Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 456 w
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie do udostępniania plików dla 12 osób. Od 5GB do nieograniczonego przechowywania (tak, nieograniczonego). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma do udostępniania plików i zarządzania dokumentami, używana przez osiem milionów firm. Możesz również wdrożyć Bitrix24 na miejscu, zainstalować go na własnym serwerze i w razie potrzeby zmienić kod źródłowy. Niezależnie od tego, czy wybierzesz bezpłatne lub płatne edycje, chmurę lub samodzielny hosting, otrzymujesz ten sam zestaw funkcji, takich jak aplikacje komputerowe na komputery PC i Mac, aplikacje mobilne na systemy iOS i Android, edycję online i offline, zarządzanie dokumentami z elastycznymi prawami dostępu i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Bynder to oparte na chmurze rozwiązanie dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi za pomocą jednego centralnego portalu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
Bynder to prosty sposób na zarządzanie i dystrybucję Twoich cyfrowych zasobów w chmurze. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach i typach plików. Za pomocą rozwiązania DAM firmy Bynder na czele swojego stosu technologii marketingowych, marki mają pełną kontrolę nad swoim marketingiem marki poprzez jeden centralny portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
WoodWing Swivle is a Cloud Brand File Management solution known for its intuitive interface and fully-branded online portals. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Swivle
WoodWing Swivle is a Digital Asset Management solution known for its intuitive interface and fully-branded online portals. Perfect fit for creative agencies, manufacturers or brands who'd like to store, manage and share their digital files in branded online portal with different access levels. Added value: quick file search and sharing; collaboration features; comprehensive meta tagging, and more. Start your 14 day free trial today - no credit card needed! Example: https://coffee.swivle.cloud/ Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Swivle

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Drive

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Start a free trial!
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dropbox Business

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace provides flexible storage options so you will always have enough space for your files. Store any and every file. Access files any time, anywhere from your desktop and mobile devices. Use shared drives to store your team’s work in secure, easy-to-manage shared spaces. Any files added to shared drives are owned collectively by the team, so everyone stays up to date. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Workspace

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft 365

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDrive

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft SharePoint

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Easily share files with both internal teams and external partners, while securing sensitive content and protecting IP.
Easily share files with both internal teams and external partners, while securing sensitive content and protecting IP. Watermark confidential files or set granular permissions so only the right people can view, download, or edit content. Dowiedz się więcej na temat produktu: Box

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
On monday.com is a platform where teams share files and communicate in context on everything from simple tasks to complex portfolios.
monday.com Work OS is a collaborative platform that allows teams to share and discuss files in the context of their projects. Because monday.com integrates with G-Suite, Microsoft, and Adobe Creative Cloud, you can easily keep track of all of your team's work in one centralized location. Then set up customized automations to alert team members when changes are made to streamline your feedback process. The smart way to manage a team, monday.com is your answer to effortless efficiency. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data.
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeTransfer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z gotowymi szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, tablicami Kanban i innymi opcjami.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardow ych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym, kontroli wersji i raportów wydajności, wszystko w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, w tym Google Drive, Dropbox i Microsoft OneDrive, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Join.Me

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workplace from Meta

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Dowiedz się więcej na temat produktu: iCloud

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. Dowiedz się więcej na temat produktu: eFileCabinet

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Pożegnaj się z niekończącymi się wątkami e-maili z ogromnymi załącznikami. Przechowywanie, przesyłanie i udostępnianie plików multimedialnych: dokumentów, obrazów, zdjęć i filmów. Odwzoruj wszystkie informacje wizualne na jednej tablicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yammer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. Dowiedz się więcej na temat produktu: dotloop

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Self-hosted secure file exchange and collaboration technology combining easy cross-platform interfaces with ultimate control over data.
Nextcloud Hub is the most popular self-hosted file sync & content collaboration platform. Nextcloud combines the convenience and ease of use of public clouds with the security, privacy & control business needs. Our 100% open source self-hosted solution quickly deploys & integrates deep in existing storage and user directories, delivering easy collaboration on the go to your users. It is extensible with over 200 first and third party apps from our ecosystem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nextcloud

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
IDrive protects all your PCs, Macs, mobile devices and servers into one cloud backup account.
IDrive Backup is a versatile solution that allows users to backup an unlimited number of devices into one account, including PCs, Macs, mobile devices, and servers. IDrive offers backup plans for consumers, small businesses, and enterprises of any size, giving users peace of mind that their data is protected and recoverable at all times. Dowiedz się więcej na temat produktu: IDrive

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral Video

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Dowiedz się więcej na temat produktu: Citrix ShareFile

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Web conferencing, instant messaging, file sharing and mor
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Dowiedz się więcej na temat produktu: Flock

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Hightail lets you send large files securely, making sharing content easy for both you and your recipients.
Share and transfer large files, up to 25GB each, to anyone easily with Hightail. Features such as encryption, access code setting, recipient verification and expiration date configuration keeps your files secure, while notifications ensure your files have been delivered. You can also collect files from guests with our Uplink add-on, a personalized URL for others to transfer files to you without needing an account. Hightail is the simple file sharing solution for both you and your recipients. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hightail

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glasscubes

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) enabling powerful file sharing and compliance for millions of users.
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) that specializes in compliance, governance, data leak protection, workflow automation, and digital rights management. With public, private, and hybrid cloud solutions for file sharing, sync, and mobile access, FileCloud supports millions of users around the world, including top Global 1000 enterprises, educational and government institutions, and managed service providers. For more information, visit www.filecloud.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileCloud

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Metadata-driven document management platform that enables you to easily organize and manage all of your documents and information.
M-Files is a global leader in information management. The M-Files metadata-driven document management platform enables knowledge workers to instantly find the right information in any context, automate business processes, and enforce information control. This provides businesses with a competitive advantage and substantial ROI as they deliver better customer experiences and higher-quality work with lower risk. Dowiedz się więcej na temat produktu: M-Files

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudApp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
An online file management system that lets you create, store, organize, collaborate and share files securely.
Zoho Docs is an online file storage and management software. Save all your images, videos, files and documents & access them across all devices from anywhere and at anytime. Sync your offline files to the cloud using Zoho Docs Sync. Your data is kept secured and encrypted during transit. Share files, collaborate with your team, manage access permissions, assign tasks and get work done without hassle. You can also preview over 160 different file types without having to download them. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Docs

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Zaufali mu profesjonaliści, którzy bezpiecznie udostępniają duże ilości poufnych dokumentów na potrzeby badania due diligence, zgodności z przepisami i postępowań sądowych.
W pomieszczeniach danych Firmex przeprowadza się więcej transakcji, badań i zgodności. Dzięki temu, że rocznie otwieranych jest ponad 15 000 nowych pomieszczeń, tysiące firm zarządza bardzo wrażliwymi projektami i procesami za pomocą Firmexu. Solidne i bezpieczne data roomy, wraz z cenioną w branży obsługą klienta, dają kontrolę nad najważniejszymi dokumentami. Firmexs posiada unikalną na rynku elastyczną ofertę cenową, obejmującą nieograniczony abonament na korzystanie z data roomu lub wycenę transakcji za pojedyncze użycie. Zgodność z normami SOC 2 (kontrole systemowe i organizacyjne), RODO, HIPAA (Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). SSO (jednokrotne logowanie), API i Redaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Firmex Virtual Data Room

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
MangoApps is a modern intranet platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is an intranet platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and keep all your people on the same page, from wherever they are. Our modern, user-friendly intranet serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to find the files, colleagues, and information they need without any roadblocks. Dowiedz się więcej na temat produktu: MangoApps

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Web-based storage solution with secure data transfer and iron-clad encryption that keeps your documents safe.
pCloud Business - Secure Cloud Storage Solution for Any Company - One place to store, sync and collaborate on your business files with your colleagues - 1 TB storage and pCloud Crypto now included for each user in the Business Account - Share your business documents securely with colleagues, partners and clients - Easy to use tools designed to help you control and optimize your workflow You can try pCloud Business - Free for 30 days Dowiedz się więcej na temat produktu: pCloud Business

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Udostępniaj i przechowuj wszystkie swoje pliki w jednym miejscu – bezpłatnej przestrzeni roboczej Pumble. Udostępniaj pliki dowolnego typu – audio, wideo, dokumenty, obrazy, zrzuty ekranowe – i wróć do nich, gdy tylko administrator lub nowy współpracownik będzie ich potrzebować. Każda osoba w rozmowie, w której dodano plik, może otworzyć plik, udostępnić go innej rozmowie lub pobrać na swoje urządzenie. Odwiedź centrum pomocy Pumble, aby dowiedzieć się więcej o udostępnianiu i przechowywaniu plików i poznać wszystkie funkcje Pumble. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
GoAnywhere MFT is an enterprise-ready managed file transfer solution that allows you to simplify, encrypt and automate file transfers.
GoAnywhere MFT is an award-winning managed file transfer software which secures, automates and logs all file transfer activity using a centralized enterprise-level approach. This solution can save you time & money, improve security and help meet compliance requirements. **Winner of 2017 Cybersecurity Excellence Award for Secure File Transfer** Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAnywhere MFT

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Tresorit is the end-to-end encrypted file sync and sharing solution which safeguards confidential information by design.
Tresorit is an end-to-end encrypted file sync and sharing solution designed to safeguard sensitive content. Unlike other public cloud vendors, Tresorit has no access to user files, which ensures maximum confidentiality. - Files are protected from the moment you upload them to the cloud, until they reach the intended recipient. - Tresorit provides a digital workspace where your highly sensitive documents remain safe. - Manage and oversee all users and their data with powerful control options. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tresorit

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Rozwiązanie VDR i zarządzania dokumentami firmy CapLinkeds to najlepszy sposób na bezpieczne udostępnianie i śledzenie wszystkich informacji.
CapLinked to jedno z wiodących w branży rozwiązanie do zarządzania wirtualnymi danymi i dokumentami, dzięki czemu ograniczone bezpieczeństwo, dostęp spoza biura i frustrujące ograniczenia indeksowania odchodzą w przeszłość. Poznaj elastyczność, jaką daje możliwość bezpiecznego dostępu do informacji z dowolnego miejsca na dowolnej platformie lub urządzeniu, a także posiadanie pełnego interfejsu API wraz z kluczami prywatnymi dla programistów. Rozpocznij pracę z najlepszym narzędziem do zarządzania prawami cyfrowymi i badania due diligence w ciągu kilku minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CapLinked

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Wimi is the most user-friendly and comprehensive project management tool for SMBs.
Wimi is a project management tool that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical PM software by enabling teams to track everything they're working on. With messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing, Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter on projects. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wimi

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartVault

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Dowiedz się więcej na temat produktu: Droplr

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
eXo enables organizations to solve critical business challenges with a secure Enterprise File Sharing and Content Management features.
eXo Platform provides secure Enterprise File Sharing and Content Management features. eXo Platform¿s file sharing capabilities allow users to exchange different types of content using the built-in chat application, mentions and document libraries. eXo Platform allows organizations to move beyond a traditional intranet to a digital workplace that brings people and resources together to solve critical business challenges and build a strong corporate culture. Dowiedz się więcej na temat produktu: eXo Platform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
An on-premise solution that provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional.
Cerberus FTP Server provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional. Supporting SFTP, FTP/S, and HTTP/S, Cerberus is able to authenticate against Active Directory and LDAP, run as a Windows service, has native x64 support, includes a robust set of integrity and security features and offers an easy-to-use manager for controlling user access to files and file operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cerberus FTP Server

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Eliminate the monotony of back-and-forth emails. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster.
Eliminate the monotony of back-and-forth emails and inefficient systems when gathering client information. Get hours back each week as FIleInvite handles the most time-consuming work for you. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster. Set a due date and send an Invite. Your clients receive an email with a link to their own secure client portal, they're then guided through an intuitive portal experience where they can action your requests. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileInvite

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
The Cleo Integration Cloud keeps ad hoc file sharing easy while allowing for complete control and visibility across all of your data.
The Cleo Integration Cloud includes secure file sharing that is easy to use, provides complete control and visibility to all of your data, and seamlessly integrates with your existing file transfer and B2B integration processes. Cleo enables secure file sharing, secure messaging, and secure managed file transfer on a single platform that eliminates tedious manual management, shores up security risks, and enables faster and more-informed decision-making for deeper business intelligence and Dowiedz się więcej na temat produktu: Cleo Integration Cloud

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
Branded File Sharing & Digital Asset Management & in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Filecamp is a cloud-based File Sharing solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, admin-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your file-sharing solution matches your brand guide. More than 1500 brands from all over the world trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Szyfrowanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej