Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do angażowania klientów

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 57 w
Uzyskaj punkt kompleksowej obsługi klienta (OneStop Client Interaction Hub) pod swoją marką, aby utrzymywać i zarządzać stałymi kontaktami, które mają kluczowe znaczenie dla biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo
Utrzymaj zaangażowanie swoich klientów poprzez dostarczanie im kompleksowej obsługi cyfrowej. Moxtra obsługuje kompleksowe portale dla klientów, zapewniając prywatne centrum komunikacji dla wszystkich użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych — pod Twoją marką. Zapewnia stałą łączność dzięki kompleksowemu pakietowi usług współpracy. Platforma Moxtra może obsługiwać Twój markowy portal OneStop w postaci samodzielnej aplikacji internetowej i mobilnej lub jako płynne rozszerzenie istniejącej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Przekształć ankiety w rozmowy dzięki naszym ankietom podobnym do czatu. Nawiązuj lepsze interakcje z klientami i pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow
System SurveySparrow pozwala przekształcić ankiety w rozmowy. Dzięki interfejsowi konwersacyjnemu SurveySparrow umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie niezwykle angażujących ankiet na urządzenia mobilne, które sprawiają wrażenie czatu. Cykliczne ankiety SurveySparrow umożliwiają regularne wysyłanie ankiet w celu zbadania sytuacji pracowników lub klientów. Dzięki łatwym opcjom udostępniania SurveySparrow umożliwia udostępnianie ankiet w Internecie, na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych i w wiadomościach e-mail w celu łatwego zbierania informacji zwrotnych od docelowych odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Dodanie LiveChat do Twojej strony internetowej daje klientom możliwość bezpośredniej rozmowy z Tobą i uzyskania odpowiedzi na wszelkie pytania, jakie mogą się pojawić. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat
LiveChat umożliwia natychmiastową komunikację z odwiedzającymi stronę internetową i szybkie odpowiadanie na ich pytania oraz rozwiewanie wątpliwości. Ponadto umożliwia śledzenie odwiedzających i wysyłanie spersonalizowanych wiadomości w oparciu o określone warunki, takie jak liczba odwiedzanych stron lub czas spędzony na stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho oferuje firmom różnej wielkości i różnego rodzaju możliwości utrzymywania kontaktu zarówno z potencjalnymi, jak i istniejącymi klientami. Zmieniaj potencjalnych klientów w klientów dzięki śledzeniu odwiedzin na stronie internetowej i czatom na żywo. Kontaktuj się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych i innych kanałów w dowolnym miejscu i czasie dzięki wielokanałowemu rozwiązaniu CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do angażowania klientów, które umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem wielu kanałów preferowanych przez klientów, takich jak poczta e-mail, wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje raportowania, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dołącz do firm takich jak BMW, Yamaha i Huawei, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie oprogramowanie do rozwiązań CRM marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które umożliwia kontakt i dostarczanie spersonalizowanej, indywidualnej pomocy technicznej dla każdego klienta za pomocą prostego i wydajnego oprogramowania do czatu na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie ankietowe dla Twojej firmy (NPS, satysfakcja klienta, HR, opinie pracowników, doświadczenie klienta) Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do ankiet dla Twojej firmy. Popularne rodzaje ankiet: - NPS (wy nik promotora netto), satysfakcja klienta, - HR, informacje zwrotne od pracowników, doświadczen ie klienta, rozmowa końcowa, doświadczenie kandydata, - widżet strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Tribe to internetowa platforma społecznościowa, która wspiera zaangażowanie klientów poprzez kanały aktywności, widżety społecznościowe, powiadomienia i gamifikację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode
