Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 168 w
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox
Funkcje nagrywania rozmów i ekranów LiveVox to w pełni zintegrowane rozwiązanie, które zapewnia pełną widoczność 100% interakcji agenta z klientem w celu zwiększenia wydajności, jakości i zgodności z przepisami poprzez zsynchronizowane możliwości nagrywania ekranu, rozmowy i wielu kanałów. Platforma Unified pozwala menedżerom łatwo wyszukiwać, odtwarzać, oceniać i raportować interakcje wielokanałowe oraz prowadzić rozmowy na żywo. Nagrania są bezpiecznie przechowywane w chmurze LiveVox i łatwo dostępne. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Complete cloud phone system that is easy to set up and easy to manage.
RingCentral MVP is a cloud-based business communications system with enterprise-grade voice, fax, text, online meetings, conferencing, and collaboration. With RingCentral MVP, you can easily connect your office, remote and mobile employees under one phone system, regardless of their location. Unlike expensive, conventional phone systems, RingCentral MVP is purchased, activated, set up, and managed online, which means we manage it and you use it. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral MVP

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Connect

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad is a modern cloud-based Unified Communications system that keeps teams connected by making all of their telephony needs available on any device. Dialpad Talk's native Voice Intelligence features boost productivity with real-time transcription and post-call summaries, including highlighted action items. Plus integrations with G Suite, Office 365, Zendesk, and Salesforce create rapid deployments and automatic syncing with the apps your team uses everyday. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialpad

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Nagrywanie rozmów w Agile CRM – tworzenie, odbieranie, nagrywanie i analizowanie rozmów bez opuszczania własnego rozwiązania CRM. Dzięki wbudowanej w Agile funkcji nagrywania połączeń i zaawansowanym funkcjom telefonicznym możesz zapomnieć o mozolnym przypominaniu sobie treści rozmów telefonicznych, poprawić wyniki sprzedaży i zawsze być na bieżąco w relacjach z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Dowiedz się więcej na temat produktu: Five9

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallHippo

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Twilio provides simple, pay-as-you-go APIs for businesses to build scalable, reliable voice and SMS apps for the web or mobile devices.
Twilio is the worlds leading cloud communication platform that enables you to engage customers across channels - SMS, voice, video, email, WhatsApp and more. Pay-as-you-go APIs allow businesses to scale communications reliably. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twilio

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to inteligentny system telefoniczny z zaawansowaną funkcją śledzenia połączeń. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk dzięki bardzo dobrej jakości połączeń i możliwości śledzenia rozmów. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 funkcjom śledzenia i łatwym integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nextiva

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
CallSource helps marketers to prove the lift and value of their campaigns by tracking every call back to what drove them to convert.
Level up your marketing channels - automatic online and offline call tracking. Keyword level dynamic number insertion with the most accurate analytics available. Businesses who want to improve their marketing by optimizing ads, campaigns, keywords, and their content can thrive with our digital marketing solutions. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallSource

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral Contact Center

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
CallRail's Call Tracking helps you understand what makes your phone right and personalize inbound call experiences.
CallRail's Call Tracking makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our Call Tracking and analytics solutions helps you understand what makes your phone ring and which ad, campaign, or search term got their attention before you pick up the phone. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallRail

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Dowiedz się więcej na temat produktu: Close

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Groove's sales productivity platform enables revenue leaders to increase dollars per rep across every division of the enterprise.
Groove’s sales productivity platform enables revenue leaders to boost revenue-per-rep across every division of the enterprise. Groove automates manual tasks and makes Salesforce easy to access and update from the office, home or on the road. From repeatable playbooks to AI-powered insights, Groove enables sellers to operate at peak performance. More than 70,000 users at customers including Google, Uber, and Capital One leverage Groove to be more efficient and effective. https://groove.co. Dowiedz się więcej na temat produktu: Groove

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Call Tracking Software that tracks all inbound and outbound calls, increases sales, and analyzes metrics with ease.
LeadSquared’s Call Tracking Software integrates perfectly with CallTrackingMetrics to improve caller experience and track all inbound and outbound calls. Capture all inbound phone calls and voicemails , directly make outbound calls, avoid lead duplication, maintain call logs and reports, route incoming calls to the right agents, and more. Monitor the number of calls received, outbound calls made, missed calls, calls that led to conversions, average time spent, etc. Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadSquared

