Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania portfelem projektów

Narzędzia do zarządzania portfelem projektów ułatwiają kierownikom i organizacjom analizę i równoległe zarządzanie wieloma projektami. Narzędzia te pomagają przydzielać zasoby do projektów i organizują współpracę między zespołami projektowymi. Administratorzy mogą monitorować zbiorowo cele i przeglądać raporty wielu projektów w jednym miejscu. Inne kategorie powiązane z oprogramowaniem do zarządzania portfelem projektów to rozwiązania do automatyzacji procesów, programy do zarządzania projektami, oprogramowanie do zarządzania zasobami i programy do zarządzania zadaniami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania portfelem projektów

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 33 w
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Juno.one
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Juno.one

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Meisterplan to rozwiązanie do zarządzania portfelem zorientowane na ludzi, które umożliwia organizacjom pewną realizację zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan
Meisterplan to rozwiązanie do zarządzania portfelem zorientowane na ludzi, które umożliwia organizacjom pewną realizację zadań. Oszczędne, wizualne oprogramowanie ułatwia podejmowanie decyzji na poziomie portfela w zakresie priorytetów, alokacji, harmonogramu i zdolności, zapewniając niezrównaną widoczność i dostosowanie. Meisterplan jest jednym z najszybszych do wdrożenia, najłatwiejszych w użyciu i może być rozbudowywany wraz z rozwojem firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meisterplan

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Primetric pomaga planować, śledzić i prognozować dostępność pracowników i rentowność projektów, zapewniając jedno źródło prawdy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Ceniony planista usług IT dla biznesu. Dzięki zarządzaniu portfelem Primetric otrzymujesz jedno źródło prawdy o całym portfelu projektów. Począwszy od śledzenia czasu na wysokim poziomie, poprzez bieżące i prognozowane wykorzystanie zasobów, aż po dokładną marżę w całym portfelu (z uwzględnieniem kosztów ogólnych i dynamicznych zmian kosztów w trakcie trwania projektu). Wszystko, co jest potrzebne do skutecznego zarządzania portfelem projektów, zwiększenia sukcesu projektów oraz przewidywania ryzyka i potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania portfolio projektów, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to otwarta platforma, na której można tworzyć optymalne dla użytkownika, niestandardowe rozwiązania do zarządzania portfolio projektów jego zespołu.
monday.com to otwarta platforma, na której można tworzyć niestandardowe rozwiązania do zarządzania portfolio projektów swojego zespołu. Zobacz ogólny obraz z pulpitami nawigacyjnymi i uzyskaj ogólny przegląd budżetów, harmonogramów i zasobów projektu w jednym miejscu. Łatwo wizualizuj wydajność dzięki wbudowanej analityce, aby zespół mógł zmaksymalizować wskaźnik ROI (zwrot z inwestycji) i zapewnić sukces firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp jest jednym z wiodących na świecie narzędzi niezbędnych dla każdego zespołu, który chce utrzymać planowanie portfolio projektów w jednym miejscu.
Korzystaj z dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu, ustalania harmonogramu, przypisanych komentarzy, ustawień użytkownika i nie tylko dzięki kompleksowemu narzędziu do zarządzania portfelem projektów ClickUp. ClickUp to dobrze oceniane narzędzie do zarządzania portfelem projektów wykorzystywanych przez ponad 100 000 zespołów w firmach, od startupów po gigantów, takich jak Airbnb, Google i Uber. Zbudowany dla zespołów o różnych rozmiarach i branżach, ClickUp, jest niezbędnym elementem dla każdego, kto chce utrzymać zarządzanie portfolio projektów w jednym miejscu Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami z łatwymi w obsłudze raportami. Śledź postępy, czas, budżet, stan portfolio, wskaźnik ROI i wiele innych danych.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania portfolio projektów, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie portfolio projektów i zobacz, w które projekty warto inwestować. Planuj, realizuj i twórz raporty dotyczące swoich projektów z wykorzystaniem szablonów, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, niestandardowych formularzy wniosków, raportów, automatycznych zatwierdzeń i zaawansowanej sztucznej inteligencji. Śledź stan swojego portfolio, zwiększaj wskaźnik ROI w czasie rzeczywistym i informuj interesariuszy dzięki funkcji udostępniania pulpitów Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
LiquidPlanner to rozwiązanie PPM (zarządzanie portfelami projektów) z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to unikalne rozwiązanie do zarządzania portfelem projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramu w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Automatyczne wyrównywanie zasobów i planowanie na podstawie priorytetów w całym portfelu projektów. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga firmom w zarządzaniu projektami, śledzeniu czasu, fakturowaniu, raportowaniu i księgowości.
BigTime to oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych (PSA), które pomaga skalować działalność, umożliwiając śledzenie i podejmowanie działań na podstawie wskaźników operacyjnych. Nawet w przypadku pracy zdalnej można łatwo zarządzać czasem, wydatkami i rozliczeniami dla wielu projektów jednocześnie, a także szybko identyfikować obszary możliwości dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak alokacja zasobów i niestandardowe raportowanie. Dzięki BigTime Wallet i portalowi klienta możesz szybciej otrzymywać płatności za pomocą niestandardowego fakturowania i przetwarzania płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wizualne, zorientowane na zasoby wykresy Gantta do strategicznego planowania portfolio.
Ganttic to wizualne narzędzie do planowania zasobów projektu i zarządzania portfelem. Wykres Gantta zorientowany na zasoby służy do planowania ludzi, projektów, narzędzi, obiektów i nie tylko. Tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają optymalne wykorzystanie zasobów. Chociaż ogólny przegląd projektów pomaga w planowaniu i ustalaniu priorytetów najlepszej strategii organizacyjnej dla globalnego portfela. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej i przekonaj się, dlaczego zespoły z całego świata ufają firmie Ganttic. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie portfolio projektów w chmurze. Aplikacja do zarządzania kartami czasu pracy uwielbiana przez pracowników i menedżerów. 5 $ na osobę / za miesiąc, bez umowy.
AssessTEAM został stworzony dla małych i średnich firm, aby zapewnić ścisłą kontrolę nad inwestycjami w zasoby projektowe. Do zespołu dołączono proste narzędzie do śledzenia czasu, które umożliwia bezproblemowe inwestowanie czasu w chmurę lub aplikacje mobilne. Obecne koszty projektu do tego dnia pokazują dokładną marżę w całym portfelu. Obejmuje to stałe wydatki i inwestycje w czas pracy pracowników. Wszystko, czego potrzebujesz, aby zmotywować swój zespół do osiągania celów w zakresie zysków, ograniczania ryzyka i wzmacniania pozycji kierowników projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssessTEAM

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób.
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetów pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania projektami, które wspiera planowanie produkcji i realizację metodą Lean ze specjalną integracją BIM.
Dzięki widokowi portfela VisiLean daje wgląd w czasie rzeczywistym w różne projekty, umożliwiając analizowanie ich postępów. Oparte na chmurze oprogramowanie zapewnia łatwą komunikację z zespołami, aby Twoje projekty pozostały na właściwym torze. W oparciu o zasady budowania Lean i dzięki integracji z BIM, VisiLean oferuje idealne rozwiązanie do zarządzania projektami online. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisiLean

Funkcje

  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wiele projektów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami