Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 361 w
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Usprawnij wszystkie relacje z klientami, od generowania leadów aż po konwersję, dzięki kompleksowemu rozwiązaniu Pipedrive do obsługi sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Najnowocześniejsze oprogramowanie CRM Pipedrive pomaga zaoszczędzić cenny czas i pracę oraz poprawić wszystkie relacje z klientami, od generowania leadów, poprzez ich pielęgnację, aż po konwersję. Zapewnij swoim przedstawicielom specjalne narzędzia i automatyzacje, aby usprawnić ich grę sprzedażową, generować większe przychody i zwiększać satysfakcję klientów. Już ponad 98 000 klientów wybrało Pipedrive. Zobacz dlaczego dzięki 14-dniowej wersji próbnej. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Bitrix24 to program oferujący bezpłatne rozwiązanie CRM, komunikację z klientami i pomoc techniczną, z którego korzysta osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to program oferujący bezpłatne rozwiązanie CRM, komunikację z klientami i pomoc techniczną, z którego korzysta osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Już dziś zdobądź bezpłatne, wielokanałowe centrum kontaktowe i zarządzaj pocztą e-mail, połączeniami telefonicznymi, czatem na żywo, komunikacją oraz prośbami klientów w sieciach społecznościowych w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zarządzaj komunikacją z klientami, korzystając z nagrań wideo Smartsupp, tagowania rozmów i innych zasobów do zarządzania konwersacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Smartsupp jest jedynym dostawcą na rynku, który zapewnia unikalne zasoby do zarządzania komunikacją z klientami, np. nagrania wideo, które pozwalają firmom zobaczyć każdy etap ścieżki klienta na ich stronie internetowej. Oprócz nagrań sesji wideo, czat na żywo pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości za pomocą chatbotów, tagowanie rozmów (używane do umożliwienia działom obsługi klienta organizowania, tagowania i robienia notatek na temat rozmów) oraz wiele innych skutecznych narzędzi do zarządzania konwersacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Tidio to narzędzie do komunikacji z klientami, które umożliwia zapewnienie znakomitego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbota. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio jest potężnym, wszechstronnym narzędziem do zarządzania komunikacją z klientami, które podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
Aplikacja do komunikacji z klientem zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Zobacz, dlaczego Gorgias przoduje w rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox
Wydajna platforma centrum kontaktowego nowej generacji LiveVox pozwala firmom spotykać się z klientami w wybranych przez nich kanałach: głosowym, e-mailowym, SMS-owym i Webchat, wykorzystując przy tym SI w celu stworzenia bezproblemowego doświadczenia klienta. Wszystkie dane są ujednolicone w ramach podstawowych funkcji centrum obsługi klienta – rozwiązanie CRM, WFO i wielokanałowe/SI – w jedną cyfrową platformę obsługi klienta, dzięki czemu agenci mają dostęp do wszystkich interakcji, co pozwala im zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta w odpowiednim czasie i w skuteczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: WhatsApp

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Telegram

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Dowiedz się więcej na temat produktu: Viber

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zendesk offers the industry leading customer support solution.
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built for better customer relationships. Interact with customers on any channel: text SMS, web, mobile app, phone, email, social media, and equip your agents with a full history of all customer interactions, including those tracked from 700+ app integrations. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do zarządzania komunikacją, które wykorzystuje komunikację wielokanałową w czasie rzeczywistym. Spersonalizuj swoją komunikację, wykorzystując potencjał segmentacji klientów, automatyzacji i wbudowanego rozwiązania CRM. Dodaj notatki, przypomnienia i korzystaj z ponad 40 integracji. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keap

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to rozwiązanie CCM oparte na wiadomościach, łączące chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
The customer communication tools you need to book clients, manage projects, and get paid. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy to communicate with customers and clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Reach new customers and keep them engaged. Bring every channel and customer into one inbox for a seamless customer experience.
Podium is an award-winning customer communication platform that uses text messaging to help businesses manage relationships, generate leads, collect reviews, send SMS marketing campaigns, and accept payments from customers. Podium's platform consolidates customer interactions, online reviews, marketing campaigns and payments into a single dashboard to help over 100k local businesses win. Get started today with a 14-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podium

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Never miss a message with instant notifications and real-time conversations across customer-preferred channels.
Thryv allows you to see every customer conversation in real-time in one single thread inside the Thryv Inbox. Receive messages from popular platforms such as Instagram®, Facebook®, Google or WebChat on your website and conveniently manage and respond to every message in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thryv

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenvia Conversion

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weave

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Dowiedz się więcej na temat produktu: Text Request

