Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania projektami IT

Oprogramowanie do zarządzania projektami IT jest wykorzystywane przez korporacyjne zespoły IT i menedżerów projektów w celu śledzenia przypisanych zadań, wydatków i postępów w opracowywaniu, konserwacji i wdrażaniu aplikacji.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 34 w

Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Uprość zarządzanie projektami IT dzięki BugHerd: Przypinaj opinie, automatyzuj zadania i usprawniaj współpracę bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd
BugHerd to najprostsze na świecie oprogramowanie do zarządzania projektami IT. Uprość zbieranie informacji zwrotnych i zarządzanie zadaniami w ramach jednej ujednoliconej platformy. BugHerd sprawia, że zarządzanie nawet złożonymi projektami IT staje się dziecinnie proste. Zacznij w ciągu kilku minut od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Wspieraj wewnętrzne i zewnętrzne wsparcie za pomocą systemu zgłoszeń. Przejrzystość obsługi klienta dzięki umowom SLA i ocenom zgłoszeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS
Czy twoi klienci oczekują wysokiej jakości usług z zapewnioną dostępnością wsparcia, szybką reakcją i przetwarzaniem na czas? Ustaw czas obsługi, czas reakcji i poziomy wcześniejszego ostrzegania zgodnie z umową. Zdefiniuj typ zgłoszenia, priorytet i dzień, w którym wsparcie jest dostępne. Poziomy ostrzegawcze pomagają utrzymać czas reakcji i powiadamiać kluczowych interesariuszy za pośrednictwem poczty elektronicznej w odpowiednim czasie. Poziomy eskalacji sygnalizują wszystkim członkom zespołu, które zgłoszenia wymagają większej uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania projektami IT, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami IT z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
Dzięki zwinnym pulpitom, sprintom, automatyzacji, priorytetom zadań, niestandardowym statusom, wątkowym komentarzom, śledzeniu czasu, celom, zależnościom i nie tylko, ClickUp ma wszystko, czego potrzebujesz, aby uprościć i usprawnić zarządzanie projektami IT. Połącz wszystkie projekty IT w jedną aplikację. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Stworzony z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, ClickUp jest niezbędnym elementem prostego i solidnego zarządzania projektami IT w jednym narzędziu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi do zarządzania zadaniami IT i współpracy w sieci.
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych, idealnym narzędziem do sprawnego zarządzania projektami IT w sieci. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania.
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania. Dzięki GitLab zespoły mogą tworzyć, dostarczać i zarządzać kodem szybko i w sposób ciągły, zamiast zarządzać różnymi narzędziami i skryptami. GitLab pomaga zespołom w całym cyklu życia DevSecOps, od tworzenia, zabezpieczania i wdrażania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Bitrix24 to bezpłatne internetowe rozwiązanie do zarządzania projektami IT, używane przez ponad osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to rozwiązanie do zarządzania projektami IT online, bez ograniczeń w zakresie projektów, zadań i podzadań. Obejmuje śledzenie czasu, przepływy pracy automatyzacji zadań, wykres Gantta, zarządzanie dokumentami i narzędzia do współpracy, takie jak czat grupowy i wideokonferencje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Zarządzaj wszystkimi zmianami, incydentami i innymi zależnościami związanymi z projektem na jednej platformie od początku do końca.
Zarządzanie projektami na platformie Freshservice pomaga zespołom IT planować, współpracować i realizować projekty od początku do końca na jednej platformie, przydzielać zadania, współpracować, śledzić postępy, utrzymywać terminy i zapewniać zgodność IT z celami biznesowymi. Projekty można tworzyć na podstawie istniejących zgłoszeń i zmian lub od początku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie online do zarządzania projektami IT oparte na wykresach Gantta. Wspaniała konstrukcja UX/UI, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. Jest doceniane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów IT, kierownicy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach. Należy być gotowym na przyjęcie zmieniających się wymagań klientów i terminowe dostarczanie właściwych produktów. Dodawaj historie użytkowników do zaległości, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na właściwym torze dzięki spersonalizowanym tablicom Scrum i planom pływackim, uzyskuj użyteczne informacje na podstawie wykresów prędkości, spalania i spalania, skumulowanych diagramów przepływu i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób.
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetów pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Memtime rejestruje Twój czas we wszystkich programach i wyświetla Twój dzień pracy - aby pomóc Ci zapamiętać każdą minutę. Pozwala to zaoszczędzić 75% czasu.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę spędzoną na pracy nad różnymi projektami. Działając w tle, Memtime śledzi każdą aktywność komputera z dokładnością co do sekundy - bez względu na to, czy jest to praca w różnych programach/plikach, poczta e-mail, karta przeglądarki czy wpis w kalendarzu. Oznacza to, że użytkownicy mogą skupić się na swojej pracy, podczas gdy narzędzie wizualizuje ich dzień roboczy jako oś czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w firmie świadczącej usługi profesjonalne.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom IT widoczność potrzebną im do zapewnienia jak największej wydajności pracy zespołów.
monday.com to elastyczna platforma, która umożliwia menedżerom IT łatwą współpracę z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami, jednocześnie nadzorując duże projekty i procesy. Wybierz jeden z ponad 200 konfigurowalnych szablonów. Następnie dostosuj je do swoich przepływów pracy w ciągu niecałych kilku godzin, korzystając z kolumn, widżetów i aplikacji typu “przeciągnij i upuść”. Od żądań IT po zarządzanie zapasami, monday.com zapewnia natychmiastową widoczność potrzebną do lepszego wspierania zespołu tam, gdzie jest on potrzebny. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Połączone zarządzanie zadaniami i projektami, śledzenie czasu i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Polska Produkt lokalny
Ustalanie harmonogramów pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie obciążeniem pracą + dostępnością + prognozowanie w jednym narzędziu do zarządzania zasobami
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami IT i planowania projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + prognozowanie zasobów + ich wykorzystanie itp. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu >> Działa w branży IT, gamingu, technologii, finansów, kreatywności, edukacji i mediów >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna konfiguracja. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty. Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu. Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zasobami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przeciągnij i upuść
  • Planowanie projektu