Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie wysyłające powiadomienia push

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 9 w
WonderPush to jedno z najszybszych i najłatwiejszych w użyciu rozwiązań, oferujące mobilne i internetowe powiadomienia push, wiadomości w aplikacji dla systemów iOS, Android i stron internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: WonderPush
WonderPush to jedna z najszybszych platform, oferująca mobilne i internetowe powiadomienia push, wiadomości w aplikacji dla systemów iOS, Android i stron internetowych. To łatwe w konfiguracji, zaawansowane rozwiązanie umożliwia tysiącom deweloperów i marketerów wysyłanie ponad 350 000 powiadomień na sekundę. Kształtowanie cen zostało opracowane z myślą o skalowaniu działalności i umożliwia ono wysyłanie nieograniczonych powiadomień oraz wiadomości w aplikacji bez konieczności angażowania użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: WonderPush

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
Notificare to Customer Engagement Platform, która pomaga markom w ponownym angażowaniu odbiorców, aby zwiększyć ich retencję i konwersję. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare
Notificare jest jedną z wiodących, wydajnych platform Customer Engagement Platform, która pomaga markom ponownie angażować swoich odbiorców, rzucać światło na zachowania klientów i zwiększać konwersję. Dostarczanie atrakcyjnych, wieloplatformowych powiadomień push. Przenieś moc inteligentnych powiadomień na biurko, do kieszeni, na nadgarstek klienta. Jedno narzędzie, z kanałami App Push, Web Push, e-mail, SMS i Mobile Wallet, do dostarczania najbardziej angażujących wiadomości i interakcji. Założona w 2012 roku, z siedzibą w Rotterdamie w Holandii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notificare

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Dzięki powiadomieniom GetResponse Web Push więcej klientów wraca na strony internetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetResponse
Można zachęcić odwiedzających stronę internetową do powrotu na nią za pomocą szybkich i trudnych do przeoczenia wiadomości. Możliwe jest dotarcie do każdego, kto zarejestruje się po odwiedzeniu strony internetowej – nie jest wymagany adres e-mail. Można zachęcić ludzi do zapoznania się z najnowszą ofertą, poprzez wysłanie przypomnienie lub przekazanie ciekawej wiadomości bezpośrednio w przeglądarce na komputerze lub telefonie komórkowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetResponse

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Powiadomienia push w systemie Agile CRM zapewniają powiadomienia w czasie rzeczywistym dotyczące wiadomości e-mail, zadań, nowych kontaktów i nie tylko na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych. Powiadomienia push są łatwe do skonfigurowania, kompatybilne na różnych urządzeniach i zapewniają znacznie wyższy współczynnik klikalności niż większość tradycyjnych form reklam internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
Zwiększ liczbę konwersji na stronach internetowych, pokazując w czasie rzeczywistym dowody społeczne. Na 20 000 stron internetowych średni wzrost konwersji wynosi 10-15%.
Flagowy produkt Pulse firmy Proof pomaga firmom internetowym zwiększyć liczbę potencjalnych leadów i sprzedaż, pokazując w czasie rzeczywistym dowody społeczne. Odwiedzający zobaczą na stronie powiadomienia o rejestracji lub zakupie przez inne osoby. Buduje to zaufanie odwiedzającego, co prowadzi do większej konwersji. Na 20 000 stron internetowych, które wykorzystują Proof, średni wzrost konwersji leadów i sprzedaży wynosi 10-15%. Pulse firmy Proof to idealne rozwiązanie dla firm internetowych, które chcą przekształcić swoich gości w potencjalnych leadów i transakcje sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proof Pulse

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage oferuje jednorazowe, wyzwalane, powtarzalne i transakcyjne powiadomienia push dla lepszego zaangażowania i doświadczenia użytkowników. Bez konieczności kodowania, przed uruchomieniem kampanii wystarczy dodać wiadomość z wezwaniami do działania, obrazami i elementami personalizacji. Dodatkowo, silnik wzmocnienia komunikacji push WebEngage pozwala na zwiększenie dostarczalności powiadomień push nawet o 30% i umożliwia dotarcie do użytkowników również na chińskich urządzeniach mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
Wysyłanie ankiet, obsługa wszystkich urządzeń i przeglądarek, spersonalizowane wiadomości, obsługa multimediów, statystyki/wskaźniki i skalowalność.
Routee to rozwiązanie w. chmurze jako strona internetowa i aplikacja, które zmniejsza koszty cyfrowe, zwiększa współczynnik konwersji, generuje nowych potencjalnych klientów i ułatwia sprzedaż wiązaną i upselling. Wszystkie powyższe cele osiąga się poprzez wiadomości, głos, weryfikację, numery telefonów. Korzystanie z powiadomień push, gdy klient korzysta z Twojej strony internetowej, jest potężnym narzędziem angażującym, które zwiększa wskaźnik ROI. Łatwe i natychmiastowe wyświetlanie kompleksowych raportów z kampanii, które mierzą ich skuteczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: ROUTEE

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami
Oparta na sztucznej inteligencji wielokanałowa platforma zaangażowania i doświadczenia klientów, pomagająca ponad 5000 markom w skutecznych rozmowach indywidualnych z klientami
Pakiet Customer Engagement & Experience firmy Netcore Cloud (dawniej Netcore Smartech) to kompleksowa platforma dla marketerów, kierowników ds. rozwoju i produktów, która napędza wielokanałowy wzrost na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pomaga tworzyć możliwe do wykorzystania ujednolicone profile klientów, dostarczać spersonalizowane kampanie wielokanałowe do określonych segmentów użytkowników dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym i analityce produktów. Bezkodowe rozwiązanie do obsługi produktów dodatkowo zwiększa szybkość i sprawność tworzenia doświadczeń z aplikacji, które utrzymują użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement & Experience Platform

Funkcje

  • Testowanie rozdzielcze
  • Geotargetowanie
  • Ustalanie harmonogramu powiadomień
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie kampaniami