Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy do zarządzania komunikacją z klientami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 27 w
Skorzystaj z portalu OneStop, aby zarządzać relacjami zewnętrznymi organizacji poprzez śledzenie i pomiar komunikacji z firmą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo
Moxtra obsługuje portal OneStop, wirtualne miejsce, w którym organizacje mogą zarządzać swoimi relacjami zewnętrznymi z wewnętrznymi zespołami biznesowymi, aby zapewnić terminowość i jakość reakcji wymaganych w dzisiejszym środowisku. Zarządzaj identyfikatorami, obowiązkami i interakcyjnymi przepływami pracy w aplikacji, aby zapewnić ciągłość działalności biznesowej, jednocześnie zapewniając płynne doświadczenie dzięki wbudowanym zabezpieczeniom klasy bankowej, ścieżkom audytu i zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do zarządzania komunikacją, które wykorzystuje komunikację wielokanałową w czasie rzeczywistym. Spersonalizuj swoją komunikację, wykorzystując potencjał segmentacji klientów, automatyzacji i wbudowanego rozwiązania CRM. Dodaj notatki, przypomnienia i korzystaj z ponad 40 integracji. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Osobiste relacje z klientami w 100 językach na sześciu kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio
Platforma komunikacji z klientami, która pomaga firmom komunikować się za pomocą spersonalizowanych treści w sześciu kanałach i ponad 100 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Bitrix24 to program oferujący bezpłatne rozwiązanie CRM, komunikację z klientami i pomoc techniczną, z którego korzysta osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to program oferujący bezpłatne rozwiązanie CRM, komunikację z klientami i pomoc techniczną, z którego korzysta osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Już dziś zdobądź bezpłatne, wielokanałowe centrum kontaktowe i zarządzaj pocztą e-mail, połączeniami telefonicznymi, czatem na żywo, komunikacją oraz prośbami klientów w sieciach społecznościowych w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które pomaga znaleźć i nawiązać współpracę z osobami ważnymi dla firmy. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze do kontaktu i kontaktuj się luzem dzięki automatycznemu kompilowaniu inteligentnych pól. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Komunikacja wielokanałowa, w tym nieograniczona liczba próśb o połączenie z LinkedIn i kampanie informacyjne z kroplówkami i sekwencjami Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zendesk oferuje cenione w branży rozwiązanie wsparcia klienta.
Zendesk to doskonałe oprogramowanie helpdesk oparte na chmurze, stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami. Wchodź w interakcję z klientami w dowolnym kanale: SMS, strona internetowa, aplikacja mobilna, telefon, e-mail, media społecznościowe i wyposaż swoich agentów w pełną historię wszystkich interakcji z klientami, w tym tych śledzonych z ponad 700 zintegrowanych aplikacji. Zobacz, dlaczego firmy takie jak Uber, Venmo, Shopify i LendingClub korzystają z Zendesk, aby obniżyć koszty wsparcia i zwiększyć zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Usprawnij wszystkie relacje z klientami, od generowania leadów aż po konwersję, dzięki kompleksowemu rozwiązaniu Pipedrive do obsługi sprzedaży.
Najnowocześniejsze oprogramowanie CRM Pipedrive pomaga zaoszczędzić cenny czas i pracę oraz poprawić wszystkie relacje z klientami, od generowania leadów, poprzez ich pielęgnację, aż po konwersję. Zapewnij swoim przedstawicielom specjalne narzędzia i automatyzacje, aby usprawnić ich grę sprzedażową, generować większe przychody i zwiększać satysfakcję klientów. Już ponad 98 000 klientów wybrało Pipedrive. Zobacz dlaczego dzięki 14-dniowej wersji próbnej. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zoho Desk pomaga firmom ujednolicić komunikację z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS, media społecznościowe i komunikatory.
Zoho Desk to flagowe oprogramowanie internetowe Zoho do obsługi klienta, które pomaga firmom zarządzać komunikacją z klientami z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu i za pośrednictwem dowolnego kanału przez Internet. Ujednolica komunikację z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS, media społecznościowe i komunikatory na jednej platformie. Pomaga w sortowaniu i nadawaniu priorytetów zapytaniom, tworzeniu idealnych odpowiedzi i śledzeniu poziomu zadowolenia klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to rozwiązanie CCM oparte na wiadomościach, łączące chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Narzędzia komunikacji z klientami, których potrzebujesz do rezerwacji klientów, zarządzania projektami i otrzymywania płatności. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia komunikację z klientami, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Tidio to narzędzie do komunikacji z klientami, które umożliwia zapewnienie znakomitego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbota.
Tidio jest potężnym, wszechstronnym narzędziem do zarządzania komunikacją z klientami, które podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zarządzaj komunikacją z klientami, korzystając z nagrań wideo Smartsupp, tagowania rozmów i innych zasobów do zarządzania konwersacjami.
Smartsupp jest jedynym dostawcą na rynku, który zapewnia unikalne zasoby do zarządzania komunikacją z klientami, np. nagrania wideo, które pozwalają firmom zobaczyć każdy etap ścieżki klienta na ich stronie internetowej. Oprócz nagrań sesji wideo, czat na żywo pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości za pomocą chatbotów, tagowanie rozmów (używane do umożliwienia działom obsługi klienta organizowania, tagowania i robienia notatek na temat rozmów) oraz wiele innych skutecznych narzędzi do zarządzania konwersacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Dropbox, Airbnb, Shopify i ponad 8000 innych ufają Front w kwestiach potrzeb komunikacyjnych klientów.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy każdy kanał w jednej platformie, dzięki czemu zespoły mogą szybko reagować i uzyskiwać przydatne informacje, aby poprawić obsługę klienta. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce.
Aplikacja do komunikacji z klientem zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Zobacz, dlaczego Gorgias przoduje w rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
FROGED to solidna platforma skoncentrowana na obsłudze klienta, zaprojektowana przez ekspertów z branży SaaS dla branży SaaS. FROGED to platforma znana ze zwiększania współczynnika konwersji i zmniejszania odpływu klientów.
FROGED to platforma typu one-stop shopping skoncentrowana na efektywnej obsłudze klienta. Platforma stworzona przez firmę z branży SaaS dla branży SaaS. Nasza platforma pozwala firmom na dostęp do całego cyklu życia klienta: Onboarding, zaangażowanie i aktywne wsparcie klienta. Dzięki połączeniu elementów całego cyklu życia klienta, marki mogą spersonalizować obsługę klienta w każdym punkcie styku, zwiększając ogólny wskaźnik utrzymania klienta (MRR) i jego retencji. Odkryj już dziś komunikację wielokanałową. Wypróbuj FROGED za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
Wydajna platforma centrum kontaktowego nowej generacji LiveVox pozwala firmom spotykać się z klientami w wybranych przez nich kanałach: głosowym, e-mailowym, SMS-owym i Webchat, wykorzystując przy tym SI w celu stworzenia bezproblemowego doświadczenia klienta. Wszystkie dane są ujednolicone w ramach podstawowych funkcji centrum obsługi klienta – rozwiązanie CRM, WFO i wielokanałowe/SI – w jedną cyfrową platformę obsługi klienta, dzięki czemu agenci mają dostęp do wszystkich interakcji, co pozwala im zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta w odpowiednim czasie i w skuteczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Inspire Flex umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanej, zgodnej z przepisami komunikacji z klientami we wszystkich kanałach z jednej platformy.
Rozwiązanie CCM Quadient pomaga firmom tworzyć zwinną, skuteczną i ujednoliconą komunikację z klientami dla wszystkich kanałów cyfrowych i drukarskich, zarządzaną z jednej, centralnej platformy z prostym projektowaniem układu typu przeciągnij i upuść, aby zapewnić kompletne, wielokanałowe doświadczenie klienta, które obejmuje całą ścieżkę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Chaty ma na celu pomóc pracownikom łączyć się z klientami za pomocą różnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i innych.
Chaty ma na celu pomóc pracownikom łączyć się z klientami za pomocą różnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger i innych. Dzięki pojedynczemu widżetowi czatu dodanemu do Twojej witryny możesz stworzyć spersonalizowaną obsługę dla klientów korzystających z ponad 20 kanałów społecznościowych, takich jak WhatsApp, Instagram, Line, Viber i Telegram, aby zapewnić natychmiastowe wsparcie; odpowiadać na zapytania, zapytania i komentarze; buduj zaufanie i lojalność oraz oferuj wartość ludziom, którzy są ważni dla Twojej firmy, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak iw internecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaty

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji
Polska Produkt lokalny
SmartInbox

SmartInbox

(0) Polska Produkt lokalny
SmartInbox to aplikacja do komunikacji z klientami, która centralizuje wszystkie wiadomości przychodzące z kanałów społecznościowych oraz innych, w jednym miejscu.
Jeśli jesteś właścicielem firmy e-commerce, prawdopodobnie dostrzegasz, że poświęcasz mnóstwo czasu na obsługę klienta swojego sklepu i dużo czasu na przechodzenie pomiędzy ekranami w celu uzyskania informacji, a następnie na znalezienie chwili na odpowiedź klientom. Dzięki SmartInbox pominiesz ten cały chaos. Przy pomocy jednej aplikacji szybciej odpowiadaj na rozmowy w mediach społecznościowych i w Internecie, aby poprawić relacje z klientami, zwiększając wartość marki i lojalność klientów. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartInbox

Funkcje

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikacja wsadowa
  • Czat/wiadomości
  • Baza danych klientów
  • Śledzenie interakcji