Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bezpłatne Oprogramowanie do zarządzania zasobami

Oprogramowanie do zarządzania zasobami pomaga planistom projektów przydzielać zasoby programowe. Kierownicy projektów często wykorzystują rozwiązania do zarządzania zasobami w celu analizy zapotrzebowania na zasoby i ich wydajności, aby stworzyć prognozy projektu. Firmy poszukujące oprogramowania do zarządzania zasobami mogą być również zainteresowane rozwiązaniami do automatyzacji procesów, programami do zarządzania projektami i narzędziami do zarządzania portfelem projektów.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 17 w
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania zasobami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj zasobami swojego zespołu na platformie współpracy, która pomaga efektywnie planować i kontrolować jego obciążenie pracą.
Zarządzaj zasobami swojego zespołu na platformie współpracy, która pomaga efektywnie planować i regulować jego pracę. Po pierwsze, połącz przestrzeń roboczą swojego zespołu, gromadząc wszystkie narzędzia w jednej platformie przy użyciu ponad 40 solidnych integracji, niestandardowych automatyzacji i aplikacji innych firm. Następnie wykorzystaj tę zwiększoną widoczność, aby monitorować postępy bieżących projektów i podejmować świadome decyzje dotyczące przepustowości zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa z wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, raportami, śledzeniem czasu i zaawansowanymi zabezpieczeniami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami korporacyjnymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij planowanie zasobów przedsiębiorstwa, korzystając z zarządzania zasobami i ich alokacji, raportów dotyczących wydajności, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, przeglądu obciążenia pracą oraz widoczności w całej firmie w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to bezpłatna platforma do planowania projektów i zarządzania zasobami, wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm z całego świata.
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Nieograniczone zadania, projekty, wykres Gantta, przynależności zadań, śledzenie czasu, planowanie zasobów, wyceny, zarządzanie fakturami – bezpłatnie. Obsługa w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i w wielu innych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Paymo umożliwia zarządzanie zasobami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów i pomiar rentowności z tej samej platformy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm, które umożliwia planowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji do zarządzania zasobami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do zarządzania zasobami do budowania aplikacji bez kodowania. Kompleksowa platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wykresy Gantta skoncentrowane na zasobach są idealne do współpracy między portfelami i planowania zasobów projektu.
Ganttic to platforma internetowa do planowania zasobów, ustalania harmonogramów i zarządzania portfelem projektów. Narzędzie to umożliwia zespołom bardziej efektywne wykorzystanie zasobów – eliminuje konflikty w ustalaniu harmonogramów, nadaje priorytety przepływowi pracy i ujawnia luki w przepustowości. Wykresy Gantta oferują menedżerom wysoki poziom przeglądu dostępnych pracowników, pojazdów, sprzętu i obiektów, a ponadto są wyposażone w takie funkcje, jak ustalanie harmonogramów metodą „przeciągnij i upuść”, śledzenie wykorzystania zasobów oraz automatyczne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla firm, które chcą szybciej realizować projekty i utrzymywać zdrowy zespół.
>> Narzędzie do zarządzania zasobami >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + prognozowanie zasobów + funkcje wykorzystania zespołu >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu >> Działa w branży IT, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne.
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Dostosuj zarządzanie projektami i zasobami do Google Workspace, analiz w czasie rzeczywistym i danych finansowych. Planuj inteligentniej cały proces, od wyceny do otrzymania płatności.
VOGSY to rozwiązanie stworzone dla użytkowników Google Workspace. Ułatwia zarządzanie zasobami dzięki przypisywaniu zadań z Gmail, automatycznemu dopasowywaniu ról, mapom ciepła do śledzenia dostępności zasobów, prognozowaniu i informacjom na temat możliwości. Zaplanuj projekty ofertowe z symbolami zastępczymi, które pokazują, kogo należy zatrudnić, kiedy i na jak długo, a także szacuj koszty i marże różnych scenariuszy dotyczących zasobów. Dodaj do tego wykresy dotyczące wykorzystania w czasie rzeczywistym, fakturowania, całości procesów i prognozy przychodów, a będziesz zawsze wiedzieć, gdzie umieścić właściwych ludzi we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Planowanie zasobów, śledzenie czasu i zarządzanie projektami, od rozpoczęcia projektu do wystawienia faktury. Jedna aplikacja do efektywnego prowadzenia projektów
Zarządzanie zasobami jest objęte przez elapseit planowaniem zasobów, możliwością dodawania stawek godzinowych/dziennych dla ról, w projektach, dodawaniem konkretnych umiejętności dla zasobów, dzięki czemu można lepiej i dokładniej planować. Możesz także wstępnie zaplanować przyszłe lub rzeczywiste zasoby w przyszłych lub trwających projektach, aby zobaczyć, jak sprawdzą się różne podejścia. Dzięki elapseit nie potrzebujesz żadnych dodatkowych aplikacji do uruchamiania swoich projektów. Wystarczy wypróbować rozwiązanie, zapisując się na bezpłatny okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: elapseit

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Program Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację oraz zarządzanie projektami i zasobami.
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, z narzędziami do natychmiastowej komunikacji oraz do zarządzania zespołem i projektami. Space zapewnia narzędzia organizacyjne i komunikacyjne, które umożliwiają efektywne zarządzanie zasobami: katalog zespołów do zarządzania strukturą organizacyjną firmy, zarządzanie urlopami, nieobecnościami i lokalizacjami, czaty, dokumenty i blogi oparte na współpracy, zarządzanie spotkaniami, kalendarze osobiste oraz listy zadań do wykonania w celu zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami