Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do produkcji

Programy do produkcji pomagają producentom w spełnianiu oczekiwań klientów za pomocą takich funkcji jak ofertowanie, prognozowanie, zamawianie, produkcja i zapewnianie jakości. Często uwzględniają one tworzenie kodów kreskowych i kontrolę inwentaryzacji zapasów, części zamiennych i sprzętu sklepowego. Narzędzia do produkcji mogą również zawierać moduły księgowe lub integrować się z systemem rachunkowości. Powiązane aplikacje można znaleźć w kategoriach programy do zarządzania produkcją, oprogramowanie MRP oraz programy do planowania produkcji.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 26 w

Evocon to oparte na chmurze rozwiązanie do monitorowania produkcji, które pomaga producentom w zarządzaniu i zwiększaniu wydajności produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evocon
Evocon, któremu ufają producenci na całym świecie to proste i łatwe w użyciu oprogramowanie OEE (ogólnej wydajności urządzeń) pomagające firmom produkcyjnym w zarządzaniu i zwiększaniu wydajności produkcji. System umożliwia zautomatyzowane zbieranie danych, ich wizualizację w czasie rzeczywistym, śledzenie przestojów, identyfikację wąskich gardeł i monitorowanie wydajności. Dzięki firmie Evocon otrzymujesz wszystkie narzędzia potrzebne do poprawy całkowitej efektywności wyposażenia i zrozumienia, co faktycznie dzieje się w produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evocon

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Przejmij kontrolę nad procesem produkcji dzięki pakietowi NetSuite: od dostawców i surowców po klientów i wyroby gotowe.
Ujednolicona platforma pakietu NetSuite zapewnia całkowity wgląd w dane niezbędne do maksymalizacji skuteczności realizowanych operacji produkcyjnych. Zarządzaj relacjami z dostawcami i automatyzuj swoje zakupy. Planowanie popytu i podaży pomaga przewidzieć przyszłe zapotrzebowanie na zapasy w oparciu o historyczne dane dotyczące popytu, informacje związane z sezonowością i prognozy na temat sprzedaży. Proces ten umożliwia też określenie najlepszego sposobu na realizację powiązanych z nim planów. Planowanie produkcji i wydajności umożliwia optymalizację procesów wytwórczych i tworzenie efektywnych harmonogramów wykorzystania maszyn. Zarządzaj zapasami z pełnym dostępem do danych przez cały cykl życia produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
Wydajne narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresie Gantta, używane przez organizacje produkcyjne na całym świecie.
Długi opis: GanttPRO to internetowe oprogramowanie produkcyjne oparte na wykresie Gantta. Platforma zapewnia pełny obraz sytuacji, aby umożliwić zespołom produkcyjnym sterowanie wszystkimi procesami projektu. Umożliwia planowanie, zarządzanie i wykonywanie pracy z biura i zdalnie. Zespoły produkcyjne używają oprogramowania GanttPRO do planowania przepływów pracy, śledzenia zadań produkcyjnych, współpracy i udostępniania projektów innym działom i interesariuszom. Dostępne są funkcje śledzenia budżetu i zarządzania zasobami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Zbieraj zamówienia z różnych kanałów sprzedaży i uruchamiaj zlecenia robocze w oparciu o zestawienia materiałowe. CECHY: Zmiana zamówienia. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wielopoziomowe zestawienia materiałowe. Wykresy Gantta. Wiele magazynów. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów >Integracja nadawcy (UPS, USPS, Fedex) Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
System ERP dla produkcji daje użytkownikowi pełny obraz jego działalności w przyjaznej dla niego platformie z integracjami z oprogramowaniem, które uwielbia.
Katana to system ERP, który umożliwia Ci wgląd w stan Twojej firmy na żywo. Funkcje obejmują zarządzanie zapasami i produkcją na żywo, monitoring partii w celu kompleksowego śledzenia, aplikację Shop Floor umożliwiającą pełną kontrolę na poziomie hali produkcyjnej, otwarty interfejs API i rosnącą sieć partnerów handlowych. Główne funkcje planowania w czasie rzeczywistym automatyzują alokację zasobów w oparciu o priorytetowe zamówienia sprzedaży i integracje z usługami e-commerce, księgowości, rozwiązaniami CRM i raportowania, aby centralizować wszystkie kluczowe operacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Aplikacja do produkcji, inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla średnich firm w wielu lokalizacjach.
Oprogramowanie do produkcji w trybie online dla średnich firm, umożliwiające śledzenie produkcji w przyjaznej dla użytkownika aplikacji z najwyższej jakości wsparciem. Zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną lub zarezerwuj demonstrację już teraz, aby w pełni wykorzystać swoją inwestycję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Creatio oferuje jedną platformę do automatyzacji produkcyjnych przepływów pracy i rozwiązań CRM bez kodu, z setkami aplikacji i dodatków OOTB (gotowe do użycia).
Creatio oferuje jedną platformę do automatyzacji przepływów pracy produkcyjnych i rozwiązań CRM bez kodu. Dzięki szerokiej gamie przepływów pracy produkcyjnych — od sprzedaży i zamówień po zarządzanie zamówieniami i łańcuchem dostaw — wspieranych przez platformę Creatio, firmy mogą łatwo połączyć różnorodne operacje w jednym środowisku cyfrowym i wprowadzać innowacje 10 razy szybciej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Intellect zapewnia konfigurowalne i elastyczne oprogramowanie QMS oparte na sztucznej inteligencji.
Oprogramowanie Intellect QMS obniża koszty jakości (CoQ), usprawnia operacje związane z jakością i zapewnia zgodność z przepisami. Aplikacje firmy są projektowane przez certyfikowanych ekspertów ds. jakości i mogą być łatwo dostosowywane za pomocą platformy bez użycia kodu, w technologii „przeciągnij i upuść”, aby dokładnie odpowiadały potrzebom biznesowym. Zapewnij swojemu zespołowi zdalny dostęp, aplikacje mobilne, dynamiczny przepływ pracy, analitykę i raportowanie dzięki nowoczesnemu i łatwemu w użyciu rozwiązaniu. Aplikacje obejmują kontrolę dokumentów, szkolenia pracowników, zarządzanie audytami, CAPA, niezgodności i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Arena PLM została zaprojektowana, aby pomóc rozproszonym zespołom i łańcuchowi dostaw w szybkim projektowaniu, opracowywaniu i dostarczaniu wysokiej jakości produktów na rynek.
Arena PLM (zarządzanie cyklem życia produktów) pomaga innowacyjnym firmom zajmującym się zaawansowanymi technologiami elektronicznymi i urządzeniami medycznymi utrzymać łańcuch dostaw na tej samej stronie. Arena umożliwia zespołom wewnętrznym i partnerom z łańcucha dostaw skuteczniejszą współpracę od wczesnego projektowania po produkcję ilościową. Gotowe do pracy integracje z systemem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) eliminują błędy i usprawniają przesyłanie informacji o produktach w celu przyspieszenia dostawy produktów. Więcej informacji można znaleźć na stronie producenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arena PLM

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązania Solid Edge w zakresie produkcji pomagają w definiowaniu i realizacji szerokiej gamy tradycyjnych i nowych procesów produkcyjnych.
Rozwiązania produkcyjne Solid Edge pomagają producentom w definiowaniu i realizacji szerokiej gamy tradycyjnych i nowych procesów produkcyjnych, w tym obróbki CNC (komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych), zagnieżdżania, cięcia, gięcia, formowania, spawania, montażu i drukowania przestrzennego. Te rozwiązania programowe działają bezpośrednio na elementach, blachach i modelach montażowych Solid Edge, zapewniając dokładne i wydajne procesy produkcyjne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solid Edge

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Zaawansowany, oparty na chmurze program do analizy strukturalnej, umożliwiający użytkownikom modelowanie, analizowanie i projektowanie złożonych struktur 3D.
SkyCiv Structural 3D to oparte na chmurze oprogramowanie do analizy strukturalnej, które umożliwia użytkownikom modelowanie, analizowanie i projektowanie złożonych struktur 3D. Działa ono całkowicie online i nie wymaga instalacji. SkyCiv Structural 3D zapewnia dobre wyniki w analizie strukturalnej online. Obejmuje ono następujące elementy: - Zaawansowana analiza: liniowa, P-Delta, przewody, wyboczenia, płyty, częstotliwość, RS; - Zintegrowane kontrole konstrukcyjne dla stali, drewna, połączeń, fundamentów, wiatru (AISC, NSD, AISI, EN, AS, CSA, BS i inne…) Dowiedz się więcej na temat produktu: SkyCiv Structural 3D

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
ion to platforma oprogramowania produkcyjnego, której inżynierowie i technicy ufają w kontekście szybkości, współpracy i widoczności w czasie rzeczywistym.
ion firmy First Resonance przyspiesza produkcję dla firm budujących krytyczne aplikacje sprzętowe. Rozwiązanie cieszy się zaufaniem producentów następnej generacji, którzy niezawodnie przenoszą części, przepływy pracy i dane poprzez produkcję. Unikalna w ion struktura danych aBOM (zestawienie gotowych materiałów) pozwala przechwycić zarówno identyfikowalność części, jak i procesów wymaganych w szybko rozwijających się firmach, wyróżniając ją na tle poprzednich generacji systemów produkcyjnych. Wypróbuj bezpłatnie na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ION

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzanie wiedzą i cyfrowe instrukcje pracy dla hali produkcyjnej.
Poka to oprogramowanie stworzone dla producentów. Wspiera dzielenie się wiedzą i diagnostykę w fabryce. Korzystając z tabletów, pracownicy mogą z łatwością uzyskać dostęp do standaryzowanej bazy wiedzy zawierającej przewodniki, procedury, ustawienia i rozwiązania związane z liniami produkcyjnymi, stacjami roboczymi i sprzętem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Poka

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Przekształcanie złożonych procesów biznesowych w przyjazne dla użytkownika aplikacje mobilne. Szybkie wdrażanie i prosta konfiguracja. Możliwość połączenia z dowolnym systemem ERP
Novacura Flow zapewnia oprogramowanie umożliwiające przekształcanie złożonych procesów biznesowych w przyjazne dla użytkownika aplikacje. Tworzenie własnych aplikacji jest tak proste jak modelowanie procesu biznesowego. Lista obsługiwanych obszarów: – obsługa techniczna, – operacje na hali produkcyjnej, – logistyka wewnętrzna, – operacje na zapasach, – planowanie/harmonogram produkcji, itp. Obszerna biblioteka gotowych przepływów pracy, które można wykorzystać we własnej firmie. Więcej informacji u przedstawiciela. Dowiedz się więcej na temat produktu: Novacura Flow

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do obsługi produkcji stało się proste. Platforma w pełni oparta na chmurze. Integracja zarządzania jakością ISO i FDA. Uzyskaj bezpłatną prezentację produktu.
Oprogramowanie do obsługi produkcji stało się proste. W pełni zintegrowane rozwiązanie ERP. Integracja zarządzania jakością ISO i FDA. Pełna platforma chmurowa. Dane w czasie rzeczywistym. Gotowość do pracy w wielu lokalizacjach. Księgowość w chmurze. Zarządzanie zapasami za pomocą kodów kreskowych, identyfikowalność partii i numerów seryjnych. Centralizacja danych z inwentaryzacji, produkcji, zakupów, planowania, wysyłki, kalkulacji kosztów i fakturowania. Planowanie zadań i przypisywanie zadań do maszyn. Łączenie zadań z listami materiałów i zamówieniami. Uproszczenie zgodności z normami ISO i FDA. Uzyskaj bezpłatną prezentację produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 ERP

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzanie danymi testowymi na potrzeby produkcji elektroniki. Zautomatyzowane zbieranie danych, pulpity nawigacyjne na żywo, raporty, analityka i nie tylko.
WATS to rozwiązanie do zarządzania danymi testowymi dla dowolnej wielkości firmy z branży elektronicznej, które zapewnia potężny wgląd w bieżące wyniki testów produkcyjnych, produktów i wersji. Pomaga poprawić proces wprowadzania nowych produktów oraz zdolność do zdalnego wsparcia w zakresie produkcji i debugowania dla globalnego łańcucha produkcyjnego Dostępne funkcje to: pulpity nawigacyjne na żywo, wydajność pierwszego przejścia, Pareto „Step-Fail”, analiza możliwości procesu, alarmowanie, SPC, moduł naprawy i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: WATS

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
MES to platforma wydajności produkcji i realizacji, która umożliwia gromadzenie i analizowanie danych.
MES (system realizacji produkcji) to platforma wydajności produkcyjnej i realizacji, która umożliwia zbieranie danych z maszyn lub całej linii produkcyjnej, analizowanie ich i wyświetlanie w przyjazny dla użytkownika sposób. Oprogramowanie MES jest wdrażane w celu zwiększenia prognostyki pracy operatorów i ułatwienia kierownikom podejmowania bardziej wnikliwych decyzji w celu szybszej i lepszej produkcji. Narzędzie MES umożliwia automatyczne pobieranie danych z maszyn, monitorowanie procesu produkcji i jej postępów w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: ANT MES

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Oparte na chmurze rozwiązanie, które umożliwia firmom usprawnienie procesów zaopatrzenia, śledzenie dostaw, udostępnianie postępów i generowanie raportów.
Matrak oferuje kompleksową widoczność łańcucha dostaw dla zespołów produkcyjnych, budowlanych i budowlanych. Globalna sieć śledzenia budownictwa Matrak została zaprojektowana specjalnie w celu wspierania i upraszczania zawiłości związanych z przenoszeniem i śledzeniem statusu materiałów od produkcji do instalacji i w dowolnym miejscu pomiędzy nimi. Matrak łączy interesariuszy za pośrednictwem platformy sieciowej opartej na chmurze, która zapewnia lepszą komunikację, widoczność i kontrolę. Oszczędność czasu i pieniędzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Matrak

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Jesteśmy ludźmi OEE. PerformOEE zapewnia Przemysł 4.0, umożliwiając kontrolę w czasie rzeczywistym, ciągłe doskonalenie i zmiany transformacyjne.
PerformOEE zapewnia kontrolę poprzez podkreślanie w czasie rzeczywistym problemów z wydajnością. Podejście „One Team” daje możliwość właściwego reagowania. W miarę jak stajesz się bardziej proaktywny, problemy są zarządzane bardziej efektywnie. PerformOEE wspiera ciągłe doskonalenie dzięki możliwości wyszukiwania „kliknij-podczas-myślenia” Big Data. Podejście „Postępuj zgodnie z danymi” określa możliwości poprawy. PerformOEE dostarcza TRANSFORM poprzez CPC (koszt na kliknięcie), łącząc konserwację prognostyczną, monitorowanie warunkowe, SI i SPC (statystyczną kontrolę procesów). Dowiedz się więcej na temat produktu: PerformOEE Smart Factory Software

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Squeaks to połączona platforma pracownicza i produkcyjna dla producentów.
Dzięki Squeaks członkowie zespołu otrzymują wiadomości i treści z wielu różnych źródeł danych w sieci, a także korzystają z nich i udostępniają je; dotyczy to maszyn, baz danych, aplikacji internetowych, systemów biznesowych i innych. Ponadto Squeaks cyfrowo przekształca tablice zarządzania wizualnego, stosując informacje umożliwiające działanie, tworząc z nich interaktywne cyfrowe płótno w czasie rzeczywistym. Pozwala to przeprowadzać owocne spotkania zespołów i sesje rozwiązywania problemów na linii produkcyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: SQUEAKS

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Audyty, kontrola dokumentów, CAPA.
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Trackmedium to comiesięczna usługa subskrypcji z modułami obejmującymi zarządzanie audytami, CAPA, kontrolę dokumentów, zarządzanie zmianami, NCM (zarządzanie niezgodnościami) i zarządzanie szkoleniami. Trackmedium umożliwia firmom tworzenie lepszych i bezpieczniejszych produktów, poprawę wydajności i osiągnięcie zgodności z normami branżowymi, w tym z normą ISO 9001, 14001 i OSHA przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackmedium QMS

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Zbuduj swój inteligentny system produkcji i montażu MES na zamówienie dzięki sprawdzonym usługom aplikacji.
Od 2010 roku OnTop MES Cloud umożliwia łatwą cyfryzację inteligentnej produkcji i montażu, oferując bezpieczne, niedrogie, przyjazne dla użytkownika i skalowalne usługi aplikacji na platformie Microsoft Azure. Osiągaj doskonałe wyniki w operacjach na hali produkcyjnej dzięki zautomatyzowanemu gromadzeniu danych, pulpitom nawigacyjnym Gemba do wizualizacji w czasie rzeczywistym oraz zautomatyzowanemu planowaniu i harmonogramowaniu opartemu na popycie. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://ontop.one/english Dowiedz się więcej na temat produktu: OnTop

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
Augmentir to jedyna na świecie platforma Connected Worker napędzana sztuczną inteligencją dla firm produkcyjnych i usługowych.
Augmentir to jedyna na świecie platforma do pracy zdalnej napędzana SI. Augmentir pomaga firmom produkcyjnym i usługowym poprawić bezpieczeństwo, jakość i produktywność pracowników pierwszej linii. Dzięki pakietowi narzędzi Augmentir opartych na sztucznej inteligencji firmy przemysłowe mogą kierować pracownikami za pomocą cyfrowych, rozszerzonych instrukcji pracy, wspierać komunikację wirtualną i scenariusze pracy zdalnej za pomocą Augmentir Remote Assist oraz wprowadzać ciągłe usprawnienia dzięki wglądowi w działalność operacyjną opartemu na sztucznej inteligencji Augmentir. Dowiedz się więcej na temat produktu: Augmentir

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
IMP SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby w obszarze produkcji w zakresie intralogistyki i optymalizuje wszystkie procesy w sposób całościowy.
IMP (platforma zarządzania logistyką wewnętrzną) SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby na hali produkcyjnej w intralogistyce firmy. Opatentowane algorytmy uwzględniają wszystkie dane w sposób całościowy i ciągły, dostosowując się do dynamicznego środowiska. Obecnie większość procesów intralogistycznych ulega złamaniu. Jednostki transportowe działają w oparciu o wiele wadliwych i niekompatybilnych systemów informatycznych pochodzących od różnych dostawców sprzętu. Operatorzy ludzcy, pojazdy ręczne i zautomatyzowane nie są zintegrowane i dlatego nie mogą być optymalizowane razem. Zmienia się to wraz z IMP firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP)

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Raportowanie/analityka
  • MES
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie dokumentami