Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

CRM na MAC

Oprogramowanie CRM na Mac umożliwia unifikację procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta w całej firmie na platformie Mac. Aplikacje do zarządzania relacjami z klientami pomagają zarządzać istniejącymi i potencjalnymi klientami z wykorzystaniem lejka sprzedażowego, planować follow-upy i finalizować więcej transakcji. Powiązane kategorie obejmują oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, programy CRM online, CRM dla branży finansowej, programy dla firm budowlanych oraz CRM dla nieruchomości.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: CRM na MAC

Wyniki: 12 w

Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Zoho dla komputerów Mac wspiera globalną sieć ponad 250 000 firm każdej wielkości konwertować więcej potencjalnych klientów i angażować się w interakcje z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho dla użytkowników Mac i iOS wspiera globalną sieć ponad 250 000 firm w 180 krajach w celu konwertowania jeszcze większej liczby leadów, nawiązywania kontaktu z klientami i zwiększenia ich przychody. Najważniejsze funkcje to zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzacja przepływu pracy, wspomagany SI asystent konwersacyjny, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, wsparcie klienta, analityka i raportowanie oraz bezproblemowa integracja z ponad 500 popularnymi aplikacjami stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin obsługuje system macOS Monterey, dzięki czemu wszystkie zadania można wykonywać bez wysiłku. Z czystym zamiarem bycia prostym, Bigin jest wyposażony w odpowiednie funkcje, przyjazny dla użytkownika interfejs i przyjazną dla kieszeni cenę, dzięki czemu pasuje do małej firmy jak ulał. Bigin zapewnia wszystko, czego potrzebujesz - wiele potoków, wbudowaną telefonię, przepływy pracy, bezproblemowe integracje wraz ze skrótami Mac, szybką notatkę i wiele innych funkcji, dzięki którym możesz zarządzać swoimi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie CRM Pipedrive dla użytkowników Mac i iOS napędza rozwój 98 000 firm w 179 krajach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Oprogramowanie CRM Pipedrive dla użytkowników Mac i iOS napędza rozwój 98 000 firm w 179 krajach na całym świecie. To wizualne narzędzie sprzedaży pomaga zespołom pozyskiwać nowych klientów i pielęgnować relacje z obecnymi, wykorzystując funkcje oszczędzające czas i wybór wydajnych automatyzacji. Raporty pokazują, że w ciągu pierwszego roku korzystania z Pipedrive średni czas potrzebny użytkownikom na wygraną zmniejszył się średnio o 47%. Wypróbuj Pipedrive za darmo przez 14 dni i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM dla komputerów Mac i iOS, z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, na urządzenia mobilne, komputery stacjonarne i open source.
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM dla komputerów Mac i iOS, z którego korzysta osiem milionów firm. Wersje w chmurze, na urządzenia mobilne, komputery stacjonarne i open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
monday CRM umożliwia zespołom sprzedażowym zarządzanie każdym aspektem cyklu sprzedaży i danymi klientów w jednym scentralizowanym miejscu.
monday CRM, potężne oprogramowanie CRM, stanowi idealne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami z wysoce bezpiecznym i niezawodnym środowiskiem dla danych klientów i prywatności. Łatwość obsługi oznacza płynne wdrożenie i szybką adaptację w zespole. Łatwe zarządzanie relacjami z klientami dzięki skutecznym automatyzacjom, integracjom, pulpitom nawigacyjnym, konfigurowalnym przepływom pracy i wielu widokom danych. Zaoferuj swoim klientom dobrą obsługę i doświadczenie dzięki prostemu, ale potężnemu oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM na komputery Mac, używane przez małe i średnie firmy B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM na komputery Mac, używane przez małe i średnie firmy B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Do Ciebie należy jedynie pisanie e-maili, sprzedaż i kawa w przerwach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Przyjazne dla komputerów Mac rozwiązanie CRM, zaprojektowane jako jedna centralna lokalizacja do zarządzania klientami, potencjalnymi klientami, pocztą e-mail, kalendarzem, zadaniami i nie tylko.
Bądź w kontakcie ze swoimi kontaktami biznesowymi, współpracuj jako zespół i zdobądź klientów, potencjalnych klientów i innych interesariuszy wraz ze wszystkimi komunikatami, działaniami, dokumentami i plikami we wspólnej bazie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpinOffice

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Konfigurowalne raporty
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Raporty sprzedaży
  • Automatyzacja marketingu
  • Przypomnienia
  • Raportowanie/analityka
  • Baza danych kontaktowych
  • Zarządzanie zadaniami