Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania zasobami

Oprogramowanie do zarządzania zasobami pomaga planistom projektów przydzielać zasoby programowe. Kierownicy projektów często wykorzystują rozwiązania do zarządzania zasobami w celu analizy zapotrzebowania na zasoby i ich wydajności, aby stworzyć prognozy projektu. Firmy poszukujące oprogramowania do zarządzania zasobami mogą być również zainteresowane rozwiązaniami do automatyzacji procesów, programami do zarządzania projektami i narzędziami do zarządzania portfelem projektów.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania zasobami

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 36 w

Silverbucket to oprogramowanie do zarządzania zasobami projektu. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika narzędziu do zarządzania zasobami można łatwo tworzyć plany zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Silverbucket
Silverbucket to inteligentne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla dobrych ludzi. Pomaga klientom dzięki wnikliwemu rozwiązaniu do zarządzania zasobami projektowymi, które zwiększa zarówno rentowność, jak i satysfakcję z pracy. Możesz łatwo tworzyć plany zasobów i uzyskać jasny obraz alokacji zasobów firmy, w tym konfliktów, obciążeń i poziomów wydajności. Inne funkcje, o których warto wspomnieć, to śledzenie umiejętności, zarządzanie kompetencjami i możliwość porównania planów zasobów z rzeczywistymi godzinami pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Silverbucket

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
BCS to internetowe oprogramowanie do zarządzania projektami oparte na otwartej metodzie, które zapewnia jakość, wydajność i przejrzystość projektów i procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS
Projektron BCS, jako modułowe oprogramowanie do zarządzania projektami, oferuje całościowe wsparcie dla pracy projektowej opartej na sieci i wszystkich powiązanych procesów biznesowych. Niezależnie od tego, czy chodzi o duże czy małe projekty, wewnętrzne czy zewnętrzne, trwające kilka tygodni czy kilka lat, BCS oferuje skalowalne wsparcie w zakresie planowania, wdrażania i kontroli projektów oraz zapewnia przejrzystość dla wszystkich uczestników projektu i kierownictwa firmy. Wsparcie metod zgodnie z IPMA, PMI, PRINCE2, Scrum, Kanban, Hermes, BPMN 2.0 lub własnym podejściem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom konsultingowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
Firmy konsultingowe potrzebują czegoś więcej niż tylko ewidencji czasu pracy. Potrzebują systemu, który ujednolici budżetowanie, planowanie/realizację projektu, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia całemu zespołowi narzędzia potrzebne do dostarczania rozliczanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. Skontaktuj się z zespołem sprzedaży, aby dowiedzieć się, jak to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wykresy Gantta skoncentrowane na zasobach są idealne do współpracy między portfelami i planowania zasobów projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic
Ganttic to platforma internetowa do planowania zasobów, ustalania harmonogramów i zarządzania portfelem projektów. Narzędzie to umożliwia zespołom bardziej efektywne wykorzystanie zasobów – eliminuje konflikty w ustalaniu harmonogramów, nadaje priorytety przepływowi pracy i ujawnia luki w przepustowości. Wykresy Gantta oferują menedżerom wysoki poziom przeglądu dostępnych pracowników, pojazdów, sprzętu i obiektów, a ponadto są wyposażone w takie funkcje, jak ustalanie harmonogramów metodą „przeciągnij i upuść”, śledzenie wykorzystania zasobów oraz automatyczne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania zasobami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj zasobami swojego zespołu na platformie współpracy, która pomaga efektywnie planować i kontrolować jego obciążenie pracą.
Zarządzaj zasobami swojego zespołu na platformie współpracy, która pomaga efektywnie planować i regulować jego pracę. Po pierwsze, połącz przestrzeń roboczą swojego zespołu, gromadząc wszystkie narzędzia w jednej platformie przy użyciu ponad 40 solidnych integracji, niestandardowych automatyzacji i aplikacji innych firm. Następnie wykorzystaj tę zwiększoną widoczność, aby monitorować postępy bieżących projektów i podejmować świadome decyzje dotyczące przepustowości zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa z wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, raportami, śledzeniem czasu i zaawansowanymi zabezpieczeniami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami korporacyjnymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij planowanie zasobów przedsiębiorstwa, korzystając z zarządzania zasobami i ich alokacji, raportów dotyczących wydajności, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, przeglądu obciążenia pracą oraz widoczności w całej firmie w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite umożliwia przypisanie odpowiednich pracowników do odpowiednich zadań przez cały cykl życia projektu, co poprawia efektywność wykorzystania zasobów ludzkich.
Pakiet NetSuite zawiera służące do zarządzania zasobami ludzkimi rozwiązanie, które pomaga w optymalizacji zatrudnienia i efektywności pracowników, minimalizując czas ich oczekiwania i umożliwiając przypisanie odpowiednio wykwalifikowanych osób do odpowiednich projektów. Pojedyncza, aktualizowana i globalna pula profili osób ułatwia sprawdzanie ich umiejętności, zainteresowań, doświadczenia, preferencji dotyczących pracy, dostępności i wielu innych informacji. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi umożliwia optymalizację marży zysku, poprawę efektywności pracowników podczas rozliczanych godzin pracy, utrzymanie utalentowanych osób w firmie i zwiększenie zadowolenia klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to bezpłatna platforma do planowania projektów i zarządzania zasobami, wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm z całego świata.
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Nieograniczone zadania, projekty, wykres Gantta, przynależności zadań, śledzenie czasu, planowanie zasobów, wyceny, zarządzanie fakturami – bezpłatnie. Obsługa w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i w wielu innych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Paymo umożliwia zarządzanie zasobami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów i pomiar rentowności z tej samej platformy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm, które umożliwia planowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zoptymalizuj alokację zasobów w całej organizacji automatycznie, gdy priorytety zmieniają się wraz z prognostycznym ustalaniem harmonogramów.
LiquidPlanner to transformacyjne rozwiązanie do zarządzania zasobami, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie automatycznego wyrównywania zasobów w całym portfelu projektów i pewność, że właściwi ludzie pracują nad właściwymi zadaniami. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Jedno z najlepszych rozwiązań w dziedzinie prognozowania i zarządzania zasobami – inteligentne planowanie jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Solidne i łatwe w użyciu rozwiązanie PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) do ujednolicania i automatyzacji zasobów, projektów i finansów w jednym miejscu.
Birdview PSA to bogate w funkcje rozwiązanie do zarządzania zasobami, które zapewnia zespołom jedno źródło prawdy dotyczące zasobów, projektów i finansów. Dzięki Birdview organizacje usługowe otrzymują kompleksowe narzędzia do inteligentnego planowania i optymalizacji zasobów, zarządzania i realizacji projektów oraz rozliczania projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji do zarządzania zasobami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do zarządzania zasobami do budowania aplikacji bez kodowania. Kompleksowa platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Dobre oprogramowanie do zarządzania zasobami. Zaplanuj zasoby i zarządzaj nimi, śledź zapasy i twórz oferty z łatwością.
Masz dość nadmiernych wydatków na środki i sprzęt? Masz problemy z zarządzaniem pracą i harmonogramem swoich zespołów? Wypróbuj Rentman, najlepsze oprogramowanie do zarządzania zasobami. Możesz zoptymalizować przydział zasobów, zmniejszyć koszty i zwiększyć wydajność. Łatwe śledzenie sprzętu i załogi, planowanie zadań i monitorowanie postępów projektu dzięki przyjaznemu dla użytkownika oprogramowaniu w chmurze. Pożegnaj się z nieefektywnością i przywitaj z Rentman. Wypróbuj to rozwiązanie już dziś i poznaj najlepsze na rynku oprogramowanie do zarządzania zasobami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Productive to narzędzie do zarządzania zasobami, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas.
Productive to uniwersalne narzędzie do zarządzania zasobami, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów i sugestiom z ustalania harmonogramu zasobów, które przyspieszają i ułatwiają śledzenie czasu. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Ceniony planista usług IT dla biznesu. Dzięki zarządzaniu zasobami Primetric otrzymujesz jedno źródło prawdy o swoich zasobach. Począwszy od wysokopoziomowego śledzenia czasu pracy, poprzez bieżące i prognozowane wykorzystanie zasobów, alokację długoterminową, pulę talentów, aż po dokładny zysk, jaki dana osoba generuje w bieżącym projekcie. Wszystko, czego potrzebujesz, aby skutecznie zarządzać pracownikami i podwykonawcami oraz sprawdzić, w jaki sposób przyczyniają się oni do zwiększenia wydajności i marż projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla firm, które chcą szybciej realizować projekty i utrzymywać zdrowy zespół.
>> Narzędzie do zarządzania zasobami >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + prognozowanie zasobów + funkcje wykorzystania zespołu >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu >> Działa w branży IT, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne.
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Prognozowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami