Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 285 w
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
LiquidPlanner to unikalne rozwiązanie do zarządzania portfelem projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramu w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Automatyczne wyrównywanie zasobów i planowanie na podstawie priorytetów w całym portfelu projektów. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania portfolio projektów, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
SpiraPlan to gotowy do użytku system zarządzania programem elastyczności przedsiębiorstwa, który posiada rozbudowaną funkcjonalność zarządzania portfelem projektów (PPM). Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to system zarządzania elastycznością przedsiębiorstwa z bogatą funkcjonalnością zarządzania portfelem projektów (PPM). SpiraPlan pozwala analizować i wspólnie zarządzać produktami i programami w scentralizowanym miejscu. Platforma pomaga ocenić rozwiązanie problemu i ograniczać ryzyko związane z Twoimi portfelami, a także zapewnia scentralizowaną widoczność w zakresie ustalania harmonogramów Twoich zespołów. Dzięki SpiraPlan możesz określić najszybszą, najtańszą i najbardziej odpowiednią metodę realizacji swoich programów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami z łatwymi w obsłudze raportami. Śledź postępy, czas, budżet, stan portfolio, wskaźnik ROI i wiele innych danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania portfolio projektów, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie portfolio projektów i zobacz, w które projekty warto inwestować. Planuj, realizuj i twórz raporty dotyczące swoich projektów z wykorzystaniem szablonów, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, niestandardowych formularzy wniosków, raportów, automatycznych zatwierdzeń i zaawansowanej sztucznej inteligencji. Śledź stan swojego portfolio, zwiększaj wskaźnik ROI w czasie rzeczywistym i informuj interesariuszy dzięki funkcji udostępniania pulpitów Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetó w pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Śledź i zarządzaj nieograniczoną liczbą projektów i portfeli, jednocześnie kontrolując wyniki dzięki szczegółowym wykresom wizualnym i analityce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Wielokrotnie nagradzane oprogramowanie Easy Project do PPM jest idealne dla firm średniej wielkości i przedsiębiorstw, które chcą być zorganizowane i efektywnie zarządzać swoimi portfelami projektów. Konfigurowalne portfele można dostosowywać do procesów biznesowych, a także śledzić i analizować w czasie rzeczywistym za pomocą pakietu do analityki Power BI. Można również synchronizować i konsolidować dane portfela dzięki integracji z ponad 1000 aplikacji. Zespoły zgłaszają, że po zastosowaniu Easy Projects czas trwania projektu skrócił się o 30%, a wskaźnik ukończenia projektu wynosi 98%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Wizualne, zorientowane na zasoby wykresy Gantta do strategicznego planowania portfolio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic
Ganttic to wizualne narzędzie do planowania zasobów projektu i zarządzania portfelem. Wykres Gantta zorientowany na zasoby służy do planowania ludzi, projektów, narzędzi, obiektów i nie tylko. Tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają optymalne wykorzystanie zasobów. Chociaż ogólny przegląd projektów pomaga w planowaniu i ustalaniu priorytetów najlepszej strategii organizacyjnej dla globalnego portfela. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej i przekonaj się, dlaczego zespoły z całego świata ufają firmie Ganttic. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania wydajnością, przeprowadzanie tradycyjnych ocen, informacji zwrotnych 360 stopni lub przekazywanie informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym. 3 $ na osobę. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssessTEAM
AssessTEAM to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania wydajnością, w tym aplikacje towarzyszące dla urządzeń z systemem iPhone i Android. Przeprowadzaj tradycyjne oceny, informacje zwrotne 360 stopni lub oceny oparte na kompetencjach w czasie rzeczywistym w ciągu kilku minut. Oparta na projekcie analiza wydajności w planie przedsiębiorstwa dostarcza kompleksowe raporty dotyczące produktywności, które pomagają podejmować lepsze decyzje biznesowe. Skorzystaj z biblioteki ponad 3000 wskaźników KPI, aby stworzyć własny proces oceny. Usługi doradcze świadczone przez doświadczonych specjalistów HR są bezpłatne dla wszystkich planów. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssessTEAM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Meisterplan to rozwiązanie do zarządzania portfelem zorientowane na ludzi, które umożliwia organizacjom pewną realizację zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan
Meisterplan to rozwiązanie do zarządzania portfelem zorientowane na ludzi, które umożliwia organizacjom pewną realizację zadań. Oszczędne, wizualne oprogramowanie ułatwia podejmowanie decyzji na poziomie portfela w zakresie priorytetów, alokacji, harmonogramu i zdolności, zapewniając niezrównaną widoczność i dostosowanie. Meisterplan jest jednym z najszybszych do wdrożenia, najłatwiejszych w użyciu i może być rozbudowywany wraz z rozwojem firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Trusted by millions, Jira is the leading project management tool, enabling teams to track, manage, & report with confidence. Try free!
Jira is the project management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
ClickUp jest jednym z wiodących na świecie narzędzi niezbędnych dla każdego zespołu, który chce utrzymać planowanie portfolio projektów w jednym miejscu.
Korzystaj z dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu, ustalania harmonogramu, przypisanych komentarzy, ustawień użytkownika i nie tylko dzięki kompleksowemu narzędziu do zarządzania portfelem projektów ClickUp. ClickUp to dobrze oceniane narzędzie do zarządzania portfelem projektów wykorzystywanych przez ponad 100 000 zespołów w firmach, od startupów po gigantów, takich jak Airbnb, Google i Uber. Zbudowany dla zespołów o różnych rozmiarach i branżach, ClickUp, jest niezbędnym elementem dla każdego, kto chce utrzymać zarządzanie portfolio projektów w jednym miejscu Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
monday.com is an open platform where you can build custom solutions for your team's project portfolio management that work for you.
monday.com is an open platform where you can build custom solution for your team's project portfolio management. See the big picture with dashboards and get a high-level overview of your project budgets, timelines and resources in one place. Easily visualize performance with embedded analytics so your team can maximize your ROI and ensure success for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Whether orchestrating simple tasks or complex portfolio management, PMO leaders rely on Smartsheet to align the right people, resources, and schedules to get work done. Gain real-time visibility into performance, automate new project setup, enforce consistent project governance, and increase productivity with our award winning PPM and Collaborative Work Management software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite teams to help make construction more predictable and safe.
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite office and field teams from design to planning, construction to operations to help make construction more predictable, safe, and sustainable. Built on a unified platform and common data environment, the new products Autodesk Build, Autodesk Takeoff, and Autodesk BIM Collaborate empower general contractors, specialty trades, designers and owners to drive better business outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autodesk Construction Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Project

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
The collaborative work management leader, providing PPM visibility for prioritization, risk mitigation, and successful delivery.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides full visibility across portfolios, programs, and projects so organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, and deliver the right outcomes. Project portfolio management in Workfront gives program managers and PMOs the tools they need to plan with precision and maximize results. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Kantata shows active projects and what's on your roadmap with a global view of your entire program or project portfolio.
Kantata makes it easy for services organizations that manage 50 to 5000+ employees to see what projects are in flight and what's on your roadmap with a global view of your entire program or portfolio. Managers get real-time insight into project health and can address issues as they arise. By combining collaboration, project management, resource management, and financial tools, Kantata empowers businesses to better understand their productivity and improve profitability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kantata

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool best for medium to large-size companies. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe or other frameworks. Enables flexible and robust portfolio management. Offers flexibility and visualization functionality which leads to unique transparency across projects and programs, smarter decisions, improved departmental collaboration. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Targetprocess

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability, assign work, analyze workloads and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Favro

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Access everything you need to run your business, in one neat little package! Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
#1 Project Accounting Software. See all your time, expense, and project-based accounting data—financial and non-financial—in one place.
With Sage Intacct, all of your project financial management needs are automated: project management and expense tracking, costing and resource management, time-tracking, project billing, and revenue recognition. Generate deep insights from financial reporting that keep individual projects on track and your overall business growing profitably. Project accounting financial management software that’s on-track, on-time, and on-target. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Intacct

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Project portfolio management software that supports the unique needs of hybrid teams with integrated portfolio dashboards & reporting.
ProjectManager is an award-winning project portfolio management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based portfolio management, capacity planning, integrated portfolio dashboards and custom reporting enable world-class collaboration across the entire project portfolio. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their portfolios. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbase

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is a cloud based project portfolio management tool for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with an online project management tool that enables you to track all of your creative and project approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Admation

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
The #1 platform for digital project delivery and controls that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million users globally
Owners and delivery teams trust Oracle Aconex for visibility, control, reduced risk, and connected teams. Drive efficiency in design and construction coordination, project controls and cost management , document management, and field management. Get fast time to value with construction management software that is easy to use and deploys in days. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Aconex

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Costpoint

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamGantt

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal PPM software for PMOs and busy teams looking for quick adoption.
Workzone is the ideal project portfolio management software for PMOs, marketing, and operations teams. Get a birds-eye view of projects status workloads and budgets across the enterprise. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workzone

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Empower teams & deliver the work that matters with Planview Clarizen enterprise work & project portfolio management software.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management and project portfolio management (PPM) solution that enables program managers to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, and deliver greater business impact. With Planview Clarizen, your organization can quickly respond to opportunities and changing market conditions by turning ideas into strategies, plans, and actions. Perfect for mid-sized and enterprise companies. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview Clarizen

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
WorkOtter is "Your #1 Rated PPM for Usability in 2022" - Garnter. Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
WorkOtter is "the #1 Rated Project & Resource Management Solution for Usability: ~ Gartner May 2022. Best for PMOs of 10 or more in Engineering/IT/Innovation ready to move from spreadsheets to easy SaaS project, resource, and portfolios maangement. Differentiator: Unlike Monday, Smartsheet, and Planview you can plan resources at the project level (vs Task). Top Features: Magic Dashboards, Portfolios (with What-If), Intake, Projects (Gantt/Kanban), Time, Capacity Planning, and Financials. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkOtter

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Gain the visibility and control your team needs to improve project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management.
Cherwell Project & Portfolio Management provides enterprise organizations with the visibility and control project managers need to improve project outcomes. Cherwell PMM allows organizations to gain visibility into resource utilization and project status, while helping prioritize project requests to align with strategic objectives. Improve your project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cherwell Service Management

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Primavera Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Accelo transforms the way professional service businesses manage client work to improve their performance and profitability.
Accelo is an end-to-end cloud-based platform that manages all aspects of client work delivery, from prospect to payment, including sales, projects, tickets, retainers, timesheets, resourcing and more, regardless of where you are. With an emphasis on time and money, the client work management platform gives you a holistic view of your most up-to-date business data and financial performance. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Nifty provides a birds-eye view across your projects and team priorities. A workspace with roadmaps, tasks, chats, docs, files, & more.
Nifty's project portfolio management puts you in the captain's seat with an overview of your team's deadlines and priorities. Track project roadmaps, collaborate on tasks, communicate with team and clients, & create collaborative documents in our centralized workspace! Nifty helps you automate organizational progress oversight across your projects based on task completion by your team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nifty

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
The Asite Platform provides everyone across the construction supply chain access to key information regardless of location or device, enabling project teams to store and manage all data in one central and secure repository. The vast range of solutions Asite offers enable increased collaboration and efficiency both on the construction site and in the back-office. This results in fewer mistakes, delivering huge time and cost savings. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDynamix

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit
Kanbanize is enterprise-ready Kanban software for agile project, product, and portfolio management.
Kanbanize is enterprise-ready Kanban software for agile project, product and portfolio management. It provides visibility across all teams, connects strategy with execution, and helps teams deliver faster. Built upon the idea that all processes evolve, Kanbanize can easily adapt to changes in your organization, regardless of it being a start-up or a fortune 100 enterprise. Equipped with the most advanced feature set in the industry and a support team that is second to none, Kanbanize is a trust Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanbanize

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie portfelem
  • Planowanie projektu
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Pulpit