Wyniki: 128 w
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox
Rozwiązanie do połączeń wychodzących Four Clouds LiveVox składa się z czterech oddzielnych rozwiązań do wybierania numerów obejmujących: tryb ręczny (Manual), podgląd-wszystkich (Preview-All), inicjator połączeń z ludźmi (Human Call Initiator®, HCI®) oraz automatyczny (Automated). Każdy system wybierania numerów jest dostępny w zależności od potrzeb biznesowych. System HCI® firmy LiveVox jest jedynym rozwiązaniem skoncentrowanym na zgodności z TCPA (przepisy ustawy o ochronie konsumentów korzystających z telefonów), które ma na swoim koncie liczne pozytywne orzeczenia sądowe dotyczące TCPA (10-0), a ponadto pomaga firmom w utrzymaniu najwyższego poziomu efektywności operacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Wydajny automatyczny dialer oparty na agencie, bez ograniczeń jednoczesnych połączeń i z zaawansowanymi możliwościami konfiguracji, takimi jak różne prędkości dialera, modyfikacja połączeń, konfigurow alne ograniczenia połączeń czy znajomość strefy czasowej. Możliwość korzystania z terminacji głosowej Dialfire lub BYO. Dialfire Dialer oferuje: automatyzację procesów, statystyki, raportowanie, łatwe w dostosowaniu formularze kontaktowe. Brak kosztów konfiguracji, brak instalacji, brak kosztów miesięcznych. Opłaty na bieżąco w miarę korzystania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talkdesk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Connect

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Personal Connection is a patented dialer that generates more revenue and reduces hang-ups. As an Auto Dialer, it automates the process of making calls from an outbound contact center. CXone Personal Connection natively supports the following dialing modes: predictive (power), progressive, preview and agentless.¿ Dowiedz się więcej na temat produktu: NICE CXone

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Gong enables revenue teams to realize their fullest potential by unveiling their customer reality.
Gong enables revenue teams to realize their fullest potential by unveiling their customer reality. The patented Gong Revenue Intelligence Platform captures and understands every customer interaction , then delivers insights at scale, empowering revenue teams to make decisions based on data instead of opinions. Over 2,000 innovative companies like Paychex, PayPal, Hubspot, LinkedIn, MuleSoft, Shopify, Slack, SproutSocial, Twilio, and Zillow trust Gong to power their customer reality. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gong.io

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialpad

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie do automatycznego wykonywania połączeń w Agile CRM pomaga zautomatyzować, usprawnić i zarządzać kontaktem telefonicznym. Przenieś interakcję z klientem na wyższy poziom dzięki sprawnie działającej funkcji wykonywania połączeń w Agile CRM. Wybierz kilka kontaktów i wykonaj połączenia z nimi jeden po drugim, automatycznie lub ręcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Five9 Cloud Contact Center - Predictive, Power, Progressive and Preview Dialers, Inbound, Chat, Call Recording, and CRM integrations.
Triple your live phone connections with Five9's Auto Dialer that outperforms other dialers available today. Intelligent algorithms ensure the next caller is available when the next agent is ready. Automate the dialing process, skip no-answers and busy signals, and spend more time talking to live leads, with easily adjustable dialing modes. Manage your lists and campaigns, monitor calls, report in real-time, coach agents and comply with TCPA. See why Five9 is the industry leader. Dowiedz się więcej na temat produktu: Five9

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Twilio provides simple, pay-as-you-go APIs for businesses to build scalable, reliable voice and SMS apps for the web or mobile devices.
Twilio is the worlds leading cloud communication platform that enables you to engage customers across channels - SMS, voice, video, email, WhatsApp and more. Pay-as-you-go APIs allow businesses to scale communications reliably. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twilio

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Dial more prospects and close deals faster with better quality calls that give your sales reps the upper hand.
Dial more prospects and close deals faster with better quality calls that give your sales reps the upper hand. Aircall's flexible sales dialer solution enables reps to dial multiple prospects automatically in a back-to-back queue, while surfacing crucial contact information directly in the phone interface. Join 6,000+ companies that trust Aircall to strengthen their sales outreach with first-class phone features like: CRM integrations, CTI, call coaching, call tagging, click-to-dial, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aircall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Dowiedz się więcej na temat produktu: VICIdial

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
Wydajne oprogramowanie CloudTalk do automatycznego wybierania numerów sprawia, że agenci będą obsługiwać więcej połączeń w krótszym czasie. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk dzięki doskonałej jakości połączeń i funkcji automatycznego wybierania numerów. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 funkcjom oszczędzającym czas i łatwym do skonfigurowania integracjom z istniejącym oprogramowaniem Helpdesk, rozwiązaniem CRM i e-commerce. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kixie PowerCall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral Contact Center

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Cloud-based power dialer. Reach up to 80 contacts per hour w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed).
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: PhoneBurner

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChaseData CCaaS

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Groove's sales productivity platform enables revenue leaders to increase dollars per rep across every division of the enterprise.
Groove’s sales productivity platform enables revenue leaders to boost revenue-per-rep across every division of the enterprise. Groove automates manual tasks and makes Salesforce easy to access and update from the office, home or on the road. From repeatable playbooks to AI-powered insights, Groove enables sellers to operate at peak performance. More than 70,000 users at customers including Google, Uber, and Capital One leverage Groove to be more efficient and effective. https://groove.co. Dowiedz się więcej na temat produktu: Groove

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Dowiedz się więcej na temat produktu: UJET

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family Dowiedz się więcej na temat produktu: Primo Dialler

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallingPost

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bright Pattern

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Drive sales and deliver service from anywhere in the world with our cloud-based contact center and call tracking platform.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools marketers use every day like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallTrackingMetrics

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
JustCall's Auto Dialer gives sales reps an upper hand by letting them dial more prospects seamlessly without worrying about call drops.
Trusted by 6000+ Customers Worldwide. JustCall's Auto Dialer minimizes time spent on manual dialing and frees up time to focus on your business. Upload contact lists and let software dial for you. Unlock your sales rep's potential with Auto-dialers. Signup & get 70% discount for the first month Dowiedz się więcej na temat produktu: JustCall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Contact and follow-up your leads with efficiency and ease. Our power dialer has all you need and is affordable and simple to use.
Myphoner is a fresh new take on how software for outreach via phone and following up on prospects should be done. Our auto-dialer enables teams to make more calls using specialized strategies designed around your businesses unique needs. Myphoner is more than an autodialer though, whether your team does cold-calling, warm-calling, scheduling, inside sales it's all about following up we've got you covered. Contact and follow up your leads with efficiency and ease. Dowiedz się więcej na temat produktu: Myphoner

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provi de the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Dowiedz się więcej na temat produktu: XCALLY

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Predictive, Power, and Preview Dialer with Built-In Web Phone, CRM, and Dedicated In-House Support Team.
Unify your inbound calls and outbound dialing on a single platform. Close the gaps between departments with a combined approach to your companys call center software. Simplify the way you manage your call center. From call logs and call recordings to real time reports and live agent monitoring, cloud-based call center software from CallTools.com covers it all. In-house customer support and development teams keep you informed and the software up to date. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallTools

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
Lifesize combines best-in-class, cloud-based video conferencing services with integrated equipment to help you present your business in the best light. Recognized as a Meeting Solutions Visionary by Gartner and as Frost & Sullivans Cloud Video Conferencing Vendor of the Year, Lifesize leads the industry in customer satisfaction with the worlds first 4K video conferencing solution and 4K service architecture. Lifesize sets a new standard for video collaboration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lifesize

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Avaya OneCloud UCaaS helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels.
Avaya OneCloud UCaaS (formerly Avaya Aura Contact Center) helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better decision making. collaboration and, information sharing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaya OneCloud UCaaS

