Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do angażowania klientów

Oprogramowanie do angażowania klientów pomaga marketerom i kadrze kierowniczej firmy monitorować doświadczenia klientów za pomocą spersonalizowanych i angażujących treści. Często obejmuje cyfrowe i mobilne narzędzia do zwiększania zaangażowania, czat na żywo, opcje grywalizacyjne, spersonalizowane treści internetowe i dynamiczne formularze. Oprogramowanie do angażowania klientów jest powiązane z takimi narzędziami, jak programy do zarządzania relacjami z klientami, systemy lojalnościowe dla klientów, oprogramowanie do badania satysfakcji klientów, platformy grywalizacyjne i aplikacje do blogów.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do angażowania klientów

Polska — lokalne produkty

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 77 w
Nudgify to aplikacja typu social proof, Fomo i Sales Pop. Współpracuje z platformami e-commerce (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify
Nudgify to narzędzie dowodu społecznego i aplikacji typu Fomo, które bezproblemowo integruje się z platformami e-commerce, takimi jak Shopify, WooCommerce i Magento. Nudges przekształcają dane na żywo w dowody społeczne i powiadomienia Sales Pop, takie jak ostatnia sprzedaż, odwiedzający na żywo, ale także recenzje Google i TrustPilot. Dodanie rzeczywistego kontekstu do swojej działalności w trybie online pomaga budować zaufanie i zwiększać konwersje. Więcej niż zwykła aplikacja social proof (por. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), wykracza poza dowody społeczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nudgify

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Zaoferuj swoim klientom spersonalizowane i niezapomniane wrażenia bez tworzenia od podstaw programu angażowania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One
Talon.One to cenione na świecie oprogramowanie do angażowania klientów. Dzięki tej funkcji możesz nagradzać swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedlają ich interakcje z marką. Idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm i przedsiębiorstw B2C. Talon.One to rozwiązanie używane przez światowych liderów z wielu różnych branż, takich jak Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talon.One

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Zoho CRM Plus łączy wszystkie punkty kontaktu z firmą z danymi zebranymi w każdej z nich na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus zapewnia firmom różnej wielkości ujednoliconą platformę obsługi klienta, która pomaga im nawiązywać kontakty z klientami na wszystkich etapach ich cyklu życia i przekształcać je w wartościowych rzeczników marki. Kluczowe funkcje obejmują ujednoliconą sprzedaż, marketing i obsługę klienta, wielokanałowe zaangażowanie klienta, 360-stopniowy widok klienta, narzędzia do współpracy między zespołami, zaawansowaną analitykę, wbudowaną sztuczną inteligencję i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho oferuje firmom różnej wielkości i różnego rodzaju możliwości utrzymywania kontaktu zarówno z potencjalnymi, jak i istniejącymi klientami. Zmieniaj potencjalnych klientów w klientów dzięki śledzeniu odwiedzin na stronie internetowej i czatom na żywo. Kontaktuj się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych i innych kanałów w dowolnym miejscu i czasie dzięki wielokanałowemu rozwiązaniu CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Quizell pomaga firmom pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać sprzedaż dzięki quizom, formularzom i lejkom opartym na sztucznej inteligencji – bez konieczności kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quizell
Quizell umożliwia firmom pozyskiwanie potencjalnych klientów, zwiększanie zaangażowania i sprzedaży poprzez interaktywne quizy, formularze i lejki rekomendacji produktów. Dzięki bezkodowemu kreatorowi typu „przeciągnij i upuść” można łatwo tworzyć spersonalizowane doświadczenia, które dopasowują klientów do idealnych produktów. Platforma Quizell oparta na sztucznej inteligencji poprawia współczynniki konwersji, zwiększa przychody i zmniejsza liczbę zwrotów produktów, zapewniając jednocześnie cenny wgląd w zachowania klientów. Niezależnie od tego, czy klient jest startupem, czy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, Quizell oferuje darmowy plan Forever na start i elastyczne płatne opcje skalowania w miarę rozwoju. Płynna integracja z platformami takimi jak Klaviyo, Mailchimp i HubSpot, która pozwala jeszcze bardziej ulepszyć swoje strategie marketingowe i stymulować wzrost przy każdej interakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quizell

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Uniwersalna platforma adaptacji produktów dla aplikacji internetowych. Twórz piękne doświadczenia związane z wdrażaniem, aby poprawić konwersję i retencję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits
Product Fruits to bezkodowa platforma do przyjmowania produktów dla aplikacji internetowych. Pozwala on na wdrażanie użytkowników na dużą skalę, prowadząc ich krok po kroku i pokazując, jak czerpać korzyści z produktu. Bogaty zestaw funkcji obejmuje interaktywne przewodniki po produktach, wskazówki i dymki, listę kontrolną wdrożenia, ogłoszenia w aplikacji, widżet informacji zwrotnych, przycisk Life Ring oraz w pełni zintegrowaną bazę wiedzy. Klienci uzyskują wyższą konwersję, niższy odpływ i mniej zgłoszeń do działu wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Współpracuj z klientami i zamykaj transakcje w o połowę krótszym czasie dzięki inteligentnemu oprogramowaniu CRM Pipedrive. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive CRM pomoże Ci nawiązać kontakt z klientami i zamknąć transakcje w o połowę krótszym czasie. Ujednolicenie wszystkich interakcji z klientami, zautomatyzowanie przepływów pracy i wykorzystanie dedykowanych funkcji w celu zwiększenia poziomu zaangażowania, utrzymania zainteresowania klientów i wypełnienia linii nowymi klientami. Raporty pokazują, że w ciągu pierwszego roku korzystania z Pipedrive średni czas potrzebny użytkownikom na wygraną zmniejszył się średnio o 47%. Wypróbuj Pipedrive przez 14 dni i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Solitics pozwala marketerom działać w sposób inteligentny, wpływając na głębsze zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie i analizę danych do interakcji w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solitics
Solitics umożliwia najlepszym marketerom tworzenie zautomatyzowanych i spersonalizowanych doświadczeń klientów w czasie rzeczywistym (1,8 sekundy) w wielu kanałach. Marketerzy uzyskują również jasną analizę skuteczności kampanii i solidny wgląd, w celu nieustannego doskonalenia. Opatentowana technologia Solitics wykorzystuje integrację niskokodową do bezpośredniego łączenia się ze wszystkimi rozproszonymi źródłami danych z jednej strony, a z drugiej ze wszystkimi kanałami marketingowymi, dostępnymi w okresie poniżej 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solitics

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Notificare to Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu odbiorców, aby zwiększyć ich retencję i konwersję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare
Notificare jest cenioną platformą Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu swoich odbiorców, rzucaniu światła na zachowania klientów i zwiększaniu konwersji. Jedno narzędzie, z kanałami App Push, Web Push, e-mail, SMS i Mobile Wallet, do dostarczania najbardziej angażujących wiadomości i interakcji. Założona w 2012 roku, z siedzibą w Rotterdamie w Holandii. Notificare posiada certyfikat ISO/IEC 27001:2013. Każdy superbohater potrzebuje wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji. Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami. Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%. Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Zendesk Support to cenione oprogramowanie helpdesk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Przenieś wsparcie klienta na wyższy poziom. Potrzebujesz tylko odpowiedniego oprogramowania do pomocy technicznej, które pozwoli Ci zaangażować klientów w wielu kanałach.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Angażuj klientów za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych, czatu na żywo, portali samoobsługowych i formularzy internetowych za pomocą jednego interfejsu. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Dodanie LiveChat do Twojej strony internetowej daje klientom możliwość bezpośredniej rozmowy z Tobą i uzyskania odpowiedzi na wszelkie pytania, jakie mogą się pojawić.
LiveChat umożliwia natychmiastową komunikację z odwiedzającymi stronę internetową i szybkie odpowiadanie na ich pytania oraz rozwiewanie wątpliwości. Ponadto umożliwia śledzenie odwiedzających i wysyłanie spersonalizowanych wiadomości w oparciu o określone warunki, takie jak liczba odwiedzanych stron lub czas spędzony na stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveChat

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do angażowania klientów, które umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem wielu kanałów preferowanych przez klientów, takich jak poczta e-mail, wiadomości tekstowe, rozmowy głosowe czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje raportowania, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i hybrydowy system zarządzania zgłoszeniami. Dołącz do firm takich jak BMW, Yamaha i Huawei, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie oprogramowanie do rozwiązań CRM marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo, które umożliwia kontakt i dostarczanie spersonalizowanej, indywidualnej pomocy technicznej dla każdego klienta za pomocą prostego i wydajnego oprogramowania do czatu na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike zwiększa zaangażowanie klientów poprzez chat i wiadomości. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
monday CRM umożliwia zespołom sprzedażowym zarządzanie każdym aspektem cyklu sprzedaży i danymi klientów w jednym scentralizowanym miejscu.
monday CRM to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 firm ufa Front w kwestiach potrzeb w zakresie zaangażowania klientów.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie nowej generacji do centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga efektywnie zarządzać komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną za pomocą rozbudowanych funkcji routingu. Ujednolicony pulpit umożliwia agentom uzyskanie pełnego obrazu klienta i płynne przełączanie się między kanałami i interakcjami. Wbudowana szczegółowa analityka, zasady rejestrowania i zarządzanie pracownikami. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom zawsze wyprzedzisz oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Błyskawicznie angażuj klientów za pomocą czatu na żywo i funkcji wspólnego przeglądania, aby rozwiązywać problemy na bieżąco.
Buduj lepsze relacje z klientami, aktywnie angażując klientów w czat na żywo i wspólne przeglądanie w czasie rzeczywistym, aby natychmiast rozwiązywać problemy klientów. Użyj inteligentnych wyzwalaczy, aby zaprosić klientów do czatu na podstawie odwiedzonych stron, typu urządzenia, numeru wizyty lub zdarzeń niestandardowych. Pomóż swoim operatorom czatu zaoszczędzić czas dzięki zaoszczędzonym odpowiedziom na często zadawane pytania i zaoferuj im informacje zwrotne od odwiedzających dzięki ocenom czatu opartym na emoji. Uzyskaj wgląd w doświadczenia klientów dzięki nieograniczonym ankietom i odpowiedziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo
Pendo zapewnia unikalne rozwiązania w zakresie zaangażowania klientów. Pomoże sprawnie poprowadzić użytkowników do funkcji, które przynoszą im największe korzyści.
Pendo pozwala tworzyć doskonałe produkty dla klientów. Skalowanie procesu wdrażania klientów poprzez projektowanie doświadczeń z przewodnikiem, które, jak udowodniono, przyspieszają czas osiągnięcia wartości. Pozwala wykorzystać doskonałą analitykę produktów, aby zrozumieć zachowania użytkowników i automatycznie skłaniać ich do korzystania z funkcji, które przynoszą im największe korzyści. Zwiększa zaangażowanie klientów, zapewniając idealne pierwsze wrażenie i bezproblemowe doświadczenie już na początku ścieżki klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pendo

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Historia klienta
  • Czat na żywo