Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy dla organizacji pozarządowych non-profit

Wyniki: 17 w
Oprogramowanie do składania i oceny wniosków dla menedżerów i organizacji non-profit. Szybko, bezpiecznie i przyjemnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force
Award Force to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania zgłoszeniami i oceną w trybie online dla jednych z wiodących programów non-profit. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonal ności, jest szybki, bezpieczny i zapewnia doskonałe wrażenia osobom składającym wnioski, oceniającym i zarządzającym. Uaktualnienie do wersji Award Force umożliwia łatwe zarządzanie procesem składania i oceny zgłoszeń za pomocą światowej klasy narzędzi do oceny i selekcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do zarządzania non-profit, używane przez osiem milionów organizacji na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie do zarządzania organizacjami non-profit, używane przez osiem milionów organizacji. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie do zarządzania organizacjami non-profit. Co to oznacza? Bezpłatna część Bitrix24 jest darmowa dla nieograniczonych użytkowników, a nieograniczone przechowywanie w chmurze możesz uzyskać za jedyne 199 $ miesięcznie. Zarejestrowane podmioty non-profit otrzymują dodatkowe 15% zniżki na plany 6- i 12-miesięczne. Oznacza to, że Bitrix24 może wykonywać wszystkie zadania i projekty związane z zarządzaniem darczyńcami, wolontariatem itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Szybko osadzaj zoptymalizowane, powtarzające się formularze darowizn na swojej stronie internetowej, aby umożliwić szybką, wieloetapową realizację płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Donorbox
Donorbox to potężne oprogramowanie do zbierania funduszy dla organizacji non-profit, które jest łatwe w konfiguracji i przyciąga bardziej powtarzających się darczyńców. Rozpocznij zbieranie funduszy dzięki szybkiemu, zoptymalizowanemu systemowi płatności darowizn w 15 minut. Platforma sprawia, że proces płatności za darowizny jest szybki i łatwy dzięki wspieraniu darowizn za pośrednictwem kart, PayPal, przelewów bankowych ACH oraz Apple i Google Pay. Szybko osadzaj konfigurowalne formularze cyklicznych darowizn na swojej stronie internetowej lub korzystaj ze stron do zbierania funduszy na kampanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Donorbox

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Firma Omatic przekształca dane w wartość, umożliwiając dobrej organizacji społecznej wpływanie na wielkie zmiany na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic
Sztandarowe rozwiązanie do integracji danych non-profit, ImportOmatic importuje dane do Raiser’s Edge RE NXT z dowolnego źródła zewnętrznego, obsługując wszystkie typy i formaty rekordów oraz na bieżąco usuwając zbędne dane. ImportOmatyc na nowo definiuje wydajność dzięki inteligentnej integracji, która prawidłowo zestawia rekordy, eliminuje duplikaty i standaryzuje dane podczas importowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Stworzony przez osoby prowadzące zbiórki pieniędzy dla nich samych, Pound GivingDNA umożliwia im zautomatyzowane zbieranie danych o darczyńcach. Dowiedz się więcej na temat produktu: GivingDNA
Platforma GivingDNA to narzędzie do badań dawców i wizualizacji danych, które pomaga organizacjom non-profit w budowaniu szczegółowych segmentów. Osoby prowadzące zbiórki pieniędzy i specjaliści ds. marketingu bezpośredniego otrzymują zautomatyzowaną inteligencję, która pomaga w szybkim profilowaniu i segmentacji darczyńców oraz podejmowaniu kolejnych kroków w kierunku niestandardowych doświadczeń darczyńców. GivingDNA wzbogaca Twoje dane o informacje od stron trzecich, dzięki czemu możesz zobaczyć wszystkie elementy swojej działalności. Jest łatwy w obsłudze i nie wymaga żadnych umiejętności kodowania ani zaawansowanego arkusza kalkulacyjnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: GivingDNA

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Konfigurowalna platforma do obsługi wykazu zaprojektowana dla profesjonalnych organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Directory
Z łatwością stwórz potężny wykaz dla swojej organizacji. Rozwiązaniu temu zaufały już przedsiębiorstwa z listy Fortune 500 i startupy, wykorzystując je do zarządzania wewnętrznymi, publicznymi i prywatnymi katalogami związanymi z klientami. Wiele przydatnych funkcji w rozwiązaniu z jednym wykazem, w tym: dostosowane pola i listy rozwijane, różne warianty profili, szablony profili, opcjonalne zatwierdzenia zawartości, mikrowitryny klientów prywatnych, integracje API i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Directory