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Cloud-based business phone system with call automation, auto-dialer and call tracking for SMBs.
Novocall helps businesses attribute their leads to the source marketing campaign. Attribute your inbound calls to specific marketing campaigns and get real-time data tracking and analytics. Track your entire customers¿ journey with our powerful multi-channel attribution. Optimize campaigns and drive more conversions. Integrates with CRM you¿re already using. Getting started is easy. Trusted by 2,000+ companies worldwide. Dowiedz się więcej na temat produktu: Novocall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Dowiedz się więcej na temat produktu: Mango Voice

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: JustCall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
CTM lets you track & attribute leads, from any source, giving you data to confidently make marketing decisions & increase conversions.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools marketers use every day like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallTrackingMetrics

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs.
MightyCall is a virtual phone system provider. MightyCall's VoIP is designed for small business and entrepreneurs. MightyCall is easy, affordable, and effective. You dont need any special hardware, we dont bill per user like the majority of the industry, and we dont charge you per feature like others. Dowiedz się więcej na temat produktu: MightyCall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions.
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line Dowiedz się więcej na temat produktu: InfoFlo

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
NinjaCat is a digital marketing performance management platform for agencies, media companies, and brands.
NinjaCat is a digital marketing performance management platform that helps marketers unify campaign data and automate reporting. We work with agencies, media companies, and brands–any marketing team that needs to produce comprehensive and consistent report presentations for clients or stakeholders. NinjaCat integrates with over 150 digital marketing channels so you can unify metrics from multiple data sources into a single source of truth. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaCat

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Don't wait for the phone to ring make it ring!
ActiveDEMAND provides free call tracking & recording accounts with enhanced reporting. Most call tracking & recording solutions only provide call tracking features and don't integrate well with other marketing tools. ActiveDEMANDs Call Tracking & Recording is part of a fully integrated marketing automation platform. Easily combine your call tracking numbers with autoresponders, built-in landing pages, email marketing, drip campaigns, pay-per-click, SEO and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveDEMAND

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Call tracking solution that helps businesses record phone conversations, gauge lead quality, track caller activities, and more.
Convirza is the first enterprise call tracking and call optimization platform. We combine traditional call tracking with the powerful analysis of phone calls. Convirza uses speech recognition technology and sophisticated algorithms to gauge lead quality, measure conversions and take action with fully-baked marketing automation. We help sophisticated marketers make better decisions, improve close rates and increase revenue. Dowiedz się więcej na temat produktu: Convirza

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Meet Liine, the AI-powered platform that simplifies and improves how healthcare practices acquire new patients.
Liine is your all-in-one platform for growing new patient revenue. Liine automates lead management, provides analytics for data driven decisions and empowers exceptional staff performance. Practices of all sizes and specialties love Liine! Dowiedz się więcej na temat produktu: Liine

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Toll free number that allows you to track and analyze calls.
Toll free number that allows you to track and analyze calls. Dowiedz się więcej na temat produktu: 800.com

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Call us now at https://11sight.com/sales Dowiedz się więcej na temat produktu: 11Sight

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
FluentStream is a business phone system that provides all the communications features you need at the best price possible.
FluentStream provides communications software that helps your business better serve your customers. Their voice, video, text, and analytics services make it easy to manage and review all of your communications - allowing you to make better business decisions. Dowiedz się więcej na temat produktu: FluentStream

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Cloud Contact Center Software deployed instantly. Full API based. CRM plugins. Connect real or virtual agents.
ZIWO is built as a cloud-based, new generation contact center. ZIWO allows Call tracking feature which is the process of determining how callers found your business. Marketing and sales teams can use call tracking data to measure the success of advertising campaigns and optimize future initiatives. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZIWO

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Track marketing attribution,manage leads with call tracking phone numbers and comprehensive call tracking reports from 800response.
Call tracking software solutions are not all the same. We¿ve developed a seamless SaaS call tracking, call routing, and call monitoring platform where customers can access valuable customer and business insights to leverage when making tough strategic decisions. Used in combination, our lead management products will deliver qualified leads, valuable customer data, and critical business intelligence to help you shape the best possible customer experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: 800response

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
REIRail provides all the call analytics and campaign attribution you'd expect, plus a suite of tools custom built for real estate pros
In real estate the stakes are too high to use generic call tracking software. REIRail is custom built for real estate investors and agents. Our ringless voicemail engine makes you 10x more productive in reaching out to prospects. Our patented inbound technology intercepts calls and scours multiple datasets to find details about your caller and their property--the kind of data that helps you build rapport fast. Users report massive lift in conversions, and rock bottom cost per deal Dowiedz się więcej na temat produktu: REIRail

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
AVOXI, a global communications platform, provides voice, messaging, and contact center – all within one platform.
AVOXI, a global communications platform, provides voice, messaging, and contact center – all within one platform. Giving international businesses the local presence they need to easily scale with their customers, AVOXI offers feature-rich voice technology with unparalleled coverage, quality and reliability. Dowiedz się więcej na temat produktu: AVOXI

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Get marketing clarity, with call tracking. Tie phone calls to marketing. Instantly capture phone calls and the marketing responsible.
Get marketing clarity, with call tracking. A new lead management tool built for marketers and business owners to capture and measure your marketing effectiveness. See a clear picture of what marketing is growing sales. Try our 14 Day Free Trial. Capture Calls. Tie phone calls to marketing. Instantly capture phone calls and the marketing responsible. Dowiedz się więcej na temat produktu: WhatConverts

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Telnyx delivers voice, messaging and IP services for applications and next-generation communications companies.
Our Mission Control Portal and API allows you to easily integrate, manage, and analyze all of your voice and messaging needs. Start by authenticating your account and adding connections with unique SIP authentication to enable multi-tenancy control. Purchase numbers for inbound calling, building SIP trunks to empower outbound calling and assigning connections to calling profiles for on-demand scalability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Telnyx Suite

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Modern call tracking software to track inbound phone calls from marketing campaigns and measure the effectiveness of your ad spend.
PhoneWagon is the #1 Top-Rated Call Tracking Software. Mention "CAPTERRA" for our $10/mo plan! Beautiful, simple, and easy to use. All of our plans include UNLIMITED USAGE. Stop paying expensive per-minute rates and switch to a predictable, low rate. 14-day trial (no credit card). Create a campaign in under 30 seconds. See which online and offline marketing campaigns are working, turn off what's not working, and record phone calls to train your staff and increase conversions. Dowiedz się więcej na temat produktu: PhoneWagon

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Zadarma offers a new generation of business phone system with virtual numbers from 100 countries, free Cloud PBX, free CRM and widgets.
Zadarma provides a comprehensive voice telecommunication solution for companies of all sizes. From virtual numbers in over 100 countries and free Cloud PBX to free CRM, Call Tracking and various website widgets - you can fully establish your business phone system in a matter of a few minutes and at attractive rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zadarma

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
FreJun is a call automation platform for outbound teams. FreJun meets your end to end communication needs and integrates with your wor
FreJun is a cloud telephony platform that automates your business calls. Users can make outbound and receive inbound business calls using a unique virtual number. The calls made can be logged, recorded and integrated with any workflow tools such as CRM and ATS. Detailed call analytics and AI insights are generated to improve team performance. FreJun also provides an auto-dialer, where the user can automatically call a list of numbers. The entire contact system can be set up in 5-10 minutes. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreJun

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudCall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Build effective campaigns and drive more revenue by tracking advertisement performances, customer details, and more in real-time.
Phonexa's call tracking and analytics platform, Call Logic, collects data on all inbound marketing calls and uses sophisticated analytics to provide campaign insights. This fully integrative call platform is compatible with other marketing automation tools within Phonexa's all-in-one suite for calls, leads, clicks, email, SMS, accounting and more. Together, these solutions deliver top analytics, a comprehensive IVR system, and free API integrations to boost sales and ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Phonexa

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Marchex is the leading call tracking provider for businesses that rely on phone calls to drive revenue.
Marchex offers an award-winning, easy-to-use call tracking platform that enables marketers to optimize their marketing performance. Learn which channels drive the best-performing leads. Understand which keywords result in the most revenue. If you drive leads via phone calls including call extensions or click-to-call ads, Marchex can help you uncover which marketing campaigns and channels result in the most revenue, so you can optimize your marketing mix and digital ad spend. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marchex

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Przekształć odwiedzających stronę internetową w rozmowy sprzedażowe. Skorzystaj z CallPage i od razu oddzwoń do swoich potencjalnych klientów w ciągu 28 sekund.
CallPage jest liderem w branży w dostarczaniu oprogramowania do automatycznego oddzwaniania i rozwiązań do śledzenia połączeń. Dzięki konfigurowalnym widżetom aplikacja CallPage umożliwia firmom generowanie nawet o 75% większej liczby połączeń przychodzących od osób odwiedzających ich strony internetowe. Odwiedzający mogą poprosić o połączenie błyskawiczne, a aplikacja CallPage połączy je z konsultantem w ciągu zaledwie 28 sekund. CallPage to także idealne rozwiązanie dla obsługi klienta i centrów obsługi telefonicznej. Dzięki funkcjom ustalania harmonogramów połączeń i komunikacji głosowej możesz poprawić obsługę klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Call Tracking software made for Pay Per Call industry. Monetize Calls Like Clicks.
Monetizing calls has never been easier. Track publishers and ad campaigns, analyze call value and quality, and route to your best buyer. More than 70% of online sales close on a phone call to the business. Understand what ads make your phone ring, measure call quality, and track lead sources. Identify partners and keywords that work and increase revenue on monetized calls. Leave the technicalities to us. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aloware

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ricochet360

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Powstrzymaj boty i oszustwa konkurencji – oszczędzaj pieniądze i zwiększaj wskaźnik ROI. Clixtell to cenione na świecie oprogramowanie do ochrony przed oszustwami za pomocą fałszywych kliknięć.
Clixtell został zaprojektowany tak, aby był prosty i dostępny dla firm i agencji każdej wielkości. Oprogramowanie będzie monitorować i analizować każde kliknięcie PPC przez ponad 100 punktów danych. Doskonała sieć neuronowa natychmiast wykryje każdą próbę oszustwa za pomocą kliknięcia: Boty, konkurenci, click-farmy, hakerzy – wszystkie zostaną zidentyfikowane i natychmiast zgłoszone do Google w celu zablokowania i uznania. Clixtell pozwoli użytkownikowi zaoszczędzić pieniądze i zmaksymalizować wskaźnik ROI w kampanię poprzez wyeliminowanie oszustwa typu „zamów”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clixtell

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Share call detail reports, record any inbound calls, and receive both call & texts to local numbers using call tracking software.
CallFire provides easy-to-use, self-service voice marketing solutions to thousands of businesses across the US & Canada. We specialize in helping local businesses grow and retain their revenue with outreach and engagement services such as IVR, Voice Broadcast and Call Tracking. In addition to serving local businesses, CallFire empowers non-profits, religious groups and other organizations to connect more effectively with their audiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallFire

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Natterbox is an expert CTI solution that's integrated and managed natively inside Salesforce.
Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Make voice a key digital channel that is fully integrated and managed inside Salesforce with full contact center features including IVR, click-to-dial, call recording, dynamic routing, call coaching, voice transcription, sentiment analysis, plus more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Natterbox

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Callcap increases insight into sales goals, marketing strategy, and overall customer experience with measurable, real-time analytics.
Callcap is a nationwide call tracking and monitoring solution for companies looking to improve ROI, marketing effectiveness and staff performance. Our suite of products help our clients decrease their costs, train their employees, communicate effectively with existing clientele and measure new marketing ventures immediately with the use of call tracking phone numbers, recorded call evaluation services and other useful tools. Get a free 30-day trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Callcap

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Intelligent automation platform to help sales & marketing capture, engage & convert inbound calls, text & emails leads across channels.
Intelligent automation platform to help sales & marketing capture, engage & convert inbound calls, text & emails leads across channels. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallAction

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego