Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 200 w
UserGuiding pomaga zespołom ds. produktów, obsługi klienta i UX (doświadczeń użytkownika) wprowadzać użytkowników na rynek za pomocą interaktywnych przewodników i podręczników. Bez kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: UserGuiding
Większość użytkowników z trudem dostrzega pełną wartość produktu w ciągu pierwszych 14 dni (jeśli w ogóle). UserGuiding to bezkodowa platforma onboardingowa, która pomaga zwiększyć adopcję i ograniczyć rezygnację użytkowników, wykorzystując interaktywne przewodniki. Poprowadź użytkowników przez proces i wyświetl artykuły pomocy, które użytkownicy mogą przeczytać bez opuszczania aplikacji. A co najważniejsze? Dzięki interfejsowi „przeciągnij i upuść” można to wszystko zrobić bez rozbijania banku i bez żadnej wiedzy technicznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: UserGuiding

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Custify jest przeznaczony dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify
Platforma sukcesu klienta firmy Custify jest przeznaczona dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Oprócz wglądu w wykorzystanie produktu gromadzi również dane z różnych systemów, takich jak rozwiązania CRM, wsparcie lub automatyczne fakturowanie, a także prezentuje wszystkie istotne wskaźniki KPI sukcesu klienta i interakcje z klientem na łatwym do zrozumienia pulpicie. W przypadku przepływów pracy o niskim nakładzie czasu pracy ma również wbudowany zaawansowany silnik automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Meet your Digital HQ for Customer Success. Deliver standout customer experiences with Slack.
Meet your Digital HQ for Customer Success. Deliver a standout customer experience by putting the experts, tools and information your agents need at their fingertips. Bring the right teams together to speed up resolution times. Swarm cases and incidents in real time and easily loop in experts across the company. Collaborate and solve problems aloud with Slack Huddles. Get answers across files, messages and channels with AI-powered search. Boost productivity with automated workflows. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Zendesk Support to cenione oprogramowanie helpdesk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie dla klientów z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Popraw jakość obsługi klienta i zarządzaj całą komunikacją z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej firmy. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata.
Bitrix24 to platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczon a liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Moduł zwiększania sukcesu klientów w Agile CRM – zapewnianie doskonałej obsługi klienta i utrzymanie zadowolenia klientów na dłuższą metę. Agile CRM umożliwia firmom zapewnienie bardziej spersonalizow anego wsparcia klienta. Dzięki licznym zaawansowanym funkcjom automatyzacji pomocy technicznej (helpdesk) na wyciągnięcie ręki lepiej zrozumiesz swoich klientów, dzięki czemu będziesz w stanie pomóc im, gdy najbardziej Cię potrzebują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Oprogramowanie EngageBay ułatwia rozwiązywanie problemów klientów i pomaga agentom zwiększyć produktywność, zwiększyć wpływ kierowników i zwiększyć możliwości klientów. Wszystko to za pomocą jednej, łatwej w obsłudze platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
monday sales CRM lets you organize and streamline all your work, and ensure every client gets the personal treatment they deserve.
With monday sales CRM, you can organize and streamline all your work, and make sure each of your clients gets the individualized treatment they deserve. Choose the best view to track your client relationships, how many deals each customer success representative has, or any other report that will help you work better. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday sales CRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Improve customer satisfaction and CSAT scores by standardizing and automating your CS workflows with Pipefy.
Pipefy is the platform that offers everything you need to help your customers achieve success. Automate and integrate your Customer Service processes with an easy-to-deploy, no-code app, so your team can work on strengthening their relationship with customers. Follow the steps of customer-centric companies around the globe. Improve speed, deliver higher-quality services, and save time to focus on what really matters with Pipefy. Try Pipefy for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Front to centrum komunikacji z klientami, które pozwala zespołom ds. sukcesów klientów na utrzymanie i zwiększenie istniejących przychodów.
Spraw, aby każdy klient poczuł się jak VIP. Front to centrum komunikacji z klientami, które pozwala zespołom ds. sukcesów klientów na utrzymanie i zwiększenie istniejących przychodów. Współpracownicy mogą bezproblemowo działać, aby upewnić się, że wiadomości o wysokim priorytecie szybko trafiają do właściwych rąk, dzielić się opiniami klientów oraz odpowiadać na prośby o wsparcie lub fakturowanie. Zespoły posprzedażowe składające się zarówno z pięciu, jak i 5000 osób wykorzystują Front, aby uzyskać kontekst i dopasowanie, których potrzebują, aby zachwycać klientów, wzbudzać zaufanie i tworzyć możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
The #1 Sales Engagement Platform for Gmail. Eliminate busywork and enable real engagement; make your AEs and CSMs more productive!
Mixmax, the #1 Sales Engagement Platform for Gmail, helps revenue teams accelerate revenue at every stage of the customer journey. We amplify AEs, CSMs, and anyone in a customer-facing role, not just the SDRs. By automating repetitive tasks and organizing their daily workflows, we increase reps' productivity and empower them with the tools they need to do what they do best: sell. Mixmax customers see a positive ROI in less than 6 months and go live in less than 1 day. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mixmax

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudApp

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers.
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers and sharing this across multiple platforms. You can get your customers to leave you a review or give you a referral. Engage with your customers at each point of their journey to ensure maximum customer satisfaction. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Dowiedz się więcej na temat produktu: NiceJob

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Essentials

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Dowiedz się więcej na temat produktu: Textline

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot Service Hub makes it easy to solve customer problems with efficiency, accuracy, and delight. It includes ticketing & automation with a shared inbox to keep you organized; a knowledge base so customers can help themselves; live chat & bots for faster response times; customer feedback tools so you can measure customer happiness; and reporting so you can unlock insights and improve. Sign up today, for free, and experience customer success software that makes both customers and reps happy. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot Service Hub

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
ChurnZero is the Customer Success platform and partner for growing SaaS and subscription businesses.
ChurnZero is your platform and partner for Customer Success. We help your subscription business improve efficiency, increase revenue, and deliver better customer experiences to succeed at scale. Our platform offers journeys, health scores, survey tools, segmentation, plays, reporting, real-time alerts, walkthroughs, collaboration centers, Customer Success AI™ and more. We’re also your team’s trusted partner, consultant, and coach, dedicated to helping you focus on the work that matters most. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChurnZero

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Tribe to oparta na chmurze platforma społecznościowa online, która wspiera nowoczesne społeczności klientów, aby zwiększyć ich sukces i utrzymać ich zainteresowanie.
Tribe to nowoczesna, oparta na chmurze platforma społecznościowa, zaprojektowana w celu zapewnienia sukcesu i utrzymania klientów. Pozwól swoim klientom pomagać sobie nawzajem poprzez połączenia typu peer-to-peer i umożliwiaj im znalezienie rozwiązań w bogatej bibliotece treści. Popraw zaangażowanie klientów, gromadzenie informacji zwrotnych, edukowanie klientów i stymulowanie przyjęcia produktów. Wykorzystaj modułowy mechanizm społecznościowy Tribe, aplikacje, bezpośrednią integrację ze stronami trzecimi i widżety do osadzania, aby zbudować dobrze prosperującą społeczność klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bettermode

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efficy CRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Run a branded loyalty program that excites your customers! Recognize purchases, visits. Increase customer retention and foster growth.
Run a custom branded loyalty program that excites your customers! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. Complete with incentive campaigns, built-in email/sms communications and autopilot operation plus access a vast digital rewards catalog (major brands like Amazon). Several interfaces to choose from, including Standalone, Cloud/Web, Kiosk, Mobile App plus Vend/LightSpeedX, Square POS and Shopify E-Commerce integration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preferred Patron Loyalty

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Over 1,300 L&D teams around the world partner with LearnUpon LMS to execute their learning strategy and hit their learning goals.
At LearnUpon LMS we’re on a mission to help you unlock the power of learning. Combining our award winning LMS and our industry-leading Customer Experience team, we pride ourselves on being a trusted partner to over 1,300 businesses. Every day, L&D teams around the world choose LearnUpon’s intuitive, feature-rich and deeply integrate-able platform to deliver a connected learning experience to millions of learners across their employees, customers and partners. Plans start at $15,000 USD. Dowiedz się więcej na temat produktu: LearnUpon

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thought Industries

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online! Dowiedz się więcej na temat produktu: UXPressia

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Dowiedz się więcej na temat produktu: Groove

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Higher Logic Vanilla is the most trusted customer community solution for those serious about delivering exceptional experiences.
Higher Logic Vanilla is the most trusted all-in-one customer community solution by midsize and enterprise organizations for those who are serious about delivering exceptional customer experiences. Offer your customers the best community experience, across all your products, in any language, anywhere in the world. Make your vision a reality with a sleek user experience, deep integrations to your existing tools, and flexible customization to fit your branding -- all supported by our SuccessTeam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Higher Logic Vanilla

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userpilot

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context. Dowiedz się więcej na temat produktu: Liveoak

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, SAP, Salesforce, and MS Dynamics. With deployments on five continents serving Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: 3CLogic

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowa liśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
From value assessments to value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value.
Ecosystems is the leading software-as-a-service (SaaS) platform for collaborative customer value management. From sales to customer success, providers leverage Ecosystems to quantify and align with customers on the business value being delivered. Through AI-driven analytics and integrations like Salesforce, Microsoft Dynamics, Gainsight, and HubSpot, individual value conversations are transformed into a centralized cloud asset for improved decisions throughout the organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ecosystems

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
B2B SaaS companies use Gainsight's Customer Success Platform to discover actionable insights that increase customer retention, reduce c
Gainsight is the platform for Customer Success. Gainsight aggregates and turns disparate customer data from multiple sources into a single source of truth. Review the customer data-driven insights and deploy actions that drive business outcomes for your clients. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gainsight CS

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Uniwersalna platforma adaptacji produktów dla aplikacji internetowych. Twórz piękne doświadczenia związane z wdrażaniem, aby poprawić konwersję i retencję.
Product Fruits to bezkodowa platforma do przyjmowania produktów dla aplikacji internetowych. Pozwala on na wdrażanie użytkowników na dużą skalę, prowadząc ich krok po kroku i pokazując, jak czerpać korzyści z produktu. Bogaty zestaw funkcji obejmuje interaktywne przewodniki po produktach, wskazówki i dymki, listę kontrolną wdrożenia, ogłoszenia w aplikacji, widżet informacji zwrotnych, przycisk Life Ring oraz w pełni zintegrowaną bazę wiedzy. Klienci uzyskują wyższą konwersję, niższy odpływ i mniej zgłoszeń do działu wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Fruits

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Channels is a data-driven Customer Success Software with free Web calls for you and your customers along with multiple other features.
Channels is an innovative Customer Success Software. We give you Web call - the customer can call you easily with one click from your company’s website. Channels integrates with platforms like Shopify, Magento, Pipedrive, and more. Other features include the display of customer details before a call, One-click Chrome extension, Call widget, Mobile App, IVR, Call Recordings, Live-listening, and more. Take the free option and try some of these features. Or, have them all with a full offer! Dowiedz się więcej na temat produktu: Channels

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein) Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesDirector.ai

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Elevio is a self-service platform makes it easy to scale your customer success without hiring more support staff.
Scale your customer success without hiring more support staff. Elevio is a self-service platform that makes it easy for customers to get the right support content, when and where they need it - so you can increase retention and conversion rates, while lowering support loads. We even integrate with other support tools for a seamless, all-in-one customer experience. Join more than 500 companies such as Atlassian, Heap, Adroll and Dell, using Elevio to help customers succeed. Dowiedz się więcej na temat produktu: elevio

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. Skilljar enables your Customer Success teams by helping you scale your training program and proactively educate customers and partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: Skilljar Customer Education

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
GuideCX® is a client onboarding platform for internal and customer teams that makes it easier for customer to succeed.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it easier for customer to succeed and decreases customer churn. Task automation, transparent project views, and easy access to tasks and status updates through the portal, email, or mobile app keep your client at the center of every project. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuideCX

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Dowiedz się więcej na temat produktu: Retently

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
SubscriptionFlow is automated subscription management & payment processing platform for businesses to manage recurring billing/payments
SubscriptionFlow is a highly customizable and extendable SaaS subscription management system that offer innovative tools to reduce churn, increase customer acquisition & retention rates, & curb revenue losses. It is an all-inclusive automated subscription billing and payment processing platform equipped with robust features for handling subscriptions, managing subscribers, proration, dunning, billing & tax mgmt., integrations, pricing optimization, payment processing, Dowiedz się więcej na temat produktu: SubscriptionFlow

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Totango

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka
Minerva's AI is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet.
Minerva's AI empowers you to effortlessly create interactive guides for your SaaS platform. By embedding Minerva's Launch Center, you can make interactive guidance available when and where your users need it. Guides can include autogenerated screenshots and video. Dowiedz się więcej na temat produktu: Minerva

Funkcje

  • Zaangażowanie klienta
  • Otwieranie rachunku
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Raportowanie/analityka