Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do webinarów

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 18 w
SpotMe to rozwiązanie do prowadzenia webinarów dostosowane do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające kontaktu z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe
SpotMe to rozwiązanie do prowadzenia webinarów dostosowane do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające dużej ilości kontaktu. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to oprogramowanie do webinarów, które wspiera ekspertów na całym świecie w osiąganiu ich celów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
Chcesz dotrzeć do swoich odbiorców, generować leady, dzielić się wiedzą lub prowadzić sprzedaż bezpośrednią za pomocą webinarów? ClickMeeting to oprogramowanie do prowadzenia webinarów, które wspiera ekspertów na całym świecie w realizacji ich celów. Platforma umożliwia zorganizowanie wydarzeń dla nawet 1000 uczestników, którzy w łatwy sposób uzyskają do nich dostęp: wystarczy kilka kliknięć, aby dołączyć do pokoju. Możesz tworzyć m.in. płatne webinary, webinary na żywo, automatyczne lub na żądanie. Dzięki funkcjom współpracy Twoi uczestnicy docenią każdy rodzaj wydarzenia, a Ty stworzysz wydajną skalowalną maszynę do tworzenia webinarów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Polska Produkt lokalny
Najbardziej zaawansowana i konfigurowalna platforma webinariów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar
LiveWebinar to oparte na chmurze oprogramowanie do prowadzenia webinariów, które pomaga zarówno małym zespołom, jak i przedsiębiorstwom zarządzać webinarami i spotkaniami online. Dzięki niemu każdy zespół sprzedaży, HR czy marketingu może w prosty sposób organizować wydarzenia online dla swoich odbiorców. Jego funkcje sięgają od przesyłania strumieniowego na żywo, możliwości udostępniania ekranu i prezentacji, przez w pełni konfigurowalne opcje brandingu, po funkcje angażujące użytkowników, takie jak ankiety i sondaże, głosowanie czy Call To Action. LiveWebinar umożliwia również organizacjom analizowanie zaangażowania odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
BigMarker to w pełni konfigurowana platforma do webinariów, która łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi interaktywnymi doświadczeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Narzędzia do interakcji, marketingu i analityki WebinarGeek ułatwiają marketing webinariów. Z łatwością zorganizuj każde webinarium. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarGeek
WebinarGeek to najbardziej kompletna platforma webinariów. Organizuj udane webinaria z interakcjami, ocenami i ewaluacjami. Zintegruj ulubione narzędzia marketingowe, aby lepiej wykorzystać webinarium . Stwórz własny kanał, aby podzielić się webinariami. Wszystko to jest w pełni zgodne z RODO i w świetnej cenie. WebinarGeek to niezawodna i bezpieczna platforma do prowadzenia webinariów, bez konieczności pobierania. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebinarGeek

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Jedno z najłatwiejszych w obsłudze internetowych narzędzi do wideokonferencji, bez konieczności instalacji. Obsługuje protokoły na urządzenia mobilne, przeglądarki i SI. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteMeeting
RemoteMeeting to łatwe i wydajne rozwiązanie do wideokonferencji. Użyj przeglądarki, aby rozpocząć i dołączyć do wideokonferencji. Nie ma potrzeby korzystania z dedykowanej aplikacji, a wszystko to z poziomu przeglądarki. Przedstaw swój pulpit, udostępnij dokumenty i zaznaczaj je interaktywnie. Utwórz zautomatyzowany protokół spotkania jako zapis do późniejszego przeglądu. RemoteMeeting może automatycznie wykryć głośnik i przypiąć go na ekranie głównym, aby zapewnić jeszcze bardziej wciągające doświadczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemoteMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Livestorm to rozwiązanie do webinariów dostosowane do firm różnej wielkości, które chcą prowadzić szkolenia na żywo lub webinaria w wersji demonstracyjnej z poziomu przeglądarki.
Livestorm to rozwiązanie webinarium dla wszystkich sesji szkoleniowych i prezentacji w wersji demonstracyjnej dla klientów. Wszystko działa w przeglądarce w czasie rzeczywistym, bez pobierania. Wszystko jest zrobione za Ciebie (strona docelowa, analityka, nagrywanie, automatyzacja poczty e-mail itp.), abyś nie musiał już koncentrować się na kwestiach technicznych. Firmy różnej wielkości organizują już webinaria w Livestorm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Livestorm

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Organizuj udane wydarzenia wirtualne z Airmeet. Zwiększ wskaźnik ROI dzięki seminariom online typu size-no-bar, wbudowaną analityką, czatom, ankietom, tablicom wyników oraz QnA.
Organizuj interaktywne webinaria oparte na wskaźniku ROI przy pomocy Airmeet. Podnieś poziom obsługi uczestników dzięki funkcjom angażowania odbiorców nowej generacji, dostarczaniu treści w formie gry, czatu, QnA (pytań i odpowiedzi) oraz ankietom na żywo. Stwórz możliwość wersji demonstracyjnej z potencjalnym klientem, zorganizuj prezentację produktu, wyszkol uczestników lub wykorzystaj Airmeet w sposób, jaki Ci odpowiada, dzięki skalowalnym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb webinariom. Dołącz do ponad 2400 MŚP, korporacji i instytutów odnotowujących całoroczne zaangażowanie i stopy zwrotu dzięki Airmeet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
GoBrunch to platforma webinariów z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Instalacja nie jest wymagana.
GoBrunch to platforma webinariów z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Jest to platforma typu „wszystko w jednym” służąca do prowadzenia webinariów, spotkań, szkoleń i wydarzeń wirtualnych. Utwórz własny webinar lub wirtualne wydarzenie, włącz kamerę, udostępnij ekran lub wideo, transmituj innych prezenterów i nagrywaj. Zacznij od wersji bezpłatnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%.
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Highered cieszy się zaufaniem ponad 700 szkół w 91 krajach i jest wykorzystywany przez pracodawców we wszystkich branżach do organizowania wydarzeń wirtualnych.
Highered Virtual Events to oparta na chmurze platforma umożliwiająca pracodawcom i szkołom organizowanie wirtualnych wydarzeń związanych z karierą i webinariów. Zaufało jej ponad 700 szkół w 91 krajach i korzystało z nich światowi liderzy rynku we wszystkich branżach. Najczęściej wykorzystywana platforma wirtualnych wydarzeń w sektorze szkolnictwa wyższego. Oferujemy wszystkie potrzebne funkcje, w tym elastyczną konfigurację, czat tekstowy i wideo, wsparcie na żywo, analitykę i raporty oraz promocję wydarzeń. Organizuj wirtualne wydarzenia tam, gdzie są odbiorcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Highered

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: Iotum

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu
Opłata 0% za bilety Pomoc i wsparcie w trybie online Wydarzenia online, hybrydowe i w lokalizacji Wsparcie projektowe Uproszczony proces wydarzeń Zintegrowane i otwarte
Conferize to kompletna platforma do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia zespołowi planowanie, promowanie i dostarczanie wspaniałych wydarzeń dla odbiorców z dużym wpływem. Jedna platforma, każdy typ wydarzenia. Jedna platforma do organizowania wydarzeń osobistych, wirtualnych lub hybrydowych. Uwzględniono kompleksowe zarządzanie zdarzeniami. Organizuj wydarzenia w kilka minut. Prowadź małe webinaria/seminaria lub całodzienne wydarzenia z wieloma ścieżkami i sesjami. Doświadczenie użytkownika markowego Jedno centrum 24/7 dla wszystkich działań związanych z wydarzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conferize

Funkcje

  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Wielu hostów
  • Udostępnianie ekranu