Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do śledzenia aktywów

Oprogramowanie do śledzenia aktywów daje menedżerom narzędzia potrzebne do monitorowania stanu zasobów wewnętrznych i zasobów informatycznych. Rozwiązania do śledzenia aktywów pozwalają firmie zarządzać użytkowaniem, gwarancjami i wydajnością aktywów w scentralizowanym systemie. Aplikacje te często obejmują funkcje kodów kreskowych, a także funkcje przyspieszajace terminy napraw i skracające czasy przestojów. Powiązane narzędzia można również znaleźć w systemach EAM, programach do ewidencji środków trwałych oraz < a href="/it-asset-management-software">programach do zarządzania zasobami IT.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do śledzenia aktywów

Wyniki: 31 w

Timly umożliwia przegląd 360° całego inwentarza firmy i automatyzuje śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów... Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly
Ułatwione śledzenie zasobów i zarządzanie nimi. Timly umożliwia przegląd 360° całego stanu magazynowego firmy. Skuteczne śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów i flot pojazdów. Timly automatyzuje wszystkie procesy związane z fizycznym zarządzaniem zapasami: > Co mam? > Gdzie to jest? > Kto to ma? > Planowanie: kiedy i gdzie? > Kiedy zaplanowany jest następny serwis? > Konserwacja i naprawy > Śledzenie defektów > Dane użytkowania > Ile to jest warte? Timly podaje wszystkie odpowiedzi za jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity
Narzędzie Inspectivity Platform stanowi kompleksowe rozwiązanie w zakresie cyfrowego zarządzania inspekcjami infrastruktury krytycznej. Dostępne funkcje to zarządzanie wieloma obszarami inspekcji za pomocą jednej platformy umożliwiającej współpracę, praca samodzielna lub tworzenie jednolitego środowiska poprzez łączenie systemów całej firmy. To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Połączenie nowoczesnych aplikacji internetowych i mobilnych pozwala na współpracę zespołów w skali globalnej i zwiększenie efektywności procesu inspekcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
tracefii to platforma do zarządzania zasobami, która umożliwia użytkownikom zarządzanie wszystkimi zasobami i ich śledzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: tracefii
tracefii to platforma do zarządzania zasobami, która umożliwia użytkownikom zarządzanie wszystkimi zasobami i ich śledzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: tracefii

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Metquay to znany system zarządzania kalibracją zgodny z ISO 17025. Wystarczy napisać na e-mail firmy, aby uzyskać wersję demonstracyjną na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metquay
Bądź o krok do przodu w zarządzaniu kalibracją dzięki znanemu systemowi do kalibracji, testowania i zarządzania aktywami. Metquay ma wbudowany silnik procedur i arkuszy, który pozwala użytkownikom samodzielnie tworzyć i zarządzać procedurami kalibracji i arkuszami. Metquay oszczędza wysiłek związany z tworzeniem, przydzielaniem i dostarczaniem zadań. Zautomatyzowane generowanie certyfikatów, numerowanie wersji i śledzenie minimalizują ryzyko i błędy związane z jakością. Metquay zapewnia stałą gotowość do audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metquay

