Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia social media marketing

Narzędzia social media marketingu umożliwiają śledzenie, publikowanie i aktualizowanie treści na Twitterze, LinkedIn, Facebooku, Pintereście i innych portalach społecznościowych. Narzędzia social media marketing są wykorzystywane przez firmy do monitorowania interakcji społecznościowych i rozmów z klientami, pomagając poprawić skuteczność ich obecności cyfrowej.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 27 w
Utrzymuj płynność wdrożeń i jasność komunikacji, używając Trello, aby zobaczyć, które zadania są na dobrej drodze, a które treści są następne.
Od planowania startu, przez zawartość kalendarza redakcyjnego, po agendy spotkań i wszystko inne — Trello pomaga zespołom marketingowym zrobić więcej. Trello to centrum dowodzenia, które łączy wszystkie zadania i narzędzia, aby pokazywać aktualizacje statusu, terminy płatności i pozwala szybko komentować kolegom z zespołu. Dołącz pliki i zgłoszenia z innych aplikacji, takich jak Google Docs i Salesforce, aby wszystko pozostało razem. Utrzymuj płynność wdrożeń i cały zespół marketingowy na tej samej stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do zarządzania aktywnością w mediach społecznościowych. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Oparta na chmurze platforma dla specjalistów SEO i marketingu internetowego
SE Ranking to oparta na chmurze platforma dla profesjonalistów SEO i marketingu internetowego, która zapewnia kompletny zestaw narzędzi do kompleksowego audytu strony, analizy konkurencji, rankingu stron internetowych, sugerowania i grupowania słów kluczowych, monitorowania linków zwrotnych, zautomatyzowanego profesjonalnego raportowania i wiele więcej. Oprócz standardowych narzędzi SEO, system oferuje zestaw dodatkowych funkcji, takich jak White Label i Plan Marketingowy, które mają na celu wprowadzenie Twoich profesjonalnych usług cyfrowych na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: SE Ranking

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Twórz zachwycające projekty, filmy i opracowuj kopie przy użyciu narzędzia ai copywriter.
Simplified ułatwia projektowanie w kilka sekund. Wybieraj spośród tysięcy oszałamiających szablonów postów w mediach społecznościowych, historii na Instagramie, Reels, TikToks, reklam, banerów i czego tylko chcesz – wszystko za darmo. Ciesz się magiczną SI, która umożliwia usuwanie tła, tworzenie animacji i zmianę rozmiaru obrazów za pomocą jednego kliknięcia. Już nigdy więcej nie będziesz musieć korzystać z wielu narzędzi. Błyskawicznie dostosowuj się do potrzeb, dzięki bibliotece zasobów zawierającej miliony zdjęć, tysiące czcionek i komponentów do projektowania. Wystarczy tylko przeciągnąć i upuścić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simplified

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Brand24 to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pozwala użytkownikom monitorować swoją markę i obliczać wskaźnik ROI z mediów społecznościowych.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi. Tysiące marek i agencji różnej wielkości używa Brand24 do śledzenia i analizowania rozmów online na temat swoich klientów, marek, produktów i konkurentów. Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomoże firmom centralnie i wydajnie zarządzać wszystkimi istotnymi kanałami mediów społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Oprogramowanie pomaga centralnie i skutecznie zarządzać działaniami na wszystkich istotnych kanałach, łącząc wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Zarządzaj mediami społecznościowymi na skalę przedsiębiorstwa w ponad 35 kanałach cyfrowych z poziomu jednej platformy Unified-CXM. Tylko ze Sprinklr.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne rozwiązanie klasy korporacyjnej do zarządzania mediami społecznościowymi, któremu zaufało 90% ze 100 największych światowych marek. Sprinklr pomaga markom budować relacje i śledzić zwrot z inwestycji w ponad 35 kanałach za pomocą jednej ujednoliconej platformy, zapewniając bardziej wydajną współpracę między kontami w mediach społecznościowych, obejmującymi wiele regionów i marek podrzędnych. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr, pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
NapoleonCat to potężne narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, przeznaczone dla zespołów marketingu i obsługi klienta.
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które ułatwia życie MŚP, e-commerce, agencjom, marketerom i osobom fizycznym na całym świecie. Główne funkcje NapoleonCat obejmują zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Zapewnia ono rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Łatwe wdrażanie chatbota/voicebota bez kodowania na dowolnym kanale komunikacyjnym, łączenie się z ulubionym oprogramowaniem i korzystanie z najlepszej technologii NLP.
Ideta umożliwia firmom stworzenie własnego chatbota/voicebota bez konieczności kodowania. Możesz uruchomić bota w kilku kanałach komunikacyjnych, takich jak strona docelowa, Facebook Messenger, numer telefonu (Twilio...), Slack, Microsoft Teams itp. Możesz połączyć się z dowolnym oprogramowaniem za pośrednictwem interfejsu API bez kodowania. Możesz korzystać z najlepszych narzędzi do przetwarzania języka naturalnego bez kodowania (Dialogflow, Luis, Watson...) i łatwo przełączać się między nimi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma marketingowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję do autonomicznego zakupu i optymalizacji reklam z wykorzystaniem kreatywnej inteligencji.
Madgicx to tajna broń używana przez tysiące reklamodawców podejmujących decyzje oparte na danych, którzy wolą nie tracić czasu na ręczne optymalizowanie swoich reklam w serwisach Facebook i Google. Wyobraź sobie zatrudnienie elitarnej agencji reklamowej w cenie oprogramowania – to właśnie Madgicx. Dowiedz się więcej na temat produktu: Madgicx

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych do tworzenia i planowania treści na platformie mediów społecznościowych za pomocą jednego łatwego interfejsu
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych, które pomaga marketerom, twórcom i firmom rozwijać się w mediach społecznościowych. Twórz treści, korzystając z milionów szablonów i bezpłatnych obrazów, filmów i muzyki. Generuj tekst automatycznie za pomocą sztucznej inteligencji. Zaplanuj wszystko z jednej łatwej w obsłudze platformy do kanałów mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creasquare

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Narzędzie SI do odkrywania i analizowania influencerów, kampanii marketingowych na Instagramie, YouTube, TikToku i odkrywania strategii konkurencji.
HypeAuditor to firma SaaS, która opracowała kompleksowy zestaw narzędzi do odkrywania influencerów na Instagramie, TikToku, YouTube, Twitterze i Twitchu, weryfikacji autentyczności ich kont i śledzenia wyników kampanii influencer marketingu. Wszystkie usługi są oparte na algorytmach SI, dzięki czemu HypeAuditor może identyfikować wzorce zachowań. HypeAuditor ma na celu zapewnienie doskonałej platformy do analizy i zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić, że klienci będą efektywnie współpracować z twórcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne.
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób. Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Sharebee to centrum dowodzenia programem Employee Advocacy i ulubione narzędzie ambasadorów do budowania ich osobistej marki.
Sharebee to centrum dowodzenia programem Employee Advocacy i ulubione narzędzie ambasadorów do budowania marki osobistej i wpływania na markę. Dzięki wbudowanej bibliotece treści w wielu wersjach i możliwościom opartym na sztucznej inteligencji do inspirowania, tworzenia kopii, obrazów i tłumaczeń Sharebee jest sprawdzoną platformą w przestrzeni Employee Advocacy. Grywalizacja, analityka i potężne systemy angażowania ambasadorów sprawiają, że programy prowadzone z Sharebee mają długi cykl życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sharebee

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów. Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Narzędzie All-In-One dla skutecznych cross-channelingowych kampanii influencer marketingu. Jest to wysoce konfigurowalne rozwiązanie na rynku.
indaHash.com zapewnia innowacyjne i nowoczesne oprogramowanie do influencer marketingu, zapewniające szeroki zakres unikalnych funkcji i korzyści. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi i intuicyjnemu projektowi, indaHash.com ułatwia firmom nawiązywanie kontaktów z influencerami i uruchamianie udanych kampanii influencer marketingowych. Cechą wyróżniającą indaHash jest możliwość precyzyjnego targetowania. Platforma wykorzystuje zaawansowane algorytmy i analizę danych, aby zidentyfikować odpowiednich influencerów dla docelowych odbiorców marki. Pomaga to firmom dotrzeć z komunikatami marketingowymi do właściwych osób, zwiększając szanse na zaangażowanie i konwersję. Analityka w czasie rzeczywistym to kolejna zaleta. Platforma zapewnia firmom kompleksowy wgląd i wskaźniki wydajności, umożliwiając im śledzenie sukcesu kampanii marketingowych influencerów w czasie rzeczywistym. To podejście oparte na danych umożliwia firmom podejmowanie decyzji opartych na danych, optymalizację strategii i maksymalizację zwrotu z inwestycji. Dowiedz się więcej na temat produktu: indaHash

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów.
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów. Dzięki Reech Influence Cloud możesz identyfikować, kwalifikować się i aktywować influencerów, sporządzać umowy, mierzyć wydajność swoich kampanii i monitorować trendy dotyczące influencerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reech Influence Cloud

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Wszechstronne narzędzie do influencer marketingu, które pomaga w znalezieniu odpowiednich twórców, zarządzaniu współpracą z influencerami i monitorowaniu treści.
Promoty to narzędzie do obsługi współpracy z influencerami dla marek i agencji. Oprogramowanie do obsługi relacji z influencerami, pozwalające na zarządzanie kontaktami, współpracą, czatami i treściami dotyczącymi marki w jednym miejscu. Umożliwia również wyszukiwanie na Instagramie i TikToku influencerów z całego świata i poznawanie tworzonych przez nich treści, z uwzględnieniem kryteriów takich jak m.in. zainteresowania i grupa odbiorców. Z Promoty korzysta już ponad 4000 marek, w tym Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano i MobilePay. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promoty

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Pozwól klientom opowiedzieć historię twojej marki za pomocą zdjęć, filmów i postów w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.
Ta wielokrotnie nagradzana platforma UGC (zawartość wygenerowana przez użytkowników) pozwala gromadzić i wykorzystywać treści z Facebooka, Instagrama, Twittera i YouTube, a następnie używać tych materiałów do zwiększania sprzedaży. Błyskawicznie gromadź zdjęcia, filmy i teksty ze wszystkich głównych sieci społecznościowych i wykorzystuj potężne narzędzia wspomagane przez sztuczną inteligencję do moderowania i uzyskiwania praw do wykorzystania od twórców, a następnie wykorzystuj te UGC bezpośrednio w każdym punkcie marketingowym – od stron internetowych marki po cyfrowe OOH (reklama zewnętrzna), od banerów reklamowych po płatne reklamy społecznościowe i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hashtag'd

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych.
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Social

Funkcje

  • Śledzenie marki
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zaangażowanie klienta
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zarządzanie kampaniami