Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 276 w
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób. Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Narzędzie SI do odkrywania i analizowania influencerów, kampanii marketingowych na Instagramie, YouTube, TikToku i odkrywania strategii konkurencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor
HypeAuditor to firma SaaS, która opracowała kompleksowy zestaw narzędzi do odkrywania influencerów na Instagramie, TikToku, YouTube, Twitterze i Twitchu, weryfikacji autentyczności ich kont i śledzenia wyników kampanii influencer marketingu. Wszystkie usługi są oparte na algorytmach SI, dzięki czemu HypeAuditor może identyfikować wzorce zachowań. HypeAuditor ma na celu zapewnienie doskonałej platformy do analizy i zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić, że klienci będą efektywnie współpracować z twórcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Keep your launches smooth and your communication clear by using Trello to see which tasks are on track, and which content is up next.
From planning a launch, to editorial calendar content, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your marketing teams get more done. Trello is the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Google Docs and Salesforce, so everything stays together. Keep launches smooth and your whole marketing team on the same page. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą całego zespołu. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie zespoły pracują bardziej pewnie, działają szybciej i osiągają więcej za mniej, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Ponad 107 000 płacących organizacji i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
HubSpot Marketing Hub helps B2B and B2C companies attract visitors, convert online traffic into leads, turn leads into customers, and analyze marketing ROI. With integrated blogging and content tools, you can create exciting content that gets found online with built-in SEO optimization. Convert more leads with landing pages that take minutes to build, and add a form, CTA, or live chat with ease. Delight leads with world-class marketing automation and email marketing. Get started for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot Marketing Hub

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts. Dowiedz się więcej na temat produktu: Instagram

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hootsuite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
From ideation to execution, monday.com helps teams collaborate on social media campaigns with custom, drag-and-drop dashboards.
On monday.com open platform, marketing teams can build custom dashboards to manage social media campaigns more efficiently than ever before. Discuss new ideas and assign jobs to different colleagues. Schedule content for publication on timeline views. Then import data so that you can analyze KPIs all in one convenient location. Ultimately, with drag-and-drop columns you can customize yourself, monday.com shows you everything your team members need to see to perform at their best. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Schedule unlimited posts, manage social networks, track conversations, and measure performance from a single dashboard.
Zoho Social is built keeping in mind the needs of growing businesses -- those that are starting to get serious about social media marketing. We've built the product to help you build your social media presence, without having to worry about setting things up, getting trained, variable costs, etc. We're working hard to keep things simple and offer value for your money. Easy enough for you to understand and get started within minutes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Social

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
We deliver the tools to simplify and amplify digital marketing and drive results for your business.
Constant Contact delivers for small businesses and nonprofits with powerful tools that simplify and amplify digital marketing. Whether it's driving sales, growing a customer base or engaging an audience, we deliver the performance and guidance to build strong connections and generate powerful results. For more information, visit www.constantcontact.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Constant Contact

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
SEMrush helps you streamline your social media routine, from scheduling posts to tracking performance and competitor benchmarking.
SEMrush Social Media Toolkit helps you simplify your social media routine and analysis. It assists the workflow of a social media manager, from creating posts to monitoring their performance and benchmarking progress against competitors. Dowiedz się więcej na temat produktu: Semrush

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Build a remarkable brand on social media. Plan, schedule, analyze, and engage all from one powerful dashboard.
Buffer is a social media management software trusted by over 75,000 brands and businesses to drive meaningful engagement and results on social media. Try Buffer's suite of products for planning and scheduling your content, analyzing results, and engaging with your audience. Buffer helps social media marketers and teams work more efficiently and effectively. Dowiedz się więcej na temat produktu: Buffer

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social Media Marketing App Powered By Marketing 360® #1 Marketing Platform® For Small Business.
Get everything you need to manage and grow your business all from a singular platform create your account today to explore the platform and compare plans and pricing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketing 360

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: SharpSpring from Constant Contact

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Complete social media management tool for agencies and teams of all sizes. Read why Capterra reviewers love Agorapulse.
Agorapulse is a social media management tool that enables agencies, businesses and marketers to manage all their social media messages, schedule and publish content, identify key influencers, monitor social channels, and get stunning reports all in one easy-to-use dashboard. Agorapulse currently supports Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, and LinkedIn. Additional free tools include Easy Advocacy (employee advocacy / sharing) and AdsReport (Facebook Ads reporting). Dowiedz się więcej na temat produktu: AgoraPulse

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
ContentStudio is a data-driven content marketing and social media tool that allows you to discover, compose and share engaging content.
ContentStudio is a multi-use social media management and content marketing tool that allows you to discover, compose and share the best content. It has a suite of products for content discovery, publishing, planning, analytics and automation to help marketing teams work and collaborate efficiently. It is the perfect tool for discovering trending content, managing multiple social media networks, recycling evergreen posts, analyzing performance, collaborating with the team and a lot more. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContentStudio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Create real connection with best-in-class social media management software | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social management solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social management, reporting, publishing, customer service, engagement and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprout Social

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social media management software built for small business
Meet Thryv, the social media management software built for small business. Thryv integrates with your favorite social media accounts including Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+, so you can post content out all at once or schedule posts in advance. Pull from a library of more than 500,000 posts you can tailor to fit your business. Then learn more about your contacts with social data enrichment that connect to their accounts. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thryv

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Advanced email marketing for SMB and mid-market businesses, backed by 24/7 support and 20+ years of deliverability experience.
Campaigner delivers all the basic and advanced email marketing features you need to grow your business without added expense of a marketing suite. From basic and advanced workflow automations and segmentation capabilities to SMS, Campaigner makes it easy to build and execute on high-performing campaigns. Dowiedz się więcej na temat produktu: Campaigner

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social media content discovery & sharing platform. Connect to Twitter, LinkedIn, Instagram & Facebook accounts & cut down time by 90%.
Content curation, social media management and employee advocacy platform. Connects with Twitter, LinkedIn & Facebook accounts and cuts down social media management effort by up to 90%. Key features- multiple account management, collaborative social media management, content suggestions, RSS feed addition, content library, advanced post scheduling, group account scheduling, hashtag and @mention suggestions, engagement and click-through metrics, URL shortener, employee advocacy with analytics Dowiedz się więcej na temat produktu: DrumUp

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Smart, automated social media and messenger marketing platform that allows you to create, schedule and promote content.
Contenive employs the whole social media management cycle, revealing not just effective content production, but also competitive field analysis, contextual network planning, placement, and analysis of outcomes. Contenive is a proprietary solution that combines artificial and live intelligence to guarantee the high-quality generation (of visual and textual material) as well as instant posting with little client input. Dowiedz się więcej na temat produktu: CONTENIVE

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
The all-in-one social media scheduling and marketing tool for small businesses and agencies helping them with more reach.
Manage all of your major social media accounts and improve your social media efficiency on one platform with automated post scheduling and many other unique features. SocialPilot is a social media scheduling and marketing tool for small businesses and digital agencies! Schedule your posts to social media networks like Facebook, Twitter, LinkedIn, Google My Business, Pinterest, Instagram, TikTok, Tumblr, and VK Dowiedz się więcej na temat produktu: SocialPilot

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Schedule your posts for Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business, YouTube, and WordPress.
Collaborate, schedule, and analyze your posts for Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business, YouTube & WordPress. Besides basic manual scheduling, Publer can also schedule your posts for you based on a posting calendar you get to predefine. Tired of scheduling your posts one by one? Easily create, upload & schedule them in bulk. Recycling? Yup, all covered! Automatically add your signature to every post and your logo to every media for more brand awareness. Dowiedz się więcej na temat produktu: Publer

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social media management tool that enables collaboration across various platforms through a centralized database.
Collaboration tool for social media teams to create, plan, review, approve, and publish content. We help agencies & in-house marketing teams collaborate to create, approve, and publish social media content faster without using 27 spreadsheets, 6 rounds of email review...and 13 Hail Marys. Expect zero bells and whistles: every one of Planables features was carefully chosen to declunk the approval process and make team collaboration simple. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planable

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Schedule and automate your posts on Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, and Google My Business (with CTA buttons).
OneUp allows you to schedule and automatically repeat your social media posts. OneUp works with Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest, and Google My Business (with CTA buttons). Create images in Canva without leaving OneUp and have them directly added to your posts, auto-post from RSS feeds, multi-image posts, schedule posts to Google My Business, drag and drop your posts in a calendar view, bulk upload posts, schedule Twitter threads. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneUp

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Build customer relationships for life with data-first digital marketing
Meet Salesforce Social Studio. Listen, engage, and publish using a powerful all-in-one social media marketing and management suite and connect enriched social data to your marketing with sales and service. Analyze conversations from nearly any source to see what your industry and fans are saying. Respond to social posts, manage your community, and provide customer support. Create and approve content for multiple social networks and accounts from desktop or mobile. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Marketing Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social listening is only the first step. Mention helps to manage social media publishing to build stronger communities online.
Mention changes the way businesses manage their online presence. Our social listening platform instantly monitors important conversations from millions of sources across the web and social media platforms such as Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, and TikTok to deliver insights that truly make an impact. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mention

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really important. We take the time that you have already invested into writing the long form blog post and use that to create engaging imagery and social posts. Over the next 12 months your campaign content is automatically sent to each of your social profiles, driving traffic back to your site and increasing engagement across your social channels. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missinglettr

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Act-On is a marketing automation leader that offers solutions for marketers to engage targets throughout the customer lifecycle.
Act-On, the worlds leading marketing automation platform, is built by marketers for marketers. We offer valuable digital solutions that empower marketers to automate their programs, improve efficienci es with fewer resources, and drive customer engagement beyond the lead at every stage of the customer lifecycle. Best of all, Act-On is easy to implement, easy to use, and supported by the absolute best and most reputable Customer Services team in the industry. Dowiedz się więcej na temat produktu: Act-On

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool for marketing and creative teams.
PhotoShelter for Brands allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content. Dowiedz się więcej na temat produktu: PhotoShelter for Brands

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
A centralized platform for multi-location marketers to reach and engage their local customers, across 100s or 1000s of local pages.
SOCi is an award-winning localized marketing platform built specifically for multi-location marketers. Our customers include top brands and influencers like Ace Hardware, Sport Clips, and Anytime Fitness who have the impossible challenge of managing their digital presence across hundreds and thousands of locations. As central command for multi-location marketers, SOCi makes the impossible possible by enabling top brands and their locations to strengthen and scale their digital presence. Dowiedz się więcej na temat produktu: SOCi

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Using the eclincher social media management tool helps businesses & agencies get things done on social and grow their brand reach.
At the nucleus of your digital marketing strategy eclincher catapults your brand reach, boosts your social media ROI, saves hours daily, increases your productivity, & expands your business across all channels. Because we are constantly innovating our product & services, you won't have to sacrifice features or capabilities, while keeping your budget top of mind. Our award-winning team offers 24/7 support & live demos. Improve your social media presence, broaden your reach, & add real value! Dowiedz się więcej na temat produktu: eClincher

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Oparta na chmurze platforma dla specjalistów SEO i marketingu internetowego
SE Ranking to oparta na chmurze platforma dla profesjonalistów SEO i marketingu internetowego, która zapewnia kompletny zestaw narzędzi do kompleksowego audytu strony, analizy konkurencji, rankingu stron internetowych, sugerowania i grupowania słów kluczowych, monitorowania linków zwrotnych, zautomatyzowanego profesjonalnego raportowania i wiele więcej. Oprócz standardowych narzędzi SEO, system oferuje zestaw dodatkowych funkcji, takich jak White Label i Plan Marketingowy, które mają na celu wprowadzenie Twoich profesjonalnych usług cyfrowych na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: SE Ranking

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Easily manage and track all of your upcoming social media campaigns from one intuitive workspace.
Manage and track all of your social media campaigns from one intuitive workspace. From ideation through analysis, monday marketer allows you to display the information you need to plan strategically and execute any social post or campaign flawlessly. monday marketer provides the visibility to make important data-driven decisions, but also the agility to adapt your workspace to your unique processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday marketer

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Promo.com to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia filmów online dla firm i agencji. Oprogramowanie pomaga klientom skutecznie promować całą swą ofertę.
Dostarczając narzędzia i treści do tworzenia i dostosowywania klipów wideo premium, Promo.com ma na celu pomóc użytkownikom w promowaniu ich działalności na platformach mediów społecznościowych, a także tworzyć kampanie zwiększające zaangażowanie, zmniejszające koszty za kliknięcie, zwiększające ruch, zwiększające świadomość marki lub promujące produkt. Rozwiązanie oferuje bibliotekę ponad 12 milionów klipów wideo i szablonów, które można edytować i ulepszać licencjonowaną muzyką, niestandardowym tekstem i logo. Rozwijaj swoją firmę dzięki mocy filmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promo.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
All-in-one Social Media Management solution for publishing, reporting, influencer marketing, benchmarking, and engagement.
Brandwatch (formerly Falcon.io) provides a comprehensive, all-in-one Social Media Management solution. It’s a one-stop solution for any marketer's social listening, publishing, engagement, measurement , and benchmarking needs. Brandwatch helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. This solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support team in the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcon.io

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Polska Produkt lokalny
Customer Engagement Platform for impact-hungry eCommerce marketing teams.
SALESmanago is a Customer Engagement Platform for impact-hungry eCommerce marketing teams who want to be lean yet powerful, trusted revenue growth partners for CEOs. Our AI-driven solutions have already been adopted by 2000+ mid-size businesses in 50 countries, as well as many well-known global brands such as Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance and Victoria’s Secret. More information: www.salesmanago.com Dowiedz się więcej na temat produktu: SALESmanago Marketing Automation

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Cloud-based social media marketing tool which assists firms with content discovery, post scheduling and performance tracking.
Post Planner is an all-in-one social media marketing tool designed to boost engagement, get more followers, and increase revenue. Any social media tool can help you schedule posts. We're built for engagement. Connect all your social profiles, find viral content, optimize your posts, and automate your posting calendar. Dowiedz się więcej na temat produktu: Post Planner

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Social media scheduler that allows you to setup recurring schedules.
RecurPost is a social media scheduler with repeating schedules. We let you categorize your updates into categories, such as blogs, videos, other people's contents, memes and quotes etc. You can then create schedules for each library. For instance, you can have one blog post go out on your Facebook pages in the afternoon and one meme go out on your Twitter every 4 hours. Once an update goes out it goes and sits at the end of the library to be posted again once everything else has gone out once. Dowiedz się więcej na temat produktu: RecurPost

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Monitor, post, and engage with customers across blogs, forums, news sources, and social media platforms - all in one place.
The customer journey starts on social and heavily influenced by your customer experience delivery. Turn a negative comment into a follow and a follower into an advocate. Reputation's social tools are quick to scale and easy to use for launching national and local campaigns, solving problems online and engaging directly with the audiences you care most about. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reputation

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Auto-Repost to Instagram, Pinterest, Google My Business, LinkedIn, Facebook, Twitter & YouTube. Viral sweeps & contests for growth.
B2B and content marketers need a tool that tracks and accelerates every step of the sales funnel. Our all-in-one tool allows you generate and measure revenue, leads and engagement around all of your social media efforts. Our post scheduler allows you to schedule when your customers are most likely to buy, download a white paper, take a free trial, etc. Launch Facebook referral sweepstakes and contests in minutes. Social CRM is built in or integrate with Salesforce. Plans start at $19/mo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sociamonials

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
VBOUT is a lead generation and marketing automation platform to automate and centralize marketing campaigns.
VBOUT is a lead generation and marketing automation platform trusted by 1000’s of businesses agencies to automate and centralize their marketing while delivering intelligent, personalized experiences to their audiences. Features include social media management, landing page builder, email marketing, automation builder, lead management and marketing analytics. Annual or monthly payment plans are 1/4 the cost of competing marketing automation solutions. Free premium support is included. Dowiedz się więcej na temat produktu: VBOUT

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Polska Produkt lokalny
Brand24 to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pozwala użytkownikom monitorować swoją markę i obliczać wskaźnik ROI z mediów społecznościowych.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi. Tysiące marek i agencji różnej wielkości używa Brand24 do śledzenia i analizowania rozmów online na temat swoich klientów, marek, produktów i konkurentów. Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
The unified local marketing platform that gives you the tools and insights to generate more local sales.
PromoRepublic is the all-in-one local marketing platform that gives multi-location businesses and marketing agencies the insights and tools to manage social media, maintain brand integrity, improve online findability and reputation – everything you need to win local customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: PromoRepublic

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta