Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do pomocy zdalnej

Wyniki: 26 w
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Oprogramowanie ISL Light do obsługi zdalnej umożliwia sterowanie zdalnym komputerem lub urządzeniem mobilnym. Jest to oprogramowanie wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie i konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light
ISL Light to internetowe rozwiązanie do zdalnego obsługiwania pulpitu, które umożliwia dostęp i sterowanie dowolnym komputerem z systemem Windows, Mac lub Linux w ciągu kilku sekund z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego, a także doraźną pomoc techniczną dla użytkowników urządzeń mobilnych. Wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie udostępnianie ekranu, z licencją opartą na chmurze lub lokalnie w siedzibie firmy. Bogate opcje dostosowania umożliwiają zmianę marki oprogramowania na własną tożsamość korporacyjną i zastosowanie zaawansowanych środków bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
RemotePC – szybkie, bezpieczne rozwiązanie zdalnego dostępu dla klientów indywidualnych, małych firm i przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemotePC
RemotePC to szybkie i bezpieczne rozwiązanie do zdalnego dostępu, które umożliwia konsumentom, firmom i specjalistom IT zdalny dostęp i kontrolę nad komputerami PC i Mac z dowolnego urządzenia, w tym z systemem iOS/Android. Umożliwia połączenie się ze zdalnymi komputerami, aby pracować w domu lub dowolnym innym miejscu. RemotePC umożliwia dostęp do komputerów zdalnych bezpośrednio przez internet, bez konieczności instalacji oprogramowania. Obejmuje plany dla konsumentów, małych firm i dużych przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemotePC

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Ujednolicona platforma operacji IT NinjaOne obejmuje wiele opcji zdalnego sterowania za pomocą jednego kliknięcia, a także pełen pakiet narzędzi zdalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wiodąca platforma ujednoliconych operacji IT, zapewniająca bezproblemowe, jednopanelowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi i wspierania użytkowników końcowych. Program Ninja zawiera wiele opcji bezpiecznego zdalnego sterowania za pomocą jednego kliknięcia, a także narzędzia do zdalnego zarządzania zza kulis, takie jak terminal zdalny, menedżer zadań, menedżer usług Windows, eksplorator plików i edytor rejestru. Połączenie narzędzi zdalnego wsparcia z proaktywnym monitorowaniem i innymi funkcjami stanowi kompletne rozwiązanie w zakresie wsparcia punktów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Splashtop SOS to efektywne kosztowo, dobre w swojej klasie oprogramowanie do zdalnego wsparcia dla działów IT, wsparcia i helpdesków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop SOS
Splashtop SOS to najlepsze oprogramowanie do zdalnego wsparcia dla działów IT, zespołów wsparcia i helpdesków. Bezpiecznie łącz się z komputerami i urządzeniami mobilnymi użytkowników za pomocą prostego kodu sesyjnego lub nienadzorowanego dostępu w dowolnym momencie. Funkcje Splashtop SOS obejmują: + wysokowydajny dostęp zdalny, + zdalne wyświetlanie ekranów systemu iOS w czasie rzeczywistym, + zdalne sterowanie urządzeniami z systemem Android, + solidne zabezpieczenia, + przesyłanie plików, + zdalne ponowne uruchamianie i podłączanie, + licencja na technika. Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop SOS

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Remote Access Plus to bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które pozwala zdalnie zarządzać komputerami w dowolnym miejscu na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus to bezpieczne i wszechstronne rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla przedsiębiorstw, które pomaga administratorom systemów i technikom helpdesk w diagnostyce komputerów z systemem Windows, Mac i Linux z centralnej lokalizacji. Rozbudowane narzędzia, takie jak zaawansowane zdalne udostępnianie pulpitu, zdalny wiersz poleceń, rejestr, Wake on LAN, zdalne wyłączanie, menedżer plików i wiele innych umożliwia elitarną pomoc zdalną i znacznie skraca czas diagnostyki z dni do minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Remote Access Plus

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
SysTrack to rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla zespołów wsparcia IT, zapewniające jasny wgląd w środowisko i doświadczenia użytkowników końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack
Proaktywne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które gromadzi i analizuje dane dotyczące wszystkiego, co może mieć wpływ na doświadczenia użytkownika końcowego i produktywność firmy. SysTrack rejestruje dane, takie jak procesor, pamięć RAM, pamięć i ponad 10 000 innych punktów danych, bezpośrednio z obszaru roboczego. Są one następnie analizowane przez SysTrack i wykorzystywane przez dział IT na niezliczone sposoby, które obniżają koszty i optymalizują działania, w tym: obniżają liczbę zgłoszeń do helpdesku, identyfikują nadmiar i niedobór zasobów, obniżają MTTR (średni czas naprawy) i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Ponad 9 milionów użytkowników wykonuje ponad 100 milionów połączeń dziennie za pomocą systemu Impero. Łączenie ludzi, danych i urządzeń w najważniejszych miejscach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Impero Connect
Impero Connect (dawniej Netop Remote Control) to rozwiązanie do zdalnego dostępu, stworzone specjalnie z myślą o bezpieczeństwie. Obsługa dowolnego urządzenia lub serwera, od komputerów stacjonarnych i smartfonów po bardzo wrażliwe bankomaty, POS (kasy w punktach sprzedaży), inteligentne fabryki i sprzęt medyczny. Impero Connect oferuje elastyczne opcje wdrażania w środowiskach chmurowych, lokalnych i hybrydowych. Upewnij się, że organizacja może działać efektywnie i bezpiecznie, niezależnie od tego, gdzie łączą się ludzie i urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Impero Connect

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Usługa RemoteView zapewnia najprostszy sposób zdalnego dostępu i sterowania zdalnymi komputerami oraz urządzeniami mobilnymi z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteView
RemoteView to usługa umożliwiająca zdalny dostęp do komputerów i urządzeń mobilnych za pośrednictwem połączenia internetowego, niezależnie od czasu i miejsca. Możesz łatwo i bezpiecznie sterować komputerami i urządzeniami mobilnymi w czasie rzeczywistym. Wystarczy zainstalować narzędzie na zdalnych komputerach, urządzeniach z systemem Android i serwerach. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteView

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
ManageEngine PAM360 zapewnia kompletne zabezpieczenie dostępu uprzywilejowanego dla IT w przedsiębiorstwie Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 to kompleksowe rozwiązanie zabezpieczające uprzywilejowany dostęp dla korporacyjnych zespołów IT. Umożliwia przedsiębiorstwom pełne zarządzanie dostępem uprzywilejowanym i ułatwia głęboką korelację danych dotyczących dostępu uprzywilejowanego z ogólnymi danymi sieciowymi z jednej, centralnej konsoli. Poza zapewnieniem ścisłego bezpieczeństwa dostępu uprzywilejowanego, PAM360 pomaga także firmom przejść audyty zgodności poprzez dostarczanie różnych nieszablonowych raportów zgodności, które informują o bezpieczeństwie organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine PAM360

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Oprogramowanie do zdalnego wsparcia TeamViewer umożliwia bezpieczne łączenie się z komputerami, dostęp do plików i aplikacji oraz współpracę.
TeamViewer w ciągu kilku sekund łączy dowolny komputer, serwer i urządzenie na dowolnej platformie. TeamViewer, dostępny w ponad 30 językach, jest doskonałym narzędziem do zdalnego pulpitu, z ponad 30 000 nowych pobrań co godzinę. Obecnie istnieje ponad 2 mld identyfikatorów TeamViewer, które mają dostęp do największej i najszybszej na świecie sieci połączeń zdalnych. Poważnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa i stawia klientów na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o ochronę ich za pomocą najnowszych technologii. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firmom oferować doskonałe zdalne wsparcie klienta.
Freshdesk to dział pomocy technicznej w chmurze, który umożliwia oferowanie obsługi klienta z dowolnego miejsca. Korzystając Freshdesk na laptopie lub telefonie komórkowym, możesz pomagać swoim klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu, Internetu, mediów społecznościowych, czatu na żywo, chatbotów i kanałów komunikacji, takich jak WhatsApp lub Facebook Messenger, a to wszystko z poziomu jednej platformy. Możesz zautomatyzować przepływy pracy, współpracować z kontekstem, skonfigurować wygodne opcje samoobsługowe i zintegrować je z narzędziami Zoom lub TeamViewer, aby zapewnić bezproblemową obsługę zdalną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Wrike to oprogramowanie do zdalnego wsparcia z niestandardowymi formularzami wniosków, wykresami Gantta, tablicami Kanban, zautomatyzowanym raportowaniem i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zdalnego wsparcia, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Wspieraj swój zespół zdalnie, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, raportów śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym i automatycznego przypisywania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby Twoje zespoły mogły nadal korzystać z narzędzi, na których polegają każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań i aktualizacji statusu. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
AnyDesk jest pionierskim i innowacyjnym dostawcą oprogramowania zdalnego pulpitu Remote Desktop i oferuje szybką, łatwą i bezpieczną zdalną pomoc techniczną.
AnyDesk jest pionierskim i innowacyjnym dostawcą oprogramowania zdalnego pulpitu Remote Desktop i oferuje szybkie, łatwe i bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, zdalnego dostępu i pracy zdalnej. Klienci obejmują zarówno duże korporacje i instytucje rządowe, jak i obiekty badawcze, małe przedsiębiorstwa i użytkowników osobistych, łączących urządzenia na całym świecie. Firma AnyDesk została założona w Stuttgarcie w Niemczech w 2014 roku i osiągnęła 500 milionów pobrań oraz ponad 100 000 klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: AnyDesk

