Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy do zarządzania zmianami

Platformy do zarządzania zmianami pomagają firmom w ich planowaniu, kierowaniu i adaptacji po transformacji.

Wyniki: 13 w

Firma Nlyte, lider w dziedzinie rozwiązań Magic Quadrant firmy Gartner w latach 2014, 2015 i 2016, szczyci się największymi i najbardziej zaawansowanymi wdrożeniami DCIM na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM
Zespoły IT wdrażają Nlyte w celu automatyzacji, zarządzania i zmniejszania ryzyka infrastruktury krytycznej. Z centrum, kolokacji, krawędzi i chmury danych, Nlyte odkrywa, zarządza i fizyczne i wirtualne zasoby obliczeniowe, infrastrukturę, oprogramowanie oraz IoT i raportuje z użyciem otrzymanych danych. Nlyte obejmuje zarządzanie aktywami i mocą oraz monitorowanie energii. Asset Lifecycle obejmuje zarządzanie wydajnością, planowanie typu „co, jeśli”, analitykę prognostyczną, przepływ pracy oraz integrację z systemami IT, BMS i krytycznymi systemami BI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Wrike to oprogramowanie z funkcjami zarządzania zmianami, takimi jak tablice Kanban, wykresy Gantta i konfigurowalne raporty.
Wrike jest platformą do zarządzania zmianami, z której korzystają ponad dwa miliony osób na całym świecie. To wszechstronne oprogramowanie może pomóc Twoim zespołom w planowaniu, monitorowaniu i dostosowywaniu się do transformacji organizacyjnej – wszystko w jednym miejscu. Śledź zmiany i redystrybuuj zadania z tablicami Kanban. Dostosowuj kamienie milowe na łatwych do skonfigurowania wykresach Gantta, aby dostosować się do nowych priorytetów. Oceniaj wyniki i uzyskaj przegląd swojego portfolio projektów dzięki dostosowanym raportom. Uprość cały proces zarządzania zmianą dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
GitLab ułatwia zarządzanie kodem źródłowym. Skorzystaj z wersji próbnej.
GitLab ułatwia zarządzanie kodem źródłowym. Kontrola wersji w GitLab pomaga zespołowi programistów współpracować i maksymalizować produktywność, przyspieszając dostarczanie i zwiększając widoczność. Dzięki repozytorium opartemu na Git, GitLab umożliwia przejrzyste przeglądy kodu, kontrolę wersji zasobów, pętle sprzężenia zwrotnego i potężne wzorce rozgałęzień, aby pomóc programistom w rozwiązywaniu problemów i dostarczaniu wartości. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Usługa Freshservice umożliwia planowanie i wycofywanie zmian za pomocą kilku kliknięć oraz umożliwia odpowiednim członkom ocenę i zatwierdzanie zmian.
Freshservice to internetowe rozwiązanie do zarządzania zmianami ITIL, które jest gotowe na zmiany. Zapewnia ono użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane możliwości zarządzania zgłoszeniami i zasobami, a także jest najbardziej przyjazną dla użytkownika aplikacją w tej przestrzeni. Oprócz podstawowych funkcji, takich jak Incydent, Problem, Rozwiązanie i Zarządzanie zasobami, usługa Freshservice pozwala również umieścić bazę wiedzy w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Analizator zapór sieciowych, oprogramowanie do analityki logów i zarządzania konfiguracją, zapewniające pełny wgląd w bezpieczeństwo całej sieci.
Analizator zapór sieciowych to oprogramowanie do analityki logów i zarządzania konfiguracją, które pozwala analizować dzienniki z zapór sieciowych i generować w czasie rzeczywistym powiadomienia o ostrzeżeniach, raporty dotyczące bezpieczeństwa i przepustowości. Rozwiązaniem jest oprogramowanie niezależne od producentów i obsługuje ponad 50 dostawców zapór sieciowych. Umożliwia również administratorom dostarczanie kompleksowych raportów na temat zdarzeń związanych z bezpieczeństwem, co z kolei pozwala im na podejmowanie działań w celu ograniczenia bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Firewall Analyzer

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Elastyczny wybór odpowiedniej opcji do zatwierdzenia. Zarządzanie zmianami w projekcie jest mapowane w przejrzysty sposób.
Czy planowanie projektu ulega zmianie, czy wnioski o zmianę muszą zostać zatwierdzone przez komitet sterujący przed podjęciem działań przez kierownika projektu? Elastyczny wybór odpowiedniej opcji do zatwierdzenia. Niezależnie od tego, czy chodzi o zgłoszenia z historią statusu i konfiguracją procesu specyficzną dla procesu, czy też o otwarte elementy, które członkowie komitetu sterującego mogą sprawdzać i zatwierdzać bezpośrednio w swoim osobistym przeglądzie za pomocą jednego kliknięcia – zarządzanie zmianami w projekcie jest mapowane w przejrzysty sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
OnScreen to DAP (proces archiwizacji danych) dla systemu SAP oraz wszystkich aplikacji korporacyjnych lub internetowych, takich jak Salesforce, SuccessFactors, Ariba, a nawet aplikacji dla klientów.
Cyfrowa platforma adopcyjna Digital Adoption Platform dla systemu SAP, wszelkie aplikacje korporacyjne lub internetowe, takie jak Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Oracle lub aplikacje niestandardowe. Poradniki OnScreen w czasie rzeczywistym zapewniają użytkownikom końcowym w organizacjach korporacyjnych pewność wykonania każdego zadania, niezależnie od złożoności systemu lub procesu. Firmy z listy Fortune 500 korzystają z systemu OnScreen, aby poprawić skuteczność wdrażania użytkowników i szkoleń. System OnScreen ułatwia trenerom tworzenie treści i zarządzanie nimi w ciągu kilku minut, aby przyspieszyć ich wdrażanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnScreen

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
ClickLearn automatyzuje proces tworzenia materiałów szkoleniowych i dokumentacji w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji i wdrożenia oprogramowania biznesowego.
Rozwiązanie ClickLearn oszczędza czas i zapewnia cyfrową adaptację poprzez automatyzację procesu tworzenia i aktualizacji materiałów szkoleniowych i dokumentacji. Klikaj w swoje procesy, a ClickLearn rejestruje je, aby tworzyć instrukcje krok po kroku, wirtualną pomoc, e-learning i filmy z procesów – naprawdę wspierając każdy scenariusz uczenia się. Wystarczy jedno kliknięcie, aby stworzyć kompletny portal edukacyjny w ponad 45 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickLearn

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Enablon dostarcza najbardziej kompleksowe na rynku oprogramowanie związane z BHP i ochroną środowiska, zarządzeniem ryzykiem i korporacyjną odpowiedzialnością społeczną zaprojektowane dla firm z rankingu Fortune 500.
Wprowadzony na rynek 20 lat temu Enablon oferuje niezwykle kompleksową platformę z oprogramowaniem dotyczącym BHP i ochrony środowiska, zarządzania ryzykiem i ESG zaadresowaną do dużych i rozbudowanych organizacji. Setki firm z listy Forbes Global 2000 i miliony użytkowników na całym świecie polegają na naszym oprogramowaniu pozwalającym na zminimalizowanie ryzyka, zwiększenie bezpieczeństwa pracowników, zapobiegania incydentom i spełnienia odpowiednich wymogów (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship, itp.). Zapytaj o darmowe demo już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: EHS Management Software

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Oprogramowanie do monitorowania SAP W czasie rzeczywistym, mobilny, łatwy w instalacji
Zaawansowane narzędzie do monitorowania systemów SAP z alertami w czasie rzeczywistym. System Guard to narzędzie SaaS, które współpracuje z „Monitoringiem jako usługą” i „Płatnościami Pay as you go” i posiada bezpłatną wersją próbną. Funkcje: Monitorowanie przestojów SAP, Monitorowanie wydajności SAP, Monitorowanie zadań SAP, Monitorowanie bezpieczeństwa SAP, Monitorowanie sprzętu SAP, Monitorowanie transportu SAP, Monitorowanie blokady SAP Dowiedz się więcej na temat produktu: System Guard for SAP

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga planować, mierzyć, kierować i śledzić sprawną transformację.
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga mierzyć, kierować i śledzić zwinną transformację. Path to Agility Navigator to coś więcej niż narzędzie oceny, które identyfikuje najszybszą drogę do sukcesu poprzez połączenie możliwości z pożądanymi wynikami. W przypadku organizacji, które zarządzają projektami lub rozwijają produkty przy użyciu metodologii Agile, Path to Agility Navigator pomaga liderom zrozumieć przeszkody organizacyjne uniemożliwiające im ukończenie projektu na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian
Prodly AppOps to rozwiązanie nowej generacji DevOps dla Salesforce. Teraz każdy może konfigurować, testować i wdrażać dane Salesforce.
Prodly AppOps to rozwiązanie Salesforce DevOps, które automatyzuje tworzenie aplikacji o niskim kodzie, umożliwiając zarówno programistom, jak i osobom niebędącym programistami konfigurowanie, testowanie i wdrażanie aplikacji Salesforce o niskim kodzie. Klienci zauważyli wzrost wydajności i skrócenie czasu uzyskania wartości przy wykorzystaniu Prodly AppOps do wdrożenia i obsługi Salesforce CPQ (konfiguracja, cena, wycena), Salesforce Billing (fakturowanie), Field Service Lighting oraz Salesforce B2B Commerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: AppOps

Funkcje

  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Ścieżka audytowa
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Zarządzanie zadaniami
  • Planowanie zmian