Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia wspierające sprzedaż

Narzędzia wspierające sprzedaż obejmują narzędzia do zarządzania treścią i komunikacją, pomagające zespołom sprzedażowym prezentować informacje o produktach potencjalnym klientom, angażować potencjalne leady i ogólnie zwiększać wydajność sprzedaży. Rozwiązania te pozwalają skoordynować sprzedaż z marketingiem i dostarczać zespołowi sprzedażowemu najbardziej aktualne materiały. Narzędzia wspierające sprzedaż obejmują narzędzia do prezentacji i aplikacje grywalizacyjne, a także rozwiązania do wspólnego edytowania i udostępniania treści.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia wspierające sprzedaż

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 58 w
Rozwiązanie CRM Zoho pomaga zespołom ds. sprzedaży zarządzać potencjalnymi klientami, leadami i transakcjami dzięki większej automatyzacji widoczności rurociągu sprzedaży, która wpływa na zwiększone przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho to internetowa platforma wielokanałowa z funkcjami opartymi na sztucznej inteligencji. Daje zespołom ds. sprzedaży dostęp do informacji o leadach, danych o potencjalnych leadach, zarządzania lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzacji przepływu pracy, pulpitu wydajności, wspomaganego SI asystenta konwersacyjnego, zarządzania zadaniami, zarządzania kampaniami marketingowymi, prognozowania sprzedaży, wsparcia klienta, zarządzania zapasami, analityki i raportowania. Obejmuje również bezproblemową integracją z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Sekretem udanych zespołów sprzedażowych jest właściwe rozwiązanie CRM. Pipedrive pomoże Ci skoncentrować się na działaniach, które prowadzą do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Odkryj sekret jednych z najlepszych zespołów sprzedaży na świecie dzięki rozwiązaniu CRM wspomagającemu sprzedaż firmy Pipedrive stworzonemu przez prawdziwych sprzedawców dla sprzedawców. Skoncentruj się na działaniach, które napędzają maksymalną liczbę Twoich transakcji, aby sfinalizować i stać się uznanymi ekspertami sprzedaży jako jeden z 95 000 zadowolonych klientów. Dzięki szerokiej gamie funkcji, aplikacji i integracji, od zarządzania treściami i komunikacją po udostępnianie informacji, Pipedrive pokaże Ci, jak skupić się na rzeczach, które mają znaczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Opanuj sztukę marketingu SMS dzięki TextPeak: Ulepsz swoją strategię przesyłania wiadomości Dowiedz się więcej na temat produktu: TextPeak
Platforma SMS TextPeaks jest najlepszym sprzymierzeńcem w zwiększaniu sprzedaży, rewolucjonizując sposób zarządzania działaniami marketingowymi SMS. Dzięki zaawansowanej platformie tworzenie i realizowanie wysoce ukierunkowanych kampanii nigdy nie było łatwiejsze. Zanurz się głęboko w metrykach i statystykach wydajności, co pozwala na udoskonalenie strategii w celu uzyskania maksymalnego wpływu. Platforma wykracza poza podstawy, zapewniając pełną funkcjonalność w celu optymalizacji każdego aspektu kampanii. TextPeak zapewnia moc skutecznego marketingu na wyciągnięcie ręki – od testów A/B w celu precyzyjnego dostrojenia wiadomości po planowanie wiadomości dostosowanych do stref czasowych klientów, a nawet automatyczne zmienianie treści wiadomości w celu zwiększenia zaangażowania. Pożegnaj się ze złożonością i przywitaj się z sukcesem marketingowym bez wysiłku dzięki TextPeak. Dowiedz się więcej na temat produktu: TextPeak

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami. Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%. Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edytowania, wysyłania, śledzenia i elektronicznego podpisywania wszystkich dokumentów sprzedaży.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edytowania, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów sprzedaży. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów biznesowych. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonym podpisom elektronicznym, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i całodobowemu wsparciu na żywo udzielanemu przez ekspertów. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie wspomagające sprzedaż, używane przez ponad osiem milionów firm.
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie do sprzedaży, które obejmuje 35 narzędzi sprzedażowych. Jasne, zbudowano je wokół potężnego rozwiązania CRM, ale to coś więcej. Po pierwsze, jest wyposażone w narzędzia szkoleniowe dla sprzedawców. Po drugie, system automatycznie rejestruje wszystkie Twoje wiadomości wymieniane z klientami, zarówno telefonicznie, jak i za pośrednictwem poczty e-mail. Oznacza to, że nowy sprzedawca może szybko dowiedzieć się wszystkiego o każdym kliencie, słuchając nagrań z poprzednich rozmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Platforma EngageBay oferuje zaawansowane narzędzia wspomagające sprzedaż, które umożliwiają szkolenie personelu sprzedażowego i automatyczne rejestrowanie całej komunikacji z klientami za pośrednictwem telefonu i/lub poczty elektronicznej. Wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Korzystaj z monday CRM, aby centralizować zarządzanie klientami i potencjalnymi klientami oraz efektywniej zarządzać całym procesem sprzedaży.
Korzystaj z monday CRM, aby efektywniej zarządzać i analizować zasięg klientów oraz pipeline sprzedaży. Scentralizuj komunikację z klientami i potencjalnymi klientami, korzystaj z zaawansowanych funkcji raportowania, aby podejmować decyzje oparte na danych i doskonalić strategię sprzedaży, a także oszczędzaj cenny czas dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności. Łatwo zintegruj monday CRM z istniejącymi narzędziami, usprawniając pracę zespołową dzięki łatwej w użyciu platformie do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Wspieraj swoje treści, korzystając z nagradzanych i konkurencyjnych rozwiązań i usług do zarządzania sprzedażą.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Bynder to oparte na chmurze rozwiązanie dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi za pomocą jednego centralnego portalu.
Bynder to prosty sposób na zarządzanie i dystrybucję Twoich cyfrowych zasobów w chmurze. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach i typach plików. Za pomocą rozwiązania DAM firmy Bynder na czele swojego stosu technologii marketingowych, marki mają pełną kontrolę nad swoim marketingiem marki poprzez jeden centralny portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Pomóż sprzedawcom łączyć się z kupującymi bardziej wydajnie i skutecznie dzięki najpotężniejszej na świecie platformie wspierającej sprzedaż.
Zwiększ możliwości sprzedaży, aby sprzedawać lepiej, szybciej i mądrzej - Rozwiązanie wspierające sprzedaż Seismic usprawnia sposób dostarczania treści sprzedawcom, zapewniając zespołowi natychmiastowy dostęp do materiałów wspierających transakcje we właściwym czasie, szkoleń, gdy są najbardziej efektywne, i wiadomości, gdy są najważniejsze. Inteligentne, dostosowane do okazji rekomendacje treści oznaczają, że sprzedawcy zawsze korzystają z najskuteczniejszych, zaktualizowanych treści na każdym etapie procesu sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Zaprojektowany, aby zmieniać wydajność nowoczesnego zespołu sprzedaży B2B. Jedno narzędzie do zarządzania, prezentowania, udostępniania i śledzenia całej sprzedaży
Showell został zaprojektowany w celu poprawy wydajności nowoczesnego zespołu sprzedaży B2B. Jedno narzędzie do zarządzania, prezentowania, udostępniania i śledzenia całej sprzedaży. Showell zapewnia: - Kontrolę treści sprzedażowych - cała zawartość jest w jednym miejscu i zawsze aktualna - Dostęp do treści sprzedażowych – z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu – nawet w trybie offline - Treść dotyczącą sprzedaży – jedno narzędzie dla marketingu, sprzedaży, dystrybutorów i klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Showell

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj potencjalnych klientów i klientów luzem, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Automatycznie wyszukuj wiadomości e-mail i kontaktuj się luzem ze spersonalizowanymi polami za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do potoków i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym prośbom o połączenie z LinkedIn i twórz najlepsze zasoby sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Lessonly by Seismic to oprogramowanie szkoleniowe używane przez ponad 3 miliony uczniów i 1000 firm do nauki, ćwiczeń i lepszej pracy.
Lessonly by Seismic to niezwykle proste oprogramowanie onboardingowe, które pomaga zespołom uczyć się, ćwiczyć i lepiej pracować. Z rozwiązania korzystają ponad 3 miliony uczestników w 1000 wiodących firmach, w tym U.S. Cellular i Zendesk, aby dzielić się wiedzą i wzmacniać najlepsze praktyki. Nie wspominając o zwiększeniu produktywności i skróceniu czasu wdrażania o połowę. Inne funkcje obejmują: łatwe w użyciu tworzenie lekcji, wgląd w śledzenie wskaźników i funkcję coachingu w celu przekazywania informacji zwrotnych na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lessonly

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Salesflare to inteligentna platforma CRM i wsparcia sprzedaży dla małych i średnich firm B2B, które dzięki niej sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentna platforma CRM i wsparcia sprzedaży, używana przez tysiące małych i średnich firm B2B, które dzięki niej sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Wysyła również zautomatyzowane sekwencje e-maili, dzięki czemu możesz zacząć docierać do swoich leadów w sposób spersonalizowany, a jednocześnie na dużą skalę. Automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z leadami, z którymi się kontaktujesz. Uprzejmie przypomina Ci też o tym, z kim należy się skontaktować. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zwiększ poziom rozmów handlowych, organizując idealne spotkanie sprzedażowe dzięki potężnym możliwościom prezentacji i współpracy. Stwórz salę konferencyjną dla każdego potencjalnego klienta i zachowaj komunikację w dedykowanych salach konferencyjnych. To prawdziwe połączenie za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez kont. Vectera działa w przeglądarce na dowolnym urządzeniu mobilnym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści sprzedażowych oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Jeśli zarządzanie materiałami sprzedażowymi jest dla Ciebie utrapieniem, Paperflite wkrótce stanie się Twoim najlepszym przyjacielem. W głosowaniu uznano Paperflite za najłatwiejszą w użyciu platformę do zarządzania treściami sprzedażowymi; umożliwia ona zespołowi sprzedaży i marketingu błyskawiczne porządkowanie, organizowanie i rozpowszechnianie treści. Dzięki analityce zaangażowania w czasie rzeczywistym i doskonałej jakości treści dla nabywców przedstawiciele handlowi mogą teraz skupić się na odpowiednich potencjalnych klientach i wyróżnić się z tłumu. *Dzyń* To właśnie odgłosy Twojej metaforycznej kasy fiskalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Reply to oparta na sztucznej inteligencji platforma zaangażowania sprzedaży, która pomaga zespołom SDR tworzyć nowe możliwości na dużą skalę – automatycznie.
Dzięki najnowocześniejszym technologiom sztucznej inteligencji Reply obsługuje niektóre z najbardziej czasochłonnych zadań w imieniu użytkownika. Od budowania ukierunkowanych list potencjalnych klientów za pomocą własnej bezpłatnej bazy danych zawierającej ponad 140 milionów kontaktów po rezerwowanie połączeń bezpośrednio za pośrednictwem platformy – Reply pozwala usprawnić proces sprzedaży, oszczędzając do 40% czasu zespołu SDR. Bądź na bieżąco z wydajnością swojego zespołu dzięki dogłębnej analizie i synchronizuj dane w całym stosie sprzedaży za pomocą Zapier, natywnych integracji lub API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reply

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję.
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję. Z łatwością dodaj interaktywną warstwę do wszystkich swoich obrazów i filmów. Spraw, aby Twoje filmy i obrazy były interaktywne. Dodaj wezwanie do działania, oznacz swoje produkty, otrzymaj subskrypcje newslettera i zwiększ liczbę konwersji. Dzięki Spott zyskasz więcej na opublikowanych obrazach i filmach, dodając interaktywne elementy; mogą to być elementy umożliwiające działanie i dokonywanie pomiarów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spott

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
DealHub.io to najwyżej oceniane oprogramowanie CPQ (Oprogramowanie do notowania cen) dla zespołów sprzedaży i operacyjnych.
Wielokrotnie nagradzana platforma CPQ firmy DealHub to kompleksowe rozwiązanie sprzedażowe, które jest w pełni natywne w rozwiązaniach CRM Salesforce, Microsoft Dynamics i Freshworks. Łatwy w konfiguracji i obsłudze DealHub umożliwia udostępnianie odpowiednich treści, śledzenie zaangażowania nabywców, szybkie tworzenie bezbłędnych wycen oraz automatyzację przepływów pracy sprzedaży i zatwierdzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Przestań tracić sprzedaż z powodu problemów z udostępnianiem ekranu. Wypróbuj rozwiązanie do udostępniania ekranu dostosowane do potrzeb sprzedaży.
Udostępnianie ekranu, zdalne sterowanie oraz mechanizm rejestracji leadów i przypisywania agentów Instant Demos — wszystko zaprojektowane specjalnie dla zespołów sprzedaży i wszystkie działają dla każdego potencjalnego klienta bez pobierania lub instalacji. Dostępne w wygodnych planach opartych na wykorzystaniu, dzięki czemu możesz wdrożyć rozwiązanie dla całego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie wydajnością
  • Biblioteka treści
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Ocena leadów
  • Integracja CRM
  • Planowanie sprzedaży