Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do spotkań online

Orpogramowanie do spotkań pozwala zespołom koordynować, planować i przeprowadzać spotkania oraz uczestniczyć w nich.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 31 w

Polska Produkt lokalny
Szukasz niezawodnego i prostego sposobu na spotkanie online? Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Podczas jednego spotkania na platformie ClickMeeting zgromadzisz do 40 osób. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
Szukasz niezawodnego i prostego sposobu na spotkanie online? Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Podczas jednego spotkania na platformie ClickMeeting zgromadzisz do 40 współpracowników, którzy będą mogli widzieć i słyszeć siebie nawzajem. Możesz korzystać z interaktywnych funkcji wspierających współpracę, takich jak wirtualna tablica, udostępnianie ekranu, ankiety i testy czy tryb Q&A. Ponadto w ramach jednego konta możesz tworzyć webinary, aby zgromadzić jeszcze więcej osób i osiągnąć swoje cele! Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania wszystkich firmowych spotkań i zarządzania nimi. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
W pełni wykorzystaj elastyczność, jaką oferuje TeamViewer, aby komunikować się ze wszystkimi wyjątkowymi osobami w różnych sferach życia dzięki pełnej funkcjonalności.
Prowadzenie spotkań lub prezentacji w trybie online oszczędza czas i pieniądze, pozwalając na większą elastyczność w ustalaniu harmonogramów. TeamViewer to jeden z najpopularniejszych na świecie dostawców oprogramowania do zdalnego sterowania i spotkań w trybie online, który dociera do ponad 1 mld urządzeń. Koncentracja na technologiach opartych na chmurze w celu umożliwienia wsparcia w trybie online, współpracy w czasie rzeczywistym na całym świecie z rozszerzoną ofertą produktów, w tym ITBrain (przeciwdziałanie złośliwemu oprogramowaniu), Monitis (system monitorowania stron internetowych) i Blizz (współpraca online). Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer Remote

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Najpopularniejsza platforma do współpracy online do angażowania zdalnych spotkań
Miro to platforma do współpracy online, która pomaga gospodarzom organizować spotkania online produktywne i ludzkie. Funkcje, takie jak notatki samoprzylepne i głosowanie, sprawiają, że goście są zaangażowani, a zegary i funkcje zarządzania uwagą dają gospodarzom kontrolę. Zarejestruj się i wypróbuj rozwiązanie „wszystko w jednym” do efektywnego i angażującego spotkania Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie do spotkań, ustalania harmonogramu, uczestnictwa, konferencji online, z którego korzysta cztery miliony klientów na świecie.
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie do spotkań, ustalania harmonogramu, uczestnictwa, konferencji online, z którego korzysta cztery miliony klientów na świecie. W epoce pracy zdalnej dużo trudniej jest zebrać się i omówić problemy. W Bitrix24 możesz utworzyć spotkanie, dodać program spotkania i omówić kwestie związane z pracą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Livestorm to kompleksowa platforma angażowania wideo, która umożliwia łączenie, angażowanie i rejestrowanie użytecznych informacji w jednym miejscu.
Livestorm umożliwia wydajne, ale bezbolesne wideokonferencje w skali. Kompleksowa platforma angażowania wideo umożliwia organizacjom tworzenie profesjonalnych prezentacji wideo, którymi można łatwo zarządzać w jednym miejscu. Jest to platforma oparta na przeglądarce, która nie wymaga pobierania ani konfiguracji. Możesz użyć Livestorm dla spotkań lub wydarzeń na żądanie, na żywo lub wcześniej nagranych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Livestorm

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Polska Produkt lokalny
Platforma komunikacyjna umożliwiająca prowadzenie wszelkiego rodzaju interaktywnych spotkań online.
LiveWebinar umożliwia organizowanie wszelkiego rodzaju spotkań online: spotkań zespołu w firmie, sesji wprowadzających, sesji szkoleniowych lub prezentacji produktów i wielu innych. Można sprawić, że spotkania będą wciągające i interaktywne dzięki takim funkcjom jak: Tryb klasowy, pokoje przerw, interaktywna tablica online, menedżer głosowań, prezenter stron internetowych, tłumaczony czat i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Wydajna, kompleksowa platforma do zarządzania spotkaniami, która sprawia, że spotkania osobiste, wirtualne i hybrydowe są bardziej skoncentrowane i angażujące.
Boardable to wydajna, kompleksowa platforma do zarządzania spotkaniami, która sprawia, że spotkania osobiste, wirtualne i hybrydowe są bardziej skoncentrowane i skuteczne. Boardable to wszystko, czego potrzebują zespoły do bezproblemowej współpracy: zarządzanie dokumentami, nagrywanie protokołów, konfigurowalne katalogi i wiele więcej, dla nawet 250 uczestników. Boardable Spotlight umożliwia wirtualnym uczestnikom korzystanie z funkcji integracji Zoom, głosowania cyfrowego i innych funkcji na jednym, intuicyjnym ekranie. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Convene to oprogramowanie do prowadzenia spotkań zarządu, które umożliwia łatwy i bezpieczny dostęp do spotkań i dokumentów na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie.
Convene to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do obsługi spotkań zarządu, które zwiększa efektywność spotkań – od organizowania i dystrybucji dokumentów zarządu po prowadzenie, dokumentowanie i generowanie działań. Dzięki intuicyjnym i łatwym w użyciu funkcjom jest wybierany przez spółki giełdowe, małe i średnie przedsiębiorstwa, banki, rządy i organizacje non-profit w ponad 100 krajach. Convene jest tworzone przez firmę Azeus, która posiada piąty poziom CMMI (integracja modelu dojrzałości zdolności) i ponad 25-letnie doświadczenie w rozwoju IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Convene

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Pexip zapewnia organizacji bezpieczną i skalowalną współpracę twarzą w twarz, bez względu na lokalizację lub technologię.
Pexip to internetowa platforma konferencyjna, która umożliwia organizacji dowolnej wielkości bezpośrednią komunikację wideo i współpracę. Możliwość współpracy wideo na dowolnym urządzeniu, w dowolnej technologii i lokalizacji przy zachowaniu pełnej kontroli danych. Korzystaj z wysokiej jakości wideo bez konieczności instalowania oprogramowania lub wtyczek. Połącz ludzi i zespoły za pomocą jednej platformy do spotkań wideo, opartej na sztucznej inteligencji, aby usprawnić komunikację firmową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pexip Connect

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań.
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań. Coraz więcej organizacji decyduje się na korzystanie z iBabs w celu zarządzania spotkaniami zarządu. Tańsze, szybsze i bardziej niezawodne rozwiązanie iBabs daje użytkownikom pełną kontrolę nad zarządzaniem kontem w sposób, który im odpowiada (np. dodawanie lub usuwanie użytkowników z miesiąca na miesiąc według własnego uznania). Dowiedz się więcej na temat produktu: iBabs

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pokochają pracownicy. Rezerwacja biurka | Rezerwacja pokoju | Planowanie tygodnia | Analityka
deskbird to doskonała aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
EMS upraszcza planowanie spotkań dla szkół wyższych i firm z każdej branży.
EMS firmy Accruent pomaga placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży optymalizować ich fizyczne przestrzenie. Oprogramowanie do rezerwacji spotkań i planowania wydarzeń upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus. Dzięki EMS można: - Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu - Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji - Zwiększyć współpracę - Zwiększyć mobilność - Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Zgodne z RODO i w pełni szyfrowane oprogramowanie do wideokonferencji, które pomaga firmom zorganizować ich środowisko komunikacyjne.
Digital Samba umożliwia łatwe organizowanie wideokonferencji internetowych z dowolnego urządzenia. Oprogramowanie do wideokonferencji Digital Samba umożliwia organizacjom z różnych branż prowadzenie zgodnych z RODO spotkań online, webinariów, szkoleń i dużych wydarzeń z dźwiękiem wideo w jakości HD bezpośrednio z poziomu przeglądarki lub aplikacji mobilnej. Odwiedź stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Samba

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%.
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne
Bez użycia papierowych wersji dokumentów i z bezpiecznym zarządzaniem procesem spotkania, od przygotowania spotkania po tworzenie, zatwierdzanie i podpisywanie protokołów elektronicznych.
ContractZen Board Portal to rozwiązanie do kompleksowego zarządzania spotkaniami w 100% bez użycia dokumentacji papierowej. Zarządzaj całym procesem spotkania, od przygotowania spotkania do utworzenia, zatwierdzenia i podpisania elektronicznego protokołu. Korzystaj z łatwych zaproszeń, bezpiecznej dystrybucji materiałów, zarządzania zadaniami, zaawansowanego wyszukiwania z OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractZen

Funkcje

  • Notatki ze spotkań
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Rejestrowanie danych
  • Audio/Wideo HD
  • Udostępnianie ekranu
  • Sterowanie hostem
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Wideokonferencje
  • Tła wirtualne