Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 252 w
Pokochaj ostatni odcinek trasy dzięki bardziej ekologicznemu zarządzaniu planowanymi dostawami żywności i dostosowanej obsłudze klienta – tylko z Urbantz. Dowiedz się więcej na temat produktu: URBANTZ
Urbantz to jedna z wiodących na świecie platform na potrzeby planowanych dostaw żywności na ostatnim odcinku trasy. Umożliwia dużym firmom z branży spożywczej i logistyki zarządzanie operacjami na ostatnim odcinku trasy w sposób zrównoważony, na dowolną skalę, zapewniając widoczność i kontrolę w celu ograniczenia emisji, inteligentnego przydzielania dostaw flotom, tworzenia unikalnych przepływów pracy i zapewniania doświadczeń związanych z dostawą produktów marki. Zadowoleni klienci korzystający z tego rozwiązania to między innymi Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, Monoprix, FM Logistics oraz Majid Al Futtaim. Dowiedz się więcej na temat produktu: URBANTZ

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w użyciu platforma Route4Me planuje routing i wysyłkę do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w obsłudze platforma Route4Me automatycznie planuje trasy dla Twojej firmy i wysyła je do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Idealne rozwiązanie do obsługi w terenie: sprzedaży, marketingu, merchandisingu, zarządzania i każdej firmy wymagającej optymalizacji ostatniej mili. Route4Me oferuje jedno z najczęściej używanych na świecie oprogramowań do sekwencjonowania i optymalizacji tras dla małych firm i przedsiębiorstw do ponad 34 000 klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Track-POD to elektroniczne, bezdotykowe oprogramowanie do zarządzania dostawami na ostatnim odcinku, z pulpitem nawigacyjnym dyspozytora w czasie rzeczywistym + aplikacją dla kierowców ePOD. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-POD
Uniwersalne narzędzie do planowania tras, optymalizacji floty, śledzenia kierowców na żywo oraz elektronicznego i bezdotykowego potwierdzania doręczenia pozwala obniżyć koszty dostawy. Track-POD robi to, co robią inne urządzenia śledzące ostatni odcinek dostawy, a także oferuje 10 ról użytkownika dla pulpitu nawigacyjnego, aplikację dla kierowców offline, 5-gwiazdkowy Portal klienta i zaawansowane kontrole pojazdu. Od skanowania kodów kreskowych po dowody fotograficzne dostaw częściowych — masz gotowe rozwiązania każdego problemu, aby zapewnić większą, bezpieczniejszą, szybszą i tańszą dostawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-POD

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Kompletny pakiet technologiczny dla branży dostaw gastronomicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan
Kompletny pakiet technologiczny dla branży dostaw gastronomicznych. Automatyzacja zarządzania zamówieniami, wysyłka dostaw, śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym i kampanie marketingowe w celu skalowania działalności restauracji. Zarządzanie wszystkimi zamówieniami w jednym miejscu: inteligentny pulpit nawigacyjny umożliwia odbiór i zarządzanie zamówieniami ze wszystkich źródeł w jednym miejscu. Śledzenie pełnego cyklu realizacji zamówień, od momentu otrzymania zamówienia, poprzez wysyłkę, aż do dostawy. Podejmuj działania na czas, takie jak usuwanie, anulowanie i ponowne przypisanie dostawy, jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Automate your deliveries. Our smart software automatically runs your deliveries by keeping drivers, staff, and customers in sync. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shipday
Shipday is an easy-to-use software platform designed for restaurants, ghost kitchens, ultra-fast grocery deliveries, and other small businesses to manage local deliveries. Powered by smart automation, real-time location tracking, and SMS notifications, Shipday helps thousands of businesses globally save time and money while delighting customers. . Start your 30 days free trial now - No credit card required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shipday

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Restaurant management platform that helps you fill seats, run smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue.
With a global dining network of millions, more than nearly 60,000 restaurant partners, and the best restaurant management platform out there, OpenTable helps you grow your business. Easy-to-use solutions help you fill seats, run consistently smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue. Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenTable

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
CAKE POS is designed to meet the unique needs of restaurants. A simple, intuitive and cost-friendly solution.
CAKE built its POS to meet the demands of Quick & Full Service restaurants. It is simple, intuitive, and cost-friendly. Easily handle Quick Service rush hours with line-busting OrderPads that control the flow of traffic and a customer-facing display for guests to privately pay, tip, and sign from their own screen. Supercharge your Full-Service POS with rich guest profiles and automatic table status updates. CAKE POS makes it easy for restaurants to get more done every day. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAKE POS

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
An all-in-one point-of-sale & payments system, Clover integrates the functions of a cash register, card payment terminal, & POS system.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of devices, Clover makes it easier and faster than ever to run your business. Built-in capabilities allow you to simplify daily tasks, speed up transactions, engage customers, and accept the latest payments effortlessly. Clover also offers a robust App Market, with 300+ apps available and growing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clover

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier, while saving time and money.
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier. Built to meet the unique needs of the restaurant industry, TouchBistro is fast, reliable, and easy to use, and has all of the features restaurateurs need to increase sales, deliver a great guest experience, and save both time and money. By pairing innovative restaurant technology and dedication to customer support and success, TouchBistro has powered more than 29,000 restaurants globally! Dowiedz się więcej na temat produktu: TouchBistro

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
talech is a cloud-based, Point of Sale software system for restaurants, bars, cafes, retail and service businesses.
You can help grow your revenues and improve your margins with talech Point of Sale. Its easy-to-use interface is simple for staff to use while powerful features give you the tools to deliver a top quality customer experience. Grow your sales with Online Ordering that takes no commission. Add/track inventory with ease; split, merge & customize orders; manage employees + labor costs; build loyalty with our built-in CRM platform and much more. Includes free, always on 24/7 support Dowiedz się więcej na temat produktu: talech

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs.
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toast POS

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
POS for Restaurants, Bars and Cafes. Complete restaurant and bar management system.
Upserve by Lightspeed is an industry-leading POS used by thousands of restaurants that serves up insights daily. Specifically designed by restaurant people, Upserve by Lightspeed merges an easy-to-use interface with powerful POS features to modernize and streamline your restaurant operations: including Online Ordering, Contactless Payments, and Tableside Devices to boost profits and optimize your restaurant operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upserve

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Square Online allows small & medium-sized sellers to grow their business with a professional eCommerce website & integrated tools
Design and launch your online ordering page with Square Online now for FREE. Only pay when you make a sale, just 2.9% +30 cents per transaction. Square has made delivering orders locally simple and easy for your business. With Square Online and On-Demand Delivery, a courier from a reliable local delivery service provider, like Uber, will be dispatched automatically to your business location to fulfill the local delivery. Dowiedz się więcej na temat produktu: Square Online

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Food delivery software that allows you to seamlessly manage the entire delivery operations right from accepting orders until delivery
GOFRUGAL Food delivery software gives you a comprehensive platform that enables you to receive orders from your customers through a customizable mobile app under your brand's name reducing the burden of receiving orders through other channels. The highly advanced solution ensures that you never miss out on any orders, process them in the shortest possible time and deliver in a jiffy at the convenience of your customers doorstep without any contact. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoFrugal

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
SpotOn Delivery powered by DoorDash allows clients to access delivery options for their diners.
SpotOn Order fits all of your in-person, pick-up, ordering, and delivery needs. With $0 commissions fees, brand your ordering experience to fit your brand with custom colors and your restaurant logo. Turn tables faster with our QR codes and get discovered online more easily with Order with Google. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotOn

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
TapMango is a fully branded Online & Mobile Ordering and Customer Loyalty solution for retailers and restaurants
TapMango is a fully branded Online Ordering, Mobile Ordering and Loyalty solution offering the most advanced marketing to retailers and restaurants. With TapMango you can engage customers with our powerful SMS/Email marketing, get new customers with our referral system and online review boost, increase revenue with flash sales and mobile ordering, integrate with your POS and so much more. Paired with a world-class customer support team, TapMango is powering thousands of happy merchants. Dowiedz się więcej na temat produktu: TapMango

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
OptimoRoute gets the job done. The easy-to-use software plans and optimizes routes for food delivery drivers in seconds.
OptimoRoute helps food delivery businesses provide stand-out service. Using sophisticated algorithms, OptimoRoute plans and optimizes routes in a matter of seconds. Underneath a simple interface, there is an endless supply of tricks, features, and shortcuts. It’s easy to use, flexes to your needs, and gets the job done. OptimoRoute customers cut fuel and driving expenses by 20% and free up time for more important things--like growing the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptimoRoute

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
All-in-one eCommerce platform for online business owners.
Shift4Shop, formerly 3dcart, is an all-in-one eCommerce platform designed for any business. The platform provides everything you need to build, manage, and grow an online store. Unlike most eCommerce platforms, you don't need to buy additional apps, buy themes, or pay transaction fees. There is over 200 built-in features, including the ability to send newsletters, chat with your customers, run an affiliate program, offer a gift registry, utilize a powerful product review system, and many more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shift4Shop

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Flipdish is the world’s leading online ordering system for food businesses. Offering branded websites, apps, table ordering & more!
Flipdish is the world's leading online ordering system for food and hospitality businesses, powering digital ordering for thousands of restaurants and takeaways around the world via branded websites, mobile apps, table ordering, kiosks, and more! Flipdish gives you the tools you need to build your online brand, drive revenues and increase customer loyalty and satisfaction. Find out more about what Flipdish has to offer. Head over to their website today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipdish

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Manage your customer experience with notifications and easy proof of delivery.
Tired of spending hours trying to map delivery routes yourself? Our software can help you manage your delivery operations whether you're transporting parcels, fresh produce, or furniture. Routific helps you deliver faster and on schedule, track your drivers, and lower your cost-per-delivery. Whether your delivery fleet has 1 vehicle or 25, Routific lets you plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Routific

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Food delivery solution that helps businesses manage orders through tracking deliveries, managing drivers, creating invoices, and more.
Food delivery solution that helps businesses manage orders through tracking deliveries, managing drivers, creating invoices, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GrubHub

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
DoorDash is an online food delivery solution that provides restaurants and customers with on-demand delivery and pickup.
DoorDash is an online food delivery solution that provides restaurants and customers with on-demand delivery and pickup. Dowiedz się więcej na temat produktu: DoorDash

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Oprogramowanie Onfleet upraszcza lokalne operacje dostawy od początku do końca. Rozpocznij okres próbny już dziś.
Nowoczesne i przyjemne w obsłudze oprogramowanie do zarządzania dostawami Onfleet ułatwia firmom dostarczającym żywność zarządzanie flotą. Onfleet zawiera intuicyjne aplikacje na smartfony dla kierowców, pulpit nawigacji w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie kierowców dla Twoich klientów. Interfejs API umożliwia integrację z systemami zamówień online i innymi systemami. Oprogramowanie Onfleet zapewniło miliony dostaw kurierom w ponad 60 krajach na całym świecie. Rozpocznij okres próbny już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onfleet

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Solidny produkt SaaS, który pomaga zaoszczędzić ponad 15% kosztów logistyki, optymalizując flotę i trasy dystrybucji.
LogiNext Mile to najnowocześniejsze oprogramowanie do dystrybucji ostatniej mili i optymalizacji trasy, które umożliwia oszczędność kosztów poprzez optymalizację tras dostawy, automatyzację alokacji zasobów dostawy i ustalanie harmonogramów wysyłek przy jednoczesnym dynamicznym śledzeniu wszystkich ruchów naziemnych. Oceniany globalnie jako jedno z najlepszych rozwiązań, LogiNext Mile oferuje najbardziej kompleksowe rozwiązanie w zakresie logistyki dystrybucji i optymalizacji tras dostaw, dzięki czemu planowanie tras i zarządzanie zasobami przebiega bezbłędnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogiNext Mile

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed guest expectations. With an all-in-one subscription model, core capabilities include fixed and mobile POS, contactless dining, analytics, online ordering, 3rd party delivery integrations and more. Used in thousands of restaurants worldwide, more staff are trained on Aloha than any other POS. Dowiedz się więcej na temat produktu: NCR Aloha

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Set up with takeaway or delivery in 10 minutes or less.
StoreKit helps venues take orders for food and drink. With delivery, click & collect, and in-store ordering modules, our software helps make things simple and usable for your customers, and for you. We're the easiest mobile ordering product on the market. Dowiedz się więcej na temat produktu: StoreKit

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Zarządzaj przychodzącymi zamówieniami, odbiorami i dostawami żywności za pomocą prostej aplikacji mobilnej.
Przyjmuj zamówienia w trybie online na odbiór, dostawę jedzenia i obsługę przy stoliku za pomocą prostej, eleganckiej platformy. Aktualizuj menu i ceny, przeglądaj raporty sprzedaży i uruchamiaj kampanie marketingowe w wielu restauracjach z dowolnej przeglądarki internetowej. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Catering software designed for the needs of off-premise and drop-off caterers: operations, sales & marketing. Easy yet robust.
Designed for the needs of off-premise and drop-off caterers: operations, sales & marketing. Unlimited users/events/orders. Create proposals with electronic signature contracts built in, events, BEOs, offer Online Ordering and more. Rapid Order Interface allows easy, single-page event and proposal creation. Drag-and-drop Kitchen Production Reports allows you to build reports that are actually used. Delivery Manager and Uber-like App allows you to quickly route deliveries & thrill clients. Dowiedz się więcej na temat produktu: CaterZen

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
OnnaWay is the #1 Food Delivery System.
OnnaWay is the #1 Food Delivery System. It provides companies the fastest and easiest courier system in the market. - Dispatch orders to workers in seconds - Easily track your drivers on a map - Best routing for drivers - See real time order status - See order start & completed times. - See real time order ETA times - Allow customers to get an order ETA - Online Ordering for customers. Companies using OnnaWay have increased revenue by over 43% on average in the first year. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnnaWay

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Our mission is to keep local thriving! We empower pizzerias with the tech, delivery, data, and marketing tools they need.
Grow Business. Gain Regulars Join the 18,000+ pizzerias nationwide that are already part of the Slice family. Our online ordering and automated marketing creates loyal customers to grow your business — our partners see up to 50% more repeat customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slice

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Open source restaurant online ordering system that helps restaurants of all sizes manage online ordering, table bookings and more
Open source restaurant online ordering system that helps restaurants of all sizes manage online ordering, eat-in ordering, table bookings, credit card processing, reporting, deliveries and more. TastyIgniter gives users full control over the management of their restaurant. Multiple menus can be created and managed, for different locations, meal times, or seasonal specials. Dowiedz się więcej na temat produktu: TastyIgniter

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
OnTime 360 offers you more features at a lower price than any other courier software company: Guaranteed!
OnTime 360 is an All-In-One delivery management software solution. We offer an ever-improving delivery management software solution that will keep your company on track, on time, and always connected with your team and customers. OnTime 360 offers you more features at a lower price. Includes customizable customer web portal, international support for nearly 300 countries, flexible customer pricing structure, and advanced route stop scheduling. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnTime 360

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Low cost, easy-to-use Cloud POS for restaurants of all sizes, has call center, inventory & more. Trusted by restaurants worldwide!
Sapaad works great for small cafes to multi-chain restaurants. Sapaad does walk-in, dine-in, home delivery & online orders. Our affordable, pay-as-you-go pricing model fits every budget. Sapaad is user-friendly, device agnostic; no IT headaches. Restaurant-optimized Inventory Management, Recipe Management, Menu Engineering, Call Center Management, LIVE Business Dashboard, Kitchen Display System, Food Ordering Platform Integration, and lots more. Try Sapaad for FREE today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Sapaad

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Square for Restaurants powers front and back of house operations for your full-service, quick-service, or fast-casual restaurant, bar
The Square for Restaurants Point of Sale platform powers your speed and flexibility across front and back of house operations for your full-service restaurant, quick-service restaurant, fast-casual restaurant, bar or brewery. Handle online ordering, menus, table layouts, cover counts, coursing, payment processing, real-time reporting, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Square for Restaurants

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
LINGA rOS® has a broad feature set built to serve QSR, full-service, bars, pizzerias, Bubble Tea Shops, Cigar Lounges and franchises...
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology. Including a set of integrations such as Point of Sale, Loyalty Program, Inventory Management, Kitchen Display System, Online Ordering, Cloud Kitchen, Driver app, and QR Pay, LINGA restaurant operating system is an innovative response to the demand for a one-stop solution for restaurant owners. Dowiedz się więcej na temat produktu: Linga rOS System

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Grow and optimize your delivery business through integrated in-house, curbside, fleet management, and 3rd-party delivery support.
Meet food delivery freedom. The HungerRush Delivery and Driver Management System is the best way to run a delivery fleet, know your customers better, and earn higher margins on delivery right from your restaurant management system. Large or small, delivering far or near, HungerRush 360 can help your restaurant succeed. Simplify delivery and takeout, integrate multiple delivery options, enable no-contact delivery, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: HungerRush

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
ChatFood is the leading e-commerce solution for F&B Entrepreneurs to sell on Instagram & WhatsApp.
Meet the leading e-commerce solution for F&B Entrepreneurs to sell on Instagram & WhatsApp. Commerce Inbox centralizes all your customers' messages from WhatsApp and Instagram in one place. Automate frequent answers, send payment or product links, manage loyalty points, market effectively, and gather feedback. With payment gateway and third-party delivery integrations, delight customers with the best ordering experience from your website, in-store, or even via WhatsApp & Instagram messages. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChatFood

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Yelo is a one-stop solution to create your Hyperlocal marketplace like Ubereats, Instacart, etc. within 24 Hours
Yelo is a multi-vendor marketplace SAAS software solution for Hyperlocal businesses. Yelo provides the local entrepreneurs with a complete tech suite to run and automate their business operations: from ordering, delivery to marketing automation. With 50+ integrations in payments, marketing and accounting make Yelo, the most powerful multi-vendor marketplace software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yelo

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Online ordering & marketing system for restaurants to take orders via Web, Mobile & Facebook using their existing payment systems.
Online ordering & marketing system for restaurants to take orders via Web, Mobile & Facebook using their existing payment systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orders2.me

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Track every minute, from your store to your customer’s door.
Radaro is an API-driven SaaS platform optimizing last-mile delivery. Our leading UI/UX creates an innovative customer experience. Track every minute, from your Store/DC/Warehouse to your customer’s door. Radaro reduces operational costs, offering real-time insights over your in-house and third-party service providers whilst providing unprecedented customer insights. Transform your last mile and service delivery, today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Radaro

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aldelo Express POS

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
eLogii to cenione oprogramowanie do zarządzania dostawami, które automatyzuje proces optymalizacji tras i wysyłki dla restauracji i dostaw żywności.
eLogii to cenione, oparte na chmurze, oprogramowanie do obsługi dostaw żywności, obsługi restauracji, restauracji typu „dark kitchen”, sklepów spożywczych, supermarketów i punktów obsługi na wynos. eLogii łączy logistykę, od odbioru zamówienia po jego dostawę, poprzez routing wieloprzystankowy i optymalizację, a także pomaga w bezproblemowym zarządzaniu tym procesem, od kuchni pod drzwi klienta, po kolejne zamówienia. Dzięki eLogii można zautomatyzować wysyłkę, zyskać wgląd w czasie rzeczywistym w dane kierowców i pojazdów, odebrać dowód dostawy i obsługiwać logistykę zwroty. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLogii

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
A contactless payment, ordering and delivery solution built to help restaurants adapt for the future of the hospitality industry.
CHK PLZ is a contactless payment, ordering & delivery solution built to help restaurants adapt their business for the future of the hospitality industry. We offer branded online ordering & delivery, digital menus and touchless QR code based payment solution to meet your business' needs in both a dine-in & dine-out setting. We offer the tools to help you get online, build a strong brand and turn guest into repeat customers! Dowiedz się więcej na temat produktu: CHK PLZ

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills.
Courier Management System is the best reviewed software, Sagar Informatics Pvt. Ltd. who developed a Web based courier software for domestic, International, logistics and TMS for small, medium and established businesses. A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills. Dowiedz się więcej na temat produktu: Courier Management Software

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
GSMtaskss dostawy żywności oprogramowanie do zarządzania pozwala kierowników dostaw kurierzy do planowania i analizowania ich codziennych dostaw z łatwością.
GSMtaskss dostawy żywności oprogramowanie do zarządzania pozwala kurierów menedżerów dostaw do planowania i analizowania ich codziennych dostaw z łatwością. Optymalizacja tras dostaw umożliwia kierowcom wykonywanie większej liczby zadań w krótszym czasie, zwiększając jednocześnie zadowolenie klientów. Oferuje intuicyjną aplikację dla kierowców, internetowy pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie kierowców dla klientów. Interfejs API umożliwia integrację z Twoimi obecnymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GSMtasks

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
BentoBox empowers restaurants to own their presence, profits and relationships, directly through their website.
BentoBox empowers restaurants to own their presence, profits and relationships. The hospitality platform disrupts third-party services that come between the restaurant and the guest. BentoBox puts the restaurant first and offers tools that drive high-margin revenue directly through the restaurants website. BentoBox is trusted and loved by over 8,000 restaurants worldwide including Union Square Hospitality Group, Eleven Madison Park, Lukes Lobster, Artichoke Pizza and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: BentoBox

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Usprawnij dostawy żywności dzięki Oracle Simphony POS Zintegruj za darmo zamawianie w trybie online w Oracle GloriaFood.
Oracle Simphony POS sprawia, że operacje dostarczania żywności do restauracji są wydajne, łatwe i zyskowne. Oparty na chmurze system POS pomaga restauracjom w łatwy sposób zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, obsługą dostaw przez osoby trzecie, programami lojalnościowymi i innymi elementami w ramach jednej platformy. Analityka w czasie rzeczywistym zapewnia stały wgląd w sprzedaż, koszty i wydajność partnerów dostawczych. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność i sprawność działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo
Thrive Pizza POS with built-in delivery management has the unique needs pizzerias and delivery restaurants in mind.
Your customers already love your food, but they might love it even more (often) on their couch in their stretchy pajama pants. Whether you’re looking to add delivery to your existing operations or simply find a better delivery solution, Thrive Pizza POS with built-in delivery management provides pizzeria and delivery restaurants the ability to leverage the same advanced technology as the national chains, at an affordable price. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thrive

Funkcje

  • Dla restauracji
  • Zamawianie online
  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Dyspozycja dostaw żywności
  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie na żywo