Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie helpdesk

Oprogramowanie helpdesk pomaga firmom dbać o to, aby ich klienci osiągali wyniki zgodnie z założeniami (takie jak zatrzymanie klientów i ich zadowolenie).

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie helpdesk

Wyniki: 32 w

Uniwersalna platforma adaptacji produktów dla aplikacji internetowych. Twórz piękne doświadczenia związane z wdrażaniem, aby poprawić konwersję i retencję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits
Product Fruits to bezkodowa platforma do przyjmowania produktów dla aplikacji internetowych. Pozwala on na wdrażanie użytkowników na dużą skalę, prowadząc ich krok po kroku i pokazując, jak czerpać korzyści z produktu. Bogaty zestaw funkcji obejmuje interaktywne przewodniki po produktach, wskazówki i dymki, listę kontrolną wdrożenia, ogłoszenia w aplikacji, widżet informacji zwrotnych, przycisk Life Ring oraz w pełni zintegrowaną bazę wiedzy. Klienci uzyskują wyższą konwersję, niższy odpływ i mniej zgłoszeń do działu wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Zacznij za darmo z LiveAgent i twórz niesamowite doświadczenia klientów dzięki najlepszemu rozwiązaniu do obsługi klienta dla wszystkich firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie dla klientów z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Popraw jakość obsługi klienta i zarządzaj całą komunikacją z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej firmy. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Platforma zarządzania sukcesem klienta, która umożliwia firmom ograniczenie rezygnacji i zwiększenie przychodów z istniejącej bazy klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Akita
Akita łączy się z ponad 100 narzędziami SaaS, tworząc jeden ujednolicony widok danych klientów. Upewnij się, że żaden klient nie zostanie pominięty dzięki konfigurowalnemu systemowi oceny stanu zdrowia Akita. Zdefiniuj zadania i cele dla każdego etapu podróży klienta. Utrzymuj klientów na drodze do sukcesu dzięki zaplanowanym przeglądom biznesowym i „playbookom” — wyzwalanym przez zachowanie użytkownika (dobre lub złe). Powiadomienia Slack i dwukierunkowa synchronizacja Salesforce sprawiają, że cała organizacja jest informowana na bieżąco. Dowiedz się więcej na temat produktu: Akita

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Custify jest przeznaczony dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify
Platforma sukcesu klienta firmy Custify jest przeznaczona dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Oprócz wglądu w wykorzystanie produktu gromadzi również dane z różnych systemów, takich jak rozwiązania CRM, wsparcie lub automatyczne fakturowanie, a także prezentuje wszystkie istotne wskaźniki KPI sukcesu klienta i interakcje z klientem na łatwym do zrozumienia pulpicie. W przypadku przepływów pracy o niskim nakładzie czasu pracy ma również wbudowany zaawansowany silnik automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Tribe to oparta na chmurze platforma społecznościowa online, która wspiera nowoczesne społeczności klientów, aby zwiększyć ich sukces i utrzymać ich zainteresowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode
Tribe to nowoczesna, oparta na chmurze platforma społecznościowa, zaprojektowana w celu zapewnienia sukcesu i utrzymania klientów. Pozwól swoim klientom pomagać sobie nawzajem poprzez połączenia typu peer-to-peer i umożliwiaj im znalezienie rozwiązań w bogatej bibliotece treści. Popraw zaangażowanie klientów, gromadzenie informacji zwrotnych, edukowanie klientów i stymulowanie przyjęcia produktów. Wykorzystaj modułowy mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje, bezpośrednią integrację ze stronami trzecimi i widżety do osadzania, aby zbudować dobrze prosperującą społeczność klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Zendesk Support to cenione oprogramowanie helpdesk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to flagowe oprogramowanie internetowe firmy Zoho do obsługi klienta, które pomaga firmom w dostarczaniu trwałych doświadczeń klientom. Jej celem jest sprawienie, by klienci byli szczęśliwsi, agenci mieli większe możliwości, a firmy były w lepszej kondycji. Dzięki Zoho Desk możesz zapewnić bezproblemowe wsparcie wielokanałowe, zwiększyć produktywność agentów w skali, dostosować swój help desk, wykorzystać potężne możliwości AI, zautomatyzować prozaiczne zadania, uzyskać wgląd w wydajność na żywo oraz głęboko zintegrować się z aplikacjami, których używasz na co dzień – a wszystko to bez wydawania fortuny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata.
Bitrix24 to platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Oprogramowanie EngageBay ułatwia rozwiązywanie problemów klientów i pomaga agentom zwiększyć produktywność, zwiększyć wpływ kierowników i zwiększyć możliwości klientów. Wszystko to za pomocą jednej, łatwej w obsłudze platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Moduł zwiększania sukcesu klientów w Agile CRM – zapewnianie doskonałej obsługi klienta i utrzymanie zadowolenia klientów na dłuższą metę. Agile CRM umożliwia firmom zapewnienie bardziej spersonalizowanego wsparcia klienta. Dzięki licznym zaawansowanym funkcjom automatyzacji pomocy technicznej (helpdesk) na wyciągnięcie ręki lepiej zrozumiesz swoich klientów, dzięki czemu będziesz w stanie pomóc im, gdy najbardziej Cię potrzebują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
monday CRM pozwala zorganizować i usprawnić całą pracę oraz zapewnić każdemu klientowi indywidualne traktowanie, na jakie zasługuje.
Dzięki monday CRM możesz zorganizować i usprawnić całą swoją pracę oraz upewnić się, że każdy z twoich klientów otrzyma indywidualne traktowanie, na jakie zasługuje. Wybierz widok, aby śledzić relacje z klientami, liczbę transakcji zawieranych przez każdego przedstawiciela ds. obsługi klienta lub dowolny inny raport, który pomoże ci lepiej pracować. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Front to centrum komunikacji z klientami, które pozwala zespołom ds. sukcesów klientów na utrzymanie i zwiększenie istniejących przychodów.
Spraw, aby każdy klient poczuł się jak VIP. Front to centrum komunikacji z klientami, które pozwala zespołom ds. sukcesów klientów na utrzymanie i zwiększenie istniejących przychodów. Współpracownicy mogą bezproblemowo działać, aby upewnić się, że wiadomości o wysokim priorytecie szybko trafiają do właściwych rąk, dzielić się opiniami klientów oraz odpowiadać na prośby o wsparcie lub fakturowanie. Zespoły posprzedażowe składające się zarówno z pięciu, jak i 5000 osób wykorzystują Front, aby uzyskać kontekst i dopasowanie, których potrzebują, aby zachwycać klientów, wzbudzać zaufanie i tworzyć możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
UserGuiding pomaga zespołom ds. produktów, obsługi klienta i UX (doświadczeń użytkownika) wprowadzać użytkowników na rynek za pomocą interaktywnych przewodników i podręczników. Bez kodu.
Większość użytkowników z trudem dostrzega pełną wartość produktu w ciągu pierwszych 14 dni (jeśli w ogóle). UserGuiding to bezkodowa platforma onboardingowa, która pomaga zwiększyć adopcję i ograniczyć rezygnację użytkowników, wykorzystując interaktywne przewodniki. Poprowadź użytkowników przez proces i wyświetl artykuły pomocy, które użytkownicy mogą przeczytać bez opuszczania aplikacji. A co najważniejsze? Dzięki interfejsowi „przeciągnij i upuść” można to wszystko zrobić bez rozbijania banku i bez żadnej wiedzy technicznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: UserGuiding

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Chaty ma na celu pomóc pracownikom łączyć się z klientami za pomocą różnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i innych.
Chaty ma na celu pomóc pracownikom łączyć się z klientami za pomocą różnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i innych. Dzięki pojedynczemu widżetowi czatu dodanemu do Twojej witryny możesz stworzyć spersonalizowaną obsługę dla klientów korzystających z ponad 20 kanałów społecznościowych, takich jak WhatsApp, Instagram, Line, Viber i Telegram, aby zapewnić natychmiastowe wsparcie; odpowiadać na zapytania, zapytania i komentarze; buduj zaufanie i lojalność oraz oferuj wartość ludziom, którzy są ważni dla Twojej firmy, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak iw internecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaty

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Prime AI size and fit finder
Zmniejsz zwroty dzięki aplikacji do wyszukiwania rozmiarów Prime AI. Dostarczamy detalistom odzieży, bielizny, staników, kostiumów kąpielowych i obuwia precyzyjne rozwiązania do wyszukiwania rozmiarów i dopasowań, napędzane technologią sztucznej inteligencji. Obejmujemy wszystkie płcie: Mężczyźni, Kobiety, Unisex, Produkty dla dzieci. Niestandardowe rozwiązanie dla Twojego biznesu, 100% konfigurowalne, bez ograniczeń co do liczby produktów czy marek. Nasz wyszukiwacz dopasowania pomaga klientom internetowym kupować w odpowiednim rozmiarze, dopasowując każdego klienta do ID produktu. Poproś teraz o demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prime AI

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Vitally pomaga firmom każdej wielkości dostarczać światowej klasy doświadczeń klientom, sprostać nieoczekiwanym wyzwaniom, działać bardziej efektywnie.
Bardzo ważne jest, aby zespoły zorientowane na klienta w firmach B2B SaaS zapewniały jak najlepsze doświadczenia klientów. Firma zapewnia zespołowi 360 profili klientów, niesamowicie elastyczną ocenę kondycji i raportowanie oraz dobrą w swojej klasie automatyzację – opakowane w piękny interfejs użytkownika, z którego każdy członek zespołu będzie chętnie korzystał. Dzięki dostępowi do wzbogaconych danych o klientach, proaktywnemu ostrzeganiu o kontach zagrożonych i objętych upsellingiem oraz automatycznemu angażowaniu potrzebujących klientów, Vitally pomaga 10-krotnie zwiększyć wpływ każdego członka zespołu na eliminację rezygnacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vitally

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Oparta na danych platforma sukcesu klienta SI, która pomaga firmom SaaS przyspieszyć wzrost MRR (miesięczny przychód cykliczny).
Churn360 to oparte na sztucznej inteligencji oprogramowanie Customer Success, które łączy dane klientów rozproszone w wielu produktach SaaS. Wszystkie te dane są skonsolidowane w jednym pulpicie nawigacyjnym, który jest łatwy w użyciu i wygodny dla menedżera ds. sukcesu klienta. Churn360 zapewnia również funkcje takie jak automatyzacja playbooków, wdrażanie klientów, mapowanie i śledzenie podróży klienta, ankiety, aby skutecznie pomagać klientom w różnych okolicznościach, co prowadzi do zmniejszenia rezygnacji klientów, a tym samym zwiększenia retencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Churn360

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp.
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Otwieranie rachunku