Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia social media marketing

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 21 w
Polska Produkt lokalny
NapoleonCat to potężne narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, przeznaczone dla zespołów marketingu i obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które ułatwia życie MŚP, e-commerce, agencjom, marketerom i osobom fizycznym na całym świecie. Główne funkcje NapoleonCat obejmują zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Zapewnia ono rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób. Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Social
Rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga firmom poprzez zarządzanie siecią marek w sieciach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unbound Social

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Utrzymuj płynność wdrożeń i jasność komunikacji, używając Trello, aby zobaczyć, które zadania są na dobrej drodze, a które treści są następne.
Od planowania startu, przez zawartość kalendarza redakcyjnego, po agendy spotkań i wszystko inne — Trello pomaga zespołom marketingowym zrobić więcej. Trello to centrum dowodzenia, które łączy wszystkie zadania i narzędzia, aby pokazywać aktualizacje statusu, terminy płatności i pozwala szybko komentować kolegom z zespołu. Dołącz pliki i zgłoszenia z innych aplikacji, takich jak Google Docs i Salesforce, aby wszystko pozostało razem. Utrzymuj płynność wdrożeń i cały zespół marketingowy na tej samej stronie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Od pomysłu do realizacji, monday.com pomaga zespołom współpracować przy kampaniach w mediach społecznościowych z niestandardowymi pulpitami nawigacyjnymi typu “przeciągnij i upuść”.
Na otwartej platformie monday.com zespoły marketingowe mogą tworzyć niestandardowe pulpity nawigacyjne, aby zarządzać kampaniami w mediach społecznościowych wydajniej niż kiedykolwiek wcześniej. Omów nowe pomysły i przypisz zadania różnym współpracownikom. Zaplanuj treść do publikacji w widokach osi czasu. Następnie zaimportuj dane, aby móc analizować wszystkie wskaźniki KPI w jednym dogodnym miejscu. Ostatecznie, dzięki kolumnom typu “przeciągnij i upuść” możesz dostosować się do własnych potrzeb, monday.com pokazuje wszystko, co członkowie zespołu muszą widzieć, aby osiągać doskonałe wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Oparta na chmurze platforma dla specjalistów SEO i marketingu internetowego
SE Ranking to oparta na chmurze platforma dla profesjonalistów SEO i marketingu internetowego, która zapewnia kompletny zestaw narzędzi do kompleksowego audytu strony, analizy konkurencji, rankingu stron internetowych, sugerowania i grupowania słów kluczowych, monitorowania linków zwrotnych, zautomatyzowanego profesjonalnego raportowania i wiele więcej. Oprócz standardowych narzędzi SEO, system oferuje zestaw dodatkowych funkcji, takich jak White Label i Plan Marketingowy, które mają na celu wprowadzenie Twoich profesjonalnych usług cyfrowych na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: SE Ranking

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Promo.com to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia filmów online dla firm i agencji. Oprogramowanie pomaga klientom skutecznie promować całą swą ofertę.
Dostarczając narzędzia i treści do tworzenia i dostosowywania klipów wideo premium, Promo.com ma na celu pomóc użytkownikom w promowaniu ich działalności na platformach mediów społecznościowych, a także tworzyć kampanie zwiększające zaangażowanie, zmniejszające koszty za kliknięcie, zwiększające ruch, zwiększające świadomość marki lub promujące produkt. Rozwiązanie oferuje bibliotekę ponad 12 milionów klipów wideo i szablonów, które można edytować i ulepszać licencjonowaną muzyką, niestandardowym tekstem i logo. Rozwijaj swoją firmę dzięki mocy filmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promo.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Polska Produkt lokalny
Brand24 to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które pozwala użytkownikom monitorować swoją markę i obliczać wskaźnik ROI z mediów społecznościowych.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi. Tysiące marek i agencji różnej wielkości używa Brand24 do śledzenia i analizowania rozmów online na temat swoich klientów, marek, produktów i konkurentów. Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomoże firmom centralnie i wydajnie zarządzać wszystkimi istotnymi kanałami mediów społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Oprogramowanie pomaga centralnie i skutecznie zarządzać działaniami na wszystkich istotnych kanałach, łącząc wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Łatwe wdrażanie chatbota/voicebota bez kodowania na dowolnym kanale komunikacyjnym, łączenie się z ulubionym oprogramowaniem i korzystanie z najlepszej technologii NLP.
Ideta umożliwia firmom stworzenie własnego chatbota/voicebota bez konieczności kodowania. Możesz uruchomić bota w kilku kanałach komunikacyjnych, takich jak strona docelowa, Facebook Messenger, numer telefonu (Twilio...), Slack, Microsoft Teams itp. Możesz połączyć się z dowolnym oprogramowaniem za pośrednictwem interfejsu API bez kodowania. Możesz korzystać z najlepszych narzędzi do przetwarzania języka naturalnego bez kodowania (Dialogflow, Luis, Watson...) i łatwo przełączać się między nimi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Platforma marketingowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję do autonomicznego zakupu i optymalizacji reklam z wykorzystaniem kreatywnej inteligencji.
Madgicx to tajna broń używana przez tysiące reklamodawców podejmujących decyzje oparte na danych, którzy wolą nie tracić czasu na ręczne optymalizowanie swoich reklam w serwisach Facebook i Google. Wyobraź sobie zatrudnienie elitarnej agencji reklamowej w cenie oprogramowania – to właśnie Madgicx. Dowiedz się więcej na temat produktu: Madgicx

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Narzędzie SI do odkrywania i analizowania influencerów, kampanii marketingowych na Instagramie, YouTube, TikToku i odkrywania strategii konkurencji.
HypeAuditor to firma SaaS, która opracowała kompleksowy zestaw narzędzi do odkrywania influencerów na Instagramie, TikToku, YouTube, Twitterze i Twitchu, weryfikacji autentyczności ich kont i śledzenia wyników kampanii influencer marketingu. Wszystkie usługi są oparte na algorytmach SI, dzięki czemu HypeAuditor może identyfikować wzorce zachowań. HypeAuditor ma na celu zapewnienie doskonałej platformy do analizy i zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić, że klienci będą efektywnie współpracować z twórcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów. Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Wszechstronne narzędzie do influencer marketingu, które pomaga w znalezieniu odpowiednich twórców, zarządzaniu współpracą z influencerami i monitorowaniu treści.
Promoty to narzędzie do obsługi współpracy z influencerami dla marek i agencji. Oprogramowanie do obsługi relacji z influencerami, pozwalające na zarządzanie kontaktami, współpracą, czatami i treściam i dotyczącymi marki w jednym miejscu. Umożliwia również wyszukiwanie na Instagramie i TikToku influencerów z całego świata i poznawanie tworzonych przez nich treści, z uwzględnieniem kryteriów takich jak m.in. zainteresowania i grupa odbiorców. Z Promoty korzysta już ponad 4000 marek, w tym Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano i MobilePay. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promoty

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów.
Reech Influence Cloud to modułowe rozwiązanie Saas do zarządzania i optymalizacji wszystkich działań marketingowych influencerów. Dzięki Reech Influence Cloud możesz identyfikować, kwalifikować się i aktywować influencerów, sporządzać umowy, mierzyć wydajność swoich kampanii i monitorować trendy dotyczące influencerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reech Influence Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Pixis Social – tworzenie postów i filmów, publikowanie, planowanie i analizowanie postów. Wszystko to na jednej platformie do zarządzania mediami społecznościowymi.
Jedna z najbardziej przystępnych cenowo platform do zarządzania mediami społecznościowymi. Pixis Social – tworzenie postów i filmów, publikowanie, planowanie i analizowanie postów. Wszystko to na jednej platformie do zarządzania mediami społecznościowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixis Social

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta
Wtyczka WordPress z funkcjami automatycznego publikowania i planowania służąca do publikowania treści na różnych kontach w mediach społecznościowych.
Wtyczka WordPress z funkcjami automatycznego publikowania i planowania służąca do publikowania treści na różnych kontach w mediach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FS Poster

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zarządzanie treścią
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Ustalanie harmonogramu po zakończeniu
  • Zaangażowanie klienta