Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do udostępniania plików

Programy do udostępniania plików umożliwiają szybką i bezpieczną wymianę danych pomiędzy firmą a partnerami zewnętrznymi. Programy do udostępniania plików pozwalają na synchronizację danych na wszystkich urządzeniach, dostęp do plików i informacji z dowolnego miejsca oraz rozwiązywanie problemów z przechowywaniem danych. Potrzebujesz więcej pomocy? Odwiedź kategorie: narzędzia do pracy zespołowej, programy do zarządzania dokumentami, CMS (systemy zarządzania treścią) i oprogramowanie portalu klienta.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 29 w

Udostępnianie plików i zarządzanie zasobami cyfrowymi w jednym zintegrowanym, bezpiecznym i ekonomicznym rozwiązaniu. Nieograniczona liczba użytkowników we wszystkich planach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp
Filecamp to oparte na chmurze rozwiązanie do udostępniania plików, które pomaga firmom organizować i udostępniać ich cyfrowe media, takie jak obrazy, filmy i wytyczne dotyczące marki. Nieograniczona liczba użytkowników we wszystkich planach, każdy użytkownik skonfigurowany z własnym zestawem uprawnień użytkownika, administratora i folderów. Unikalne opcje niestandardowego brandingu sprawią, że rozwiązanie do udostępniania plików będzie pasować do przewodnika po marce. Ponad 1500 marek z całego świata zaufało Filecamp w kwestii swoich zasobów cyfrowych i wytycznych dotyczących marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań. Dowiedz się więcej na temat produktu: iBabs
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań. Coraz więcej organizacji decyduje się na korzystanie z iBabs w celu zarządzania spotkaniami zarządu. Tańsze, szybsze i bardziej niezawodne rozwiązanie iBabs daje użytkownikom pełną kontrolę nad zarządzaniem kontem w sposób, który im odpowiada (np. dodawanie lub usuwanie użytkowników z miesiąca na miesiąc według własnego uznania). Dowiedz się więcej na temat produktu: iBabs

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Na stronie monday.com znajduje się platforma, na której zespoły udostępniają pliki i komunikują się w kontekście we wszystkim, od prostych zadań po złożone portfolio.
monday.com Work OS to platforma współpracy, która umożliwia zespołom udostępnianie i omawianie plików w kontekście ich projektów. Ponieważ monday.com integruje się z G-Suite, Microsoft i Adobe Creative Cloud, możesz łatwo śledzić pracę swojego zespołu w jednym, scentralizowanym miejscu. Następnie można skonfigurować niestandardowe automatyzacje, aby powiadamiać członków zespołu o wprowadzeniu zmian w celu usprawnienia procesu przekazywania informacji zwrotnych. monday.com to inteligentny sposób na zarządzanie zespołem, który jest odpowiedzią na bezproblemową efektywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z gotowymi szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, tablicami Kanban i innymi opcjami.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym, kontroli wersji i raportów wydajności, wszystko w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, w tym Google Drive, Dropbox i Microsoft OneDrive, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Pożegnaj się z niekończącymi się wątkami e-maili z ogromnymi załącznikami. Przechowywanie, przesyłanie i udostępnianie plików multimedialnych: dokumentów, obrazów, zdjęć i filmów. Odwzoruj wszystkie informacje wizualne na jednej tablicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie do udostępniania plików dla 12 osób. Od 5GB do nieograniczonego przechowywania (tak, nieograniczonego).
Bitrix24 to bezpłatna platforma do udostępniania plików i zarządzania dokumentami, używana przez osiem milionów firm. Możesz również wdrożyć Bitrix24 na miejscu, zainstalować go na własnym serwerze i w razie potrzeby zmienić kod źródłowy. Niezależnie od tego, czy wybierzesz bezpłatne lub płatne edycje, chmurę lub samodzielny hosting, otrzymujesz ten sam zestaw funkcji, takich jak aplikacje komputerowe na komputery PC i Mac, aplikacje mobilne na systemy iOS i Android, edycję online i offline, zarządzanie dokumentami z elastycznymi prawami dostępu i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Zaufali mu profesjonaliści, którzy bezpiecznie udostępniają duże ilości poufnych dokumentów na potrzeby badania due diligence, zgodności z przepisami i postępowań sądowych.
W pomieszczeniach danych Firmex przeprowadza się więcej transakcji, badań i zgodności. Dzięki temu, że rocznie otwieranych jest ponad 15 000 nowych pomieszczeń, tysiące firm zarządza bardzo wrażliwymi projektami i procesami za pomocą Firmexu. Solidne i bezpieczne data roomy, wraz z cenioną w branży obsługą klienta, dają kontrolę nad najważniejszymi dokumentami. Firmexs posiada unikalną na rynku elastyczną ofertę cenową, obejmującą nieograniczony abonament na korzystanie z data roomu lub wycenę transakcji za pojedyncze użycie. Zgodność z normami SOC 2 (kontrole systemowe i organizacyjne), RODO, HIPAA (Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). SSO (jednokrotne logowanie), API i Redaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Firmex Virtual Data Room

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Bynder to oparte na chmurze rozwiązanie dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi za pomocą jednego centralnego portalu.
Bynder to prosty sposób na zarządzanie i dystrybucję Twoich cyfrowych zasobów w chmurze. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach i typach plików. Za pomocą rozwiązania DAM firmy Bynder na czele swojego stosu technologii marketingowych, marki mają pełną kontrolę nad swoim marketingiem marki poprzez jeden centralny portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Wiele pokojów danych i wielu odbiorców dla Twoich transakcji. Prosta, ale bezpieczna i zapewniająca zgodność. Brak konieczności szkolenia. Rozpoczęcie pracy w kilka minut.
Digify zapewenia bezpieczne wirtualne pokoje danych, które są łatwe w użyciu, a ich założenie zajmuje tylko kilka minut. Tysiące firm oszczędza czas używając Digify do dzielenia się poufnymi dokumentami z partnerami, klientami, inwestorami. Rozwiązanie łączy w sobie bezpieczeństwo dokumentów, zautomatyzowane możliwości znakowania wodnego i śledzenia plików w przystępnej cenie. Laureat międzynarodowych nagród, w tym w znanym konkursie bezpieczeństwa RSA Innovation Sandbox, Digify był opisywany w ponad 60 publikacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digify

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Udostępniaj i przechowuj wszystkie swoje pliki w jednym miejscu – bezpłatnej przestrzeni roboczej Pumble. Udostępniaj pliki dowolnego typu – audio, wideo, dokumenty, obrazy, zrzuty ekranowe – i wróć do nich, gdy tylko administrator lub nowy współpracownik będzie ich potrzebować. Każda osoba w rozmowie, w której dodano plik, może otworzyć plik, udostępnić go innej rozmowie lub pobrać na swoje urządzenie. Odwiedź centrum pomocy Pumble, aby dowiedzieć się więcej o udostępnianiu i przechowywaniu plików i poznać wszystkie funkcje Pumble. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Rozwiązanie VDR i zarządzania dokumentami firmy CapLinkeds to najlepszy sposób na bezpieczne udostępnianie i śledzenie wszystkich informacji.
CapLinked to jedno z wiodących w branży rozwiązanie do zarządzania wirtualnymi danymi i dokumentami, dzięki czemu ograniczone bezpieczeństwo, dostęp spoza biura i frustrujące ograniczenia indeksowania odchodzą w przeszłość. Poznaj elastyczność, jaką daje możliwość bezpiecznego dostępu do informacji z dowolnego miejsca na dowolnej platformie lub urządzeniu, a także posiadanie pełnego interfejsu API wraz z kluczami prywatnymi dla programistów. Rozpocznij pracę z najlepszym narzędziem do zarządzania prawami cyfrowymi i badania due diligence w ciągu kilku minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CapLinked

