Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 12 w
Kompleksowe i profesjonalne narzędzie do zarządzania rejestracją obejmujące: rejestracje, płatności, śledzenie przebiegu prac, wydarzenia online itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events
idloom zapewnia wszystkie funkcje niezbędne do organizacji wydarzenia, od rejestracji przez tworzenie identyfikatorów, aż po fakturowanie. Kompleksowe rozwiązanie pozwala skoncentrować się na najważniejszym celu, sprawić, że wydarzenie będzie tak udane, że wszyscy uczestnicy będą o nim opowiadać. Specjalnie zaprojektowane dla stowarzyszeń handlowych, rządów, organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i interaktywnych. Wyróżnione jako szczególnie przyjazne użytkownikowi oprogramowanie do zarządzania imprezami na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Polska Produkt lokalny
Najbardziej zaawansowana i konfigurowalna platforma webinariów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar
LiveWebinar to oparte na chmurze oprogramowanie do prowadzenia webinariów, które pomaga zarówno małym zespołom, jak i przedsiębiorstwom zarządzać webinarami i spotkaniami online. Dzięki niemu każdy zespół sprzedaży, HR czy marketingu może w prosty sposób organizować wydarzenia online dla swoich odbiorców. Jego funkcje sięgają od przesyłania strumieniowego na żywo, możliwości udostępniania ekranu i prezentacji, przez w pełni konfigurowalne opcje brandingu, po funkcje angażujące użytkowników, takie jak ankiety i sondaże, głosowanie czy Call To Action. LiveWebinar umożliwia również organizacjom analizowanie zaangażowania odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Przesyłanie strumieniowe na żywo, wirtualne stoiska wystawowe, interaktywna sieć, sesje w grupach i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Potężna, ale przystępna cenowo, wirtualna, hybrydowa i osobista platforma konferencyjna z całodobowym wsparciem klienta. Platforma oferuje rozbudowane funkcje hostingu wydarzeń wirtualnych, w tym sprzedaż biletów, przesyłanie strumieniowe na żywo, ankiety na czacie na żywo, wirtualne stoiska wystawowe, sesje seminaryjne, sieci zasilane przez sztuczną inteligencję, gamifikację i wiele innych. Niezależnie od tego, czy organizujesz wydarzenie dla 100 osób, czy ponad 100 000 osób, dzięki Accelevents możesz stworzyć wirtualne doświadczenie, które uczestnicy zapamiętają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Bitrix24 to darmowa platforma do zarządzania konferencjami i wydarzeniami, z której korzysta osiem milionów firm.
Ponad osiem milionów firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami na potrzeby konferencji, ponieważ jest ono wyposażone we wszystkie niezbędne narzędzia do pracy. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, dostępny jest moduł zarządzania projektami i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami naziemnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Airmeet zapewnia firmom szybkość i komfort w planowaniu i organizowaniu wirtualnych wydarzeń. Ponad 2500 firm korzysta z oferty firmy Airmeet i ufa jej.
Dzięki Airmeet możesz zapewnić sobie wyjątkowe doświadczenia podczas wydarzeń online, konferencji, webinariów czy targów pracy. Platforma, której zaufały tysiące klientów na całym świecie, jest łatwa w obsłudze, intuicyjna i pomaga zwiększyć zaangażowanie. Inne funkcje obejmują: wydarzenia wirtualne i hybrydowe, analityka do pomiaru zaangażowania, poczekalnie towarzyskie do nawiązywania kontaktów, całodobowe wsparcie klienta, obsługa wielu języków, integracja z HubSpot, Mailchimp, Eventbrite i Zapier. Bezproblemowo organizuj interaktywne wydarzenia i konferencje dzięki Airmeet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Tylko oprogramowanie Ungerboeck zapewnia kompletne i ujednolicone rozwiązanie dla wszystkich potrzeb zarządzania usługami konferencyjnymi.
Jedna platforma dla wszystkich potrzeb zarządzania usługami konferencyjnymi. Tylko oprogramowanie Ungerboeck zapewnia kompletne i ujednolicone rozwiązanie. Dzięki rozwiązaniu Ungerboeck możesz scentralizować przestrzenie, obiekty, szczegóły wydarzenia i rejestrację w jednym systemie. Bez względu na to, czy chodzi o rezerwację miejsca, szczegółowe informacje o wydarzeniu, śledzenie zapasów sprzętu, konfigurację, obsługę fakturowania i księgowości, czy też rejestrację uczestników, firma Ungerboeck ma wszystko pod kontrolą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%.
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami.
SpotMe to platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami. Planiści mogą z łatwością realizować wydarzenia hybrydowe, wirtualne i na miejscu, doświadczenia cyfrowe i aplikacje dla wydarzeń, które uwielbiają odbiorcy – na żywo lub na żądanie. Począwszy od sesji w grupach, poprzez spersonalizowane programy, a skończywszy na dwukierunkowej komunikacji i gamifikacji, planiści mają narzędzia do budowania dobrze prosperującej społeczności w trybie online i offline. SpotMe dostarcza markowe rozwiązania korporacyjne dla ponad 250 globalnych marek w sieci Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Spraw, aby Twoje wydarzenie stało się sukcesem
EventsWallet to innowacyjna platforma SaaS dla wydarzeń na miejscu, wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom wirtualnym i osobistym. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Opłata 0% za bilety Pomoc i wsparcie w trybie online Wydarzenia online, hybrydowe i w lokalizacji Wsparcie projektowe Uproszczony proces wydarzeń Zintegrowane i otwarte
Conferize to kompletna platforma do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia zespołowi planowanie, promowanie i dostarczanie wspaniałych wydarzeń dla odbiorców z dużym wpływem. Jedna platforma, każdy typ wydarzenia. Jedna platforma do organizowania wydarzeń osobistych, wirtualnych lub hybrydowych. Uwzględniono kompleksowe zarządzanie zdarzeniami. Organizuj wydarzenia w kilka minut. Prowadź małe webinaria/seminaria lub całodzienne wydarzenia z wieloma ścieżkami i sesjami. Doświadczenie użytkownika markowego Jedno centrum 24/7 dla wszystkich działań związanych z wydarzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conferize

Funkcje

  • Zarządzanie uczestnikami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń