Filtruj wyniki (3)
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 3 w
HelloClient - to aplikacja do zarządzania serwisem naprawy i obsługi sprzętu elektronicznego i t.d.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloClient
HelloClient - to moduł księgowości i obsługi zamówień, magazyn, sprzedaż detaliczna, powiadomienia dla klientów, analiza i kontrola pracowników. Z HelloClient zarządzanie serwisem bądź warsztatem nie wymaga dodatkowych szkoleń. Aplikacja jest gotowa do użytkowania tuż po pobraniu. Wystarczy dodać pracowników, przesłać logo firmy i już możemy przystąpić do składania pierwszych zamówień oraz sprzedaży towarów bądź usług.
HelloClient jest zintegrowany z różnymi serwisami: powiadomienia SMS, telefonia, messengery i t.d.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloClient
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Punkt sprzedaży (POS)
- Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
- Zarządzanie zapasami
- Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
- Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
Fixably to rozwiązaniem SaaS (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania serwisowaniem i naprawami zaprojektowanym przez techników, z integracją GSX dla autoryzowanych dostawców Apple.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixably
Oprogramowanie do zarządzania naprawami i serwisem dla firm zajmujących się naprawami elektroniki. Fixably automatyzuje 80% przepływu pracy, co pozwala skrócić czas realizacji i zwiększyć zadowolenie klientów.
Inteligentne makra, oparte na ponad milionach napraw zarejestrowanych w naszym systemie, upraszczają procesy naprawcze.
Rozwiązanie to ułatwia działanie wszystkim, od klienta po technika serwisowego, kierownika serwisu i właściciela firmy. Autoryzowani dostawcy Apple będą mieć dodatkową korzyść w postaci integracji GSX (globalna wymiana usług).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixably
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Punkt sprzedaży (POS)
- Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
- Zarządzanie zapasami
- Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
- Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
Orderry jest przeznaczone dla warsztatów naprawczych i lokalnych firm. Przetwarzanie zleceń i napraw, analityka i raportowanie w jednym interfejsie.
Orderry to rozwiązanie SaaS zaprojektowane specjalnie z myślą o serwisach i warsztatach. Pomaga usprawnić i zautomatyzować typowe operacje, takie jak przetwarzanie zleceń naprawy, poprzez rozwiązania CRM, zarządzanie zapasami, etykietowanie kodami kreskowymi, finanse, raportowanie, analitykę itp.
Orderry oferuje pakiet funkcji „wszystko w jednym” dostosowanych indywidualnie do potrzeb warsztatów napraw komputerów i gadżetów, centrów usług telefonii komórkowej, urządzeń domowych i napraw samochodowych, usług terenowych, wykonawców zadań przy instalacjach elektrycznych i nie tylko.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Punkt sprzedaży (POS)
- Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
- Zarządzanie zapasami
- Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
- Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami