Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla sekretariatu

Programy dla sekretariatu firmy usprawniają prowadzenie ewidencji korporacyjnej i coroczne składanie dokumentacji wymagane do zachowania zgodności z lokalnymi przepisami. Programy do prowadzenia sekretariatu są również wykorzystywane w dokumentacji i komunikacji zarządu oraz akcjonariuszy.

Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań. Dowiedz się więcej na temat produktu: iBabs
Jedna wspólna przestrzeń do przygotowywania spotkań, dzielenia się dokumentami, komunikacji i dalszych działań. Wszyscy mogą zaoszczędzić czas i uzyskać więcej ze spotkań. Coraz więcej organizacji decyduje się na korzystanie z iBabs w celu zarządzania spotkaniami zarządu. Tańsze, szybsze i bardziej niezawodne rozwiązanie iBabs daje użytkownikom pełną kontrolę nad zarządzaniem kontem w sposób, który im odpowiada (np. dodawanie lub usuwanie użytkowników z miesiąca na miesiąc według własnego uznania). Dowiedz się więcej na temat produktu: iBabs

Funkcje

  • Wzorce dokumentów
  • Rejestr przedsiębiorstw
  • Sprawozdania roczne
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie udziałowcami
  • Archiwizacja i przechowywanie
Zarządzaj, organizuj, śledź i obsługuj wszystkie swoje podmioty w jednym bezpiecznym rozwiązaniu z EntityKeeper. Dowiedz się więcej na temat produktu: EntityKeeper
EntityKeeper upraszcza sposób zarządzania podmiotami, schematami organizacyjnymi i wymaganiami dotyczącymi zgłoszeń w całej organizacji. Kompleksowa platforma umożliwia łatwy dostęp do informacji o podmiotach i zgodności w czasie rzeczywistym, dostosowywanie pól danych, zarządzanie krytycznymi terminami za pomocą powiadomień, takich jak daty składania wniosków / podatków, oraz tworzenie szczegółowych schematów organizacyjnych. Ponadto Usługi korporacyjne eliminują potrzebę ręcznego zarządzania zgłoszeniami podmiotów, takimi jak tworzenie podmiotu, dokumenty korporacyjne do zamknięcia i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: EntityKeeper

Funkcje

  • Wzorce dokumentów
  • Rejestr przedsiębiorstw
  • Sprawozdania roczne
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie udziałowcami
  • Archiwizacja i przechowywanie
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Wzorce dokumentów
  • Rejestr przedsiębiorstw
  • Sprawozdania roczne
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie udziałowcami
  • Archiwizacja i przechowywanie
Wydajna, intuicyjna, kompleksowa platforma do zarządzania posiedzeniami, zaprojektowana, aby bezproblemowo ustalać harmonogramy, organizować i prowadzić spotkania zarządu.
Boardable to uniwersalne rozwiązanie do zarządzania ogłoszeniami, zaprojektowane, aby bezproblemowo ustalać harmonogramy, organizować i prowadzić spotkania zarządu. Platforma Boardable ułatwia i intuicyjną organizację spotkań osobistych, wirtualnych lub hybrydowych, tworzenie i udostępnianie planów, rejestrowanie protokołów, przechowywanie i podpisywanie dokumentów, tworzenie niestandardowych katalogów członków, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele więcej. Boardable organizuje spotkania zarządu – lub dowolne spotkanie – skoncentrowane, efektywne i angażujące. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Wzorce dokumentów
  • Rejestr przedsiębiorstw
  • Sprawozdania roczne
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie udziałowcami
  • Archiwizacja i przechowywanie
Convene to oprogramowanie do prowadzenia sekretariatu firmy, które umożliwia łatwy i bezpieczny dostęp do spotkań i dokumentów na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie.
Convene to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do obsługi sekretariatu firmy, które zwiększa efektywność spotkań – od organizowania i dystrybucji dokumentów zarządu po prowadzenie, dokumentowanie i generowanie działań. Jego intuicyjne i łatwe w użyciu funkcje sprawiają, że jest wybierany przez spółki giełdowe, małe i średnie przedsiębiorstwa, banki, rządy i organizacje non-profit w ponad 100 krajach. Convene jest tworzone przez firmę Azeus, która posiada piąty poziom CMMI (integracja modelu dojrzałości zdolności) i ponad 25-letnie doświadczenie w rozwoju IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Convene

Funkcje

  • Wzorce dokumentów
  • Rejestr przedsiębiorstw
  • Sprawozdania roczne
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie udziałowcami
  • Archiwizacja i przechowywanie