Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do komunikacji wewnętrznej

Wyniki: 17 w
GuavaHR to aplikacja i platforma dla pracowników 360°, która zwiększa zaangażowanie pracowników, produktywność i wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR
Aplikacja intranetowa dla pracowników bez biurka. GuavaHR to niedroga, oparta na danych platforma do komunikacji wewnętrznej i angażowania pracowników dla firm z pracownikami poza biurem. Analityka daje przegląd tego, co czytają użytkownicy, jak bardzo są aktywni i jak dobrze się czują. Komponuj, wysyłaj i odbieraj wiadomości w ciągu kilku sekund, uzyskuj natychmiastowe statystyki zasięgu i dowiedz się, kto został pominięty. Jednoczesne docieranie do pracowników w różnych językach i lokalizacjach oraz angażowanie pracowników w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Bitrix24 to bezpłatna platforma do komunikacji wewnętrznej, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma do komunikacji wewnętrznej, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Korporacyjne sieci społecznościowe, grupy robocze, intranet, czat grupowy, e-mail, telefonia, SMS i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Efectio to kompleksowe rozwiązanie angażujące pracowników, które kształtuje pozytywną kulturę pracy i pomaga firmom osiągać ich cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efectio
Efectio oferuje rozwiązania techniczne i oparte na treściach, aby wzmocnić i zjednoczyć pracowników. Zainwestuj w najważniejszy kapitał firmy – swoich pracowników i spraw, aby stała się ona ich drugim domem. Zwiększaj zaangażowanie pracowników i ich emocjonalny stosunek do firmy, jej wartości i celów poprzez budowanie zespołu, zadania indywidualne, gamifikację i nagrody. Zapewnij swoim pracownikom nowoczesną, skuteczną i ekscytującą opcję zaangażowania oraz zwiększ ich lojalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efectio

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Wewnętrzna baza danych dostępna dla wszystkich pracowników, ułatwiająca komunikację wewnętrzną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Performly Intra
Ułatwia komunikację wewnętrzną w firmie, co przyczynia się do zwiększenia sukcesu pod względem wzrostu, ponieważ zwiększa się wydajność pracy. Jest to przede wszystkim wewnętrzna baza danych, do której dostęp ma każdy pracownik, z różnymi uprawnieniami dla poszczególnych pracowników, mająca na celu usprawnienie współpracy, zwiększenie produktywności i uspołecznienie, ale także wpływ na kulturę organizacyjną i pełnienie funkcji repozytorium wiedzy wbudowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Performly Intra

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Messagenius to aplikacja do przesyłania wiadomości w siedzibie firmy, która zabezpiecza komunikację między pracownikami. Samodzielnie utrzymywany, dostosowywany, zintegrowany i z white label. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius
Messagenius to bezpieczna alternatywa dla Slacka: z własnym hostingiem (w siedzibie), z możliwością dostosowania i zintegrowania. Korzyści dla firm stosujących Messagenius (w wersji white label) do komunikacji wewnętrznej są następujące: - Bezpieczeństwo, zgodność i własność danych – Instalacja w siedzibie firmy lub w chmurze prywatnej. - Produktywność – specjalnie opracowane funkcje i przepływy pracy – pod marką white label. - Integracja – z każdym używanym oprogramowaniem. Dostępne są wersje na Androida, iOS, Windows oraz wersja internetowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania wszystkich spotkań i wewnętrznej komunikacji w zespole. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
monday.com, otwarta platforma do pracy całego zespołu, poprawia komunikację za pomocą wątków w aplikacji i zapewnia pełną widoczność.
Gdy zdarzy się nieoczekiwane, możesz skorzystać z witryny monday.com, aby utrzymać całą swoją pracę w jednym miejscu i bezproblemowo prowadzić działalność. monday.com umożliwia scentralizowanie całej komunikacji w kontekście przepływów pracy i projektów, dzięki czemu możesz ograniczyć synchronizację spotkań i łańcuchów poczty e-mail, jednocześnie zwiększając produktywność. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko wdrożyć zespół, a następnie dostosować go do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Ze służącego do komunikacji wewnętrznej oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Usprawnij komunikację dzięki szablonom, systemom korekty i zatwierdzeń oraz pulpitom nawigacyjnym.
Ze służącego do komunikacji wewnętrznej oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników w 140 krajach. Planuj swoje projekty dotyczące komunikacji wewnętrznej, zarządzaj nimi i twórz związane z nimi raporty razem z łatwym w obsłudze oprogramowaniem Wrike. Utrzymuj spójność i terminowość komunikacji wewnętrznej za pomocą gotowych szablonów, rozbudowanych modeli przepływów pracy i pulpitów nawigacyjnych z możliwością udostępniania. Automatyzuj procesy komunikacyjne za pomocą systemów zatwierdzeń i zgłoszeń oraz uprość podpisywanie dokumentów dzięki systemowi korekty. Daj swoim zespołom możliwość udostępniania aktualizacji w czasie rzeczywistym. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Front to wewnętrzna platforma komunikacyjna, która umożliwia zespołom lepszą i wydajniejszą pracę.
Front to wewnętrzna platforma komunikacyjna, która umożliwia zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Wspólne skrzynki odbiorcze umożliwiają zespołom komunikację w przejrzysty i odpowiedzialny sposób. Deleguj, przydzielaj i udostępniaj wiadomości członkom zespołu, a także współpracuj, korzystając z wewnętrznych komentarzy i projektów. Zautomatyzuj przepływy pracy dzięki wydajnym, elastycznym regułom i znakowaniu. Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Wewnętrzne oprogramowanie do komunikacji indywidualnej lub grupowej za pośrednictwem kanałów lub czatów grupowych. Powiadom innych, gdy będziesz ponownie dostępny, ustawiając status, zapisując i przypinając ważne ogłoszenia, sformatuj wiadomość, aby zapewnić jasną komunikację i ustaw inteligentne powiadomienia dla pracy bez zakłóceń. Nieograniczona historia wiadomości w połączeniu z darmowym przechowywaniem w Pumble umożliwia dostęp do wiadomości i plików, gdy tylko są potrzebne. Pumble może być samogospodarzem, jeśli szukasz pełnej własności i kontroli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Uniwersalna platforma dla pracowników, która ułatwia im zostanie influencerami, twórcami treści oraz wydawcami treści społecznościowych.
Platforma „wszystko w jednym” dla pracowników, która ułatwia pracownikom zostanie influencerami, twórcami treści oraz wydawcami treści społecznościowych. Wykorzystaj siłę swojego najlepszego zasobu – Twoich pracowników, jak nigdy wcześniej. Pomaga tworzyć bezproblemowy proces, od wstępnego tworzenia treści po udostępnianie przez użytkowników końcowych autentycznych i istotnych treści marki. Dodatkowo, narzędzia do tworzenia treści: Lens i Author, umożliwiają za pośrednictwem Twoich pracowników korzystanie z crowdsourcingu zdjęć, filmów i treści pisemnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: DSMN8

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Zarządzanie spotkaniami
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Czat w czasie rzeczywistym