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Imprima VDR to zorientowana na użytkownika, zgodna z normami ISO i obsługiwana w trybie 24/7/365 platforma wirtualnego data roomu do przeprowadzania złożonych transakcji biznesowych.
Imprima Virtual Data Rooms to wysoce bezpieczny, niezawodny i łatwy w obsłudze wirtualny data room. Zapewnia on internetowy sejf na dokumenty, który pomaga klientom zachować poufność dokumentów o znaczeniu krytycznym i komunikacji podczas każdej transakcji. Cały proces i wszyscy pracownicy posiadają certyfikat ISO/IEC 27001:2013 – najnowszy i najbardziej kompleksowy certyfikat bezpieczeństwa dla dostawców wirtualnych data roomów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Imprima Virtual Data Rooms

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
eFax Corporate® zastępuje potrzebę posiadania sprzętu faksowego i pozwala pracownikom bezpiecznie wysyłać i odbierać faksy online, z dowolnego urządzenia.
eFax Corporate, bezpieczna usługa faksowania w chmurze zgodna z HIPAA, eliminuje nakłady inwestycyjne związane z urządzeniami faksującymi i zmniejsza wydatki do niskich kosztów operacyjnych. Wysyłaj i odbieraj faksy online lub przez e-mail z dowolnego urządzenia, takiego jak komputer, laptop, smartfon czy tablet. Pomagają organizacjom obniżać koszty, zwiększać produktywność oraz poprawiać bezpieczeństwo i zgodność z przepisami. Używają protokołu TLS, AES 256-bitowego szyfrowania i bezpiecznego interfejsu API faksu, aby zintegrować się z istniejącymi aplikacjami. Dostępne również BAA (umowa o współpracy handlowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: eFax

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Polska Produkt lokalny
Z FORDATA VDR przeprowadzisz online Due Diligence i transakcję M&A, udostępniając poufne dokumenty inwestorom , doradcom, zachowując pełną kontrolę i bezpieczeństwo.
Jesteśmy zaufanym dostawcą virtual data room w Europie. FORDATA to nie tylko platforma do bezpiecznego udostępniania poufnych dokumentów. Nasza wiedza i realizacja ponad 1200 projektów zdobyły uznanie i poparcie inwestorów, doradców oraz prawników. Współpracuje z liderami branży, w tym z największymi firmami doradczymi, kancelariami prawnymi, bankami i funduszami PE/VC (kapitał prywatny / fundusz podwyższonego ryzyka). Chcemy, aby każda Twoja transakcja przebiegała dokładnie tak, jak planujesz. Korzystając z naszych usług, obiecujemy komfort pracy, spokój ducha i absolutne bezpieczeństwo. #FORDATAteam jest dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: FORDATA VDR

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Filemail to bezpieczne rozwiązanie do przesyłania plików w chmurze. Zgodność z szeregiem mandatów, ścieżki audytu, prawa administratora i dostępu.
Filemail to bezpieczne rozwiązanie do przesyłania plików w chmurze, które można wykorzystać do wysyłania plików o dowolnym rozmiarze, z nieograniczoną liczbą odbiorców, pobrań i przepustowości. Jest używany przez profesjonalistów, SMB i przedsiębiorstwa. Niektóre z naszych funkcji obejmują: 1. Możliwość wysyłania plików o dowolnym rozmiarze 2. Aplikacje na wszystkie główne platformy 3. Zgodność z szeregiem globalnych i regionalnych mandatów: GDPR, HIPAA, ISO27001, SOX, FISMA, GLBA+, GPG13 4. Prawa administratora i dostępu, powiadomienia, a także pełne ścieżki audytu Dowiedz się więcej na temat produktu: Filemail

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Filestack to najlepsza usługa wysyłania, przekształcania i dostarczania plików dla programistów.
Filestack oferuje szeroki zakres usług i narzędzi do zarządzania plikami i dostarczania treści. Interfejsy API i integracje interfejsu użytkownika ułatwiają przesyłanie, zmienianie i wysyłanie plików, a skalowalna infrastruktura umożliwia uzyskanie wysokiej wydajności i dostępu z dowolnego miejsca na świecie. Usługi Filestack są idealne dla firm i osób prywatnych, które muszą zarządzać dużymi ilościami treści i zapewniać szybkie, niezawodne dostarczanie tych treści swoim użytkownikom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestack

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Remote Access Plus to bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które pozwala zdalnie zarządzać komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Remote Access Plus to bezpieczne i wszechstronne rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla przedsiębiorstw, które pomaga administratorom systemów i technikom helpdesk w diagnostyce komputerów z systemem Windows, Mac i Linux z centralnej lokalizacji. Rozbudowane narzędzia, takie jak zaawansowane zdalne udostępnianie pulpitu, zdalny wiersz poleceń, rejestr, Wake on LAN, zdalne wyłączanie, menedżer plików i wiele innych umożliwia elitarną pomoc zdalną i znacznie skraca czas diagnostyki z dni do minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Remote Access Plus

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
WoodWing Swivle to rozwiązanie do udostępniania plików w chmurze i zarządzania plikami, znane z intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych.
WoodWing Swivle to rozwiązanie do udostępniania plików, znane z intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych. Idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych, producentów i marek, które chcą przechowywać, zarządzać i udostępniać swoje pliki cyfrowe w markowym portalu internetowym z różnymi poziomami dostępu. Wartość dodana: szybkie wyszukiwanie i udostępnianie plików, funkcje współpracy, wszechstronne meta-tagi i wiele innych. Już dziś rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny – nie potrzebujesz karty kredytowej. Przykład: https://coffee.swivle.cloud/ Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Swivle

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Wysyłaj duże pliki: szybko, łatwo i bezpiecznie: Przesyłaj zdjęcia, filmy i duże pliki o rozmiarze do 200 GB na jeden transfer do swoich kontaktów.
Wysyłaj duże pliki - to szybkie, łatwe i bezpieczne: Przesyłaj swoje zdjęcia, filmy i duże pliki do 200 GB na jeden transfer do swoich kontaktów. TransferNow to bezpieczna platforma do wysyłania i udostępniania zdjęć, filmów z wakacji, ulubionej muzyki, a także dokumentów osobistych i zawodowych. Zabierz swoje pliki ze sobą wszędzie i podziel się nimi łatwo ze swoimi przyjaciółmi, współpracownikami i rodziną, abyście wszyscy mieli szybki dostęp do tych samych informacji! Dowiedz się więcej na temat produktu: TransferNow

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Globalny produkt, który zapewnia współpracę, udostępnianie plików, synchronizację i wszystkie powiązane usługi dla twojej firmy. Każde urządzenie, gdziekolwiek.
Twoje informacje, zawsze i wszędzie. Poradź sobie z niezliczonymi wyzwaniami, przed którymi stajesz każdego dnia w zarządzaniu swoim cyfrowym światem. Zajmuje to dużo czasu i zasobów, więc pozwól Syncplicity wykonać ciężką pracę, zapewniając dostęp do informacji we wszystkich zespołach, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Twój przepływ pracy, twój sposób pracy. Gotowa integracja z Salesforce, Office, Outlook, Adobe… Dowiedz się więcej na temat produktu: Syncplicity

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Rozwiązanie nowej generacji Managed File Transfer, EDI Application Integration do zarządzania transferem plików z obsługą funkcji bezpiecznego przesyłania wiadomości.
ArcESB dostarcza narzędzia do pełnej i łatwej automatyzacji procesów o krytycznym znaczeniu dla biznesu, dzięki czemu jest wystarczająco mocny, aby sprostać złożonym wyzwaniom MFT (zarządzany transfer plików) i wystarczająco elastyczny, aby móc je skalować w miarę rozwoju potrzeb. Funkcje obejmują certyfikat Drummond AS2 od 2004 r., rozszerzalny transfer plików zarządzanych z funkcjami bezpiecznego przesyłania wiadomości, w tym SFTP, FTPS, FTP, OFTP oraz interaktywne mapowanie i tłumaczenie między EDIFACT, X12, IDoc (SAP), XML, JSON, CSV. ArcESB jest całkowicie bezpłatny do użytku przy pojedynczym połączeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CData Arc

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Synchronizacja w czasie rzeczywistym
  • Przeciągnij i upuść
  • Szyfrowanie
  • Dostęp mobilny
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Przechowywanie dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie treścią