Wyniki: 7 w
Event Temple to jedna z najbardziej zaawansowanych na świecie platform oprogramowania do zarządzania obiektami hotelowymi. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple
Event Temple to nowoczesna, oparta na chmurze firma zajmująca się oprogramowaniem do sprzedaży i cateringu w obiektach hotelowych i gastronomicznych, która zapewnia branży łatwe w użyciu, zintegrowane rozwiązanie w przystępnej cenie. Event Temple pomaga zwiększyć przychody, jednocześnie zwiększając wydajność i produktywność, zapewniając obiektom zestaw narzędzi sprzedażowych, w tym zarządzanie leadami i potencjalnymi klientami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne, a wszystko to na eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami
Narzędzia dla nowoczesnego kierownika obiektu: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, otrzymaj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kierownikom lokalizacji, przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy potroili swoje rezerwacje i zaoszczędzili wiele godzin dziennie, korzystając z narzędzi HoneyBook. Skorzystaj z wersji próbnej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania imprezami i miejscami wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, telefonem komórkowym, stroną internetową, narzędziami do raportowania i finansami.
Jako lider technologii w branży eventowej, firma Ungerboeck wprowadza innowacje i pomaga organizacjom dostosować się do zmieniającego się rynku. Obecnie społeczność Ungerboeck obejmuje dziesiątki najbardziej ruchliwych centrów kongresowych i wystawienniczych na świecie, dostarczając kompletne rozwiązanie programowe, zapewniające dokładność i wydajność w sposób, którego inne oprogramowanie do zarządzania obiektami po prostu nie jest w stanie zapewnić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami
VenueOps to oprogramowanie do zarządzania lokalami w trybie online, zaprojektowane z myślą o centrach konferencyjnych, arenach, centrach sztuki scenicznej, teatrach i innych.
VenueOps to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji miejsc, inteligentnie zaprojektowana dla centrów kongresowych, stadionów, aren, teatrów, centrów sztuk widowiskowych i innych dużych obiektów eventowych. Łączy rozwiązanie CRM/sprzedażowe, rezerwację rozrywki na żywo, zarządzanie wydarzeniami, śledzenie zasobów i wiele więcej w jednej zoptymalizowanej platformie internetowej. Przyjazne dla użytkownika, z wielokrotnie nagradzanym wsparciem klienta, rozwiązania VenueOps są wdrażane szybko i obejmują nieograniczoną liczbę użytkowników bez dodatkowych opłat. Dowiedz się więcej na temat produktu: VenueOps

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami
Priava to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania lokalami i wydarzeniami, przeznaczone dla obiektów różnej wielkości — od sal konferencyjnych po duże stadiony.
Priava jest rozwiązaniem klasy korporacyjnej, opartym na chmurze, służącym do rezerwacji miejsc i zarządzania wydarzeniami w obiektach różnej wielkości — od firmowych sal konferencyjnych po duże stadiony. Oprogramowanie Priava zostało wyposażone w łatwy w użyciu interfejs internetowy i wymaga minimalnego przeszkolenia. Najważniejsze funkcje to dostępność wielu sal na wykresie dostosowanym do potrzeb użytkownika, CRM, sprzedaż i marketing, generowanie ofert, zamówienia kateringowe, wyposażenie, śledzenie zasobów, przyjazne dla użytkownika, konfigurowalne raporty i dokumenty dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Priava

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania klubami i lokalami e-sportowymi dla salonów gier, aren e-sportowych, kawiarni i instytucji edukacyjnych.
Oprogramowanie SENET do zarządzania klubami gamingowymi i obiektami e-sportowymi zostało zaprojektowane do sterowania dziesiątkami gamingowych komputerów PC i konsoli w jednym przyjaznym dla użytkownika interfejsie. W przypadku salonów gamingowych SENET zapewnia złożone rozwiązanie oparte na chmurze poprzez centralny panel administracyjny, dostosowany interfejs dla graczy, sprzęt i oprogramowanie do zarządzania konsolami do gier oraz inne przełomowe funkcje. SENET umożliwia automatyzację rutynowych prac personelu lokalowego, przejęcie kontroli nad wszystkimi procesami biznesowymi i odkrycie nowych źródeł przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SENET

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie żywnością i napojami
  • Zarządzanie uczestnikami