Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia social media marketing

Narzędzia social media marketingu umożliwiają śledzenie, publikowanie i aktualizowanie treści na Twitterze, LinkedIn, Facebooku, Pintereście i innych portalach społecznościowych. Narzędzia social media marketing są wykorzystywane przez firmy do monitorowania interakcji społecznościowych i rozmów z klientami, pomagając poprawić skuteczność ich obecności cyfrowej.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 23 w

Utrzymuj płynność wdrożeń i jasność komunikacji, używając Trello, aby zobaczyć, które zadania są na dobrej drodze, a które treści są następne.
Od planowania startu, przez zawartość kalendarza redakcyjnego, po agendy spotkań i wszystko inne — Trello pomaga zespołom marketingowym zrobić więcej. Trello to centrum dowodzenia, które łączy wszystkie zadania i narzędzia, aby pokazywać aktualizacje statusu, terminy płatności i pozwala szybko komentować kolegom z zespołu. Dołącz pliki i zgłoszenia z innych aplikacji, takich jak Google Docs i Salesforce, aby wszystko pozostało razem. Utrzymuj płynność wdrożeń i cały zespół marketingowy na tej samej stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do zarządzania aktywnością w mediach społecznościowych. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Oparta na chmurze platforma dla specjalistów SEO i marketingu internetowego
SE Ranking to oparta na chmurze platforma dla profesjonalistów SEO i marketingu internetowego, która zapewnia kompletny zestaw narzędzi do kompleksowego audytu strony, analizy konkurencji, rankingu stron internetowych, sugerowania i grupowania słów kluczowych, monitorowania linków zwrotnych, zautomatyzowanego profesjonalnego raportowania i wiele więcej. Oprócz standardowych narzędzi SEO, system oferuje zestaw dodatkowych funkcji, takich jak White Label i Plan Marketingowy, które mają na celu wprowadzenie Twoich profesjonalnych usług cyfrowych na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: SE Ranking

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Brand24 to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pozwala użytkownikom monitorować swoją markę i obliczać wskaźnik ROI z mediów społecznościowych.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi. Tysiące marek i agencji różnej wielkości używa Brand24 do śledzenia i analizowania rozmów online na temat swoich klientów, marek, produktów i konkurentów. Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomoże firmom centralnie i wydajnie zarządzać wszystkimi istotnymi kanałami mediów społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Oprogramowanie pomaga centralnie i skutecznie zarządzać działaniami na wszystkich istotnych kanałach, łącząc wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Zarządzaj mediami społecznościowymi na skalę przedsiębiorstwa w ponad 35 kanałach cyfrowych z poziomu jednej platformy Unified-CXM. Tylko ze Sprinklr.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne rozwiązanie klasy korporacyjnej do zarządzania mediami społecznościowymi, któremu zaufało 90% ze 100 największych światowych marek. Sprinklr pomaga markom budować relacje i śledzić zwrot z inwestycji w ponad 35 kanałach za pomocą jednej ujednoliconej platformy, zapewniając bardziej wydajną współpracę między kontami w mediach społecznościowych, obejmującymi wiele regionów i marek podrzędnych. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr, pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
NapoleonCat to potężne narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, przeznaczone dla zespołów marketingu i obsługi klienta.
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które ułatwia życie MŚP, e-commerce, agencjom, marketerom i osobom fizycznym na całym świecie. Główne funkcje NapoleonCat obejmują zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Zapewnia ono rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Łatwe wdrażanie chatbota/voicebota bez kodowania na dowolnym kanale komunikacyjnym, łączenie się z ulubionym oprogramowaniem i korzystanie z najlepszej technologii NLP.
Ideta umożliwia firmom stworzenie własnego chatbota/voicebota bez konieczności kodowania. Możesz uruchomić bota w kilku kanałach komunikacyjnych, takich jak strona docelowa, Facebook Messenger, numer telefonu (Twilio...), Slack, Microsoft Teams itp. Możesz połączyć się z dowolnym oprogramowaniem za pośrednictwem interfejsu API bez kodowania. Możesz korzystać z najlepszych narzędzi do przetwarzania języka naturalnego bez kodowania (Dialogflow, Luis, Watson...) i łatwo przełączać się między nimi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma marketingowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję do autonomicznego zakupu i optymalizacji reklam z wykorzystaniem kreatywnej inteligencji.
Madgicx to tajna broń używana przez tysiące reklamodawców podejmujących decyzje oparte na danych, którzy wolą nie tracić czasu na ręczne optymalizowanie swoich reklam w serwisach Facebook i Google. Wyobraź sobie zatrudnienie elitarnej agencji reklamowej w cenie oprogramowania – to właśnie Madgicx. Dowiedz się więcej na temat produktu: Madgicx

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych do tworzenia i planowania treści na platformie mediów społecznościowych za pomocą jednego łatwego interfejsu
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych, które pomaga marketerom, twórcom i firmom rozwijać się w mediach społecznościowych. Twórz treści, korzystając z milionów szablonów i bezpłatnych obrazów, filmów i muzyki. Generuj tekst automatycznie za pomocą sztucznej inteligencji. Zaplanuj wszystko z jednej łatwej w obsłudze platformy do kanałów mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creasquare

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Narzędzie SI do odkrywania i analizowania influencerów, kampanii marketingowych na Instagramie, YouTube, TikToku i odkrywania strategii konkurencji.
HypeAuditor to firma SaaS, która opracowała kompleksowy zestaw narzędzi do odkrywania influencerów na Instagramie, TikToku, YouTube, Twitterze i Twitchu, weryfikacji autentyczności ich kont i śledzenia wyników kampanii influencer marketingu. Wszystkie usługi są oparte na algorytmach SI, dzięki czemu HypeAuditor może identyfikować wzorce zachowań. HypeAuditor ma na celu zapewnienie doskonałej platformy do analizy i zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić, że klienci będą efektywnie współpracować z twórcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne.
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób. Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów. Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów.
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów. Dzięki Reech Influence Cloud możesz identyfikować, kwalifikować się i aktywować influencerów, sporządzać umowy, mierzyć wydajność swoich kampanii i monitorować trendy dotyczące influencerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reech Influence Cloud

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Wszechstronne narzędzie do influencer marketingu, które pomaga w znalezieniu odpowiednich twórców, zarządzaniu współpracą z influencerami i monitorowaniu treści.
Promoty to narzędzie do obsługi współpracy z influencerami dla marek i agencji. Oprogramowanie do obsługi relacji z influencerami, pozwalające na zarządzanie kontaktami, współpracą, czatami i treściami dotyczącymi marki w jednym miejscu. Umożliwia również wyszukiwanie na Instagramie i TikToku influencerów z całego świata i poznawanie tworzonych przez nich treści, z uwzględnieniem kryteriów takich jak m.in. zainteresowania i grupa odbiorców. Z Promoty korzysta już ponad 4000 marek, w tym Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano i MobilePay. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promoty

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Pozwól klientom opowiedzieć historię twojej marki za pomocą zdjęć, filmów i postów w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.
Ta wielokrotnie nagradzana platforma UGC (zawartość wygenerowana przez użytkowników) pozwala gromadzić i wykorzystywać treści z Facebooka, Instagrama, Twittera i YouTube, a następnie używać tych materiałów do zwiększania sprzedaży. Błyskawicznie gromadź zdjęcia, filmy i teksty ze wszystkich głównych sieci społecznościowych i wykorzystuj potężne narzędzia wspomagane przez sztuczną inteligencję do moderowania i uzyskiwania praw do wykorzystania od twórców, a następnie wykorzystuj te UGC bezpośrednio w każdym punkcie marketingowym – od stron internetowych marki po cyfrowe OOH (reklama zewnętrzna), od banerów reklamowych po płatne reklamy społecznościowe i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hashtag'd

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych.
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Social

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Pixis Social – tworzenie postów i filmów, publikowanie, planowanie i analizowanie postów. Wszystko to na jednej platformie do zarządzania mediami społecznościowymi.
Jedna z najbardziej przystępnych cenowo platform do zarządzania mediami społecznościowymi. Pixis Social – tworzenie postów i filmów, publikowanie, planowanie i analizowanie postów. Wszystko to na jednej platformie do zarządzania mediami społecznościowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixis Social

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami
Wtyczka WordPress z funkcjami automatycznego publikowania i planowania służąca do publikowania treści na różnych kontach w mediach społecznościowych.
Wtyczka WordPress z funkcjami automatycznego publikowania i planowania służąca do publikowania treści na różnych kontach w mediach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FS Poster

Funkcje

  • Zautomatyzowana publikacja
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
  • Śledzenie marki
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie kampaniami