Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy sztucznej inteligencji

Systemy sztucznej inteligencji naśladują ludzkie zachowania i wzorce nauczania. Programy sztucznej inteligencji można wykorzystać w różnych obszarach działalności gospodarczej, od obsługi klienta i sprzedaży (w formie robotów) po analizę danych i automatyzację zadań informatycznych.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 60 w
Diffblue Cover wykorzystuje AI do autonomicznego pisania i utrzymywania całych zestawów testów jednostkowych dla aplikacji Java, bez interwencji programisty Dowiedz się więcej na temat produktu: Diffblue Cover
Diffblue Cover to w pełni autonomiczne rozwiązanie do testowania jednostkowego oparte na sztucznej inteligencji, które autonomicznie pisze i utrzymuje całe zestawy testów jednostkowych Java, bez konieczności interwencji programisty. AI w Cover opiera się na uczeniu ze wzmocnieniem, a nie na dużych modelach językowych, tworząc wyższej jakości i dokładniejszy kod do testów jednostkowych, umożliwiając wyższe wskaźniki pokrycia kodu. Dzięki możliwości pisania testów jednostkowych 250 razy szybciej niż człowiek, Cover może szybko tworzyć zestawy testów jednostkowych na dużą skalę, uwalniając czas programistów, aby mogli skupić się na tym, co lubią najbardziej – rozwiązywaniu problemów wyższego rzędu. Cover jest dostępny jako narzędzie CLI, jako wtyczka do IntelliJ IDEA oraz jako integracja CI/CD. Dowiedz się więcej na temat produktu: Diffblue Cover

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie do tworzenia treści oparte na sztucznej inteligencji, które przekształca pomysły w jasne, przekonujące i autentyczne teksty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wordtune
Wordtune to narzędzie do tworzenia treści pisemnych, które pomoże Ci przekazać dokładnie to, co masz na myśli. Jest ono oparte na zaawansowanej sztucznej inteligencji, aby generować w czasie rzeczywistym sposoby innego ujęcia treści zapisanych zdań i przekształcać pomysły w atrakcyjne, angażujące i autentyczne teksty. Wordtune zachowuje znaczenie Twojego zdania, jednocześnie poprawiając ton, wybór słów i styl. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wordtune

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Datadog dostarcza wbudowane funkcje uczenia maszynowego, aby uprościć złożoność zarządzania i monitorowania szybko skalujących się środowisk.
Datadog to podstawowa usługa do monitorowania infrastruktury front-end i back-end. Dzięki syntetyce opartej na sztucznej inteligencji można proaktywnie monitorować wrażenia użytkowników, jednocześnie korelując wskaźniki, ślady i logi. Z ponad 500 obsługiwanymi technologiami, Datadog zapewnia pełną widoczność w dynamicznych środowiskach o dużej skali. Zbuduj testy przeglądarkowe bez pisania kodu w ciągu kilku minut za pomocą rejestratora sieciowego, a testy zaktualizują się, aby nie trzeba było ich wykonywać. Rozpocznij monitorowanie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Widżet dostępności aplikacji UserWay oparty na sztucznej inteligencji przekracza wymagania WCAG 2.1 AA i został zainstalowany na ponad milionie stron internetowych.
UserWay tworzy cyfrowe rozwiązania z zakresu ułatwień dostępu, które poprawiają zgodność z ADA (amerykańska ustawa o niepełnosprawności) bez zmiany istniejącego kodu stron internetowych. Wśród pełnego pakietu rozwiązań znajduje się widżet UserWay z funkcją SI, który przekracza wymagania WCAG 2.1 AA i został zainstalowany na ponad milionie stron internetowych. UserWay upraszcza dostęp cyfrowy dla organizacji każdej wielkości, od firm z listy Fortune 1000 po małe i średnie przedsiębiorstwa. Usługi obejmują skanowanie witryn, audyty, naprawę stron internetowych i plików PDF. Dowiedz się więcej na temat produktu: UserWay Accessibility Widget

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do tworzenia kopii zasilane AI neuroflash pomaga zespołom marketingowym tworzyć krótko- i długoformatowe kopie znacznie szybciej.
neuroflash to wiodące oprogramowanie do generowania treści dla zespołów marketingowych w regionie DACH i Europie, zaufane przez ponad 1 000 000 użytkowników. Dzięki neuroflash możesz automatycznie tworzyć teksty i obrazy marketingowe zgodne z marką, dzięki czemu komunikujesz się bardziej zwięźle i istotnie z grupami docelowymi. 💡 Pisz znacznie szybciej, jak zawodowiec. 💙 Brand Hub: twórz głosy brandowe odpowiadające tonacji Twojej marki lub przesyłaj wiedzę tła na temat swojej marki dla treści zawsze zgodnych z marką. 💬 Użyj ChatFlash i twórz teksty szybciej niż kiedykolwiek. 📝 Ponad 100 rodzajów tekstów takich jak artykuły blogowe, media społecznościowe, przepisywanie i wiele więcej. Dostępne ponad 20 języków. 🔎 Użyj naszego narzędzia SEO do bezpośredniej optymalizacji każdego tekstu i wpływania na jakość. 🎨 Twórz unikalne obrazy za pomocą ImageFlash. 📊 Wykorzystaj PerformanceFlash do uzyskiwania wglądu i metryk dotyczących efektywności Twojego tekstu. Dowiedz się więcej na temat produktu: neuroflash

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Crowdin to oprogramowanie do zarządzania lokalizacją wzbogacone o sztuczną inteligencję, które pomaga lokalizować dowolną treść.
Crowdin to oprogramowanie do zarządzania lokalizacją, które pomoże Ci zlokalizować dowolną zawartość, w tym strony internetowe, aplikacje mobilne, gry, aplikacje pulpitowe i internetowe, centra pomocy, blogi, kampanie e-mailowe i wiele innych. Posiada ponad 100 aplikacji i integracji, które mogą pomóc w zautomatyzowaniu procesu lokalizacji, a także obsługuje ponad 40 formatów plików. Firma Crowdin oferuje najnowsze rozwiązania technologiczne, które maksymalnie ułatwiają tłumaczenie i lokalizację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Crowdin

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Polska Produkt lokalny
Platforma oparta na sztucznej inteligencji, która generuje treści SEO. Publikuj utworzone treści bezpośrednio w swojej witrynie WordPress.
Przedstawiamy platformę SaaS opartą na sztucznej inteligencji, która rewolucjonizuje świat tworzenia treści SEO. Ta najnowocześniejsza platforma pozwala bez wysiłku generować nieograniczone, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek artykuły w dowolnym języku, bez żadnej wcześniejszej wiedzy. Dzięki bezproblemowej integracji z WordPress możesz publikować treści bezpośrednio na swojej stronie internetowej, z łatwością zarządzając wieloma witrynami. Wykorzystaj moc najnowszego modelu językowego OpenAI, aby zwiększyć produktywność, zaoszczędzić czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copymate

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom poprawić obsługę na żądanie i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Shelf MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce Shelf. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzia Luigi's Box napędzane SI pomagają klientom szybciej znaleźć pożądane produkty, poprawiają wrażenia klientów i zwiększają sprzedaż.
Luigi's Box wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy danych o klientach i sugerowania rekomendacji produktów, którymi klient jest prawdopodobnie zainteresowany na podstawie swoich poprzednich zakupów i interakcji na stronie internetowej sprzedawcy. Stale ulepszana SI poprawia również wrażenia związane z wyszukiwaniem i odkrywaniem, zapewniając szybkie i trafne wyniki. Zapewniając spersonalizowane rekomendacje i poprawiając wrażenia związane z wyszukiwaniem i odkrywaniem, pomaga zwiększyć dochody ze sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Luigi's Box

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie w zakresie dostępności stron internetowych, które pomaga firmom automatycznie skanować swoje strony internetowe i osiągać zgodność ze standardami ADA i WCAG.
Światowej klasy zautomatyzowane rozwiązanie zapewniające dostęp do sieci, które pomaga firmom przestrzegać standardów ADA (Ustawa o Amerykanach z niepełnosprawnością) i WCAG (wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych). Equally AI zapewnia automatyczne skanowanie, monitorowanie zgodności oraz konfigurowalny interfejs dostępności, dzięki czemu strona internetowa firmy jest zawsze zgodna z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Equally AI

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oparte na sztucznej inteligencji narzędzie firmy Benchmark Gensuite zapewnia całościowe zarządzanie ryzykiem, zwiększając zaangażowanie, wydajność i skuteczność programu.
Zaawansowane technologie BHPiOŚ Benchmark Gensuite w połączeniu z rozwiązaniami AI oferują kompleksowe podejście do zrozumienia i ograniczania ryzyka operacyjnego. Dzięki integracji tych technologii z cyfrowymi narzędziami BHPiOŚ organizacje mogą zwiększyć zaangażowanie użytkowników, wspierać współpracę i uzyskać głębszy wgląd w ich wydajność operacyjną. Integracja ta zapewnia większą wydajność dzięki zautomatyzowanym przepływom pracy i dostępowi do ogromnych puli danych, ułatwiając ich bezproblemową integrację w różnych rozwiązaniach z zakresu BHPiOŚ. Efektem jest poprawa środków bezpieczeństwa, sprawniejsze zarządzanie wpływem na środowisko oraz skuteczniejsze programy ograniczania ryzyka. Technologie te są przeznaczone dla szerokiego grona użytkowników, zapewniając dostosowane do potrzeb spostrzeżenia, analizę trendów i wsparcie decyzyjne na każdym poziomie, optymalizując przepływy pracy i zwiększając ogólną skuteczność programu BHPiOŚ. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Hexowatch - rozwiązanie do wykrywania zmian zawartości stron internetowych i powiadamiania o nich.
Hexowatch to oparty na sztucznej inteligencji asystent, który pomoże w monitorowaniu stron internetowych pod kątem zmian wizualnych, treści, kodu źródłowego, technologii, dostępności lub cen. Hexowatch działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby pomóc w wykrywaniu trendów, śledzeniu konkurencji, sprawdzaniu witryn pod kątem wizualnym, archiwizacji każdej zmiany i przekształcaniu dowolnej strony internetowej we własne, prywatne źródło danych. Rozpocznij pracę w kilka minut – Hexowatch nie wymaga żadnego specjalnego oprogramowania, serwerów proxy ani umiejętności programowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexowatch

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki.
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChatBot

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
accessiBe dostarcza światowej klasy usługi dostępu do sieci i ekosystemy rozwiązań dla każdej firmy.
accessiBe dostarcza światowej klasy usługi dostępu do sieci i ekosystemy rozwiązań dla każdej firmy. accessiBe, któremu zaufało ponad 200 000 stron internetowych, od małych firm po liderów branży, usprawnia proces zwiększania dostępności stron internetowych. Oferowane rozwiązania wspierają firmy, agencje i organizacje non-profit w zapewnianiu inkluzywności i docieraniu do szerszego grona odbiorców, promując jednocześnie dostępność zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi dostępności treści internetowych oraz Ustawą o Amerykanach z niepełnosprawnościami. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.accessibe.com Dowiedz się więcej na temat produktu: accessiBe

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na gromadzenie i działanie w oparciu o spostrzeżenia klientów, pracowników, partnerów i dostawców.
Delighted to gotowa do użytku platforma dla klientów, pracowników i produktów, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash i Instacart, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym. Dostosowywanie i wysyłanie ankiet w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie — nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie Amberscript automatycznie przekształca dźwięk i wideo w tekst i napisy. Osoby wykonujące transkrypcje tworzą tekst o 100% dokładności.
Amberscript tworzy rozwiązania SaaS, które umożliwiają użytkownikom automatyczne przekształcanie dźwięku i obrazu wideo w tekst i napisy za pomocą rozpoznawania mowy. Wykorzystuje dane generowane przez użytkowników do szkolenia optymalnych silników rozpoznawania mowy w językach europejskich. Edytor tekstu w trybie online i osoby wykonujące transkrypcje tworzą tekst o 100% dokładności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberscript

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Pairaphrase to oparty na chmurze system zarządzania tłumaczeniami dla przedsiębiorstw. Bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa w celu zmniejszenia kosztów i liczby przepracowanych godzin.
Pairaphrase to oparty na chmurze system zarządzania tłumaczeniami dla przedsiębiorstw i organizacji. Pairaphrase pomaga globalnym zespołom tłumaczyć inteligentniej, szybciej i bezpieczniej. Pairaphrase wprowadza do Twojego zespołu łatwe w użyciu technologie tłumaczeń językowych premium. Skorzystaj z ulepszonego procesu tłumaczenia, zaawansowanych danych i bezpieczeństwa użytkowników, a także spędzisz mniej czasu na tworzeniu tłumaczeń, a więcej na produktywności. Pairaphrase oferuje funkcje bezpieczeństwa na poziomie korporacyjnym, aby chronić Twoje użytkowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pairaphrase

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Odblokuj oszczędności dzięki Klippa DocHorizon, inteligentnemu przetwarzaniu dokumentów. Płynna automatyzacja dokumentów oparta na sztucznej inteligencji.
Przestań tracić czas na żmudne i powtarzalne zadania administracyjne i zacznij koncentrować się na podstawowej działalności. Zautomatyzuj wszystkie przepływy pracy związane z dokumentami dzięki Klippa DocHorizon. Oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do inteligentnego przetwarzania dokumentów może wyodrębniać dane, anonimizować, konwertować, klasyfikować i weryfikować dokumenty w ciągu kilku sekund, wykorzystując technologię OCR (optycznego rozpoznawania znaków). Zaoszczędź do 70% czasu, zmniejsz koszty i zapobiegaj oszustwom. Czy jesteś gotowy na przyszłość? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną w trybie online już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
EraCLM to innowacyjne rozwiązanie CLM (zarządzanie cyklem życia umowy), które zwiększa wydajność personelu, usprawnia współpracę i przyspiesza finalizację umów.
EraCLM to innowacyjne rozwiązanie do zarządzania cyklem życia umów, które zwiększa wydajność personelu, usprawnia współpracę i przyspiesza zamykanie umów. EraCLM zapewnia wyjątkowe możliwości negocjacji online, głęboko zautomatyzowany montaż dokumentów i ulepszoną automatyzację przepływu pracy, która umożliwia klientom szybsze osiąganie przychodów przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka. EraCLM jest teraz częścią EraCLM, sprawdzonego lidera na rynku zarządzania prawnego przedsiębiorstwem dla organizacji na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EraCLM

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Angażuj użytkowników za pomocą pakietu Banuba SDK. Zintegruj kilka lat wysokiej jakości efektów i filtrów AR w mniej niż tydzień.
SDK w rozszerzonej rzeczywistości ze śledzeniem twarzy 3D, aby wprowadzić filtry twarzy, soczewki 3D, piękno AR, awatary i wirtualne aplikacje do przymierzania w systemach iOS, Android, Windows i Unity. Największa biblioteka filtrów twarzy oraz narzędzia Effect Constructor i Viewer do tworzenia niestandardowych filtrów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Face AR SDK

Funkcje

  • API
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Pulpit działań
  • Analityka prognostyczna
  • Wielojęzyczny
  • Raportowanie/analityka
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi