Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 163 w
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetó w pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to system zarządzania kwestiami IT przedsiębiorstwa służący do sprawnego planowania programów i procesów DevOps dla zespołów. Dzięki SpiraPlan możesz szybko i łatwo zarządzać swoimi portfelami, zadaniami, problemami, kodem i zadaniami związanymi z ryzykiem i zgodnością. Zsynchronizuj swoje projekty, programy i zasoby, aby mieć pewność, że właściwe osoby wykonują właściwą pracę. SpiraPlan pomaga w wyznaczaniu celów i ich realizacji dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym obejmującemu wiele projektów. SpiraPlan oferuje usługi, które pomogą Ci w terminowym i niedrogim realizowaniu zadań przy jednoczesnym śledzeniu sytuacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie IT do zarządzania projektami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi do zarządzania zadaniami IT i współpracy w sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych, idealnym narzędziem do sprawnego zarządzania projektami IT w sieci. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Bitrix24 to bezpłatne internetowe rozwiązanie do zarządzania projektami IT, używane przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to rozwiązanie do zarządzania projektami IT online, bez ograniczeń w zakresie projektów, zadań i podzadań. Obejmuje śledzenie czasu, przepływy pracy automatyzacji zadań, wykres Gantta, zarządzanie dokumentami i narzędzia do współpracy, takie jak czat grupowy i wideokonferencje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zaoszczędź swojemu zespołowi IT tysięcy godzin pracy. Wizualizacja i śledzenie postępów, budżetu, zasobów i harmonogramów dla bardziej zadowolonego i zorganizowanego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Program Easy Projects został pierwotnie stworzony przez dział IT dla działu IT. Kompleksowa platforma ma pomóc zespołowi w szybkim i dokładnym osiąganiu celów. Śledź wizualnie postępy w realizacji zadań za pomocą konfigurowalnej tablicy Kanban oraz akceptuj zmiany i zgłoszenia prac, aby lepiej je kontrolować. Jeśli zależy Ci na bezpieczeństwie, to jesteś w dobrych rękach. MS Azure hostuje dane, które są szyfrowane w trakcie przesyłania i w stanie spoczynku. Klienci Easy Projects zgłaszają oszczędności rzędu 500 godzin rocznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami IT z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
Dzięki zwinnym pulpitom, sprintom, automatyzacji, priorytetom zadań, niestandardowym statusom, wątkowym komentarzom, śledzeniu czasu, celom, zależnościom i nie tylko, ClickUp ma wszystko, czego potrzebujesz, aby uprościć i usprawnić zarządzanie projektami IT. Połącz wszystkie projekty IT w jedną aplikację. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Stworzony z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, ClickUp jest niezbędnym elementem prostego i solidnego zarządzania projektami IT w jednym narzędziu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
monday.com is a flexible platform that provides IT managers the visibility they need to keep teams running as efficiently as possible.
monday.com is a flexible platform that allows IT managers to easily collaborate with external and internal stakeholders while overseeing large projects and processes. Choose one of the 200+ infinitely customizable templates. Then tailor it to your workflows within less than a few hours using drag-and-drop columns, widgets, and apps. From IT requests to inventory management, monday.com gives you the instant visibility you need to better support your team where they need you. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
The platform for enterprise work management, helping IT lead transformation and deliver projects on time, on budget, and on spec.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. With Workfront, IT can optimize capacity and leverage Agile frameworks to accelerate the right outcomes and deliver impactful projects at scale. Managing IT processes in Workfront creates alignment of project plans to corporate goals, visibility into team performance against KPIs, and a single source of truth for all IT work. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
IT project management software that helps in-house IT teams and agencies improve collaboration, visibility, accountability and ultimately results. Teamwork has all the features you need to collaborate effectively, simplify communication and centralize project information to make project management quicker and more efficient. Use features like time tracking, board view, workload, and filters. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Professional services automation software that helps firms with project management, time tracking, billing, reporting, and accounting
BigTime is a leading Professional Services Automation (PSA) software that helps you scale your business by giving you the ability to track and act on your operational metrics. Even with remote work, easily manage time, expenses, and billing for multiple projects all at once, and quickly identify areas of opportunity with advanced features like resource allocation and custom reporting. With BigTime Wallet and client portal, you can get paid faster using custom invoicing and payment processing. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Targetprocess is a software development project management solution best for medium to large-size companies.
Targetprocess is a software development project management solution best for medium to large-size companies. Supports development teams that want to manage complex work from one place. Easily monitor and control bug tracking, time tracking, test management and integration with source control systems. Use Scrum, Kanban, or your own custom process or any combination of processes for different projects. Dowiedz się więcej na temat produktu: Targetprocess

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zarządzaj wszystkimi zmianami, incydentami i innymi zależnościami związanymi z projektem na jednej platformie od początku do końca.
Zarządzanie projektami na platformie Freshservice pomaga zespołom IT planować, współpracować i realizować projekty od początku do końca na jednej platformie, przydzielać zadania, współpracować, śledzić postępy, utrzymywać terminy i zapewniać zgodność IT z celami biznesowymi. Projekty można tworzyć na podstawie istniejących zgłoszeń i zmian lub od początku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Favro

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Collaborate on projects with clients on one platform. Capture time & expenses, and send invoices effortlessly. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. Available in the cloud, from any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
ProjectManager is an award-winning IT project management solution that gives IT teams full visibility into projects, resources & more.
ProjectManager is an award-winning IT project management solution that gives IT departments complete visibility into their projects, resources and requests. Cloud-based capabilities like project planning, resource management and time tracking help IT professionals plan and execute large-scale hardware installations and software rollouts. Perfect for hybrid IT teams that span locations and work styles, ProjectManager is powerful and cost-effective without a long implementation timeline. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Oprogramowanie online do zarządzania projektami IT oparte na wykresach Gantta. Wspaniała konstrukcja UX/UI, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. Jest doceniane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów IT, kierownicy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Dowiedz się więcej na temat produktu: Open DevOps

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow makes task management easy. ProWorkflow gives planning, organizing and delineating responsibility for the completion of an organizations' specific information technology (IT) goals. Customize your task categories, view team workloads, access templates, and enjoy comprehensive standard and customer reporting tools. With free onboarding and world-class customer support, the choice to switch is simple. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach. Należy być gotowym na przyjęcie zmieniających się wymagań klientów i terminowe dostarczanie właściwych produktów. Dodawaj historie użytkowników do zaległości, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na właściwym torze dzięki spersonalizowanym tablicom Scrum i planom pływackim, uzyskuj użyteczne informacje na podstawie wykresów prędkości, spalania i spalania, skumulowanych diagramów przepływu i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Priority Matrix

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview Clarizen

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
[9 user min] "OUR #1 PPM FOR EASY IT PMOs IN 2021" Gartner. Demo WorkOtter, the Fastest Growing and Highest Ranked SaaS IT PPM.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing IT SaaS PM in 2021 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for IT PMOs ready to move from spreadsheets to simple SaaS project, resource, and portfolio mgt. with Magic animated dashboards. Include FULL 2-way sync with JIRA, MS Project, Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkOtter

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Project managers use productboard to align everyone on the right features to build next.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 6,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productboard

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Redmine helps teams of any size ship their projects consistently on time and on budget.
Redmine is the #1 choice in IT Project Management Software for tens of thousands companies worldwide. Award-winning and consistently rated 5 stars for its ease of use and customer support, Redmine by Planio will help your team ship projects consistently on time and on budget. Super-charge your productivity and keep everyone in the loop with Redmine by Planio! Dowiedz się więcej na temat produktu: Redmine

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Collaborative, lightweight project management tool, brought to you by the experts in agile software development.
Pivotal Tracker is an Agile project management tool from the agile software development experts. Easy to use, Tracker enables real time collaboration around a shared, prioritized backlog. When everyone shares the same view of what's going on, product owners know where things stand and developers know what to focus on. Simple, yet powerful and transformative, Tracker allows your company to bring the right products to market faster, and continue to deliver as the world evolves. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivotal Tracker

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDynamix

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Toggl Plan is an online work management software. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth.
Toggl Plan is an online work management software for small & medium-sized teams. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth. With simple drag and drop timelines & task boards, you can say goodbye to clunky spreadsheets and complex project management tools. Get a clear overview of work and keep stuff up to date in just a few clicks, leaving more time for your team to get more meaningful work done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toggl Plan

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Dowiedz się więcej na temat produktu: MantisBT

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
ITM Platform is the IT Project Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only IT Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Dowiedz się więcej na temat produktu: ITM Platform

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
All-in-one software for consulting, engineering, architecture, and software firms. Made by those who know professional services.
Management consultancies, engineering firms, architecture firms, and software development companies ranging from 4-400 employees find that the unique feature set of Projectworks fits precisely the way they operate. Improved resource-booking, reduced benchtime, maximized billable hours, and more accurate forecasts are key results seen by customers of Projectworks. All companies see positive impacts on their bottom line - so check out Projectworks and get empowered to become more profitable today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectworks

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Enterprise class project portfolio management software with a built-in social collaboration platform.
Genius Project delivers CIOs, IT departments, and PMOs with the latest in IT project and portfolio reporting, tracking and execution tools supporting IT Governance, demand management, and service delivery. Tailored to your organizations business processes, Genius Project provides complete visibility into your project and portfolio life cycles from demand to successful delivery. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genius Project

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Take control of your projects and find out where your time is going with customizable workflows and detailed, meaningful reports.
Intervals has been used globally by IT companies as a ticketing and time tracking solution since 2006. Set and control your budgets. Fully integrated timers allow you to track and report on every work request. Easily justify your teams time and effort with easy to use reports. Gain visibility into your projects and customize Intervals to match how you work. Project budgets, a work request queue, Gantt charts, invoicing, a mobile app and more are included with all plans. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intervals

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect bug reports and user feedback from inside their apps with annotated screenshots and video recordings. Collect highly-contextual feedback, collaborate with your team, assign tasks, manage workflows, and integrate with your existing tools. Built for designers, developers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userback

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Perfect for managing IT projects through all the phases of planning, initiation, and execution.
Forecast is a full-scale project management solution that grows out to a complete PSA suite of great functionalities. Perfect for managing IT projects through all the phases of planning, initiation, & execution. The software unites project management, resource planning, team collaboration, finance, and reporting in one package, bringing the power of AI to automate administrative tasks. Forecast has many integration capabilities to unify cross-functional teams for superior collaboration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forecast

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Project Insight is award-winning project & work management software capable of running all of the projects across your organization.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work, projects, & tasks in one easy-to-use online platform that can be customized to meet your business needs. Seamlessly aggregate data from your key CRM, accounting, DevOps, support, & HR software to give stakeholders real-time project insights. PI's FREE version let's you start simply & grow as you go. Dowiedz się więcej na temat produktu: Project Insight

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Achieve growth & strategic objectives through more effective management of projects & resources with Sciforma Software.
Sciforma 7.1 is an industry-leading PPM tool. Robust, easy-to-use, quick-to-implement and functionally scalable, it is designed to meet the strategic, executive and reporting needs of PMOs. Sciforma PPM supports PMOs with a number of critical PPM capabilities: Idea & Demand Management, Portfolio & Program Management, Planning, Work & Collaboration Management, Resource Management, and Time Tracking. Reporting tools are also available on demand for executives and managers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sciforma

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Successful project delivery, from conception to conclusion is essential to any IT organization. You need to understand milestones, progress and recognize key relationships between people, assets and service. That's why we tightly integrated Project Management tools directly into our Service Management solution. Couple that with asset management support and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alloy Navigator

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych.
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keto

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu