Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania projektami IT
Powiązane kategorie
Wyniki: 29 w
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób.
Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami.
Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetów pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu.
Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to system zarządzania kwestiami IT przedsiębiorstwa służący do sprawnego planowania programów i procesów DevOps dla zespołów.
Dzięki SpiraPlan możesz szybko i łatwo zarządzać swoimi portfelami, zadaniami, problemami, kodem i zadaniami związanymi z ryzykiem i zgodnością. Zsynchronizuj swoje projekty, programy i zasoby, aby mieć pewność, że właściwe osoby wykonują właściwą pracę. SpiraPlan pomaga w wyznaczaniu celów i ich realizacji dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym obejmującemu wiele projektów. SpiraPlan oferuje usługi, które pomogą Ci w terminowym i niedrogim realizowaniu zadań przy jednoczesnym śledzeniu sytuacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Oprogramowanie online do zarządzania projektami IT oparte na wykresach Gantta. Wspaniała konstrukcja UX/UI, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
GanttPRO to internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. Jest doceniane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów IT, kierownicy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Bitrix24 to bezpłatne internetowe rozwiązanie do zarządzania projektami IT, używane przez ponad osiem milionów firm na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to rozwiązanie do zarządzania projektami IT online, bez ograniczeń w zakresie projektów, zadań i podzadań. Obejmuje śledzenie czasu, przepływy pracy automatyzacji zadań, wykres Gantta, zarządzanie dokumentami i narzędzia do współpracy, takie jak czat grupowy i wideokonferencje.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Zarządzaj wszystkimi zmianami, incydentami i innymi zależnościami związanymi z projektem na jednej platformie od początku do końca.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Zarządzanie projektami na platformie Freshservice pomaga zespołom IT planować, współpracować i realizować projekty od początku do końca na jednej platformie, przydzielać zadania, współpracować, śledzić postępy, utrzymywać terminy i zapewniać zgodność IT z celami biznesowymi. Projekty można tworzyć na podstawie istniejących zgłoszeń i zmian lub od początku.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach. Należy być gotowym na przyjęcie zmieniających się wymagań klientów i terminowe dostarczanie właściwych produktów. Dodawaj historie użytkowników do zaległości, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na właściwym torze dzięki spersonalizowanym tablicom Scrum i planom pływackim, uzyskuj użyteczne informacje na podstawie wykresów prędkości, spalania i spalania, skumulowanych diagramów przepływu i wielu innych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania projektami IT, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom IT widoczność potrzebną im do zapewnienia jak największej wydajności pracy zespołów.
monday.com to elastyczna platforma, która umożliwia menedżerom IT łatwą współpracę z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami, jednocześnie nadzorując duże projekty i procesy. Wybierz jeden z ponad 200 konfigurowalnych szablonów. Następnie dostosuj je do swoich przepływów pracy w ciągu niecałych kilku godzin, korzystając z kolumn, widżetów i aplikacji typu “przeciągnij i upuść”. Od żądań IT po zarządzanie zapasami, monday.com zapewnia natychmiastową widoczność potrzebną do lepszego wspierania zespołu tam, gdzie jest on potrzebny.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami IT z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
Dzięki zwinnym pulpitom, sprintom, automatyzacji, priorytetom zadań, niestandardowym statusom, wątkowym komentarzom, śledzeniu czasu, celom, zależnościom i nie tylko, ClickUp ma wszystko, czego potrzebujesz, aby uprościć i usprawnić zarządzanie projektami IT.
Połącz wszystkie projekty IT w jedną aplikację. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Stworzony z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, ClickUp jest niezbędnym elementem prostego i solidnego zarządzania projektami IT w jednym narzędziu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi do zarządzania zadaniami IT i współpracy w sieci.
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych, idealnym narzędziem do sprawnego zarządzania projektami IT w sieci. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych.
Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex.
Umożliwia:
1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta.
2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach.
3. Współpracuj i udostępniaj pliki.
4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne.
5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym.
Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: timeBro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami.
Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Primetric pomaga w planowaniu, śledzeniu i prognozowaniu dostępności programistów oraz zapewnianiu rentowności projektów, poprzez zapewnienie jednego źródła prawdy.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Połączone zarządzanie zadaniami i projektami, śledzenie czasu i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości.
todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Ustalanie harmonogramów pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie obciążeniem pracą + dostępnością + prognozowanie w jednym narzędziu do zarządzania zasobami
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami IT i planowania projektów
>> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + prognozowanie zasobów + ich wykorzystanie itp.
>> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu
>> Działa w branży IT, gamingu, technologii, finansów, kreatywności, edukacji i mediów
>> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna konfiguracja. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty.
Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu.
Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy.
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług.
Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie.
Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę?
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Teamhood to wizualne narzędzie do zarządzania projektami przeznaczone dla zespołów IT, służące do tworzenia inteligentnych planów i kontrolowania dostarczania wyników.
Teamhood to wizualna platforma do zarządzania projektami, która pomaga zespołom IT w przyjęciu zwinnych metodologii i kontrolowaniu dostarczania wyników. Doskonałe narzędzie dla zespołów pracujących nad projektami informatycznymi, które angażują się w złożone projekty i poziomy szczegółowości. Dzięki połączonej strukturze tablic Teamhood umożliwia efektywne udostępnianie i zarządzanie elementami pracy w zespołach, a tym samym synchronizuje współpracę między zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary:
- Zarządzanie skrzynką odbiorczą:
Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail.
- Współpraca:
Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami.
- Zarządzanie zadaniami:
Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem.
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps.
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień.
Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu
Planuj, zarządzaj i optymalizuj swoje kapitałowe projekty informatyczne, łącząc dane na interaktywnych planach pomieszczeń.
SpaceRunner to konfigurowalna platforma, która zapewnia menedżerom IT narzędzia potrzebne do wizualizacji, planowania i zarządzania kapitałowymi projektami IT. Łącząc dane na interaktywnych planach pięter, ta zaawansowana platforma pomaga precyzyjnie odwzorować rozmieszczenie zasobów, uzyskać dokładne liczby na potrzeby zaopatrzenia i zapewnić terminowe wdrożenie. Współpracuj z zainteresowanymi stronami, przechwytuj dane niestandardowe za pomocą konfigurowalnych pól i uzyskaj natychmiastową widoczność, której potrzebujesz, aby wspierać duże projekty IT.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie sprawami
- Śledzenie kamieni milowych
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie projektu