Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla serwisu komputerowego

Programy dla serwisu komputerowego pomagają w zarządzaniu zgłoszeniami naprawczymi, zapasami towaru i przepływem pracy oraz planowaniu. Prowadzenie finansów punktu serwisowego jest łatwiejsze dzięki narzędziom do ofertowania i fakturowania, a także rozwiązaniom do zarządzania gwarancjami, zwrotami pieniędzy i zamówieniami. Użytkownicy, których interesują programy dla serwisu komputerowego powinni się również zapoznać z programami do zarządzania firmą i oprogramowaniem dla IT.

HelloClient - to aplikacja do zarządzania serwisem naprawy i obsługi sprzętu elektronicznego i t.d. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloClient
HelloClient - to moduł księgowości i obsługi zamówień, magazyn, sprzedaż detaliczna, powiadomienia dla klientów, analiza i kontrola pracowników. Z HelloClient zarządzanie serwisem bądź warsztatem nie wymaga dodatkowych szkoleń. Aplikacja jest gotowa do użytkowania tuż po pobraniu. Wystarczy dodać pracowników, przesłać logo firmy i już możemy przystąpić do składania pierwszych zamówień oraz sprzedaży towarów bądź usług. HelloClient jest zintegrowany z różnymi serwisami: powiadomienia SMS, telefonia, messengery i t.d. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloClient

Funkcje

  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
Orderry jest przeznaczone dla warsztatów naprawczych i lokalnych firm. Przetwarzanie zleceń i napraw, analityka i raportowanie w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
Orderry to rozwiązanie SaaS, zaprojektowane z myślą o firmach usługowych i warsztatach naprawczych. Pomaga ono zautomatyzować typowe operacje, takie jak przetwarzanie zleceń i napraw, sprzedaż, CRM, zarządzanie zapasami, śledzenie zasobów, finanse, płace i analizy. Zadaniami można zarządzać zarówno w sklepie, jak i na miejscu. W aplikacji Work Orders technicy terenowi przetwarzają i zamykają zlecenia pracy, dodają zdjęcia i komentarze oraz akceptują płatności w podróży. W aplikacji Business Insights menedżerowie śledzą wskaźniki KPI i kontrolują pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
RemOnline to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem przeznaczone dla warsztatów naprawczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline
RemOnline to oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą usprawnić działalność. Niezależnie od tego, czy zarządzasz operacjami w sklepie, czy na miejscu, RemOnline ma wszystko, czego potrzebujesz, aby prowadzić firmę bardziej efektywnie. Automatyzacja kluczowych funkcji biznesowych, w tym sprzedaży, przetwarzania zadań, zarządzania zapasami, listy płac i analiz. Aplikacja Work Orders umożliwia zdalnym zespołom przetwarzanie zleceń sprzedaży / pracy i akceptowanie płatności w podróży. Menedżerowie mogą korzystać z aplikacji mobilnej do śledzenia wskaźników KPI i monitorowania aktywności pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline

Funkcje

  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
Fixably to rozwiązaniem SaaS (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania serwisowaniem i naprawami zaprojektowanym przez techników, z integracją GSX dla autoryzowanych dostawców Apple.
Oprogramowanie do zarządzania naprawami i serwisem dla firm zajmujących się naprawami elektroniki. Fixably automatyzuje 80% przepływu pracy, co pozwala skrócić czas realizacji i zwiększyć zadowolenie klientów. Inteligentne makra, oparte na ponad milionach napraw zarejestrowanych w naszym systemie, upraszczają procesy naprawcze. Rozwiązanie to ułatwia działanie wszystkim, od klienta po technika serwisowego, kierownika serwisu i właściciela firmy. Autoryzowani dostawcy Apple będą mieć dodatkową korzyść w postaci integracji GSX (globalna wymiana usług). Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixably

Funkcje

  • Zgłoszenia zapotrzebowania na naprawę
  • Zarządzanie kodami kreskowymi/etykietami
  • Zarządzanie przyjmowaniem wniosków
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami