Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla fizjoterapeutów

Programy dla fizjoterapeutów pomagają masażystom w rezerwacji wizyt, tworzeniu grafików pracowniczych i wysyłaniu przypomnień do klientów. Programy dla fizjoterapeutów często obejmują dokumentację kliniczną, notatki dotyczące pacjentów, listę płac i funkcje raportowania. Osoby szukające aplikacji dla fizjoterapeutów mogą być również zainteresowane oprogramowaniem dla salonów kosmetycznych, oprogramowaniem dla medycznych SPA i systemami dla SPA.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy dla fizjoterapeutów

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 13 w

Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie do planowania stworzone dla masażystów. Pomaga zarządzać harmonogramem, prowadzić notatki dla klientów, wysyłać przypomnienia o spotkaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zolmi
Zolmi For Massage Therapists to darmowe, łatwe w użyciu oprogramowanie do planowania i aplikacja używana przez masażystów na całym świecie. Skonfiguruj usługę w mniej niż 30 minut, bez umowy i karty kredytowej. Dzięki wielu wiodącym funkcjom, w tym przypomnieniom o spotkaniach, kreatorowi stron internetowych, rezerwacjom online, rejestrom klientów i wielu innym. Klient czatu na żywo 7 dni w tygodniu, aby pomóc w razie jakichkolwiek pytań. Stwórz swój darmowy kalendarz już dziś z Zolmi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zolmi

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt z przypomnieniami dla wszystkich salonów masażu. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje kompleksowe oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt dla salonów masażu, które pomaga zarządzać firmą i sprawia, że wyglądasz profesjonalnie. Otrzymujesz pełną stronę internetową, na której możesz prezentować swoją firmę, akceptować terminy masażu, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety i dodatki do usług, a także akceptować płatności online i na miejscu za pośrednictwem systemu POS. Synchronizuj spotkania z popularnymi kalendarzami online i uzyskaj szczegółowe statystyki dotyczące Twojej firmy. Sprawdź SimplyBook.me, aby zobaczyć wszystkie dostępne funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji online dla branży urody i wellness. Nieograniczone możliwości, bez subskrypcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha
Fresha to jedyne bezpłatne oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody i wellness. Każdy otrzymuje nieograniczoną liczbę rezerwacji, lokalizacji, członków zespołu i powiadomień. Podnieś sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online dokonane bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na stronach na Facebooku i Instagramie oraz na swojej stronie internetowej. Klienci są na bieżąco z aktualizacjami dzięki automatycznym SMS-om, e-mailom i powiadomieniom w aplikacji. Fresha ma zerowe opłaty miesięczne z opcjonalnymi płatnymi funkcjami, w tym zintegrowanym przetwarzaniem płatności kartą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Zautomatyzuj rezerwowanie masaży przez klientów, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling
Podczas gdy Ty leczysz klientów zabiegami, Acuity działa na zapleczu, by sprawnie zarządzać Twoim grafikiem i wypełniać go. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity przez całą dobę, 7 dni w tygodniu przyjmuje klientów, automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności w sposób zgodny z HIPAA. Dzięki Acuity codzienne czynności przebiegają sprawniej, nawet gdy obłożenie w firmie wzrasta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt w spa i wiele więcej. Oprogramowanie Mindbody dla salonów spa ułatwia wykonywanie codziennych zadań.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojego spa w aplikacji do czasu następnej wizyty. Usprawnij pracę swojego spa dzięki automatyzacji marketingu, ustalaniu harmonogramu, zarządzaniu personelem, przetwarzaniu płatności, automatycznym przypomnieniom, raportowaniu i nie tylko. Budujesz swoją markę? Uzyskaj aplikację dostosowaną do swoich potrzeb. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania, ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym oraz przyjmować płatności za usługi.
Goldie (dawniej Appointfix) to nowoczesny terminarz, który synchronizuje się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania i ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym, dzięki czemu życie staje się odrobinę łatwiejsze. Aplikacja nadaje się dla każdej firmy z powtarzalną bazą klientów. Już dziś zastąp swój papierowy terminarz i pozwól aplikacji wysyłać przypomnienia o spotkaniach, aby klienci już nigdy nie przegapili żadnej rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goldie

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę masażu.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Diary

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
SimpleSpa to doskonałe oprogramowanie do zarządzania wizytami w trybie online, zaprojektowane z myślą o usprawnieniu działalności.
SimpleSpa to łatwa w użyciu aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie wizytami. Umożliwia klientom rezerwowanie terminów nawet wtedy, gdy użytkownik jest niedostępny. Uzyskaj więcej zarezerwowanych terminów niż wcześniej dzięki responsywnym, czystym stronom rezerwacji terminów, przyciskowi rezerwacji dla firmowej strony internetowej, przypomnieniom i potwierdzeniom e-mail, ustalaniu harmonogramu pracowników i wielu innym. Otwórz konto SimpleSpa już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimpleSpa

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Inteligentne oprogramowanie dla salonów, które poprawi obsługę klienta, przyciągnie nowych klientów i zmaksymalizuje przychody.
Formularz oceny i zgody/zwolnienia związany z COVID-19 zintegrowany z bezpłatnym umawianiem wizyt. MioSalon to internetowe oprogramowanie do zarządzania salonem Spa, które pozwala właścicielom salonów zautomatyzować codzienne czynności związane z obsługą recepcji, takie jak ustalanie harmonogramu wizyt, rezerwacja online, fakturowanie, śledzenie klientów i pracowników, zarządzanie zapasami, SMS i e-mail marketing oraz dynamiczny system opinii klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: MioSalon

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do rezerwacji z umówieniami online, zaawansowanym planowaniem i zarządzaniem klientami. Darmowa strona rezerwacyjna i automatyzacja biznesu.
EasyWeek to oprogramowanie do rezerwacji oferujące darmowe i profesjonalne plany dla różnych branż biznesowych. System zarządza umówieniami, utrzymuje bazę danych klientów, ułatwia planowanie zespołu i zarządzanie sprzedażą, oraz automatyzuje działania marketingowe. Aplikacja EasyWeek do rezerwacji jest dostępna na iOS i Android oraz łączy się z Facebookiem, Google Business, Google Maps i innymi usługami. Oprogramowanie pozwala zarządzać płacami pracowników, automatyzować powiadomienia i znacząco zwiększać rezerwacje online dzięki darmowej stronie do rezerwacji na dowolny plan. EasyWeek jest na czele innowacyjnych rozwiązań usługowych mających na celu poprawę wyników biznesowych i zwiększenie zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyWeek

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy
System rezerwacji dla przedsiębiorstw SimplyBook.me poprawia wydajność, obsługę klienta i może zwiększyć sprzedaż. Zgodność z normą ISO 27001.
Rozwiązanie korporacyjne SimplyBook.me, posiadające certyfikat ISO 27001, zapewnia konfigurowalny system zarządzania rezerwacjami z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak zarządzanie lokalizacją, niestandardowe raportowanie i integracje API. Może to poprawić wydajność, doświadczenie klienta i zwiększyć sprzedaż. Narzędzia komunikacyjne, takie jak przypomnienia e-mail i SMS, formularze rekrutacyjne i aplikacja kliencka, mogą pomóc zaangażować klientów. Skupiając się na bezpieczeństwie i zgodności z przepisami, SimplyBook.me jest godnym zaufania wyborem dla twojej firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me Enterprise

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Płatności elektroniczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Notatki SOAP
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Program lojalnościowy