Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla msp

Oprogramowanie dla MSP wspomaga dostawców usług zarządzanych, oferując zdalne skanowanie sieciowe, analizę systemów i zarządzanie zgłoszeniami różnych klientów. Scentralizowany panel kontrolny do monitorowania systemu o znaczeniu krytycznym zapewnia oszczędność czasu. Oprogramowanie dla MSP może również pomóc w rozliczeniach i fakturowaniu klientów. Dostawcy usług zarządzanych mogą również być zainteresowani oprogramowaniem do zarządzania IT, oprogramowaniem dla IT i systemami ITSM.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie dla msp

Wyniki: 27 w

NinjaRMM to zaawansowany, łatwy w obsłudze moduł RMM NinjaOne, oferujący wszystkie funkcje, elastyczność i moc, których potrzebują MSP. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaRMM to zaawansowany, łatwy w obsłudze moduł RMM (zdalne monitorowanie i zarządzanie) NinjaOne, oferujący wszystkie funkcje, elastyczność i zasilanie, których potrzebują MSP, w szybkim i łatwiejszym w obsłudze pakiecie. Scentralizowane, oparte na zasadach podejście do zarządzania stawia automatyzację w centrum strategii zarządzania punktami końcowymi, podczas gdy nowoczesny interfejs użytkownika Ninja napędza radykalne ulepszenia wydajności techników. Bez opłat za wdrożenie, proste ceny dla każdego agenta i wysoko oceniane wsparcie techniczne – NinjaRMM został stworzony z myślą o sposobie działania MSP. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Kompleksowe, skonsolidowane zabezpieczenia, które eliminują potrzebę stosowania wielu różnych rozwiązań. Szybsze lokalizowanie i reagowanie na zagrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Heimdal eXtended Detection and Response (XDR)
Heimdal XDR zapewnia kompleksowe, skonsolidowane bezpieczeństwo, eliminując potrzebę stosowania wielu różnych rozwiązań. Umożliwia zespołom ds. bezpieczeństwa wyszukiwanie i reagowanie na zagrożenia, dostarczając im 10 narzędzi bezpieczeństwa zunifikowanych w jednym pulpicie nawigacyjnym. Platforma jest wyposażona w Action Center, które pozwala na wydajne zautomatyzowane i wspomagane jednym kliknięciem działania. Rezultatem jest szybsze i dokładniejsze wykrywanie zagrożeń i reagowanie na nie, niższe koszty i lepsze wykorzystanie zasobów SecOps i IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Heimdal eXtended Detection and Response (XDR)

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Sieciowe rozwiązanie do zarządzania kluczami SSH i certyfikatami SSL/TLS dla przedsiębiorstw Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Key Manager Plus
ManageEngine Key Manager Plus to oparte na sieci Web rozwiązanie do zarządzania kluczami, które pomaga konsolidować, kontrolować, zarządzać, monitorować i audytować cały cykl życia kluczy SSH (bezpieczna powłoka) i certyfikatów SSL. Zapewnia wgląd w środowiska SSH i SSL/TLS oraz pomaga administratorom przejąć całkowitą kontrolę nad kluczami, aby zapobiec naruszeniom i problemom związanym z przestrzeganiem przepisów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Key Manager Plus

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
ManageEngine OpManager to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania siecią 5 w 1, służące do monitorowania wydajności, diagnozowania błędów i diagnostykę problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager to zintegrowana platforma zarządzania siecią, która pomaga dużym przedsiębiorstwom, dostawcom usług oraz małym i średnim firmom zarządzać centrami danych i infrastrukturą IT w sposób wydajny i efektywny kosztowo. Oferuje monitorowanie wydajności sieci, monitorowanie serwera fizycznego i wirtualnego, analizę ruchu, zarządzanie konfiguracją, zarządzanie logami zapory sieciowej i zarządzanie adresami IP. Zapewnia widok biznesowy, ostrzeżenia oparte na wiadomościach e-mail/sms, automatyzację przepływu pracy, niestandardowe raporty i połączony widok migawek Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Splashtop zapewnia zdalny dostęp i wsparcie dla profesjonalistów biznesowych oraz zespołów IT
Splashtop to wszechstronna platforma oprogramowania oferująca solidne usługi zdalnego dostępu i wsparcia zdalnego. Uznawany na całym świecie, obsługuje ponad 30 milionów klientów z każdego zakątka globu, w tym duże korporacje i małe przedsiębiorstwa. Splashtop został zaprojektowany z myślą o różnorodnych przypadkach użycia, od indywidualnych użytkowników szukających osobistego dostępu zdalnego, po profesjonalistów IT potrzebujących zaawansowanych funkcji wsparcia. Splashtop jest certyfikowany przez ISO, zgodny z SOC 2 i GDPR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Tryb MSP (usługi zarządzane) w usłudze Freshservice pomaga zapewnić rozszerzone wsparcie IT dla wielu klientów z poziomu jednej platformy.
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
NAKIVO Backup & Replication to szybkie, niedrogie i najwyżej oceniane rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii.
NAKIVO Backup & Replication to szybkie, niedrogie i najwyżej oceniane rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii dla nowoczesnej infrastruktury przedsiębiorstwa. Rozwiązanie obsługuje środowiska wirtualne, fizyczne, chmurowe i SaaS, pomagając organizacjom sprostać dzisiejszym wyzwaniom związanym z ochroną danych. NAKIVO zaufało 25 000 organizacji na całym świecie, które chronią swoje dane i zapewniają ciągłość biznesową, w tym firmy takie jak Coca-Cola, Honda, Siemens i Cisco. Dowiedz się więcej na temat produktu: NAKIVO Backup & Replication

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Przyjazny dla MSP filtr treści sieciowych opartych na DNS, który blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i próby phishingu, a także zapewnia kontrolę nad treściami internetowymi
Rozwiązanie MSP do filtrowania i zabezpieczania stron internetowych. Zaawansowane blokowanie złośliwego oprogramowania w czasie rzeczywistym. Filtr treści sieciowych opartych na DNS i warstwa zabezpieczeń sieciowych, które blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i próby phishingu, a także zapewniają kontrolę nad treściami internetowymi. Codziennie poddaje się filtrowaniu ponad 1/2 miliarda żądań DNS, identyfikuje się 100 000 iteracji złośliwego oprogramowania i obsługuje ponad 1500 MSP. Dostępne wersje w chmurze i bramie sieciowej. Zwiększ swoje bezpieczeństwo cybernetyczne już teraz. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną WebTitan już dziś (w tym pomoc techniczną). Dowiedz się więcej na temat produktu: WebTitan

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Wysoce niezawodne i łatwe w użyciu kopie zapasowe dla firm każdej wielkości. Teraz z uproszczoną licencją i aktywną ochroną przed programami typu ransomware.
Program Acronis Cyber Backup utrzymuje niskie koszty i wysoką produktywność. Zapewnia nieograniczoną skalowalność, chroni wszelkie obłożenia pracą i wykorzystuje każdą pamięć masową lub chmurę. Równoważąc wartość danych i koszty infrastruktury, rozwiązanie to oferuje wyjątkowo intuicyjną, internetową konsolę zarządzania, która ułatwia monitorowanie i planowanie tworzenia kopii zapasowych. Jednocześnie wbudowane technologie oparte na sztucznej inteligencji zapobiegają działaniom kryptominingowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acronis Cyber Backup

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zarządzaj wszystkimi swoimi klientami oraz kopiami zapasowymi Hyper-V i VMware i monitoruj ich z jednej konsoli w chmurze. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna
Altaro VM Backup for MSPs to program dostępny w ramach comiesięcznej subskrypcji stworzony specjalnie dla MSP. Umożliwia zapewnienie klientom niezawodnych wirtualnych kopii zapasowych, odzyskiwania i replikacji danych. Płać za maszynę wirtualną miesięcznie, z możliwością elastycznego ustalania własnego modelu cenowego dla klientów. Uzyskasz pełny dostęp do wszystkich funkcji dla wszystkich klientów, w tym do Replikacji, CDP, usługi natychmiastowego uruchamiania, deduplikacji, a także możliwość zarządzania wszystkimi kopiami zapasowymi z poziomu jednej centralnej konsoli. Wypróbuj za darmo przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: VM Backup

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Acronis Cyber Protect to unikatowa integracja ochrony danych z cyberbezpieczeństwem wspierana SI, w ramach jednego rozwiązania dostawcy usług.
Acronis Cyber Protect Cloud to rozwiązanie jednego dostawcy usług, które łączy w sobie funkcje tworzenia kopii zapasowych, ochrony przed złośliwym oprogramowaniem, zabezpieczeń i zarządzania, takie jak ocena słabych punktów, zarządzanie poprawkami, filtrowanie adresów URL i inne. Teraz dostawcy usług mogą wyeliminować złożoność i sprawić, aby zabezpieczenia stały się punktem centralnym ich oferty, jednocześnie zwiększając SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) zmniejszając marnotrawstwo i generując większe, cykliczne przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acronis Cyber Protect Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Comet to szybka, bezpieczna, wielofunkcyjna platforma kopii zapasowych dla dostawców usług zarządzających wymagających rozwiązania BaaS. Proste i opłacalne ceny.
Comet to szybka, bezpieczna, wielofunkcyjna platforma do tworzenia kopii zapasowych dla dostawców usług MSP, którzy potrzebują rozwiązania BaaS (kopia zapasowa jako usługa). Użytkownik kontroluje środowisko kopii zapasowych i miejsce docelowe przechowywania (lokalne, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi lub innych dostawców pamięci masowej S3). Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych obsługuje firmy w 110 krajach w 10 językach. Proste i opłacalne ceny. Brak umów. Pomoc techniczna, aktualizacje, replikacja i rebranding są bezpłatne. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comet Backup

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
PRTG Enterprise Monitor może być używany jako rozwiązanie samodzielne lub jako uzupełnienie oprogramowania RMM (do zdalnego monitorowania i zarządzania).
Paessler PRTG Enterprise Monitor zapewnia MSP (zarządzani dostawcy usług) nowe możliwości biznesowe. Oferuje scentralizowane i intuicyjne monitorowanie sieci, zarządzanie uprawnieniami w celu zwiększenia bezpieczeństwa danych, funkcje raportów dla klientów, a także łatwe aktualizacje i szybki wskaźnik ROI. Zdalne sondy, które są dołączane bezpłatnie do każdej licencji PRTG, zapewniają bezpieczne i ciągłe monitorowanie sieci zdalnych. Dzięki TLS (protokół warstwy transportowej) połączenie pomiędzy serwerem a monitorowaną siecią jest doskonale bezpieczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: PRTG Enterprise Monitor

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zintegrowane zarządzanie komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi dla dostawców usług zarządzanych (MSP).
Endpoint Central MSP to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi, które pomaga dostawcom usług zarządzanych w efektywnym zarządzaniu komputerami stacjonarnymi, serwerami, laptopami i urządzeniami mobilnymi klientów z centralnego punktu. Jest odpowiedni dla małych, średnich i dużych MSP. Desktop Central MSP jest dostępny w 2 wersjach, Free Edition i Enterprise Edition. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central MSP

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Bezpieczeństwo punktów końcowych oparte na zasadach. Narzędzia bezpieczeństwa klasy korporacyjnej, w tym Application Allowlisting, Ringfencing i Storage Control.
Aby MSP (dostawcy usług zarządzanych) mogli powstrzymać ransomware, trzeba zrobić coś więcej niż tylko wykrywać zagrożenia. ThreatLocker pomaga zmniejszyć powierzchnię ataku dzięki rozwiązaniu bezpieczeństwa punktów końcowych Zero Trust i zmienić paradygmat z blokowania tylko znanych zagrożeń na blokowanie wszystkiego, co nie jest wyraźnie znane i dozwolone. Łącząc łatwe w użyciu narzędzie Allowlisting z Ringfencingiem i dodatkowymi kontrolami, możesz wzmocnić ochronę Zero Trust i blokować ataki, zanim do nich dojdzie. Pobierz bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThreatLocker

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Uprzywilejowany menedżer haseł dla przedsiębiorstw
ManageEngine Password Manager Pro to oparte na sieci Web, uprzywilejowane rozwiązanie do zarządzania hasłami, dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw. Bezpiecznie przechowuje i zarządza poufnymi informacjami, takimi jak współdzielone hasła, dokumenty i tożsamości cyfrowe. Program Password Manager Pro to kompletne rozwiązanie do kontroli, zarządzania, monitorowania i audytu całego cyklu życia dostępu uprzywilejowanego. W jednym pakiecie oferuje trzy rozwiązania – zarządzanie kontami uprzywilejowanymi, zarządzanie zdalnym dostępem oraz zarządzanie sesjami uprzywilejowanymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Password Manager Pro

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Wielodzierżawna platforma automatyzacji sieci, która pomaga zarządzać konfiguracjami, aktualizacjami systemu operacyjnego, kopiami zapasowymi i zgodnością urządzeń zabezpieczających.
BackBox to kompletny system obejmujący wielu dzierżawców, który oferuje opartą na rolach kontrolę administracyjną i zautomatyzowane zarządzanie dostępem użytkowników dla wielu klientów. BackBox oferuje prosty sposób na inteligentną automatyzację aktualizacji i poprawek systemu operacyjnego, tworzenia kopii zapasowych, przywracania, zgodności i zarządzania wszystkimi urządzeniami w sieci poprzez scentralizowane zarządzanie zaporami, routerami, przełącznikami i urządzeniami do równoważenia obciążenia. BackBox umożliwia również automatyzację identyfikacji i raportowania wskaźników SLA (umowa o gwarantowanym poziomie usług). Dowiedz się więcej na temat produktu: BackBox

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Użytkownicy korzystają z z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT.
Docusnap: Kompleksowe rozwiązanie do dokumentacji IT Użytkownicy korzystają z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT. Oprogramowanie automatycznie dostarcza dane uzyskane w postaci map sieciowych i ponad 200 gotowych raportów. Ponadto można łatwo wykorzystać te dane do tworzenia planów awaryjnych lub instrukcji obsługi. Docusnap ułatwia czasochłonną pracę dzięki regularnym i zautomatyzowanym procesom. Oszczędzaj czas, pieniądze i zwiększ bezpieczeństwo IT dzięki najnowszym danym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docusnap

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
EventLog Analyzer to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania logami, które zapewnia wiele funkcji bezpieczeństwa na scentralizowanej platformie.
EventLog Analyzer, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania logami, zbiera, analizuje, koreluje, przeszukuje i archiwizuje dane logów z punktów końcowych, zapór sieciowych, serwerów, baz danych, aplikacji i innych. Zapewnia wgląd w aktywność sieciową, wykrywa podejrzane działania dzięki mechanizmom wykrywania incydentów, takim jak korelacja zdarzeń, wywiad o zagrożeniach i inne, łagodzi potencjalne zagrożenia i oferuje gotowe do audytu szablony raportów, które pomagają przedsiębiorstwom łatwo dostosować się do wymogów IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine EventLog Analyzer

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Monitorowanie jako usługa: PRTG Hosted Monitor zapewnia MSP nowe możliwości biznesowe.
Paessler PRTG Hosted Monitor ma specjalną architekturę, która umożliwia klientom zdalny dostęp do monitorowania; MSP (dostawcy usług zarządzanych) mogą hostować serwer PRTG w chmurze. Zdalne sondy, które są dołączane bezpłatnie do każdej licencji PRTG, zapewniają bezpieczne i ciągłe monitorowanie sieci zdalnych. Dzięki TLS (protokół warstwy transportowej) połączenie pomiędzy serwerem a monitorowaną siecią jest doskonale zabezpieczone, natomiast do monitorowania wymagany jest tylko jeden port. Dowiedz się więcej na temat produktu: PRTG Hosted Monitor

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Posiadanie prawidłowych rozliczeń od samego początku jest koniecznością dla rozwoju. Alternatywą jest ręczne wykonywanie napraw, co wiąże się z błędami i utratą dochodów.
Good Sign to platforma do zarządzania subskrypcjami i powtarzającymi się rozliczeniami, odpowiednia dla każdej firmy usługowej. Usuwa problemy związane z cenami i rozliczeniami oraz umożliwia szybkie wprowadzenie na rynek nowych usług. Najwyższa elastyczność w zakresie ustalania cen i rozliczeń dla każdego modelu biznesowego na jednej platformie. Koniec z utratą przychodów z powodu błędów i niefakturowanych usług. Zmniejszona ilość pracy ręcznej. Przepływy pieniężne są szybsze. Zapisy księgowe są automatycznie poprawiane. Łatwa integracja z istniejącymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Good Sign

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
ManageEngine PAM360 zapewnia kompletne zabezpieczenie dostępu uprzywilejowanego dla IT w przedsiębiorstwie
ManageEngine PAM360 to kompleksowe rozwiązanie zabezpieczające uprzywilejowany dostęp dla korporacyjnych zespołów IT. Umożliwia przedsiębiorstwom pełne zarządzanie dostępem uprzywilejowanym i ułatwia głęboką korelację danych dotyczących dostępu uprzywilejowanego z ogólnymi danymi sieciowymi z jednej, centralnej konsoli. Poza zapewnieniem ścisłego bezpieczeństwa dostępu uprzywilejowanego, PAM360 pomaga także firmom przejść audyty zgodności poprzez dostarczanie różnych nieszablonowych raportów zgodności, które informują o bezpieczeństwie organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine PAM360

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
OpManager MSP to wszechstronne oprogramowanie do zarządzania siecią, stworzone specjalnie dla MSP (dostawcy usług zarządzanych).
OpManager MSP to wszechstronne oprogramowanie do zarządzania siecią, stworzone specjalnie dla MSP (dostawcy usług zarządzanych). Umożliwia on dostawcom usług zarządzanych proaktywne monitorowanie wydajności, zdrowia i dostępności sieci klientów. Dzięki temu dostawcy usług zarządzanych mogą zacząć zarządzać sieciami swoich klientów z jednej, centralnej platformy. Dzięki segmentacji klientów i zaawansowanym funkcjom zarządzania użytkownikami, firmy MSP mogą łatwo monitorować i zarządzać zdalnie sieciami swoich klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager MSP

Funkcje

  • Zarządzanie patchami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Pulpit
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Konfigurowalne raporty
  • Portal samoobsługowy
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)