Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy CPQ

Programy do ofertowania (Configure Price Quote) pomagają dużym firmom w szybkim generowaniu dokładnych wycen opartych na zmiennych cenach i kosztach. Programy CPQ pozwalają oferować klientom opcje up-sellingu i sprzedaży wiązanej, generować dokładniejsze wyceny w oparciu o globalne czynniki ekonomiczne i zapasy oraz dostosowywać sprzedaż do szybko zmieniającego się rynku. Programy do ofertowania są blisko powiązane z oprogramowaniem do automatyzacji sprzedaży, konfiguratorami produktów, programami do kosztorysowania pracy, programami do ofertowania i oprogramowaniem do zarządzania ofertami.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 12 w
ProfiQuote to narzędzie do tworzenia dokładnych i atrakcyjnych ofert cenowych, propozycji i szacunków bez wysiłku i szybko. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProfiQuote
ProfiQuote to narzędzie do tworzenia dokładnych i atrakcyjnych ofert cenowych, propozycji i szacunków bez wysiłku i szybko. Jest to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie online zaprojektowane w celu optymalizacji procesu wyceny i usprawnienia sprzedaży, pozwalające na generowanie profesjonalnie dopracowanych ofert, aby zadowolić klientów i wygrać więcej transakcji w różnych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProfiQuote

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edytowania, wysyłania, śledzenia i elektronicznego podpisywania wszystkich dokumentów sprzedaży.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów firmowych. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających wycen. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych ofert. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM CPQ (konfiguracja, cena i kosztorys) z wbudowanymi ofertami, fakturami i zarządzaniem propozycjami. Osiem milionów klientów na świecie.
Jeśli szukasz darmowego oprogramowania do wyceny, zarządzania ofertami i fakturami, jesteś we właściwym miejscu. Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM z nieograniczoną liczbą wycen i faktur. W odróżnieniu od innych bezpłatnych rozwiązań, oferty i faktury w Bitrix24 są w pełni konfigurowalne i obejmują zaawansowane narzędzia, takie jak obsługę wielu walut, podatki, automatyczne numerowanie, katalog produktów i e-mail marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
DealHub CPQ – Generuj profesjonalne propozycje i oferty cenowe w ciągu kilku minut dzięki doskonałemu rozwiązaniu CPQ.
Generuj profesjonalne propozycje i oferty cenowe w ciągu kilku minut dzięki doskonałemu rozwiązaniu CPQ. Wielokrotnie nagradzane oprogramowanie CPQ firmy DealHub umożliwia zespołom sprzedaży szybsze konfigurowanie ofert i propozycji przy mniejszej liczbie błędów. Ograniczając do minimum zadania administracyjne i pozwalając zespołom sprzedaży skupić się na skuteczniejszym nawiązywaniu kontaktów z nabywcami, DealHub pomaga działom sprzedaży skrócić cykl sprzedaży i zwiększyć przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
System CPQ dla systemów ERP i CRM. Obejmuje sprzedaż kierowaną, zlecenia produkcyjne, zasady ustalania cen i rabatów oraz konfigurację produktów.
System CPQ dla systemów ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i CRM. Obejmuje sprzedaż kierowaną, zlecenia produkcyjne, zasady ustalania cen i rabatów oraz konfigurację produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix CPQ

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
XaitCPQ (dawniej znany jako Blueprint CPQ) przechowuje wszystkie złożone reguły produktowe, cenowe i biznesowe w jednym miejscu.
BlueprintCPQ® jest potężnym, elastycznym i skalowalnym rozwiązaniem typu CPQ (Configure, Price, Quote). Jest w całości oparty na chmurze. Przy jego wykorzystaniu zespoły sprzedażowe, partnerzy handlowi i klienci mogą szybko, łatwo i dokładnie wyceniać współzależne produkty i usługi – w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu. Dzięki wbudowanemu rozwiązaniu API first BlueprintCPQ® jest niezależny od CRM i może być zintegrowany z większością nowoczesnych systemów CRM i ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstw). Do dyspozycji klienta są wbudowane standardowe integracje z Salesforce.com i Microsoft Dynamics 365 Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitCPQ

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
Pakiet SaaS w chmurze Bit2win CPQ umożliwia organizacjom automatyzację i optymalizację konfiguracji produktów, tworzenie ofert i rejestrację zamówień.
Bit2win CPQ umożliwia działowi sprzedaży, partnerom i klientom konfigurowanie złożonych produktów/usług, dostarczanie dokładnych wycen i tworzenie lepszych ofert z najbardziej aktualnymi informacjami o produktach i cenach. Bit2win, zaprojektowany dla przedsiębiorstw, które przechodzą na cyfrowe procesy sprzedaży i automatyzację wyceny, umożliwia sprzedaż i subskrypcję dóbr materialnych, ceny cykliczne i oparte na użytkowaniu, pakiety i poprawki do istniejących umów serwisowych oraz zapewnia jedną z najlepszych, dostępnych na rynku, funkcji wyceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
Natychmiastowe kalkulacje ceny docelowej z wykorzystaniem potęgi danych.
COVALYZE natychmiast oblicza docelowe ceny od dostawców dla każdej nowej specyfikacji biznesowej. Nie musisz już czekać na ręczne obliczenia kosztów przez kosztorysantów, wystarczy, że wykorzystasz moc danych do dokładnego przewidywania przyszłych cen. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
Konfiguruj ceny, wyceniaj umowy i uzyskuj natychmiastowe zatwierdzenia dzięki bezpiecznemu i prawnie wiążącemu podpisowi elektronicznemu.
Moduł Zomentum Grow umożliwia konfigurację cen, wycenę umów i uzyskanie natychmiastowych zatwierdzeń z bezpiecznym i prawnie wiążącym podpisem elektronicznym. Uprość doświadczenia związane z zakupem dzięki potężnemu i elastycznemu edytorowi, dzięki czemu twój zespół sprzedaży może wykorzystać elastyczne rekomendacje produktów, aby zwiększyć liczbę transakcji z klientami. Możesz zamieścić szeroką gamę ofert, od prostego portfolio produktów i usług po pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum Grow

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management
VividWorks pomaga sprzedawcom detalicznym i producentom zwiększyć ich sprzedaż dzięki wizualnemu CPQ opartemu na 3D.
Wizualizacje produktów są najbardziej wpływowym czynnikiem w procesie zakupu produktów. Klienci chcą oceniać opcje, wizualizować i budować zaufanie do produktu, zanim zdecydują się na zakup. VividWorks sprosta temu zadaniu zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych, dzięki opartej na technice 3D platformie wizualnej typu CPQ (Configure, Price, Quote), umożliwiającej zaangażowanie klientów, partnerów i zespołów sprzedażowych w szybszą wycenę, usuwanie błędów i oferowanie najwyższej jakości obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: VividWorks

Funkcje

  • Catalog Management
  • Tworzenie propozycji
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie rabatami
  • Zarządzanie odnawianiem
  • Price/Margin Management