Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania podwykonawcami

Wyniki: 10 w
Jeden z najlepszych systemów zarządzania wykonawcami na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite
Worksuite to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania freelancerami. Ułatwia małym i dużym firmom wprowadzanie i zarządzanie płatnościami transgranicznymi dla wszystkich freelancerów na całym świecie za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Zajmuje się zgodnością, raportowaniem i zarządzaniem projektami w ułamku sekundy. Od małych firm po duże światowe organizacje – Worksuite jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym zaawansowane funkcje i elastyczność na każdym etapie rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Proste w obsłudze, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania wykonawcami. Już dziś wybierz lepszy sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper
Proste w użyciu, wydajne, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do zarządzania wykonawcami w chmurze. Zarządzanie kontrahentami i umowami, otrzymywanie automatycznych powiadomień o kluczowych terminach, monitorowanie ryzyka, zarządzanie obciążeniem pracą oraz przechowywanie plików i wiadomości – wszystko w jednym miejscu – w całej firmie. Pakiet narzędzi Gatekeepers do raportowania, współpracy i ostrzegania sprawia, że zarządzanie dostawcami i umowami jest łatwe i skuteczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Archdesk to doskonała platforma do zarządzania wykonawcami, która zapewnia bezpieczną pracę pracowników i zgodność z przepisami Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk
Archdesk to doskonała platforma do zarządzania wykonawcami, która zapewnia bezpieczną pracę pracowników i zgodność z przepisami. Wyeliminuj zgadywanie i złagodź administracyjne obciążenie zarządzania wykonawcami, mając pełną kontrolę nad pracownikami. Przenieś swoje dane w jedno miejsce i wizualizuj wszystko na „tworzenie własnych” pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Daje to narzędzia do podejmowania lepszych decyzji na każdym poziomie firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Zarządzaj wydajnie pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastow e zatrudnianie w ponad 150 krajach, bez obaw o lokalne przepisy, skomplikowane systemy podatkowe czy międzynarodowe listy płac. Płać wykonawcom przy pomocy elastycznych wypłat, zarządzaj umowami i fakturami dzięki zautomatyzowanym przepływom pracy i unikaj błędnej klasyfikacji w przypadku zlokalizowanych umów, z poziomu jednej platformy. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Na stronie monday.com zespoły mogą zarządzać wykonawcami, zapewniając częściowy dostęp do projektów, aby mogli łatwo współpracować ze wszystkimi interesariuszami.
Na monday.com Work OS, platformie opartej na chmurze, zespoły mogą w ciągu kilku minut tworzyć niestandardowe rozwiązania do zarządzania każdym aspektem swojej pracy. Prowadź wykaz dla wszystkich swoich wykonawców i ich budżetów na jednej platformie. Następnie przyznaj im częściowy dostęp z uprawnieniami, aby mogli udostępniać pliki, aktualizować statusy i komunikować się z innymi członkami zespołu. monday.com to jeden najłatwiejszy sposób na utrzymanie jednego źródła prawdy w czasie rzeczywistym, dzięki któremu wszyscy członkowie zespołu będą zawsze zsynchronizowani. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Hoylu to łatwe w użyciu, oparte na chmurze narzędzie do zarządzania projektami budowlanymi i tworzenia tablic.
Hoylu to łatwe w użyciu, oparte na chmurze narzędzie do zarządzania projektami budowlanymi i tworzenia tablic. Zespoły mogą z łatwością monitorować, mierzyć i być na bieżąco dzięki adaptacyjnym obszarom roboczym do codziennych narad, wykresów przepływu, planowania ciągnionego i innych. Łącząc wszystkich w czasie rzeczywistym, niezależnie od lokalizacji, można łatwo uzyskać dostęp do planów projektów, aby aktualizować zadania, dodawać zależności, tworzyć wykresy przyczyn rozbieżności, przeglądać raporty postępów i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hoylu

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Dzięki zastosowaniu Evotix przez ponad 400 firm zmieniamy sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP.
Evotix to globalna firma technologiczna ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny), która zmienia sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP. Jej cenione na rynku rozwiązanie, Assure, jest używane przez ponad 400 klientów w wielu branżach. Intuicyjna, mobilna aplikacja Evotix wspiera udział pracowników, kierując ich działaniami na pierwszej linii, a jednocześnie zbierając bogate dane, które pomagają w ustalaniu priorytetów w zakresie bezpieczeństwa i usprawnień operacyjnych oraz zapewniają zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Assure

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji
Enablon dostarcza najbardziej kompletne na rynku oprogramowanie do zarządzania BHPiOŚ, ryzykiem i zrównoważonym rozwojem, zaprojektowane dla firm z Fortune 500.
Oprogramowanie do zarządzania ryzykiem Enablon pozwala organizacjom zapewnić identyfikację, dokumentację i ocenę ryzyka, zarządzać kontrolą i identyfikacją problemów, a także wdrożyć zalecenia i plany naprawcze, aby zminimalizować ryzyko i zaoszczędzić pieniądze. Rozwiązania są wykorzystywane przez ponad 1000 globalnych firm i ponad milion użytkowników końcowych. Pozwól firmie Enablon uprościć procesy zarządzania ryzykiem i poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enablon Risk Management

Funkcje

  • Baza danych wykonawców
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie pracą
  • Śledzenie kwalifikacji