Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 252 w
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania zasobami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Productive to narzędzie do zarządzania zasobami, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to uniwersalne narzędzie do zarządzania zasobami, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów i sugestiom z ustalania harmonogramu zasobów, które przyspieszają i ułatwiają śledzenie czasu. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania dla branży audiowizualnej i eventowej. Planowanie zasobów, śledzenie stanów magazynowych oraz tworzenie i wysyłanie ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman
Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania dla branży audiowizualnej, organizacji imprez i przyjęć. Płać tylko za potrzebne produkty i dodatki. Zarządzanie wynajmem i produkcją wydarzeń w jednym miejscu: planowanie ekipy i/lub sprzętu, organizowanie i śledzenie sprzętu oraz tworzenie i wysyłanie ofert. Zintegrowane rozwiązanie CRM i narzędzia do komunikacji z klientami i pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa z wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, raportami, śledzeniem czasu i zaawansowanymi zabezpieczeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami korporacyjnymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij planowanie zasobów przedsiębiorstwa, korzystając z zarządzania zasobami i ich alokacji, raportów dotyczących wydajności, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, przeglądu obciążenia pracą oraz widoczności w całej firmie w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Bitrix24 to bezpłatna platforma do planowania projektów i zarządzania zasobami, wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Nieograniczone zadania, projekty, wykres Gantta, przynależności zadań, śledzenie czasu, planowanie zasobów, wyceny, zarządzanie fakturami – bezpłatnie. Obsługa w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i w wielu innych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Paymo umożliwia zarządzanie zasobami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów i pomiar rentowności z tej samej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm, które umożliwia planowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywani e płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic
Ganttic to platforma internetowa do planowania zasobów, ustalania harmonogramów i zarządzania portfelem projektów. Narzędzie to umożliwia zespołom bardziej efektywne wykorzystanie zasobów – eliminuje konflikty w ustalaniu harmonogramów, nadaje priorytety przepływowi pracy i ujawnia luki w przepustowości. Wykresy Gantta oferują menedżerom wysoki poziom przeglądu dostępnych pracowników, pojazdów, sprzętu i obiektów, a ponadto są wyposażone w takie funkcje, jak ustalanie harmonogramów metodą „przeciągnij i upuść”, śledzenie wykorzystania zasobów oraz automatyczne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Meisterplan to oprogramowanie do zarządzania zasobami i ppm (zapis częściowy), które dopasowuje odpowiednie osoby do właściwych projektów we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan
Meisterplan to odpowiednie oprogramowanie do zarządzania zasobami, które pozwala stworzyć portfolio projektów nie tylko możliwe do osiągnięcia, ale również adaptujące się do zmieniających się okoliczności. Zyskaj przejrzystość i natychmiast zobacz projekty, które wymagają większej wydajności. Za pomocą kilku kliknięć możesz określić, które zasoby są dostępne i łatwo dopasować najbardziej kwalifikowane zasoby do odpowiednich projektów. Dzięki interaktywnym i szybkim symulacjom scenariuszowym możesz szybko reagować na zmiany i podejmować świadome decyzje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Resource planning, time tracking and project management, from project kick-start to invoice. Dowiedz się więcej na temat produktu: elapseit
elapseit is the choice for all size companies, with features that cover: Resource planning, Project Management, Task in Kanban board and Gantt view, Time-tracking (approval workflow), Projects (phases/ activities), Leave management (approval workflow), Invoicing and expenses, Documents sharing, Dashboard and reporting, Access levels, Project budgeting, Changing hourly/daily rates, Real time stats. Just try it by signing up for a free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: elapseit

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
W pełni funkcjonalne i łatwe w obsłudze rozwiązanie PSA (automatyzacji usług profesjonalnych), które łączy i automatyzuje projekty, zasoby i finanse pod jednym dachem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA
Birdview PSA jednoczy zespoły, zapewniając większą widoczność i jedno źródło prawdy dla projektów, zasobów i finansów. Birdview zapewnia organizacjom usługowym kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania i realizacji projektów, optymalizacji zasobów i księgowości projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty z analizy biznesowej umożliwiają zespołom podejmowanie decyzji opartych na spostrzeżeniach i optymalizację procesów w celu zwiększenia produktywności i rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Manage your team's resources on a collaborative platform that helps you plan, schedule, and control your team's workload effectively.
Manage your team's resources on a collaborative platform that helps you plan, schedule, and regulate your team's work effectively. First, unify your team's workspace by connecting all of your tools to one platform using 40+ robust integrations, custom automations, and third-party apps. Then, leverage that increased visibility to monitor the progress of ongoing projects and make informed decisions about on your team's bandwidth. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
The collaborative work management leader, helping ensure that the right people are doing the right work at the right time.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront ensures that people are working on the highest-priority initiatives and that assignments are based on bandwidth and skillset—and optimized as need to balance loads. Managing resources in Workfront helps leaders meet shifting demand, maximize output, reduce burnout, and deliver impact for customers and the company. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Pakiet NetSuite umożliwia przypisanie odpowiednich pracowników do odpowiednich zadań przez cały cykl życia projektu, co poprawia efektywność wykorzystania zasobów ludzkich.
Pakiet NetSuite zawiera służące do zarządzania zasobami ludzkimi rozwiązanie, które pomaga w optymalizacji zatrudnienia i efektywności pracowników, minimalizując czas ich oczekiwania i umożliwiając przypisanie odpowiednio wykwalifikowanych osób do odpowiednich projektów. Pojedyncza, aktualizowana i globalna pula profili osób ułatwia sprawdzanie ich umiejętności, zainteresowań, doświadczenia, preferencji dotyczących pracy, dostępności i wielu innych informacji. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi umożliwia optymalizację marży zysku, poprawę efektywności pracowników podczas rozliczanych godzin pracy, utrzymanie utalentowanych osób w firmie i zwiększenie zadowolenia klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Zoptymalizuj alokację zasobów w całej organizacji automatycznie, gdy priorytety zmieniają się wraz z prognostycznym ustalaniem harmonogramów.
LiquidPlanner to transformacyjne rozwiązanie do zarządzania zasobami, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie automatycznego wyrównywania zasobów w całym portfelu projektów i pewność, że właściwi ludzie pracują nad właściwymi zadaniami. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Jedno z najlepszych rozwiązań w dziedzinie prognozowania i zarządzania zasobami – inteligentne planowanie jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Dowiedz się więcej na temat produktu: BQE CORE Suite

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution purpose-built for services organization with 50 to 5000+ employees. Kantata empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, improve productivity, and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line and make more informed hiring decisions for greater business agility and operational execution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kantata

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Targetprocess is a visual platform to help you adopt and scale agile across your enterprise.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Targetprocess

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Vision

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aha!

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Dowiedz się więcej na temat produktu: Replicon

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
The fast, flexible way to schedule people and projects. Manage any resource, track availability in real-time and assign work with ease.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule resources and plan projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Organize your team any way you like and find who you need fast. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
ActiveCollab Workload is a visual resource management tool built for agencies and creative professionals.
ActiveCollab Workload gives you a real-time overview of what people are working on and how the projects are rolling. You can see each team member's capacity and deliver a workload schedule that fits their strengths and availability. This means realistic workload distribution and quick resource allocation every time. It gives you a clear perspective of all assignments on all projects so you'll be able to plan your work better and deliver your projects on time and within budget. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveCollab

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Award-winning resource management software for allocating resources, tracking their costs and managing a team's workload.
ProjectManager is an award-winning resource management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Regardless of where your team members are located or what work styles they use, ProjectManager's cloud-based resource management capabilities allow you to allocate resources and track their costs, see staff availability and manage workload, and monitor everything with dashboards. Try it free for 30 days! Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Dzięki symulatorowi planowania można łatwo zarządzać zasobami, zwiększając produktywność i zyski.
Równomierne rozłożenie obciążenia pracą dzięki widokowi z lotu ptaka na wszystkie zasoby. Poznaj możliwości każdego członka zespołu i szybko sprawdź, czy nie jest on przeciążony lub niedociążony. Symulator obciążenia zasobów umożliwia planowanie projektów z wyprzedzeniem na podstawie tego, kto i kiedy jest dostępny, a także upewnienie się, że odpowiedni ludzie pracują nad odpowiednimi projektami. Klienci, którzy korzystają z oprogramowania do planowania zasobów, odnotowują 98% wskaźnik wykonania zadań i 20% spadek stresu wśród pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streamtime

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Admation

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Maximize Profitability with Optimized Resource Utilization and Faster Resource Allocation
Improve your project performance and revenue by quickly allocating resources to the right projects and ensuring effective utilization. On average, our customers see at least a 10% increase in resource utilization. Uncover hidden resource utilization opportunities with centralized resource management to improve your project profits. Optimize resource allocation with SmartMatch, the AI-powered resource recommendation engine that suggests the best resource based on multiple criteria. Dowiedz się więcej na temat produktu: Polaris PSA

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamGantt

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji do zarządzania zasobami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do zarządzania zasobami do budowania aplikacji bez kodowania. Kompleksowa platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview Clarizen

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
WorkOtter is "Your #1 Rated PPM for Usability in 2022" - Garnter. Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
WorkOtter is "the #1 Rated Project & Resource Management Solution for Usability: ~ Gartner May 2022. Best for PMOs of 10 or more in Engineering/IT/Innovation ready to move from spreadsheets to easy SaaS project, resource, and portfolios maangement. Differentiator: Unlike Monday, Smartsheet, and Planview you can plan resources at the project level (vs Task). Top Features: Magic Dashboards, Portfolios (with What-If), Intake, Projects (Gantt/Kanban), Time, Capacity Planning, and Financials. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkOtter

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hive

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Primavera Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Accelo is used and loved by professional service businesses around the world to manage their client work, profitably.
Accelo streamlines workflows and increases efficiency across the business and teams to enhance visibility and coordination, helping leaders to run the business and professionals to focus on the most important work. By harnessing powerful automation, managers are enabled to deliver projects on-time and within budget with ease. Accelo's up-to-date and secure analytics gives leaders the confidence to make smart decisions, ensuring the growth and prosperity of the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelo

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu