Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy do zarządzania komunikacją z klientami

Systemy do zarządzania komunikacją z klientami usprawniają, automatyzują i śledzą czynności podejmowane przez organizację w celu kontaktu z klientami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy do zarządzania komunikacją z klientami

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 40 w

Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do zarządzania komunikacją, które wykorzystuje komunikację wielokanałową w czasie rzeczywistym. Spersonalizuj swoją komunikację, wykorzystując potencjał segmentacji klientów, automatyzacji i wbudowanego rozwiązania CRM. Dodaj notatki, przypomnienia i korzystaj z ponad 40 integracji. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Osobiste relacje z klientami w 100 językach na sześciu kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio
Platforma komunikacji z klientami, która pomaga firmom komunikować się za pomocą spersonalizowanych treści w sześciu kanałach i ponad 100 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Doc Studio

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Lokulus to platforma technologiczna, dostarczająca narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych dla firm zorientowanych na konsumentów Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
Lokulus to firma technologiczna zapewniająca automatyzację procesów opartą na sztucznej inteligencji dla firm zorientowanych na konsumentów. Platforma umożliwia organizacjom inteligentne zarządzanie i dostosowywanie zautomatyzowanych przepływów pracy w miarę rozwoju i wzrostu potrzeb ich organizacji. Firma jest zaufanym, niezależnym doradcą, ściśle współpracującym z klientami, aby sprostać ich wyjątkowym wyzwaniom. Rozwiązania są szyte na miarę, wykorzystując wiedzę i technologię firmy oraz zapewniając idealne dopasowanie do potrzeb organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Bitrix24 to program oferujący bezpłatne rozwiązanie CRM, komunikację z klientami i pomoc techniczną, z którego korzysta osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to program oferujący bezpłatne rozwiązanie CRM, komunikację z klientami i pomoc techniczną, z którego korzysta osiem milionów firm. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Już dziś zdobądź bezpłatne, wielokanałowe centrum kontaktowe i zarządzaj pocztą e-mail, połączeniami telefonicznymi, czatem na żywo, komunikacją oraz prośbami klientów w sieciach społecznościowych w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Usprawnij wszystkie relacje z klientami, od generowania leadów aż po konwersję, dzięki kompleksowemu rozwiązaniu Pipedrive do obsługi sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Najnowocześniejsze oprogramowanie CRM Pipedrive pomaga zaoszczędzić cenny czas i pracę oraz poprawić wszystkie relacje z klientami, od generowania leadów, poprzez ich pielęgnację, aż po konwersję. Zapewnij swoim przedstawicielom specjalne narzędzia i automatyzacje, aby usprawnić ich grę sprzedażową, generować większe przychody i zwiększać satysfakcję klientów. Już ponad 98 000 klientów wybrało Pipedrive. Zobacz dlaczego dzięki 14-dniowej wersji próbnej. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Zendesk oferuje cenione w branży rozwiązanie wsparcia klienta.
Zendesk to doskonałe oprogramowanie helpdesk oparte na chmurze, stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami. Wchodź w interakcję z klientami w dowolnym kanale: SMS, strona internetowa, aplikacja mobilna, telefon, e-mail, media społecznościowe i wyposaż swoich agentów w pełną historię wszystkich interakcji z klientami, w tym tych śledzonych z ponad 700 zintegrowanych aplikacji. Zobacz, dlaczego firmy takie jak Uber, Venmo, Shopify i LendingClub korzystają z Zendesk, aby obniżyć koszty wsparcia i zwiększyć zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Zoho Desk pomaga firmom ujednolicić komunikację z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS, media społecznościowe i komunikatory.
Zoho Desk to flagowe oprogramowanie internetowe Zoho do obsługi klienta, które pomaga firmom zarządzać komunikacją z klientami z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu i za pośrednictwem dowolnego kanału przez Internet. Ujednolica komunikację z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS, media społecznościowe i komunikatory na jednej platformie. Pomaga w sortowaniu i nadawaniu priorytetów zapytaniom, tworzeniu idealnych odpowiedzi i śledzeniu poziomu zadowolenia klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Userlike to rozwiązanie CCM oparte na wiadomościach, łączące chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Narzędzia komunikacji z klientami, których potrzebujesz do rezerwacji klientów, zarządzania projektami i otrzymywania płatności. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia komunikację z klientami, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Bigin to niedrogie, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie CRM, które działa jako ujednolicona platforma do zarządzania klientami i interakcjami z nimi.
Bigin to przyjazne dla użytkownika i wysoce konfigurowalne rozwiązanie CRM, którego można używać do komunikacji z klientami i potencjalnymi klientami w wielu kanałach, z tej samej platformy. Jest wyposażony we wszystkie odpowiednie funkcje, które pomogą twojej firmie wznieść się na wyższy poziom. Oto, co otrzymujesz z Bigin: *Widok 360° klientów i potencjalnych klientów – dostęp do wszystkich potrzebnych danych klientów, od ich danych kontaktowych po całą korespondencję z nimi – a wszystko to z jednego miejsca. *Wbudowana telefonia – nawiązywanie, odbieranie i nagrywanie połączeń telefonicznych oraz sporządzanie notatek w Bigin. *Email – wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail oraz przeprowadzanie masowych kampanii e-mail. (P.S. Można również zautomatyzować komunikację e-mailową). *Bezproblemowa komunikacja – docieraj do swoich kontaktów za pośrednictwem WhatsApp i mediów społecznościowych. *Widok kalendarza – planowanie i śledzenie wszystkich spotkań, połączeń i wydarzeń. *Integracje – integracja z Microsoft Teams, Google Workspace, Zoom, Zoho Meetings i innymi popularnymi aplikacjami Zoho i innych firm w celu zarządzania każdym aspektem działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Tidio to narzędzie do komunikacji z klientami, które umożliwia zapewnienie znakomitego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbota.
Tidio jest potężnym, wszechstronnym narzędziem do zarządzania komunikacją z klientami, które podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Zarządzaj komunikacją z klientami, korzystając z nagrań wideo Smartsupp, tagowania rozmów i innych zasobów do zarządzania konwersacjami.
Smartsupp jest jedynym dostawcą na rynku, który zapewnia unikalne zasoby do zarządzania komunikacją z klientami, np. nagrania wideo, które pozwalają firmom zobaczyć każdy etap ścieżki klienta na ich stronie internetowej. Oprócz nagrań sesji wideo, czat na żywo pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości za pomocą chatbotów, tagowanie rozmów (używane do umożliwienia działom obsługi klienta organizowania, tagowania i robienia notatek na temat rozmów) oraz wiele innych skutecznych narzędzi do zarządzania konwersacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Dropbox, Airbnb, Shopify i ponad 8000 innych ufają Front w kwestiach potrzeb komunikacyjnych klientów.
Przekształć każdą interakcję w okazję do stworzenia lojalnych i zadowolonych klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy każdy kanał w jednej platformie, dzięki czemu zespoły mogą szybko reagować i uzyskiwać przydatne informacje, aby poprawić obsługę klienta. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które pomaga znaleźć i nawiązać współpracę z osobami ważnymi dla firmy. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze do kontaktu i kontaktuj się luzem dzięki automatycznemu kompilowaniu inteligentnych pól. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Komunikacja wielokanałowa, w tym nieograniczona liczba próśb o połączenie z LinkedIn i kampanie informacyjne z kroplówkami i sekwencjami Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce.
Aplikacja do komunikacji z klientem zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Zobacz, dlaczego Gorgias przoduje w rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
OneSignal to wiodące na rynku rozwiązanie do angażowania klientów, oferujące powiadomienia e-mail, mobilne i web push, wiadomości w aplikacji i SMS-y
OneSignal to wiodące na rynku rozwiązanie do przesyłania wiadomości i angażowania klientów, oferujące powiadomienia e-mail, mobilne i internetowe powiadomienia push, wiadomości w aplikacji i SMS. Wielokanałowa platforma umożliwia milionowi firm dostarczanie ponad 11 miliardów wiadomości dziennie. OneSignal, oparty na doskonałej architekturze, został zaprojektowany tak, aby skalować się wraz z twoją firmą i dostarczać wiadomości szybciej i bardziej niezawodnie. OneSignal oferuje narzędzia takie jak customer journeys, testy A/B, analityka, personalizacja, segmentacja i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneSignal

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
FROGED to solidna platforma skoncentrowana na obsłudze klienta, zaprojektowana przez ekspertów z branży SaaS dla branży SaaS. FROGED to platforma znana ze zwiększania współczynnika konwersji i zmniejszania odpływu klientów.
FROGED to platforma typu one-stop shopping skoncentrowana na efektywnej obsłudze klienta. Platforma stworzona przez firmę z branży SaaS dla branży SaaS. Nasza platforma pozwala firmom na dostęp do całego cyklu życia klienta: Onboarding, zaangażowanie i aktywne wsparcie klienta. Dzięki połączeniu elementów całego cyklu życia klienta, marki mogą spersonalizować obsługę klienta w każdym punkcie styku, zwiększając ogólny wskaźnik utrzymania klienta (MRR) i jego retencji. Odkryj już dziś komunikację wielokanałową. Wypróbuj FROGED za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji
Desku to oprogramowanie do obsługi klienta AI z LiveChat, AI CoPilot dla agentów, chatbotem Eva AI, obsługą biletowania i AI Powered Automations.
Desku to oprogramowanie do obsługi klienta AI z LiveChat, Eva AI Chatbot, Ticketing i AI Powered Automations. Desku.io zapewnia zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta AI dla małych i średnich firm oraz przedsiębiorstw, mające na celu usprawnienie interakcji z klientami poprzez automatyzację AI. Ich pakiet obejmuje narzędzia takie jak chatbot Eva AI i Desku AI Sidekick, które wykorzystują sztuczną inteligencję do zwiększenia wydajności zespołu wsparcia i zaangażowania klientów w markę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Desku

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Komunikacja wsadowa
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Czat/wiadomości
  • Śledzenie interakcji