Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy CPQ

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 10 w
VividWorks pomaga sprzedawcom detalicznym i producentom zwiększyć ich sprzedaż dzięki wizualnemu CPQ opartemu na 3D. Dowiedz się więcej na temat produktu: VividWorks
Wizualizacje produktów są najbardziej wpływowym czynnikiem w procesie zakupu produktów. Klienci chcą oceniać opcje, wizualizować i budować zaufanie do produktu, zanim zdecydują się na zakup. VividWorks sprosta temu zadaniu zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych, dzięki opartej na technice 3D platformie wizualnej typu CPQ (Configure, Price, Quote), umożliwiającej zaangażowanie klientów, partnerów i zespołów sprzedażowych w szybszą wycenę, usuwanie błędów i oferowanie najwyższej jakości obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: VividWorks

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
XaitCPQ (dawniej znany jako Blueprint CPQ) przechowuje wszystkie złożone reguły produktowe, cenowe i biznesowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitCPQ
BlueprintCPQ® jest potężnym, elastycznym i skalowalnym rozwiązaniem typu CPQ (Configure, Price, Quote). Jest w całości oparty na chmurze. Przy jego wykorzystaniu zespoły sprzedażowe, partnerzy handlowi i klienci mogą szybko, łatwo i dokładnie wyceniać współzależne produkty i usługi – w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu. Dzięki wbudowanemu rozwiązaniu API first BlueprintCPQ® jest niezależny od CRM i może być zintegrowany z większością nowoczesnych systemów CRM i ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstw). Do dyspozycji klienta są wbudowane standardowe integracje z Salesforce.com i Microsoft Dynamics 365 Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitCPQ

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
Twórz, śledź i podpisuj elektronicznie dokumenty w jednym miejscu za pomocą prawnie wiążących podpisów online. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Przekształć swoje rozwiązanie CRM w wydajne narzędzie CPQ dzięki PandaDoc. Automatycznie generuj i dostosuj wyceny za pomocą jednego kliknięcia, obliczaj ceny, rabaty i marże od zysku oraz przyjmuj płatności bezpośrednio w swoich wycenach. PandaDoc pomaga ponad 8000 firm zwiększyć wyniki sprzedaży, redukując jednocześnie błędy i czas oczekiwania na wycenę. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
Pakiet SaaS w chmurze Bit2win CPQ umożliwia organizacjom automatyzację i optymalizację konfiguracji produktów, tworzenie ofert i rejestrację zamówień. Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ
Bit2win CPQ umożliwia działowi sprzedaży, partnerom i klientom konfigurowanie złożonych produktów/usług, dostarczanie dokładnych wycen i tworzenie lepszych ofert z najbardziej aktualnymi informacjami o produktach i cenach. Bit2win, zaprojektowany dla przedsiębiorstw, które przechodzą na cyfrowe procesy sprzedaży i automatyzację wyceny, umożliwia sprzedaż i subskrypcję dóbr materialnych, ceny cykliczne i oparte na użytkowaniu, pakiety i poprawki do istniejących umów serwisowych oraz zapewnia jedną z najlepszych, dostępnych na rynku, funkcji wyceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM CPQ (konfiguracja, cena i kosztorys) z wbudowanymi ofertami, fakturami i zarządzaniem propozycjami. Osiem milionów klientów na świecie.
Jeśli szukasz darmowego oprogramowania do wyceny, zarządzania ofertami i fakturami, jesteś we właściwym miejscu. Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie CRM z nieograniczoną liczbą wycen i faktur. W odróżnieniu od innych bezpłatnych rozwiązań, oferty i faktury w Bitrix24 są w pełni konfigurowalne i obejmują zaawansowane narzędzia, takie jak obsługę wielu walut, podatki, automatyczne numerowanie, katalog produktów i e-mail marketing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
DealHub CPQ – Generuj profesjonalne propozycje i oferty cenowe w ciągu kilku minut dzięki doskonałemu rozwiązaniu CPQ.
Generuj profesjonalne propozycje i oferty cenowe w ciągu kilku minut dzięki doskonałemu rozwiązaniu CPQ. Wielokrotnie nagradzane oprogramowanie CPQ firmy DealHub umożliwia zespołom sprzedaży szybsze konfigurowanie ofert i propozycji przy mniejszej liczbie błędów. Ograniczając do minimum zadania administracyjne i pozwalając zespołom sprzedaży skupić się na skuteczniejszym nawiązywaniu kontaktów z nabywcami, DealHub pomaga działom sprzedaży skrócić cykl sprzedaży i zwiększyć przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
Natychmiastowe kalkulacje ceny docelowej z wykorzystaniem potęgi danych.
COVALYZE natychmiast oblicza docelowe ceny od dostawców dla każdej nowej specyfikacji biznesowej. Nie musisz już czekać na ręczne obliczenia kosztów przez kosztorysantów, wystarczy, że wykorzystasz moc danych do dokładnego przewidywania przyszłych cen. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Konfigurator produktów
  • Portal samoobsługowy
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Sprzedaż kierowana
  • Zarządzanie eHandlem
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalkulacje cen i kosztów