Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania danymi

Wyniki: 41 w
eLabJournal to w pełni konfigurowalny, bezpieczny i zgodny z przepisami system ELN odpowiedni dla każdego laboratorium badawczo-rozwojowego zajmującego się naukami przyrodniczymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabJournal
eLabJournal to wielofunkcyjny ELN (elektroniczny notatnik laboratoryjny), który można w pełni skonfigurować do unikalnych potrzeb laboratorium. Efektywnie dokumentuj, organizuj, przeszukuj i archiwizuj swoje dane badawcze, próbki i protokół. eLabJournal to bezpieczne i zgodne z przepisami oprogramowanie odpowiednie dla każdego laboratorium, od małych i startupowych firm po duże instytuty akademickie i firmy działające na całym świecie. Zacznij ulepszać swoje badania dzięki bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej lub zaplanuj prezentację na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: eLabJournal

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Zarządzanie danymi testowymi na potrzeby produkcji elektroniki. Zautomatyzowane zbieranie i ujednolicanie danych, pulpity nawigacyjne, analityka i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: WATS
Zoptymalizowane rozwiązanie do zarządzania danymi i analityki w produkcji elektronicznej. WATS to rozwiązanie do zarządzania danymi testowymi dla dowolnej wielkości firmy produkującej elektronikę. WATS automatyzuje zbieranie i ujednolicanie wszystkich danych dotyczących globalnych testów produkcyjnych i napraw, produkcji wewnętrznej lub zewnętrznej. Zapewnia interfejsy API do integracji z systemami i rozwiązaniami innych producentów oraz oferuje dostęp do zaawansowanych obliczeń analitycznych i statystycznych na potrzeby ciągłego doskonalenia Dowiedz się więcej na temat produktu: WATS

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
More4apps to interfejs Excela dla Oracle ERP. Bezpieczna — godna zaufania — sprawdzona technologia. Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox
More4apps jest certyfikowanym partnerem Oracle obsługującym ponad 400 firm i ponad 34 000 użytkowników końcowych na całym świecie. Oferując komplementarne rozwiązania dla Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP, oprogramowanie ma na celu usprawnienie procesów w sposób przyjazny dla użytkownika, wydajny i opłacalny. W ten sposób zapewnia, że dane firmy są wiarygodne, dokładne i aktualne. More4apps daje firmom poczucie kontroli na danymi, umożliwiając zespołom tworzenie, aktualizowanie i masowe wysyłanie/pobieranie danych w interfejsie programu Excel. Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Wykorzystaj moc programu Excel do tworzenia, pobierania i aktualizowania swoich danych. Usprawnij swoje zadania, aby uzyskać znaczne oszczędności czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERP Cloud Toolbox
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP. Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij swoje zadania w systemie Oracle Cloud ERP dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERP Cloud Toolbox

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
ShareGate, nieszablonowe rozwiązanie do zarządzania usługami Microsoft 365, które po prostu działa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareGate
Od dużych migracji do codziennych operacji w Teams i SharePoint. ShareGate to nieszablonowe rozwiązanie do zarządzania usługami Microsoft 365, które po prostu działa. ShareGate, któremu zaufało ponad 75 000 administratorów IT, zmienia M365 w środowisko współpracy i bezpieczeństwa, jakim powinno być. Zacznij czyścić swoją architekturę tenant w ciągu kilku minut, buduj strategię zarządzania, skupiając się na najlepszych praktykach, i zautomatyzuj samoobsługę użytkowników, którzy będą postępować zgodnie z ustalonymi przez ciebie zasadami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareGate

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Freshpaint automatycznie wykrywa działania klientów na stronie internetowej, a następnie wysyła dane do setek narzędzi do analityki i reklamy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshpaint
Aby podejmować lepsze decyzje, potrzebujesz danych klienta, ale nie powinno to wymagać kodowania każdego zdarzenia. Freshpaint automatycznie wykrywa kliknięcia i działania na stronie internetowej, a następnie wysyła dane do setek narzędzi do analityki i reklamy przy użyciu gotowych integracji. Nie pamiętasz, jak śledzić wydarzenie? Freshpaint udziela odpowiedzi dzisiaj zamiast za dwa tygodnie od teraz, uzupełniając dane historyczne z każdego nowego wydarzenia. W przypadku cyfrowych startupów zdrowotnych platforma Freshpaint podpisuje BAA (umowa o współpracy handlowej) i jest w pełni zdolna do zarządzania PHI (osobiste informacje o zdrowiu). Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshpaint

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Zaufali mu profesjonaliści, którzy bezpiecznie udostępniają duże ilości poufnych dokumentów na potrzeby badania due diligence, zgodności z przepisami i postępowań sądowych.
W pomieszczeniach danych Firmex przeprowadza się więcej transakcji, badań i zgodności. Dzięki temu, że rocznie otwieranych jest ponad 15 000 nowych pomieszczeń, tysiące firm zarządza bardzo wrażliwymi projektami i procesami za pomocą Firmexu. Solidne i bezpieczne data roomy, wraz z cenioną w branży obsługą klienta, dają kontrolę nad najważniejszymi dokumentami. Firmexs posiada unikalną na rynku elastyczną ofertę cenową, obejmującą nieograniczony abonament na korzystanie z data roomu lub wycenę transakcji za pojedyncze użycie. Zgodność z normami SOC 2 (kontrole systemowe i organizacyjne), RODO, HIPAA (Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). SSO (jednokrotne logowanie), API i Redaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Firmex Virtual Data Room

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Docparser to najbardziej zaawansowane narzędzie do automatyzacji i pobierania danych dokumentów. Przeanalizuj powtarzające się pliki PDF, dokumenty programu Word i skanowane pliki obrazów.
Docparser to najbardziej zaawansowane na rynku narzędzie do analizy i automatyzacji dokumentów w chmurze. Wyodrębnij dane ze swoich dokumentów — wyodrębnij dane ze swoich powtarzających się dokumentów, takich jak pliki PDF, dokumenty Word i zeskanowane pliki obrazów. Wysyłaj swoje dane w dowolne miejsce – pobieraj je bezpośrednio do programów Excel, CSV, JSON i XML, korzystaj z natywnych integracji, takich jak Google Sheets i Salesforce, lub korzystaj z ulubionych produktów innych firm, takich jak Zapier, Integromat lub MS Power Automate, aby połączyć się ze 100 opcji punktów końcowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docparser

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Wszechstronne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla przedsiębiorstw, przeznaczone do pracy przy każdym obciążeniu, łączące ochronę danych w celu tworzenia kopii zapasowych, replik, kopii migawkowych i CDP.
Wszechstronne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla przedsiębiorstw, które łączy ochronę danych w celu tworzenia kopii zapasowych, replik, kopii migawkowych i replik CDP w jednym panelu sterowania. Veeam zapewnia kopie zapasowe, przywracanie i replikację maszyn wirtualnych i obciążeń w chmurze, a także fizyczne serwery i stacje robocze. Obsługiwane platformy: VMware, Hyper-V, AWS, Azure, Windows, Linux, Nutanix AHV i Google GCP. Veeam zapewnia również wiele integracji z wiodącymi dostawcami i usługodawcami w zakresie pamięci masowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Veeam Backup & Replication

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Sales Layer to moduł PIM oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie dla informacji o produktach z szybkim wdrożeniem na rynku.
Sales Layer to moduł PIM (zarządzanie informacjami o produkcie) oparty na SaaS, zapewniający sprawne rozwiązanie z szybkim wdrożeniem na rynku. Sales Layer rozwiązuje problemy związane ze złożonością pól informacji o produktach, kontrolą wersji katalogowej oraz przepływem danych w łańcuchu dostaw produktów dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Dzięki scentralizowanym informacjom biznesowym z rozwiązań ERP, CRM i CMS, Sales Layer tworzy bazę danych w chmurze możliwych do udostępnienia, bezpiecznych i łatwych do zarządzania informacji katalogowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sales Layer

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Rozpocznij tworzenie kopii zapasowych i przywróć je w mniej niż 15 minut. Comet to szybka, bezpieczna, wielofunkcyjna platforma do tworzenia kopii zapasowych danych dla dostawców usług IT.
Rozpocznij tworzenie kopii zapasowych i przywróć je w mniej niż 15 minut. Comet to szybka, bezpieczna, kompleksowa platforma do tworzenia kopii zapasowych danych dla zespołów IT, przedsiębiorstw i dostawców usług MSP. Użytkownik kontroluje środowisko kopii zapasowych i miejsce docelowe przechowywania (lokalne, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi lub innych dostawców pamięci masowej S3). Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych obsługuje firmy w 110 krajach w 10 językach. Proste i opłacalne ceny. Brak umów. Wsparcie, aktualizacje, replikacja i rebranding są bezpłatne. 30-dniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comet Backup

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Projektować internetowe aplikacje dla bazy danych bez programowania lub korzystać z gotowych rozwiązań w celu gromadzenia, udostępniania i zarządzania informacjami biznesowymi
TeamDesk to internetowa baza danych, której celem jest ułatwienie pracy z danymi, organizowanie i przechowywanie informacji wykorzystywanych w codziennej pracy oraz stworzenie łatwo dostępnego źródła danych dla zespołu. System jest w pełni konfigurowalny: możesz zarządzać danymi w dowolny sposób i modyfikować aplikację w dowolnym momencie, aby odzwierciedlić każdy szczegół istotny dla działalności. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Jeśli zarządzanie kopiami zapasowymi jest tylko jednym z niezliczonych obowiązków w dziale IT, warto rozważyć rozwiązanie Unitrends Backup, które jest łatwe w obsłudze.
Jeśli zarządzanie kopiami zapasowymi jest tylko jednym z niezliczonych obowiązków w dziale IT, warto rozważyć rozwiązanie Unitrends, które zapewni łatwość obsługi. Oprogramowanie Unitrends Backup Software to gotowe do użycia urządzenie wirtualne z w pełni zintegrowanymi funkcjami tworzenia kopii zapasowych, replikacji, deduplikacji, archiwizacji i natychmiastowego odzyskiwania danych. Uruchamianie na vSphere, Hyper-V, XenServer lub instalacja jako maszyny wirtualnej w chmurze Azure lub AWS. Integracja z chmurą, która została stworzona z myślą o bezproblemowym i ekonomicznym tworzeniu kopii zapasowych, magazynowaniu danych poza siedzibą firmy, długoterminowego przechowywania i DRaaS (odzyskiwanie awaryjne jako usługa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Unitrends Backup

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
ZE zapewnia rozwiązania do zarządzania danymi dotyczącymi towarów, energii i innych danych rynkowych, analityki, krzywej i integracji z dostępem do danych rynkowych.
ZE jest twórcą ZEMA, platformy zarządzania danymi rynkowymi do agregacji, walidacji, modelowania, automatyzacji i integracji danych. Zapewniając bezkonkurencyjne możliwości zbierania danych, analizy, zarządzania krzywymi i integracji, ZEMA oferuje klientom z różnych branż, w tym na rynkach towarów i energii, solidne rozwiązania w zakresie danych. Rozwiązanie ZEMA jest dostępne lokalnie jako rozwiązanie w chmurze za pośrednictwem wielokrotnie nagradzanej chmury ZE, oprogramowania jako usługi lub rozwiązania typu „dane jako usługa”. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZEMA

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Natychmiastowe, wizualne wyszukiwanie strony internetowej, które działa na wszystkich urządzeniach i jest łatwe w instalacji.
AddSearch to w pełni funkcjonalne, hostowane i konfigurowalne wyszukiwanie stron internetowych na poziomie przedsiębiorstwa. Przeszukuje stronę internetową, a instalacja jest łatwa dzięki widokom wyników. Funkcja AddSearch obsługuje wszystkie platformy internetowe. W razie potrzeby możesz dostosować wygląd i sposób wyszukiwania. Jeśli jesteś koderem, możesz zintegrować się z interfejsem API, aby uzyskać dalsze możliwości dostosowania. Dedykowany, wysoce profesjonalny zespół pomocy technicznej chętnie odpowie na wszelkie pytania i rozwiąże problemy. Dowiedz się więcej na temat produktu: AddSearch

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Niewymagająca kodu platforma do zarządzania danymi umożliwiająca połączenie wszystkich danych biznesowych i marketingowych w jednym miejscu.
Dataddo to niewymagająca kodowania platforma do zarządzania danymi, która umożliwia błyskawiczne łączenie wszystkich źródeł danych biznesowych i marketingowych z pulpitami i magazynami danych. Dataddo pomaga wyodrębnić dane z niemal każdej usługi online, takiej jak Salesforce, HubSpot, Facebook, Google Analytics, Xero i inne. Następnie można przekształcić i podłączyć dane do szerokiej gamy magazynów danych lub narzędzi BI, takich jak Google BigQuery, Snowflake, Power BI, Tableau i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataddo

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Serwerowa aplikacja internetowa do zarządzania laboratorium dla badaczy z dziedziny nauk biologicznych, umożliwiająca zapisywanie, zarządzanie, udostępnianie i analizowanie danych naukowych.
LabCollector to uniwersalne oprogramowanie do zarządzania laboratoriami. LabCollector, stworzony w oparciu o niezależne moduły, które mogą ze sobą współdziałać, zarządza różnymi przydatnymi informacjami i danymi laboratoryjnymi. Jest to rozwiązanie unikalne, niedrogie, rozszerzalne i składające się z konfigurowalnego interfejsu współpracy. Obejmuje również ELN (elektroniczny notatnik laboratoryjny) i wiele innych dodatków (przepływy pracy, monitorowanie czujników, zarządzanie usługami, itd.), które umożliwiają tworzenie własnych systemów LIMS (system zarządzania informacjami laboratoryjnymi). LabCollector można hostować w chmurze lub lokalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LabCollector LIMS

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Infosistema DMM umożliwia migrację danych i BPT pomiędzy dowolnymi środowiskami OutSystems za pomocą prostego interfejsu użytkownika.
Infosistema Data Migration Manager (DMM) pomaga klientom platformy OutSystems zmniejszyć koszty i ryzyko, jednocześnie przyspieszając czas wprowadzenia produktu na rynek. DMM umożliwia bezpieczną i najszybszą migrację danych i BPT / Light BPT przez środowiska OutSystems za pomocą prostego interfejsu użytkownika, bez konieczności budowania własnych skryptów. DMM ma wiele dodatkowych funkcji związanych z zarządzaniem danymi w OutSystems – zgodność z RODO i podobnymi, migracja BPT/przepływu pracy itd. Filmy i webinaria są dostępne na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infosistema DMM

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Seascape for Notes ekstrahuje dane historyczne IBM Lotus Notes do samodzielnych archiwów PDF/XML/JSON lub bibliotek SharePoint.
Seascape for Notes pomaga zachować dane historyczne poza IBM Lotus Notes i Domino. Eksportuje bazy danych Lotus Notes jako samodzielne archiwa PDF/XML/JSON, zachowując dokumenty, widoki, linki i metadane. Dodatkowo, Seascape umożliwia łatwe przesyłanie zarchiwizowanych dokumentów do Microsoft SharePoint lub Office 365. Dowiedz się więcej na temat produktu: SWING Seascape for Notes

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Unikalne oprogramowanie, które umożliwia firmom podejmowanie decyzji na podstawie danych.
Rulex to oprogramowanie bez kodów do przygotowywania danych, uczenia maszynowego, optymalizacji, modelowania decyzji i wizualizacji danych. Może być używane przez każdego, przy użyciu standardowego laptopa bez pisania wiersza kodu. Łatwy w użyciu interfejs graficzny typu „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom pewne zarządzanie danymi i uzyskanie zrozumiałych informacji opartych na danych, w celu usprawnienia procesów operacyjnych i decyzyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rulex

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Rozwiązanie linii danych MANTA tworzy mapę przepływów danych, źródeł, transformacji i zależności, usprawniając zarządzanie danymi.
Rozwiązanie linii danych MANTA tworzy kompleksową mapę przepływów danych, źródeł, transformacji i zależności w organizacji. Dzięki lepszemu wglądowi w źródła, skąd pochodzą dane, dokąd je pochodzą i jak się zmieniły po drodze, można wyeliminować problemy spowodowane złym zarządzaniem danymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Manta

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Solidna platforma do przenoszenia, transformacji i automatyzacji danych zaprojektowana z myślą o radzeniu sobie z najbardziej złożonymi wyzwaniami dotyczącymi danych.
CloverDX Data Management Platform to solidna platforma do przesyłania, przekształcania i automatyzacji danych, przeznaczona do złożonych wyzwań związanych z danymi. CloverDX umożliwia firmom obniżenie kosztów uzyskania dostępu do danych i poprawę jakości danych poprzez automatyzację procesów, uwolnienie czasu programisty i rozwiązanie wyzwań związanych z danymi od A do Z w ramach jednej platformy. Zapewnia jedną doskonałą obsługę klienta dla klientów na całym świecie, dużych i małych, w branżach takich jak finanse, opieka zdrowotna, technologia, doradztwo. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloverDX

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Oparta na chmurze platforma, która pomaga firmom zarządzać danymi, monitorować katalog i zarządzać polityką prywatności, aby zbudować kulturę opartą na danych.
Collibra to oparta na chmurze platforma, która umożliwia organizacjom pracę na inteligentnych danych i uwolnienie ich wartości. Collibra łączy dział IT i firmę w centralnej lokalizacji, gdzie wszyscy mogą współpracować na danych. Dzięki narzędziom współpracy i wbudowanym przepływom pracy platforma Collibra pomaga organizacjom szybko przekształcać dane w pogłębione raporty i znaczące wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Collibra

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
EasyMorph to bardzo szybkie i wysoce wydajne narzędzie do przygotowywania danych/ETL zaprojektowane od podstaw dla użytkowników nietechnicznych.
EasyMorph to bardzo szybkie i wysoce wydajne narzędzie do przygotowywania danych/ETL zaprojektowane od podstaw dla użytkowników nietechnicznych. Łatwy dostęp, łączenie, przygotowanie i manipulacja danymi z baz danych, arkuszy kalkulacyjnych, plików, aplikacji korporacyjnych i interfejsów API za pomocą ponad 140 działań. Znajomość SQL lub kodowanie nie jest wymagana. Oprogramowanie EasyMorph jest przeznaczone dla analityków biznesowych i ekspertów ds. danych, którzy chcieliby zmniejszyć swoją zależność od korporacyjnych działów IT i poświęcić mniej czasu na żmudną pracę związaną z danymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyMorph

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Weryfikacja, standaryzacja i czyszczenie numerów telefonów ze wszystkich ponad 240 krajów świata.
Rozwiązanie Byteplant do walidacji numerów telefonów w czasie rzeczywistym waliduje, standaryzuje i czyści istniejące numery telefonów, zapewniając wysoką jakość danych o numerach telefonów. Phone Validator wykrywa prawidłowy typ linii, zapewniając pełną zgodność z ustawą FCC o TCPA (ochronie konsumentów telefonicznych). Potrafi także rozróżniać numery telefonów stacjonarnych, komórkowych i VoIP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Phone Validator

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Oferuje rozwiązanie VDR (wirtualne biuro danych) do zarządzania projektami, współpracy w trybie online, bezpiecznego przechowywania i udostępniania dokumentów w prywatnej chmurze.
Projectfusion to prosta w użyciu i bezpieczna platforma do współdzielenia i współpracy w czasie rzeczywistym na poufnych plikach pomiędzy organizacjami, w tym kancelariami prawnymi, korporacjami, bankami i rządami. Projectfusion oferuje akredytowany przez ISO 27001 maksymalnie bezpieczny hosting w Wielkiej Brytanii, UE, AUS lub USA. Udostępniaj pliki osobom lub całemu zespołowi za pomocą szczegółowych uprawnień do zabezpieczeń. Projectfusion jest intuicyjny i łatwy w konfiguracji i zarządzaniu. Szybko i wydajniej zamykaj transakcje dzięki Projectfusion. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectfusion

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Oprogramowanie do replikacji plików dla przedsiębiorstw, które synchronizuje i odbija pliki pomiędzy różnymi lokalizacjami, systemami operacyjnymi, chmurami, maszynami wirtualnymi i serwerami.
Oprogramowanie cross-platform do replikacji plików dla przedsiębiorstw, które synchronizuje i odbija pliki pomiędzy różnymi lokalizacjami, różnymi systemami, różnymi pamięciami masowymi i różnymi chmurami. Oprogramowanie EnduraData działa na maszynach wirtualnych, jak również na maszynach fizycznych. EDpCloud jest używany do automatycznego bezpiecznego przesyłania plików, dostarczania danych, ciągłego tworzenia kopii zapasowych, tworzenia kopii zapasowych serwera, ochrony danych i automatyzacji przepływu pracy. EDpCloud replikuje tylko zmiany (delty) plików w czasie rzeczywistym, zgodnie z harmonogramem lub na żądanie. Obsługa wielu systemów operacyjnych, Dowiedz się więcej na temat produktu: EDpCloud

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Łatwy i elastyczny dostęp do danych za pośrednictwem interfejsu Reporting API. Wzbogać swoje produkty o zaawansowane moduły do samoobsługi, raportowania i analityki.
Silnik Peekdata Reporting API umożliwia dostęp do danych z dowolnego źródła oraz osadzanie modułów raportowania i analizy w istniejących aplikacjach. Peekdata umożliwia zintegrowanie zaawansowanych funkcji raportowania bezpośrednio z aplikacjami, produktami i portalami internetowymi poprzez programowy dostęp do danych. Zapewnij swoim klientom i partnerom potężne, samoobsługowe rozwiązanie do uzyskiwania dostępu do danych i analityki, które łatwo dostosowywać, integrować i wdrażać, dzięki czemu szybciej trafisz na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Peekdata

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Nowoczesny zestaw narzędzi TDM połączonych w celu wyszukiwania, tworzenia i przygotowywania dokładnych danych testowych dla każdego testu.
Automatyzacja danych testowych zapewnia „sprawne” dane z prędkością wymaganą przez zautomatyzowane testy i szybkie cykle wydań. TDA integruje pełną gamę własnych narzędzi TDM (zarządzanie danymi testowymi) z istniejącymi procesami, tworząc jednolite podejście na żądanie. Wieloetapowe „przygotowanie danych testowych” umożliwia wyszukiwanie, tworzenie i automatyczne alokowanie danych podczas tworzenia lub wykonywania testów. Katalog danych testowych sprawia, że każdy proces jest łatwy do powtórzenia, a przygotowanie danych testowych jest możliwe do wdrożenia w zautomatyzowanych procesach testowych i procesach CI/CD (ciągła integracja/ciągłe dostarczanie). Dowiedz się więcej na temat produktu: Test Data Automation

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Inteligentna platforma do zarządzania danymi z katalogiem danych ML (uczenia maszynowego) i jakością danych. Spraw, aby dane były bardziej przydatne, wysokiej jakości i chronione
Dzięki zaawansowanym algorytmom opartym na sztucznej inteligencji rozwiązanie DvSum automatycznie kataloguje, klasyfikuje i selekcjonuje dane oraz udostępnia je w postaci użytecznego katalogu. Pozwala zespołom ds. danych odkrywać, monitorować i zarządzać danymi niezwykle szybko. Dzięki zaawansowanym mechanizmom reguł, funkcjom zapisu zwrotnego i przepływu pracy rozwiązanie do kontroli jakości danych umożliwia firmom szybsze wykrywanie i rozwiązywanie problemów z jakością danych bez polegania na rozwiązaniach informatycznych i zewnętrznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: DvSum

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Accurity to pakiet oprogramowania do analizy danych, obejmujący zarządzanie danymi, jakość danych i zarządzanie danymi referencyjnymi.
Accurity to pakiet oprogramowania do analizy danych obejmujący zarządzanie danymi (katalogi i słowniki biznesowe), jakość danych i zarządzanie danymi referencyjnymi, dostępny w wersji on-prem lub w chmurze jako SaaS. Jest łatwy w użyciu, ale jednocześnie wystarczająco wydajny, aby sprostać wymaganiom stawianym przez przedsiębiorstwa, dzięki czemu możesz szybko rozpocząć pracę, zaczynając od małych rozmiarów, a następnie rozwijać go wraz ze zmieniającymi się wymaganiami. Uwolnij jego możliwości i spraw, by twoja firma nie tylko rozwijała się dzięki danym, ale także by dane były dostępne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accurity

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Treasure Data CDP łączy wszystkie dane przedsiębiorstwa w jeden, możliwy do wykorzystania w praktyce obraz klienta.
Treasure Data to doskonała platforma CDP (platforma danych o klientach), która umożliwia całemu przedsiębiorstwu kształtowanie postawy skoncentrowanej na kliencie w erze klienta cyfrowego. Osiąga to, łącząc wszystkie dane w jedną inteligentną platformę danych o klientach, łącząc zespoły i systemy w celu realizacji celowych działań, które zwiększają wartość i chronią prywatność każdego klienta, za każdym razem. Treasure Data cieszy się zaufaniem firm na całym świecie, w tym przedsiębiorstw z listy Fortune 500 i Global 2000. Dowiedz się więcej na temat produktu: Treasure Data Suite

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Tonic naśladuje twoje dane produkcyjne, tworząc bezpieczne, użyteczne, pozbawione tożsamości dane do celów kontroli jakości, testowania i rozwoju.
Platforma danych syntetycznych Tonic wyposaża programistów w dane potrzebne do efektywnego budowania produktów, przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności i bezpieczeństwa. Dzięki Tonic, zespoły skracają cykle rozwojowe, eliminują uciążliwe koszty potoków danych i matematycznie gwarantują prywatność swoich danych. Zbuduj więcej w o połowę krótszym czasie dzięki bezpiecznym, użytecznym danym, które poruszają się tak szybko, jak twoi programiści. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tonic

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Alation był pionierem rynku katalogów danych, a obecnie kieruje swoją ewolucją w platformę dla nowoczesnej inteligencji danych.
Alation był pionierem rynku katalogów danych, a obecnie kieruje swoją ewolucją w platformę dla nowoczesnej inteligencji danych. Nowa aplikacja do zarządzania danymi Alation wprowadza szereg możliwości, które zwiększają efektywność zarządzania. Upraszcza to sposób, w jaki organizacje umożliwiają bezpieczny dostęp do najlepszych danych we współczesnych środowiskach hybrydowych z wieloma chmurami. Aplikacja zapewnia autonomiczne zarządzanie danymi i przyspiesza ramy czasowe sukcesu klienta. Zaufało mu ponad 400 przedsiębiorstw na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alation

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Platforma ETL w chmurze, która pomaga w agregowaniu danych z aplikacji przedsiębiorstwa do hurtowni danych w chmurze w ciągu kilku minut.
Trudno jest znaleźć dobrych analityków, a kiedy już ich znajdziesz, chcesz, żeby skupili się na generowaniu wniosków. Niestety, dużą część czasu analitycy poświęcają na zbieranie danych i ręczne raportowanie. Nie powinno tak być, przynajmniej w latach 20. Uwolnij Daton i uwolnij czas analityków poprzez zautomatyzowanie ekstrakcji i konsolidacji danych, co pozwoli analitykom skupić się na generowaniu transformacyjnych wniosków biznesowych. Zapisz się na bezpłatną wersję próbną Daton już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daton

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Materials Zone to platforma informatyki materiałowej wykorzystująca sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Umożliwia zastosowanie danych materiałowych do szybszego uzyskania lepszych produktów.
Materials Zone to platforma informatyki materiałowej wykorzystująca sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Narzędzie to pozwala przyspieszyć proces wdrażania innowacji materiałowych i produktowych – od ich odkrycia do komercjalizacji. Platforma MZ pobiera wielowymiarowe, nieustrukturyzowane i rozproszone dane materiałowe i szybko przekształca je w wyniki, wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe na potrzeby badań i rozwoju, utrzymania łańcucha dostaw oraz produkcji. Zbiera dane surowe i przekształca je w format gotowy do użycia przez sztuczną inteligencję i systemy uczenia maszynowego. Wizualizuje spostrzeżenia i przewidywania na podstawie danych materiałowych, aby szybciej uzyskać lepsze produkty. Jedna platforma, wszystkie spostrzeżenia, wszystkie dane Dowiedz się więcej na temat produktu: Materials Zone

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów
Jako ujednolicony system, tor ZetesOlympus repozytorium śledzenia i monitorowania pomaga firmom osiągnąć cele w zakresie identyfikowalności.
ZetesOlympus jest centralnym elementem pakietu Zetes Collaborative Supply Chain Suite. Działając jako jednolite repozytorium danych, może łączyć się z różnymi źródłami informacji w całym przedsiębiorstwie i poza nim, umożliwiając ustalenie w każdej chwili, co się wydarzyło, kiedy, gdzie i przez kogo. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZetesOlympus

Funkcje

  • Narzędzia analizy danych
  • Integracja danych
  • Kontrola jakości danych
  • Zarządzanie danymi wzorcowymi
  • Baza danych klientów