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Firma Gartner uznała Nlyte za dostawcę technologii fundamentalnej dla rozwijającej się przestrzeni zarządzania HDIM (hybrydowa infrastruktura cyfrowa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM
Nlyte automatyzuje śledzenie cyklu życia zasobów. Odbieranie skanów w momencie ich wejścia do stacji dokującej w celu zapewnienia ich szybkiego wdrożenia. Zautomatyzowane wykrywanie sieci śledzi dodatki, zmiany statusu i przeniesienia zasobów sieciowych, oprogramowania i urządzeń IoT (Internet rzeczy). Sieć jest monitorowana i wprowadza zmiany w zasobach bazy danych zasobów oraz zintegrowanych systemach CMDB (centralna baza zarządzania konfiguracją), ITSM i finansowych dla jednego źródła prawdziwych informacji. Raportowanie oparte na użytkownikach może zapewnić raportowanie wyjątków dla zespołów informatycznych i bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Oprogramowanie do śledzenia zasobów ze śledzeniem zapasów, zamówieniami zakupu, konserwacją, skanowaniem kodów QR / kodów kreskowych i integracją RFID. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory
EZOfficeInventory to ekonomiczne rozwiązanie oparte na chmurze z intuicyjnym interfejsem do zarządzania zasobami. Dzięki wsparciu zdalnej współpracy zespołowej w zakresie rezerwacji zasobów, konserwacji, obsługi przy kasach i audytów, a także skanowaniu kodów kreskowych i kodów QR za pośrednictwem aplikacji mobilnej błyskawicznie rozpoczniesz działalność. Idealne rozwiązanie dla zespołów zdalnych, które mają potrzeby w zakresie śledzenia zasobów lub koordynacji. Dostępne są specjalne rabaty związane z COVID19 – skontaktuj się z producentem, aby uzyskać szczegółowe informacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Oprogramowanie do śledzenia środków trwałych dla małych i średnich firm zajmujących się wynajmem.
Booqable to wszechstronne oprogramowanie do śledzenia środków trwałych dla małych i średnich firm zajmujących się wynajmem. Dzięki Booqable wszystkie zasoby są zorganizowane w jednym miejscu, które śledzi poziomy zapasów i dostępność. Dzięki śledzeniu stanów magazynowych i raportowaniu w czasie rzeczywistym już nigdy nie będziesz mieć do czynienia z brakami lub podwójnymi rezerwacjami. Inne kluczowe funkcje to m.in. obsługa wielu lokalizacji, kody kreskowe, przyjmowanie i wydawanie sprzętu i aplikacja dla systemu iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booqable

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Jeden z najprostszych w branży (przyjaznych dla urządzeń mobilnych) systemów śledzenia zasobów. Ufają mu już tysiące firm. Utwórz swoje bezpłatne konto już dziś.
Sortly to najprostszy system śledzenia środków trwałych, który pozwala na wizualne śledzenie wszystkich przedmiotów i ich szczegółów, takich jak lokalizacja, stan itp. w bardziej intuicyjny (i mniej uciążliwy) sposób śledzenia aktywów firmy. Sortowanie jest tak intuicyjne, że można je skonfigurować w kilka minut, a wszystko to samodzielnie. Utwórz bezpłatne konto już dziś. Główne cechy: - dostęp na komputerze, tablecie, telefonie - udzielanie dostępu zespołowi lub klientom - tworzenie kodów kreskowych lub kodów QR lub łączenie się z nimi - skaner zameldowań/wymeldowań - konfigurowalne pola Dowiedz się więcej na temat produktu: Sortly

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty.
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją, CMMS (zautomatyzowany system wspierający utrzymanie ruchu). Analiza, raportowanie, KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), konserwacja prewencyjna. Rozwiązanie to jest jednym z najlepszych systemów CMMS na świecie.
ManWinWin Software ma 40 lat doświadczenia, know-how oraz zapewnia obsługę w wielu językach: portugalskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, rumuńskim, czeskim, norweskim, polskim, tajskim, wietnamskim, niemieckim, chińskim i w innych. Przyjazna dla użytkownika technologia ułatwia i przyspiesza procesy konserwacji. Oprogramowanie to ma tysiące użytkowników w ponad 115 krajach na świecie. Uczłowiecza technologię, a ludzie zawsze są na pierwszym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Firma Rentman pomaga Ci kontrolować Twoje aktywa z dowolnego miejsca. Zamień czasochłonne śledzenie arkuszy kalkulacyjnych na system wizualny.
Długi opis (niestandardowy) Wiedz, gdzie znajduje się Twój sprzęt w dowolnym momencie. Śledź w inteligentny sposób ruch zasobów, wybierając kategorie takie jak lokalizacje, osoby czy zespoły. Elastyczny i łatwy w użyciu system zarządzania zasobami, który umożliwia firmom zarządzanie danymi o zasobach, ich przenoszeniem, wykorzystaniem, a także śledzenie stanu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu dla śledzenia zasobów, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów.
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu dla śledzenia zasobów, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów. DataSnipper pomaga wyeliminować powtarzające się zadania, wyodrębnić, powiązać i udokumentować źródło dowolnej procedury audytu i finansów. Dodatek do programu Excel usprawnia procesy robocze i pomaga szybciej dotrzymywać terminów. Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Aktywny w ponad 85 krajach i używany przez ponad 500 tysięcy specjalistów ds. finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Przejmij pełną kontrolę nad swoimi zasobami dzięki łatwemu w użyciu i bezproblemowemu oprogramowaniu do śledzenia zasobów Cheqroom.
Zarządzaj wszystkimi zasobami z jednego miejsca. Nasza łatwa w obsłudze aplikacja zapewnia przejrzysty przegląd często przemieszczającego się sprzętu w chmurze. Dzięki naszej mobilnej aplikacji do śledzenia zasobów zawsze będziesz wiedzieć, gdzie znajduje się Twój sprzęt, kto z niego korzysta, kiedy ma zostać zwrócony oraz w jakim jest stanie. Dzięki Cheqroom uzyskasz dostęp do wnikliwych raportów, aby być na bieżąco ze zużyciem sprzętu, amortyzacją i gwarancją. Dzięki funkcji Asset Tracking oprogramowania Cheqroom możesz połączyć punkty między pracownikami a sprzętem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cheqroom

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Przejmij kontrolę nad swoimi zasobami i pożegnaj się z arkuszami kalkulacyjnymi. Bezpłatnie do 50 zasobów. Natychmiast wypróbuj wersję demonstracyjną.
Zapomnij o arkuszach kalkulacyjnych i niezgrabnych systemach z BlueTally. BlueTally to zaawansowane oprogramowanie do zarządzania zasobami, które pomaga zachować porządek i zarządzać wszystkim, od fortepianów po telefony. «Gdzie się znajdują?» Zapoznaj się z informacjami o lokalizacji swoich zasobów i ich liczbie w danej lokalizacji. „Kto je ma?” Znajdź pracownika, który posiada poszukiwany zasób, a także tego, który posiadał go wcześniej. „Ile pozostało?” Łatwo sprawdzić, ile zasobów jest gotowych do kasacji, do naprawy lub aktualnie używanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueTally

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Zarządzaj każdym składnikiem, oprzyrządowaniem i infrastrukturą pomocniczą. Możesz ustawić krytyczność zasobów, przechowywać dokumenty i śledzić interwencje.
PEMAC Assets koncentruje się na zarządzaniu aktywami, oprzyrządowaniem i infrastrukturą pomocniczą, umożliwiając ustalanie krytyczności aktywów, przechowywanie kluczowej dokumentacji i śledzenie każdej interwencji związanej z aktywami. Moduł ten automatycznie oblicza TCO (całkowity koszt posiadania) oraz generuje kluczowe wskaźniki wydajności aktywów, takie jak MTTR, MTBF i dostępność aktywów. Wszystkie działania związane z aktywami są rejestrowane w centralnym „Rejestrze aktywów”, który może być przeglądany i śledzony przez zespół ds. konserwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC ASSETS

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Przechowuj zasoby firmy (zapasy, sprzęt i oprogramowanie) w Projektron BCS i połącz je z zewnętrznymi partnerami umownymi.
Zasoby firmy są przechowywane w BCS i powiązane z zewnętrznymi kontrahentami. Definiowanie konfigurowalnych nowych właściwości dla poszczególnych podtypów. Utwórz grupy dla zasobów firmy, aby efektywnie je łączyć, oceniać i mieć przegląd podstawowych danych. Wygodne zarządzanie czasem trwania umowy, okresem wypowiedzenia i zeskanowanymi dokumentami umowy za pomocą modułu zarządzania umowami, w tym wszystkimi proporcjonalnymi kosztami i trybami rozwiązania bieżących umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania lotnictwem i oprogramowanie MRO opracowane specjalnie dla sektora lotnictwa.
Aerotrac to doskonałe oprogramowanie do zarządzania samolotami i MRO (konserwacja, naprawa i operacje). Oprogramowanie stanowi kompleksowe rozwiązanie dla każdej operacji biznesowej i eliminuje konieczność posiadania wielu programów. Aerotrac został zaprojektowany w oparciu o kluczowe zasady dyscypliny, reżimów i kontroli. Oprogramowanie pomaga zmaksymalizować sukces biznesowy poprzez zapewnienie narzędzi do kontroli procesów biznesowych, zwiększania wydajności i poprawy dyscyplin wymaganych do zachowania zgodności z organami regulacyjnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aerotrac

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Dopasuj geograficznie użytkowników w czasie rzeczywistym i personalizuj za pomocą lokalizacji użytkownika. Rozpocznij pracę z Woosmap w zaledwie kilka minut.
Dopasuj geolokalizację użytkowników w czasie rzeczywistym i personalizuj za pomocą lokalizacji użytkownika Najlepsze w swojej klasie algorytmy Woosmap analizują wykresy lokalizacji użytkowników w czasie rzeczywistym. Połącz interfejsy API mapy Woosmap z aplikacją mobilną, stroną internetową lub rozwiązaniem CRM, aby zapewnić funkcje personalizacji, które zwiększają wydajność biznesową. Programiści jako pierwsi Lokalizacja jest problemem zakorzenionym w kodzie. Obsesyjne poszukiwanie eleganckich, złożonych abstrakcji, które umożliwiają solidną, skalowalną i elastyczną integrację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Woosmap

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
AssetSonar umożliwia organizowanie, śledzenie i raportowanie szczegółów systemów IT w środowisku zdalnych pracowników.
Zapewnij zgodność oprogramowania, skróć czas przestojów sprzętu i zawsze bądź gotowy/gotowa na audyt dzięki temu zaawansowanemu rozwiązaniu do zarządzania zasobami IT dla zespołów zdalnych. Uzyskaj pełny wgląd w infrastrukturę IT dzięki zarządzaniu cyklem życia zasobów IT, śledzeniu licencji oprogramowania, szczegółowym informacjom i alertom. Oprogramowanie to dobrze współpracuje również z rozwiązaniami obsługowymi, takimi jak Jira i Zendesk i narzędziami do zarządzania urządzeniami, takimi jak Jamf i SCCM, dzięki czemu otrzymujesz pojedyncze i wiarygodne źródło wiedzy na temat swoich zasobów IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Locate2u pomaga firmom chronić zasoby przed kradzieżą i upewnić się, że są one wykorzystywane we właściwym miejscu i czasie.
Locate2u to doskonałe narzędzie do zarządzania aktywami. Pomaga w planowaniu tras na dany dzień, dzięki czemu wiadomo, gdzie każdy pracownik musi się znaleźć, aby praca przebiegała sprawnie. Obserwuj swoje cenne aktywa, aby wiedzieć, że są na miejscu. Ponadto, jeśli ktoś spróbuje je ukraść, można sprawdzić, gdzie się podziały, i odzyskać je bez ponoszenia ogromnych kosztów lub konieczności ubiegania się o ubezpieczenie. Locate2u współpracuje z wieloma aktywami z każdej branży i pomaga firmom na całym świecie utrzymać ich produktywność i bezpieczeństwo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Locate2u

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
Infrastruktura telematyczna dla aplikacji mobilnych do śledzenia i bezpiecznej jazdy: - telematyczny zestaw SDK (zestaw narzędzi programisty), - platforma danych, - interfejsy API, - aplikacja open source.
System obsługuje telematykę w aplikacjach mobilnych stron trzecich, zapewniając w pełni zintegrowany pakiet telematyki mobilnej, w tym: - telematyczny zestaw SDK (zestaw narzędzi programisty), - platforma zarządzania danymi, - usługi API, - aplikacja mobilna typu open source umożliwiająca śledzenie i bezpieczną jazdę. Umożliwia to deweloperom i właścicielom produktów skrócić czas wprowadzania na rynek produktów do śledzenia i bezpiecznego prowadzenia pojazdów z lat do jednego dnia oraz zmniejszyć bieżące koszty badań i rozwoju oraz konserwacji o 70%. Dzięki temu rozwiązaniu firmy mogą skupić się na skali i rozwoju produktów dla miłośników samochodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Damoov

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
SeeMyMachines to skalowalna i wysoce konfigurowalna platforma Przemysłowego Internetu Rzeczy, która automatyzuje kluczowe procesy biznesowe.
SeeMyMachines to skalowalna i bezpieczna platforma Przemysłowego IoT (Internetu Rzeczy), która automatyzuje procesy takie jak zarządzanie zasobami i ich śledzenie, monitorowanie stanu, RTLS i kontrola obecności/dostępu. Platforma łączy najlepsze praktyki i wiedzę specjalistyczną, aby zapewnić płynne wdrożenie w takich branżach jak produkcja, opieka zdrowotna, transport, energia wiatrowa/solarna, usługi profesjonalne oraz wytwarzanie/przesyłanie energii. Dowiedz się więcej na temat produktu: SeeMyMachines

Funkcje

  • Śledzenie aktywności
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie konserwacją
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie sprzętu
  • Zarządzanie zapasami
  • Zameldowanie/wymeldowanie
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów