Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia wspierające sprzedaż

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 35 w
Zaprojektowany, aby zmieniać wydajność nowoczesnego zespołu sprzedaży B2B. Jedno narzędzie do zarządzania, prezentowania, udostępniania i śledzenia całej sprzedaży Dowiedz się więcej na temat produktu: Showell
Showell został zaprojektowany w celu poprawy wydajności nowoczesnego zespołu sprzedaży B2B. Jedno narzędzie do zarządzania, prezentowania, udostępniania i śledzenia całej sprzedaży. Showell zapewnia: - Kontrolę treści sprzedażowych - cała zawartość jest w jednym miejscu i zawsze aktualna - Dostęp do treści sprzedażowych – z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu – nawet w trybie offline - Treść dotyczącą sprzedaży – jedno narzędzie dla marketingu, sprzedaży, dystrybutorów i klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Showell

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Jest to doskonała platforma do prowadzenia spotkań sprzedażowych, która pozwala skrócić czas realizacji zamówień, zwiększyć produktywność sprzedaży i podnieść wskaźniki zamknięcia sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demodesk
Demodesk to popularna platforma do spotkań z klientami z funkcjami wspomagającymi sprzedaż. Umożliwia przedstawicielom handlowym zajmującym się obsługą klienta osiąganie najlepszych wyników, prowadząc ich w czasie rzeczywistym, automatyzując zadania niezwiązane ze sprzedażą i angażując klientów na zupełnie nowym poziomie. Przełomowa technologia udostępniania ekranu sprawia, że spotkania są naprawdę interaktywne. Firmy SaaS korzystają z Demodesk, aby skrócić czas wdrożenia, zwiększyć realizację kwot, podnieść wydajność sprzedaży i przyspieszyć rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demodesk

