Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje wspomagająca zarządzanie obiektami eventowymi

Aplikacje wspomagające zarządzanie obiektami eventowymi ułatwiają marketing i planowanie dotyczące obiektów. Zapewniają odpowiednie usługi i zasoby na poszczególne wydarzenia oraz umożliwiają optymalne wykorzystanie potencjału obiektu.

Qvamp to online CRM dla obiektów eventowych i dostawców, upraszczający sprzedaż i efektywne zarządzanie wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvamp
Qvamp to specjalistyczne oprogramowanie CRM zaprojektowane w celu usprawnienia operacji dla obiektów eventowych i dostawców. Niezależnie od tego, czy zarządzasz pojedynczą lokalizacją, czy siecią obiektów, Qvamp pomaga scentralizować procesy, zautomatyzować zadania administracyjne i usprawnić komunikację z klientami. Od obsługi zapytań po raportowanie końcowe, Qvamp zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do płynnego zarządzania wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvamp

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania imprezami i miejscami wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, telefonem komórkowym, stroną internetową, narzędziami do raportowania i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Jako lider technologii w branży eventowej, firma Ungerboeck wprowadza innowacje i pomaga organizacjom dostosować się do zmieniającego się rynku. Obecnie społeczność Ungerboeck obejmuje dziesiątki najbardziej ruchliwych centrów kongresowych i wystawienniczych na świecie, dostarczając kompletne rozwiązanie programowe, zapewniające dokładność i wydajność w sposób, którego inne oprogramowanie do zarządzania obiektami po prostu nie jest w stanie zapewnić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami
Event Temple to jedna z najbardziej zaawansowanych na świecie platform oprogramowania do zarządzania obiektami hotelowymi. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple
Event Temple to nowoczesna, oparta na chmurze firma zajmująca się oprogramowaniem do sprzedaży i cateringu w obiektach hotelowych i gastronomicznych, która zapewnia branży łatwe w użyciu, zintegrowane rozwiązanie w przystępnej cenie. Event Temple pomaga zwiększyć przychody, jednocześnie zwiększając wydajność i produktywność, zapewniając obiektom zestaw narzędzi sprzedażowych, w tym zarządzanie leadami i potencjalnymi klientami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne, a wszystko to na eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami
Narzędzia dla nowoczesnego kierownika obiektu: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, otrzymaj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kierownikom lokalizacji, przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy potroili swoje rezerwacje i zaoszczędzili wiele godzin dziennie, korzystając z narzędzi HoneyBook. Skorzystaj z wersji próbnej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami
Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu twórców zapewnia ono wysokiej jakości usługi i wsparcie, aby można utrzymać zaangażowanie społeczności.
Uzyskaj pełny obraz wszystkiego, co dzieje się w organizacji. Dzięki kompleksowej platformie zarządzania rekreacją społeczności DaySmart Recreation będziesz w stanie nadzorować wszystkie operacje i działania działu, dzięki czemu możesz prowadzić firmę z większą wydajnością przy niższych kosztach operacyjnych, co poprawia obsługę klienta, prowadząc do wyższych przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DaySmart Recreation

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania klubami i lokalami e-sportowymi dla salonów gier, aren e-sportowych, kawiarni i instytucji edukacyjnych.
Oprogramowanie SENET do zarządzania klubami gamingowymi i obiektami e-sportowymi zostało zaprojektowane do sterowania dziesiątkami gamingowych komputerów PC i konsoli w jednym przyjaznym dla użytkownika interfejsie. W przypadku salonów gamingowych SENET zapewnia złożone rozwiązanie oparte na chmurze poprzez centralny panel administracyjny, dostosowany interfejs dla graczy, sprzęt i oprogramowanie do zarządzania konsolami do gier oraz inne przełomowe funkcje. SENET umożliwia automatyzację rutynowych prac personelu lokalowego, przejęcie kontroli nad wszystkimi procesami biznesowymi i odkrycie nowych źródeł przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SENET

Funkcje

  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Obiekt wielobranżowy
  • Zarządzanie żywnością i napojami