Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 181 w
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Oprogramowanie ISL Light do obsługi zdalnej umożliwia sterowanie zdalnym komputerem lub urządzeniem mobilnym. Jest to oprogramowanie wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie i konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light
ISL Light to internetowe rozwiązanie do zdalnego obsługiwania pulpitu, które umożliwia dostęp i sterowanie dowolnym komputerem z systemem Windows, Mac lub Linux w ciągu kilku sekund z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego, a także doraźną pomoc techniczną dla użytkowników urządzeń mobilnych. Wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie udostępnianie ekranu, z licencją opartą na chmurze lub lokalnie w siedzibie firmy. Bogate opcje dostosowania umożliwiają zmianę marki oprogramowania na własną tożsamość korporacyjną i zastosowanie zaawansowanych środków bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
RemotePC – szybkie, bezpieczne rozwiązanie zdalnego dostępu dla klientów indywidualnych, małych firm i przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemotePC
RemotePC to szybkie i bezpieczne rozwiązanie do zdalnego dostępu, które umożliwia konsumentom, firmom i specjalistom IT zdalny dostęp i kontrolę nad komputerami PC i Mac z dowolnego urządzenia, w tym z systemem iOS/Android. Umożliwia połączenie się ze zdalnymi komputerami, aby pracować w domu lub dowolnym innym miejscu. RemotePC umożliwia dostęp do komputerów zdalnych bezpośrednio przez internet, bez konieczności instalacji oprogramowania. Obejmuje plany dla konsumentów, małych firm i dużych przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemotePC

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Ujednolicona platforma operacji IT NinjaOne obejmuje wiele opcji zdalnego sterowania za pomocą jednego kliknięcia, a także pełen pakiet narzędzi zdalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wiodąca platforma ujednoliconych operacji IT, zapewniająca bezproblemowe, jednopanelowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi i wspierania użytkowników końcowych. Program Ninja zawiera wiele opcji bezpiecznego zdalnego sterowania za pomocą jednego kliknięcia, a także narzędzia do zdalnego zarządzania zza kulis, takie jak terminal zdalny, menedżer zadań, menedżer usług Windows, eksplorator plików i edytor rejestru. Połączenie narzędzi zdalnego wsparcia z proaktywnym monitorowaniem i innymi funkcjami stanowi kompletne rozwiązanie w zakresie wsparcia punktów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Splashtop SOS to efektywne kosztowo, dobre w swojej klasie oprogramowanie do zdalnego wsparcia dla działów IT, wsparcia i helpdesków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop SOS
Splashtop SOS to najlepsze oprogramowanie do zdalnego wsparcia dla działów IT, zespołów wsparcia i helpdesków. Bezpiecznie łącz się z komputerami i urządzeniami mobilnymi użytkowników za pomocą prostego kodu sesyjnego lub nienadzorowanego dostępu w dowolnym momencie. Funkcje Splashtop SOS obejmują: + wysokowydajny dostęp zdalny, + zdalne wyświetlanie ekranów systemu iOS w czasie rzeczywistym, + zdalne sterowanie urządzeniami z systemem Android, + solidne zabezpieczenia, + przesyłanie plików, + zdalne ponowne uruchamianie i podłączanie, + licencja na technika. Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop SOS

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
SysTrack to rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla zespołów wsparcia IT, zapewniające jasny wgląd w środowisko i doświadczenia użytkowników końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack
Proaktywne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które gromadzi i analizuje dane dotyczące wszystkiego, co może mieć wpływ na doświadczenia użytkownika końcowego i produktywność firmy. SysTrack rejestruje dane, takie jak procesor, pamięć RAM, pamięć i ponad 10 000 innych punktów danych, bezpośrednio z obszaru roboczego. Są one następnie analizowane przez SysTrack i wykorzystywane przez dział IT na niezliczone sposoby, które obniżają koszty i optymalizują działania, w tym: obniżają liczbę zgłoszeń do helpdesku, identyfikują nadmiar i niedobór zasobów, obniżają MTTR (średni czas naprawy) i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Ponad 9 milionów użytkowników wykonuje ponad 100 milionów połączeń dziennie za pomocą systemu Impero. Łączenie ludzi, danych i urządzeń w najważniejszych miejscach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Impero Connect
Impero Connect (dawniej Netop Remote Control) to rozwiązanie do zdalnego dostępu, stworzone specjalnie z myślą o bezpieczeństwie. Obsługa dowolnego urządzenia lub serwera, od komputerów stacjonarnych i smartfonów po bardzo wrażliwe bankomaty, POS (kasy w punktach sprzedaży), inteligentne fabryki i sprzęt medyczny. Impero Connect oferuje elastyczne opcje wdrażania w środowiskach chmurowych, lokalnych i hybrydowych. Upewnij się, że organizacja może działać efektywnie i bezpiecznie, niezależnie od tego, gdzie łączą się ludzie i urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Impero Connect

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Usługa RemoteView zapewnia najprostszy sposób zdalnego dostępu i sterowania zdalnymi komputerami oraz urządzeniami mobilnymi z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteView
RemoteView to usługa umożliwiająca zdalny dostęp do komputerów i urządzeń mobilnych za pośrednictwem połączenia internetowego, niezależnie od czasu i miejsca. Możesz łatwo i bezpiecznie sterować komputerami i urządzeniami mobilnymi w czasie rzeczywistym. Wystarczy zainstalować narzędzie na zdalnych komputerach, urządzeniach z systemem Android i serwerach. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteView

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
RemoteCall is a cloud based remote support solution bridging the agents and clients. Support client PCs, mobile devices and via camera. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteCall
Enhance your business, from your PCs, mobile devices, websites and apps, with RSUPPORTs revolutionary remote service technology. Our flagship products, RemoteCall WebViewer has been well received and praised by all types of companies, governments, public institutions, manufacturers, as well as from organizations in finance and education, for its impressive speed, reliability, and security. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteCall

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
ManageEngine PAM360 zapewnia kompletne zabezpieczenie dostępu uprzywilejowanego dla IT w przedsiębiorstwie Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 to kompleksowe rozwiązanie zabezpieczające uprzywilejowany dostęp dla korporacyjnych zespołów IT. Umożliwia przedsiębiorstwom pełne zarządzanie dostępem uprzywilejowanym i ułatwia głęboką korelację danych dotyczących dostępu uprzywilejowanego z ogólnymi danymi sieciowymi z jednej, centralnej konsoli. Poza zapewnieniem ścisłego bezpieczeństwa dostępu uprzywilejowanego, PAM360 pomaga także firmom przejść audyty zgodności poprzez dostarczanie różnych nieszablonowych raportów zgodności, które informują o bezpieczeństwie organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine PAM360

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
TeamViewer remote support software lets you connect securely to computers, access files and applications, and collaborate.
TeamViewer connects any PC, Server, Device on any platform globally in a few seconds. Available in over 30 languages, TeamViewer is a leading remote desktop tool with over 30,000 new downloads every hour. Currently, there are over 2.0 billion live TeamViewer IDs that access the world's largest and fastest remote connection network.We're serious about security, and we put our customers and their clients first when it comes to protecting them with the latest in technology. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamViewer

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firmom oferować doskonałe zdalne wsparcie klienta.
Freshdesk to dział pomocy technicznej w chmurze, który umożliwia oferowanie obsługi klienta z dowolnego miejsca. Korzystając Freshdesk na laptopie lub telefonie komórkowym, możesz pomagać swoim klientom za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu, Internetu, mediów społecznościowych, czatu na żywo, chatbotów i kanałów komunikacji, takich jak WhatsApp lub Facebook Messenger, a to wszystko z poziomu jednej platformy. Możesz zautomatyzować przepływy pracy, współpracować z kontekstem, skonfigurować wygodne opcje samoobsługowe i zintegrować je z narzędziami Zoom lub TeamViewer, aby zapewnić bezproblemową obsługę zdalną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Dowiedz się więcej na temat produktu: Remote Support

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Wrike to oprogramowanie do zdalnego wsparcia z niestandardowymi formularzami wniosków, wykresami Gantta, tablicami Kanban, zautomatyzowanym raportowaniem i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zdalnego wsparcia, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Wspieraj swój zespół zdalnie, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, raportów śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym i automatycznego przypisywania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby Twoje zespoły mogły nadal korzystać z narzędzi, na których polegają każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań i aktualizacji statusu. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Control

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Join.Me

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure Remote Support.
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure solution for Remote Support, Remote Access, and Remote Work. Our customers range from large corporations and government institutions to research facilities, small enterprises, and personal users, connecting devices around the globe. Founded in Stuttgart, Germany, in 2014, AnyDesk has reached 500 million downloads and over 100.000 customers worldwide. Dowiedz się więcej na temat produktu: AnyDesk

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Supremo Remote Desktop

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Atera is the ultimate all-in-one Remote IT Support solution built for MSPs and internal IT Teams. Try it for free today!
Atera is the ultimate all-in-one remote IT support tool for managed IT service providers and internal IT teams. Atera includes everything you need in one place: Full remote monitoring and management (RMM), remote access, PSA, helpdesk and ticketing, chat, network discovery, reports, billing and so much more! Work smarter with Atera RMM. Start your free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Atera

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Easy to use and affordable remote control and remote IT administration tool for Windows, Mac, and Linux platforms.
Dameware is synonymous with affordable, reliable, and safe remote support software. SolarWinds offers two remote support solutions: on-premises or cloud based. Dameware Remote Everywhere (DRE) is the fast, simple, and lightweight cloud-based version designed to help IT professionals respond to and solve issues quickly. Dameware Remote Support (DRS) is an affordable and easy-to-use on-premises software designed to simplify and accelerate remote IT administration tasks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dameware

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA remote support software to manage and automate IT. Get your demo today!
Connect & Start Managing Devices Remotely with Kaseya VSA. Establish Instant Connection with no Delay. Resolve user issues in real time. Manage devices regardless of location, and access devices behind firewalls and at home. Remotely access endpoints and work behind the scenes without disrupting the end user and reliably access endpoints with role-based and policy-based control over who has authority. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kaseya VSA

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Dowiedz się więcej na temat produktu: JumpCloud Directory Platform

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. Dowiedz się więcej na temat produktu: SecureLink

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
An event management platform for live and virtual golf fundraisers with all the support you need from our customer success team.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Dowiedz się więcej na temat produktu: GolfStatus

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoToMyPC

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudApp

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Pulseway is a next-generation remote support platform that will empower your end users to resolve their own issues instantly.
Pulseway is a next-generation remote support platform for ultimate efficiency. Reduce the pressure on support by empowering end users to immediately resolve their own issues. Fully stacked with features such as client portal, remote control for macOS and Windows, file transfer, multi-screen support, user chat, alerts, auto-remediation and advanced automation. Unlimited Concurrent Remote Sessions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pulseway

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
A secure web-based solution for on-demand remote support and remote access. Connect from anywhere, unlimited users and deployments.
Remote access and support made easy. Unlimited on-demand remote assistance for only $99/year, and unattended remote access plans starting at just $99/year for 10 computers, making dualmon the price leader for remote access solutions. No installation needed for users to get assistance. Includes 20 seats for support reps, and unlimited sessions. Custom cobranding, session recording, file transfer, remote printing, remote diagnostics, usage reporting, and more. Start your two-week free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: dualmon

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Resolve

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rescue

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Goverlan Reach is a remote IT support solution that eliminates downtime, increases productivity, and empowers IT support pros
Goverlan Reach Remote Support Software helps you eliminate downtime, securely support and manage all internal and external devices including off network, making it ideal for WFH. Goverlan Reach key features include: Remote Control / Unattended access to users machines / Behind-the-scenes systems mgmt / Automated, enterprise-wide inventory reporting, software updates & security patch installs / Automated case notes creation / Monitor Multiple Machines / Active Directory admin and Pswd mgmt Dowiedz się więcej na temat produktu: Goverlan Reach

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines. Get your free tour!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, has collaborated closely with best-in-class IT backup, storage and data recovery providers with extensive product lines that offer an array of features and functionalities. Through these integrations, Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines, including cloud. Whether Windows or Linux, we've got you covered! Take your tour today! Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Automate

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abacus Private Cloud

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
VNC Connect is the secure remote access and support solution, trusted by leading organizations worldwide.
VNC Connect is the original, budget-friendly desktop software for cloud and offline connectivity. Developed by the makers of one of the best desktop sharing systems, it provides instant remote access and support in one app. Built with security in mind, users love its simplicity and ease of use. With high-speed streaming, and superior image quality, it is platform-independent and one of the most popular Android apps for accessing Windows computers remotely. Dowiedz się więcej na temat produktu: VNC Connect

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Dowiedz się więcej na temat produktu: InvGate Service Desk

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Zdalne wsparcie dla komputerów klientów i korzystanie ze zdalnego dostępu do pomocy użytkownikom końcowym. Zarządzanie komputerami z praktycznie każdego urządzenia.
Splashtop Remote Support to zaawansowane oprogramowanie do zdalnego wsparcia dla MSP oraz IT. Splashtop umożliwia zdalne zarządzanie komputerami z systemem Windows i Mac oraz dostęp, w dowolnym momencie i bez nadzoru, do zdalnego wsparcia użytkowników końcowych dzięki rozwiązaniu, które jest szybkie, bezpieczne, niezawodne i dostępne w bezkonkurencyjnej cenie (oszczędność do 80% w porównaniu z innymi porównywalnymi rozwiązaniami do zdalnego wsparcia). Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. +Zawiera bezpłatne szybkie narzędzie, które zapewnia wsparcie na żądanie Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop Remote Support

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Upscope co-browsing is instant no-download screen sharing for effortlessly onboarding and supporting even your toughest users.
Onboard and support your users like they've never experienced before. Upscope cobrowsing is the one click, no-download, interactive screen sharing for effortless onboarding and support: 1. In one click, see what your user sees, without downloads. 2. Use your mouse on THEIR screen to click and scroll for them. 3. Do this from your live chat system or when they phone in. Beautifully integrates with Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc and your existing phone system. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upscope

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Getscreen.me

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Aweray Remote(Awesun) - Free & Fast Remote Control App for Remote Work, Learning and Gaming.
Aweray Remote(Awesun) is a free all-in-one remote desktop application that allows users to remotely access computers and mobile devices from the phone, tablet, or PC fast and securely. You can use Aweray Remote to: -Work from home by accessing your PC from anywhere -Remotely access/control mobile device on the go -Remotely connect to PC games on a mobile device/ another PC -Access the unattended devices you managed Dowiedz się więcej na temat produktu: AweSun

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Remote support & ticketing solution built into our Naverisk All-in-One remote monitoring and management platform for MSPs & IT Depts.
Designed specifically for managed service providers (MSPs) and IT professionals, Naverisk comes fully equipped with built-in helpdesk and ticketing. Additionally, you can create tickets manually or automatically and set default agreement and billing parameters. Multiple technicians can track time and information against a single ticket. Unlike other PSA vendors in the market, the web-based ticketing components of Naverisk are built from the ground up within the product. Dowiedz się więcej na temat produktu: Naverisk

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Remote control any systems in your organization from any browser without deploying agents.
Our unique, multipoint remote management allows you to remote control any systems in your organization from any browser without deploying a remote control client. Our remote control viewer uses HTML5 which enables access to any device, inside or outside of your network from a simple browser. No software required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Syxsense

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików
Web-based scheduling software that automates daily rosters by priority for middle/high school flex time, activity, & tutorials periods.
Edficiency is a web-based RTI/MTSS scheduling software that automates daily rosters by priority for middle/high school flex time, activity, & tutorials periods to save schools time and enable teachers to get more time with the students that need it the most. Dowiedz się więcej na temat produktu: Edficiency

Funkcje

  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Udostępnianie ekranu
  • Nagrywanie sesji
  • Udostępnianie plików