Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do rejestrowania rozmów

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 10 w
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
CloudTalk to inteligentny system telefoniczny z zaawansowaną funkcją śledzenia połączeń. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk dzięki bardzo dobrej jakości połączeń i możliwości śledzenia rozmów. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 funkcjom śledzenia i łatwym integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Przekształć odwiedzających stronę internetową w rozmowy sprzedażowe. Skorzystaj z CallPage i od razu oddzwoń do swoich potencjalnych klientów w ciągu 28 sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage
CallPage jest liderem w branży w dostarczaniu oprogramowania do automatycznego oddzwaniania i rozwiązań do śledzenia połączeń. Dzięki konfigurowalnym widżetom aplikacja CallPage umożliwia firmom generowanie nawet o 75% większej liczby połączeń przychodzących od osób odwiedzających ich strony internetowe. Odwiedzający mogą poprosić o połączenie błyskawiczne, a aplikacja CallPage połączy je z konsultantem w ciągu zaledwie 28 sekund. CallPage to także idealne rozwiązanie dla obsługi klienta i centrów obsługi telefonicznej. Dzięki funkcjom ustalania harmonogramów połączeń i komunikacji głosowej możesz poprawić obsługę klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Dowiedz się, które kampanie marketingowe w trybie online lub offline faktycznie oferuję firmie korzyści. Szkol pracowników i zwiększaj współczynniki konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimbata
Nimbata to doskonałe oprogramowanie do śledzenia połączeń, które pozwala dowiedzieć się, co motywuje klientów do odbioru telefonu i skontaktowania się z firmą. Proste, piękne i intuicyjne – stwórz pierwszą kampanię w niecałe trzy minuty (korzystając z lokalnych lub bezpłatnych numerów telefonów). Wszystkie plany są przygotowane tak, że płacisz tylko za te połączenia, które odbierasz. Przestań płacić wysokie stawki za minutę i przejdź na bardziej przewidywalny model. 14-dniowa wersja próbna (bez karty kredytowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimbata

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Dowiedz się, które reklamy napędzają połączenia dzięki usłudze śledzenia Ringostat Call Tracking. Dowiedz się, która reklama, kampania lub słowo kluczowe przyciągnęły uwagę klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat
Dowiedz się, które reklamy prowadzą do rozmów. Jeśli firma opiera się na wysokiej jakości rozmowach z klientami, potrzebujesz Ringostatu. Dzięki Ringostatowi sprawdzisz, która reklama, kampania czy słowo kluczowe przyciągnęły uwagę klientów. Wykorzystaj możliwości śledzenia wizyt, aby zmaksymalizować wpływ na marketing i wygenerować większą sprzedaż dla tego samego budżetu. Ringostat ma wszystko, czego potrzebujesz, aby jak najefektywniej rozwiązać to zadanie: dokładność 97%, inteligentny skrypt substytucyjny, segmentacja połączeń, nagrywanie i słuchanie połączeń itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Nagrywanie rozmów w Agile CRM – tworzenie, odbieranie, nagrywanie i analizowanie rozmów bez opuszczania własnego rozwiązania CRM. Dzięki wbudowanej w Agile funkcji nagrywania połączeń i zaawansowanym funkcjom telefonicznym możesz zapomnieć o mozolnym przypominaniu sobie treści rozmów telefonicznych, poprawić wyniki sprzedaży i zawsze być na bieżąco w relacjach z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
Funkcje nagrywania rozmów i ekranów LiveVox to w pełni zintegrowane rozwiązanie, które zapewnia pełną widoczność 100% interakcji agenta z klientem w celu zwiększenia wydajności, jakości i zgodności z przepisami poprzez zsynchronizowane możliwości nagrywania ekranu, rozmowy i wielu kanałów. Platforma Unified pozwala menedżerom łatwo wyszukiwać, odtwarzać, oceniać i raportować interakcje wielokanałowe oraz prowadzić rozmowy na żywo. Nagrania są bezpiecznie przechowywane w chmurze LiveVox i łatwo dostępne. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Powstrzymaj boty i oszustwa konkurencji – oszczędzaj pieniądze i zwiększaj wskaźnik ROI. Clixtell to cenione na świecie oprogramowanie do ochrony przed oszustwami za pomocą fałszywych kliknięć.
Clixtell został zaprojektowany tak, aby był prosty i dostępny dla firm i agencji każdej wielkości. Oprogramowanie będzie monitorować i analizować każde kliknięcie PPC przez ponad 100 punktów danych. Doskonała sieć neuronowa natychmiast wykryje każdą próbę oszustwa za pomocą kliknięcia: Boty, konkurenci, click-farmy, hakerzy – wszystkie zostaną zidentyfikowane i natychmiast zgłoszone do Google w celu zablokowania i uznania. Clixtell pozwoli użytkownikowi zaoszczędzić pieniądze i zmaksymalizować wskaźnik ROI w kampanię poprzez wyeliminowanie oszustwa typu „zamów”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clixtell

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Polska Produkt lokalny
To oprogramowanie, które optymalizuje zarządzanie rozmowami telefonicznymi w Twojej placówce medycznej, poprawiając organizację, widoczność i monitorowanie wszystkich połączeń
ZnanyLekarz to oprogramowanie, które optymalizuje zarządzanie rozmowami telefonicznymi w Twojej placówce medycznej, poprawiając organizację, widoczność i monitorowanie wszystkich połączeń przychodzący ch i wychodzących z recepcji. Dzięki ZnanyLekarz Phone możesz: zobaczyć, kto dzwoni, ustalać priorytety połączeń zgodnie z tym, co jest najbardziej istotne dla Twojej firmy, a także korzystać z panelu sterowania, który umożliwia natychmiastowe oddzwanianie. Dzięki temu nie przegapisz żadnej okazji na przyjęcie nowego pacjenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Znanylekarz Phone

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Śledzenie słów kluczowych
  • Wskaźniki śledzenia połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Identyfikacja abonenta wywołującego