Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy PIM

Systemy PIM pomagają firmom i detalistom zarządzać danymi produktów i tworzyć je w dowolnych kanałach. Programy PIM często obejmują narzędzia do współpracy, importu i eksportu danych, analizy oraz szczegółowego raportowania dotyczącego produktów. Firmy poszukujące oprogramowania PIM mogą być również zainteresowane oprogramowaniem do zarządzania kampaniami marketingowymi, oprogramowaniem do zarządzania aktywami cyfrowymi, menedżerami plików, programami dystrybucyjnymi, programami do automatyzacji marketingu, oprogramowaniem do zarządzania danymi produktów, narzędziami wspierającymi sprzedaż i oprogramowaniem do zarządzania produktem.

Wyniki: 15 w

Plytix jest najpopularniejszym systemem PIM na rynku wśród małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plytix
Plytix to oprogramowanie PIM (zarządzanie informacjami o produkcie). Plytix jest najpopularniejszym PIM na rynku wśród małych i średnich firm na całym świecie ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs, niską cenę i swoje podejście do onboardingu i wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plytix

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Kontainer PIM & DAM – bezpieczne, eleganckie, przyjazne dla użytkownika centrum dystrybucji danych produktowych i bank zdjęć w jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontainer
Bezpieczne, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie DAM & PIM – nowe centrum dystrybucji obrazów, filmów, zasobów i danych. Kontainer upraszcza organizację, wzbogacanie i udostępnianie plików. Konfigurowalne rozwiązania plug&play integrują się ze stosem technologicznym, dzięki czemu można udostępniać swoje zasoby na różnych platformach i kanałach – CMS, CRM, ERP, e-marketing itp. Z równą miarą funkcjonalności i projektowania UX, system jest intuicyjny w użyciu i łatwy do dostosowania do marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontainer

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Pimics to oprogramowanie PIM dostarczane jako rozszerzenie Dynamics 365 Business Central. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pimics
Pimics wprowadza na rynek koncepcję PIM-in-ERP, jako alternatywę dla głównego nurtu, uznanych rozwiązań PIM (zarządzanie informacjami o produkcie). Działa ona jako rozszerzenie Business Central i pozwala firmom zarządzać rozszerzonymi danymi produktów bezpośrednio w ich Dynamics ERP. Obejmuje to zarządzanie zasobami cyfrowymi, zapewnianie jakości danych, dziedziczenie funkcji w drzewie produktów, zmiany zbiorcze, masowy import danych od dostawców oraz zautomatyzowaną synchronizację danych z wieloma kanałami sprzedaży i marketingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pimics

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Bynder to oparte na chmurze rozwiązanie dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi za pomocą jednego centralnego portalu.
Bynder to prosty sposób na zarządzanie i dystrybucję Twoich cyfrowych zasobów w chmurze. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach i typach plików. Za pomocą rozwiązania DAM firmy Bynder na czele swojego stosu technologii marketingowych, marki mają pełną kontrolę nad swoim marketingiem marki poprzez jeden centralny portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Sales Layer to moduł PIM oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie dla informacji o produktach z szybkim wdrożeniem na rynku.
Sales Layer to moduł PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie z szybkim wdrożeniem na rynku. Sales Layer rozwiązuje problemy związane ze złożonością pól informacji o produktach, kontrolą wersji katalogowej oraz przepływem danych w łańcuchu dostaw produktów dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Dzięki scentralizowanym informacjom biznesowym z rozwiązań ERP, CRM i CMS, Sales Layer tworzy bazę danych w chmurze możliwych do udostępnienia, bezpiecznych i łatwych do zarządzania informacji katalogowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Zarządzanie informacjami o produktach zaprojektowane w celu zwiększenia wydajności, kontroli i jakości obsługi informacji o produktach.
Pimberly to potężna, oparta na chmurze platforma PIM (Product Information Management), która synchronizuje wszystkie aspekty procesów zarządzania danymi produktów. Pimberly umożliwia firmom tworzenie niesamowitych doświadczeń online dzięki bogatszym, zróżnicowanym opisom produktów. Platforma zwiększa szybkość wprowadzania produktów na rynek, ułatwia ich wprowadzanie i ekspansję zagraniczną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pimberly PIM

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Rozwiązanie OneTimePIM usprawnia zarządzanie informacjami o produktach, ułatwiając import, organizację i dystrybucję na wielu platformach.
Bezproblemowe zarządzanie informacjami o produktach za pomocą narzędzia OneTimePIM. Dzięki przyjaznemu interfejsowi użytkownik może importować, organizować i rozpowszechniać informacje na stronach sklepów internetowych, w kartach produktów, katalogach, u sprzedawców detalicznych i innych. Istotną rzeczą jest to, że producent rozwiązania zapewni bezpłatne wsparcie przy wprowadzaniu, konfigurowaniu i ciągłym szkoleniu – zapewniając pełne wykorzystanie potencjału PIM (zarządzanie informacjami o produkcie). OneTimePIM wyróżnia się specjalnie zaprojektowanymi konektorami do e-handlu i wszechstronnymi narzędziami importu i eksportu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneTimePIM

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Katana PIM to wytrzymały i elastyczny wielojęzyczny system PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) z funkcjami, które pomagają Twojej firmie w zwiększeniu wydajności.
Katana PIM to wydajny i skalowalny system, który umożliwia szybkie i bezpieczne zarządzanie wszystkimi produktami. Pomaga w konsekwentnym gromadzeniu, sprawdzaniu i publikowaniu wszystkich informacji o produktach z Twojej organizacji. Dzięki zarządzaniu dostawcami i danymi w tym systemie zawsze będziesz mieć pełny i spójny przegląd swoich produktów. Katana PIM gromadzi wszystkie Twoje produkty w jeden system i pokazuje Ci, jak kompletne są informacje o produkcie i gdzie się znajdują. Dowiedz się więcej na temat produktu: KatanaPIM

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Gepard pomaga scentralizować różnorodne dane produktowe i dostarczać zgodne z nimi treści do kanałów sprzedaży.
Gepard to platforma PIM, która pomaga w łatwym zarządzaniu katalogami danych produktów. Platforma Gepard PIM & Syndication to pojedyncze źródło prawdy do gromadzenia, zarządzania, wzbogacania i dystrybucji danych produktowych użytkowników w wymaganym formacie do różnych kanałów sprzedaży. Umożliwia markom swobodną wymianę treści marketingowych produktów i pomaga sprzedawcom detalicznym w ich wdrażaniu i dostosowywaniu w skuteczny i zautomatyzowany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gepard PIM

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Atlan to nowoczesny obszar roboczy danych z wizją umożliwienia demokratyzacji danych w organizacjach.
Atlan to nowoczesny obszar roboczy danych z wizją umożliwienia demokratyzacji danych w organizacjach, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów zarządzania i bezpieczeństwa. Różnorodni użytkownicy współczesnego zespołu danych, od inżynierów danych po użytkowników biznesowych, spotykają się, aby współpracować nad Atlan. Umożliwiając odkrywanie danych, udostępnianie kontekstu, zarządzanie, bezpieczeństwo, zespoły są w stanie zwolnić nawet 30% swojego czasu, zastępując ręczne, powtarzalne zadania automatyzacją, minimalizując zależności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Atlan

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
Gridbees Universal PIM jest niezwykle elastyczny dzięki własnemu procesowi, który pozwoli Ci wymodelować Twoje produkty do ostatniego szczegółu.
Wspieraj cyfrową transformację dzięki uniwersalnemu PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) firmy Gridbees. Niezwykle elastyczny dzięki własnemu procesowi, który pozwoli modelować produkty aż do ostatniego szczegółu. Uniwersalny PIM ze stanami magazynowymi i dostępnością w czasie rzeczywistym oraz silnikiem do promocji. Gridbees agreguje dane o klientach z heterogenicznych backendów, aby jednolicie zaopatrywać aplikacje front office w zaawansowane usługi biznesowe z doskonałym czasem reakcji, co poprawia wydajność przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gridbees

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji
eStoreContent to program typu SaaS (oprogramowanie jako usługa) zawierający wszystkie elementy potrzebne do tworzenia, dostarczania i obsługi dużych ilości treści związanych z produktami prezentowanymi na stronach internetowych.
To kompletna platforma PIM (zarządzania informacją o produkcie) do tworzenia treści e-commerce, zatwierdzania, hostingu, zarządzania oraz syndykacji treści na temat partnerów detalicznych. Automatyzacja procesów związanych z treściami internetowymi zapewnia wysoką atrakcyjność prezentacji marek na stronach sklepów internetowych i pozwala zdobyć serca klientów przeglądających cyfrowe półki. Dowiedz się więcej na temat produktu: eStoreContent

Funkcje

  • Tworzenie treści
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zapisami wzorcowymi
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Kontrola wersji