Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania projektami IT

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 27 w
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania projektami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania projektami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetó w pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to system zarządzania kwestiami IT przedsiębiorstwa służący do sprawnego planowania programów i procesów DevOps dla zespołów. Dzięki SpiraPlan możesz szybko i łatwo zarządzać swoimi portfelami, zadaniami, problemami, kodem i zadaniami związanymi z ryzykiem i zgodnością. Zsynchronizuj swoje projekty, programy i zasoby, aby mieć pewność, że właściwe osoby wykonują właściwą pracę. SpiraPlan pomaga w wyznaczaniu celów i ich realizacji dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym obejmującemu wiele projektów. SpiraPlan oferuje usługi, które pomogą Ci w terminowym i niedrogim realizowaniu zadań przy jednoczesnym śledzeniu sytuacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Oprogramowanie online do zarządzania projektami IT oparte na wykresach Gantta. Wspaniała konstrukcja UX/UI, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
GanttPRO to internetowe narzędzie do zarządzania projektami oparte na wykresach Gantta. Jest doceniane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Kierownicy projektów/produktów IT, kierownicy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania projektami IT, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracuj ące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi do zarządzania zadaniami IT i współpracy w sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych, idealnym narzędziem do sprawnego zarządzania projektami IT w sieci. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Bitrix24 to bezpłatne internetowe rozwiązanie do zarządzania projektami IT, używane przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to rozwiązanie do zarządzania projektami IT online, bez ograniczeń w zakresie projektów, zadań i podzadań. Obejmuje śledzenie czasu, przepływy pracy automatyzacji zadań, wykres Gantta, zarządzanie dokumentami i narzędzia do współpracy, takie jak czat grupowy i wideokonferencje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zarządzaj wszystkimi zmianami, incydentami i innymi zależnościami związanymi z projektem na jednej platformie od początku do końca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Zarządzanie projektami na platformie Freshservice pomaga zespołom IT planować, współpracować i realizować projekty od początku do końca na jednej platformie, przydzielać zadania, współpracować, śledzić postępy, utrzymywać terminy i zapewniać zgodność IT z celami biznesowymi. Projekty można tworzyć na podstawie istniejących zgłoszeń i zmian lub od początku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie do zwinnego zarządzania projektami w trybie online, stworzone dla zespołów scrumowych w celu planowania, śledzenia i iteracji ich pracy w Sprintach. Należy być gotowym na przyjęcie zmieniających się wymagań klientów i terminowe dostarczanie właściwych produktów. Dodawaj historie użytkowników do zaległości, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na właściwym torze dzięki spersonalizowanym tablicom Scrum i planom pływackim, uzyskuj użyteczne informacje na podstawie wykresów prędkości, spalania i spalania, skumulowanych diagramów przepływu i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Połączone zarządzanie zadaniami i projektami, śledzenie czasu i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Polska Produkt lokalny
Ustalanie harmonogramów pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie obciążeniem pracą + dostępnością + prognozowanie w jednym narzędziu do zarządzania zasobami Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami IT i planowania projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + prognozowanie zasobów + ich wykorzystanie itp. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu >> Działa w branży IT, gamingu, technologii, finansów, kreatywności, edukacji i mediów >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna konfiguracja. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług. Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie. Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania projektami IT z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
Dzięki zwinnym pulpitom, sprintom, automatyzacji, priorytetom zadań, niestandardowym statusom, wątkowym komentarzom, śledzeniu czasu, celom, zależnościom i nie tylko, ClickUp ma wszystko, czego potrzebujesz, aby uprościć i usprawnić zarządzanie projektami IT. Połącz wszystkie projekty IT w jedną aplikację. Używany przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Stworzony z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, ClickUp jest niezbędnym elementem prostego i solidnego zarządzania projektami IT w jednym narzędziu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom IT widoczność potrzebną im do zapewnienia jak największej wydajności pracy zespołów.
monday.com to elastyczna platforma, która umożliwia menedżerom IT łatwą współpracę z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami, jednocześnie nadzorując duże projekty i procesy. Wybierz jeden z ponad 200 konfigurowalnych szablonów. Następnie dostosuj je do swoich przepływów pracy w ciągu niecałych kilku godzin, korzystając z kolumn, widżetów i aplikacji typu “przeciągnij i upuść”. Od żądań IT po zarządzanie zapasami, monday.com zapewnia natychmiastową widoczność potrzebną do lepszego wspierania zespołu tam, gdzie jest on potrzebny. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zaoszczędź swojemu zespołowi IT tysięcy godzin pracy. Wizualizacja i śledzenie postępów, budżetu, zasobów i harmonogramów dla bardziej zadowolonego i zorganizowanego zespołu.
Program Easy Projects został pierwotnie stworzony przez dział IT dla działu IT. Kompleksowa platforma ma pomóc zespołowi w szybkim i dokładnym osiąganiu celów. Śledź wizualnie postępy w realizacji zadań za pomocą konfigurowalnej tablicy Kanban oraz akceptuj zmiany i zgłoszenia prac, aby lepiej je kontrolować. Jeśli zależy Ci na bezpieczeństwie, to jesteś w dobrych rękach. MS Azure hostuje dane, które są szyfrowane w trakcie przesyłania i w stanie spoczynku. Klienci Easy Projects zgłaszają oszczędności rzędu 500 godzin rocznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Polska Produkt lokalny
Primetric pomaga w planowaniu, śledzeniu i prognozowaniu dostępności programistów oraz zapewnianiu rentowności projektów, poprzez zapewnienie jednego źródła prawdy.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: timeBro

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty. Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu. Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Teamhood to wizualne narzędzie do zarządzania projektami przeznaczone dla zespołów IT, służące do tworzenia inteligentnych planów i kontrolowania dostarczania wyników.
Teamhood to wizualna platforma do zarządzania projektami, która pomaga zespołom IT w przyjęciu zwinnych metodologii i kontrolowaniu dostarczania wyników. Doskonałe narzędzie dla zespołów pracujących nad projektami informatycznymi, które angażują się w złożone projekty i poziomy szczegółowości. Dzięki połączonej strukturze tablic Teamhood umożliwia efektywne udostępnianie i zarządzanie elementami pracy w zespołach, a tym samym synchronizuje współpracę między zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Planuj, zarządzaj i optymalizuj swoje kapitałowe projekty informatyczne, łącząc dane na interaktywnych planach pomieszczeń.
SpaceRunner to konfigurowalna platforma, która zapewnia menedżerom IT narzędzia potrzebne do wizualizacji, planowania i zarządzania kapitałowymi projektami IT. Łącząc dane na interaktywnych planach pięter, ta zaawansowana platforma pomaga precyzyjnie odwzorować rozmieszczenie zasobów, uzyskać dokładne liczby na potrzeby zaopatrzenia i zapewnić terminowe wdrożenie. Współpracuj z zainteresowanymi stronami, przechwytuj dane niestandardowe za pomocą konfigurowalnych pól i uzyskaj natychmiastową widoczność, której potrzebujesz, aby wspierać duże projekty IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem.
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Zarządzanie sprawami
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie projektu