Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania podwykonawcami

Oprogramowanie do zarządzania podwykonawcami ułatwia współpracę i zarządzanie ich działaniami. Często pomaga w zbieraniu niezbędnej dokumentacji, kwalifikowaniu podwykonawców z odpowiednimi uprawnieniami i przydzielaniu im zleceń. Oprogramowanie do zarządzania podwykonawcami może również służyć do monitorowania ich codziennej pracy i zarządzania funkcjami związanymi z wynagrodzeniem. Inne świetne narzędzia można znaleźć w kategorii programy do zarządzania budową.

Wyniki: 17 w

Na stronie monday.com zespoły mogą zarządzać wykonawcami, zapewniając częściowy dostęp do projektów, aby mogli łatwo współpracować ze wszystkimi interesariuszami.
Na monday.com Work OS, platformie opartej na chmurze, zespoły mogą w ciągu kilku minut tworzyć niestandardowe rozwiązania do zarządzania każdym aspektem swojej pracy. Prowadź wykaz dla wszystkich swoich wykonawców i ich budżetów na jednej platformie. Następnie przyznaj im częściowy dostęp z uprawnieniami, aby mogli udostępniać pliki, aktualizować statusy i komunikować się z innymi członkami zespołu. monday.com to jeden najłatwiejszy sposób na utrzymanie jednego źródła prawdy w czasie rzeczywistym, dzięki któremu wszyscy członkowie zespołu będą zawsze zsynchronizowani. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowe zatrudnianie w ponad 150 krajach, bez obaw o lokalne przepisy, skomplikowane systemy podatkowe czy międzynarodowe listy płac. Płać wykonawcom przy pomocy elastycznych wypłat, zarządzaj umowami i fakturami dzięki zautomatyzowanym przepływom pracy i unikaj błędnej klasyfikacji w przypadku zlokalizowanych umów, z poziomu jednej platformy. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować. ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Worksuite to jeden z najlepszych systemów zarządzania kontrahentami wdrażania, zarządzania i opłacania pracowników tymczasowych na jednej scentralizowanej platformie.
Worksuite to jeden z najlepszych systemów do zarządzania kontrahentami do automatycznego wdrażania, zarządzania i opłacania globalnych talentów na dużą skalę w 190 krajach. Ich scentralizowana platforma pozwala zaoszczędzić niezliczone godziny pracy administracyjnej, uwalniając cenną energię, aby skupić się na tym, co ważne w firmie. Zachowaj zgodność na dużą skalę, bez względu na to, ilu wykonawców zatrudniasz i gdzie się znajdują. Ponadto zyskaj przejrzystość w zakresie wskaźników czasu zatrudnienia, wydatków na talenty i wszystkiego, co dzieje się w globalnych zespołach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Proste w obsłudze, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania wykonawcami. Już dziś wybierz lepszy sposób.
Proste w użyciu, wydajne, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do zarządzania wykonawcami w chmurze. Zarządzanie kontrahentami i umowami, otrzymywanie automatycznych powiadomień o kluczowych terminach, monitorowanie ryzyka, zarządzanie obciążeniem pracą oraz przechowywanie plików i wiadomości – wszystko w jednym miejscu – w całej firmie. Pakiet narzędzi Gatekeepers do raportowania, współpracy i ostrzegania sprawia, że zarządzanie dostawcami i umowami jest łatwe i skuteczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Zarządzaj wydajnie pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Archdesk to doskonała platforma do zarządzania wykonawcami, która zapewnia bezpieczną pracę pracowników i zgodność z przepisami
Archdesk to doskonała platforma do zarządzania wykonawcami, która zapewnia bezpieczną pracę pracowników i zgodność z przepisami. Wyeliminuj zgadywanie i złagodź administracyjne obciążenie zarządzania wykonawcami, mając pełną kontrolę nad pracownikami. Przenieś swoje dane w jedno miejsce i wizualizuj wszystko na „tworzenie własnych” pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Daje to narzędzia do podejmowania lepszych decyzji na każdym poziomie firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Jest to rozwiązanie do podpisu cyfrowego, które pomaga firmom podpisywać dokumenty w wielu formatach plików, w tym XAdES, PAdES i CAdES.
GoSign to platforma podpisów elektronicznych. Oprogramowanie umożliwia użytkownikom cyfrowe podpisywanie i oznaczanie czasem dokumentów, takich jak umowy i faktury, w celu zapewnienia ich ważności prawnej. Zapewnia kompatybilność z wieloma urządzeniami, niestandardowe przepływy pracy, przechowywanie dokumentów i integrację interfejsów API. Platforma pomaga firmom w digitalizacji procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoSign

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Planuj spotkania, zbieraj płatności, łatwo zarządzaj klientami, 1099 i prowadź kompleksową obsługę klienta dla swojej firmy.
Practice jest stworzona dla firm opartych na klientach. Możesz zarządzać całą swoją firmą – od planowania, przez płatności, po zbieranie formularzy – w jednym miejscu i zapewnić dobrze zaprojektowany i zaszyfrowany portal klienta dla swoich klientów (dostępny na iOS i Androida). W przypadku większych firm Practice Teams umożliwia zarządzanie i nadzorowanie wszystkich pracowników lub wykonawców 1099 z jednego miejsca, zapewniając im jednocześnie indywidualny dostęp do własnych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko.
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko. Z ponad 10 000 kontaktami śledzącymi wygaśnięcia w ponad 40 krajach organizacje doceniają to łatwe w użyciu oprogramowanie. Korzystając z przypomnień o wygaśnięciu, żadna data ważności nie jest pominięta, dzięki czemu organizacje zawsze zachowują zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expiration Reminder

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga firmom planować projekty, zarządzać biletami serwisowymi, przydzielać zasoby, generować wyceny i nie tylko.
Rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga firmom planować projekty i zadania, zarządzać zgłoszeniami serwisowymi, przydzielać zasoby, generować wyceny i uzyskiwać dane wejściowe w czasie rzeczywistym z zasobów projektu w dowolnym miejscu i czasie. Zbudowany na bezpiecznej, solidnej platformie, Drive Lynx pomaga rozwijać nową działalność i optymalizować ograniczone zasoby za pomocą pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym i niestandardowych ustawień. Zespół ds. obsługi klienta oferuje sesje osobiste, centrum wiedzy z samouczkami i filmami oraz webinaria Masterclass. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drive Lynx

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Dzięki zastosowaniu Evotix przez ponad 400 firm zmieniamy sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP.
Evotix to globalna firma technologiczna ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny), która zmienia sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP. Jej cenione na rynku rozwiązanie, Assure, jest używane przez ponad 400 klientów w wielu branżach. Intuicyjna, mobilna aplikacja Evotix wspiera udział pracowników, kierując ich działaniami na pierwszej linii, a jednocześnie zbierając bogate dane, które pomagają w ustalaniu priorytetów w zakresie bezpieczeństwa i usprawnień operacyjnych oraz zapewniają zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Assure

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Hoylu to łatwe w użyciu, oparte na chmurze narzędzie do zarządzania projektami budowlanymi i tworzenia tablic.
Hoylu to łatwe w użyciu, oparte na chmurze narzędzie do zarządzania projektami budowlanymi i tworzenia tablic. Zespoły mogą z łatwością monitorować, mierzyć i być na bieżąco dzięki adaptacyjnym obszarom roboczym do codziennych narad, wykresów przepływu, planowania ciągnionego i innych. Łącząc wszystkich w czasie rzeczywistym, niezależnie od lokalizacji, można łatwo uzyskać dostęp do planów projektów, aby aktualizować zadania, dodawać zależności, tworzyć wykresy przyczyn rozbieżności, przeglądać raporty postępów i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hoylu

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
RemotePass ułatwia zatrudnianie, oferowanie świadczeń, wdrażanie, zarządzanie i opłacanie globalnego zespołu w jednym miejscu.
RemotePass to solidna i łatwa w użyciu globalna platforma onboardingowa i płacowa dla globalnych zespołów. Wizją firmy jest stworzenie świata, w którym każdy może pracować z dowolnego miejsca, mając jednocześnie dostęp do świadczeń i usług finansowych. Eliminując złożoność procesu, firma na nowo opracowuje listę płac i świadczenia dla przyszłościowych firm i zespołów zdalnych. W przypadku firm, kompleksowe rozwiązanie pomaga kontrolować cały cykl życia pracy zdalnej, umożliwiając wdrażanie, opłacanie i zarządzanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemotePass

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu
Enablon dostarcza najbardziej kompletne na rynku oprogramowanie do zarządzania BHPiOŚ, ryzykiem i zrównoważonym rozwojem, zaprojektowane dla firm z Fortune 500.
Oprogramowanie do zarządzania ryzykiem Enablon pozwala organizacjom zapewnić identyfikację, dokumentację i ocenę ryzyka, zarządzać kontrolą i identyfikacją problemów, a także wdrożyć zalecenia i plany naprawcze, aby zminimalizować ryzyko i zaoszczędzić pieniądze. Rozwiązania są wykorzystywane przez ponad 1000 globalnych firm i ponad milion użytkowników końcowych. Pozwól firmie Enablon uprościć procesy zarządzania ryzykiem i poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enablon Risk Management

Funkcje

  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Wiele projektów
  • Śledzenie projektu