Wyniki: 3 w
Uzyskaj pełną kontrolę nad zasobami dzięki działowi obsługi ITIL firmy Freshservice z CMDB (baza danych zarządzania konfiguracją)
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Utrzymuj repozytorium wszystkich zasobów w organizacji z wglądem w sposób, w jaki są one połączone ze sobą za pomocą bazy danych zarządzania konfiguracją. Łatwa identyfikacja krytycznych zasobów i
...
Czytaj dalej
analiza skutków incydentów i zmian.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Funkcje
- Wizualizacja danych
- Zarządzanie zasobami IT
- Automatyczne wykrywanie urządzenia
- Zarządzanie licencjami
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie zmianą
- Mapowanie relacji
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga
...
Czytaj dalej
zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Funkcje
- Wizualizacja danych
- Zarządzanie zasobami IT
- Automatyczne wykrywanie urządzenia
- Zarządzanie licencjami
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie zmianą
- Mapowanie relacji
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić
...
Czytaj dalej
doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management
Funkcje
- Wizualizacja danych
- Zarządzanie zasobami IT
- Automatyczne wykrywanie urządzenia
- Zarządzanie licencjami
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie zmianą
- Mapowanie relacji