Wyniki: 124 w
Convene to oprogramowanie do zarządzania zarządem, które umożliwia łatwy i bezpieczny dostęp do spotkań i dokumentów na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Azeus Convene
Convene to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania radą nadzorczą, które zwiększa efektywność spotkań, od organizowania i dystrybucji dokumentów rady nadzorczej po dokumentowanie i generowanie pozycji działań. Jego intuicyjne i łatwe w użyciu funkcje sprawiają, że jest wybierany przez spółki giełdowe, banki, rządy i organizacje non-profit w ponad 100 krajach. Convene jest rozwijane przez firmę Azeus, która posiada piąty poziom CMMI i ponad 30-letnie doświadczenie w rozwoju IT. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną lub zamów bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Azeus Convene

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Wrike to platforma do zarządzania pracą z zaawansowanymi funkcjami udostępniania plików, kalendarzami zespołów, udostępnionymi pulpitami nawigacyjnymi i integracją aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike jest platformą do zarządzania, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Twórz przestrzenie, projekty i foldery, aby uporządkować swoje pliki, korzystając z dostępu opartego na stanowiskach, aby zabezpieczyć informacje wrażliwe. Twórz pulpity zespołu, aby przydzielać zadania i monitorować postępy. Zaplanuj spotkania zarządu za pomocą udostępnionych kalendarzy zespołu i komunikuj się w czasie rzeczywistym z innymi dyrektorami, integrując swoje ulubione aplikacje do przesyłania wiadomości. Usprawnij swoje działania związane z zarządzaniem zarządem i współpracuj w ramach Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Govrn jest systemem do obsługi zarządu, który pomaga firmom usprawnić dysponowanie dokumentacją i protokołami oraz współpracę w ramach działań zarządu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Govrn
Govrn jest systemem do obsługi zarządu, który pomaga firmom usprawnić dysponowanie dokumentacją i protokołami oraz współpracę w ramach działań zarządu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Govrn

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Convene in Teams (CiT) is your ultimate board companion for MS Teams, seamlessly integrating with Microsoft Apps for a smooth meeting e Dowiedz się więcej na temat produktu: Convene in Teams
Convene in Teams is built for organizations using Microsoft architecture for their meeting processes. Simplify your Microsoft workflows within MS Teams - no need to use multiple MS Apps. It Maximize your Microsoft investment with a Board Portal on Teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Convene in Teams

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
BoardPro provides a smart, elegant way for SMEs and Non Profit organizations to run productive board meetings with less effort.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs and Non Profits streamline their entire board process, increasing efficiency and lifting performance. Administrators work up to 75% more effectively and board members remain focused, contribute more and achieve better outcomes. Starting at $150/month. Up to 40% discount on plans for Non-Profits. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardpro

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Diligent, the leading governance, risk and compliance (GRC) SaaS provider, accelerate success for organizations and leaders.
Diligent is the leading board management, governance, risk and compliance (GRC) SaaS provider, serving more than one million users from over 25,000 organizations around the globe. Our modern solutions support a holistic, integrated view of governance processes, audit, risk management, information security, ethics and compliance across the organization. Diligent’s solutions are built for security and unparalleled simplicity, and come with award-winning support, 24/7/365. Dowiedz się więcej na temat produktu: Diligent Boards

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Board Success Platform for Corporate Governance.
Governance is changing rapidly, and Govenda is the board success platform to help accelerate your boards' transition to stakeholder governance and a deeper connection to the bench strength of your organization, shareholders and stakeholders broadly. More than a board portal, Govenda's Board Success Platform is the future of modern governance. Partner with Govenda to reimagine how boards of directors can provide intentional, strategic leadership for key imperatives in a fast-changing world. Dowiedz się więcej na temat produktu: Govenda

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Wydajna, intuicyjna platforma do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami na jednym ekranie, umożliwiająca efektywne spotkania osobiste, wirtualne i hybrydowe.
Boardable to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania posiedzeniami, które pomaga organizacjom skupić się na celu, a nie na narzędziach do spotkań. Intuicyjna obsługa na jednym ekranie ułatwia organizowanie spotkań, tworzenie i udostępnianie planów, nagrywanie protokołów, zarządzanie i podpisywanie dokumentów, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele więcej. Osobiście, wirtualnie lub hybrydowo, Boardable sprawia, że spotkania zarządu – lub dowolne spotkania – są bardziej skoncentrowane, skuteczne i angażujące. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
BoardPAC is equipped with the most advanced AES 256 security encryption and offers an intuitive user experience.
BoardPAC is an internationally renowned and award-winning board meeting automation system available on iPads, iPhones, mac devices, Windows surfaces, Android Tabs and Phones. The solution is designed with secure end-to-end AES-256 encryption and an enterprise-grade set of features. Key capabilities include the ability to connect leading third-party video conferencing providers, MDM, active directory, on-premise, and cloud-hosted solutions. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardPAC

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Sherpany is the leading meeting management software that enables successful executive and board meetings.
Sherpany is the meeting management software that enables successful leadership meetings. This software allows users to manage meetings easily, distribute and access documents securely, collaborate before the meeting starts, and focus on decisions. Developed in close collaboration with executives, directors, and corporate secretaries, Sherpany ensures an intuitive user experience and fosters agile leadership. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sherpany

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Designed for busy executives, Nasdaq Boardvantage® is an award-winning board portal for optimizing the entire workflow of meetings.
We believe technology should break down barriers and empower people to work together. That’s why Nasdaq Boardvantage® helps boards and leadership teams optimize the entire workflow of meetings. Help save time on preparation, engage with confidence, and enhance strategic decision-making. Trusted by more than 50% of Fortune 100 companies, our board portal is equipped with end-to-end security features and up-front pricing. And with award-winning 24/7/365 support, when you come to us, we listen. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nasdaq Boardvantage

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Move your board online - The modern easy-to-use governance portal, try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses
Move your board online with Process PA, the modern easy-to-use governance portal. This is done by automating the processes needed to keep your board running smoothly. Process PA also helps committee members to keep up to date with their board commitments via online documentation. This is all kept on a secure online cloud storage system compliant to top industry standards. Try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses Dowiedz się więcej na temat produktu: Process PA

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
You should expect more from your k-12 & community college board management software. BoardDocs can help.
BoardDocs allows organizations to significantly improve the way they create and manage board packets, access information, and conduct remote or in-person meetings. We developed BoardDocs for the specific needs of K-12 school systems and community colleges. BoardDocs has helped over 4,000 organizations dramatically lower costs, increase transparency and reduce time-of-staff by up to 75%. Because our solutions are so easy to use, your organization will operate more effectively from day one. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardDocs

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
BoardEffect, a Diligent brand, enables seamless and secure collaboration among governance leaders for effective board management.
BoardEffect, a Diligent brand, is an agile board management solution optimized for nonprofit, community healthcare, higher education and credit union organizations to deliver the right tools to drive more efficient, collaborative, and secure governance. Part of Diligent, the leading provider of modern governance solutions, BoardEffect is trusted by 40,000+ boards and communities, helping them seamlessly access resources and information to meet the organization's most immediate challenges. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardEffect

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
Run your next board meeting with DocSend Spaces. Create a secure data room to share board materials ahead of time, update documents on the fly, and present to remote board members. Each DocSend Spaces comes with its own security features, ensuring that you always have control over who has access to your share documents. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocSend

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Carta is an equity management platform for companies, investors, and employees.
Carta makes it easier for equity holders in private companies to track and manage ownership, and run their back office functions. Carta was founded in 2012, and started by helping private companies manage their cap tables. Since then, Carta's services have expanded to include 409a valuations, ASC 820 valuations, fund administration, and many more. Carta is trusted by 21,000+ companies, 1.5M+ unique stakeholders, and have valued over $1.8T in private assets. Dowiedz się więcej na temat produktu: Carta

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Use idgard® for secure collaboration on confidential documents (certification in the highest protection class for Cloud Services).
The solution for board and supervisory board communication - Secure document exchange for executives. On the basis of the patented Sealed Cloud technology, idgard offers you a highly secure data room solution for secure board or management communication, e.g. for secure and shared filing of documents for board / management before publication in and outside the organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: idgard

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
The only tool you need for board committee management. House documentation, streamline collaboration & attain best practice governance.
Ansarada Board software is a secure board portal online for preparing and running board meetings. Collaborate securely and efficiently across the entire process from scheduling to digital signing of minutes. Maintain compliance, mitigate risk and drive efficiency so you can make decisions with confidence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ansarada

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Huddle replaces the inefficiencies & security risks associated with collating & sharing board materials through email and paper copies.
Huddle replaces the inefficiencies and security risks associated with collating and sharing board materials through email and paper copies. Huddle is more than a simple board pack solution; move your agendas, documents and discussions into a portal that's user-friendly, collaborative, and optimized for both desktop and mobile devices. Auditable, accessible and secure, Huddle uses strict security controls to protect and govern your confidential and sensitive board information. Dowiedz się więcej na temat produktu: Huddle

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Simbli is the first and only comprehensive board management software solution for effective board governance.
At eBOARDsolutions, our mission is helping boards lead and govern effectively and operate efficiently – and our customers tell us we’re really good at it. Developed by the Georgia School Boards Association (GSBA), our board management software, Simbli, helps boards automate and simplify everyday tasks through software that facilitates paperless meetings, strategic planning, policy management, board evaluations, document management, and communications. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simbli

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
For the Board and executives teams looking to transition from paper based meetings to a secure digitisation of confidential information
Decision Time Meetings is the paperless meeting solution that simplifies formal meeting management for organisers, makes participants more effective and reduces costs. This cloud-based application lets you easily create, distribute, search and manage all of your meetings, agendas, board packs, minutes, reports, and other documents. Decision Time Meetings is a feature-rich, easy to use platform which supports and enables your governance principles, saving time and money in the process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Decision Time Meetings

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Aprio's board management software helps organizations run effective board meetings and make strategic decisions outside the boardroom.
Aprio is an easy-to-use board management software enabling organizations to streamline board meeting preparation, improve board engagement, and facilitate decision-making outside the boardroom. Our secure platform addresses the top priorities of modern boards such as having instant access to board materials from any device at any time or enabling real-time collaboration and communication. Backed by a 24/7 support team of experienced board admins, Aprio makes good governance simple and affordable Dowiedz się więcej na temat produktu: Aprio

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Collaborate and make better decisions with Loomio. Discussion and decision-support tools to help your team achieve clear outcomes.
Tired of infinite email chains and lengthy meetings that never seem to reach a group decision or result? You need Loomio: a collaboration platform transforming how groups make decisions, discuss ideas and collaborate online. Loomio is a safe place for people to have discussions and make decisions together, it combines a discussion forum with decision-support and facilitation tools to help your team achieve clear outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomio

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Organise and coordinate board meetings. Share board agenda. Take board meeting minutes.
The numerous and tedious back and forth of emailing and discussing a simple issue. With the help of Aptien Board Management you streamline communication between board members and your company. Organise and coordinate board meetings. Share board agenda. Take board meeting minutes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aptien

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
NboardPortal gives your board of directors access to the information to get acclimated quickly and stay informed and engaged.
NboardPortal gives your board of directors easy access to the information they need. It can be configured to your FI's operational structure, with modules that enable your organization to facilitate and track board discussion, policy acceptance, and decision making, all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ncontracts

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Loomion is the preferred Board management software provider when utmost security and reliable performance is requested.
Loomion is the preferred Board management software provider when utmost security and reliable performance is required. Loomion's twelve Directors Portal complies with highest banking security standards is based on SharePoint technology. Loomion offers the only solution in the market if the customer wants to have an on-premise installation. Furthermore, it is also offered off-premise as SaaS in our privately-owned data centers in Switzerland, Luxembourg and Germany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twelve Directors' Portal

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Bez użycia papierowych wersji dokumentów i z bezpiecznym zarządzaniem procesem spotkania, od przygotowania spotkania po tworzenie, zatwierdzanie i podpisywanie protokołów elektronicznych.
ContractZen Board Management to portal dla zarządów, umożliwiający kompleksowe zarządzanie spotkaniami i całkowicie eliminujący korzystanie z papierowych wersji dokumentów. Zarządzaj całym procesem spotkania, od przygotowania spotkania do utworzenia, zatwierdzenia i podpisania elektronicznego protokołu. Korzystaj z łatwych zaproszeń, bezpiecznej dystrybucji materiałów, zarządzania zadaniami, zaawansowanego wyszukiwania z OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractZen

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
The most flexible, powerful, and innovative agendas & meetings software built for local government
Built for local governments, special districts and school boards on a Microsoft Azure foundation, eScribe provides end-to-end meeting management solutions that boost transparency, efficiency, and improves citizen engagement. eScribe offers a configurable platform designed with compliance and transparency in mind. From agenda day through to reporting, eScribe allows you to maintain your chain of approvals and protect important documents with bank-level encryption and account-based access Dowiedz się więcej na temat produktu: eScribe

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Cloud system for professional service companies. Covers company finances, people and documents. Collaborate anytime and anywhere.
Teamogy is a comprehensive cloud system for professional services companies. Covers all steps from first contact with the client, budgeting, project management to capacity planning and time reporting, 3rd party cost and client billing. Teamogy connects internal teams and supports collaboration and communications inside the company. It lets your team work anytime and from anywhere. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamogy

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Trusted by over 12,000 Boards and Committees, BoardPaq is a secure board portal that allows you to plan and manage board meetings.
Trusted by over 12,000 Boards and Committees, BoardPaq is an affordable, easy-to-use, secure portal on iOS, Windows and Web for planning, running and managing paperless board, leadership and committee meetings. Founded in 2011, BoardPaq is the leading board management SaaS vendor for small-medium enterprises including for-profit, nonprofit, education and government organizations. HQ in St. Louis, MO, the BoardPaq management team has more than 70 years of experience in the IT industry. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardPaq

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Decisions is a powerful meeting management solution for users of Microsoft Teams and Office 365.
Decisions is an award-winning solution for Microsoft Teams and Office 365. With Decisions, users improve meeting collaboration, engagement and productivity with the in-app agenda builder, Teams in-meeting extensions, secure voting, minutes templates, task management and more. || Leverage Decisions before, during and after the meeting to save time, eliminate redundancy, and increase productivity. It is ideal for leadership teams, project teams, boards of directors, and others who meet regularly. Dowiedz się więcej na temat produktu: Decisions

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
BellesBoard is nonprofit board management made easy. Sign up for a 60-day free trial (no credit card required) or schedule a demo.
Tired of being asked, When is the next committee meeting?, "Who's on my committee?" or searching through emails for board meeting documents? Do you wish your board members were more engaged? BellesBoard was created specifically for mission-driven organizations. It's the no-hassle board management portal that empowers your board members to be even better champions for your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: BellesBoard

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Board Management Software that transforms both board papers and board meetings.
Whether you’re looking for a board portal for simple, secure access to board packs or want to transform the board conversation with high-impact agendas and papers, Board Intelligence will deliver what your board needs. Keep your organisation’s most important documents safe; create your board packs and agendas in minutes, not days; transform the quality of your board papers; and make your board meetings effective and productive — all with the easiest-to-use board software on the market. Dowiedz się więcej na temat produktu: Board Intelligence

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Volunteer board management software for boards of directors and managers of condos, HOAs, coops, charities and non-profits.
BoardSpace is an online portal that helps directors, who are volunteers, manage their boards. The software organizes the boards activities and records so that directors always find what they need when they need it. Instead of using multiple tools such as email, share drive systems and spreadsheets, use is software that is purpose-built for volunteer boards and specifically designed for the workflow of board-led organizations such as condos or non-profits. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardSpace

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
For use by companies primarily interested in distributing secure content directly to their employees and stakeholders.
"Kindle-Like" Functionality in a White-label, highly secure DRM Platform. All file types supported, Audio, Video, Docs, HTML5. In use by thousands of schools, libraries, and businesses around the world, No capital investment. Integrates to your content management and e-commerce infrastructure. Own Your Customer! Dowiedz się więcej na temat produktu: Sensitive Content Manager

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Easy Board is a simple, web-based platform that helps non-profit leaders save time and optimize board resources.
Easy Board is the best way to manage a nonprofit or volunteer board. Staying on top of board documents, meetings, files, and contact information can be hard. With Easy Board, managing and distributing board information has never been simpler. There are lots of board tools out there, but ours is purpose-built for busy, volunteer board members. It's so simple, there's a near-zero learning curve. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Board

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
A modern secure, cost effective board management platform transforming the boardroom for small to medium organisations
A self-service, secure, cost effective and and no contract board management platform for small, medium and growing businessess Dowiedz się więcej na temat produktu: Shaparency

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Nectios platform provides you with all the tools that you need to build, manage and engage your community in a fully custom platform.
Nectios is the first all-in-one modular platform that gives you all the tools you need to build and engage your B2B community. No code involved! We are the wordpress of custom platforms: our drag and drop technology allows you to select the features you want to use and display them with just one clic. Save time and money while connecting with your community. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nectios

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Strategic planning platform for transforming how organizations build, communicate, execute and track corporate strategic plans.
Lucidity is a strategy platform transforming how organizations build, communicate, execute and track their corporate business plans. Our software helps leadership teams bring their strategy to life, transforming them from static documents, to dynamic plans that everyone in the organization can engage with and contribute to. We ensure our customers can easily track progress, measure performance and effortlessly share the plan and progress with stakeholders in the most engaging way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucidity

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Digitization of board of directors and committee meetings
The Board Portal module enables users to manage their board meetings entirely digitally. This secure online portal features a fully digitized document management solution, with all documents available to view on a PC, tablet, or smartphone. Your online portal also allows you to access board meeting agendas, minutes and documents securely from any device, at any time. It's a perfect tool for busy board members. Dowiedz się więcej na temat produktu: DiliTrust Governance Suite

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Corporify is a Legal Entity Management & Corporate Housekeeping Platform
Corporify is a European based cloud-based platform to run corporate housekeeping and legal entity management. The Platform and Portal provide users with a market-leading solution for communicating with investors, board members and Dowiedz się więcej na temat produktu: Corporify

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... Dowiedz się więcej na temat produktu: Directorpoint

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań.
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań. Coraz więcej organizacji decyduje się na korzystanie z iBabs w celu zarządzania spotkaniami zarządu. Tańsze, szybsze i bardziej niezawodne rozwiązanie iBabs daje użytkownikom pełną kontrolę nad zarządzaniem kontem w sposób, który im odpowiada (np. dodawanie lub usuwanie użytkowników z miesiąca na miesiąc według własnego uznania). Dowiedz się więcej na temat produktu: iBabs

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Unlimited users starting at $95 per month. Nonprofit board management has never been easier.
Unlimited users starting at $95 per month. BoardSpot is an online board portal built to facilitate the management of nonprofit committees, meetings and documents in a single location. We have designed BoardSpot to be the easiest and most effective way to engage your board. Sending out meeting announcements, and receiving RSVPs has never been simpler. Governing documents display on a single page so documents aren't lost among nested folders. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardSpot

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Prepare, conduct and follow up meetings directly with this Plugin for Atlassian Jira, available on Atlassian marketplace.
Create meetings, search issues you want to discuss by project, status or other criteria. Sort and cluster issues on the agenda, plan breaks and time you spend per issue. Autocreate meeting minutes. Get meetings listed, filtered and sorted. A preview panel shows topic or meeting details. Find meetings you should attend. Change perspective and see how sticky an issue is, on what meetings it has been discussed, already. Find the right meeting for your issue with the right people to decide. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alignment Meeting Board for Jira

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mission Control

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
An all-in-one board/committee management tool that solves the common problems of coordination- communicating, organizing, scheduling
Groupeasy solves the common coordination, communication, and scheduling problems faced by all boards and committees with powerful, straight-forward software that contains just the right amount of process and structure — empowering staff and members. Groupeasy is an all-in-one web-based platform that is price-accessible, privacy-focused (no ads) and community- grounded. We are the productivity tool for leaders who aspire to connect busy people with a common purpose. Dowiedz się więcej na temat produktu: Groupeasy

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Web-based platform to streamline meetings & communications, manage confidential documents & secure file distribution among members.
Web-based platform to streamline meetings & communications, manage confidential documents & secure file distribution among members. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brainloop BoardRoom

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
A tablet application used by executives to securely receive, annotate, and collaborate using documents distributed to them.
Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dossiere

Funkcje

  • Wykaz członków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Sondaże/głosowanie
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie protokołami
  • Narzędzia do pracy zespołowej