Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla petsitterów

Oprogramowanie dla petsitterów ułatwia firmom świadczącym usługi opieki nad zwierzętami domowymi w przyjmowaniu rezerwacji online i koordynowaniu rozliczeń z klientami dzięki narzędziom do przetwarzania płatności. Funkcje GPS pozwalają kontrolować, kiedy pracownicy docierają do klientów, a za sprawą funkcji notatek opiekunowie są w stanie przekazywać szczegółowe sprawozdania z każdej z wizyt. Oprogramowanie dla petsitterów jest powiązane z programami weterynaryjnymi i programami hodowlanymi.

Przyjazny zespół jest tutaj, aby Ci pomóc, ustalając harmonogramy dla ponad 4500 opiekunów zwierząt domowych każdego miesiąca i oferując wiodącą na rynku obsługę klienta.
Pet Sitter Plus cieszy się na całym świecie zaufaniem firm, które zajmują się opieką zwierzętami domowymi, a co miesiąc ustala harmonogramy dla ponad 4500 opiekunów zwierząt domowych. Przyjazny zespół, oferujący wiodącą na rynku obsługę klienta, bezpłatnie służy pomocą. Pet Sitter Plus oferuje wiele przydatnych funkcji, takich jak Modern Design, zaawansowane raportowanie GPS, rejestrowanie czasu, 100% dostosowanie informacji o zwierzętach domowych klienta, ustalanie harmonogramu, fakturowanie, przetwarzanie płatności kartą kredytową / ACH, masowa poczta e-mail, moduł personelu i kompleksowy portal klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pet Sitter Plus

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie fakturami
  • Spotkania cykliczne
  • Baza danych klientów
  • Portal klienta
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie personelem
Planuj spotkania, pobieraj płatności, łatwo zarządzaj klientami i prowadź kompleksową obsługę klienta w swojej firmie.
Pomaga ekspertom od zwierząt domowych skonsolidować nieporęczne, chaotyczne i irytujące systemy w jednym prostym miejscu. Łatwe planowanie, które pokazuje dostępność w czasie rzeczywistym, proste formularze do zbierania informacji, faktury i płatności — wszystko powiązane z automatyzacją. Twórz faktury, odnawialne subskrypcje i pakiety w kilka sekund i otrzymuj płatności na czas, za każdym razem. Światowej klasy narzędzia są stworzone dla obu stron relacji, a portal czatu klienta centralizuje wszystko dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie fakturami
  • Spotkania cykliczne
  • Baza danych klientów
  • Portal klienta
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie personelem
Rozwiązanie do ustalania harmonogramu w trybie online, które umożliwia właścicielom zwierząt łatwe zarządzanie informacjami o użytkowniku lub zwierzęciu oraz planowanie wizyt opiekunów zwierząt domowych.
Power Pet Sitter to wyjątkowe narzędzie do zarządzania biznesem w trybie online dla właścicieli firm, którzy chcą w jednym miejscu zarządzać ustalaniem swojego harmonogramu, personelem, klientami i zwierzętami klienta. Dzięki portalowi dla klientów, w którym klienci mogą ustalać harmonogram dla siebie i korzystać z aplikacji mobilnej, która umożliwia osobom siedzącym zameldowanie się i wymeldowanie w podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Pet Sitter

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart kredytowych
  • Zarządzanie fakturami
  • Spotkania cykliczne
  • Baza danych klientów
  • Portal klienta
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie personelem