Konfigurowalna platforma społeczności online do łączenia, angażowania i zatrzymywania użytkowników. Umożliwiaj użytkownikom dyskutowanie i nawiązywanie kontaktów pod Twoją marką. Pracownicy mogą pisać artykuły, zadawać pytania, przesyłać odpowiedzi, tworzyć ankiety, popierać, komentować i udostępniać interaktywne treści. Zaangażuj swoich członków w zaawansowany system gamifikacji, personalizację i narzędzia do powiadamiania. Wykorzystaj solidny mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje modułowe, integracje, widżety i interfejsy API, aby tworzyć dobrze prosperujące społeczności internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zoho CRM Plus łączy wszystkie punkty kontaktu z firmą z danymi zebranymi w każdej z nich na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus zapewnia firmom różnej wielkości ujednoliconą platformę obsługi klienta, która pomaga im nawiązywać kontakty z klientami na wszystkich etapach ich cyklu życia i przekształcać je w wartościowych rzeczników marki. Kluczowe funkcje obejmują ujednoliconą sprzedaż, marketing i obsługę klienta, wielokanałowe zaangażowanie klienta, 360-stopniowy widok klienta, narzędzia do współpracy między zespołami, zaawansowaną analitykę, wbudowaną sztuczną inteligencję i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Uniwersalna platforma adaptacji produktów dla aplikacji internetowych. Twórz piękne doświadczenia związane z wdrażaniem, aby poprawić konwersję i retencję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits
Product Fruits to bezkodowa platforma do przyjmowania produktów dla aplikacji internetowych. Pozwala on na wdrażanie użytkowników na dużą skalę, prowadząc ich krok po kroku i pokazując, jak czerpać korzyści z produktu. Bogaty zestaw funkcji obejmuje interaktywne przewodniki po produktach, wskazówki i dymki, listę kontrolną wdrożenia, ogłoszenia w aplikacji, widżet informacji zwrotnych, przycisk Life Ring oraz w pełni zintegrowaną bazę wiedzy. Klienci uzyskują wyższą konwersję, niższy odpływ i mniej zgłoszeń do działu wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Notificare to Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu odbiorców, aby zwiększyć ich retencję i konwersję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare
Notificare jest cenioną platformą Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu swoich odbiorców, rzucaniu światła na zachowania klientów i zwiększaniu konwersji. Jedno narzędzie, z kanałami App Push, Web Push, e-mail, SMS i Mobile Wallet, do dostarczania najbardziej angażujących wiadomości i interakcji. Założona w 2012 roku, z siedzibą w Rotterdamie w Holandii. Notificare posiada certyfikat ISO/IEC 27001:2013. Każdy superbohater potrzebuje wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Nudgify to aplikacja typu social proof, Fomo i Sales Pop. Współpracuje z platformami e-commerce (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify
Nudgify to narzędzie dowodu społecznego i aplikacji typu Fomo, które bezproblemowo integruje się z platformami e-commerce, takimi jak Shopify, WooCommerce i Magento. Nudges przekształcają dane na żywo w dowody społeczne i powiadomienia Sales Pop, takie jak ostatnia sprzedaż, odwiedzający na żywo, ale także recenzje Google i TrustPilot. Dodanie rzeczywistego kontekstu do swojej działalności w trybie online pomaga budować zaufanie i zwiększać konwersje. Więcej niż zwykła aplikacja social proof (por. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), wykracza poza dowody społeczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zaoferuj swoim klientom spersonalizowane i niezapomniane wrażenia bez tworzenia od podstaw programu angażowania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One
Talon.One to cenione na świecie oprogramowanie do angażowania klientów. Dzięki tej funkcji możesz nagradzać swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedl ają ich interakcje z marką. Idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm i przedsiębiorstw B2C. Talon.One to rozwiązanie używane przez światowych liderów z wielu różnych branż, takich jak Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji. Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Kompleksowa platforma lojalnościowa i marketingu cyfrowego do pozyskiwania, wpływania i ponownego angażowania klientów na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Consumer Marketing Platform
Zamień swoich klientów w rzeczników marki dzięki najbardziej angażującemu, zautomatyzowanemu programowi lojalnościowemu na świecie. Najskuteczniejsze, ekonomiczne, łatwe w instalacji, konfigurowalne i wysoce skalowalne. Bezproblemowa, łatwa obsługa przez klientów. Udział konsumentów jest bardzo wysoki, a niektórzy z klientów osiągają do 76% stałego współczynnika konwersji. Dostarczana z automatyzacją marketingu w celu ponownego angażowania klientów i ulepszania pulpitów do analityki danych i raportów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Consumer Marketing Platform

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Built for HubSpot – dodatek napędzany sztuczną inteligencją, który przewiduje prawdopodobieństwo, że kontakty klikną lub zaangażują się w kampanie e-mail marketingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox
**Tylko dla użytkowników portalu HubSpot Marketing** thalox for marketers to dodatek napędzany sztuczną inteligencją dostępny dla użytkowników HubSpot Marketing. Ten dodatek jest wymieniony na liście HubSpot App Partner i dostępny w Marketplace. Czasami marketerzy nie są w stanie wykorzystać swoich własnych danych do generowania kwalifikowanych leadów. To rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi marketerom wysyłanie klientom odpowiednich wiadomości w zależności od tego, na jakim etapie podróży się znajdują. Uzyskasz: > Trzykrotnie wyższy współczynnik konwersji > większe zaangażowanie > wykorzystanie uśpionych potencjalnych klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zendesk Support to cenione oprogramowanie helpdesk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Współpracuj z klientami i zamykaj transakcje w o połowę krótszym czasie dzięki inteligentnemu oprogramowaniu CRM Pipedrive. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się sam.
Pipedrive CRM pomoże Ci nawiązać kontakt z klientami i zamknąć transakcje w o połowę krótszym czasie. Ujednolicenie wszystkich interakcji z klientami, zautomatyzowanie przepływów pracy i wykorzystanie dedykowanych funkcji w celu zwiększenia poziomu zaangażowania, utrzymania zainteresowania klientów i wypełnienia linii nowymi klientami. Raporty pokazują, że w ciągu pierwszego roku korzystania z Pipedrive średni czas potrzebny użytkownikom na wygraną zmniejszył się średnio o 47%. Wypróbuj Pipedrive przez 14 dni i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Przenieś wsparcie klienta na wyższy poziom. Potrzebujesz tylko odpowiedniego oprogramowania do pomocy technicznej, które pozwoli Ci zaangażować klientów w wielu kanałach.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Angażuj klientów za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych, czatu na żywo, portali samoobsługowych i formularzy internetowych za pomocą jednego interfejsu. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike zwiększa zaangażowanie klientów poprzez chat i wiadomości. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 firm ufa Front w kwestiach swoich potrzeb w zakresie zaangażowania klientów.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie nowej generacji do centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga efektywnie zarządzać komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną za pomocą rozbudowanych funkcji routingu. Ujednolicony pulpit umożliwia agentom uzyskanie pełnego obrazu klienta i płynne przełączanie się między kanałami i interakcjami. Wbudowana szczegółowa analityka, zasady rejestrowania i zarządzanie pracownikami. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom zawsze wyprzedzisz oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Błyskawicznie angażuj klientów za pomocą czatu na żywo i funkcji wspólnego przeglądania, aby rozwiązywać problemy na bieżąco.
Buduj lepsze relacje z klientami, aktywnie angażując klientów w czat na żywo i wspólne przeglądanie w czasie rzeczywistym, aby natychmiast rozwiązywać problemy klientów. Użyj inteligentnych wyzwalaczy , aby zaprosić klientów do czatu na podstawie odwiedzonych stron, typu urządzenia, numeru wizyty lub zdarzeń niestandardowych. Pomóż swoim operatorom czatu zaoszczędzić czas dzięki zaoszczędzonym odpowiedziom na często zadawane pytania i zaoferuj im informacje zwrotne od odwiedzających dzięki ocenom czatu opartym na emoji. Uzyskaj wgląd w doświadczenia klientów dzięki nieograniczonym ankietom i odpowiedziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio – gotowa do użycia platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami bez kodu •Sales Creatio – kompleksowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu bez kodu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzeni a oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zwiększ zaangażowanie klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej, przystępnej cenowo platformie.
Doskonałe rozwiązanie zwiększające zaangażowanie klientów w Twojej firmie. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowa liśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Iterable to platforma marketingowa na potrzeby wzrostu, która wspiera prawdziwie wielokanałowe zaangażowanie klientów na dużą skalę.
Iterable to rozwijająca się platforma marketingowa, która umożliwia wysyłanie spersonalizowanych wiadomości w skali dla różnych kanałów. Dowiedz się, jak tworzyć kampanie promocyjne, aby przyciągać potencjalnych klientów; kampanie powitalne mające na celu pielęgnowanie nowych użytkowników; kampanie ponownego zaangażowania w celu konwersji istniejących klientów oraz kampanie lojalnościowe mające na celu zatrzymanie klientów. Dzięki Iterable możesz tworzyć kampanie na każdym etapie procesu zakupu, a w rezultacie zwiększyć zaangażowanie klientów w wielu kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Iterable

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zwiększ liczbę konwersji na stronach internetowych, pokazując w czasie rzeczywistym dowody społeczne. Na 20 000 stron internetowych średni wzrost konwersji wynosi 10-15%.
Flagowy produkt Pulse firmy Proof pomaga firmom internetowym zwiększyć liczbę potencjalnych leadów i sprzedaż, pokazując w czasie rzeczywistym dowody społeczne. Odwiedzający zobaczą na stronie powiadomienia o rejestracji lub zakupie przez inne osoby. Buduje to zaufanie odwiedzającego, co prowadzi do większej konwersji. Na 20 000 stron internetowych, które wykorzystują Proof, średni wzrost konwersji leadów i sprzedaży wynosi 10-15%. Pulse firmy Proof to idealne rozwiązanie dla firm internetowych, które chcą przekształcić swoich gości w potencjalnych leadów i transakcje sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proof Pulse

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na gromadzenie i działanie w oparciu o spostrzeżenia klientów, pracowników, partnerów i dostawców.
Delighted to gotowa do użytku platforma dla klientów, pracowników i produktów, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash i Instacart, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym. Dostosowywanie i wysyłanie ankiet w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie — nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Monitorowanie czasu odpowiedzi i liczby kontaktów dla działów sprzedaży, wsparcia i sukcesu, a także dla zespołów zdalnych. Działa u wszystkich klientów poczty e-mail.
timetoreply to narzędzie SaaS przeznaczone dla zespołów sprzedaży, wsparcia technicznego i obsługi klienta, które chcą usprawnić działanie systemu timetoreply Ratio, aby zamykać więcej potencjalnych klientów i utrzymać ich zadowolenie. Ustal cele dotyczące czasu odpowiedzi, sprawdź czas i liczbę odpowiedzi na wiadomości e-mail, a także liczbę kontaktów i zamknij rozmowy bez systemu zgłoszeń. timetoreply działa na wszystkich klientach poczty e-mail. Nie jest wymagana zmiana przepływu pracy. Całkowicie bezpieczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: timetoreply

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
Wydajna platforma centrum kontaktowego nowej generacji LiveVox pozwala firmom spotykać się z klientami w wybranych przez nich kanałach: głosowym, e-mailowym, SMS-owym i Webchat, wykorzystując przy tym SI w celu stworzenia bezproblemowego doświadczenia klienta. Wszystkie dane są ujednolicone w ramach podstawowych funkcji centrum obsługi klienta – rozwiązanie CRM, WFO i wielokanałowe/SI – w jedną cyfrową platformę obsługi klienta, dzięki czemu agenci mają dostęp do wszystkich interakcji, co pozwala im zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta w odpowiednim czasie i w skuteczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza proces angażowania i zatrzymywania użytkowników oraz zapewnia jego wysoką skuteczność dla przedsiębiorst w z sektora technologii konsumenckich oraz MŚP. Platforma pomaga markom zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników poprzez wysoce kontekstowe, spersonalizowane kampanie angażujące w dziesięciu kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Przekształć odwiedzających stronę internetową w rozmowy sprzedażowe. Skorzystaj z CallPage i od razu oddzwoń do swoich potencjalnych klientów w ciągu 28 sekund.
CallPage jest liderem w branży w dostarczaniu oprogramowania do automatycznego oddzwaniania i rozwiązań do śledzenia połączeń. Dzięki konfigurowalnym widżetom aplikacja CallPage umożliwia firmom generowanie nawet o 75% większej liczby połączeń przychodzących od osób odwiedzających ich strony internetowe. Odwiedzający mogą poprosić o połączenie błyskawiczne, a aplikacja CallPage połączy je z konsultantem w ciągu zaledwie 28 sekund. CallPage to także idealne rozwiązanie dla obsługi klienta i centrów obsługi telefonicznej. Dzięki funkcjom ustalania harmonogramów połączeń i komunikacji głosowej możesz poprawić obsługę klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Przystępne cenowo, intuicyjne i oferujące wiele opcji oprogramowanie do e-mail marketingu dla marketerów i właścicieli firm. Na początek: bezpłatna 14-dniowa wersja próbna.
SendX to przystępne cenowo, intuicyjne i oferujące wiele opcji oprogramowanie do e-mail marketingu dla marketerów i właścicieli firm. SendX z dumą oferuje marketerom jeden z najprostszych interfejsów użytkownika w branży. SendX zapewnia nieograniczoną liczbę wiadomości e-mail wysyłanych w ramach każdego planu, potężne możliwości automatyzacji, codzienne całodobowe wsparcie na żywo oraz najlepsze możliwości dostarczania wiadomości e-mail. Ponad 3000 firm na całym świecie zaufało SendX w zakresie e-mail marketingu. **Zacznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej (nie jest wymagana karta kredytowa). **Ceny zaczynają się od 9,99 $ miesięcznie Dowiedz się więcej na temat produktu: SendX

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Zwiększ aktywność w zakresie najważniejszych wskaźników, dostosowując pożądane zachowania do zabawnych zachęt, uroczystości i nagród.
SalesScreen to oprogramowanie zwiększające wydajność sprzedaży, które wykorzystuje wizualizację i gamifikację, aby pomóc organizacjom w budowaniu szczęśliwszych i bardziej produktywnych miejsc pracy. Aplikacja SalesScreen zapewnia dostęp do danych w jednym miejscu, integruje się z istniejącym systemem CRM i sprawia, że codzienna praca opiera się na współpracy i jest ekscytująca dzięki docenianiu przez innych pracowników i konkursom. W rezultacie klienci doświadczają silniejszej kultury sprzedaży, niższej rotacji pracowników, lepszej świadomości celów i zwiększonej aktywności na podstawie wskaźników, które napędzają wzrost przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesScreen

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Oparta na chmurze platforma do zarządzania doświadczeniami pomaga organizacjom zbierać, analizować i działać w oparciu o opinie klientów w celu poprawy wartości marki.
Medallia, światowa wiodąca firma w dziedzinie zarządzania doświadczeniami i zaangażowaniem, pomaga wszystkim, od pracowników pierwszej linii po dyrektorów generalnych, stać się świadomymi klientami, oferując użyteczne informacje, dzięki którym klienci wracają, wydają więcej i promują organizację. Oparta na chmurze platforma rejestruje najszersze spektrum żądanych i niechcianych informacji zwrotnych oraz służy inteligentnym spostrzeżeniom, które pomagają pracownikom w codziennym podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medallia Experience Cloud

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Platforma zaangażowania klientów oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia dostarczanie wiadomości w odpowiednich momentach za pośrednictwem dziewięciu kanałów.
Moduł Customer Engagement firmy Netcore umożliwia marketerom B2C pozbycie się zgadywania, dzięki dostarczaniu wiadomości w optymalnych momentach dla uzyskania wiodących wskaźników konwersji i retencji. Działa na kompleksowym profilu danych klientów, który umożliwia silnikowi SI automatyzację kampanii i komunikacji. Pomaga budować znaczące ścieżki klientów w dziewięciu kanałach oraz wyświetlać wyniki i spostrzeżenia na pulpitach nawigacyjnych. Analizuj zachowania klientów na każdym etapie i dokonuj w czasie rzeczywistym poprawek w oparciu o przychody i inne informacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement & Experience Platform

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
SmartHead zapewnia firmom innowacyjne rozwiązania do komunikowania się, zarządzania i śledzenia ich działań w zakresie zrównoważonego rozwoju.
SmartHead zapewnia firmom innowacyjne rozwiązanie do komunikowania się, zarządzania i śledzenia ich działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Zwiększona produktywność pracowników, utrzymanie klientów, lojalność partnerów biznesowych oraz lepszy dostęp do finansów – to wszystko można osiągnąć, gdy zainteresowane strony zrozumieją i docenią Twoje wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartHead

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Twórz online mapy podróży klienta, persony i mapy interesariuszy. Współpracuj i dziel się podróżami z rówieśnikami i prezentuj je klientom.
Smaply to narzędzie do mapowania podróży dla firm każdej wielkości, które chcą poprawić swoje doświadczenia klienta i skalować design thinking w swojej organizacji. Elastyczni redaktorzy | współpraca | współdzielenie na żywo | tryb feedback | profesjonalny eksport | wiele person | integracja danych | API | szkolenia | wsparcie | zamówienia | godziny coachingu | cena za użytkownika | język angielski i hiszpański | link lane | szablony map podróży | szablony persony | szablony i przykłady branżowe Dowiedz się więcej na temat produktu: Smaply

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne.
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób. Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją
REVE Chat to wielokanałowe oprogramowanie do prowadzenia chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc klientom w celu poprawy sprzedaży i wsparcia.
REVE Chat to wielokanałowe, oparte na chmurze oprogramowanie do chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc odwiedzającym Twoją witrynę internetową w celu poprawy obsługi klienta i zwiększenia konwersji sprzedaży. Firmy mogą natychmiast nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak chat na żywo na stronie internetowej, chat głosowy/wideo, Facebook Messenger, Viber, aplikacje mobilne (Android, iOS) za pomocą jednej platformy. REVE Chat posiada również zaawansowane funkcje, takie jak udostępnianie ekranu i wspólne przeglądanie, zarządzanie działem, automatyczne wyzwalanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: REVE Chat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie rezygnacją
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie komunikacją