Wyniki: 3 w
Uzyskaj pełną kontrolę nad zasobami dzięki działowi obsługi ITIL firmy Freshservice z CMDB (baza danych zarządzania konfiguracją) Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Utrzymuj repozytorium wszystkich zasobów w organizacji z wglądem w sposób, w jaki są one połączone ze sobą za pomocą bazy danych zarządzania konfiguracją. Łatwa identyfikacja krytycznych zasobów i analiza skutków incydentów i zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Wizualizacja danych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Automatyczne wykrywanie urządzenia
  • Zarządzanie licencjami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie zmianą
  • Mapowanie relacji
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Wizualizacja danych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Automatyczne wykrywanie urządzenia
  • Zarządzanie licencjami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie zmianą
  • Mapowanie relacji
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Wizualizacja danych
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Automatyczne wykrywanie urządzenia
  • Zarządzanie licencjami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie zmianą
  • Mapowanie relacji