Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do angażowania klientów

Oprogramowanie do angażowania klientów pomaga marketerom i kadrze kierowniczej firmy monitorować doświadczenia klientów za pomocą spersonalizowanych i angażujących treści. Często obejmuje cyfrowe i mobilne narzędzia do zwiększania zaangażowania, czat na żywo, opcje grywalizacyjne, spersonalizowane treści internetowe i dynamiczne formularze. Oprogramowanie do angażowania klientów jest powiązane z takimi narzędziami, jak programy do zarządzania relacjami z klientami, systemy lojalnościowe dla klientów, oprogramowanie do badania satysfakcji klientów, platformy grywalizacyjne i aplikacje do blogów.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do angażowania klientów

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 66 w

Nudgify to aplikacja typu social proof, Fomo i Sales Pop. Współpracuje z platformami e-commerce (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify
Nudgify to narzędzie dowodu społecznego i aplikacji typu Fomo, które bezproblemowo integruje się z platformami e-commerce, takimi jak Shopify, WooCommerce i Magento. Nudges przekształcają dane na żywo w dowody społeczne i powiadomienia Sales Pop, takie jak ostatnia sprzedaż, odwiedzający na żywo, ale także recenzje Google i TrustPilot. Dodanie rzeczywistego kontekstu do swojej działalności w trybie online pomaga budować zaufanie i zwiększać konwersje. Więcej niż zwykła aplikacja social proof (por. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), wykracza poza dowody społeczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Zaoferuj swoim klientom spersonalizowane i niezapomniane wrażenia bez tworzenia od podstaw programu angażowania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One
Talon.One to cenione na świecie oprogramowanie do angażowania klientów. Dzięki tej funkcji możesz nagradzać swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedlają ich interakcje z marką. Idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm i przedsiębiorstw B2C. Talon.One to rozwiązanie używane przez światowych liderów z wielu różnych branż, takich jak Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Współpracuj z klientami i zamykaj transakcje w o połowę krótszym czasie dzięki inteligentnemu oprogramowaniu CRM Pipedrive. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive CRM pomoże Ci nawiązać kontakt z klientami i zamknąć transakcje w o połowę krótszym czasie. Ujednolicenie wszystkich interakcji z klientami, zautomatyzowanie przepływów pracy i wykorzystanie dedykowanych funkcji w celu zwiększenia poziomu zaangażowania, utrzymania zainteresowania klientów i wypełnienia linii nowymi klientami. Raporty pokazują, że w ciągu pierwszego roku korzystania z Pipedrive średni czas potrzebny użytkownikom na wygraną zmniejszył się średnio o 47%. Wypróbuj Pipedrive przez 14 dni i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Uniwersalna platforma adaptacji produktów dla aplikacji internetowych. Twórz piękne doświadczenia związane z wdrażaniem, aby poprawić konwersję i retencję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits
Product Fruits to bezkodowa platforma do przyjmowania produktów dla aplikacji internetowych. Pozwala on na wdrażanie użytkowników na dużą skalę, prowadząc ich krok po kroku i pokazując, jak czerpać korzyści z produktu. Bogaty zestaw funkcji obejmuje interaktywne przewodniki po produktach, wskazówki i dymki, listę kontrolną wdrożenia, ogłoszenia w aplikacji, widżet informacji zwrotnych, przycisk Life Ring oraz w pełni zintegrowaną bazę wiedzy. Klienci uzyskują wyższą konwersję, niższy odpływ i mniej zgłoszeń do działu wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Zoho CRM Plus łączy wszystkie punkty kontaktu z firmą z danymi zebranymi w każdej z nich na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus zapewnia firmom różnej wielkości ujednoliconą platformę obsługi klienta, która pomaga im nawiązywać kontakty z klientami na wszystkich etapach ich cyklu życia i przekształcać je w wartościowych rzeczników marki. Kluczowe funkcje obejmują ujednoliconą sprzedaż, marketing i obsługę klienta, wielokanałowe zaangażowanie klienta, 360-stopniowy widok klienta, narzędzia do współpracy między zespołami, zaawansowaną analitykę, wbudowaną sztuczną inteligencję i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho oferuje firmom różnej wielkości i różnego rodzaju możliwości utrzymywania kontaktu zarówno z potencjalnymi, jak i istniejącymi klientami. Zmieniaj potencjalnych klientów w klientów dzięki śledzeniu odwiedzin na stronie internetowej i czatom na żywo. Kontaktuj się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych i innych kanałów w dowolnym miejscu i czasie dzięki wielokanałowemu rozwiązaniu CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Zendesk Support to cenione oprogramowanie helpdesk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Przenieś wsparcie klienta na wyższy poziom. Potrzebujesz tylko odpowiedniego oprogramowania do pomocy technicznej, które pozwoli Ci zaangażować klientów w wielu kanałach.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Angażuj klientów za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych, czatu na żywo, portali samoobsługowych i formularzy internetowych za pomocą jednego interfejsu. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Dodanie LiveChat do Twojej strony internetowej daje klientom możliwość bezpośredniej rozmowy z Tobą i uzyskania odpowiedzi na wszelkie pytania, jakie mogą się pojawić.
LiveChat umożliwia natychmiastową komunikację z odwiedzającymi stronę internetową i szybkie odpowiadanie na ich pytania oraz rozwiewanie wątpliwości. Ponadto umożliwia śledzenie odwiedzających i wysyłanie spersonalizowanych wiadomości w oparciu o określone warunki, takie jak liczba odwiedzanych stron lub czas spędzony na stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do angażowania klientów, które umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem wielu kanałów preferowanych przez klientów, takich jak poczta e-mail, wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje raportowania, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dołącz do firm takich jak BMW, Yamaha i Huawei, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike zwiększa zaangażowanie klientów poprzez chat i wiadomości. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie oprogramowanie do rozwiązań CRM marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które umożliwia kontakt i dostarczanie spersonalizowanej, indywidualnej pomocy technicznej dla każdego klienta za pomocą prostego i wydajnego oprogramowania do czatu na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 firm ufa Front w kwestiach potrzeb w zakresie zaangażowania klientów.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie nowej generacji do centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga efektywnie zarządzać komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną za pomocą rozbudowanych funkcji routingu. Ujednolicony pulpit umożliwia agentom uzyskanie pełnego obrazu klienta i płynne przełączanie się między kanałami i interakcjami. Wbudowana szczegółowa analityka, zasady rejestrowania i zarządzanie pracownikami. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom zawsze wyprzedzisz oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Błyskawicznie angażuj klientów za pomocą czatu na żywo i funkcji wspólnego przeglądania, aby rozwiązywać problemy na bieżąco.
Buduj lepsze relacje z klientami, aktywnie angażując klientów w czat na żywo i wspólne przeglądanie w czasie rzeczywistym, aby natychmiast rozwiązywać problemy klientów. Użyj inteligentnych wyzwalaczy, aby zaprosić klientów do czatu na podstawie odwiedzonych stron, typu urządzenia, numeru wizyty lub zdarzeń niestandardowych. Pomóż swoim operatorom czatu zaoszczędzić czas dzięki zaoszczędzonym odpowiedziom na często zadawane pytania i zaoferuj im informacje zwrotne od odwiedzających dzięki ocenom czatu opartym na emoji. Uzyskaj wgląd w doświadczenia klientów dzięki nieograniczonym ankietom i odpowiedziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Przestań zbierać dane za pomocą nudnych formularzy. Zacznij tworzyć formularze, aplikacje, prezentacje na żywo i aplikacje, które faktycznie angażują odbiorców.
Formaloo ułatwia angażowanie klientów za pomocą elastycznych formularzy, ankiet i aplikacji. Wysyłaj spersonalizowane powiadomienia e-mail i SMS ze swoim brandingiem. Ustaw niestandardową domenę w formularzach, ankietach, aplikacjach i prezentacjach na żywo. Połącz wykresy, formularze, tabele i wiele innych widoków danych, aby zaangażować swoich klientów w jednym miejscu. Szczęśliwego formaloo-ingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Polska Produkt lokalny
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do badań dla firmy (NPS, Customer Engagement & Satisfaction, Customer Experience, CES)
Szukasz oprogramowania do badania zaangażowania klientów, które pozwala na integrację z używanym CRM i narzędziami? Zbieraj, analizuj i raportuj opinie klientów za pomocą kilku kliknięć. Buduj zaangażowanie klientów na podstawie faktów, a nie cudów. Startquestion udostępnia darmowe szablony ankiet dla klientów, zaawansowane narzędzia do analizy oraz wsparcie techniczne, dzięki czemu możesz wypróbować najbardziej znane metody pomiaru zaangażowania i satysfakcji klientów (NPS, CSAT, CES itp.). Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Przekształć ankiety w rozmowy dzięki naszym ankietom podobnym do czatu. Nawiązuj lepsze interakcje z klientami i pracownikami.
System SurveySparrow pozwala przekształcić ankiety w rozmowy. Dzięki interfejsowi konwersacyjnemu SurveySparrow umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie niezwykle angażujących ankiet na urządzenia mobilne, które sprawiają wrażenie czatu. Cykliczne ankiety SurveySparrow umożliwiają regularne wysyłanie ankiet w celu zbadania sytuacji pracowników lub klientów. Dzięki łatwym opcjom udostępniania SurveySparrow umożliwia udostępnianie ankiet w Internecie, na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych i w wiadomościach e-mail w celu łatwego zbierania informacji zwrotnych od docelowych odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
OneSignal to wiodące na rynku rozwiązanie do angażowania klientów, oferujące powiadomienia e-mail, mobilne i web push, wiadomości w aplikacji i SMS-y
OneSignal to wiodące na rynku rozwiązanie do przesyłania wiadomości i angażowania klientów, oferujące powiadomienia e-mail, mobilne i internetowe powiadomienia push, wiadomości w aplikacji i SMS. Wielokanałowa platforma umożliwia milionowi firm dostarczanie ponad 11 miliardów wiadomości dziennie. OneSignal, oparty na doskonałej architekturze, został zaprojektowany tak, aby skalować się wraz z twoją firmą i dostarczać wiadomości szybciej i bardziej niezawodnie. OneSignal oferuje narzędzia takie jak customer journeys, testy A/B, analityka, personalizacja, segmentacja i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneSignal

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta
Tribe to internetowa platforma społecznościowa, która wspiera zaangażowanie klientów poprzez kanały aktywności, widżety społecznościowe, powiadomienia i gamifikację.
Konfigurowalna platforma społeczności online do łączenia, angażowania i zatrzymywania użytkowników. Umożliwiaj użytkownikom dyskutowanie i nawiązywanie kontaktów pod Twoją marką. Pracownicy mogą pisać artykuły, zadawać pytania, przesyłać odpowiedzi, tworzyć ankiety, popierać, komentować i udostępniać interaktywne treści. Zaangażuj swoich członków w zaawansowany system gamifikacji, personalizację i narzędzia do powiadamiania. Wykorzystaj solidny mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje modułowe, integracje, widżety i interfejsy API, aby tworzyć dobrze prosperujące społeczności internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Historia klienta