Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie OKR

Oprogramowanie OKR pomaga firmom monitorować strategiczne cele i kluczowe wyniki, poprawiając przejrzystość i rozliczanie w obrębie firmy. OKR software pomaga w ustalaniu priorytetów wykonywanych zadań i organizacji pracy w miarę postępów w osiąganiu wyznaczonych celów.

Wyniki: 19 w

Weekdone to zaufane i innowacyjne oprogramowanie OKR od 2013 roku. Oprogramowanie OKR i coaching w celu zapewnienia kultury organizacyjnej opartej na wynikach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weekdone
Weekdone jest zaufanym liderem rynku i innowatorem w oprogramowaniu OKR (cele i kluczowe rezultaty) od 2013 roku, uwielbianym przez tysiące klientów – wie, co działa. Ustalenie OKR na poziomie firmy, działu, zespołu i osoby. Uzyskaj dostęp do wszystkiego kilkoma kliknięciami. Połącz OKR zespołów z celami firmy, aby zobaczyć całkowity postęp wszystkich zespołów. Utrzymuj OKR w centrum uwagi dzięki cotygodniowym wizytom kontrolnym i automatycznym raportom o postępach. Bezproblemowa integracja z narzędziami, których już używasz. Spersonalizowany coaching OKR dostosowany do firmy i branży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weekdone

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Perdoo to platforma OKR wykorzystywana przez przyszłych liderów rynku do przekształcania strategii w wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perdoo
Perdoo to platforma OKR wykorzystywana przez przyszłych liderów rynku do przekształcania strategii w wyniki. To wszystkie narzędzia i coaching ekspercki, których potrzebujesz, aby skupić się na swojej strategii i celach, które ją zrealizują. Setki ambitnych organizacji, takich jak Tesco, Virgin Media, Fjallraven i Siemens, używają Perdoo do przekształcania swoich strategii w wyniki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perdoo

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Platforma realizacji strategii OKR klasy korporacyjnej, która pomaga szybko rozwijającym się firmom w dostosowywaniu zespołów i osiąganiu ambitnych celów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Peoplebox
Peoplebox to platforma do realizacji strategii OKR klasy korporacyjnej, która pomaga szybko rozwijającym się firmom budować kulturę opartą na wynikach i szybko je realizować w miarę skalowania. Peoplebox zapewnia jedno źródło prawdy na temat strategii, celów i inicjatyw firmy oraz zapewnia ich dostosowanie i aktualizację w czasie rzeczywistym dzięki ponad 50 natywnym integracjom. Pomaga liderom biznesowym w lepszym skupieniu się, dostosowaniu, widoczności i odpowiedzialności w realizacji i osiąganiu ambitnych celów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Peoplebox

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Trello to narzędzie do współpracy, które organizuje projekty w tablice. W jednym rzucie oka Trello informuje, nad czym się pracuje.
"Zorganizuj wszystko, razem." Trello to narzędzie do współpracy, które organizuje projekty w tablice. W jednym rzucie oka Trello informuje, nad czym się pracuje, kto nad tym pracuje i na którym etapie procesu się znajduje dane zadanie. Wszystkie projekty, wszystkie zadania, wszystkie zespoły — uporządkowane, uwzględnione i łatwo widoczne. Nowi użytkownicy natychmiast rozumieją metaforę listy i karty i mogą pracować na Trello w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do wdrażania OKR-ów w całej organizacji i zarządzania nimi. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Wrike to oprogramowanie do zarządzania OKR z szablonami OKR, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, łatwymi w użyciu raportami i innymi opcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania OKR (cele i kluczowe wyniki), któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie OKR, korzystając z tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów wydajności, zarządzania zasobami i alokacji, automatycznego raportowania oraz udostępnionych przepływów pracy w jednym miejscu. Przyspiesz dostawę dzięki integracji Wrike z 400+ systemami. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, by na każdym etapie obserwować postępy i upewnij się, że Twój zespół osiąga swoje cele z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Profit jest doskonałą platformą do OKR. UX (komfort obsługi użytkownika) ma na celu edukację podczas realizacji strategii.
Profit jest doskonałą platformą do wdrażania OKR dla Twojej organizacji. Wyjątkowo łatwa w obsłudze i wdrożeniu. Możesz zapewnić pełne dopasowanie zadań w swojej organizacji, korzystając z dostosowanych OKR, które pozwolą Ci zaprezentować OKR każdemu pracownikowi. Spotkania indywidualne będą niezwykle efektywne i skoncentrowane na wynikach, a nie na wysiłkach. Profit integruje się z popularnymi aplikacjami biznesowymi, usprawniając szybkie wdrożenie w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Mirro to przyjazna dla użytkownika, oparta na chmurze platforma do zarządzania wydajnością.
Dzięki Mirro wdrożenie i śledzenie OKR staje się naturalne i łatwe. Dopasuj wszystkie działy swojej firmy do ogólnofirmowego OKR, korzystając z nowego pulpitu nawigacyjnego, który zapewnia przejrzystość i wgląd w działania. Zacznij od celu, dodaj kluczowe wyniki i łatwo śledź swoje postępy. Uzyskujesz również dostęp do innych zaawansowanych narzędzi do zarządzania wydajnością i usprawnionych narzędzi HR. Mirro to idealne rozwiązanie dla firm, w których pracuje od 50 do 200 użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mirro

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oprogramowanie, które pomoże Ci ustalić, czy zwyciężysz ponownie, w jakim stopniu i kto będzie pomagał zespołowi w wykorzystaniu OKR.
Można powiedzieć, że to jedno z najlepszych rozwiązań dla oprogramowania OKR (cele i kluczowe rezultaty). Lepiej ocenić samemu. Jeśli rozumiesz moc OKR, docenisz głębokie intencje stojące za operacjami i architekturą. Najpierw skupiono się na tym. Po prostu stworzono oprogramowanie, aby Ci pomóc. Idealne rozwiązanie dla średnich i dużych firm. Opanowanie OKR jest trudne. Wyniki są zawsze tego warte. Klienci: Adobe, CNN, Societe Generale i tysiące innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantive Results

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwijaj swoich pracowników za pomocą łatwego w użyciu oprogramowania zaprojektowanego dla działu HR i kierowników, aby osiągać sukcesy poprzez dostosowanie, wydajność i rozwój.
Rozwijaj swoich pracowników dzięki doskonałej, wielofunkcyjnej platformie zarządzania wydajnością, opracowanej z myślą o HR i kierownikach, aby budować zespoły osiągające wysokie wyniki poprzez dostosowanie, wydajność i rozwój. Zapewnij zgodność z celami lub OKR (cele i kluczowe rezultaty), automatyzując oceny, wspierając informacje zwrotne w czasie rzeczywistym i spotkania 1:1 w celu oceny wydajności. Poproś o informacje zwrotne i osobiste cele, a następnie pomóż w rozwoju. Raportuj swój wpływ, korzystając z ankiet dotyczących zaangażowania i dogłębnej analizy HR, z pełnym wdrożeniem i wsparciem klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Impraise

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Z łatwością zatrudniaj, wprowadzaj, zarządzaj i zatrzymuj członków swojego zespołu. Poczuj HR-ową błogość z BizMerlinHR.
Korzystając z wiedzy opartej na sztucznej inteligencji i solidnych integracji danych, oszczędzaj czas i przestrzeń, aby skupić się na tym, co naprawdę ważne: na ludziach i ich rozwoju. Zarezerwuj własną wersja demonstracyjną i dowiedz się, jak łatwo zarządzać stanowiskami i publikować je na wielu portalach rekrutacyjnych, korzystać z ciągłego zarządzania wydajnością w celu rozwinięcia i wzmocnienia kultury, tworzyć wspaniałe doświadczenia dla nowych pracowników poprzez kompleksowe wdrażanie, tworzyć niestandardowe polityki PTO (płatnego czasu wolnego od pracy) i typy urlopów, korzystać ze spersonalizowanych szkoleń i planowania kariery i nie tylko Dowiedz się więcej na temat produktu: ClayHR

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zwiększ produktywność i zaangażowanie w miejscu pracy.
Zwiększ produktywność i zaangażowanie w miejscu pracy. Performly to oparte na chmurze rozwiązanie w zakresie zasobów ludzkich przeznaczone dla małych, średnich i dużych firm. Podstawowe funkcje obejmują zarządzanie talentami, zarządzanie obiektami i kompetencjami, 360-stopniowe oceny wydajności, zbieranie informacji zwrotnych, uznawanie zasług, codzienną listę zadań i zarządzanie procesami wewnętrznymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Performly Talent

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy.
Czy organizacja może zrealizować zaplanowaną strategię? Dopasuj każdą osobę, proces i działanie do najważniejszych celów swojej firmy. Następnie śledź, zarządzaj i prezentuj wyniki wydajności w całej firmie, bez problemów. Swoboda rozpoczęcia. Prosta konfiguracja. Uruchom w ciągu tygodnia. Kippy pomaga połączyć wszystkie wskaźniki KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), projekty i oceny pracowników, z zarządzaniem zadaniami i przepływami pracy, w tę samą strategię i cele, w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: kippy

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Angażowanie pracowników. Maksymalizacja wydajności. Appreiz to kompletne rozwiązanie angażujące pracowników, zintegrowane z zarządzaniem wydajnością.
Appreiz redefiniuje zaangażowanie pracowników, zarządzanie talentami i wydajnością pracy, wykorzystując uznanie społeczne. Interfejs aplikacji zapewnia prostą, potężną platformę dla współpracowników, menedżerów i partnerów, umożliwiając natychmiastowe uznanie i przekazywanie informacji o wykazanych kompetencjach, wartościach lub umiejętnościach. Pulpit nawigacyjny zapewnia menedżerom zaawansowane informacje na temat pracowników. Integracja z Slack i Microsoft Teams za pomocą inteligentnych botów. Wydajne działanie dzięki procesowi weryfikacji, mentoringowi i inteligentnym szkoleniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appreiz

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Hirebook pomaga zaangażować pracowników i powiązać codzienne działania ze strategicznymi celami organizacji.
Hirebook to platforma zorientowana na ludzi, która pomaga firmom wzmocnić swoje zespoły poprzez kontrole, OKR (cele i kluczowe wyniki), KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) i działania, a wszystko to w kompleksowym narzędziu do spotkań. Pozwala to kierownikom na sprawdzenie wyników z pracownikami, zapewnia dedykowane miejsce do dzielenia się postępami i omawiania rozwoju pracowników oraz integruje OKR ze wszystkimi działaniami zespołu, aby dostosować strategię w całej firmie. Strategiczna oferta Hirebook to zwycięska kombinacja dla każdej organizacji, która chce zwiększyć zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hirebook

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Narzędzie do planowania strategicznego, które pomaga firmom wyznaczać cele, monitorować kluczowe wskaźniki wydajności i śledzić postępy za pomocą jednolitego interfejsu.
Amplon pomaga organizacjom wyznaczać i zarządzać celami strategicznymi oraz łączyć działania rozwojowe z celami i wskaźnikami KPI (kluczowych wskaźników wydajności). Dzięki Amplonowi możesz monitorować kluczowe wskaźniki wydajności i śledzić postępy w czasie rzeczywistym za pomocą jednolitego interfejsu. Amplon jest idealny dla osób stosujących metodę wdrażania strategii hoshin kanri, ponieważ wiele elementów wizualnych jest znanych, ale w wersji cyfrowej mają one większą moc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amplon

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
StratSimple to centrum oprogramowania dla zespołów do tworzenia strategii i osiągania wyników.
W StratSimple wiedzą, że dobra strategia to nie tylko wyznaczanie celów. Chodzi o dostrzeżenie najważniejszych wyzwań i uzgodnienie działań mających na celu ich rozwiązanie. Zaprojektowane do obsługi potrzeb od organizacji non-profit po firmy średniej wielkości. StratSimple to coś więcej niż tylko narzędzie. To partner w zakresie strategii transformacji. Inne oprogramowanie OKR zakłada, że masz już ustalone cele. StratSimple zaczyna jednak od podstaw planowania. Ankiety i narzędzia analityczne firmy, oparte na sztucznej inteligencji, sięgają głęboko. Znajdują kluczowe tematy i spostrzeżenia od najważniejszych interesariuszy. Ułatwiają budowanie porozumienia wokół kluczowych celów. Można zacząć od zera lub udoskonalić istniejące cele. Platforma prowadzi klienta przez każdy krok. To, co wyróżnia StratSimple, to nie tylko sposób, w jaki rozpoczyna strategiczną podróż, ale także sposób, w jaki utrzymuje się klienta na dobrej drodze. Upraszcza budowanie strategii i zwiększa koncentrację w całej organizacji. Dzięki StratSimple śledzenie postępów jest łatwe. Utrzymanie zgodności z najważniejszymi celami jest bezstresowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: StratSimple

Funkcje

  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Konfigurowalny pulpit
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Raportowanie i statystyki
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną