Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania projektami IT

Oprogramowanie do zarządzania projektami IT jest wykorzystywane przez korporacyjne zespoły IT i menedżerów projektów w celu śledzenia przypisanych zadań, wydatków i postępów w opracowywaniu, konserwacji i wdrażaniu aplikacji.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 37 w
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w firmie świadczącej usługi profesjonalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wspieraj wewnętrzne i zewnętrzne wsparcie za pomocą systemu zgłoszeń. Przejrzystość obsługi klienta dzięki umowom SLA i ocenom zgłoszeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS
Czy twoi klienci oczekują wysokiej jakości usług z zapewnioną dostępnością wsparcia, szybką reakcją i przetwarzaniem na czas? Ustaw czas obsługi, czas reakcji i poziomy wcześniejszego ostrzegania zgodnie z umową. Zdefiniuj typ zgłoszenia, priorytet i dzień, w którym wsparcie jest dostępne. Poziomy ostrzegawcze pomagają utrzymać czas reakcji i powiadamiać kluczowych interesariuszy za pośrednictwem poczty elektronicznej w odpowiednim czasie. Poziomy eskalacji sygnalizują wszystkim członkom zespołu, które zgłoszenia wymagają większej uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania projektami IT, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami IT z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
Dzięki zwinnym pulpitom, sprintom, automatyzacji, priorytetom zadań, niestandardowym statusom, wątkowym komentarzom, śledzeniu czasu, celom, zależnościom i nie tylko, ClickUp ma wszystko, czego potrzebujesz, aby uprościć i usprawnić zarządzanie projektami IT. Połącz wszystkie projekty IT w jedną aplikację. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Stworzony z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, ClickUp jest niezbędnym elementem prostego i solidnego zarządzania projektami IT w jednym narzędziu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania.
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania. Dzięki GitLab zespoły mogą tworzyć, dostarczać i zarządzać kodem szybko i w sposób ciągły, zamiast zarządzać różnymi narzędziami i skryptami. GitLab pomaga zespołom w całym cyklu życia DevSecOps, od tworzenia, zabezpieczania i wdrażania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi do zarządzania zadaniami IT i współpracy w sieci.
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych, idealnym narzędziem do sprawnego zarządzania projektami IT w sieci. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to bezpłatne internetowe rozwiązanie do zarządzania projektami IT, używane przez ponad osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to rozwiązanie do zarządzania projektami IT online, bez ograniczeń w zakresie projektów, zadań i podzadań. Obejmuje śledzenie czasu, przepływy pracy automatyzacji zadań, wykres Gantta, zarządzanie dokumentami i narzędzia do współpracy, takie jak czat grupowy i wideokonferencje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga firmom w zarządzaniu projektami, śledzeniu czasu, fakturowaniu, raportowaniu i księgowości.
BigTime to oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych (PSA), które pomaga skalować działalność, umożliwiając śledzenie i podejmowanie działań na podstawie wskaźników operacyjnych. Nawet w przypadku pracy zdalnej można łatwo zarządzać czasem, wydatkami i rozliczeniami dla wielu projektów jednocześnie, a także szybko identyfikować obszary możliwości dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak alokacja zasobów i niestandardowe raportowanie. Dzięki BigTime Wallet i portalowi klienta możesz szybciej otrzymywać płatności za pomocą niestandardowego fakturowania i przetwarzania płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj wszystkimi zmianami, incydentami i innymi zależnościami związanymi z projektem na jednej platformie od początku do końca.
Zarządzanie projektami na platformie Freshservice pomaga zespołom IT planować, współpracować i realizować projekty od początku do końca na jednej platformie, przydzielać zadania, współpracować, śledzić postępy, utrzymywać terminy i zapewniać zgodność IT z celami biznesowymi. Projekty można tworzyć na podstawie istniejących zgłoszeń i zmian lub od początku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie online do zarządzania projektami IT oparte na wykresach Gantta. Wspaniała konstrukcja UX/UI, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. Jest doceniane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów IT, kierownicy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach. Należy być gotowym na przyjęcie zmieniających się wymagań klientów i terminowe dostarczanie właściwych produktów. Dodawaj historie użytkowników do zaległości, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na właściwym torze dzięki spersonalizowanym tablicom Scrum i planom pływackim, uzyskuj użyteczne informacje na podstawie wykresów prędkości, spalania i spalania, skumulowanych diagramów przepływu i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Wizualny planer usprawniający projekty i zasoby IT. Zobacz, kto jest dostępny do nowej pracy, śledź postępy i optymalizuj przydział.
Ganttic to wizualny planer online, zaprojektowany specjalnie do planowania i zarządzania zasobami. Dzięki potężnym wizualnym wykresom Gantta, Ganttic umożliwia zespołom efektywne zarządzanie siłą roboczą i śledzenie krytycznych wskaźników, takich jak godziny pracy pracowników, zestawy umiejętności i stosy technologiczne. Dzięki konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym można uzyskać pełny wgląd w pulę zasobów, sprawdzając, kto jest dostępny i gotowy do realizacji kolejnego projektu. Dzięki funkcjom, które eliminują podwójne rezerwacje, podkreślają luki w przepustowości i pomagają w ustalaniu priorytetów przepływu pracy, Ganttic usprawnia proces planowania. Integracje z Ganttic API, Zapier, Google i Outlook zapewniają płynną łączność z istniejącymi narzędziami. Aktualizacje w czasie rzeczywistym utrzymują projekty na właściwym torze, umożliwiając szybkie reagowanie na zmiany. Ganttic zapewnia również solidne możliwości raportowania, umożliwiając efektywną analizę wykorzystania zasobów i wydajności projektu. Przekonaj się, dlaczego zespoły na całym świecie ufają Ganttic, aby usprawnić zarządzanie zasobami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób.
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetów pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Memtime rejestruje Twój czas we wszystkich programach i wyświetla Twój dzień pracy - aby pomóc Ci zapamiętać każdą minutę. Pozwala to zaoszczędzić 75% czasu.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę spędzoną na pracy nad różnymi projektami. Działając w tle, Memtime śledzi każdą aktywność komputera z dokładnością co do sekundy - bez względu na to, czy jest to praca w różnych programach/plikach, poczta e-mail, karta przeglądarki czy wpis w kalendarzu. Oznacza to, że użytkownicy mogą skupić się na swojej pracy, podczas gdy narzędzie wizualizuje ich dzień roboczy jako oś czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Śledź czas pracy i nieobecności, aby uzyskać wgląd w swoją wydajność biznesową.
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu, które umożliwia firmom zarządzanie projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Poproś swój zespół o logowanie godzin pracy w ramach różnych zadań, a także o rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych. Korzystaj z wykresów i raportów, aby przeglądać rozkład czasu wśród klientów i zadań, śledzić trendy produktywności poszczególnych osób i zespołów, monitorować koszty projektów, identyfikować opłacalne projekty i nie tylko. Dołącz do ponad 10 000 firm, które już używają usługi actiTIME, korzystając z 30-dniowego okresu próbnego (nie jest wymagana karta kredytowa). Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych.
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
Uprość zarządzanie projektami IT dzięki BugHerd: Przypinaj opinie, automatyzuj zadania i usprawniaj współpracę bez wysiłku.
BugHerd to najprostsze na świecie oprogramowanie do zarządzania projektami IT. Uprość zbieranie informacji zwrotnych i zarządzanie zadaniami w ramach jednej ujednoliconej platformy. BugHerd sprawia, że zarządzanie nawet złożonymi projektami IT staje się dziecinnie proste. Zacznij w ciągu kilku minut od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom IT widoczność potrzebną im do zapewnienia jak największej wydajności pracy zespołów.
monday.com to elastyczna platforma, która umożliwia menedżerom IT łatwą współpracę z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami, jednocześnie nadzorując duże projekty i procesy. Wybierz jeden z ponad 200 konfigurowalnych szablonów. Następnie dostosuj je do swoich przepływów pracy w ciągu niecałych kilku godzin, korzystając z kolumn, widżetów i aplikacji typu “przeciągnij i upuść”. Od żądań IT po zarządzanie zapasami, monday.com zapewnia natychmiastową widoczność potrzebną do lepszego wspierania zespołu tam, gdzie jest on potrzebny. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Ustalanie priorytetów
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
  • Zarządzanie zadaniami