pozwala obecnym i potencjalnym klientom rozmawiać z Twoją firmą za pośrednictwem Twojej strony internetowej – oferuje im osobiste doświadczenia w czasie rzeczywistym Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat
LiveChat to aplikacja do czatu na żywo, którą można zintegrować ze swoją witryną internetową, aby zdobyć więcej leadów i zawrzeć więcej transakcji sprzedaży. Posiadanie LiveChat na stronie internetowe j oznacza, że osoby odwiedzające stronę mogą przesłać Ci swoje pytania i otrzymać odpowiedzi w mgnieniu oka. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Wykorzystaj moc czatu na żywo Smartsupp, aby nawiązać autentyczną relację z odwiedzającymi, zwiększyć sprzedaż online i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Wykorzystaj moc czatu na żywo Smartsupp, aby nawiązać autentyczną relację z odwiedzającymi i zwiększyć sprzedaż online. Oferując zarówno wsparcie ze strony pracowników, jak i chatbotów, firmy zyskują na obsłudze klienta, która wzmacnia jednocześnie pozycję klienta i sprzedającego. Zautomatyzowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dzięki wykorzystaniu chatbota. Możliwość zaoszczędzenia czasu i szybkiego rozwiązywania problemów klientów. Opcja uzyskania dostępu do danych o odwiedzających i statystyk – w ten sposób można zrozumieć grupę docelową i potrzeby klientów, a także wykorzystać wielokanałową komunikację. Wszystkie te funkcje dostępne są w jednym panelu klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Wbudowane widżety czatu na żywo dla zespołu ds. obsługi klienta. Teraz możesz wspierać swoich klientów za pomocą strony internetowej i aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to oparte na chmurze rozwiązanie do pomocy technicznej. Najważniejsze funkcje obejmują zarządzanie zgłoszeniami do działu wsparcia klienta, portal wsparcia, tworzenie raportów i zarządzanie umowami. Dzięki widżetom do czatu na żywo w Zoho Desk można zapewnić natychmiastowe reagowanie. Twoi klienci mogą natychmiast skontaktować się z agentami, bezpośrednio z centrum pomocy za pomocą kontekstowej sztucznej inteligencji. Dzięki temu agenci mogą szybciej reagować i szukać odpowiedzi. Bezpłatny plan daje trzem użytkownikom swobodę w zakresie rozpoczęcia działalności Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Zamień zainteresowanych klientów ze strony internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosowuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Wiodące darmowe oprogramowanie do czatu na żywo i kontaktu, z którego korzysta ponad osiem milionów firm. Obejmuje bezpłatne rozwiązanie CRM i e-mail marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Jeśli szukasz bezpłatnego oprogramowania do czatu na żywo na swojej stronie internetowej, pokochasz Bitrix24. Jest darmowe, więc możesz otworzyć tyle sesji czatu, ile potrzebujesz. Po drugie, bezpłatna edycja nie jest ograniczona do jednego agenta – darmowa wersja jest przeznaczona dla maksymalnie 12 agentów. Po trzecie, Bitrix24 jest w pełni wyposażonym wielokanałowym centrum kontaktowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Zapewnij każdemu klientowi spersonalizowane indywidualne wsparcie, korzystając z prostego, ale zaawansowanego oprogramowania do czatu na żywo dostarczonego przez EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
Zapewnij swoim klientom najszybszy i najskuteczniejszy sposób interakcji z przedstawicielami pomocy technicznej, aby mogli odpowiedzieć na ich zapytania. Buduj znaczące i długotrwałe relacje, rozmawiając z klientami przez czat na żywo. Wyślij proaktywną wiadomość, aby zaprosić klientów do czatu na żywo. Pokaż im, że zależy Ci na nich, oferując wsparcie w sposób proaktywny. Zautomatyzuj i dostosuj wiadomość na czacie w oparciu o kilka czynników, takich jak strona, którą przegląda odwiedzający, lokalizacja, witryna polecająca, nowa lub powracająca osoba i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio łączy czat na żywo i chatboty w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz zachwycić swoich klientów i zwiększyć sprzedaż. Umożliwia angażowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym, wysyłanie spersonalizowanych wiadomości i oferowanie pomocy za pośrednictwem chatbotów – zawsze wtedy, gdy użytkownik jest zajęty. Ponadto łączy się z Messengerem, Instagramem i pocztą e-mail, dzięki czemu można zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca. Tidio jest dostępne w aplikacjach desktopowych i mobilnych, dzięki czemu można odpowiadać na wiadomości w podróży, z każdego urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Więcej korzyści z czatu dzięki połączeniu go ze wspólnym przeglądaniem strony internetowej na żywo, aby pomóc klientom poruszać się po problemach i dokładnie widzieć to, co widzą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange
Potężne połączenie czatu na żywo i wspólnego przeglądania strony internetowej na żywo pozwala agentom wsparcia klienta pomóc klientom w rozwiązywaniu problemów ze stroną internetową, widząc problem dokładnie tak, jak widzi go klient. Pomagaj klientom, gdy najprawdopodobniej potrzebują pomocy z inteligentnymi wyzwalaczami, które umożliwiają zapraszanie klientów do czatu na określonych stronach, w liczbie wizyt lub w czasie na stronie. Ogranicz czat do godzin, które są dostępne w godzinach pracy biura, aby czat był wyświetlany tylko wtedy, gdy pracujesz w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Warto wypróbować doceniany przez klientów Live Chat i Helpdesk zaprojektowany dla Shopify, Magento i BigCommerce. Pozwala na szybsze zamknięcie większej ilości sprzedaży. Możliwość skorzystania już teraz, za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
Wysoko oceniany czat na żywo zaprojektowany specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Gorgias to nie tylko czat; ma możliwość połączenia z klientami w czasie rzeczywistym na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Możliwość konfiguracji automatycznych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami – wszystko to w jednym miejscu. Dodawanie szablonów, makr i reguł. Możliwość skrócenia czasu obsługi, aby zamienić odwiedzających w nowych klientów. Możliwość podłączenia i natychmiastowego wypróbowania bezpłatnej wersji próbnej do sklepu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Dostarczaj aktualne wiadomości na żywo i kontaktuj się z odbiorcami za pośrednictwem kanału na żywo, czatu na żywo oraz sesji pytań i odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Live Center
Live Center to elastyczna platforma do blogowania na żywo i czatu, która umożliwia dziennikarzom omawianie wiadomości na żywo i angażowanie odbiorców w czasie rzeczywistym. Platforma Live Center, oparta na aplikacji internetowej w czasie rzeczywistym, która umożliwia odbiorcom reagowanie i dzielenie się opiniami, umożliwia dziennikarzom interakcję z czytelnikami i utrzymywanie rozmów na żywo za pomocą czatu na żywo. Wbudowany filtr spamu, moderowanie komentarzy i dodatkowe funkcje sprawiają, że transmisja na żywo staje się bardziej interesująca i adekwatna dzięki dodaniu obrazów, filmów, plików GIF lub ikon. Dowiedz się więcej na temat produktu: Live Center

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Skonfiguruj czat na żywo na swojej stronie internetowej w zaledwie pięć minut. Rozmawiaj z odwiedzającymi stronę internetową z komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Zwiększ sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpOnClick
Zespół HelpOnClick dokłada wszelkich starań, aby stworzyć oprogramowanie, które pomoże sprzedawcom w łatwy sposób rozmawiać z odwiedzającymi ich strony internetowe. Prosty i intuicyjny czat na żywo oraz helpdesk pozwalają klientom skupić się na najważniejszych kwestiach — zwiększaniu sprzedaży i usprawnianiu wsparcia klienta. Oprogramowanie HelpOnClick Live Chat obejmuje następujące główne funkcje: Monitorowanie ruchu w czasie rzeczywistym Wirtualny agent czatu Konfigurowalne ikony i teksty Integracja z Facebookiem Integracja z głównymi rozwiązaniami CRM, CMS (system zarządzania zawartością) i helpdesk Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpOnClick

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Commerce-Driven Chat Experiences Across Channels Design and manage personalized chat experiences in Salesforce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messaging Studio
DEPLOY NATIVE SALESFORCE CHAT EXPERIENCES ON SUPPORTED MESSAGING CHANNELS Design chat experiences with Einstein Bot, Digital Engagement and Live Agent and use Messaging Studio's point-and-click interface to publish them to multiple channels. MOVE CONVERSATIONAL COMMERCE TO THE TOP OF THE FUNNEL Launch conversational experiences from Google Search and Maps using Google Business Messages, bringing chat up the funnel to where the purchase journey begins. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messaging Studio

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: WhatsApp

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Zendesk offers industry leading live chat software that¿s quick to implement and easy to use.
Zendesk offers industry leading live chat software that's quick to implement and easy to use. It lets you deliver real time, conversational support on web, mobile, and in apps-like WhatsApp. Pair it seamlessly with Zendesk's customer support solution to reduce customer wait times and increase efficiency. Response times can be as fast as 30 seconds and agent performance can improve by 25% after switching to Zendesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
LiveAgent pomaga firmom rozwijać się w zakresie obsługi klienta. Stwórz społeczność klientów, zwiększ ich zadowolenie i odnieś sukces.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk do obsługi klienta i czatu na żywo z ponad 195 integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools for personalized live chat at scale. Chat with customers in your product, app and on your website and manage conversations in a next-generation Inbox that’s easy to set up and use. Plus, leverage a full suite of customer communication tools for sales, marketing and support to engage customers with proactive outbound messaging, interactive product tours and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools. Embed real-time support on your website and in your apps with Chat. Start personalized live chats, in-app or online, with your customers based on how they're using your site. Deliver chat around the globe with multilingual support. And scale your customer support with AI-powered chatbots that help answer routine asks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Webchat enables you to convert more website visitors into customers and deliver remarkable customer support through live chat
Birdeye Webchat enables you to capture and convert leads from your website. We allow you to talk to customers in real-time, use a chatbot to automate responses to frequently asked questions, or if you are busy, text them back when you have a moment. A single unified inbox allows you to manage all customer conversations in one place. Reporting helps you track the number of active conversations, measure and compare agent productivity, average resolution time, and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with automation, chatbots, and key customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53 Dowiedz się więcej na temat produktu: Olark

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podium

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered. Chatra will soon be merging with Sendinblue. Additional Chatra reviews can be found on the Sendinblue page. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatra

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenvia Conversion

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Pure Chat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: tawk.to

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
3CX Live Chat is a free live chat solution that offers extra calling capabilities and team communication features at no cost
3CX Live Chat is a free live chat solution with extra calling capabilities and team communication features added at no cost. Resolve issues faster through chat and voice. Visitors can chat, call or video call at the touch of a button without dialing numbers. Forward chats with history to agents or groups. Answer messages remotely with free mobile phone apps. Integrate Business Facebook messages and SMS to answer all communications from the same interface. No per user per month fees! Dowiedz się więcej na temat produktu: 3CX

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Dowiedz się więcej na temat produktu: Text Request

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Czat na żywo i SMS-y w tym samym miejscu co e-maile i kontekst klienta z Twojego rozwiązania CRM. Zapewniaj indywidualnie dostosowaną obsługę na dużą skalę dzięki Front.
Niech każda rozmowa stanie się okazją do zapewnienia klientom doskonałych doświadczeń. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy każdy kanał w jednej platformie, dzięki czemu zespoły mogą szybko reagować i uzyskiwać przydatne informacje, aby poprawić obsługę klienta. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się także elastyczne przepływy pracy we Front. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nextiva

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Dowiedz się więcej na temat produktu: Help Scout

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
HelpCrunch's Live Chat is the most customizable chat solution on the market that helps you increase sales & improve customer support.
HelpCrunch's Live Chat is the most customizable chat solution on the market that helps you communicate with your customers in real time, increase conversions and sales, improve support, and grow faster. Try HelpCrunch for free for 14 days. Other features included: - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon). Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpCrunch

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow.
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow revenue and increase customer lifetime value, faster. More than 50,000 businesses use Drift to align sales and marketing on a single platform to deliver a unified customer experience where people are free to have a conversation with a business at any time, on their terms. We help companies engage in real-time, personalized conversations with the right customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drift

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone Dowiedz się więcej na temat produktu: Kayako

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Resolve

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Połącz czat dla klientów i czat dla pracowników za pomocą kompleksowego rozwiązania Genesys Cloud CX, które scala komunikację w Twojej firmie.
Połącz czat dla klientów i czat dla pracowników za pomocą kompleksowego rozwiązania Genesys Cloud CX, które scala komunikację w całej firmie. Korzystaj z komunikatorów lub wstaw widżet czatu na swoją stronę internetową, aby umożliwić klientom bezpośredni kontakt. Wykorzystuj w pełni czaty na żywo z technologią udostępniania ekranu lub wspólnego przeglądania do udzielania pomocy z przewodnikiem. Czatuj też wewnętrznie, aby wymieniać pliki i łączyć się z ekspertami w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rescue

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Rocket.Chat brings data protection into every conversation.
Talk to visitors and customers in one place, regardless of how they connect with you. Rocket.Chat provides one team inbox for all client communication, enabling companies to support customers on their favorite channels: Email, Messenger, Twitter, Whatsapp, SMS & LiveChat. Combine all messages across channels on Rocket.Chat. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocket.Chat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avochato

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Dowiedz się więcej na temat produktu: Whistle Messaging

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot's free live chat software helps you answer customer and prospect questions in real-time, the way they want to communicate. With access to bots, canned responses, even the ability to record a video, you'll scale your live chat so you can answer more questions, quickly -- even when agents are busy or away. Whether you want to close more deals over live chat, convert more leads, or solve customer questions, HubSpot's live chat software will help you do it. Sign up for free today. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot Service Hub

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Quickly engage with website visitors and capture lead information with web chat. Broadly helps local businesses win more business.
Quickly engage with website visitors and capture lead information with Broadly. We help local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Generate more leads and provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, flexible mobile payment options, and more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Broadly

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Dowiedz się więcej na temat produktu: UJET

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Genuine, personalized, and easy to use.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Convert visitors to customers, increase sales and improve customer satisfaction with our award-winning Comm100 Live Chat solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comm100 Live Chat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport Messaging & Live Chat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Allows you to send bulk WhatsApp messages to millions of customers automatically.
Allows you to send bulk WhatsApp messages to millions of customers automatically. Dowiedz się więcej na temat produktu: WhatsApp Marketing Software

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. Dowiedz się więcej na temat produktu: One Chat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Business messenger with multi channel features as Calls, Online Chat, Email, Facebook messages and much more. All your company needs.
JivoChat is the business messenger solution your team needs to drive online engagement. The live chat function offers functionalities such as the ability to monitor visitors, communicate with them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one application. Never lose the opportunity to engage: even while you¿re offline, your website visitors can leave messages for you to pick up later. Use JivoChat to convert visitors into clients today! Dowiedz się więcej na temat produktu: JivoChat

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kenect

Funkcje

  • Czat proaktywny
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Formularz w trybie offline
  • Przelewy/Routing
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Geotargetowanie
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową