Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania zasobami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 30 w
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania zasobami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Silverbucket to oprogramowanie do zarządzania zasobami projektu. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika narzędziu do zarządzania zasobami można łatwo tworzyć plany zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Silverbucket
Silverbucket to inteligentne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla dobrych ludzi. Pomaga klientom dzięki wnikliwemu rozwiązaniu do zarządzania zasobami projektowymi, które zwiększa zarówno rentowność, jak i satysfakcję z pracy. Możesz łatwo tworzyć plany zasobów i uzyskać jasny obraz alokacji zasobów firmy, w tym konfliktów, obciążeń i poziomów wydajności. Inne funkcje, o których warto wspomnieć, to śledzenie umiejętności, zarządzanie kompetencjami i możliwość porównania planów zasobów z rzeczywistymi godzinami pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Silverbucket

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Zoptymalizuj alokację zasobów w całej organizacji automatycznie, gdy priorytety zmieniają się wraz z prognostycznym ustalaniem harmonogramów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
LiquidPlanner to transformacyjne rozwiązanie do zarządzania zasobami, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie automatycznego wyrównywania zasobów w całym portfelu projektów i pewność, że właściwi ludzie pracują nad właściwymi zadaniami. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Jedno z najlepszych rozwiązań w dziedzinie prognozowania i zarządzania zasobami – inteligentne planowanie jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Program Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację oraz zarządzanie projektami i zasobami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, z narzędziami do natychmiastowej komunikacji oraz do zarządzania zespołem i projektami. Space zapewnia narzędzia organizacyjne i komunikacyjne, które umożliwiają efektywne zarządzanie zasobami: katalog zespołów do zarządzania strukturą organizacyjną firmy, zarządzanie urlopami, nieobecnościami i lokalizacjami, czaty, dokumenty i blogi oparte na współpracy, zarządzanie spotkaniami, kalendarze osobiste oraz listy zadań do wykonania w celu zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Productive to narzędzie do zarządzania zasobami, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to uniwersalne narzędzie do zarządzania zasobami, którego potrzebujesz, aby prowadzić rentowną działalność. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów i sugestiom z ustalania harmonogramu zasobów, które przyspieszają i ułatwiają śledzenie czasu. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania dla branży audiowizualnej i eventowej. Planowanie zasobów, śledzenie stanów magazynowych oraz tworzenie i wysyłanie ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman
Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania dla branży audiowizualnej, organizacji imprez i przyjęć. Płać tylko za potrzebne produkty i dodatki. Zarządzanie wynajmem i produkcją wydarzeń w jednym miejscu: planowanie ekipy i/lub sprzętu, organizowanie i śledzenie sprzętu oraz tworzenie i wysyłanie ofert. Zintegrowane rozwiązanie CRM i narzędzia do komunikacji z klientami i pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Bitrix24 to bezpłatna platforma do planowania projektów i zarządzania zasobami, wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami w chmurze, na urządzeniach mobilnych i w siedzibie firmy (kod open source), używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Nieograniczone zadania, projekty, wykres Gantta, przynależności zadań, śledzenie czasu, planowanie zasobów, wyceny, zarządzanie fakturami – bezpłatnie. Obsługa w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i w wielu innych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Paymo umożliwia zarządzanie zasobami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów i pomiar rentowności z tej samej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm, które umożliwia planowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywani e płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic
Ganttic to platforma internetowa do planowania zasobów, ustalania harmonogramów i zarządzania portfelem projektów. Narzędzie to umożliwia zespołom bardziej efektywne wykorzystanie zasobów – eliminuje konflikty w ustalaniu harmonogramów, nadaje priorytety przepływowi pracy i ujawnia luki w przepustowości. Wykresy Gantta oferują menedżerom wysoki poziom przeglądu dostępnych pracowników, pojazdów, sprzętu i obiektów, a ponadto są wyposażone w takie funkcje, jak ustalanie harmonogramów metodą „przeciągnij i upuść”, śledzenie wykorzystania zasobów oraz automatyczne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Polska Produkt lokalny
Kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla firm, które chcą szybciej realizować projekty i utrzymywać zdrowy zespół. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck
>> Narzędzie do zarządzania zasobami >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + prognozowanie zasobów + funkcje wykorzystania zespołu >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu >> Działa w branży IT, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Meisterplan to oprogramowanie do zarządzania zasobami i ppm (zapis częściowy), które dopasowuje odpowiednie osoby do właściwych projektów we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan
Meisterplan to odpowiednie oprogramowanie do zarządzania zasobami, które pozwala stworzyć portfolio projektów nie tylko możliwe do osiągnięcia, ale również adaptujące się do zmieniających się okoliczności. Zyskaj przejrzystość i natychmiast zobacz projekty, które wymagają większej wydajności. Za pomocą kilku kliknięć możesz określić, które zasoby są dostępne i łatwo dopasować najbardziej kwalifikowane zasoby do odpowiednich projektów. Dzięki interaktywnym i szybkim symulacjom scenariuszowym możesz szybko reagować na zmiany i podejmować świadome decyzje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług. Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie. Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Zarządzaj zasobami swojego zespołu na platformie współpracy, która pomaga efektywnie planować i kontrolować jego obciążenie pracą.
Zarządzaj zasobami swojego zespołu na platformie współpracy, która pomaga efektywnie planować i regulować jego pracę. Po pierwsze, połącz przestrzeń roboczą swojego zespołu, gromadząc wszystkie narzędzia w jednej platformie przy użyciu ponad 40 solidnych integracji, niestandardowych automatyzacji i aplikacji innych firm. Następnie wykorzystaj tę zwiększoną widoczność, aby monitorować postępy bieżących projektów i podejmować świadome decyzje dotyczące przepustowości zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa z wykresami Gantta, pulpitami nawigacyjnymi, raportami, śledzeniem czasu i zaawansowanymi zabezpieczeniami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami korporacyjnymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij planowanie zasobów przedsiębiorstwa, korzystając z zarządzania zasobami i ich alokacji, raportów dotyczących wydajności, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, przeglądu obciążenia pracą oraz widoczności w całej firmie w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Pakiet NetSuite umożliwia przypisanie odpowiednich pracowników do odpowiednich zadań przez cały cykl życia projektu, co poprawia efektywność wykorzystania zasobów ludzkich.
Pakiet NetSuite zawiera służące do zarządzania zasobami ludzkimi rozwiązanie, które pomaga w optymalizacji zatrudnienia i efektywności pracowników, minimalizując czas ich oczekiwania i umożliwiając przypisanie odpowiednio wykwalifikowanych osób do odpowiednich projektów. Pojedyncza, aktualizowana i globalna pula profili osób ułatwia sprawdzanie ich umiejętności, zainteresowań, doświadczenia, preferencji dotyczących pracy, dostępności i wielu innych informacji. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi umożliwia optymalizację marży zysku, poprawę efektywności pracowników podczas rozliczanych godzin pracy, utrzymanie utalentowanych osób w firmie i zwiększenie zadowolenia klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Dzięki symulatorowi planowania można łatwo zarządzać zasobami, zwiększając produktywność i zyski.
Równomierne rozłożenie obciążenia pracą dzięki widokowi z lotu ptaka na wszystkie zasoby. Poznaj możliwości każdego członka zespołu i szybko sprawdź, czy nie jest on przeciążony lub niedociążony. Symulator obciążenia zasobów umożliwia planowanie projektów z wyprzedzeniem na podstawie tego, kto i kiedy jest dostępny, a także upewnienie się, że odpowiedni ludzie pracują nad odpowiednimi projektami. Klienci, którzy korzystają z oprogramowania do planowania zasobów, odnotowują 98% wskaźnik wykonania zadań i 20% spadek stresu wśród pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji do zarządzania zasobami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do zarządzania zasobami do budowania aplikacji bez kodowania. Kompleksowa platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Ceniony planista usług IT dla biznesu. Dzięki zarządzaniu zasobami Primetric otrzymujesz jedno źródło prawdy o swoich zasobach. Począwszy od wysokopoziomowego śledzenia czasu pracy, poprzez bieżące i prognozowane wykorzystanie zasobów, alokację długoterminową, pulę talentów, aż po dokładny zysk, jaki dana osoba generuje w bieżącym projekcie. Wszystko, czego potrzebujesz, aby skutecznie zarządzać pracownikami i podwykonawcami oraz sprawdzić, w jaki sposób przyczyniają się oni do zwiększenia wydajności i marż projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika.
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Dostosuj zarządzanie projektami i zasobami do Google Workspace, analiz w czasie rzeczywistym i danych finansowych. Planuj inteligentniej cały proces, od wyceny do otrzymania płatności.
VOGSY to rozwiązanie stworzone dla użytkowników Google Workspace. Ułatwia zarządzanie zasobami dzięki przypisywaniu zadań z Gmail, automatycznemu dopasowywaniu ról, mapom ciepła do śledzenia dostępności zasobów, prognozowaniu i informacjom na temat możliwości. Zaplanuj projekty ofertowe z symbolami zastępczymi, które pokazują, kogo należy zatrudnić, kiedy i na jak długo, a także szacuj koszty i marże różnych scenariuszy dotyczących zasobów. Dodaj do tego wykresy dotyczące wykorzystania w czasie rzeczywistym, fakturowania, całości procesów i prognozy przychodów, a będziesz zawsze wiedzieć, gdzie umieścić właściwych ludzi we właściwym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Solidne i łatwe w użyciu rozwiązanie PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) do ujednolicania i automatyzacji zasobów, projektów i finansów w jednym miejscu.
Birdview PSA to bogate w funkcje rozwiązanie do zarządzania zasobami, które zapewnia zespołom jedno źródło prawdy dotyczące zasobów, projektów i finansów. Dzięki Birdview organizacje usługowe otrzymują kompleksowe narzędzia do inteligentnego planowania i optymalizacji zasobów, zarządzania i realizacji projektów oraz rozliczania projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Rozwiązania systemowe do zarządzania spotkaniami, biurkami i odwiedzającymi. Wszystko zintegrowane w jednym, uproszczonym cyklu
Rozwiązania dotyczące miejsc pracy opartej na aktywności (activity-based working). Zarezerwuj biurka, zaplanuj spotkania, zarezerwuj pokoje, powitaj gości i uzyskaj wgląd w dane, aby jeszcze bardziej zoptymalizować swoje miejsce pracy. Wszystkie aspekty zarządzania miejscem pracy można realizować za pomocą pełnego zestawu produktów Pronestor lub dopasować je do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu
Kelloo to łatwy sposób zarządzania zasobami, zespołami, projektami i portfolio w jednym miejscu. Obsługuje również lean PPM i agile na dużą skalę.
Kelloo upraszcza zarządzanie zasobami, planowanie zasobów i zarządzanie portfelem. Z Kelloo otrzymujesz realistyczne plany i żadnych niespodzianek. Planuj projekty, zarządzaj pojemnością zespołu i śledź swoje portfolio. Wykrywaj wąskie gardła w zasobach, problemy z projektami i poszukiwane umiejętności. Korzystaj z planowania wydajności i modelowania scenariuszy, aby rozwiązywać problemy z zasobami i harmonogramami. Funkcje takie jak zwinne planowanie, plany produktowe, ustalanie priorytetów portfolio i pulpity nawigacyjne pomagają zespołom osiągać wyniki. Szybkie wejście na pokład. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kelloo

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Raportowanie wykorzystania
  • Prognozowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Śledzenie umiejętności
  • Raportowanie/śledzenie projektu