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predictive dialer, speech analytics, intelligent routing, and a graphic interface (wolkvox Studio) to develop voice routing, interactions, and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation. Dowiedz się więcej na temat produktu: wolkvox

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound call centers with 20+ seats. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso. Dowiedz się więcej na temat produktu: Convoso

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Increase efficiency & number of calls with our Auto Dialer. Kavkom AutoDialer boosts Agent productivity and optimize results, try it!
Are you a call center? Do you want to optimize the productivity of your agents? Auto dialer software or auto dialer software will help you. However, it's sometimes difficult to make the right choice with all autodialer software on the market. Kavkom, your business phone system provider is The solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kavkom

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Connect First is an award-winning Cloud-Based Call Center provider committed to 100% customer satisfaction.
Connect Firsts telecommunications software was created to offer a revolutionary approach to contact center technology. With our cloud-based solution, weve developed a cost-effective, dependable answer to the contact center needs of companies of all sizes. Founded in 2004 and based in Boulder, Colorado, we are a privately-held SaaS company that boasts over 500 clients worldwide and a 97% customer retention rate. With a 99.999% uptime and a user-friendly solution that can be fully customized to Dowiedz się więcej na temat produktu: Connect First

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Looking for an Auto Dialer with no setup or hidden fees? DialMyCalls is your choice, come see why we're used by thousands of organizations. Our Voice Broadcasting platform lets you easily call a group of numbers in minutes. We also call throttling and push to connect campaigns to allow call recipients to easily press a key to be connected back to the phone number of your choice. No hardware required, our platform handles everything for you. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialMyCalls

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Firma Squaretalk zwiększy możliwości sprzedaży dzięki rozwiązaniu prognostycznego automatycznego wybierania, które ułatwia automatyzację i integrację. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics. With deployments on five continents serving Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: 3CLogic

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Our VoIP and telephony experts have implemented 900+ Omnichannel Communication Solutions across 10+ industries.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. Our VoIP DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. For more details, visit https://www.elisiontec.com/contact-center-solution/ Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialshree

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Save time, increase productivity, and boost sales with Auto Dialer Software. Inbound, Outbound, IVR, Analytics & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate solution to manage your call center services. Whether you are looking to make outbound calls, manage incoming calls, or track key call center metrics, HoduCC will be able to help.Key Features: Predictive Dialer, Auto Dialer, ACD, Multi-Tenant, WebRTC Phone, Multi-Level IVR, Skill Based Mapping & More. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoduCC

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudCall

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudAgent

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Call your leads and close more deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account!
Call Logic helps sales teams close more deals by streamlining their phone calling campaigns. With Call Logic, small businesses can multiply the number of outbound calls by over 3 times. This will ensure that their sales staff is working efficiently through their follow-up routine with clients and past cilents. Request a free demo or trial today and see how Call Logic can help you streamline your sales process while increasing productivity and employee performance! Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Logic

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aloware

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Omnichannel Contact Center Solution / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
Be able to improve performance by a 300% with uContact's market leading dialers. Including Preview, Progressive, Power, Predictive & Voice BroadCast, you will be able to reduce waiting time, increase average talked time per agent and contactability. Dowiedz się więcej na temat produktu: uContact

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ricochet360

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallFire

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
Cloud contact center platform ideal for inbound, outbound and blended multi-channel campaigns. Highest quality calls and connections.
Cloud contact center platform to manage campaigns and live contacts. Ideal for inbound & outbound multi-channel campaigns with 10+ agents. Autodial, track lists and volume, distribute and monitor calls. Accessible anywhere. Easy set up, customizable & supported by customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration and API solutions, RVM, VB and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. Always quality connections & outcomes with Ytel. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ytel

Funkcje

  • Rejestrowanie połączeń
  • Skryptowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kampaniami
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń