Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla msp

Oprogramowanie dla MSP wspomaga dostawców usług zarządzanych, oferując zdalne skanowanie sieciowe, analizę systemów i zarządzanie zgłoszeniami różnych klientów. Scentralizowany panel kontrolny do monitorowania systemu o znaczeniu krytycznym zapewnia oszczędność czasu. Oprogramowanie dla MSP może również pomóc w rozliczeniach i fakturowaniu klientów. Dostawcy usług zarządzanych mogą również być zainteresowani oprogramowaniem do zarządzania IT, oprogramowaniem dla IT i systemami ITSM.

Wyniki: 33 w
NinjaRMM to zaawansowany, łatwy w obsłudze moduł RMM NinjaOne, oferujący wszystkie funkcje, elastyczność i moc, których potrzebują MSP. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaRMM to zaawansowany, łatwy w obsłudze moduł RMM (zdalne monitorowanie i zarządzanie) NinjaOne, oferujący wszystkie funkcje, elastyczność i zasilanie, których potrzebują MSP, w szybkim i łatwiejszym w obsłudze pakiecie. Scentralizowane, oparte na zasadach podejście do zarządzania stawia automatyzację w centrum strategii zarządzania punktami końcowymi, podczas gdy nowoczesny interfejs użytkownika Ninja napędza radykalne ulepszenia wydajności techników. Bez opłat za wdrożenie, proste ceny dla każdego agenta i wysoko oceniane wsparcie techniczne – NinjaRMM został stworzony z myślą o sposobie działania MSP. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
ManageEngine OpManager to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania siecią 5 w 1, służące do monitorowania wydajności, diagnozowania błędów i diagnostykę problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager to zintegrowana platforma zarządzania siecią, która pomaga dużym przedsiębiorstwom, dostawcom usług oraz małym i średnim firmom zarządzać centrami danych i infrastrukturą IT w sposób wydajny i efektywny kosztowo. Oferuje monitorowanie wydajności sieci, monitorowanie serwera fizycznego i wirtualnego, analizę ruchu, zarządzanie konfiguracją, zarządzanie logami zapory sieciowej i zarządzanie adresami IP. Zapewnia widok biznesowy, ostrzeżenia oparte na wiadomościach e-mail/sms, automatyzację przepływu pracy, niestandardowe raporty i połączony widok migawek Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
OpManager MSP to wszechstronne oprogramowanie do zarządzania siecią, stworzone specjalnie dla MSP (dostawcy usług zarządzanych). Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager MSP
OpManager MSP to wszechstronne oprogramowanie do zarządzania siecią, stworzone specjalnie dla MSP (dostawcy usług zarządzanych). Umożliwia on dostawcom usług zarządzanych proaktywne monitorowanie wydajności, zdrowia i dostępności sieci klientów. Dzięki temu dostawcy usług zarządzanych mogą zacząć zarządzać sieciami swoich klientów z jednej, centralnej platformy. Dzięki segmentacji klientów i zaawansowanym funkcjom zarządzania użytkownikami, firmy MSP mogą łatwo monitorować i zarządzać zdalnie sieciami swoich klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager MSP

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Splashtop zapewnia zdalny dostęp i wsparcie dla profesjonalistów biznesowych oraz zespołów IT
Splashtop to wszechstronna platforma oprogramowania oferująca solidne usługi zdalnego dostępu i wsparcia zdalnego. Uznawany na całym świecie, obsługuje ponad 30 milionów klientów z każdego zakątka globu, w tym duże korporacje i małe przedsiębiorstwa. Splashtop został zaprojektowany z myślą o różnorodnych przypadkach użycia, od indywidualnych użytkowników szukających osobistego dostępu zdalnego, po profesjonalistów IT potrzebujących zaawansowanych funkcji wsparcia. Splashtop jest certyfikowany przez ISO, zgodny z SOC 2 i GDPR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Tryb MSP (usługi zarządzane) w usłudze Freshservice pomaga zapewnić rozszerzone wsparcie IT dla wielu klientów z poziomu jednej platformy.
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
NAKIVO Backup & Replication to szybkie, niedrogie i najwyżej oceniane rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii.
NAKIVO Backup & Replication to szybkie, niedrogie i najwyżej oceniane rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii dla nowoczesnej infrastruktury przedsiębiorstwa. Rozwiązanie obsługuje środowiska wirtualne, fizyczne, chmurowe i SaaS, pomagając organizacjom sprostać dzisiejszym wyzwaniom związanym z ochroną danych. NAKIVO zaufało 25 000 organizacji na całym świecie, które chronią swoje dane i zapewniają ciągłość biznesową, w tym firmy takie jak Coca-Cola, Honda, Siemens i Cisco. Dowiedz się więcej na temat produktu: NAKIVO Backup & Replication

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Przyjazny dla MSP filtr treści sieciowych opartych na DNS, który blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i próby phishingu, a także zapewnia kontrolę nad treściami internetowymi
Rozwiązanie MSP do filtrowania i zabezpieczania stron internetowych. Zaawansowane blokowanie złośliwego oprogramowania w czasie rzeczywistym. Filtr treści sieciowych opartych na DNS i warstwa zabezpieczeń sieciowych, które blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i próby phishingu, a także zapewniają kontrolę nad treściami internetowymi. Codziennie poddaje się filtrowaniu ponad 1/2 miliarda żądań DNS, identyfikuje się 100 000 iteracji złośliwego oprogramowania i obsługuje ponad 1500 MSP. Dostępne wersje w chmurze i bramie sieciowej. Zwiększ swoje bezpieczeństwo cybernetyczne już teraz. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną WebTitan już dziś (w tym pomoc techniczną). Dowiedz się więcej na temat produktu: WebTitan

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Directory-as-a-Service od JumpCloud bezpiecznie zarządza i łączy użytkowników z ich systemami, aplikacjami, plikami i sieciami.
Katalog chmurowy JumpCloud umożliwia dostawcom usług zarządzanych (MSP), wewnętrznym działom IT, VAR/dystrybutorom i zespołom DevOps bezpieczne i łatwe umożliwianie dostępu do dowolnego zasobu IT z dowolnego miejsca. Dzięki JumpCloud możesz centralnie zarządzać tożsamościami, dostępem i urządzeniami, niezależnie od tego, czy klienci pracują na systemach macOS, Windows czy Linux. Dodatkowo, wizualizuj i zarządzaj swoimi klientami z jednego Multi-Tenant Portal – koniec z logowaniem i wylogowywaniem się z instancji oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: JumpCloud Directory Platform

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Wysoce niezawodne i łatwe w użyciu kopie zapasowe dla firm każdej wielkości. Teraz z uproszczoną licencją i aktywną ochroną przed programami typu ransomware.
Program Acronis Cyber Backup utrzymuje niskie koszty i wysoką produktywność. Zapewnia nieograniczoną skalowalność, chroni wszelkie obłożenia pracą i wykorzystuje każdą pamięć masową lub chmurę. Równoważąc wartość danych i koszty infrastruktury, rozwiązanie to oferuje wyjątkowo intuicyjną, internetową konsolę zarządzania, która ułatwia monitorowanie i planowanie tworzenia kopii zapasowych. Jednocześnie wbudowane technologie oparte na sztucznej inteligencji zapobiegają działaniom kryptominingowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acronis Cyber Backup

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Zarządzaj wszystkimi swoimi klientami oraz kopiami zapasowymi Hyper-V i VMware i monitoruj ich z jednej konsoli w chmurze. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna
Altaro VM Backup for MSPs to program dostępny w ramach comiesięcznej subskrypcji stworzony specjalnie dla MSP. Umożliwia zapewnienie klientom niezawodnych wirtualnych kopii zapasowych, odzyskiwania i replikacji danych. Płać za maszynę wirtualną miesięcznie, z możliwością elastycznego ustalania własnego modelu cenowego dla klientów. Uzyskasz pełny dostęp do wszystkich funkcji dla wszystkich klientów, w tym do Replikacji, CDP, usługi natychmiastowego uruchamiania, deduplikacji, a także możliwość zarządzania wszystkimi kopiami zapasowymi z poziomu jednej centralnej konsoli. Wypróbuj za darmo przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: VM Backup

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Bezpieczeństwo punktów końcowych oparte na zasadach. Narzędzia bezpieczeństwa klasy korporacyjnej, w tym Application Allowlisting, Ringfencing i Storage Control.
Aby MSP (dostawcy usług zarządzanych) mogli powstrzymać ransomware, trzeba zrobić coś więcej niż tylko wykrywać zagrożenia. ThreatLocker pomaga zmniejszyć powierzchnię ataku dzięki rozwiązaniu bezpieczeństwa punktów końcowych Zero Trust i zmienić paradygmat z blokowania tylko znanych zagrożeń na blokowanie wszystkiego, co nie jest wyraźnie znane i dozwolone. Łącząc łatwe w użyciu narzędzie Allowlisting z Ringfencingiem i dodatkowymi kontrolami, możesz wzmocnić ochronę Zero Trust i blokować ataki, zanim do nich dojdzie. Pobierz bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThreatLocker

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Acronis Cyber Protect to unikatowa integracja ochrony danych z cyberbezpieczeństwem wspierana SI, w ramach jednego rozwiązania dostawcy usług.
Acronis Cyber Protect Cloud to rozwiązanie jednego dostawcy usług, które łączy w sobie funkcje tworzenia kopii zapasowych, ochrony przed złośliwym oprogramowaniem, zabezpieczeń i zarządzania, takie jak ocena słabych punktów, zarządzanie poprawkami, filtrowanie adresów URL i inne. Teraz dostawcy usług mogą wyeliminować złożoność i sprawić, aby zabezpieczenia stały się punktem centralnym ich oferty, jednocześnie zwiększając SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) zmniejszając marnotrawstwo i generując większe, cykliczne przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acronis Cyber Protect Cloud

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Zintegrowane zarządzanie komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi dla dostawców usług zarządzanych (MSP).
Endpoint Central MSP to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi, które pomaga dostawcom usług zarządzanych w efektywnym zarządzaniu komputerami stacjonarnymi, serwerami, laptopami i urządzeniami mobilnymi klientów z centralnego punktu. Jest odpowiedni dla małych, średnich i dużych MSP. Desktop Central MSP jest dostępny w 2 wersjach, Free Edition i Enterprise Edition. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central MSP

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Comet to szybka, bezpieczna, wielofunkcyjna platforma kopii zapasowych dla dostawców usług zarządzających wymagających rozwiązania BaaS. Proste i opłacalne ceny.
Comet to szybka, bezpieczna, wielofunkcyjna platforma do tworzenia kopii zapasowych dla dostawców usług MSP, którzy potrzebują rozwiązania BaaS (kopia zapasowa jako usługa). Użytkownik kontroluje środowisko kopii zapasowych i miejsce docelowe przechowywania (lokalne, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi lub innych dostawców pamięci masowej S3). Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych obsługuje firmy w 110 krajach w 10 językach. Proste i opłacalne ceny. Brak umów. Pomoc techniczna, aktualizacje, replikacja i rebranding są bezpłatne. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comet Backup

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
PRTG Enterprise Monitor może być używany jako rozwiązanie samodzielne lub jako uzupełnienie oprogramowania RMM (do zdalnego monitorowania i zarządzania).
Paessler PRTG Enterprise Monitor zapewnia MSP (zarządzani dostawcy usług) nowe możliwości biznesowe. Oferuje scentralizowane i intuicyjne monitorowanie sieci, zarządzanie uprawnieniami w celu zwiększenia bezpieczeństwa danych, funkcje raportów dla klientów, a także łatwe aktualizacje i szybki wskaźnik ROI. Zdalne sondy, które są dołączane bezpłatnie do każdej licencji PRTG, zapewniają bezpieczne i ciągłe monitorowanie sieci zdalnych. Dzięki TLS (protokół warstwy transportowej) połączenie pomiędzy serwerem a monitorowaną siecią jest doskonale bezpieczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: PRTG Enterprise Monitor

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Oparte na chmurze narzędzie do zarządzania IT ze zintegrowanym zarządzaniem poprawkami, zdalnym dostępem, dystrybucją oprogramowania i zarządzaniem zasobami IT.
XEOX to kompleksowe, oparte na chmurze rozwiązanie do zdalnego zarządzania i monitorowania, które obejmuje zoptymalizowane zarządzanie poprawkami, zintegrowany dostęp zdalny, płynne wdrażanie oprogramowania, zarządzanie zasobami IT i nie tylko. Umożliwia centralne zarządzanie środowiskiem IT wszystkich komputerów i serwerów w organizacji, a także śledzenie zapasów i oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: XEOX

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Uprzywilejowany menedżer haseł dla przedsiębiorstw
ManageEngine Password Manager Pro to oparte na sieci Web, uprzywilejowane rozwiązanie do zarządzania hasłami, dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw. Bezpiecznie przechowuje i zarządza poufnymi informacjami, takimi jak współdzielone hasła, dokumenty i tożsamości cyfrowe. Program Password Manager Pro to kompletne rozwiązanie do kontroli, zarządzania, monitorowania i audytu całego cyklu życia dostępu uprzywilejowanego. W jednym pakiecie oferuje trzy rozwiązania – zarządzanie kontami uprzywilejowanymi, zarządzanie zdalnym dostępem oraz zarządzanie sesjami uprzywilejowanymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Password Manager Pro

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Wielodzierżawna platforma automatyzacji sieci, która pomaga zarządzać konfiguracjami, aktualizacjami systemu operacyjnego, kopiami zapasowymi i zgodnością urządzeń zabezpieczających.
BackBox to kompletny system obejmujący wielu dzierżawców, który oferuje opartą na rolach kontrolę administracyjną i zautomatyzowane zarządzanie dostępem użytkowników dla wielu klientów. BackBox oferuje prosty sposób na inteligentną automatyzację aktualizacji i poprawek systemu operacyjnego, tworzenia kopii zapasowych, przywracania, zgodności i zarządzania wszystkimi urządzeniami w sieci poprzez scentralizowane zarządzanie zaporami, routerami, przełącznikami i urządzeniami do równoważenia obciążenia. BackBox umożliwia również automatyzację identyfikacji i raportowania wskaźników SLA (umowa o gwarantowanym poziomie usług). Dowiedz się więcej na temat produktu: BackBox

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Oparte na chmurze i lokalne rozwiązanie (FastPassCorp), które umożliwia organizacjom bezpieczną weryfikację tożsamości pracowników i użytkowników.
FastPass IVM (Identity Verification Manager) jest narzędziem dla bezpieczeństwa IT, zwłaszcza dla CISO, zwiększającym bezpieczeństwo help desk poprzez zaawansowaną weryfikację tożsamości użytkowników. Wykorzystuje dynamiczne dane, wielopłaszczyznowe metody uwierzytelniania i płynnie integruje się z ServiceNow, zapewniając solidną ochronę przed kradzieżą tożsamości. Konfigurowalne i szybkie do wdrożenia IVM jest opłacalne, znacznie zmniejszając ryzyko naruszenia danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FastPass IVM

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Total Network Inventory - rozwiązanie stworzone do przeprowadzania audytów PC.
Przedstawiamy Total Network Inventory - rozwiązanie stworzone do przeprowadzania audytów PC i zarządzania inwentarzem oprogramowania. Komputery oparte na systemach Windows, Mac OS X oraz Linux mogą być skanowane bez uprzedniego instalowania agentów - wystarczy znać hasło administratora. Możliwe jest skanowanie pojedynczych węzłów, zakresów adresów sieciowych oraz struktur Active Directory. Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Network Inventory

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Użytkownicy korzystają z z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT.
Docusnap: Kompleksowe rozwiązanie do dokumentacji IT Użytkownicy korzystają z automatycznej, kontrolowanej w czasie inwentaryzacji całej sieci IT. Oprogramowanie automatycznie dostarcza dane uzyskane w postaci map sieciowych i ponad 200 gotowych raportów. Ponadto można łatwo wykorzystać te dane do tworzenia planów awaryjnych lub instrukcji obsługi. Docusnap ułatwia czasochłonną pracę dzięki regularnym i zautomatyzowanym procesom. Oszczędzaj czas, pieniądze i zwiększ bezpieczeństwo IT dzięki najnowszym danym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docusnap

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
Kompleksowe, skonsolidowane zabezpieczenia, które eliminują potrzebę stosowania wielu różnych rozwiązań. Szybsze lokalizowanie i reagowanie na zagrożenia.
Heimdal XDR zapewnia kompleksowe, skonsolidowane bezpieczeństwo, eliminując potrzebę stosowania wielu różnych rozwiązań. Umożliwia zespołom ds. bezpieczeństwa wyszukiwanie i reagowanie na zagrożenia, dostarczając im 10 narzędzi bezpieczeństwa zunifikowanych w jednym pulpicie nawigacyjnym. Platforma jest wyposażona w Action Center, które pozwala na wydajne zautomatyzowane i wspomagane jednym kliknięciem działania. Rezultatem jest szybsze i dokładniejsze wykrywanie zagrożeń i reagowanie na nie, niższe koszty i lepsze wykorzystanie zasobów SecOps i IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Heimdal XDR

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools
EventLog Analyzer to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania logami, które zapewnia wiele funkcji bezpieczeństwa na scentralizowanej platformie.
EventLog Analyzer, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania logami, zbiera, analizuje, koreluje, przeszukuje i archiwizuje dane logów z punktów końcowych, zapór sieciowych, serwerów, baz danych, aplikacji i innych. Zapewnia wgląd w aktywność sieciową, wykrywa podejrzane działania dzięki mechanizmom wykrywania incydentów, takim jak korelacja zdarzeń, wywiad o zagrożeniach i inne, łagodzi potencjalne zagrożenia i oferuje gotowe do audytu szablony raportów, które pomagają przedsiębiorstwom łatwo dostosować się do wymogów IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine EventLog Analyzer

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Monitorowanie serwera
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie patchami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Security Tools