Wyniki: 3 w
HelloClient - to aplikacja do zarządzania serwisem naprawy i obsługi sprzętu elektronicznego i t.d. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloClient
HelloClient - to moduł księgowości i obsługi zamówień, magazyn, sprzedaż detaliczna, powiadomienia dla klientów, analiza i kontrola pracowników. Z HelloClient zarządzanie serwisem bądź warsztatem nie wymaga dodatkowych szkoleń. Aplikacja jest gotowa do użytkowania tuż po pobraniu. Wystarczy dodać pracowników, przesłać logo firmy i już możemy przystąpić do składania pierwszych zamówień oraz sprzedaży towarów bądź usług. HelloClient jest zintegrowany z różnymi serwisami: powiadomienia SMS, telefonia, messengery i t.d. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloClient

Funkcje

  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Zarządzanie zapasami
  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
Fixably to rozwiązaniem SaaS (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania serwisowaniem i naprawami zaprojektowanym przez techników, z integracją GSX dla autoryzowanych dostawców Apple. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixably
Oprogramowanie do zarządzania naprawami i serwisem dla firm zajmujących się naprawami elektroniki. Fixably automatyzuje 80% przepływu pracy, co pozwala skrócić czas realizacji i zwiększyć zadowolenie klientów. Inteligentne makra, oparte na ponad milionach napraw zarejestrowanych w naszym systemie, upraszczają procesy naprawcze. Rozwiązanie to ułatwia działanie wszystkim, od klienta po technika serwisowego, kierownika serwisu i właściciela firmy. Autoryzowani dostawcy Apple będą mieć dodatkową korzyść w postaci integracji GSX (globalna wymiana usług). Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixably

Funkcje

  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Zarządzanie zapasami
  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
Orderry jest przeznaczone dla warsztatów naprawczych i lokalnych firm. Przetwarzanie zleceń i napraw, analityka i raportowanie w jednym interfejsie.
Orderry to rozwiązanie SaaS zaprojektowane specjalnie z myślą o serwisach i warsztatach. Pomaga usprawnić i zautomatyzować typowe operacje, takie jak przetwarzanie zleceń naprawy, poprzez rozwiązania CRM, zarządzanie zapasami, etykietowanie kodami kreskowymi, finanse, raportowanie, analitykę itp. Orderry oferuje pakiet funkcji „wszystko w jednym” dostosowanych indywidualnie do potrzeb warsztatów napraw komputerów i gadżetów, centrów usług telefonii komórkowej, urządzeń domowych i napraw samochodowych, usług terenowych, wykonawców zadań przy instalacjach elektrycznych i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Zarządzanie zapasami
  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami