Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy telemedyczne

Systemy telemedyczne zapewniają pracownikom służby zdrowia możliwość świadczenia zdalnej opieki, pozwalając na dotarcie do większej liczby pacjentów. Dzięki nim pacjenci mają dostęp do wysokiej jakości opieki medycznej bez wychodzenia z domu.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 13 w

Oprogramowanie do zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + Podręcznik ćwiczeń + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Diary

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Lepsze spotkania online z pacjentami. Vectera to najprostszy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie pacjentów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Osobista i bezpieczna sala konferencyjna dla wszystkich pacjentów w środowisku zgodnym z Hipaa. Udostępniaj dokumenty w plikach, udostępniaj ekran i twórz notatki. Wystarczy jedno kliknięcie, aby rozpocząć, nie pobierać i nie frustrować się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Inteligentne oprogramowanie medyczne firmy Meditab to wielokrotnie nagradzana, kompleksowa platforma EHR do zarządzania praktyką i fakturowania.
System IMS (inteligentne oprogramowanie medyczne) obsługuje każdy etap procesu zapewniania opieki nad pacjentem, od zaangażowania pacjenta po telemedycynę, analizę praktyki, automatyczną rejestrację, koordynację opieki, raportowanie i wiele więcej. Jego wielospecjalistyczne funkcje, moduły i szablony zostały stworzone od podstaw, aby dostosować się do potrzeb ponad 40 specjalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intelligent Medical Software

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Rozwiązanie do weryfikacji ubezpieczenia pacjenta w czasie rzeczywistym dla wszystkich płatników, w tym estymator przejrzystości pacjenta i wykrywanie pokrycia ubezpieczeniowego.
pVerify zapewnia platformę SaaS skoncentrowaną na kwalifikowalności pacjentów do ubezpieczenia zdrowotnego i weryfikacji świadczeń za pośrednictwem API, przetwarzania wsadowego SFTP i bezpiecznych metod dostępu do portalu w chmurze, w tym pomocniczych narzędzi RCM, takich jak Patient Estimator i Insurance Discovery. Pakiet rozwiązań pVerify usprawnia weryfikację kwalifikowalności i świadczeń ubezpieczeniowych oraz maksymalizuje cykl roszczeń i rozliczeń, zwiększając wydajność i optymalizując przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: pVerify

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Veradigm FollowMyHealth to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie angażujące pacjentów, które pomaga zwiększyć ich zadowolenie i wyniki.
Dzięki podejściu mobilnemu, Veradigm FollowMyHealth to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie angażujące pacjentów, które pomaga spotkać się z pacjentami na ich warunkach i zapewnia dostępność dzięki zintegrowanemu podejściu do zaangażowania pacjentów. Veradigm FollowMyHealth zmienia sposób angażowania pacjentów w ambulatoryjnej i ostrej opiece zdrowotnej – przed, w trakcie i po wizycie pacjenta. • Osobista dokumentacja zdrowotna • Mobilne zaangażowanie pacjentów • Wizyty wideo w telemedycynie • Zdalne monitorowanie pacjenta Dowiedz się więcej na temat produktu: Veradigm FollowMyHealth

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Platforma z etykietami: telemedycyna, opieka zdalna, konsultacje tekstowe, zarządzanie praktyką, aplikacje iOS/Android. Portal pacjenta, płatności online
ContinuousCare oferuje kompleksową platformę White Label, która obejmuje telemedycynę, własne aplikacje mobilne na iOS i Android, zdalne plany opieki nad pacjentami z chorobami przewlekłymi, konsultacje tekstowe, zarządzanie praktyką, własny portal dla pacjentów, stronę internetową z własną nazwą domeny. Pozostań w kontakcie z pacjentami dzięki powiadomieniom – e-mail, SMS i mobilnym powiadomieniom Push. Akceptuje płatności online. Integracje urządzeń medycznych. Dostępne w niedrogich planach SaaS już od 5 $/miesiąc Dowiedz się więcej na temat produktu: ContinuousCare

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Polska Produkt lokalny
A Telemedicina do software para clínicas número 1 em recursos do mercado!
A plataforma perfeita para médicos e profissionais de saúde em geral, a telemedicina está à sua disposição no Feegow Clinic. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mydr

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
BeeHealthy jest nagradzaną, opartą na modułach, platformą SaaS typu white-label do digitalizacji usług medycznych.
BeeHealthy jest wiodącą firmą w dziedzinie rozwoju cyfrowych rozwiązań dla służby zdrowia na rynku europejskim. Nagrodzona, oparta na modułach, platforma SaaS typu white-label wspiera podmioty świadczące usługi w zakresie podstawowej i ponadpodstawowej opieki zdrowotnej w dokonaniu skoku cyfrowego poprzez cyfryzację świadczonych przez nie usług. • Udowodniony wpływ na działalność • Doskonałość operacyjna w tworzeniu usług opieki cyfrowej . • Ciągły rozwój • Przyjazne dla użytkownika interfejsy dla profesjonalistów i pacjentów i administratorów w językach ojczystych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BeeHealthy

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Wirtualne konsultacje zgodne z HIPAA i zarządzanie chorobami przewlekłymi.
Firma wykorzystuje przełomowe technologie do tworzenia aplikacji, które pomagają pacjentom zarządzać własnym zdrowiem i wygodniej współpracować z dostawcami usług. Folio3 to kalifornijski partner w zakresie oprogramowania dla przedsiębiorców i firm z listy Fortune 500, który specjalizuje się w cyfrowych rozwiązaniach dla służby zdrowia. Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu i wiedzy specjalistycznej w dziedzinie opieki zdrowotnej firma stworzyła przełomowe rozwiązania w zakresie transformacji cyfrowej dla niektórych wiodących na świecie firm z branży opieki zdrowotnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClinicLive

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Oparta na chmurze platforma telemedyczna z modułami podstawowymi, która została specjalnie zaprojektowana, aby rozszerzyć ją na potrzeby konkretnej praktyki.
Aidbox Telehealth bazuje na zapleczu FHIR (szybkie zasoby interoperacyjności w opiece zdrowotnej) i infrastrukturze zgodnej z HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych), oferując takie funkcje, jak: zarządzanie użytkownikami, ustalanie harmonogramów, czat i rozmowy wideo, powiadomienia SMS i e-mail, PHR (indywidualna karta zdrowia), notatki kliniczne. Zaplecze Aidbox zawiera pamięć masową FHIR opartą na Postgresql, interfejs API FHIR do eksportowania i importowania danych, serwer autoryzacji, serwer terminologii FHIR, zautomatyzowaną infrastrukturę w chmurze i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aidbox Telehealth

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców
Dzięki SpindleX możesz teraz zautomatyzować identyfikowanie i ilościowe określanie patologii wczesnej degradacji kręgosłupa i lepiej raportować.
SpindleX to narzędzie sztucznej inteligencji do raportowania obciążeniowych zdjęć rentgenowskich kręgosłupa, które automatyzuje proces oznaczania kolumn kręgów, pomiaru kątów bazowych, poszukiwania ich zbieżności i identyfikowania ponad 10 podobnych patologii wczesnej degradacji kręgosłupa. Pomaga również ocenić stopień utraty integralności segmentu ruchu, z wyraźną kwantyfikacją ruchu translacyjnego. Dzięki temu radiolodzy mogą zautomatyzować przyziemne zadania i skupić się na tworzeniu lepszego planu leczenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpindleX

Funkcje

  • Zarządzanie praktykami
  • Przetwarzanie płatności
  • Formularze online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Confirmation/Reminders
  • Portal samoobsługowy
  • E-recepty
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Wideokonferencje
  • Praktyka wielu świadczeniodawców