Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia analityczne dla aplikacji mobilnych

Narzędzia analityczne dla aplikacji mobilnych (inaczej programy do analityki mobilnej) pomagają poznać ścieżkę poruszania się klientów w aplikacji, identyfikować urudnienia użytkowników, wykorzystywać okazje do poprawy jakości obsługi klienta oraz zwiększyć przychody z aplikacji mobilnych.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 12 w

Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla aplikacji na systemy iOS i Android z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla aplikacji iOS, Android i React Native, które odpowiada na „pytania” dotyczące działań użytkowników. Zrozum, w jaki sposób ludzie wchodzą w interakcję z Twoją aplikacją. Oglądaj nagrania, śledź wydarzenia i twórz lejki konwersji. Uzbrojony w te dane, zacznij ulepszać swoją aplikację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Affise to ekosystem marketingu partnerskiego 360°, pomagający firmom w szybszym skalowaniu i oferujący zaawansowaną analitykę i pomiary dla środowiska urządzeń mobilnych
Affise to kompletny ekosystem marketingu partnerskiego zaprojektowany, aby pomóc firmie skalować swoją działalność. Został wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne do prowadzenia całego marketingu partnerskiego z poziomu jednego pulpitu. Ekosystem składa się z 3 produktów: - „Performance” (Wyniki) – analityka, śledzenie i atrybucja; - „Reach” (Zasięg) — pozwala na rozpoczęcie własnego programu partnerskiego lub rozwój istniejącego, oraz - „Mobile Measurement Partner” (Mobilny partner pomiarowy) – umożliwia śledzenie wydajności aplikacji za pomocą mobilnych narzędzi analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Affise

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Analizuj wydatki na reklamę, przychody i zaangażowanie w aplikacji, aby odkryć prawdziwy marketingowy wskaźnik ROI.
Analizuj wydatki na reklamę, przychody i zaangażowanie w aplikacji, aby odkryć prawdziwy marketingowy wskaźnik ROI. Zrozumienie wydajności kampanii dzięki raportowaniu kohortowemu, analityce przyrostowej, pulpitom do agregacji kosztów, tabelom przestawnym i innym funkcjom. Pulpity analityczne AppsFlyer są elastyczne, intuicyjne i łatwe w użyciu, a także zawierają rozbudowane filtry i różne wymiary, dzięki czemu można łatwo podzielić dane, aby pokazać, gdzie marketing jest wiodący, a gdzie istnieją możliwości optymalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: AppsFlyer

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Zbieraj wszystkie dane mobilne w najdokładniejszy sposób, aby zoptymalizować wydajność, ujawniając aktualne, dokładne i szczegółowe dane.
Dane są podstawą każdej kampanii marketingowej na urządzeniach mobilnych. Aby uzyskać najlepsze wyniki, marketerzy potrzebują łatwo dostępnych, łatwo przyswajalnych, szczegółowych danych, aby dostosować się, zoptymalizować i rozwijać. Zespoły marketingu mobilnego, w tym LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter i inne, ufają, że Singular ujednolici dane marketingowe i analitykę mobilną. Zbieraj pełne dane marketingowe dotyczące kosztów, kreatywności, ofert i monetyzacji reklam dla każdego partnera, urządzenia i platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Singular

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Notificare to Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu odbiorców, aby zwiększyć ich retencję i konwersję.
Notificare jest jedną z wiodących, wydajnych platform Customer Engagement Platform, która pomaga markom ponownie angażować swoich odbiorców, rzucać światło na zachowania klientów i zwiększać konwersję. Wszechstronny wgląd, który pomaga podejmować mądrzejsze decyzje. Mierz swoje sukcesy i poprawiaj wydajność w oparciu o własne wskaźniki KPI (kluczowy wskaźnik wydajności). Jedno narzędzie, z kanałami App Push, Web Push, e-mail, SMS i Mobile Wallet, do dostarczania najbardziej angażujących wiadomości i interakcji. Założona w 2012 roku, z siedzibą w Rotterdamie w Holandii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Lider rynku analityki aplikacji mobilnych. Aplikacja UXCam rejestruje każdą mikrointerakcję w aplikacji mobilnej.
Lider rynku analityki aplikacji mobilnych. UXCam pomaga firmom identyfikować problemy w ich aplikacjach mobilnych i podejmować świadome decyzje dotyczące produktów. Większość firm śledzi wskaźniki aktywności, takie jak wizyty na stronie, i nie przechwytuje zestawów danych dotyczących mikrointerakcji. W ten sposób całkowicie przeoczą to, co ważne: użytkownika. UXCam opracowała rozwiązanie, które pomaga ludziom dostarczać idealną aplikację, rozumiejąc ich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: UXCam

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Oparta na sztucznej inteligencji wielokanałowa platforma zaangażowania i doświadczenia klientów, pomagająca ponad 5000 markom w skutecznych rozmowach indywidualnych z klientami
Pakiet Customer Engagement & Experience firmy Netcore Cloud (dawniej Netcore Smartech) to kompleksowa platforma dla marketerów, kierowników ds. rozwoju i produktów, która napędza wielokanałowy wzrost na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pomaga tworzyć możliwe do wykorzystania ujednolicone profile klientów, dostarczać spersonalizowane kampanie wielokanałowe do określonych segmentów użytkowników dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym i analityce produktów. Bezkodowe rozwiązanie do obsługi produktów dodatkowo zwiększa szybkość i sprawność tworzenia doświadczeń z aplikacji, które utrzymują użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement & Experience Platform

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów.
Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika. Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji. Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania. Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userflow

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Rozwiązanie przeciwdziałające oszustwom dla marketingu mobilnego. Analizuj kliknięcia i instalacje za pomocą pulpitów nawigacyjnych, raportów dotyczących wydarzeń i kohort. Uzyskaj pełną przejrzystość.
FraudScore (zał. 2016) to najlepsze niezależne rozwiązanie do wykrywania oszustw reklamowych w mobilnych kampaniach marketingowych. Precyzyjnie analizuj kliknięcia, instalacje i zdarzenia po instalacji, korzystając z najnowocześniejszych algorytmów firmy. Maksymalizuj zwrot z inwestycji, optymalizuj kampanie i pewnie angażuj prawdziwych użytkowników. Odblokuj moc analizy zdarzeń, raportów kohortowych i przyjaznych dla użytkownika pulpitów nawigacyjnych. Uzyskaj pełną przejrzystość źródeł ruchu. Dowiedz się więcej na temat produktu: FraudScore

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Inteligentne testowanie za pomocą A/B SplitMetrics: przekształcaj pomysły w nowe poziomy rentowności dzięki dogłębnemu wglądowi i właściwym decyzjom.
Inteligentne testowanie za pomocą A/B SplitMetrics: przyspiesz rozwój swojej aplikacji dzięki poradom strategicznym ekspertów i dogłębnym danym z eksperymentów testowych A/B o dużym wpływie, za pośrednictwem inteligentnej platformy z przejrzystym przebiegiem eksperymentu, dogłębną analityką behawioralną i jasnymi obliczeniami istotności statystycznej, które poparłby każdy naukowiec zajmujący się danymi. Porzuć założenia na rzecz sprawdzonych danych. Zaufało mu Google, Rovio, Wargaming, etc., SplitMetrics jest akceleratorem, którego potrzebujesz, aby osiągnąć nowy poziom rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: SplitMetrics Optimize

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji
Przyspiesz rozwój aplikacji i zwiększ zyski dzięki SearchAdsHQ – inteligentnej i wszechstronnej automatyzacji Apple Search Ads.
SearchAdsHQ to platforma automatyzacji Apple Search Ads, która umożliwia osiąganie celów biznesowych i zwiększanie wskaźników KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) dzięki lepszej koncentracji na strategii i trendach rynkowych poprzez reguły automatyzacji, przegląd wydajności reklam i aplikacji, zarządzanie zbiorcze oraz integrację danych MMP (partner pomiaru mobilnego). Dołącz i zrewolucjonizuj marketing aplikacji – mapa drogowa produktów SearchAdsHQ jest budowana w oparciu o opinie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SplitMetrics Acquire

Funkcje

  • Analiza kohortowa
  • Analiza lejka
  • Śledzenie zdarzeń w aplikacji
  • Śledzenie zachowań
  • Raportowanie/analityka
  • Nagrywanie sesji