Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do komunikacji wewnętrznej

Narzędzia do komunikacji wewnętrznej umożliwiają organizacjom dystrybuowanie informacji wśród swoich pracowników.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 20 w

GuavaHR to aplikacja i platforma dla pracowników 360°, która zwiększa zaangażowanie pracowników, produktywność i wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR
Aplikacja intranetowa dla pracowników bez biurka. GuavaHR to niedroga, oparta na danych platforma do komunikacji wewnętrznej i angażowania pracowników dla firm z pracownikami poza biurem. Analityka daje przegląd tego, co czytają użytkownicy, jak bardzo są aktywni i jak dobrze się czują. Komponuj, wysyłaj i odbieraj wiadomości w ciągu kilku sekund, uzyskuj natychmiastowe statystyki zasięgu i dowiedz się, kto został pominięty. Jednoczesne docieranie do pracowników w różnych językach i lokalizacjach oraz angażowanie pracowników w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Messagenius to aplikacja do przesyłania wiadomości w siedzibie firmy, która zabezpiecza komunikację między pracownikami. Produkt z własnym hostingiem, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta, zintegrowany i z white label. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius
Messagenius to bezpieczna alternatywa dla Slacka: z własnym hostingiem (w siedzibie), z możliwością dostosowania i zintegrowania. Korzyści dla firm stosujących Messagenius (w wersji white label) do komunikacji wewnętrznej są następujące: - Bezpieczeństwo, zgodność i własność danych — instalacja on-premises lub w chmurze prywatnej. - Produktywność — specjalnie opracowane funkcje i przepływy pracy — pod marką white label. - Integracja — z każdym używanym oprogramowaniem. Dostępne są wersje na Androida, iOS, Windows oraz wersja internetowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Messagenius

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania wszystkich spotkań i wewnętrznej komunikacji w zespole. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
monday.com, otwarta platforma do pracy całego zespołu, poprawia komunikację za pomocą wątków w aplikacji i zapewnia pełną widoczność.
Gdy zdarzy się nieoczekiwane, możesz skorzystać z witryny monday.com, aby utrzymać całą swoją pracę w jednym miejscu i bezproblemowo prowadzić działalność. monday.com umożliwia scentralizowanie całej komunikacji w kontekście przepływów pracy i projektów, dzięki czemu możesz ograniczyć synchronizację spotkań i łańcuchów poczty e-mail, jednocześnie zwiększając produktywność. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko wdrożyć zespół, a następnie dostosować go do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Bitrix24 to bezpłatna platforma do komunikacji wewnętrznej, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source.
Bitrix24 to bezpłatna platforma do komunikacji wewnętrznej, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Korporacyjne sieci społecznościowe, grupy robocze, intranet, czat grupowy, e-mail, telefonia, SMS i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Front to wewnętrzna platforma komunikacyjna, która umożliwia zespołom lepszą i wydajniejszą pracę.
Front to wewnętrzna platforma komunikacyjna, która umożliwia zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Wspólne skrzynki odbiorcze umożliwiają zespołom komunikację w przejrzysty i odpowiedzialny sposób. Deleguj, przydzielaj i udostępniaj wiadomości członkom zespołu, a także współpracuj, korzystając z wewnętrznych komentarzy i projektów. Zautomatyzuj przepływy pracy dzięki wydajnym, elastycznym regułom i znakowaniu. Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Wewnętrzne oprogramowanie do komunikacji indywidualnej lub grupowej za pośrednictwem kanałów lub czatów grupowych. Powiadom innych, gdy będziesz ponownie dostępny, ustawiając status, zapisując i przypinając ważne ogłoszenia, sformatuj wiadomość, aby zapewnić jasną komunikację i ustaw inteligentne powiadomienia dla pracy bez zakłóceń. Nieograniczona historia wiadomości w połączeniu z darmowym przechowywaniem w Pumble umożliwia dostęp do wiadomości i plików, gdy tylko są potrzebne. Pumble może być samogospodarzem, jeśli szukasz pełnej własności i kontroli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Zulip to jedyna nowoczesna aplikacja do czatu zespołowego, która jest przeznaczona zarówno do rozmów na żywo, jak i asynchronicznych.
Zulip to jedyna nowoczesna aplikacja do czatu zespołowego, która jest przeznaczona zarówno do rozmów na żywo, jak i asynchronicznych. Tematy Zulip tworzą oddzielną przestrzeń dla każdej dyskusji, więc różne rozmowy nigdy nie będą sobie przeszkadzać. Zespoły różnej wielkości polegają na Zulip – firmy z listy Fortune 500, projekty open source, startupy i wiele innych. Zulip to w 100% oprogramowanie klasy korporacyjnej o otwartym kodzie źródłowym, hostowane samodzielnie lub w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zulip

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Uniwersalna platforma dla pracowników, która ułatwia im zostanie influencerami, twórcami treści oraz wydawcami treści społecznościowych.
Platforma „wszystko w jednym” dla pracowników, która ułatwia pracownikom zostanie influencerami, twórcami treści oraz wydawcami treści społecznościowych. Wykorzystaj siłę swojego najlepszego zasobu – Twoich pracowników, jak nigdy wcześniej. Pomaga tworzyć bezproblemowy proces, od wstępnego tworzenia treści po udostępnianie przez użytkowników końcowych autentycznych i istotnych treści marki. Dodatkowo, narzędzia do tworzenia treści: Lens i Author, umożliwiają za pośrednictwem Twoich pracowników korzystanie z crowdsourcingu zdjęć, filmów i treści pisemnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: DSMN8

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Mobilna platforma komunikacji wewnętrznej dla zespołów pierwszej linii: kanał informacyjny, czat, biblioteka wiedzy, filmy na żywo, forum najlepszych praktyk.
YOOBIC to mobilne rozwiązanie do komunikacji wewnętrznej dla zespołów pierwszej linii. Dzięki YOOBIC można łatwo dotrzeć do pracowników pierwszej linii, ułatwić współpracę i wysłuchać opinii wszystkich osób za pośrednictwem przyjaznej dla użytkownika platformy komunikacji wewnętrznej, stworzonej dla współczesnych pracowników. Zwiększ retencję i motywację pracowników, łącząc ich ze sobą. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Efectio to kompleksowe rozwiązanie angażujące pracowników, które kształtuje pozytywną kulturę pracy i pomaga firmom osiągać ich cele.
Efectio oferuje rozwiązania techniczne i oparte na treściach, aby wzmocnić i zjednoczyć pracowników. Zainwestuj w najważniejszy kapitał firmy – swoich pracowników i spraw, aby stała się ona ich drugim domem. Zwiększaj zaangażowanie pracowników i ich emocjonalny stosunek do firmy, jej wartości i celów poprzez budowanie zespołu, zadania indywidualne, gamifikację i nagrody. Zapewnij swoim pracownikom nowoczesną, skuteczną i ekscytującą opcję zaangażowania oraz zwiększ ich lojalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efectio

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
nixi1: twoje kompleksowe centrum komunikacji wielokanałowej. Zarządzaj czatami na Facebooku, Instagramie i WhatsApp, monitoruj wskaźniki KPI i zwiększaj wydajność.
nixi1, kompleksowe narzędzie do zarządzania czatami, upraszcza komunikację biznesową poprzez integrację WhatsApp, SMS i Facebook Messenger. Wsparcie AI 24/7 zapewnia szybkie i dokładne odpowiedzi. Dostosowuje się do różnych systemów CRM, usprawnia przepływ pracy i wspiera pracę zdalną. Idealny dla firm, dla których priorytetem jest efektywna interakcja z klientem i wydajność operacyjna. Dowiedz się więcej na temat produktu: nixi1

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Wewnętrzna baza danych dostępna dla wszystkich pracowników, ułatwiająca komunikację wewnętrzną.
Ułatwia komunikację wewnętrzną w firmie, co przyczynia się do zwiększenia sukcesu pod względem wzrostu, ponieważ zwiększa się wydajność pracy. Jest to przede wszystkim wewnętrzna baza danych, do której dostęp ma każdy pracownik, z różnymi uprawnieniami dla poszczególnych pracowników, mająca na celu usprawnienie współpracy, zwiększenie produktywności i uspołecznienie, ale także wpływ na kulturę organizacyjną i pełnienie funkcji repozytorium wiedzy wbudowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Performly Intra

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości
Polska Produkt lokalny
Workai pomaga firmom poprawić komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększyć poziom zaangażowania pracowników.
Workai pomaga osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zaangażowanie pracowników w organizacjach różnej wielkości i z różnych branż prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację oraz mierzyć jej wpływ. Dzięki technologii nowej generacji i niezwykle łatwym w użyciu funkcjom, które przekształcają komunikację, kulturę i przepływy pracy, wykorzystując gotowe bloki bez konieczności posiadania umiejętności informatycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workai

Funkcje

  • Zarządzanie biuletynem informacyjnym
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Udostępnianie ekranu
  • Zdjęcia pracowników
  • Baza danych pracowników
  • Wideokonferencje
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Czat/wiadomości