Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy VoIP

Systemy VoIP umożliwiają transmisję głosu i danych przez Internet, co zapewnia większą mobilność pracowników. Programy VoIP oferują szerokie możliwości raportowania dotyczącego połączeń i często, oprócz standardowych funkcji telefonii, obsługują również inne opcje, takie jak wiadomości błyskawiczne i konferencje grupowe.

Wyniki: 18 w

Squaretalk to wszechstronna platforma VoIP (internetowa, głosowa centrala abonencka) w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Squaretalk CPaaS zawiera wszechstronne oprogramowanie VoIP (protokół głosowy przez Internet) z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na zajęcie się innymi obszarami swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Najwyższej jakości terminacja SIP dla telefonów stacjonarnych i komórkowych na całym świecie. Łatwy w obsłudze i zarządzaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommPeak VoIP Service
Bardzo wysoka jakość połączeń z dowolnego miejsca na świecie. 10 punktów PoP (punkt obecności) na całym świecie, połączenie za pośrednictwem lokalnych dostawców i wsparcie 24/7. Numery DID (bezpośrednie wybieranie wewnętrzne) dla lokalnej obecności w dowolnym miejscu. Regulowana przepustowość dla zespołów o dowolnej wielkości zapewnia wysoką jakość głosu podczas wielu jednoczesnych połączeń. Przejrzyste naliczanie sekundowe ułatwia planowanie budżetów w najdrobniejszych szczegółach, oszczędzanie na połączeniach międzynarodowych i docieranie do szerszego grona odbiorców. Specjalne oferty dla dużego ruchu głosowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommPeak VoIP Service

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Bitrix24 to darmowy system VoIP, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Dostępne są wersje w chmurze, na urządzenia mobilne i open source.
Jeśli szukasz bezpłatnego systemu telefonicznego VoIP dla swojej małej firmy, Bitrix24 jest tym, czego potrzebujesz. W przeciwieństwie do innych rozwiązań VoIP, Bitrix24 działa zarówno jako wewnętrzny system PBX, jak i centrum obsługi połączeń przychodzących i wychodzących. Jest to także jedyny darmowy system VoIP, który jest dostarczany z w pełni wyposażonym i bezpłatnym rozwiązaniem CRM. Co ważne, gdy klienci dzwonią z numeru telefonu zarejestrowanego w rozwiązaniu CRM, zostają zidentyfikowani, połączeni z przydzielonym menedżerem, a ich rozmowa telefoniczna może zostać zarejestrowana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Rozwiązanie do połączeń głosowych, które oferuje transkrypcję poczty głosowej, przydzielanie numerów, przekazywanie połączeń, grupy odbiorców i wiele więcej.
Rozwiązanie do połączeń głosowych, które oferuje transkrypcję poczty głosowej, przydzielanie numerów, przekazywanie połączeń, grupy odbiorców i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Voice

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to system telefoniczny VoIP stworzony dla nowoczesnych firm. Ponad 2500 firm takich jak DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo polega na wysokiej jakości połączeń CloudTalk i dobrze ocenianych rozwiązaniach telefonicznych. Uprość życie zespołów sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom telefonicznym. Popraw komunikację z potencjalnymi klientami dzięki integracji z istniejącymi systemami pomocy technicznej, rozwiązaniami CRM i systemami e-commerce, takimi jak Helpscout, Pipedrive lub Shopify. Rozpocznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Pexip zapewnia organizacji bezpieczną i skalowalną współpracę twarzą w twarz, bez względu na lokalizację lub technologię.
Pexip to internetowa platforma konferencyjna, która umożliwia organizacji dowolnej wielkości bezpośrednią komunikację wideo i współpracę. Możliwość współpracy wideo na dowolnym urządzeniu, w dowolnej technologii i lokalizacji przy zachowaniu pełnej kontroli danych. Korzystaj z wysokiej jakości wideo bez konieczności instalowania oprogramowania lub wtyczek. Połącz ludzi i zespoły za pomocą jednej platformy do spotkań wideo, opartej na sztucznej inteligencji, aby usprawnić komunikację firmową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pexip Connect

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów.
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów. Wykonuj i odbieraj połączenia za pomocą aplikacji softphone lub dowolnego innego urządzenia. Wirtualnym numerem telefonu można łatwo zarządzać za pośrednictwem portalu internetowego lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc. Zaufały mu tysiące międzynarodowych marek na całym świecie. Global Call Forwarding jest własnością i jest zarządzany przez United World Telecom (UWT), założoną w 1996 roku. Siedziba główna znajduje się w Delray Beach na Florydzie w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Global Call Forwarding

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
TalkChief to biznesowa platforma telefoniczna stworzona do zwiększenia wydajności zespołu za pomocą zaawansowanych funkcji.
TalkChief to biznesowy system telefoniczny zbudowany z myślą zarówno o startupach, jak i korporacjach. Jest to produkt godny zaufania, który jednocześnie pozwala budować silny, zróżnicowany zespół dociekliwych, kreatywnych ludzi, chcących wykonywać najlepszą pracę w swoim życiu i wspierających się nawzajem w tym procesie. Platforma SaaS oferuje solidne rozwiązanie telefoniczne za pośrednictwem aplikacji opartych na chmurze, integracji z rozwiązaniami CRM i niestandardowych interfejsów API. Wszystko to zwiększa produktywność zespołu, zadowolenie klientów i wzrost sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować połączenia głosowe i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Bezzakłóceniowa usługa VoIP o niskim współczynniku opóźnienia dla każdego zastosowania.
Dotrzyj do większej liczby klientów na całym świecie dzięki krystalicznie czystej komunikacji głosowej. Bezpośrednie połączenia z operatorami na całym świecie oznaczają, że usługa VoIP dla firm zapewnia niezakłócony głos o niskim współczynniku opóźnienia w każdej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR
Oparty na chmurze telefon programowy VoIP z WebRTC i automatycznym provisioningiem
Tragofone — oparty na chmurze telefon programowy VoIP wspierany przez WebRTC, wraz z auto provisioning (autokonfiguracja), to idealny wybór do utrzymania nieprzerwanej komunikacji biznesowej w dowolnym miejscu i czasie. Tragofone to odpowiednie rozwiązanie niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć możliwości pracy zdalnej czy zaoferować swoim pracownikom wydajną i produktywną alternatywę w dostarczaniu wyjątkowych usług dla klientów. Aplikacja jest skonfigurowana tak, aby komunikacja przebiegała bezbłędnie, a proces skonfigurowania rozszerzeń SIP na smartfonach 'użytkowników był prosty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tragofone

Funkcje

  • Poczta głosowa
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Dostęp mobilny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Monitorowanie połączeń
  • Trunking SIP
  • Systemy IVR