Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do zamawiania jedzenia

Najlepsze aplikacje do zamawiania jedzenia oferują restauratorom i właścicielom usług dostawczych narzędzia internetowe ułatwiające realizację zamówień i zarządzanie nimi. Aplikacje do zamawiania jedzenia zazwyczaj obejmują internetowy portal klienta służący do składania zamówień, usługi dla sprzedawcy w zakresie zarządzania menu i dostawami oraz funkcje przetwarzania płatności. Firmom potrzebującym oprogramowania do zamawiania jedzenia mogą się również przydać programy dla restauracji i oprogramowania POS dla restauracji.

Wyniki: 20 w

Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w użyciu platforma Route4Me planuje routing i wysyłkę do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją.
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w obsłudze platforma Route4Me automatycznie planuje trasy dla Twojej firmy i wysyła je do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Idealne rozwiązanie do obsługi w terenie: sprzedaży, marketingu, merchandisingu, zarządzania i każdej firmy wymagającej optymalizacji ostatniej mili. Route4Me oferuje jedno z najczęściej używanych na świecie oprogramowań do sekwencjonowania i optymalizacji tras dla małych firm i przedsiębiorstw do ponad 34 000 klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Rozwiązania logistyki żywności B2C i B2B, w tym częściowe dostawy, nadwyżki dostaw i powtarzające się trasy dla usług subskrypcji posiłków.
Oferują kompleksowe rozwiązania dla logistyki żywności, zarówno B2C, jak i B2B. Możliwość zaplanowania tysięcy dostaw i odbiorów jednocześnie, korzystania z powtarzających się tras, aby zaoszczędzić czas, i dokumentowania nadwyżek dostaw i dostaw częściowych. Track-POD pomaga producentom żywności, hurtownikom, dystrybutorom, firmom HoReCa i firmom zajmującym się subskrypcją żywności dostarczać produkty w całości i na czas, za każdym razem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-POD

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie Onfleet upraszcza lokalne operacje dostawy od początku do końca. Rozpocznij okres próbny już dziś.
Nowoczesne i przyjemne w obsłudze oprogramowanie do zarządzania dostawami Onfleet ułatwia firmom dostarczającym żywność zarządzanie flotą. Onfleet zawiera intuicyjne aplikacje na smartfony dla kierowców, pulpit nawigacji w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie kierowców dla Twoich klientów. Interfejs API umożliwia integrację z systemami zamówień online i innymi systemami. Oprogramowanie Onfleet zapewniło miliony dostaw kurierom w ponad 60 krajach na całym świecie. Rozpocznij okres próbny już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onfleet

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Solidny produkt SaaS, który pomaga zaoszczędzić ponad 15% kosztów logistyki, optymalizując flotę i trasy dystrybucji.
LogiNext Mile to najnowocześniejsze oprogramowanie do dystrybucji ostatniej mili i optymalizacji trasy, które umożliwia oszczędność kosztów poprzez optymalizację tras dostawy, automatyzację alokacji zasobów dostawy i ustalanie harmonogramów wysyłek przy jednoczesnym dynamicznym śledzeniu wszystkich ruchów naziemnych. Oceniany globalnie jako jedno z najlepszych rozwiązań, LogiNext Mile oferuje najbardziej kompleksowe rozwiązanie w zakresie logistyki dystrybucji i optymalizacji tras dostaw, dzięki czemu planowanie tras i zarządzanie zasobami przebiega bezbłędnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogiNext Mile

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Kompletny pakiet technologiczny dla branży dostaw gastronomicznych.
Kompletny pakiet technologiczny dla branży dostaw gastronomicznych. Automatyzacja zarządzania zamówieniami, wysyłka dostaw, śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym i kampanie marketingowe w celu skalowania działalności restauracji. Zarządzanie wszystkimi zamówieniami w jednym miejscu: inteligentny pulpit nawigacyjny umożliwia odbiór i zarządzanie zamówieniami ze wszystkich źródeł w jednym miejscu. Śledzenie pełnego cyklu realizacji zamówień, od momentu otrzymania zamówienia, poprzez wysyłkę, aż do dostawy. Podejmuj działania na czas, takie jak usuwanie, anulowanie i ponowne przypisanie dostawy, jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Zarządzaj przychodzącymi zamówieniami, odbiorami i dostawami żywności za pomocą prostej aplikacji mobilnej.
Przyjmuj zamówienia w trybie online na odbiór, dostawę jedzenia i obsługę przy stoliku za pomocą prostej, eleganckiej platformy. Aktualizuj menu i ceny, przeglądaj raporty sprzedaży i uruchamiaj kampanie marketingowe w wielu restauracjach z dowolnej przeglądarki internetowej. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
eLogii to cenione oprogramowanie do zarządzania dostawami, które automatyzuje proces optymalizacji tras i wysyłki dla restauracji i dostaw żywności.
eLogii to cenione, oparte na chmurze, oprogramowanie do obsługi dostaw żywności, obsługi restauracji, restauracji typu „dark kitchen”, sklepów spożywczych, supermarketów i punktów obsługi na wynos. eLogii łączy logistykę, od odbioru zamówienia po jego dostawę, poprzez routing wieloprzystankowy i optymalizację, a także pomaga w bezproblemowym zarządzaniu tym procesem, od kuchni pod drzwi klienta, po kolejne zamówienia. Dzięki eLogii można zautomatyzować wysyłkę, zyskać wgląd w czasie rzeczywistym w dane kierowców i pojazdów, odebrać dowód dostawy i obsługiwać logistykę zwroty. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLogii

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
GSMtaskss dostawy żywności oprogramowanie do zarządzania pozwala kierowników dostaw kurierzy do planowania i analizowania ich codziennych dostaw z łatwością.
GSMtaskss dostawy żywności oprogramowanie do zarządzania pozwala kurierów menedżerów dostaw do planowania i analizowania ich codziennych dostaw z łatwością. Optymalizacja tras dostaw umożliwia kierowcom wykonywanie większej liczby zadań w krótszym czasie, zwiększając jednocześnie zadowolenie klientów. Oferuje intuicyjną aplikację dla kierowców, internetowy pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym dla dyspozytorów oraz automatyczne powiadomienia SMS i śledzenie kierowców dla klientów. Interfejs API umożliwia integrację z Twoimi obecnymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GSMtasks

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Pokochaj ostatni odcinek trasy dzięki bardziej ekologicznemu zarządzaniu planowanymi dostawami żywności i dostosowanej obsłudze klienta – tylko z Urbantz.
Urbantz to jedna z wiodących na świecie platform na potrzeby planowanych dostaw żywności na ostatnim odcinku trasy. Umożliwia dużym firmom z branży spożywczej i logistyki zarządzanie operacjami na ostatnim odcinku trasy w sposób zrównoważony, na dowolną skalę, zapewniając widoczność i kontrolę w celu ograniczenia emisji, inteligentnego przydzielania dostaw flotom, tworzenia unikalnych przepływów pracy i zapewniania doświadczeń związanych z dostawą produktów marki. Zadowoleni klienci korzystający z tego rozwiązania to między innymi Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, Monoprix, FM Logistics oraz Majid Al Futtaim. Dowiedz się więcej na temat produktu: URBANTZ

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Usprawnij dostawy żywności dzięki Oracle Simphony POS Zintegruj za darmo zamawianie w trybie online w Oracle GloriaFood.
Oracle Simphony POS sprawia, że operacje dostarczania żywności do restauracji są wydajne, łatwe i zyskowne. Oparty na chmurze system POS pomaga restauracjom w łatwy sposób zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, obsługą dostaw przez osoby trzecie, programami lojalnościowymi i innymi elementami w ramach jednej platformy. Analityka w czasie rzeczywistym zapewnia stały wgląd w sprzedaż, koszty i wydajność partnerów dostawczych. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność i sprawność działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Jesteśmy firmą technologiczną działającą w branży hotelarskiej.
Covermanager to firma technologiczna działająca w branży hotelarskiej. Celem jest wspieranie naszych partnerskich restauracji w globalnym zarządzaniu sprzedażą, budowaniu lojalności klientów i wzmacnianiu ich kanałów sprzedaży bezpośredniej. Oferowana przez nas usługa to rozwiązanie SaaS do zarządzania rezerwacjami, kolejkami i zamówieniami online dla restauracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CoverManager

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Zautomatyzuj swoje dostawy. Inteligentne oprogramowanie automatycznie obsługuje dostawy, zapewniając kierowcom, personelowi i klientom synchronizację.
Shipday to łatwa w użyciu platforma oprogramowania przeznaczona dla restauracji, wirtualnych restauracji, ultraszybkich dostaw spożywczych i innych małych firm do zarządzania lokalnymi dostawami. Dzięki inteligentnej automatyzacji, śledzeniu lokalizacji w czasie rzeczywistym i powiadomieniom SMS Shipday pomaga tysiącom firm na całym świecie zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie zaspokajając potrzeby klientów. . Rozpocznij 30-dniową bezpłatną wersję próbną teraz — bez konieczności używania karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shipday

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Logistia to partner w codziennym planowaniu tras, który pomoże znaleźć najszybszy plan podróży na wielu przystankach.
System Logistia, zaprojektowany dla każdej firmy posiadającej własną flotę dostawczą, pomaga kontrolować zasoby i wyznaczać najlepsze możliwe trasy dla kierowców. Oszczędzaj energię, czas i paliwo, organizując chaos dostaw na ostatnim odcinku. Definiuj własne zasady i planuj trasy w ciągu kilku sekund, aby zaoszczędzić godziny pracy ręcznej. Jeśli kierowca jest w ruchu, zarówno firma, jak i klient będą o tym wiedzieć, co zapewni przewidywalność i przejrzystość. Dostępne w językach: angielskim, hiszpańskim, francuskim i rumuńskim. Dowiedz się więcej na temat produktu: Logistia

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do zarządzania dostawami żywności na żądanie. Dostosowane do potrzeb lokalnych dostawców usług dostawy i rynków dostaw.
Oprogramowanie, które naprawdę rozumie, na czym polega dostawa żywności. Nie ma jednego uniwersalnego podejścia do obsługi żywności, dlatego oferujemy system, który można dostosować tak, aby najlepiej pasował do prowadzonej działalności i dostosowywać go w miarę rozwoju i zmieniania potrzeb. Możesz korzystać z zarządzania logistyką za pomocą samej aplikacji kurierskiej lub uzupełnić platformę o nasz rynek z dostawą niefirmowej żywności, portal dla sprzedawców i portal zarządzania rynkiem, a wszystko to dostępne jest na jednej kompleksowej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp Delivery Management

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Dispatch Science to nowy system zarządzania dostawami dla firm zajmujących się dostawami jedzenia, kurierów, przewoźników i innych firm kurierskich.
Dispatch Science to dobry system zarządzania dostawami dla firm zajmujących się dostarczaniem żywności. Zarządzanie, optymalizacja i automatyzacja działań związanych z ustalaniem cen, wysyłaniem, routingiem, śledzeniem na żywo, a nawet fakturowanie. Aplikacja mobilna dla kierowców, platforma sztucznej inteligencji i nowoczesne algorytmy pomagają planować, realizować i wypełniać operacje dostarczania i wysyłania żywności, jednocześnie określając optymalne zlecenia i trasy dla kierowców. API pozwala na bezproblemową integrację z innymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dispatch Science

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Prawdziwy system 360º F&B dla restauracji z potężnymi narzędziami do skutecznego pozyskiwania, obsługi i ponownego angażowania klientów.
Fimble oferuje innowacyjne rozwiązania do zamówień w trybie online, zamówień mobilnych, zarządzania dostawami i inne dla firm F&B (przemysł spożywczy i napoje), z pełną kontrolą nad klientami i danymi, bez prowizji za transakcję. Fimble oferuje również szeroką gamę narzędzi marketingowych docierających do nowych klientów, zwiększających sprzedaż i ponownie angażujących nieaktywnych klientów, a także zaawansowane narzędzia do zarządzania wszystkimi lokalizacjami i/lub markami z ujednoliconej platformy zarządzania w chmurze i uzyskiwania wglądu w czasie rzeczywistym w codzienne przepływy pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fimble

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
System zamówień w trybie online firmy Hungrrr zapewnia restauracjom, na wynos i firmom hotelarskim stronę internetową i aplikację mobilną do składania zamówień.
System zamówień w trybie online firmy Hungrrr zapewnia restauracjom oferującym jedzenie na wynos i firmom hotelarskim własną aplikację mobilną i stronę internetową do składania zamówień. System zamówień w trybie online obejmuje: Funkcja zamawiania przy stoliku i dostawy do domu Aplikacja i strona internetowa z pełną marką Powiadomienia push Zamawianie kodów QR Programy lojalnościowe Integracja z EPOS (elektroniczny punkt sprzedaży) Pulpit monitorujący Z dumą tworzymy strony internetowe i aplikacje do zamawiania dla restauracji, restauracji oferujących jedzenie na wynos i firm hotelarskich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hungrrr

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Wyeliminuj puste mile i zwiększ wskaźnik sukcesu przy pierwszej próbie doręczenia. Zapewnij swoim klientom bezproblemową i doskonałą obsługę.
Osiągnij więcej dostaw przy niższych kosztach dzięki Routetitan: 1. Oblicz najlepsze trasy na podstawie takich czynników, jak okna czasowe, przerwy, prędkości, priorytetyzacja postojów i nie tylko. 2. Łatwe importowanie postojów i poprzez importowanie arkusza kalkulacyjnego lub korzystanie z API. 3. Użyj niestandardowych wiadomości, aby udostępniać automatyczne powiadomienia e-mail lub SMS-y, takie jak ETA (szacowany czas przybycia). 4. Śledź postępy swoich kierowców w czasie rzeczywistym, a nawet pozwól klientom je śledzić. 5. Zbierz podpis lub zrób zdjęcie na dowód doręczenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Routetitan

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie zleceniami
  • Dostęp mobilny
  • Routing
  • Śledzenie dostaw
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy