Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy konferencyjne

Systemy konferencyjne automatyzują promocję, rejestrację i organizację konferencji na żywo lub online.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 19 w

LineUpr to platforma dla niedrogich, ale bogatych w funkcje aplikacji eventowych. Skorzystaj i utwórz aplikację, aby ogłosić swoje wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia aplikacji eventowych dla wydarzeń stacjonarnych, online lub hybrydowych. Oferuje możliwość informowania o programie, prelegentach i sponsorach. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Ich ceny i funkcje sprawdzą się na każdym wydarzeniu. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Przyjazna dla użytkownika, solidna i konfigurowalna platforma do zarządzania wydarzeniami typu "wszystko w jednym" dla menedżerów wydarzeń korporacyjnych i planistów konferencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Azavista
Internetowa platforma eventowa Azavista typu "wszystko w jednym" zapewnia łatwe i niedrogie rozwiązanie dla wszystkich rodzajów spotkań biznesowych, wydarzeń i konferencji. Solidna i przyjazna dla użytkownika technologia obsługuje wszystko — rejestrację, marketing e-mailowy, zarządzanie zmianami, podróże, budżetowanie, zamówienia od dostawców itp. Azavista zajęła się bolączkami menedżerów wydarzeń korporacyjnych i stworzyła narzędzie, które zapewnia wszystkie niezbędne elementy do efektywnej obsługi wszystkich szczegółów wydarzenia, zapewniając wspaniałe wrażenia dla wszystkich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Azavista

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
DialogLoop to zestaw narzędzi do angażowania odbiorców i budowania sieci kontaktów dla wydarzeń transmitowanych na żywo / hybrydowych / zdalnie i wydarzeń wideo przesyłanych strumieniowo na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialogLoop
DialogLoop to platforma zaangażowania publiczności dla organizatorów wydarzeń, firm, agencji, prezenterów, zoomerów, streamerów na żywo, firm i wykonawców, którzy chcą wchodzić w interakcje z publicznością podczas wydarzeń na żywo, hybrydowych i zdalnych za pomocą prostego projektora, rozwiązań do wideokonferencji lub rozwiązań do strumieniowego przesyłania wideo (takich jak OBS Studio...). Zainicjuj sesję Q&A na żywo, z pytaniami publiczności wpływającymi bezpośrednio do slajdów PowerPoint. Pytania mogą być moderowane, organizowane według tematów i sortowane według liczby polubień. Twórz ankiety, chmury słów i sondaże płynnie zintegrowane z programem PowerPoint, przeglądarką internetową, ramkami Iframe lub rozwiązaniami do strumieniowego przesyłania wideo. Uczestnicy nie muszą pobierać aplikacji; po prostu skanują kod QR lub wprowadzają adres URL, aby połączyć się z platformą internetową i zaangażować się w stworzone działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialogLoop

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Bitrix24 to darmowa platforma do zarządzania konferencjami i wydarzeniami, z której korzysta osiem milionów firm.
Ponad osiem milionów firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami na potrzeby konferencji, ponieważ jest ono wyposażone we wszystkie niezbędne narzędzia do pracy. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, dostępny jest moduł zarządzania projektami i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami naziemnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Airmeet zapewnia firmom szybkość i komfort w planowaniu i organizowaniu wirtualnych wydarzeń. Ponad 2500 firm korzysta z oferty firmy Airmeet i ufa jej.
Dzięki Airmeet możesz zapewnić sobie wyjątkowe doświadczenia podczas wydarzeń online, konferencji, webinariów czy targów pracy. Platforma, której zaufały tysiące klientów na całym świecie, jest łatwa w obsłudze, intuicyjna i pomaga zwiększyć zaangażowanie. Inne funkcje obejmują: wydarzenia wirtualne i hybrydowe, analityka do pomiaru zaangażowania, poczekalnie towarzyskie do nawiązywania kontaktów, całodobowe wsparcie klienta, obsługa wielu języków, integracja z HubSpot, Mailchimp, Eventbrite i Zapier. Bezproblemowo organizuj interaktywne wydarzenia i konferencje dzięki Airmeet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Polska Produkt lokalny
Profesjonalna platforma do organizowania konferencji online
Firma pomogła zorganizować setki wydarzeń online, w których wzięły udział tysiące osób. Dzięki LiveWebinar można tworzyć sceny, pokoje webinariowe i pokoje spotkań do prezentacji i warsztatów online. Platforma zapewnia również opcję płatnych webinariów, które pozwalają organizatorom wydarzeń online pobierać opłaty za rejestrację w wydarzeniu i zarabiać pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Przesyłanie strumieniowe na żywo, wirtualne stoiska wystawowe, interaktywna sieć, sesje w grupach i wiele więcej.
Potężna, ale przystępna cenowo, wirtualna, hybrydowa i osobista platforma konferencyjna z całodobowym wsparciem klienta. Platforma oferuje rozbudowane funkcje hostingu wydarzeń wirtualnych, w tym sprzedaż biletów, przesyłanie strumieniowe na żywo, ankiety na czacie na żywo, wirtualne stoiska wystawowe, sesje seminaryjne, sieci zasilane przez sztuczną inteligencję, gamifikację i wiele innych. Niezależnie od tego, czy organizujesz wydarzenie dla 100 osób, czy ponad 100 000 osób, dzięki Accelevents możesz stworzyć wirtualne doświadczenie, które uczestnicy zapamiętają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Bezproblemowe zarządzanie całym procesem konferencji on-line, na żywo i hybrydowych dzięki automatyzacji większości procesów.

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Tylko oprogramowanie Ungerboeck zapewnia kompletne i ujednolicone rozwiązanie dla wszystkich potrzeb zarządzania usługami konferencyjnymi.
Jedna platforma dla wszystkich potrzeb zarządzania usługami konferencyjnymi. Tylko oprogramowanie Ungerboeck zapewnia kompletne i ujednolicone rozwiązanie. Dzięki rozwiązaniu Ungerboeck możesz scentralizować przestrzenie, obiekty, szczegóły wydarzenia i rejestrację w jednym systemie. Bez względu na to, czy chodzi o rezerwację miejsca, szczegółowe informacje o wydarzeniu, śledzenie zapasów sprzętu, konfigurację, obsługę fakturowania i księgowości, czy też rejestrację uczestników, firma Ungerboeck ma wszystko pod kontrolą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Podziel się swoją pasją z globalną publicznością. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne i osobiste wydarzenia.
Dzięki HeySummit pasja użytkownika jest w centrum uwagi. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne, hybrydowe i osobiste wydarzenia. Nadszedł czas, aby powiększyć grono odbiorców i zarabiać na swojej pasji. Na duże, małe i średnie wydarzenia. Organizujesz jednorazowe webinarium, comiesięczny czat przy kominku lub wielodniową imprezę z wieloma prelegentami? Wszystkie wydarzenia znajdą miejsce w organizacji dzięki HeySummit. Potężna platforma typu „wszystko w jednym” obsługuje spotkania o dowolnej wielkości, częstotliwości i złożoności. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySummit

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
EMS upraszcza rezerwację pokoi, rezerwację biurek i planowanie wydarzeń dla szkół wyższych i firm z każdej branży.
EMS firmy Accruent pomaga placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży optymalizować ich fizyczne przestrzenie. Oprogramowanie do rezerwacji pokoi, rezerwacji biurek i planowania wydarzeń upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus. Dzięki EMS można: - Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu - Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji - Zwiększyć współpracę - Zwiększyć mobilność - Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Zgodne z RODO i w pełni szyfrowane oprogramowanie do wideokonferencji, które pomaga firmom zorganizować ich środowisko komunikacyjne.
Digital Samba umożliwia łatwe organizowanie wideokonferencji internetowych z dowolnego urządzenia. Oprogramowanie do wideokonferencji Digital Samba umożliwia organizacjom z różnych branż prowadzenie zgodnych z RODO spotkań online, webinariów, szkoleń i dużych wydarzeń z dźwiękiem wideo w jakości HD bezpośrednio z poziomu przeglądarki lub aplikacji mobilnej. Odwiedź ich stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Samba

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%.
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami.
SpotMe to platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami. Planiści mogą z łatwością realizować wydarzenia hybrydowe, wirtualne i na miejscu, doświadczenia cyfrowe i aplikacje dla wydarzeń, które uwielbiają odbiorcy – na żywo lub na żądanie. Począwszy od sesji w grupach, poprzez spersonalizowane programy, a skończywszy na dwukierunkowej komunikacji i gamifikacji, planiści mają narzędzia do budowania dobrze prosperującej społeczności w trybie online i offline. SpotMe dostarcza markowe rozwiązania korporacyjne dla ponad 250 globalnych marek w sieci Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Spraw, aby Twoje wydarzenie stało się sukcesem
EventsWallet to innowacyjna platforma SaaS dla wydarzeń na miejscu, wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom wirtualnym i osobistym. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
ConveneAGM to rozwiązanie umożliwiające przeprowadzenie wirtualnego lub hybrydowego zgromadzenia akcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
ConveneAGM to kompleksowe rozwiązanie konferencyjne typu eAGM (elektroniczne doroczne walne zgromadzenie) przeznaczone do prowadzenia interesujących wirtualnych lub hybrydowych spotkań akcjonariuszy. Organizacje mogą organizować transmisje z AGM w czasie rzeczywistym, podczas których akcjonariusze mogą się rejestrować, głosować nad uchwałami, wysyłać formularze pełnomocnictw i uczestniczyć w pytaniach i odpowiedziach na żywo. Usprawnia to proces i wymagania związane z AGM, tworząc uniwersalną platformę, która pomaga sekretarzom, kontrolerom i rejestratorom akcji. ConveneAGM został opracowany przez firmę Azeus, która posiada poziom 5 CMMI i jest ekspertem w dziedzinie efektywności procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConveneAGM

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna
Opłata 0% za bilety Pomoc i wsparcie w trybie online Wydarzenia online, hybrydowe i w lokalizacji Wsparcie projektowe Uproszczony proces wydarzeń Zintegrowane i otwarte
Conferize to kompletna platforma do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia zespołowi planowanie, promowanie i dostarczanie wspaniałych wydarzeń dla odbiorców z dużym wpływem. Jedna platforma, każdy typ wydarzenia. Jedna platforma do organizowania wydarzeń osobistych, wirtualnych lub hybrydowych. Uwzględniono kompleksowe zarządzanie zdarzeniami. Organizuj wydarzenia w kilka minut. Prowadź małe webinaria/seminaria lub całodzienne wydarzenia z wieloma ścieżkami i sesjami. Doświadczenie użytkownika markowego Jedno centrum 24/7 dla wszystkich działań związanych z wydarzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conferize

Funkcje

  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Promocja społeczna