Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia social media marketing
Filtruj wyniki (21)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Australia
Belgia
Brazylia
Niemcy
Hiszpania
Wielka Brytania
Irlandia
Stany Zjednoczone
Języki
Opcje cenowe
Typ produktu
Powiązane kategorie
Wyniki: 21 w

NapoleonCat
4,7
(47)
Produkt lokalny
NapoleonCat to potężne narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, przeznaczone dla zespołów marketingu i obsługi klienta.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które ułatwia życie MŚP, e-commerce, agencjom, marketerom i osobom fizycznym na całym świecie. Główne funkcje NapoleonCat obejmują
...
Czytaj dalej
zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Zapewnia ono rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą
...
Czytaj dalej
zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób.
Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne
...
Czytaj dalej
działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się
...
Czytaj dalej
błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Social
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Social
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Utrzymuj płynność wdrożeń i jasność komunikacji, używając Trello, aby zobaczyć, które zadania są na dobrej drodze, a które treści są następne.
Od planowania startu, przez zawartość kalendarza redakcyjnego, po agendy spotkań i wszystko inne — Trello pomaga zespołom marketingowym zrobić więcej. Trello to centrum dowodzenia, które łączy
...
Czytaj dalej
wszystkie zadania i narzędzia, aby pokazywać aktualizacje statusu, terminy płatności i pozwala szybko komentować kolegom z zespołu. Dołącz pliki i zgłoszenia z innych aplikacji, takich jak Google Docs i Salesforce, aby wszystko pozostało razem. Utrzymuj płynność wdrożeń i cały zespół marketingowy na tej samej stronie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Od pomysłu do realizacji, monday.com pomaga zespołom współpracować przy kampaniach w mediach społecznościowych z niestandardowymi pulpitami nawigacyjnymi typu “przeciągnij i upuść”.
Na otwartej platformie monday.com zespoły marketingowe mogą tworzyć niestandardowe pulpity nawigacyjne, aby zarządzać kampaniami w mediach społecznościowych wydajniej niż kiedykolwiek wcześniej. Omów
...
Czytaj dalej
nowe pomysły i przypisz zadania różnym współpracownikom. Zaplanuj treść do publikacji w widokach osi czasu. Następnie zaimportuj dane, aby móc analizować wszystkie wskaźniki KPI w jednym dogodnym miejscu. Ostatecznie, dzięki kolumnom typu “przeciągnij i upuść” możesz dostosować się do własnych potrzeb, monday.com pokazuje wszystko, co członkowie zespołu muszą widzieć, aby osiągać doskonałe wyniki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami
...
Czytaj dalej
cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu,
...
Czytaj dalej
analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Oparta na chmurze platforma dla specjalistów SEO i marketingu internetowego
SE Ranking to oparta na chmurze platforma dla profesjonalistów SEO i marketingu internetowego, która zapewnia kompletny zestaw narzędzi do kompleksowego audytu strony, analizy konkurencji, rankingu
...
Czytaj dalej
stron internetowych, sugerowania i grupowania słów kluczowych, monitorowania linków zwrotnych, zautomatyzowanego profesjonalnego raportowania i wiele więcej. Oprócz standardowych narzędzi SEO, system oferuje zestaw dodatkowych funkcji, takich jak White Label i Plan Marketingowy, które mają na celu wprowadzenie Twoich profesjonalnych usług cyfrowych na zupełnie nowy poziom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SE Ranking
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Promo.com to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia filmów online dla firm i agencji. Oprogramowanie pomaga klientom skutecznie promować całą swą ofertę.
Dostarczając narzędzia i treści do tworzenia i dostosowywania klipów wideo premium, Promo.com ma na celu pomóc użytkownikom w promowaniu ich działalności na platformach mediów społecznościowych, a
...
Czytaj dalej
także tworzyć kampanie zwiększające zaangażowanie, zmniejszające koszty za kliknięcie, zwiększające ruch, zwiększające świadomość marki lub promujące produkt.
Rozwiązanie oferuje bibliotekę ponad 12 milionów klipów wideo i szablonów, które można edytować i ulepszać licencjonowaną muzyką, niestandardowym tekstem i logo.
Rozwijaj swoją firmę dzięki mocy filmów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Promo.com
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Brand24 to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pozwala użytkownikom monitorować swoją markę i obliczać wskaźnik ROI z mediów społecznościowych.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi. Tysiące marek i agencji różnej wielkości używa Brand24 do śledzenia i analizowania
...
Czytaj dalej
rozmów online na temat swoich klientów, marek, produktów i konkurentów. Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomoże firmom centralnie i wydajnie zarządzać wszystkimi istotnymi kanałami mediów społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Oprogramowanie pomaga centralnie i skutecznie zarządzać działaniami na wszystkich istotnych kanałach, łącząc
...
Czytaj dalej
wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001.
Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Łatwe wdrażanie chatbota/voicebota bez kodowania na dowolnym kanale komunikacyjnym, łączenie się z ulubionym oprogramowaniem i korzystanie z najlepszej technologii NLP.
Ideta umożliwia firmom stworzenie własnego chatbota/voicebota bez konieczności kodowania.
Możesz uruchomić bota w kilku kanałach komunikacyjnych, takich jak strona docelowa, Facebook Messenger,
...
Czytaj dalej
numer telefonu (Twilio...), Slack, Microsoft Teams itp.
Możesz połączyć się z dowolnym oprogramowaniem za pośrednictwem interfejsu API bez kodowania.
Możesz korzystać z najlepszych narzędzi do przetwarzania języka naturalnego bez kodowania (Dialogflow, Luis, Watson...) i łatwo przełączać się między nimi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Platforma marketingowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję do autonomicznego zakupu i optymalizacji reklam z wykorzystaniem kreatywnej inteligencji.
Madgicx to tajna broń używana przez tysiące reklamodawców podejmujących decyzje oparte na danych, którzy wolą nie tracić czasu na ręczne optymalizowanie swoich reklam w serwisach Facebook i Google.
...
Czytaj dalej
Wyobraź sobie zatrudnienie elitarnej agencji reklamowej w cenie oprogramowania – to właśnie Madgicx.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Madgicx
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Narzędzie SI do odkrywania i analizowania influencerów, kampanii marketingowych na Instagramie, YouTube, TikToku i odkrywania strategii konkurencji.
HypeAuditor to firma SaaS, która opracowała kompleksowy zestaw narzędzi do odkrywania influencerów na Instagramie, TikToku, YouTube, Twitterze i Twitchu, weryfikacji autentyczności ich kont i
...
Czytaj dalej
śledzenia wyników kampanii influencer marketingu. Wszystkie usługi są oparte na algorytmach SI, dzięki czemu HypeAuditor może identyfikować wzorce zachowań. HypeAuditor ma na celu zapewnienie doskonałej platformy do analizy i zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić, że klienci będą efektywnie współpracować z twórcami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp
...
Czytaj dalej
do ponad 130 milionów różnych profili influencerów.
Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Wszechstronne narzędzie do influencer marketingu, które pomaga w znalezieniu odpowiednich twórców, zarządzaniu współpracą z influencerami i monitorowaniu treści.
Promoty to narzędzie do obsługi współpracy z influencerami dla marek i agencji. Oprogramowanie do obsługi relacji z influencerami, pozwalające na zarządzanie kontaktami, współpracą, czatami i treściam
...
Czytaj dalej
i dotyczącymi marki w jednym miejscu. Umożliwia również wyszukiwanie na Instagramie i TikToku influencerów z całego świata i poznawanie tworzonych przez nich treści, z uwzględnieniem kryteriów takich jak m.in. zainteresowania i grupa odbiorców. Z Promoty korzysta już ponad 4000 marek, w tym Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano i MobilePay.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Promoty
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów.
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów.
Dzięki Reech Influence Cloud możesz identyfikować, kwalifikować się
...
Czytaj dalej
i aktywować influencerów, sporządzać umowy, mierzyć wydajność swoich kampanii i monitorować trendy dotyczące influencerów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Reech Influence Cloud
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Pixis Social – tworzenie postów i filmów, publikowanie, planowanie i analizowanie postów. Wszystko to na jednej platformie do zarządzania mediami społecznościowymi.
Jedna z najbardziej przystępnych cenowo platform do zarządzania mediami społecznościowymi. Pixis Social – tworzenie postów i filmów, publikowanie, planowanie i analizowanie postów. Wszystko to na
...
Czytaj dalej
jednej platformie do zarządzania mediami społecznościowymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixis Social
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta
Wtyczka WordPress z funkcjami automatycznego publikowania i planowania służąca do publikowania treści na różnych kontach w mediach społecznościowych.
Wtyczka WordPress z funkcjami automatycznego publikowania i planowania służąca do publikowania treści na różnych kontach w mediach społecznościowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: FS Poster
Funkcje
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie wieloma kontami
- Zarządzanie treścią
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
- Zaangażowanie klienta