Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do rejestrowania rozmów

Oprogramowanie do rejestrowania rozmów pomaga agencjom i działom ds. marketingu śledzić wskaźniki ROI kampanii dzięki wglądowi w leady telefoniczne i dynamicznemu śledzeniu źródeł.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 13 w

EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Nagrywanie rozmów w Agile CRM – tworzenie, odbieranie, nagrywanie i analizowanie rozmów bez opuszczania własnego rozwiązania CRM. Dzięki wbudowanej w Agile funkcji nagrywania połączeń i zaawansowanym funkcjom telefonicznym możesz zapomnieć o mozolnym przypominaniu sobie treści rozmów telefonicznych, poprawić wyniki sprzedaży i zawsze być na bieżąco w relacjach z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to inteligentny system telefoniczny z zaawansowaną funkcją śledzenia połączeń. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk dzięki bardzo dobrej jakości połączeń i możliwości śledzenia rozmów. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 funkcjom śledzenia i łatwym integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
CallPage zapewnia system telefoniczny dla małych i średnich firm z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak śledzenie połączeń, nagrywanie i raportowanie.
Oto kompleksowy system telefoniczny dostosowany do potrzeb twojej firmy. Rozwiązanie wirtualnej centrali PBX (prywatna centrala abonencka) obejmuje zaawansowane funkcje śledzenia połączeń, dzięki czemu możesz efektywnie zarządzać wszystkimi połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi z jednego, przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego. Skorzystaj z następujących funkcji: - śledzenie połączeń - nagrywanie połączeń - wirtualne numery telefonów - PBX i IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe) - routing połączeń Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
Funkcje nagrywania rozmów i ekranów LiveVox to w pełni zintegrowane rozwiązanie, które zapewnia pełną widoczność 100% interakcji agenta z klientem w celu zwiększenia wydajności, jakości i zgodności z przepisami poprzez zsynchronizowane możliwości nagrywania ekranu, rozmowy i wielu kanałów. Platforma Unified pozwala menedżerom łatwo wyszukiwać, odtwarzać, oceniać i raportować interakcje wielokanałowe oraz prowadzić rozmowy na żywo. Nagrania są bezpiecznie przechowywane w chmurze LiveVox i łatwo dostępne. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Powstrzymaj boty i oszustwa konkurencji – oszczędzaj pieniądze i zwiększaj wskaźnik ROI. Clixtell to cenione na świecie oprogramowanie do ochrony przed oszustwami za pomocą fałszywych kliknięć.
Clixtell został zaprojektowany tak, aby był prosty i dostępny dla firm i agencji każdej wielkości. Oprogramowanie będzie monitorować i analizować każde kliknięcie PPC przez ponad 100 punktów danych. Doskonała sieć neuronowa natychmiast wykryje każdą próbę oszustwa za pomocą kliknięcia: Boty, konkurenci, click-farmy, hakerzy – wszystkie zostaną zidentyfikowane i natychmiast zgłoszone do Google w celu zablokowania i uznania. Clixtell pozwoli użytkownikowi zaoszczędzić pieniądze i zmaksymalizować wskaźnik ROI w kampanię poprzez wyeliminowanie oszustwa typu „zamów”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clixtell

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Dowiedz się, które reklamy napędzają połączenia dzięki usłudze śledzenia Ringostat Call Tracking. Dowiedz się, która reklama, kampania lub słowo kluczowe przyciągnęły uwagę klientów.
Dowiedz się, które reklamy prowadzą do rozmów. Jeśli firma opiera się na wysokiej jakości rozmowach z klientami, potrzebujesz Ringostatu. Dzięki Ringostatowi sprawdzisz, która reklama, kampania czy słowo kluczowe przyciągnęły uwagę klientów. Wykorzystaj możliwości śledzenia wizyt, aby zmaksymalizować wpływ na marketing i wygenerować większą sprzedaż dla tego samego budżetu. Ringostat ma wszystko, czego potrzebujesz, aby jak najefektywniej rozwiązać to zadanie: dokładność 97%, inteligentny skrypt substytucyjny, segmentacja połączeń, nagrywanie i słuchanie połączeń itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Dowiedz się, które kampanie marketingowe w trybie online lub offline faktycznie oferuję firmie korzyści. Szkol pracowników i zwiększaj współczynniki konwersji.
Nimbata to doskonałe oprogramowanie do śledzenia połączeń, które pozwala dowiedzieć się, co motywuje klientów do odbioru telefonu i skontaktowania się z firmą. Proste, piękne i intuicyjne – stwórz pierwszą kampanię w niecałe trzy minuty (korzystając z lokalnych lub bezpłatnych numerów telefonów). Wszystkie plany są przygotowane tak, że płacisz tylko za te połączenia, które odbierasz. Przestań płacić wysokie stawki za minutę i przejdź na bardziej przewidywalny model. 14-dniowa wersja próbna (bez karty kredytowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimbata

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować połączenia głosowe i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Polska Produkt lokalny
To oprogramowanie, które optymalizuje zarządzanie rozmowami telefonicznymi w Twojej placówce medycznej, poprawiając organizację, widoczność i monitorowanie wszystkich połączeń
ZnanyLekarz to oprogramowanie, które optymalizuje zarządzanie rozmowami telefonicznymi w Twojej placówce medycznej, poprawiając organizację, widoczność i monitorowanie wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących z recepcji. Dzięki ZnanyLekarz Phone możesz: zobaczyć, kto dzwoni, ustalać priorytety połączeń zgodnie z tym, co jest najbardziej istotne dla Twojej firmy, a także korzystać z panelu sterowania, który umożliwia natychmiastowe oddzwanianie. Dzięki temu nie przegapisz żadnej okazji na przyjęcie nowego pacjenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Znanylekarz Phone

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Callr to rozwiązanie w zakresie komunikacji i analizy rozmów, które daje firmom narzędzia potrzebne do budowania konwersacji.
Callr to rozwiązanie do komunikacji i analizy rozmów, które zapewnia firmom narzędzia potrzebne do wprowadzenia rozmów do ich biznesu. Specjalizują się w obsłudze transakcji o wysokiej wartości na platformach rynkowych – od nieruchomości po sprzedaż samochodów – gdzie właściwy telefon we właściwym czasie jest kluczem do konwersji i przewagi konkurencyjnej. Założona w 2011 roku firma Callr łączy ludzi dzięki rozwiązaniom głosowym i SMS-owym, które bezproblemowo integrują się z każdym systemem biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: CALLR

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Przekierowywanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR