Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do pomocy zdalnej

Oprogramowanie do pomocy zdalnej pomaga specjalistom z branży IT zapewnić zdalną obsługę komputera poprzez udostępnianie ekranu, czat i monitorowanie. Oprogramowanie do zdalnego pulpitu zawiera takie funkcje jak spotkania online i narzędzia szkoleniowe, nagrania audio i wideo oraz narzędzia do rysowania. Oprócz oprogramowania do pomocy zdalnej nabywcy mogą być również zainteresowani oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami (CRM), oprogramowaniem do obsługi klienta, oprogramowaniem CRM online, narzędziami do zarządzania wiedzą, programami call center, oprogramowaniem Help Desk, oprogramowaniem do reklamacji, narzędziami do śledzenia błędów, systemami ITSM i oprogramowaniem do czatu.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do pomocy zdalnej

Wyniki: 34 w
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Licencja FixMe.IT już od 32,30 USD miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 200 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację na wielu monitorach, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, przesyłanie plików, nagrywanie sesji, raportowanie, zgodność ze starszymi systemami operacyjnymi, takimi jak Windows XP, i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
SetMe to rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które oferuje kompleksowe szyfrowanie, obsługę macOS i wiele innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: SetMe
SetMe to rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które oferuje kompleksowe szyfrowanie, obsługę macOS i wiele innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: SetMe

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Ujednolicona platforma operacji IT NinjaOne obejmuje wiele opcji zdalnego sterowania za pomocą jednego kliknięcia, a także pełen pakiet narzędzi zdalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wiodąca platforma ujednoliconych operacji IT, zapewniająca bezproblemowe, jednopanelowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi i wspierania użytkowników końcowych. Program Ninja zawiera wiele opcji bezpiecznego zdalnego sterowania za pomocą jednego kliknięcia, a także narzędzia do zdalnego zarządzania zza kulis, takie jak terminal zdalny, menedżer zadań, menedżer usług Windows, eksplorator plików i edytor rejestru. Połączenie narzędzi zdalnego wsparcia z proaktywnym monitorowaniem i innymi funkcjami stanowi kompletne rozwiązanie w zakresie wsparcia punktów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Remote Access Plus to bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które pozwala zdalnie zarządzać komputerami w dowolnym miejscu na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus to bezpieczne i wszechstronne rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla przedsiębiorstw, które pomaga administratorom systemów i technikom helpdesk w diagnostyce komputerów z systemem Windows, Mac i Linux z centralnej lokalizacji. Rozbudowane narzędzia, takie jak zaawansowane zdalne udostępnianie pulpitu, zdalny wiersz poleceń, rejestr, Wake on LAN, zdalne wyłączanie, menedżer plików i wiele innych umożliwia elitarną pomoc zdalną i znacznie skraca czas diagnostyki z dni do minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Remote Access Plus

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
RemoteCall zapewnia prostą i bezpieczną pomoc zdalną dla każdego urządzenia. Zapewniają wyjątkową obsługę, aby rozwiązywać problemy na odległość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteCall
RemoteCall to pionierski dostawca usług zdalnego wsparcia w chmurze, który zapewnia szybkie i niezawodne rozwiązanie do zdalnego wsparcia za pośrednictwem przeglądarki internetowej i sesji na żądanie. Ich produkty są powszechnie akceptowane przez wiele branż, w tym usługi finansowe, telekomunikację i produkcję. RemoteCall zapewnia wsparcie za pośrednictwem komputerów i urządzeń mobilnych, a także wsparcie wizualne za pośrednictwem kamery w smartfonie, która umożliwia udostępnianie ekranu w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteCall

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Usługa RemoteView zapewnia najprostszy sposób zdalnego dostępu i sterowania zdalnymi komputerami oraz urządzeniami mobilnymi z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteView
RemoteView to usługa umożliwiająca zdalny dostęp do komputerów i urządzeń mobilnych za pośrednictwem połączenia internetowego, niezależnie od czasu i miejsca. Możesz łatwo i bezpiecznie sterować komputerami i urządzeniami mobilnymi w czasie rzeczywistym. Wystarczy zainstalować narzędzie na zdalnych komputerach, urządzeniach z systemem Android i serwerach. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteView

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Oprogramowanie ISL Light do obsługi zdalnej umożliwia sterowanie zdalnym komputerem lub urządzeniem mobilnym. Jest to oprogramowanie wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie i konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light
ISL Light to internetowe rozwiązanie do zdalnego obsługiwania pulpitu, które umożliwia dostęp i sterowanie dowolnym komputerem z systemem Windows, Mac lub Linux w ciągu kilku sekund z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego, a także doraźną pomoc techniczną dla użytkowników urządzeń mobilnych. Wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie udostępnianie ekranu, z licencją opartą na chmurze lub lokalnie w siedzibie firmy. Bogate opcje dostosowania umożliwiają zmianę marki oprogramowania na własną tożsamość korporacyjną i zastosowanie zaawansowanych środków bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Oprogramowanie do zdalnego wsparcia TeamViewer umożliwia bezpieczne łączenie się z komputerami, dostęp do plików i aplikacji oraz współpracę.
TeamViewer w ciągu kilku sekund łączy dowolny komputer, serwer i urządzenie na dowolnej platformie. TeamViewer, dostępny w ponad 30 językach, jest doskonałym narzędziem do zdalnego pulpitu, z ponad 30 000 nowych pobrań co godzinę. Obecnie istnieje ponad 2 mld identyfikatorów TeamViewer, które mają dostęp do największej i najszybszej na świecie sieci połączeń zdalnych. Poważnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa i stawia klientów na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o ochronę ich za pomocą najnowszych technologii. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer Remote

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firmom oferować doskonałe zdalne wsparcie klienta.
Freshdesk to dział pomocy technicznej w chmurze, który umożliwia oferowanie obsługi klienta z dowolnego miejsca. Korzystając Freshdesk na laptopie lub telefonie komórkowym, możesz pomagać swoim klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu, Internetu, mediów społecznościowych, czatu na żywo, chatbotów i kanałów komunikacji, takich jak WhatsApp lub Facebook Messenger, a to wszystko z poziomu jednej platformy. Możesz zautomatyzować przepływy pracy, współpracować z kontekstem, skonfigurować wygodne opcje samoobsługowe i zintegrować je z narzędziami Zoom lub TeamViewer, aby zapewnić bezproblemową obsługę zdalną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
AnyDesk jest pionierskim i innowacyjnym dostawcą oprogramowania zdalnego pulpitu Remote Desktop i oferuje szybką, łatwą i bezpieczną zdalną pomoc techniczną.
AnyDesk jest pionierskim i innowacyjnym dostawcą oprogramowania zdalnego pulpitu Remote Desktop i oferuje szybkie, łatwe i bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, zdalnego dostępu i pracy zdalnej. Klienci obejmują zarówno duże korporacje i instytucje rządowe, jak i obiekty badawcze, małe przedsiębiorstwa i użytkowników osobistych, łączących urządzenia na całym świecie. Firma AnyDesk została założona w Stuttgarcie w Niemczech w 2014 roku i osiągnęła 500 milionów pobrań oraz ponad 100 000 klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: AnyDesk

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Splashtop zapewnia zdalny dostęp i wsparcie dla profesjonalistów biznesowych oraz zespołów IT
Splashtop to wszechstronna platforma oprogramowania oferująca solidne usługi zdalnego dostępu i wsparcia zdalnego. Uznawany na całym świecie, obsługuje ponad 30 milionów klientów z każdego zakątka globu, w tym duże korporacje i małe przedsiębiorstwa. Splashtop został zaprojektowany z myślą o różnorodnych przypadkach użycia, od indywidualnych użytkowników szukających osobistego dostępu zdalnego, po profesjonalistów IT potrzebujących zaawansowanych funkcji wsparcia. Splashtop jest certyfikowany przez ISO, zgodny z SOC 2 i GDPR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
RemotePC – szybkie, bezpieczne rozwiązanie zdalnego dostępu dla klientów indywidualnych, małych firm i przedsiębiorstw.
RemotePC to szybkie i bezpieczne rozwiązanie do zdalnego dostępu, które umożliwia konsumentom, firmom i specjalistom IT zdalny dostęp i kontrolę nad komputerami PC i Mac z dowolnego urządzenia, w tym z systemem iOS/Android. Umożliwia połączenie się ze zdalnymi komputerami, aby pracować w domu lub dowolnym innym miejscu. RemotePC umożliwia dostęp do komputerów zdalnych bezpośrednio przez internet, bez konieczności instalacji oprogramowania. Obejmuje plany dla konsumentów, małych firm i dużych przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemotePC

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Platforma katalogowa JumpCloud na nowo wyobraża sobie katalog jako kompletną platformę do zarządzania tożsamością, dostępem i urządzeniami.
JumpCloud to otwarta platforma katalogowa zapewniająca bezpieczny, płynny dostęp z dowolnego urządzenia do dowolnego zasobu, w dowolnym miejscu. Misją JumpCloud jest sprawić, by praca stała się możliwa, zapewniając prosty i bezpieczny dostęp do korporacyjnych zasobów technologicznych z dowolnego urządzenia lub dowolnej lokalizacji. Platforma katalogowa JumpCloud zapewnia działom IT, MSP, VAR / dystrybutorom, operacjom bezpieczeństwa i DevOps pojedyncze, oparte na chmurze rozwiązanie do kontrolowania i zarządzania tożsamościami pracowników, ich urządzeniami oraz stosowania zasad Zero Trust. Dowiedz się więcej na temat produktu: JumpCloud Directory Platform

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Oprogramowanie do dostępu zdalnego, które pomaga profesjonalistom IT w zapewnianiu pomocy w każdym miejscu. Dostęp automatyczny, przesyłanie plików, wiele połączeń.
Iperius Remote to oprogramowanie, które zapewnia zdalną pomoc lub zdalny dostęp w dowolnym miejscu i czasie. Gwarantuje niskie opóźnienia i szybki transfer danych, dzięki czemu praca przebiega tak sprawnie, jakby odbywała się na miejscu. Jest to łatwe w użyciu, skalowalne i bezpieczne oprogramowanie zdalne, które umożliwia połączenie się z dowolnymi urządzeniami nienadzorowanymi. Iperius Remote jest dostępne w przystępnej cenie i można je w pełni dostosować do Twojej marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Iperius Remote

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Oparte na chmurze zdalne WebRDP i WebSSH ze zintegrowanym zarządzaniem poprawkami, CMDB, dystrybucją oprogramowania, zarządzaniem siecią i wieloma innymi funkcjami.
XEOX Remote umożliwia zdalne połączenie RDP i SSH z urządzeniami z dowolnego miejsca. XEOX to oparte na chmurze rozwiązanie do zdalnego zarządzania i monitorowania, które oferuje kompleksowe funkcje, w tym zintegrowane zarządzanie aktualizacjami, CMDB i zarządzanie zapasami dla infrastruktury serwerów i klientów Microsoft Windows. Obsługuje również dystrybucję oprogramowania i zarządzanie siecią. Dowiedz się więcej na temat produktu: XEOX

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
Uprzywilejowany menedżer haseł dla przedsiębiorstw
ManageEngine Password Manager Pro to oparte na sieci Web, uprzywilejowane rozwiązanie do zarządzania hasłami, dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw. Bezpiecznie przechowuje i zarządza poufnymi informacjami, takimi jak współdzielone hasła, dokumenty i tożsamości cyfrowe. Program Password Manager Pro to kompletne rozwiązanie do kontroli, zarządzania, monitorowania i audytu całego cyklu życia dostępu uprzywilejowanego. W jednym pakiecie oferuje trzy rozwiązania – zarządzanie kontami uprzywilejowanymi, zarządzanie zdalnym dostępem oraz zarządzanie sesjami uprzywilejowanymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Password Manager Pro

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
SysTrack to rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla zespołów wsparcia IT, zapewniające jasny wgląd w środowisko i doświadczenia użytkowników końcowych.
Proaktywne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które gromadzi i analizuje dane dotyczące wszystkiego, co może mieć wpływ na doświadczenia użytkownika końcowego i produktywność firmy. SysTrack rejestruje dane, takie jak procesor, pamięć RAM, pamięć i ponad 10 000 innych punktów danych, bezpośrednio z obszaru roboczego. Są one następnie analizowane przez SysTrack i wykorzystywane przez dział IT na niezliczone sposoby, które obniżają koszty i optymalizują działania, w tym: obniżają liczbę zgłoszeń do helpdesku, identyfikują nadmiar i niedobór zasobów, obniżają MTTR (średni czas naprawy) i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów.
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Dostęp nienadzorowany
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Udostępnianie plików
  • Czat/wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Przeniesienie sesji