Wyniki: 21 w
Oprogramowanie generuje cyfrowe raporty marketingowe i pulpity łączące Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Ads, TikTok i inne Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei
Generuje raporty i pulpity marketingu cyfrowego w oparciu o integrację między Instagramem, Facebookiem, Meta Ads, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Google My Business, Google Ads, Pinterest, TikTok, LinkedIn Ads, RD Station, Google Search Console, Mailchimp, Twitter Ads, Hotmart, TikTok Ads, Pinterest Ads, Phonetrack, Active Campaign, RD Station i nie tylko. Reportei jest łatwy w użyciu i szybki, zaprojektowany, aby pomóc profesjonalistom marketingu cyfrowego zwiększyć produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Stwórz własny pulpit nawigacyjny z modułami typu “przeciągnij i upuść”, które pozwalają zobaczyć pracę całego zespołu.
Na otwartej platformie monday.com możesz tworzyć pulpity nawigacyjne w ciągu kilku minut na gotowych szablonach. Możesz też dodawać kolumny, widżety i aplikacje, aby w pełni dostosować pulpit nawigacyjny do swoich przepływów pracy, niezależnie od tego, jak bardzo są one unikatowe. Dzięki pełnej widoczności będziesz w stanie ograniczyć długie spotkania i wiadomości poczty e-mail, podczas gdy zespół zrobi jeszcze więcej. Uniwersalna, przyjemna w obsłudze platforma, zapewnia "cenione w swojej klasie" pulpity nawigacyjne monday.com oraz pakiet "korporacyjny". Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Wrike to platforma do zarządzania projektami z niestandardowymi pulpitami, wspólnymi tablicami Kanban, wszechstronnymi wykresami Gantta i narzędziami do śledzenia czasu.
Wrike to internetowe rozwiązanie w formie pulpitu do zarządzania projektami, z którego korzystają ponad dwa miliony osób na całym świecie. Organizuj swoje dane i współpracuj z zespołami na jednej potężnej platformie. Stwórz własny pulpit nawigacyjny, aby mieć kontrolę nad swoją osobistą listą zadań do wykonania. Zarządzanie zespołami za pomocą wspólnych tablic Kanban – śledzenie statusu projektu, szybkie wykrywanie potencjalnych przeszkód i w razie potrzeby redystrybucja zasobów. Mapuj swoje ramy czasowe za pomocą intuicyjnych wykresów Gantta i monitoruj wysiłki zespołu za pomocą narzędzi do śledzenia czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Oprogramowanie Firefish: Połączone oprogramowanie marketingowe i rekrutacyjne rozwiązanie CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację.
Firefish Software to połączone oprogramowanie marketingowe, rekrutacyjne i CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację. Aby rozwijać się na tym zatłoczonym rynku, potrzebujesz, aby Twoje kanały rekrutacyjne i marketingowe były bezproblemowo dopasowane i zarządzane z jednego miejsca. Firefish Software łączy marketing rekrutacyjny, ATS (system śledzenia kandydatów) i CRM, dzięki czemu przyciągasz ciągły strumień nowych kandydatów i wspierasz ich w ich wymarzonej pracy, zanim zrobią to inni. Czy jesteś gotowy/gotowa na rekrutację z wykorzystaniem Firefish? Dowiedz się więcej na temat produktu: Firefish

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Datadog to usługa, która pomaga zwiększyć czas sprawności i zmaksymalizować wydajność usług poprzez scentralizowane monitorowanie i ostrzeganie.
Datadog to oparta na SaaS platforma w chmurze monitorowania, bezpieczeństwa i analityki dla infrastruktury, aplikacji, logów i nie tylko. Platforma pomaga organizacjom w zwiększaniu zwinności, wydajności i zapewnianiu kompleksowej widoczności w obrębie dynamicznej lub wysoceskalowalnej infrastruktury. Dzięki zbieraniu wskaźników i zdarzeń z ponad 400 dostępnych usług i technologii, Datadog umożliwia zespołom Dev, Sec i Ops zapewnienie dostępności aplikacji i przyspieszenie działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia interaktywnych pulpitów sieciowych bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia interaktywnych pulpitów sieciowych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Cluvio jest nowoczesną, wydajną platformą do tworzenia i udostępniania pięknych, interaktywnych pulpitów przy użyciu SQL i R.
Cluvio to nowoczesna platforma do analityki danych, która pozwala w ciągu kilku minut tworzyć piękne, interaktywne pulpity nawigacyjne na podstawie danych znajdujących się w bazie danych. Dzięki cenom zoptymalizowanym dla startupów i małych firm, można łatwo i tanio dzielić się raportami z osobami w organizacji lub z klientami. Cluvio obsługuje również wszechstronne funkcje osadzania, co pozwala na łatwe dodawanie funkcji analitycznych do dowolnej strony internetowej lub aplikacji internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cluvio

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza proces angażowania i zatrzymywania użytkowników oraz zapewnia jego wysoką skuteczność dla przedsiębiorstw z sektora technologii konsumenckich oraz MŚP. Platforma pomaga markom zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników poprzez wysoce kontekstowe, spersonalizowane kampanie angażujące w dziesięciu kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Wizualizacja strategicznych wydajności biznesowej w czasie rzeczywistym dzięki rozbudowanym i konfigurowalnym pulpitom menedżerskim Spider Impact.
Wizualizacja strategicznych wydajności biznesowej w czasie rzeczywistym dzięki rozbudowanym i konfigurowalnym pulpitom menedżerskim Spider Impact. Funkcja Spider Impact umożliwia szybki wgląd w najważniejsze dane, przeglądanie trendów historycznych oraz obserwację obszarów problemowych. Można automatycznie generować pulpity lub korzystać z dowolnie ukształtowanego obszaru, aby uzyskać pełną kontrolę nad układem. Użyj funkcji Spider Impact do: 1. Śledzenia wskaźników KPI i wyświetlania wyników na żądanie. 2. Monitorowania najważniejszych danych biznesowych. 3. Tworzenia interaktywnych spotkań z kierownictwem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Ekonomiczne rozwiązanie do analizy marketingowej i produktowej, które pomaga zoptymalizować wskaźniki konwersji na stronach internetowych i w aplikacjach.
Kissmetrics to narzędzie do analizy marketingowej i produktowej, które powstało w oparciu o zasadę, że dane nie są tylko zbiorem liczb, które można umieścić na wykresie i przedstawić szefowi. Każda liczba reprezentuje użytkownika, klienta lub znaczące działanie, które przyczynia się do kluczowych wskaźników i ogólnego rozwoju firmy. Każda firma jest inna, dlatego współpracują z klientami, aby mieć pewność, że zbierają oni odpowiednie wskaźniki, które mają znaczenie dla ich firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissmetrics

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Exchange Reporter Plus to oparte na sieci Web, hybrydowe rozwiązanie do raportowania, audytu, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange.
Exchange Reporter Plus to narzędzie internetowe służące do raportowania, audytowania, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange Server, Exchange Online i Skype for Business. Zawiera ponad 450 wszechstronnych raportów dotyczących różnych obiektów programu Exchange, takich jak skrzynki pocztowe, foldery publiczne i listy dystrybucyjne. Narzędzie sprawdza zmiany granularne i monitoruje serwer oraz usługi 24x7. Alerty w Exchange Reporter Plus zapewniają natychmiastowe powiadomienia o krytycznych zdarzeniach, które wymagają twojej uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Exchange Reporter Plus

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI
Opracowywanie i wdrażanie platformy MES do rejestracji danych dotyczących kontroli produkcji, planowania, jakości i utrzymania ruchu.
Moduł pulpitu to klucz do graficznego przedstawienia wszystkich informacji i wskaźników KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) w czasie rzeczywistym. Można skonfigurować inny pulpit nawigacyjny dla modułu produkcji, jakości i utrzymania ruchu, ponieważ można dostosować go do każdej branży. Konsolidacja danych może być zawarta w systemie Mapex lub z innych źródłach danych. Wszystkie moduły z platformy MES (system zarządzania produkcją) obejmują wszystkie potrzeby sterowania zakładem, które pomagają zmodernizować zakłady w zakresie przemysłu 4.0. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mapex

Funkcje

  • Pulpity publiczne
  • Prywatne pulpity nawigacyjne
  • Łączniki danych
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Monitorowanie wskaźników KPI