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Przestań tracić sprzedaż z powodu problemów z udostępnianiem ekranu. Wypróbuj rozwiązanie do udostępniania ekranu dostosowane do potrzeb sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel
Udostępnianie ekranu, zdalne sterowanie oraz mechanizm rejestracji leadów i przypisywania agentów Instant Demos — wszystko zaprojektowane specjalnie dla zespołów sprzedaży i wszystkie działają dla każdego potencjalnego klienta bez pobierania lub instalacji. Dostępne w wygodnych planach opartych na wykorzystaniu, dzięki czemu możesz wdrożyć rozwiązanie dla całego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści sprzedażowych oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Jeśli zarządzanie materiałami sprzedażowymi jest dla Ciebie utrapieniem, Paperflite wkrótce stanie się Twoim najlepszym przyjacielem. W głosowaniu uznano Paperflite za najłatwiejszą w użyciu platformę do zarządzania treściami sprzedażowymi; umożliwia ona zespołowi sprzedaży i marketingu błyskawiczne porządkowanie, organizowanie i rozpowszechnianie treści. Dzięki analityce zaangażowania w czasie rzeczywistym i doskonałej jakości treści dla nabywców przedstawiciele handlowi mogą teraz skupić się na odpowiednich potencjalnych klientach i wyróżnić się z tłumu. *Dzyń* To właśnie odgłosy Twojej metaforycznej kasy fiskalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Rozwiązanie CRM Zoho pomaga zespołom ds. sprzedaży zarządzać potencjalnymi klientami, leadami i transakcjami dzięki większej automatyzacji widoczności rurociągu sprzedaży, która wpływa na zwiększone przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho to internetowa platforma wielokanałowa z funkcjami opartymi na sztucznej inteligencji. Daje zespołom ds. sprzedaży dostęp do informacji o leadach, danych o potencjalnych leadach, zarządzania lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzacji przepływu pracy, pulpitu wydajności, wspomaganego SI asystenta konwersacyjnego, zarządzania zadaniami, zarządzania kampaniami marketingowymi, prognozowania sprzedaży, wsparcia klienta, zarządzania zapasami, analityki i raportowania. Obejmuje również bezproblemową integracją z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Daj swoim liderom sprzedaży i przedstawicielom handlowym praktyczne informacje, których potrzebują, aby podejmować mądrzejsze decyzje biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Oprogramowanie do wspierania sprzedaży PandaDoc zostało zaprojektowane, aby umożliwić zespołom sprzedażowym skuteczną sprzedaż i zwiększyć ogólną produktywność. Oprogramowanie to jest regularnie umieszczane wśród 10 najlepszych platform wspomagających sprzedaż, które zapewniają wgląd w kluczowy etap cyklu sprzedaży, automatyzują przepływy pracy, śledzą aktywność zespołu w czasie rzeczywistym i wiele innych. PandaDoc jest bardzo intuicyjny i natywnie integruje się z ponad 25 narzędziami biznesowymi, w tym z ponad tuzinem rozwiązań CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie wspomagające sprzedaż, używane przez ponad osiem milionów firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie do sprzedaży, które obejmuje 35 narzędzi sprzedażowych. Jasne, zbudowano je wokół potężnego rozwiązania CRM, ale to coś więcej. Po pierwsze, jest wyposażone w narzędzia szkoleniowe dla sprzedawców. Po drugie, system automatycznie rejestruje wszystkie Twoje wiadomości wymieniane z klientami, zarówno telefonicznie, jak i za pośrednictwem poczty e-mail. Oznacza to, że nowy sprzedawca może szybko dowiedzieć się wszystkiego o każdym kliencie, słuchając nagrań z poprzednich rozmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Platforma EngageBay oferuje zaawansowane narzędzia wspomagające sprzedaż, które umożliwiają szkolenie personelu sprzedażowego i automatyczne rejestrowanie całej komunikacji z klientami za pośrednictwem telefonu i/lub poczty elektronicznej. Wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Salesflare to inteligentna platforma CRM i wsparcia sprzedaży dla małych i średnich firm B2B, które dzięki niej sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare
Salesflare to inteligentna platforma CRM i wsparcia sprzedaży, używana przez tysiące małych i średnich firm B2B, które dzięki niej sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Wysyła również zautomatyzowane sekwencje e-maili, dzięki czemu możesz zacząć docierać do swoich leadów w sposób spersonalizowany, a jednocześnie na dużą skalę. Automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z leadami, z którymi się kontaktujesz. Uprzejmie przypomina Ci też o tym, z kim należy się skontaktować. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj potencjalnych klientów i klientów luzem, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Automatycznie wyszukuj wiadomości e-mail i kontaktuj się luzem ze spersonalizowanymi polami za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do potoków i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym prośbom o połączenie z LinkedIn i twórz najlepsze zasoby sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Twixl to platforma kreatywna, która umożliwia tworzenie natywnych aplikacji i natychmiastowe zarządzanie całą zawartością aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twixl
Twixl to platforma kreatywna, która umożliwia tworzenie własnych natywnych aplikacji i natychmiastowe zarządzanie całą zawartością aplikacji. Dzięki Twixl można opracować treści przy użyciu preferowanych narzędzi do tworzenia, określić interfejs aplikacji i nawigację, zintegrować potrzebne usługi, stworzyć natywną aplikację oraz otrzymać platformę do dystrybucji własnych treści na całym świecie, w sklepach z aplikacjami lub w firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twixl

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
SmartSales to kompleksowa aplikacja do sprzedaży w terenie, która eliminuje papiery i umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż coraz większej ilości produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartSales
SmartSales to kompleksowa aplikacja do sprzedaży w terenie, która eliminuje papiery i umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż coraz większej ilości produktów. - Koniec z dokumentacją: Każdy dokument, od list produktów po raporty z wizyt, jest digitalizowany i przesyłany z zaplecza. Zamówienia są również składane bezpośrednio w aplikacji. - Zarządzanie terytorium: Potencjalni klienci i klienci są geolokalizowani i mogą mieć przypisane atrybuty. - Stała dokładność: Akcje, ceny i dokumenty są zawsze aktualne. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartSales

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Mikrostrony klientów Workfolio umożliwiają firmom łatwe tworzenie prywatnych stron internetowych pod wspólną marką, które lepiej angażują klientów w procesie sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites
Zachowanie nabywców zmienia się. Kształtowanie rzeczywistości jest zarówno hybrydowe, jak i wielokanałowe. Organizacje sprzedażowe odnoszące sukcesy w sektorze B2B dostosowują się poprzez wdrożenie nowych narzędzi w celu poprawy cyfrowej ścieżki klienta, skrócenia czasu cyklu sprzedaży i zwiększenia wskaźników sukcesu w transakcjach. Mikrostrony klienckie Workfolio dają organizacji wszystko, czego potrzebuje, aby skuteczniej pozyskiwać nowe zlecenia, wyróżniając firmę i zwiększając odsetek pozyskanych klientów, a także poprawiając ogólne wrażenia klientów w trakcie realizacji projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Sekretem udanych zespołów sprzedażowych jest właściwe rozwiązanie CRM. Pipedrive pomoże Ci skoncentrować się na działaniach, które prowadzą do finalizacji transakcji.
Odkryj sekret jednych z najlepszych zespołów sprzedaży na świecie dzięki rozwiązaniu CRM wspomagającemu sprzedaż firmy Pipedrive stworzonemu przez prawdziwych sprzedawców dla sprzedawców. Skoncentruj się na działaniach, które napędzają maksymalną liczbę Twoich transakcji, aby sfinalizować i stać się uznanymi ekspertami sprzedaży jako jeden z 95 000 zadowolonych klientów. Dzięki szerokiej gamie funkcji, aplikacji i integracji, od zarządzania treściami i komunikacją po udostępnianie informacji, Pipedrive pokaże Ci, jak skupić się na rzeczach, które mają znaczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Wspieraj swoje treści, korzystając z nagradzanych i konkurencyjnych rozwiązań i usług do zarządzania sprzedażą.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Bynder to oparte na chmurze rozwiązanie dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi za pomocą jednego centralnego portalu.
Bynder to prosty sposób na zarządzanie i dystrybucję Twoich cyfrowych zasobów w chmurze. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach i typach plików. Za pomocą rozwiązania DAM firmy Bynder na czele swojego stosu technologii marketingowych, marki mają pełną kontrolę nad swoim marketingiem marki poprzez jeden centralny portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zwiększ poziom rozmów handlowych, organizując idealne spotkanie sprzedażowe dzięki potężnym możliwościom prezentacji i współpracy. Stwórz salę konferencyjną dla każdego potencjalnego klienta i zachowaj komunikację w dedykowanych salach konferencyjnych. To prawdziwe połączenie za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez kont. Vectera działa w przeglądarce na dowolnym urządzeniu mobilnym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję.
Dodaj prowadzące do sklepu linki do zdjęć i filmów, uzyskaj prenumeraty newslettera, dołącz dokumenty PDF, zaprezentuj najnowszą promocję. Z łatwością dodaj interaktywną warstwę do wszystkich swoich obrazów i filmów. Spraw, aby Twoje filmy i obrazy były interaktywne. Dodaj wezwanie do działania, oznacz swoje produkty, otrzymaj subskrypcje newslettera i zwiększ liczbę konwersji. Dzięki Spott zyskasz więcej na opublikowanych obrazach i filmach, dodając interaktywne elementy; mogą to być elementy umożliwiające działanie i dokonywanie pomiarów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spott

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Zwiększ aktywność w zakresie najważniejszych wskaźników, dostosowując pożądane zachowania do zabawnych zachęt, uroczystości i nagród.
SalesScreen to oprogramowanie zwiększające wydajność sprzedaży, które wykorzystuje wizualizację i gamifikację, aby pomóc organizacjom w budowaniu szczęśliwszych i bardziej produktywnych miejsc pracy. Aplikacja SalesScreen zapewnia dostęp do danych w jednym miejscu, integruje się z istniejącym systemem CRM i sprawia, że codzienna praca opiera się na współpracy i jest ekscytująca dzięki docenianiu przez innych pracowników i konkursom. W rezultacie klienci doświadczają silniejszej kultury sprzedaży, niższej rotacji pracowników, lepszej świadomości celów i zwiększonej aktywności na podstawie wskaźników, które napędzają wzrost przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesScreen

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
DealHub.io to najwyżej oceniane oprogramowanie CPQ (Oprogramowanie do notowania cen) dla zespołów sprzedaży i operacyjnych.
Wielokrotnie nagradzana platforma CPQ firmy DealHub to kompleksowe rozwiązanie sprzedażowe, które jest w pełni natywne w rozwiązaniach CRM Salesforce, Microsoft Dynamics i Freshworks. Łatwy w konfiguracji i obsłudze DealHub umożliwia udostępnianie odpowiednich treści, śledzenie zaangażowania nabywców, szybkie tworzenie bezbłędnych wycen oraz automatyzację przepływów pracy sprzedaży i zatwierdzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Uzyskaj dostęp do dokumentów z Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive lub Salesforce i prezentuj je za pomocą tego mobilnego narzędzia, które można oznaczyć marką. Tryb online i offline.
Crescendo to mobilne narzędzie do wspomagania sprzedaży i prezentacji, dostosowane do potrzeb zespołów terenowych, które wymagają niezawodnego dostępu do aktualnych treści, zarówno w trybie online, jak i offline. Crescendo zamienia pliki i foldery w elegancki, markowy zasób prezentacji. Crescendo uzyskuje bezpośredni dostęp do treści na firmowych platformach Sharepoint, Google Drive, Salesforce, Box lub OneDrive, dzięki czemu nigdy nie dokonujesz migracji dokumentów poza te sprawdzone platformy zatwierdzone przez bezpieczeństwo. Zespoły liczące od 10 do 500 osób mogą rozpocząć pracę w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Crescendo

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Gartner Digital Markets dostarcza dane dotyczące intencji B2B od ponad 9 mln nabywców oprogramowania na rynku, aby wspierać proces sprzedaży i ustalać priorytety kont.
Buyer Discovery dostarcza dane dotyczące intencji B2B od ponad 9 milionów nabywców oprogramowania miesięcznie w sieci stron Gartner Digital Markets. W przeciwieństwie do rozwiązań typu „first-party intent”, które ujawniają osoby odwiedzające stronę internetową, Buyer Discovery identyfikuje firmy aktywnie czytające recenzje produktów, badające konkurencję i wykazujące wysoki poziom intencji zakupowych w kategoriach na stronach Gartner Digital Markets. Zidentyfikuj optymalne możliwości dla swojego zespołu sprzedażowego, docieraj do kampanii ABM (marketing oparty na kontach klienta) i szybciej zamykaj więcej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Buyer Discovery

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Introhive to platforma SaaS oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia firmom zwiększanie przychodów, relacji i zatrzymywania klientów.
Introhive to platforma powołane do życia w wyniku frustracji próbami i niewykorzystaniem rozwiązania CRM. Jest ona obsługiwana przez sztuczną inteligencję i służy do przyspieszania przychodów. Pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększać przychody, relacje i zatrzymanie klientów. Zautomatyzowane zbieranie danych przez Introhive oraz inteligencja relacji oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu szybsze wprowadzanie danych i koncentrowanie się na tym, co ważne – budowaniu połączeń i realizacji większej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Introhive

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Praktyczne, wysoce spersonalizowane wirtualne wersje demonstracyjne i POC stworzone po to, by zaangażować potencjalnych klientów do interakcji z oprogramowaniem w czasie rzeczywistym.
CloudShare to wiodąca platforma wirtualnych doświadczeń, która pomaga firmom programistycznym zwiększyć liczbę pozyskiwanych i utrzymywanych klientów poprzez tworzenie w ciągu kilku minut wysoce angażujących, praktycznych, wirtualnych POC (dowód koncepcji), wersji demonstracyjnych i środowisk szkoleniowych. CloudShare, stworzony z myślą o zaangażowaniu potencjalnych klientów do zabawy z produktem w środowisku piaskownicy, to sposób na przekazanie prawdziwej wartości oprogramowania w zdalnym świecie. Interakcję z potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym pozwala im doświadczyć produktu z pierwszej ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudShare

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Kontaktuj się zdalnie z potencjalnymi klientami, aby zapewnić im niezapomniane doświadczenie sprzedaży twarzą w twarz, tak jakby siedzieli tuż obok siebie.
Upoważnij swój zespół ds. sprzedaży do nawiązywania kontaktów ze zdalnymi klientami i potencjalnymi klientami w celu zapewnienia niezapomnianych doświadczeń sprzedażowych twarzą w twarz, tak jakby siedzieli tuż obok siebie. Surfly oferuje technologię wspólnego przeglądania i współpracy, która pozwala na skrócenie cyklu sprzedaży i zwiększenie współczynnika konwersji poprzez personalizację cyfrowej ścieżki sprzedaży. To jak posiadanie w pełni zgodnego i współpracującego Zoomu dla własnej strony internetowej. Bez pobierania lub instalowania czegokolwiek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Built for HubSpot – dodatek napędzany sztuczną inteligencją, który przewiduje prawdopodobieństwo, że kontakty klikną lub zaangażują się w kampanie e-mail marketingu.
**Tylko dla użytkowników portalu HubSpot Marketing** thalox for marketers to dodatek napędzany sztuczną inteligencją dostępny dla użytkowników HubSpot Marketing. Ten dodatek jest wymieniony na liście HubSpot App Partner i dostępny w Marketplace. Czasami marketerzy nie są w stanie wykorzystać swoich własnych danych do generowania kwalifikowanych leadów. To rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi marketerom wysyłanie klientom odpowiednich wiadomości w zależności od tego, na jakim etapie podróży się znajdują. Uzyskasz: > Trzykrotnie wyższy współczynnik konwersji > większe zaangażowanie > wykorzystanie uśpionych potencjalnych klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Przedsiębiorstwa B2B mogą dzięki niemu zwiększyć przychody kluczowych klientów i lepiej kwalifikować szanse na wygranie ważnych ofert.
Upland Altify zapewnia oprogramowanie do strategicznego planowania relacji z klientem, zarządzania szansami i procesami sprzedażowymi w celu zwiększenia wydajności sprzedaży w przypadku przedsiębiorst w B2B. Oprogramowanie łączy innowacyjną technologię z ekspercką strategią i metodologią planowania kont, zarządzania szansami i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upland Altify

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Polska Produkt lokalny
Meetsales jest platformą wspierającą sprzedaż dla każdego użytkownika. Jest on pełen funkcji dla sprzedawców, którzy chcą sprzedawać więcej i lepiej.
Wspieranie sprzedaży jest głównym czynnikiem, który stoi za Meetsales. Ostatecznym celem programu jest wspieranie zdalnych zespołów sprzedaży we wszystkich działaniach poprzez zapewnienie im centrum dowodzenia opartego na materiałach wideo z funkcjami CRM, modułem analizy danych i automatyzacją w celu zwiększenia wydajności pracy. Platforma jest przeznaczona do obsługi procesu sprzedaży od pierwszego punktu kontaktu do momentu sfinalizowania transakcji. To prawdziwie kompleksowe rozwiązanie, które docenią firmy B2B sprzedające wiele produktów lub usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów.
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów. Korzystając z oprogramowania Walnut do tworzenia spersonalizowanych i bezawaryjnych prezentacji dla swoich klientów, specjaliści ds. sprzedaży mogą zwiększyć współczynnik konwersji, gromadząc jednocześnie cenne informacje w celu usprawnienia procesu sprzedaży. Rozwijaj swoje wyniki finansowe dzięki potężnym wersjom demonstracyjnym, takim jak Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis i wielu innym liderom branży. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Walnut.io

Funkcje

  • Narzędzia prezentacyjne
  • Dostarczanie treści
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie propozycjami
  • Zarządzanie treścią