Wyniki: 3 w
Darmowy Cloud POS dla kawiarni i sklepów, który zapewnia zarządzanie zapasami, program lojalnościowy, elektroniczne paragony i komunikację z klientami.
Loyverse to rozwiązanie Point of Sale zaprojektowane, aby pomóc barom, restauracjom, sklepom detalicznym, kawiarniom i innym osobom śledzić stany magazynowe, drukować etykiety z kodami kreskowymi, wystawiać paragony, wizualizować analizy sprzedaży i nie tylko za pomocą scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. Platforma umożliwia kierownikom sklepów obliczanie godzin pracy pracowników, przenoszenie zapasów między sklepami oraz przetwarzanie płatności. Umożliwia także administratorom śledzenie historii zakupów klientów i konfigurowanie programów lojalnościowych w celu nagradzania ofertami lub punktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loyverse POS

Funkcje

  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Program lojalnościowy
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie wskazówkami
  • Rozdzielanie czeków
  • Oddzielne kontrole
Arryved to mobilny, uniwersalny system, który służy do sprzedaży i zarządzania usługami. Został stworzony z myślą o dynamicznie rozwijających się barach, pubach i restauracjach.
Arryved to cieszący się zaufaniem, kompleksowy system POS dla lokali gastronomicznych, rozrywkowych, muzycznych i turystycznych. Stworzony przez ekspertów i entuzjastów branży, elastyczny system Arryved ułatwia obsługę, dzięki czemu personel może poświęcać więcej uwagi gościom. Dodatkowo, dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji, które można dostosować do potrzeb, sprzedawcy mają swobodę eksperymentowania i określania, co jest najlepsze z punktu widzenia rozwoju firmy. Arryved oferuje przejrzyste ceny i doskonałą obsługę klienta przez siedem dni w tygodniu, co świadczy o zaangażowaniu w proces skalowania dobrze prosperujących firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arryved

Funkcje

  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Program lojalnościowy
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie wskazówkami
  • Rozdzielanie czeków
  • Oddzielne kontrole
Oracle Simphony POS to kompletny system POS dla barów każdej wielkości i formatu. Ulepsz swój sprzęt POS za 1 $.
Oracle Simphony Bar POS umożliwia wydajne i łatwe zarządzanie. System POS w chmurze łączy każdy aspekt baru, dzięki czemu możesz zapewnić sobie fantastyczne wrażenia, zarządzanie menu, zapasami, operacjami kuchennymi, promocjami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność i sprawność działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie kartami podarunkowymi
  • Program lojalnościowy
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie wskazówkami
  • Rozdzielanie czeków
  • Oddzielne kontrole