Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie POS na iPada

Oprogramowanie POS na iPada umożliwia sprzedawcom detalicznym, restauracjom i barom zarządzanie operacjami w punktach sprzedaży, w tym zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie płatności, śledzenie zapasów i raporty sprzedaży na tabletach mobilnych.

Sprzedawaj, zarządzaj i pokazuj swoje produkty z dowolnego miejsca dzięki rozwiązaniu Lightspeed iPad POS.
Przygotuj sprzedaż detaliczną na przyszłość dzięki systemowi punktów sprzedaży Lightspeed i jego funkcjom, takim jak płatności zbliżeniowe, wielokanałowe programy lojalnościowe i zaawansowane rozwiązanie eCommerce. Dzięki POS (punkt sprzedaży) Lightspeed na iPadzie kasy mogą być wszędzie; klienci mogą uzyskać więcej informacji, dokonać płatności i dołączyć do programu lojalnościowego na miejscu dzięki mobilnemu, połączonemu przepływowi pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Konta klientów
  • Raporty sprzedaży
  • Śledzenie zapasów
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie tabelami
  • Zarządzanie rabatami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Program lojalnościowy
Darmowy Cloud POS dla kawiarni i sklepów, który zapewnia zarządzanie zapasami, program lojalnościowy, elektroniczne paragony i komunikację z klientami.
Loyverse to rozwiązanie Point of Sale zaprojektowane, aby pomóc barom, restauracjom, sklepom detalicznym, kawiarniom i innym osobom śledzić stany magazynowe, drukować etykiety z kodami kreskowymi, wystawiać paragony, wizualizować analizy sprzedaży i nie tylko za pomocą scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. Platforma umożliwia kierownikom sklepów obliczanie godzin pracy pracowników, przenoszenie zapasów między sklepami oraz przetwarzanie płatności. Umożliwia także administratorom śledzenie historii zakupów klientów i konfigurowanie programów lojalnościowych w celu nagradzania ofertami lub punktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loyverse POS

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Konta klientów
  • Raporty sprzedaży
  • Śledzenie zapasów
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie tabelami
  • Zarządzanie rabatami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Program lojalnościowy
Chmurowy punkt sprzedaży iPada ze zintegrowaną stroną internetową i sklepem mobilnym dla klienta końcowego, umożliwiającym zakupy online.
Bindo to w pełni mobilny, oparty na chmurze system POS na iPadzie, który natychmiast daje sklepowi dostęp do e-commerce w trybie online. Wykonujemy za Ciebie wszystkie ciężkie prace. Zeskanujesz kod kreskowy, a my poinformujemy Cię, jaki to produkt. Dodajesz klienta, my śledzimy jego lojalność. Gdy brakuje Ci produktu, utworzymy zamówienie. Bindo to coś więcej niż tylko POS, to całościowe rozwiązanie dla handlu detalicznego, które organizuje sklep i napędza wyniki finansowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindo POS

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Konta klientów
  • Raporty sprzedaży
  • Śledzenie zapasów
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie tabelami
  • Zarządzanie rabatami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Program lojalnościowy
Arryved to mobilny, uniwersalny system, który służy do sprzedaży i zarządzania usługami. Został stworzony z myślą o dynamicznie rozwijających się barach, pubach i restauracjach.
Arryved to cieszący się zaufaniem, kompleksowy system POS dla lokali gastronomicznych, rozrywkowych, muzycznych i turystycznych. Stworzony przez ekspertów i entuzjastów branży, elastyczny system Arryved ułatwia obsługę, dzięki czemu personel może poświęcać więcej uwagi gościom. Dodatkowo, dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcji, które można dostosować do potrzeb, sprzedawcy mają swobodę eksperymentowania i określania, co jest najlepsze z punktu widzenia rozwoju firmy. Arryved oferuje przejrzyste ceny i doskonałą obsługę klienta przez siedem dni w tygodniu, co świadczy o zaangażowaniu w proces skalowania dobrze prosperujących firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arryved

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Konta klientów
  • Raporty sprzedaży
  • Śledzenie zapasów
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie tabelami
  • Zarządzanie rabatami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Program lojalnościowy
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Obsługa kart kredytowych
  • Konta klientów
  • Raporty sprzedaży
  • Śledzenie zapasów
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie tabelami
  • Zarządzanie rabatami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Program lojalnościowy