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
TeamViewer umożliwia łączenie się z dowolnym urządzeniem w celu obsługi dowolnej osoby, procesu lub wszystkiego — z dowolnego miejsca i o każdej porze.
TeamViewer to ceniona globalna firma technologiczna, która oferuje bezpieczną platformę łączności zdalnej, umożliwiającą dostęp, sterowanie, zarządzanie, monitorowanie i obsługę dowolnego urządzenia — na wszystkich platformach — z dowolnego miejsca. Dzięki ponad 600 000 klientom oprogramowanie TeamViewer jest bezpłatne do użytku prywatnego i niekomercyjnego. Zostało zainstalowane na ponad 2,5 mld urządzeń. TeamViewer stale wprowadza innowacje w dziedzinie łączności zdalnej, rzeczywistości rozszerzonej, Internetu rzeczy i cyfrowego zaangażowania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
To ujednolicony, zintegrowany i oparty na chmurze system do zarządzania całymi organizacjami non profit
Jeden zintegrowany i oparty na chmurze system do zarządzania całymi organizacjami non profit. Obsługa zróżnicowanych strumieni przychodów, precyzyjne zarządzanie ograniczeniami w zakresie finansowania i wymogami dotyczącymi dotacji. Prosty w obsłudze, opracowany z myślą o członkach zarządu, audytorach i zespołach księgowych system raportowania zgodności, który możesz dopasować do własnych potrzeb. Pakiet NetSuite to zestaw opartych na chmurze programów stworzonych z myślą o organizacjach non profit różnej wielkości, by pomóc im w prowadzeniu ich działań i realizacji ich misji. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Doskonałe dla organizacji różnej wielkości, jest narzędziem do tworzenia formularzy, które pomaga tworzyć formularze ankiet, a także przeglądać zgłoszenia.
Gromadzenie informacji od wolontariuszy, pracowników i innych osób zawsze stanowiło wyzwanie. Ponadto, po uzyskaniu danych chcesz je zachować w tajemnicy. Dzięki Jotform Enterprise możesz tworzyć niestandardowe formularze, przyjmować darowizny, ustalać przepływy zatwierdzeń i bezpiecznie przechowywać wszystkie dane z zgłoszeń w Internecie. Jako organizacja non-profit masz również prawo do 30% zniżki na Jotform Enterprise. Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Wydajna, przystępna cenowo platforma, która zapewnia organizacjom zorientowanym na cele narzędzia, dzięki którym spotkania stają się bardziej skoncentrowane, efektywne i angażujące.
Boardable to wydajna, kompleksowa platforma do zarządzania spotkaniami, która pozwala organizacjom non-profit skupić się na celu, a nie na ich narzędziach. Intuicyjna obsługa na jednym ekranie ułatwia organizowanie spotkań, tworzenie i udostępnianie planów, nagrywanie protokołów, zarządzanie dokumentami, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele innych. Osobiście, wirtualnie lub hybrydowo, Boardable sprawia, że spotkania są bardziej skoncentrowane, efektywne i angażujące. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Shelf to platforma do udostępniania treści, która pomaga organizacjom non-profit organizować i udostępniać najważniejsze zasoby w jednym miejscu
Shelf pomaga organizacjom non-profit zwiększyć zaangażowanie i utrzymanie członków poprzez transformacyjną platformę do udostępniania treści. Wykorzystywana przez organizacje takie jak Trickle Up, DSAIA i Waterkeeper Alliance, platforma Shelf została zaprojektowana przez ekspertów ds. zarządzania wiedzą z Harvardu, aby zapewnić doskonałe wyszukiwanie i możliwość znalezienia. Organizacje non-profit wykorzystują Shelf jako lepszy sposób dzielenia się zasobami z członkami i darczyńcami. Oprogramowanie Shelf można skonfigurować w ciągu kilku minut i nie wymaga ono specjalistycznej wiedzy technicznej, jest łatwe w użyciu i niedrogie w utrzymaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania organizacjami non-profit Raklet, które pozwala na zaangażowanie wolontariuszy i darczyńców w znaczący, cyfrowy sposób.
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania organizacjami non-profit, które pozwala na zaangażowanie wolontariuszy i darczyńców w znaczący, cyfrowy sposób. Oprócz korzystania z rozbudowanego rozwiązania CRM możesz tworzyć kampanie fundraisingowe, wysyłać e-maile i SMS-y, organizować wydarzenia i sprzedawać bilety, mieć prywatną sieć społecznościową, własną aplikację mobilną i znacznie więcej. Raklet to jedno z najlepszych narzędzi dla organizacji non-profit do zarządzania członkami i angażowania ich poprzez platformę online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
W jednym miejscu buduj strony internetowe ukierunkowane na działania, zarządzaj wolontariuszami i zbieraniem funduszy, a także obsługuj pocztę elektroniczną, wydarzenia i kontakty społeczne.
Platforma NationBuilder zasila tysiące organizacji pozarządowych na całym świecie. Zaangażuj swoich sympatyków, wolontariuszy i darczyńców wtedy, kiedy jest to najważniejsze, korzystając z jednego intuicyjnego systemu. Rozwiązanie obejmuje w pełni zintegrowaną stronę internetową i bazę danych osób wspierających, usprawniony proces zbierania funduszy oraz zaawansowaną obsługę poczty elektronicznej i SMS-ów. Ożyw swoich sympatyków dzięki dynamicznym profilom, które są aktualizowane przy każdej interakcji. Obecnie zaufało nam 9000 klientów w 112 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: NationBuilder

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami
Doskonałe rozwiązania do zarządzania członkami dla małych, jednofiliowych i dużych, wielooddziałowych stowarzyszeń i organizacji non-profit.
SilkStart to ceniona platforma do zarządzania członkami, zaprojektowana w celu pomocy organizacjom z jedną lub wieloma lokalizacjami w usprawnieniu operacji, utrzymaniu integralności marki, obniżeniu kosztów i zwiększeniu przychodów. Unikalne podejście SilkStart umożliwia widoczność i kontrolę wszystkich danych członków na najwyższym poziomie i w razie potrzeby na poziomie oddziału. Dzięki tej wysoce funkcjonalnej i skalowalnej platformie można łatwo rozwijać swoją organizację, jednocześnie zmniejszając złożoność i koszty. Dowiedz się więcej na temat produktu: SilkStart MultiChapter

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Zarządzanie darczyńcami
  • Zarządzanie fundraisingiem
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Zarządzanie wydarzeniami