Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania danymi

Programy do zarządzania danymi umożliwiają optymalizację, ochronę i zarządzanie dużymi zestawami danych. Narzędzia do zarządzania danymi mogą wyodrębniać, czyścić, przetwarzać i łączyć surowe dane z różnych źródeł.

Wyniki: 53 w

Ataccama ONE zapewnia organizacjom zaufane dane dzięki platformie opartej na sztucznej inteligencji, obejmującej jakość danych, MDM i nie tylko Dowiedz się więcej na temat produktu: Ataccama ONE
Specjalizują się w umożliwianiu organizacjom przyspieszania inicjatyw biznesowych poprzez wykorzystanie zaufanych, wysokiej jakości, zarządzanych danych. Dzięki flagowemu produktowi, Ataccama ONE, oferują kompleksową platformę opartą na sztucznej inteligencji, która obejmuje odkrywanie i profilowanie danych, zarządzanie metadanymi i katalog danych, zarządzanie jakością danych, zarządzanie danymi głównymi i referencyjnymi oraz przetwarzanie dużych zbiorów danych i integrację danych. W dzisiejszym dynamicznym krajobrazie biznesowym stawka nigdy nie była wyższa. Zadaniem firm jest jednoczesne zwiększanie udziału w rynku, poszerzanie zasięgu klientów, obniżanie kosztów i ograniczanie ryzyka związanego z bezpieczeństwem regulacyjnym. Ataccama ONE została zaprojektowana, aby sprostać tym wyzwaniom, zapewniając organizacjom elastyczność, aby zacząć od ich bezpośrednich potrzeb i płynnie skalować w miarę ewolucji wymagań biznesowych. Zrób pierwszy krok w kierunku optymalizacji procesów zarządzania danymi za pomocą profilowania danych jednym kliknięciem, któremu zaufało 55 000 użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ataccama ONE

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
eLabJournal to w pełni konfigurowalny, bezpieczny i zgodny z przepisami system ELN odpowiedni dla każdego laboratorium badawczo-rozwojowego zajmującego się naukami przyrodniczymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabJournal
eLabJournal to wielofunkcyjny ELN (elektroniczny notatnik laboratoryjny), który można w pełni skonfigurować do unikalnych potrzeb laboratorium. Efektywnie dokumentuj, organizuj, przeszukuj i archiwizuj swoje dane badawcze, próbki i protokół. eLabJournal to bezpieczne i zgodne z przepisami oprogramowanie odpowiednie dla każdego laboratorium, od małych i startupowych firm po duże instytuty akademickie i firmy działające na całym świecie. Zacznij ulepszać swoje badania dzięki bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej lub zaplanuj prezentację na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabJournal

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
ShareGate, nieszablonowe rozwiązanie do zarządzania usługami Microsoft 365, które po prostu działa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareGate
Niezależnie od tego, czy chodzi o duże migracje, czy codzienne operacje w programach Teams i SharePoint, sprawdzone rozwiązania obsługują ponad 75 000 specjalistów IT w 100 krajach. Kompleksowe narzędzie do obsługi migracji i zarządzania treścią, kontrolowania zapasów, uporządkowania i zarządzania dzierżawą, kontroli uprawnień i kierowania użytkownikami, aby tworzyć przestrzenie robocze, których potrzebują użytkownicy, we właściwy sposób, od razu po wyjęciu z pudełka, w jednym prostym, wielofunkcyjnym narzędziu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareGate

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
NAKIVO Backup & Replication to niezawodne i przystępne cenowo rozwiązanie do ochrony danych dla środowisk wirtualnych, fizycznych, chmurowych i SaaS.
NAKIVO Backup & Replication to kompleksowe rozwiązanie do ochrony danych zapewniające przyrostowe, świadome aplikacji tworzenie kopii zapasowych, natychmiastowe odzyskiwanie, ochronę przed ransomware i orkiestrację odzyskiwania po awarii dla VMware vSphere, Microsoft Hyper-V, Nutanix AHV, Amazon EC2, fizycznych środowisk Windows/Linux, Microsoft 365 i Oracle Database. Dowiedz się więcej na temat produktu: NAKIVO Backup & Replication

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Zaufali mu profesjonaliści, którzy bezpiecznie udostępniają duże ilości poufnych dokumentów na potrzeby badania due diligence, zgodności z przepisami i postępowań sądowych.
W pomieszczeniach danych Firmex przeprowadza się więcej transakcji, badań i zgodności. Dzięki temu, że rocznie otwieranych jest ponad 15 000 nowych pomieszczeń, tysiące firm zarządza bardzo wrażliwymi projektami i procesami za pomocą Firmexu. Solidne i bezpieczne data roomy, wraz z cenioną w branży obsługą klienta, dają kontrolę nad najważniejszymi dokumentami. Firmexs posiada unikalną na rynku elastyczną ofertę cenową, obejmującą nieograniczony abonament na korzystanie z data roomu lub wycenę transakcji za pojedyncze użycie. Zgodność z normami SOC 2 (kontrole systemowe i organizacyjne), RODO, HIPAA (Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). SSO (jednokrotne logowanie), API i Redaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Firmex Virtual Data Room

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Docparser to najbardziej zaawansowane narzędzie do automatyzacji i pobierania danych dokumentów. Przeanalizuj powtarzające się pliki PDF, dokumenty programu Word i skanowane pliki obrazów.
Docparser to najbardziej zaawansowane na rynku narzędzie do analizy i automatyzacji dokumentów w chmurze. Wyodrębnij dane ze swoich dokumentów — wyodrębnij dane ze swoich powtarzających się dokumentów, takich jak pliki PDF, dokumenty Word i zeskanowane pliki obrazów. Wysyłaj swoje dane w dowolne miejsce – pobieraj je bezpośrednio do programów Excel, CSV, JSON i XML, korzystaj z natywnych integracji, takich jak Google Sheets i Salesforce, lub korzystaj z ulubionych produktów innych firm, takich jak Zapier, Integromat lub MS Power Automate, aby połączyć się ze 100 opcji punktów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docparser

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
DbVisualizer to uniwersalne narzędzie bazy danych dla administratorów, programistów i analityków.
DbVisualizer to bogate w funkcje, intuicyjne narzędzie do obsługi wielu baz danych dla programistów, analityków i administratorów baz danych, zapewniające jeden potężny interfejs w wielu różnych systemach operacyjnych. Dzięki łatwemu w obsłudze i czystemu interfejsowi DbVisualizer okazał się jednym z najbardziej ekonomicznych narzędzi baz danych dostępnych na rynku, działającym we wszystkich głównych systemach operacyjnych i obsługującym wszystkie główne dostępne systemy RDBMS. Użytkownicy muszą opanowywać tylko jedną aplikację. Dowiedz się więcej na temat produktu: DbVisualizer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Sales Layer to moduł PIM oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie dla informacji o produktach z szybkim wdrożeniem na rynku.
Sales Layer to moduł PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie z szybkim wdrożeniem na rynku. Sales Layer rozwiązuje problemy związane ze złożonością pól informacji o produktach, kontrolą wersji katalogowej oraz przepływem danych w łańcuchu dostaw produktów dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Dzięki scentralizowanym informacjom biznesowym z rozwiązań ERP, CRM i CMS, Sales Layer tworzy bazę danych w chmurze możliwych do udostępnienia, bezpiecznych i łatwych do zarządzania informacji katalogowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Wszechstronne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla przedsiębiorstw, przeznaczone do pracy przy każdym obciążeniu, łączące ochronę danych w celu tworzenia kopii zapasowych, replik, kopii migawkowych i CDP.
Wszechstronne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla przedsiębiorstw, które łączy ochronę danych w celu tworzenia kopii zapasowych, replik, kopii migawkowych i replik CDP w jednym panelu sterowania. Veeam zapewnia kopie zapasowe, przywracanie i replikację maszyn wirtualnych i obciążeń w chmurze, a także fizyczne serwery i stacje robocze. Obsługiwane platformy: VMware, Hyper-V, AWS, Azure, Windows, Linux, Nutanix AHV i Google GCP. Veeam zapewnia również wiele integracji z wiodącymi dostawcami i usługodawcami w zakresie pamięci masowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Veeam Data Platform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych na poziomie przedsiębiorstwa, zapewniające potężną ochronę dla całego obciążenia roboczego Twojej firmy.
Vinchin Backup & Recovery to łatwe w użyciu, korporacyjne rozwiązanie do ochrony danych, które zapewnia kompleksową, optymalizowaną pod względem kosztów, wysoce skalowalną strategię backupu i odzyskiwania danych dla Twoich kluczowych danych biznesowych na wirtualizacjach (w tym VMware, Hyper-V, XenServer, XCP-ng, oVirt, RHV, Oracle OLVM, Sangfor HCl, OpenStack, Huawei FusionCompute, H3C CAS/UIS, ZStack, Proxmox), bazach danych, masowych plikach, fizycznych serwerach i urządzeniach NAS w prywatnej chmurze, publicznej chmurze i środowiskach hybrydowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vinchin Backup & Recovery

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Rozpocznij tworzenie kopii zapasowych i przywróć je w mniej niż 15 minut. Comet to szybka, bezpieczna, wielofunkcyjna platforma do tworzenia kopii zapasowych danych dla dostawców usług IT.
Rozpocznij tworzenie kopii zapasowych i przywróć je w mniej niż 15 minut. Comet to szybka, bezpieczna, kompleksowa platforma do tworzenia kopii zapasowych danych dla zespołów IT, przedsiębiorstw i dostawców usług MSP. Użytkownik kontroluje środowisko kopii zapasowych i miejsce docelowe przechowywania (lokalne, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi lub innych dostawców pamięci masowej S3). Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych obsługuje firmy w 110 krajach w 10 językach. Proste i opłacalne ceny. Brak umów. Wsparcie, aktualizacje, replikacja i rebranding są bezpłatne. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comet Backup

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Projektować internetowe aplikacje dla bazy danych bez programowania lub korzystać z gotowych rozwiązań w celu gromadzenia, udostępniania i zarządzania informacjami biznesowymi
TeamDesk to internetowa baza danych, której celem jest ułatwienie pracy z danymi, organizowanie i przechowywanie informacji wykorzystywanych w codziennej pracy oraz stworzenie łatwo dostępnego źródła danych dla zespołu. System jest w pełni konfigurowalny: możesz zarządzać danymi w dowolny sposób i modyfikować aplikację w dowolnym momencie, aby odzwierciedlić każdy szczegół istotny dla działalności. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
ZE zapewnia rozwiązania do zarządzania danymi dotyczącymi towarów, energii i innych danych rynkowych, analityki, krzywej i integracji z dostępem do danych rynkowych.
ZE jest twórcą ZEMA, platformy zarządzania danymi rynkowymi do agregacji, walidacji, modelowania, automatyzacji i integracji danych. Zapewniając bezkonkurencyjne możliwości zbierania danych, analizy, zarządzania krzywymi i integracji, ZEMA oferuje klientom z różnych branż, w tym na rynkach towarów i energii, solidne rozwiązania w zakresie danych. Rozwiązanie ZEMA jest dostępne lokalnie jako rozwiązanie w chmurze za pośrednictwem wielokrotnie nagradzanej chmury ZE, oprogramowania jako usługi lub rozwiązania typu „dane jako usługa”. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZEMA

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Jeśli zarządzanie kopiami zapasowymi jest tylko jednym z niezliczonych obowiązków w dziale IT, warto rozważyć rozwiązanie Unitrends Backup, które jest łatwe w obsłudze.
Jeśli zarządzanie kopiami zapasowymi jest tylko jednym z niezliczonych obowiązków w dziale IT, warto rozważyć rozwiązanie Unitrends, które zapewni łatwość obsługi. Oprogramowanie Unitrends Backup Software to gotowe do użycia urządzenie wirtualne z w pełni zintegrowanymi funkcjami tworzenia kopii zapasowych, replikacji, deduplikacji, archiwizacji i natychmiastowego odzyskiwania danych. Uruchamianie na vSphere, Hyper-V, XenServer lub instalacja jako maszyny wirtualnej w chmurze Azure lub AWS. Integracja z chmurą, która została stworzona z myślą o bezproblemowym i ekonomicznym tworzeniu kopii zapasowych, magazynowaniu danych poza siedzibą firmy, długoterminowego przechowywania i DRaaS (odzyskiwanie awaryjne jako usługa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Unitrends Backup

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
More4apps to Twój interfejs Excela dla Oracle ERP. Bezpieczna – godna zaufania – sprawdzona technologia.
More4apps jest certyfikowanym partnerem Oracle obsługującym ponad 400 firm i ponad 34 000 użytkowników końcowych na całym świecie. Oferując komplementarne rozwiązania dla Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP, starają się usprawniać procesy w sposób przyjazny dla użytkownika, wydajny i opłacalny, zapewniając, że dane firmy są wiarygodne, dokładne i aktualne. More4apps daje firmom możliwość kontrolowania danych, umożliwiając zespołom tworzenie, aktualizowanie i masowe wysyłanie/pobieranie danych w interfejsie programu Excel. Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Globalny produkt, który zapewnia współpracę, udostępnianie plików, synchronizację i wszystkie powiązane usługi dla twojej firmy. Każde urządzenie, gdziekolwiek.
Twoje informacje, zawsze i wszędzie. Poradź sobie z niezliczonymi wyzwaniami, przed którymi stajesz każdego dnia w zarządzaniu swoim cyfrowym światem. Zajmuje to dużo czasu i zasobów, więc pozwól Syncplicity wykonać ciężką pracę, zapewniając dostęp do informacji we wszystkich zespołach, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Twój przepływ pracy, twój sposób pracy. Gotowa integracja z Salesforce, Office, Outlook, Adobe… Dowiedz się więcej na temat produktu: Syncplicity

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Natychmiastowe, wizualne wyszukiwanie strony internetowej, które działa na wszystkich urządzeniach i jest łatwe w instalacji.
AddSearch to w pełni funkcjonalne, hostowane i konfigurowalne wyszukiwanie stron internetowych na poziomie przedsiębiorstwa. Przeszukuje stronę internetową, a instalacja jest łatwa dzięki widokom wyników. Funkcja AddSearch obsługuje wszystkie platformy internetowe. W razie potrzeby możesz dostosować wygląd i sposób wyszukiwania. Jeśli jesteś koderem, możesz zintegrować się z interfejsem API, aby uzyskać dalsze możliwości dostosowania. Dedykowany, wysoce profesjonalny zespół pomocy technicznej chętnie odpowie na wszelkie pytania i rozwiąże problemy. Dowiedz się więcej na temat produktu: AddSearch

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Niewymagająca kodu platforma do zarządzania danymi umożliwiająca połączenie wszystkich danych biznesowych i marketingowych w jednym miejscu.
Dataddo to niewymagająca kodowania platforma do zarządzania danymi, która umożliwia błyskawiczne łączenie wszystkich źródeł danych biznesowych i marketingowych z pulpitami i magazynami danych. Dataddo pomaga wyodrębnić dane z niemal każdej usługi online, takiej jak Salesforce, HubSpot, Facebook, Google Analytics, Xero i inne. Następnie można przekształcić i podłączyć dane do szerokiej gamy magazynów danych lub narzędzi BI, takich jak Google BigQuery, Snowflake, Power BI, Tableau i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataddo

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Serwerowa aplikacja internetowa do zarządzania laboratorium dla badaczy z dziedziny nauk biologicznych, umożliwiająca zapisywanie, zarządzanie, udostępnianie i analizowanie danych naukowych.
LabCollector to uniwersalne oprogramowanie do zarządzania laboratoriami. LabCollector, stworzony w oparciu o niezależne moduły, które mogą ze sobą współdziałać, zarządza różnymi przydatnymi informacjami i danymi laboratoryjnymi. Jest to rozwiązanie unikalne, niedrogie, rozszerzalne i składające się z konfigurowalnego interfejsu współpracy. Obejmuje również ELN (elektroniczny notatnik laboratoryjny) i wiele innych dodatków (przepływy pracy, monitorowanie czujników, zarządzanie usługami, itd.), które umożliwiają tworzenie własnych systemów LIMS (system zarządzania informacjami laboratoryjnymi). LabCollector można hostować w chmurze lub lokalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LabCollector LIMS

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych
Infosistema DMM umożliwia migrację danych i BPT pomiędzy dowolnymi środowiskami OutSystems za pomocą prostego interfejsu użytkownika.
Infosistema Data Migration Manager (DMM) pomaga klientom platformy OutSystems zmniejszyć koszty i ryzyko, jednocześnie przyspieszając czas wprowadzenia produktu na rynek. DMM umożliwia bezpieczną i najszybszą migrację danych i BPT / Light BPT przez środowiska OutSystems za pomocą prostego interfejsu użytkownika, bez konieczności budowania własnych skryptów. DMM ma wiele dodatkowych funkcji związanych z zarządzaniem danymi w OutSystems – zgodność z RODO i podobnymi, migracja BPT/przepływu pracy itd. Filmy i webinaria są dostępne na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infosistema DMM

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Synchronizacja danych
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Bezpieczeństwo danych
  • Łączniki danych
  • Pulpit działań
  • Wizualizacja danych
  • Wiele źródeł danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Migracja danych