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Zdalne wsparcie dla komputerów klientów i korzystanie ze zdalnego dostępu do pomocy użytkownikom końcowym. Zarządzanie komputerami z praktycznie każdego urządzenia.
Splashtop Remote Support to zaawansowane oprogramowanie do zdalnego wsparcia dla MSP oraz IT. Splashtop umożliwia zdalne zarządzanie komputerami z systemem Windows i Mac oraz dostęp, w dowolnym momencie i bez nadzoru, do zdalnego wsparcia użytkowników końcowych dzięki rozwiązaniu, które jest szybkie, bezpieczne, niezawodne i dostępne w bezkonkurencyjnej cenie (oszczędność do 80% w porównaniu z innymi porównywalnymi rozwiązaniami do zdalnego wsparcia). Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. +Zawiera bezpłatne szybkie narzędzie, które zapewnia wsparcie na żądanie Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop Remote Support

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Oprogramowanie do dostępu zdalnego, które pomaga profesjonalistom IT w zapewnianiu pomocy w każdym miejscu. Dostęp automatyczny, przesyłanie plików, wiele połączeń.
Iperius Remote to oprogramowanie, które zapewnia zdalną pomoc lub zdalny dostęp w dowolnym miejscu i czasie. Gwarantuje niskie opóźnienia i szybki transfer danych, dzięki czemu praca przebiega tak sprawnie, jakby odbywała się na miejscu. Jest to łatwe w użyciu, skalowalne i bezpieczne oprogramowanie zdalne, które umożliwia połączenie się z dowolnymi urządzeniami nienadzorowanymi. Iperius Remote jest dostępne w przystępnej cenie i można je w pełni dostosować do Twojej marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Iperius Remote

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Uprzywilejowany menedżer haseł dla przedsiębiorstw
ManageEngine Password Manager Pro to oparte na sieci Web, uprzywilejowane rozwiązanie do zarządzania hasłami, dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw. Bezpiecznie przechowuje i zarządza poufnymi informacjami, takimi jak współdzielone hasła, dokumenty i tożsamości cyfrowe. Program Password Manager Pro to kompletne rozwiązanie do kontroli, zarządzania, monitorowania i audytu całego cyklu życia dostępu uprzywilejowanego. W jednym pakiecie oferuje trzy rozwiązania – zarządzanie kontami uprzywilejowanymi, zarządzanie zdalnym dostępem oraz zarządzanie sesjami uprzywilejowanymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Password Manager Pro

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów.
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Agenci mogą zobaczyć to, co widzą ich klienci za pomocą kamer na smartfonach, i wizualnie poprowadzić ich do rozdzielczości.
Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixzy Assist

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Szybka, prosta i bezpieczna technologia współdzielenia i współpracy, która umożliwia bezproblemowe uaktualnianie dowolnych rozmów z dowolnego kanału.
Obsługuj klientów zdalnych tak, jakbyś siedział obok nich, korzystając z technologii Surfly do wspólnego przeglądania i współpracy, która pozwala na bezproblemową aktualizację każdej rozmowy z dowolnego kanału. Surfly można łatwo dostosować do każdego przepływu doświadczeń klienta. Sesje współbieżnego przeglądania można uruchamiać bezpośrednio ze strony internetowej lub platformy i zmieniać wygląd, aby pasował do marki. Surfly poprawia interakcję na platformie w czasie rzeczywistym. Bez pisania jednego wiersza kodu lub instalowania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Wsparcie zorientowane na ludzi. Streem umożliwia agentom tworzenie niezapomnianych punktów styku z klientem, oferując interaktywne wideo w sytuacjach, w których widok ma kluczowe znaczenie.
Rozwiązanie centrum kontaktowego Streem bezproblemowo łączy się z istniejącymi strategiami kanałów i zwiększa zdolność agentów do wpływania na nastroje klientów. Pomoc wideo Streem jest szybka, bezpieczna i nie wymaga dostosowywania, aby zintegrować się z systemami CRM, kanałami asynchronicznymi lub kanałami w czasie rzeczywistym. Agenci uzyskują kontekst wizualny, który jest niezbędny do osiągnięcia wyższego poziomu rozwiązywania problemów przy pierwszym połączeniu. Streem optymalizuje istniejące procesy i przepływy pracy dzięki wzbogaconym danym przestrzennym, nie powodując niedogodności dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików