Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy onboardingowe

Platformy onboardingowe eliminują konieczność drukowania formularzy na papierze i automatyzują przepływy pracy związane z przygotowaniem nowego pracownika do rozpoczęcia pracy w firmie.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Platformy onboardingowe

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 45 w

Uprość wdrażanie dzięki wstępnie zaprojektowanym szablonom. Zarządzaj danymi osobistymi i służbowymi oraz doświadcz radości płynącej z podpisywania elektronicznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek
Dzięki Sloneek onboarding staje się dziecinnie prosty. Zapoznaj się z kolekcją wstępnie zaprojektowanych szablonów i przydatnych list kontrolnych, które sprawią, że wdrożenie będzie przyjemnym doświadczeniem. Zarządzaj bez wysiłku danymi osobowymi i służbowymi, sprzętem roboczym i zasobami firmy za pomocą przyjaznego dla użytkownika interfejsu. Doświadcz radości z inteligentnego podpisywania elektronicznego, oszczędzając czas i papier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Jedno miejsce dla wszystkich procesów HR. Dzięki łatwości obsługi i przejrzystości, którą pokochają współpracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hailey HR
Hailey HR to oprogramowanie do zarządzania pracownikami, które pomaga usprawnić wszystkie zadania związane z kadrami w jednym miejscu, w tym podpisy cyfrowe i przyjmowanie pracowników do pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hailey HR

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Schematy wdrożeń aplikacji bob pomagają usprawnić proces przyjmowania nowych pracowników wszystkim jego uczestnikom: pracownikom, interesariuszom i działowi kadr. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bob
Schematy wdrożeń aplikacji bob pomagają usprawnić proces wprowadzania pracowników w firmie i zapewniają pozytywne wrażenia dla nowych pracowników, interesariuszy i działu kadr. Korzystanie z list kontrolnych bob daje pewność, że każde zadanie i punkt styku zostaną omówione w odpowiednim czasie i że żaden szczegół nie zostanie pominięty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bob

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Onboardee.io oferuje preboarding pracowników, onboarding i offboarding z przeglądem kart pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onboardee
Onboardee.io zapewnia przyjemne doświadczenie dla pracownika, co sprzyja motywacji i zaangażowaniu w nową firmę. Co więcej, system nie ogranicza się tylko do procesu onboardingu, ale także do offboardingu, preboardingu i innych ważnych procesów. System należy do kategorii systemów HRIS (zarządzania zasobami ludzkimi) i oferuje proste karty pracownicze, które umożliwiają łatwy dostęp do wszystkich informacji o pracownikach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onboardee

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Uniwersalna platforma adaptacji produktów dla aplikacji internetowych. Twórz piękne doświadczenia związane z wdrażaniem, aby poprawić konwersję i retencję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits
Product Fruits to bezkodowa platforma do przyjmowania produktów dla aplikacji internetowych. Pozwala on na wdrażanie użytkowników na dużą skalę, prowadząc ich krok po kroku i pokazując, jak czerpać korzyści z produktu. Bogaty zestaw funkcji obejmuje interaktywne przewodniki po produktach, wskazówki i dymki, listę kontrolną wdrożenia, ogłoszenia w aplikacji, widżet informacji zwrotnych, przycisk Life Ring oraz w pełni zintegrowaną bazę wiedzy. Klienci uzyskują wyższą konwersję, niższy odpływ i mniej zgłoszeń do działu wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
ClickLearn automatyzuje proces tworzenia materiałów szkoleniowych i dokumentacji w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji i wdrożenia oprogramowania biznesowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickLearn
Rozwiązanie ClickLearn oszczędza czas i zapewnia cyfrową adaptację poprzez automatyzację procesu tworzenia i aktualizacji materiałów szkoleniowych i dokumentacji. Klikaj w swoje procesy, a ClickLearn rejestruje je, aby tworzyć instrukcje krok po kroku, wirtualną pomoc, e-learning i filmy z procesów – naprawdę wspierając każdy scenariusz uczenia się. Wystarczy jedno kliknięcie, aby stworzyć kompletny portal edukacyjny w ponad 45 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickLearn

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania i zarządzania wszystkimi spotkaniami w zespole oraz jego wydajnością. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Stwórz niestandardową platformę wdrażania dla każdego nowego pracownika na elastycznej platformie monday.com.
Stwórz niestandardową platformę wdrażania dla każdego pracownika na elastycznej platformie monday.com, aby nowi pracownicy dokładnie wiedzieli, co muszą zrobić w ciągu pierwszych kilku tygodni pracy. Przydziel wszystkich członków zespołu, aby wiedzieli, za które zadania są odpowiedzialni. Następnie utwórz automatyzacje, aby wysyłać powiadomienia do działu IT i informować o konieczności skonfigurowania kont i dostarczenia sprzętu; kierownicy działu kadr przypominają im o konieczności sprawdzenia nowych pracowników; oraz liderzy zespołów, aby mogli przygotować swoje materiały do wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Spędzaj mniej czasu na zadaniach administracyjnych, a więcej na tworzeniu lepszych pierwszych dni i wdrażaniu pracowników z systemem BambooHR.
Dzięki onboardingowi w BambooHR spędzasz mniej czasu na formalnościach, a więcej na tworzeniu lepszych pierwszych dni. Od elektronicznego podpisywania dokumentów dla nowych pracowników po przydzielanie zadań związanych z wdrażaniem i ułatwianie osobistych kontaktów, BambooHR od samego początku ustawia nowych pracowników na sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Wrike to internetowa platforma do wdrażania pracowników z funkcjami takimi jak szablony, niestandardowe formularze wniosków i ponad 400 integracji aplikacji.
Wrike to internetowe rozwiązanie do wdrażania pracowników, wykorzystywane przez ponad 20 000 firm w 140 krajach. Uprość proces rekrutacji i usprawnij procesy kadrowe dzięki kompleksowej platformie Wrike. Rozpocznij od szablonu wdrażania pracowników i skorzystaj z niestandardowych formularzy wniosków, aby skonfigurować profil nowego pracownika w dziale IT i innych działach. Utwórz listę zadań z codziennymi czynnościami dla pierwszego tygodnia wdrażania. Zintegruj swoje ulubione aplikacje do komunikacji, aby komunikować się i planować spotkania 1:1. Usprawnij proces z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
TalentLMS to system LMS stworzony z myślą o sukcesie szkoleń. Łatwość zarządzania i radość użytkowania — zespoły przechodzą szkolenia już od pierwszego kliknięcia.
TalentLMS to system LMS stworzony z myślą o sukcesie szkoleń. Zaprojektowany, aby uzyskać aprobatę u wszystkich, jest miejscem, gdzie rozwijają się wspaniałe zespoły i firmy. Dzięki doświadczeniu, które jest w pełni konfigurowalne i łatwe w zarządzaniu, zespoły przechodzą szkolenia, a jednocześnie czują się jak w domu. TalentLMS ułatwia zapewnienie odpowiedniego szkolenia dla każdego zespołu i każdego zastosowania, zapewniając jednocześnie eksperckie wskazówki i wsparcie na każdym etapie. W ramach misji demokratyzacji szkoleń, TalentLMS obsługuje już ponad 70 000 zespołów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalentLMS

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. Zatrudnij dowolną osobę w ponad 150 krajach.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowo zatrudniaj i konfiguruj pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie, nie martwiąc się o lokalne przepisy i skomplikowane systemy podatkowe. Proste, zautomatyzowane przepływy pracy pozwalają bezpiecznie gromadzić dane pracowników i wykonawców oraz generować zlokalizowane umowy przy pomocy jednej, centralnej platformy. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Zautomatyzuj proces wdrażania i zakończenia pracy, przypisując wstępnie zdefiniowane listy zadań nowym pracownikom. Kompletny pakiet automatyzacji i raportowania w jednym. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Platforma LMS Absorb pomaga organizacjom usprawnić wdrażanie pracowników dzięki angażującym doświadczeniom uczniów i wydajnym narzędziom administracyjnym.
Organizacje mogą usprawnić swoje wewnętrzne lub zewnętrzne wdrożenie dzięki angażującemu doświadczeniu ucznia i wydajnej funkcji administracyjnej Absorb LMS. Twórz interaktywne kursy wdrożeniowe specyficzne dla firmy, korzystając z Absorb Create. W przypadku szkoleń ogólnych dotyczących wdrażania, zgodności lub kursów branżowych należy skorzystać z biblioteki kursów Amplify lub jednej z bibliotek partnerów Absorb. Śledź wdrażanie uczestników szkolenia od początku do końca za pomocą podstawowej analityki lub uzyskaj więcej informacji za pomocą oprogramowania Analyze and Analyze Direct. Dowiedz się więcej na temat produktu: Absorb LMS

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Lessonly by Seismic to oprogramowanie szkoleniowe używane przez ponad 3 miliony uczniów i 1000 firm do nauki, ćwiczeń i lepszej pracy.
Lessonly to niezwykle proste oprogramowanie onboardingowe, które pomaga zespołom uczyć się, ćwiczyć i lepiej pracować. Z rozwiązania korzystają ponad 3 miliony uczestników w 1000 wiodących firmach, w tym Trunk Club, Ibotta, U.S. Cellular i Zendesk, aby dzielić się wiedzą i wzmacniać najlepsze praktyki. Nie wspominając o zwiększeniu produktywności i skróceniu czasu wdrażania o połowę. Inne funkcje obejmują: łatwe w użyciu tworzenie lekcji, wgląd w śledzenie wskaźników i funkcję coachingu w celu przekazywania informacji zwrotnych na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lessonly

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Łatwy w użyciu, oparty na chmurze system LMS w 100% zintegrowany z solidnym narzędziem do tworzenia. Uruchom szkolenie eLearning w ciągu zaledwie jednego dnia i bez zbędnego zamieszania.
iSpring Learn to szybki system LMS z potężnym narzędziem autorskim. Dzięki iSpring możesz w łatwy sposób uruchomić onboarding lub kształcenie ustawiczne w swojej firmie i szkolić pracowników bez względu na to, gdzie się znajdują. Natywne aplikacje dla systemów iOS i Android umożliwiają uczestnikom natychmiastowy dostęp do kursów, nawet w trybie offline. Właściciele kont otrzymują dużą wartość za rozsądną cenę. Osobista pomoc techniczna na żywo jest na wyciągnięcie ręki. Zaplanuj bezpłatne 15-minutowe spotkanie online, aby dowiedzieć się, jak iSpring Learn sprawdzi się w projekcie o kluczowym znaczeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: iSpring Learn

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Oprogramowanie do śledzenia kandydatów, które umożliwia działom HR i agencjom zatrudnianie lepszych kandydatów w szybszym tempie, jednocześnie oszczędzając pieniądze.
Manatal to nowa generacja oprogramowania rekrutacyjnego, zbudowanego z wykorzystaniem najnowszych technologii i zaprojektowanego w celu usprawnienia procesów rekrutacyjnych od pozyskiwania pracowników po wdrażanie nowych pracowników i nie tylko. Szybciej zatrudniaj pracowników i połącz kanały rekrutacji w jedną intuicyjną platformę. Skorzystaj z funkcji usprawniania mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji, zdalnie zarządzaj swoim zespołem, usprawnij współpracę, uzyskaj dostęp do pełnego pakietu raportów, narzędzi gwarantujących zgodność i nie tylko. Zmiana sposobu rekrutacji dzięki dobremu narzędziu do rekrutacji w chmurze Manatals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Manatal

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Platforma wdrożeniowa do obsługi elastycznej siły roboczej.
Shortlist to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma wdrażania wykonawców. Dzięki tej platformie małe i duże firmy mogą w prosty sposób, za pomocą kilku kliknięć, wdrażać pracowników zewnętrznych, zarządzać niemi i płacić im w ponad 200 krajach. Zajmuje się screeningiem, raportowaniem i śledzeniem profilu w ułamku sekundy. Od małych startupów po największe na świecie marki – Shortlist to kompletne rozwiązanie zapewniające zaawansowane funkcje i elastyczność na każdym etapie rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Usprawnij rekrutację, aby przyciągnąć i zaangażować najbardziej utalentowanych pracowników, dopasować ich do idealnej roli i zostać produktywnym członkiem zespołu.
Dopasowywanie oparte na umiejętnościach w systemie Cornerstone zapewnia bezproblemowe doświadczenia rekrutacyjne dla kierowników zatrudniających, rekruterów i kandydatów. Dzięki wykorzystaniu jednego, całościowego systemu do tworzenia konfigurowalnych ofert pracy oraz zarządzania i przeglądania procesu zatrudniania, zespoły rekrutacyjne mogą stale usprawniać rekrutację i proces rekrutacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cornerstone Recruiting

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
Kissflow zmienia sposób, w jaki pracujemy, zmieniając doświadczenia związane z wdrażaniem pracowników dla każdego nowego pracownika.
Kissflow zmienia sposób, w jaki pracujemy, zmieniając doświadczenia związane z wdrażaniem pracowników dla każdego nowego pracownika. Kissflow to doskonała platforma do zarządzania procesem wdrażania pracowników. Jest niezwykle łatwa w obsłudze, ułatwia też wdrażanie wszystkich osób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników
W jednym systemie znajdziesz wszystkie narzędzia potrzebne do wprowadzania nowych pracowników na różne stanowiska: zadania, statusy postępów, ustalanie harmonogramów i analityka.
Dostosuj proces wprowadzania do systemu dla różnych stanowisk i z łatwością przystosuj nowych pracowników. Utwórz program wprowadzający, ustaw uprawnienia i dostępy – a system sam przeprowadzi nowicjusza przez wszystkie zadania, które należy wykonać, aby zapoznać się z zespołem. Możesz śledzić status zadań w trybie na żywo. Dostępna jest automatyczna analityka onboardingu – wystarczy jedno kliknięcie, aby dowiedzieć się, jaka jest skuteczność programu. Dowiedz się więcej na temat produktu: PeopleForce

Funkcje

  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Podręcznik dla pracowników
  • Przyjęcie pracowników do pracy
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Pulpit działań
  • Profile pracowników