Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 802 w
e-satisfaction.com to rozwiązanie w zakresie informacji zwrotnych, które pomaga firmom rozpocząć dyskusję z klientami i napędzać rozwój biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: e-satisfaction.com
e-satisfaction.com to oprogramowanie do zarządzania informacjami zwrotnymi dla przedsiębiorstw, które rejestruje opinie klientów. Wykorzystujemy je, aby pomóc zrozumieć klientów, wiedzieć, na czym się skupić i zapewnić im najlepsze w swojej klasie doświadczenia, jakich oczekują i na jakie zasługują. Platforma e-satisfaction.com zbiera informacje zwrotne w ważnych momentach podróży klienta i przekłada je na działania na pierwszej linii, spostrzeżenia dla kierownictwa i lepszą reputację organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: e-satisfaction.com

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Przenieś wsparcie klienta na wyższy poziom. Potrzebujesz tylko odpowiedniego oprogramowania do pomocy technicznej, które pozwoli Ci zaangażować klientów w wielu kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Angażuj klientów za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych, czatu na żywo, portali samoobsługowych i formularzy internetowych za pomocą jednego interfejsu. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zwiększ aktywność w zakresie najważniejszych wskaźników, dostosowując pożądane zachowania do zabawnych zachęt, uroczystości i nagród. Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesScreen
SalesScreen to oprogramowanie zwiększające wydajność sprzedaży, które wykorzystuje wizualizację i gamifikację, aby pomóc organizacjom w budowaniu szczęśliwszych i bardziej produktywnych miejsc pracy. Aplikacja SalesScreen zapewnia dostęp do danych w jednym miejscu, integruje się z istniejącym systemem CRM i sprawia, że codzienna praca opiera się na współpracy i jest ekscytująca dzięki docenianiu przez innych pracowników i konkursom. W rezultacie klienci doświadczają silniejszej kultury sprzedaży, niższej rotacji pracowników, lepszej świadomości celów i zwiększonej aktywności na podstawie wskaźników, które napędzają wzrost przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesScreen

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Dodanie LiveChat do Twojej strony internetowej daje klientom możliwość bezpośredniej rozmowy z Tobą i uzyskania odpowiedzi na wszelkie pytania, jakie mogą się pojawić. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat
LiveChat umożliwia natychmiastową komunikację z odwiedzającymi stronę internetową i szybkie odpowiadanie na ich pytania oraz rozwiewanie wątpliwości. Ponadto umożliwia śledzenie odwiedzających i wysyłanie spersonalizowanych wiadomości w oparciu o określone warunki, takie jak liczba odwiedzanych stron lub czas spędzony na stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Współpracuj z klientami i zamykaj transakcje w o połowę krótszym czasie dzięki inteligentnemu oprogramowaniu CRM Pipedrive. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive CRM pomoże Ci nawiązać kontakt z klientami i zamknąć transakcje w o połowę krótszym czasie. Ujednolicenie wszystkich interakcji z klientami, zautomatyzowanie przepływów pracy i wykorzystanie dedykowanych funkcji w celu zwiększenia poziomu zaangażowania, utrzymania zainteresowania klientów i wypełnienia linii nowymi klientami. Raporty pokazują, że w ciągu pierwszego roku korzystania z Pipedrive średni czas potrzebny użytkownikom na wygraną zmniejszył się średnio o 47%. Wypróbuj Pipedrive przez 14 dni i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho oferuje firmom różnej wielkości i różnego rodzaju możliwości utrzymywania kontaktu zarówno z potencjalnymi, jak i istniejącymi klientami. Zmieniaj potencjalnych klientów w klientów dzięki śledzeniu odwiedzin na stronie internetowej i czatom na żywo. Kontaktuj się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych i innych kanałów w dowolnym miejscu i czasie dzięki wielokanałowemu rozwiązaniu CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie oprogramowanie do rozwiązań CRM marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które umożliwia kontakt i dostarczanie spersonalizowanej, indywidualnej pomocy technicznej dla każdego klienta za pomocą prostego i wydajnego oprogramowania do czatu na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Błyskawicznie angażuj klientów za pomocą czatu na żywo i funkcji wspólnego przeglądania, aby rozwiązywać problemy na bieżąco. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange
Buduj lepsze relacje z klientami, aktywnie angażując klientów w czat na żywo i wspólne przeglądanie w czasie rzeczywistym, aby natychmiast rozwiązywać problemy klientów. Użyj inteligentnych wyzwalaczy , aby zaprosić klientów do czatu na podstawie odwiedzonych stron, typu urządzenia, numeru wizyty lub zdarzeń niestandardowych. Pomóż swoim operatorom czatu zaoszczędzić czas dzięki zaoszczędzonym odpowiedziom na często zadawane pytania i zaoferuj im informacje zwrotne od odwiedzających dzięki ocenom czatu opartym na emoji. Uzyskaj wgląd w doświadczenia klientów dzięki nieograniczonym ankietom i odpowiedziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Tribe to internetowa platforma społecznościowa, która wspiera zaangażowanie klientów poprzez kanały aktywności, widżety społecznościowe, powiadomienia i gamifikację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribe
Konfigurowalna platforma społeczności online do łączenia, angażowania i zatrzymywania użytkowników. Umożliwiaj użytkownikom dyskutowanie i nawiązywanie kontaktów pod Twoją marką. Pracownicy mogą pisać artykuły, zadawać pytania, przesyłać odpowiedzi, tworzyć ankiety, popierać, komentować i udostępniać interaktywne treści. Zaangażuj swoich członków w zaawansowany system gamifikacji, personalizację i narzędzia do powiadamiania. Wykorzystaj solidny mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje modułowe, integracje, widżety i interfejsy API, aby tworzyć dobrze prosperujące społeczności internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribe

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zoho CRM Plus łączy wszystkie punkty kontaktu z firmą z danymi zebranymi w każdej z nich na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus zapewnia firmom różnej wielkości ujednoliconą platformę obsługi klienta, która pomaga im nawiązywać kontakty z klientami na wszystkich etapach ich cyklu życia i przekształcać je w wartościowych rzeczników marki. Kluczowe funkcje obejmują ujednoliconą sprzedaż, marketing i obsługę klienta, wielokanałowe zaangażowanie klienta, 360-stopniowy widok klienta, narzędzia do współpracy między zespołami, zaawansowaną analitykę, wbudowaną sztuczną inteligencję i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Iterable to platforma marketingowa na potrzeby wzrostu, która wspiera prawdziwie wielokanałowe zaangażowanie klientów na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Iterable
Iterable to rozwijająca się platforma marketingowa, która umożliwia wysyłanie spersonalizowanych wiadomości w skali dla różnych kanałów. Dowiedz się, jak tworzyć kampanie promocyjne, aby przyciągać potencjalnych klientów; kampanie powitalne mające na celu pielęgnowanie nowych użytkowników; kampanie ponownego zaangażowania w celu konwersji istniejących klientów oraz kampanie lojalnościowe mające na celu zatrzymanie klientów. Dzięki Iterable możesz tworzyć kampanie na każdym etapie procesu zakupu, a w rezultacie zwiększyć zaangażowanie klientów w wielu kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Iterable

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox
Wydajna platforma centrum kontaktowego nowej generacji LiveVox pozwala firmom spotykać się z klientami w wybranych przez nich kanałach: głosowym, e-mailowym, SMS-owym i Webchat, wykorzystując przy tym SI w celu stworzenia bezproblemowego doświadczenia klienta. Wszystkie dane są ujednolicone w ramach podstawowych funkcji centrum obsługi klienta – rozwiązanie CRM, WFO i wielokanałowe/SI – w jedną cyfrową platformę obsługi klienta, dzięki czemu agenci mają dostęp do wszystkich interakcji, co pozwala im zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta w odpowiednim czasie i w skuteczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Notificare to Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu odbiorców, aby zwiększyć ich retencję i konwersję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare
Notificare jest cenioną platformą Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu swoich odbiorców, rzucaniu światła na zachowania klientów i zwiększaniu konwersji. Jedno narzędzie, z kanałami App Push, Web Push, e-mail, SMS i Mobile Wallet, do dostarczania najbardziej angażujących wiadomości i interakcji. Założona w 2012 roku, z siedzibą w Rotterdamie w Holandii. Notificare posiada certyfikat ISO/IEC 27001:2013. Każdy superbohater potrzebuje wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Platforma zaangażowania klientów oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia dostarczanie wiadomości w odpowiednich momentach za pośrednictwem dziewięciu kanałów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore
Moduł Customer Engagement firmy Netcore umożliwia marketerom B2C pozbycie się zgadywania, dzięki dostarczaniu wiadomości w optymalnych momentach dla uzyskania wiodących wskaźników konwersji i retencji. Działa na kompleksowym profilu danych klientów, który umożliwia silnikowi SI automatyzację kampanii i komunikacji. Pomaga budować znaczące ścieżki klientów w dziewięciu kanałach oraz wyświetlać wyniki i spostrzeżenia na pulpitach nawigacyjnych. Analizuj zachowania klientów na każdym etapie i dokonuj w czasie rzeczywistym poprawek w oparciu o przychody i inne informacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Nudgify to aplikacja typu social proof, Fomo i Sales Pop. Współpracuje z platformami e-commerce (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify
Nudgify to narzędzie dowodu społecznego i aplikacji typu Fomo, które bezproblemowo integruje się z platformami e-commerce, takimi jak Shopify, WooCommerce i Magento. Nudges przekształcają dane na żywo w dowody społeczne i powiadomienia Sales Pop, takie jak ostatnia sprzedaż, odwiedzający na żywo, ale także recenzje Google i TrustPilot. Dodanie rzeczywistego kontekstu do swojej działalności w trybie online pomaga budować zaufanie i zwiększać konwersje. Więcej niż zwykła aplikacja social proof (por. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), wykracza poza dowody społeczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji. Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Kompleksowa platforma lojalnościowa i marketingu cyfrowego do pozyskiwania, wpływania i ponownego angażowania klientów na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Consumer Marketing Platform
Zamień swoich klientów w rzeczników marki dzięki najbardziej angażującemu, zautomatyzowanemu programowi lojalnościowemu na świecie. Najskuteczniejsze, ekonomiczne, łatwe w instalacji, konfigurowalne i wysoce skalowalne. Bezproblemowa, łatwa obsługa przez klientów. Udział konsumentów jest bardzo wysoki, a niektórzy z klientów osiągają do 76% stałego współczynnika konwersji. Dostarczana z automatyzacją marketingu w celu ponownego angażowania klientów i ulepszania pulpitów do analityki danych i raportów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Consumer Marketing Platform

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Treasure Data CDP łączy wszystkie dane przedsiębiorstwa w jeden, możliwy do wykorzystania w praktyce obraz klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Treasure Data Suite
Treasure Data to doskonała platforma CDP (platforma danych o klientach), która umożliwia całemu przedsiębiorstwu kształtowanie postawy skoncentrowanej na kliencie w erze klienta cyfrowego. Osiąga to, łącząc wszystkie dane w jedną inteligentną platformę danych o klientach, łącząc zespoły i systemy w celu realizacji celowych działań, które zwiększają wartość i chronią prywatność każdego klienta, za każdym razem. Treasure Data cieszy się zaufaniem firm na całym świecie, w tym przedsiębiorstw z listy Fortune 500 i Global 2000. Dowiedz się więcej na temat produktu: Treasure Data Suite

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. Dowiedz się więcej na temat produktu: IndiVideo
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. Marketing teams leverage IndiVideo to enhance automation, increase brand reach, drive conversion, and track engagement. Sales Teams leverage IndiVideo to convert prospects, build relationships, achieve sales targets, and close deals. Communication teams leverage IndiVideo to engage customers, simplify complex products, motivate action, and accelerate the buyer journey. Dowiedz się więcej na temat produktu: IndiVideo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zbiera i przetwarza miliardy zdarzeń w czasie rzeczywistym, aby stworzyć spersonalizowane podróże klientów poprzez zautomatyzowane kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evam
Evam to ceniona firma technologiczna specjalizująca się w aranżacji ścieżki klienta dzięki możliwościom ciągłej inteligencji. Evam dociera codziennie do ponad 600 użytkowników końcowych i przetwarza miliardy punktów kontaktu, aby podejmować właściwe działania w czasie rzeczywistym w celu uzyskania maksymalnej wartości biznesowej. Unikalne rozwiązania Evam pomagają przedsiębiorstwom tworzyć ścieżki klientów w czasie rzeczywistym i prezentować kolejną ofertę dzięki rozwiązaniom automatyzacji marketingu z technologią prognostyczną opartą na sztucznej inteligencji we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evam

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Dowiedz się więcej na temat produktu: Viber

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hootsuite

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do angażowania klientów, które umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem wielu kanałów preferowanych przez klientów, takich jak poczta e-mail, wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje raportowania, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dołącz do firm takich jak BMW, Yamaha i Huawei, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months! Dowiedz się więcej na temat produktu: Guusto

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Trustpilot

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptivo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike zwiększa zaangażowanie klientów poprzez chat i wiadomości. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketo Engage

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer journey. Address incidents quickly by ensuring your teams can identify, track, and fix issues with proven workflows. Give agents and service operations teams full visibility into incidents, cases, and customer data in a single workspace. Create an even better customer experience with Incident Management best practices built into the #1 service platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Typeform

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Twilio SendGrid is the leading cloud-based email delivery platform, trusted by over 80,000 of the world's fastest-growing brands.
Twilio SendGrid is a leader in customer communications. Our trusted, cloud-based email delivery platform helps marketers and developers send with confidence. We are trusted by over 80,000 global customers, big and small, to drive engagement and growth through their email program. In addition to our award-winning API, Twilio SendGrid's Marketing Campaigns offers powerful, one-to-many sending, straightforward segmentation, flexible and frustration-free campaign editing and actionable analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: SendGrid

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer engagement solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social engagement, monitor brand mentions, track hashtags, manage multiple accounts and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprout Social

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
monday sales CRM empowers sales teams to manage every aspect of their sales cycle and customer data in one centralized place.
monday sales CRM is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work. Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace. The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools. More than 100,000 companies around the world rely on monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday sales CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenvia Conversion

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yotpo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alchemer

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Automate your Customer Engagement operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is a no-code workflow automation software that empowers managers to create and automate workflows without technical skills. Improve customer engagement with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decis Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Tango Card bundles simple technology, great rewards, and expert service to help companies get the most out of their reward programs.
Tango Card provides leading incentive-delivery technology to organizations in the B2B space. Globally, enterprise companies use this technology to deliver an extensive catalog of domestic and global e-gift cards as part of consumer loyalty programs, sales incentive programs, health and wellness engagement, and employee recognition. Tango Card believes instantly delivering the most desirable rewards maximizes impact and drives real business results. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tango Card

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Dowiedz się więcej na temat produktu: Text Request

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Apollo is the platform for your entire end-to-end sales strategy.
Apollo is an all-in-one sales intelligence platform with tools to help you prospect, engage, and drive more revenue. Sellers and marketers use Apollo to discover more customers in market, connect with contacts, and establish a modern go-to-market strategy. Founded in 2015, Apollo.io is a leading data intelligence and sales engagement platform trusted by over 10,000 customers, from rapidly growing startups to global enterprises. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apollo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the leader in B2B customer engagement. The platform has it all. With advanced targeting and segmentation, discussion forums, private 1-1 and group chat, embeddable widgets, and gamified missions to mobilize customers and support critical initiatives. Source product feedback, testimonials, case studies, acts of advocacy, volunteers for a CAB, and so much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Influitive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solutionreach

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Pendo provides unique customer engagement solutions for your unique customers. Guide users to the features that benefit them the most.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pendo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją