Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 177 w
SpotMe to rozwiązanie do prowadzenia webinarów dostosowane do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające kontaktu z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe
SpotMe to rozwiązanie do prowadzenia webinarów dostosowane do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające dużej ilości kontaktu. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to internetowe rozwiązanie oparte na przeglądarce internetowej, które umożliwia prowadzenie webinariów organizacjom dowolnej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to internetowe rozwiązanie oparte na przeglądarce internetowej, które umożliwia prowadzenie webinariów organizacjom dowolnej wielkości, od firm jednoosobowych po przedsiębiorstwa międzynarodowe. Internetowe rozwiązanie jest łatwe w użyciu i obejmuje cały proces tworzenia webinarów, od przygotowania do prezentacji, od interakcji po działania następcze. Oprogramowanie nie wymaga instalacji i działa na wszystkich urządzeniach i systemach operacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
BigMarker to w pełni konfigurowana platforma do webinariów, która łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi interaktywnymi doświadczeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Narzędzia do interakcji, marketingu i analityki WebinarGeek ułatwiają marketing webinariów. Z łatwością zorganizuj każde webinarium. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarGeek
WebinarGeek to najbardziej kompletna platforma webinariów. Organizuj udane webinaria z interakcjami, ocenami i ewaluacjami. Zintegruj ulubione narzędzia marketingowe, aby lepiej wykorzystać webinarium . Stwórz własny kanał, aby podzielić się webinariami. Wszystko to jest w pełni zgodne z RODO i w świetnej cenie. WebinarGeek to niezawodna i bezpieczna platforma do prowadzenia webinariów, bez konieczności pobierania. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarGeek

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Highered cieszy się zaufaniem ponad 700 szkół w 91 krajach i jest wykorzystywany przez pracodawców we wszystkich branżach do organizowania wydarzeń wirtualnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Highered
Highered Virtual Events to oparta na chmurze platforma umożliwiająca pracodawcom i szkołom organizowanie wirtualnych wydarzeń związanych z karierą i webinariów. Zaufało jej ponad 700 szkół w 91 krajach i korzystało z nich światowi liderzy rynku we wszystkich branżach. Najczęściej wykorzystywana platforma wirtualnych wydarzeń w sektorze szkolnictwa wyższego. Oferujemy wszystkie potrzebne funkcje, w tym elastyczną konfigurację, czat tekstowy i wideo, wsparcie na żywo, analitykę i raporty oraz promocję wydarzeń. Organizuj wirtualne wydarzenia tam, gdzie są odbiorcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Highered

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Just One Tool to Run Webinars. Bring landing pages, emails, production, and on-demand videos into a single tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: TwentyThree Webinars
Just One Tool to Run Webinars. Bring landing pages, emails, production, and on-demand videos into a single tool. Full reports on visits, conversions, attendees, and leads, fully integrated into your marketing tech stack. Split live webinar and on-demand data to see the real results. Boost engagement and show-up rates by letting speakers and audience join webinars directly from their browser, on any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: TwentyThree Webinars

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Jedno z najłatwiejszych w obsłudze internetowych narzędzi do wideokonferencji, bez konieczności instalacji. Obsługuje protokoły na urządzenia mobilne, przeglądarki i SI. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteMeeting
RemoteMeeting to łatwe i wydajne rozwiązanie do wideokonferencji. Użyj przeglądarki, aby rozpocząć i dołączyć do wideokonferencji. Nie ma potrzeby korzystania z dedykowanej aplikacji, a wszystko to z poziomu przeglądarki. Przedstaw swój pulpit, udostępnij dokumenty i zaznaczaj je interaktywnie. Utwórz zautomatyzowany protokół spotkania jako zapis do późniejszego przeglądu. RemoteMeeting może automatycznie wykryć głośnik i przypiąć go na ekranie głównym, aby zapewnić jeszcze bardziej wciągające doświadczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoom Meetings

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Meeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Teams

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Webex Webinars, a scalable webinar platform for interactive experiences.
Webex Webinars, a scalable webinar platform for interactive experiences. -Accomodate up to 100,000 attendees -Encourage active participation with moderated Q&A, live polling, chat, emoji reactions, and gesture recognition. -Rehearse the entire presentation before going on stage -Decide who and what your audience sees in the Stage View at any given moment. -Bring your presentations to life with immersive share -Curate the attendee registration experience with custom branding options and themes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Broaden your reach with Zoom's reliable, scalable webinar solution. Connect audiences everywhere for engaging corporate communication.
Providing enormous reach and impact, Zoom Video Webinars offers you as many as 10,000 view-only attendees and up to 100 video panelists with streaming options to Youtube and Facebook Live. Interactiv e and dynamic qualities include Q/A, polling, raise hand, reporting, MP4/M4A recording with transcripts, and registration options such as reminder and follow-up emails, all with high-quality video, audio, and screen sharing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoom Video Webinars

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Webinar

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Join.Me

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Web conferencing tool that helps businesses with instant messaging, voice & video calls, voice messaging, desktop sharing, conferencing
Web conferencing tool that helps businesses with instant messaging, voice & video calls, voice messaging, desktop sharing, conferencing. Designed for midsize to large businesses in consulting, finance, healthcare, and other industries, it is a web conferencing tool that provides team messaging, remote collaboration, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cisco Jabber

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants.
Communicate your ideas powerfully using Adobe Connect web conferencing software. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants - all using a web browser and the Adobe Flash Player runtime, already installed on 98% of Internet-connected personal computers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Connect

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Host and manage interactive video webinars for large audiences around the world.
BlueJeans Events, a globally trusted live video streaming solution, is an easy-to-use webinar platform for engagement marketing, customer activation, and demand generation. Nurture and qualify prospects to drive product pipeline with in-event participation tools. BlueJeans Events combine the collaborative features of a meeting platform with the scalability of a broadcast -- connecting presenters with attendees through an interactive, immersive video experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueJeans

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Built for learning, our fully redesigned web conferencing solution allows employees to fulfill training requirements anywhere, anytime.
Focused on education and training, Blackboard Collaborate is designed for simplicity, accessibility and to support education and training workflows. Whether it's an online meeting, virtual group training, or connecting remote employees, our one-click virtual training solution offers a level of connection and engagement that makes learners forget that they're not in a physical space. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blackboard Collaborate

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Restream is a professional web-based live streaming tool that lets you go live on multiple platforms, live YouTube, Facebook, and more.
Restream is an excellent live streaming tool for SMB that helps you deliver high-quality video to your audience. Easily broadcast professional webinars from your browser to multiple social platforms. Everything is customized to match your brand, engage with your audience with built-in live-chat, and drive action during your live streams. We have a community of over 5M streamers, using Restream to go live on Facebook, Youtube, Twitter, LinkedIn, and 30+ other platforms at the same time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Restream

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Livestorm to rozwiązanie do webinariów dostosowane do firm różnej wielkości, które chcą prowadzić szkolenia na żywo lub webinaria w wersji demonstracyjnej z poziomu przeglądarki.
Livestorm to rozwiązanie webinarium dla wszystkich sesji szkoleniowych i prezentacji w wersji demonstracyjnej dla klientów. Wszystko działa w przeglądarce w czasie rzeczywistym, bez pobierania. Wszystko jest zrobione za Ciebie (strona docelowa, analityka, nagrywanie, automatyzacja poczty e-mail itp.), abyś nie musiał już koncentrować się na kwestiach technicznych. Firmy różnej wielkości organizują już webinaria w Livestorm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Livestorm

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
The most powerful all-in-one webinar platform used by over 50,000 professionals across 40 different industries.
Increase your sales and attendance with the only webinar system that produces a complete live stream event from registration to replay. WebinarJam has more features, no downloads, and is the most dramatic improvement to Live Casting, Event Streaming, and Webinar Broadcasting ever released. Trusted by over 50,000 customers across 40 different industries. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarJam

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Run engaging, ROI-driven webinars. Get started for free!
Demio is the easy way for revenue generating teams to drive ROI and engagement on virtual events. Whether you are looking to Generate & Qualify Leads/Customers, Activate Users & Increase Trial Conversions, or Educate Customers & Reduce Churn, Demio is the perfect platform for you. Learn why Demio is trusted by some of the leading SaaS companies around the world. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demio

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
ON24 provides digital experiences and webcasting for corporate communications and demand generation via a cloud-based SaaS application.
ON24 is on a mission to redefine how organizations engage with their audiences, powering interactive, data-rich webinars and content experiences that help people connect on a more human level and make smarter business decisions. Through ON24, marketers can create Live, On Demand and Personalized Engagement, turn it into actionable intelligence and integrate it across their operations. Informed by over a billion engagement minutes, marketers drive more revenue from ON24 than any other channel. Dowiedz się więcej na temat produktu: ON24

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Remo

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
WebinarNinja makes it easy for coaches and creators to grow and retain their customers with webinars - without the headaches.
WebinarNinja is a browser-based, all-in-one webinar solution for digital educators and creators to grow and retain their customers with webinars. Run Live, Automated, Series, Paid, and Hybrid webinars. Easily teach, market, and sell via webinars with a beautiful-looking tool. WebinarNinja lets the host focus on the presentation, not the tech. Includes built-in landing pages, email sequences, and slide templates and great engagement tools. Start for FREE. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarNinja

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Organizuj udane wydarzenia wirtualne z Airmeet. Zwiększ wskaźnik ROI dzięki seminariom online typu size-no-bar, wbudowaną analityką, czatom, ankietom, tablicom wyników oraz QnA.
Organizuj interaktywne webinaria oparte na wskaźniku ROI przy pomocy Airmeet. Podnieś poziom obsługi uczestników dzięki funkcjom angażowania odbiorców nowej generacji, dostarczaniu treści w formie gry, czatu, QnA (pytań i odpowiedzi) oraz ankietom na żywo. Stwórz możliwość wersji demonstracyjnej z potencjalnym klientem, zorganizuj prezentację produktu, wyszkol uczestników lub wykorzystaj Airmeet w sposób, jaki Ci odpowiada, dzięki skalowalnym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb webinariom. Dołącz do ponad 2400 MŚP, korporacji i instytutów odnotowujących całoroczne zaangażowanie i stopy zwrotu dzięki Airmeet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Affordable & easy-to-use SaaS solution to track your hours & keep track of your expenses. Try our free 14-day trial!
Tracking your billable time should not get in the way of submitting your invoices promptly. With Bill4Time, you can produce them in minutes, get organized immediately, and store your data safely in the Cloud. Proven by thousands of firms and over 10-years of experience, Bill4Time is the leading SaaS solution for attorneys. Try our free 14-day trial and unlimited support from our customer success team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bill4Time

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Ecamm Live is an all-in-one live video production platform for Mac that allows anyone to create professional live streams and video.
Ecamm Live is an all-in-one live streaming & video production studio for Mac. With Ecamm Live, video creation is easy, professional, and fully customizable. If you can think it, you can create it in Ecamm Live. With Ecamm Live you can quickly & easily create professional live stream broadcasts or pre-produced videos. Add logos, titles, lower thirds, and graphics, share your screen, drop in video clips, bring on interview guests, and so much more. The possibilities are endless. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ecamm Live

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Polska Produkt lokalny
Najbardziej zaawansowana i konfigurowalna platforma webinariów.
LiveWebinar to oparte na chmurze oprogramowanie do prowadzenia webinariów, które pomaga zarówno małym zespołom, jak i przedsiębiorstwom zarządzać webinarami i spotkaniami online. Dzięki niemu każdy zespół sprzedaży, HR czy marketingu może w prosty sposób organizować wydarzenia online dla swoich odbiorców. Jego funkcje sięgają od przesyłania strumieniowego na żywo, możliwości udostępniania ekranu i prezentacji, przez w pełni konfigurowalne opcje brandingu, po funkcje angażujące użytkowników, takie jak ankiety i sondaże, głosowanie czy Call To Action. LiveWebinar umożliwia również organizacjom analizowanie zaangażowania odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
GoBrunch to platforma webinariów z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Instalacja nie jest wymagana.
GoBrunch to platforma webinariów z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Jest to platforma typu „wszystko w jednym” służąca do prowadzenia webinariów, spotkań, szkoleń i wydarzeń wirtualnych. Utwórz własny webinar lub wirtualne wydarzenie, włącz kamerę, udostępnij ekran lub wideo, transmituj innych prezenterów i nagrywaj. Zacznij od wersji bezpłatnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Creators, your stage is waiting. Create engaging webinars, live Q&As, workshops, livestreams & summits that run in the browser.
Crowdcast is the most engaging and easy-to-use live streaming experience on the market. We are a browser-based solution for creating interactive webinars, live Q&As, workshops, and online summits that scale to your needs. We offer a simple platform to engage with attendees via live chat, polls, time-stamped Q&As, and face-to-face. Beyond collecting emails, Crowdcast provides advanced data and analytics around your event and audience, and so much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Crowdcast

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Build every webinar with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation webinar platform powers immersive online experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to turn webinars into revenue-generating engines. Turn passive attendees into active participants with fun engagement tools and studio-quality broadcasts and access meaningful insights to drive pipeline and iterate on your webinar strategy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bizzabo

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Webinar platform for G-suite apps used by over 2 million enterprise users. Webinars, Webcasts, Live Video, Web Conferencing software.
Business Hangouts is a robust webinar solution for Marketers, Trainers, Entrepreneurs, and SMB's. No downloads & no PINs for viewers. Record directly to YouTube/Social Media. it comes with an integrated email service that will remind viewers of the upcoming webinar & follow up after with your brand. It includes support for multiple presenters, private or public events, multiple sharing options, & unified chat with full moderator controls. can download from the G-suite marketplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Business Hangouts

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Simplify The Way You Engage, Sell and Scale Up Your Business...Using the Most Powerful All-In-One Webinar Platform Online
Use EasyWebinar as the backbone of your online business. From lead generation to customer acquisition with interactive training onboarding. The power of EasyWebinar is that it is a live stream platform and marketing automation tool in one. It leveraging the medium of workshops/webinars/masterclasses to rise above your competition while also allowing you to scale up your marketing through what we call automated/evergreen webinars. Do more, grow more, be more, give more through EasyWebinar. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Manage and live stream virtual events from one place.
Manage and live stream virtual events from one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Townscript

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
FLOOR is a virtual and hybrid event platform to build, grow, and manage your community.
FLOOR is an all-in-one solution for community builders & event planners. We help you to build, engage, and manage your community all from one place. Trusted by 2000+ clients globally, FLOOR is a fully customizable virtual and hybrid events platform with best-in-class systems & access permissions. You can set up any kind of online event on FLOOR, either standalone or hybrid with physical events. No matter your format or goal, FLOOR is your space to build and grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: FLOOR

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Create engaging in-person, virtual and hybrid event experiences with EventMobi
EventMobi's end-to-end Event Management and Virtual Conference Platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventMobi

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Advanced live-streaming tool designed to enhance your online event experience.
Flutin is an advanced live streaming software to create professional streams and monetize your live. Multistream your real time and pre recorded video on 30+ streaming destinations like Instagram, Facebook, Youtube, Twitter, LinkedIn and Twitch and boost your online visibility. Unlock a wide variety of streaming features like guest invite, custom branding, screen sharing, stream recording, zapier integration, sub accounts and more to engage with your audience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flutin Live

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Onstream Media's webinar platform provides an interactive tools perfect for communicating, interacting and sharing information.
Onstream Media's webinar platform comes equip with all the tools you need to host a successful webinar! Onstream puts you in control of the entire process ¿ simply and cost effectively. Send invitations, collect registrations, email reminders, record the session and distributing follow-up communications all in one solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onstream Webinars

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Dowiedz się więcej na temat produktu: InEvent

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, and more with lead capturing and direct messaging features.
A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, trade shows and more with lead capturing, live streaming, one-on-one meetings, group meetings for networking and direct messaging features. Dowiedz się więcej na temat produktu: Engagez

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Turn any video into an interactive, automated webinar.
eWebinar is an automated webinar solution that combines pre-recorded video with live chat and real-time interactions to deliver an engaging experience for attendees. We save people from doing the same presentation over and over again. eWebinar turns any video into an interactive, automated webinar. Dowiedz się więcej na temat produktu: eWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Mikogo is a free screen sharing solution with built-in VoIP for online meetings, web presentations, web conferencing and sales demos.
Mikogo is a free screen sharing solution designed to streamline web conferencing and online meetings. The software allows up to 25 people to share screen content simultaneously and offers a wide range of interactive tools and unique features. As the presenter, anything you see your meeting participants will see. Mikogo includes the award-winning HTML Viewer that allows participants to join from within a web browser on any computer or mobile device - no downloads, 100% browser-based. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mikogo

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
This webinar cloud-based software is compatible with all devices includes recording, automated emails, co-moderators and reporting.
The web-based all-in-one solution edudip next can be used for webinars, online meetings and e-learning and is ready for immediate use without prior installation. edudip next is one of the most intuitive tools for digital communication. Developed and securely hosted in Germany. Clever features make edudip next the ideal software for organisations that wish to simply reach their target groups and aim to easily communicate online, transfer knowledge or generate more leads. Dowiedz się więcej na temat produktu: Edudip

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Dowiedz się więcej na temat produktu: eShow

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, a
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, and broadcasts. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatroll

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu