Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy do paneli kontrolnych

Systemy do paneli kontrolnych pozwalają na łączenie danych z różnych systemów i aplikacji w jednym scentralizowanym interfejsie. Specjaliści od BI (Business Intelligence) wykorzystują panele kontrolne do pokazywania korelacji i związków między różnymi danymi. Systemy te umożliwiają pozyskiwanie cennych informacji biznesowych, poprawę produktywności i zwiększenie wydajności. Firmom poszukującym systemów do paneli kontrolnych mogą się również przydać narzędzia BI, oprogramowanie do zarządzania biznesem i programy typu workflow.

Wyniki: 26 w

Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Stwórz własny pulpit nawigacyjny z modułami typu “przeciągnij i upuść”, które pozwalają zobaczyć pracę całego zespołu.
Na otwartej platformie monday.com możesz tworzyć pulpity nawigacyjne w ciągu kilku minut na gotowych szablonach. Możesz też dodawać kolumny, widżety i aplikacje, aby w pełni dostosować pulpit nawigacyjny do swoich przepływów pracy, niezależnie od tego, jak bardzo są one unikatowe. Dzięki pełnej widoczności będziesz w stanie ograniczyć długie spotkania i wiadomości poczty e-mail, podczas gdy zespół zrobi jeszcze więcej. Uniwersalna, przyjemna w obsłudze platforma, zapewnia "cenione w swojej klasie" pulpity nawigacyjne monday.com oraz pakiet "korporacyjny". Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Wrike to platforma do zarządzania projektami z niestandardowymi pulpitami, wspólnymi tablicami Kanban, wszechstronnymi wykresami Gantta i narzędziami do śledzenia czasu.
Wrike to internetowe rozwiązanie w formie pulpitu do zarządzania projektami, z którego korzystają ponad dwa miliony osób na całym świecie. Organizuj swoje dane i współpracuj z zespołami na jednej potężnej platformie. Stwórz własny pulpit nawigacyjny, aby mieć kontrolę nad swoją osobistą listą zadań do wykonania. Zarządzanie zespołami za pomocą wspólnych tablic Kanban – śledzenie statusu projektu, szybkie wykrywanie potencjalnych przeszkód i w razie potrzeby redystrybucja zasobów. Mapuj swoje ramy czasowe za pomocą intuicyjnych wykresów Gantta i monitoruj wysiłki zespołu za pomocą narzędzi do śledzenia czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie Firefish: Połączone oprogramowanie marketingowe i rekrutacyjne rozwiązanie CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację.
Firefish Software to połączone oprogramowanie marketingowe, rekrutacyjne i CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację. Aby rozwijać się na tym zatłoczonym rynku, potrzebujesz, aby Twoje kanały rekrutacyjne i marketingowe były bezproblemowo dopasowane i zarządzane z jednego miejsca. Firefish Software łączy marketing rekrutacyjny, ATS (system śledzenia kandydatów) i CRM, dzięki czemu przyciągasz ciągły strumień nowych kandydatów i wspierasz ich w ich wymarzonej pracy, zanim zrobią to inni. Czy jesteś gotowy/gotowa na rekrutację z wykorzystaniem Firefish? Dowiedz się więcej na temat produktu: Firefish

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Datadog to usługa, która pomaga zwiększyć czas sprawności i zmaksymalizować wydajność usług poprzez scentralizowane monitorowanie i ostrzeganie.
Datadog to oparta na SaaS platforma w chmurze monitorowania, bezpieczeństwa i analityki dla infrastruktury, aplikacji, logów i nie tylko. Platforma pomaga organizacjom w zwiększaniu zwinności, wydajności i zapewnianiu kompleksowej widoczności w obrębie dynamicznej lub wysoceskalowalnej infrastruktury. Dzięki zbieraniu wskaźników i zdarzeń z ponad 400 dostępnych usług i technologii, Datadog umożliwia zespołom Dev, Sec i Ops zapewnienie dostępności aplikacji i przyspieszenie działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Twórz pulpity nawigacyjne dla swoich projektów i udostępniaj je klientom, aby przeglądać metryki i dokładnie monitorować wyniki.
Pulpity nawigacyjne pomagają kompleksowo i wydajnie analizować wyniki projektów. Pulpit wskaźników zawiera statyczne dane raportów, wykresy i tabele, ale można także w dowolnym momencie przełączać okresy analizy i porównań. Oznacza to możliwość monitorowania wszystkich danych za jednym razem. Nie ma potrzeby czytania wielu raportów co tydzień i nie trzeba czekać do końca miesiąca, aby śledzić swoje wskaźniki w szybszy i dokładniejszy sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia interaktywnych pulpitów sieciowych bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia interaktywnych pulpitów sieciowych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Cluvio jest nowoczesną, wydajną platformą do tworzenia i udostępniania pięknych, interaktywnych pulpitów przy użyciu SQL i R.
Cluvio to nowoczesna platforma do analityki danych, która pozwala w ciągu kilku minut tworzyć piękne, interaktywne pulpity nawigacyjne na podstawie danych znajdujących się w bazie danych. Dzięki cenom zoptymalizowanym dla startupów i małych firm, można łatwo i tanio dzielić się raportami z osobami w organizacji lub z klientami. Cluvio obsługuje również wszechstronne funkcje osadzania, co pozwala na łatwe dodawanie funkcji analitycznych do dowolnej strony internetowej lub aplikacji internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cluvio

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza proces angażowania i zatrzymywania użytkowników oraz zapewnia jego wysoką skuteczność dla przedsiębiorstw z sektora technologii konsumenckich oraz MŚP. Platforma pomaga markom zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników poprzez wysoce kontekstowe, spersonalizowane kampanie angażujące w dziesięciu kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Wizualizacja strategicznych wydajności biznesowej w czasie rzeczywistym dzięki rozbudowanym i konfigurowalnym pulpitom menedżerskim Spider Impact.
Wizualizacja strategicznych wydajności biznesowej w czasie rzeczywistym dzięki rozbudowanym i konfigurowalnym pulpitom menedżerskim Spider Impact. Funkcja Spider Impact umożliwia szybki wgląd w najważniejsze dane, przeglądanie trendów historycznych oraz obserwację obszarów problemowych. Można automatycznie generować pulpity lub korzystać z dowolnie ukształtowanego obszaru, aby uzyskać pełną kontrolę nad układem. Użyj funkcji Spider Impact do: 1. Śledzenia wskaźników KPI i wyświetlania wyników na żądanie. 2. Monitorowania najważniejszych danych biznesowych. 3. Tworzenia interaktywnych spotkań z kierownictwem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Ekonomiczne rozwiązanie do analizy marketingowej i produktowej, które pomaga zoptymalizować wskaźniki konwersji na stronach internetowych i w aplikacjach.
Kissmetrics to narzędzie do analizy marketingowej i produktowej, które powstało w oparciu o zasadę, że dane nie są tylko zbiorem liczb, które można umieścić na wykresie i przedstawić szefowi. Każda liczba reprezentuje użytkownika, klienta lub znaczące działanie, które przyczynia się do kluczowych wskaźników i ogólnego rozwoju firmy. Każda firma jest inna, dlatego współpracują z klientami, aby mieć pewność, że zbierają oni odpowiednie wskaźniki, które mają znaczenie dla ich firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissmetrics

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować połączenia głosowe i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Exchange Reporter Plus to oparte na sieci Web, hybrydowe rozwiązanie do raportowania, audytu, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange.
Exchange Reporter Plus to narzędzie internetowe służące do raportowania, audytowania, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange Server, Exchange Online i Skype for Business. Zawiera ponad 450 wszechstronnych raportów dotyczących różnych obiektów programu Exchange, takich jak skrzynki pocztowe, foldery publiczne i listy dystrybucyjne. Narzędzie sprawdza zmiany granularne i monitoruje serwer oraz usługi 24x7. Alerty w Exchange Reporter Plus zapewniają natychmiastowe powiadomienia o krytycznych zdarzeniach, które wymagają twojej uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Exchange Reporter Plus

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Neuro to platforma do zarządzania inżynierią, która zamienia wgląd w działania, umożliwiając zespołom szybsze dostarczanie wysokiej jakości oprogramowania.
Neuro to platforma do zarządzania inżynierią, która zamienia wgląd w działanie poprzez wykorzystanie danych łańcucha narzędzi, aby zapewnić lepszą inteligencję technologiczną w celu tworzenia wysokowydajnych zespołów. • Zapewnienie pełnej widoczności swoim zespołom technologicznym • Niezależność od narzędzi • Wyższa prędkość — dostarczanie oprogramowania na czas lub szybciej • Wykorzystanie nowych informacji SI do podejmowania lepszych decyzji • Automatyzacja raportowania i poprawa zarządzania • Optymalizacja kosztów i ryzyka Dowiedz się więcej na temat produktu: Neuro

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Onvo AI to inteligentna platforma, która zapewnia SDK do integracji pulpitów nawigacyjnych i raportów wykorzystujących sztuczną inteligencję bezpośrednio w produktach.
Onvo AI to zestaw SDK dla deweloperów stworzony specjalnie w celu usprawnienia tworzenia i wdrażania pulpitów nawigacyjnych i raportów dla firm. Platforma ta oferuje obsługę szerokiej gamy źródeł danych, zapewniając płynną integrację zarówno z wewnętrznymi systemami produktów, jak i platformami klientów końcowych, zapewniając natywne wrażenia użytkownika. Dzięki potędze sztucznej inteligencji platforma optymalizuje cały proces, skutecznie łagodząc takie kwestie, jak nadmierna alokacja zasobów inżynieryjnych i wydłużone terminy dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onvo AI

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka
Opracowywanie i wdrażanie platformy MES do rejestracji danych dotyczących kontroli produkcji, planowania, jakości i utrzymania ruchu.
Moduł pulpitu to klucz do graficznego przedstawienia wszystkich informacji i wskaźników KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) w czasie rzeczywistym. Można skonfigurować inny pulpit nawigacyjny dla modułu produkcji, jakości i utrzymania ruchu, ponieważ można dostosować go do każdej branży. Konsolidacja danych może być zawarta w systemie Mapex lub z innych źródłach danych. Wszystkie moduły z platformy MES (system zarządzania produkcją) obejmują wszystkie potrzeby sterowania zakładem, które pomagają zmodernizować zakłady w zakresie przemysłu 4.0. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mapex

Funkcje

  • Widżety
  • Funkcje/obliczenia
  • Wizualizacja danych
  • Karty ocen
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie/analityka