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy każdy kanał w jednej platformie, dzięki czemu zespoły mogą szybko reagować i uzyskiwać przydatne informacje, aby poprawić obsługę klienta. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
ZoomInfo Engage helps your sales team connect with more prospects, close more business, and capture every interaction that happens.
With ZoomInfo Engage, you’re able to scale and automate your sales outreach for smarter and efficient prospecting, saving you time—and frustration on manual data entry in siloed systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZoomInfo SalesOS

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Dowiedz się więcej na temat produktu: Help Scout

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Send automated appointment reminder calls, text messages, and emails from your existing scheduling software. HIPAA Compliant. SOC-2.
ReminderCall is a HIPAA-compliant, Automated Appointment-Reminder Platform for Hospitals, Surgery Centers, Private Practices, and small businesses looking for a solution for chronic no-shows. Send reminder calls, 2-way text reminders, and email reminders, using your existing software or our custom scheduler. Use your own voice, the system's voice, or a combination of the two in English, French, or Spanish. See all confirmations and replies live. We are SOC-2 and HIPAA certified. 100% US-based. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReminderCall.com

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Dowiedz się więcej na temat produktu: Textline

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools. It's the perfect messenger-based sales solution for entrepreneurs and SMBs. Dowiedz się więcej na temat produktu: amoCRM

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Dowiedz się więcej na temat produktu: Whistle Messaging

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceNow Customer Service Management

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
We automate referrals, retention, & reviews for insurance agencies with intelligent touch-points & the best handwriting tech available.
We work with insurance agencies to automate referrals, retention, and online reviews. Find & leverage your most loyal clients by inspiring them to refer you to their friends and family. Keep clients engaged with meaningful communication so they're less sensitive of price and more appreciative of you. Grow online reputation and drive warm prospects to your door by collecting and sharing positive testimonials and reviews. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocket Referrals

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Consolidate leads and streamline communication to win more business. Broadly helps local businesses engage with leads and customers.
Win more business by consolidating leads and streamlining communication. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Broadly

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zingle helps SMBs and enterprise companies communicate with their customers authentically, at scale, for a better experience.
Maintain connection and keep the conversation open across every touchpoint in your customer's journey. Engineered for enterprise marketers, corner shops and small business, Medallia Zingle's cloud-based messaging platform combines all of your contacts and conversations onto one screen, including SMS texting, MMS, Facebook Messenger, web chat and more. Schedule messages, automate personalized responses, send promotions, shortcodes and mobile keywords. Intelligent communication at scale. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zingle

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Dowiedz się więcej na temat produktu: UJET

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Connect with customers through video messaging for higher adoption and retention.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you record, share, and track customer outreach efforts through our video message software. BombBomb is the leader in video messaging for customer communication because we know video and guide you through the process to truly help you build real customer relationships. Dowiedz się więcej na temat produktu: BombBomb

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallingPost

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport Messaging & Live Chat

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: JustCall

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efficy CRM

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preferred Patron Loyalty

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Business messenger with multi channel features for customer communications management system. Convert your visitors into clients today
JivoChat helps organize all your client contact records with one smart customer communications management system. Monitor your visitors, talk to them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one tool: JivoChat. Maximize outbound communications: use smart triggers, callback features, and JivoChat Business phone telephony services. Use JivoChat to convert your visitors into clients today! Dowiedz się więcej na temat produktu: JivoChat

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kenect

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Easy-to-use business SMS solution offering better customer communication through the power of texting. Handy web platform & mobile app.
Mobile Text Alerts is an easy-to-use business SMS solution offering better customer communication (and therefore more sales) through the power of texting. Get up and running in seconds and enjoy our user-friendly online platform and mobile app, allowing you to easily and efficiently engage with customers and prospects all at once or individually via texting. Free up time and hassle with automated messaging, flexible opt-in choices to build your subscriber list, analytics options, and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mobile Text Alerts

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gladly

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sendspark

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreeAgent CRM

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 12 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenvia Attraction

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Call us now at https://11sight.com/sales Dowiedz się więcej na temat produktu: 11Sight

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Attract, Retain, & Grow. Demandforce is the all-in-one practice growth solution made to attract new patients and keep them coming back.
Demandforce is the all-in-one practice growth solution made to attract new patients and keep them coming back with tools like automated appointment reminders, automated recall, two-way texting, targeted email campaigns, and more. With Demandforce, you get fully-integrated, HIPAA-compliant features. Boost office efficiency, patient acquisition, and retention in one simple-to-use, centralized dashboard. Demandforce solutions are made to help your business attract, retain, and grow! Dowiedz się więcej na temat produktu: Demandforce

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji