Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do komunikacji wewnętrznej
Filtruj wyniki (15)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Argentyna
Australia
Belgia
Brazylia
Niemcy
Francja
Wielka Brytania
Irlandia
Języki
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 15 w
GuavaHR to aplikacja i platforma dla pracowników 360°, która zwiększa zaangażowanie pracowników, produktywność i wyniki biznesowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR
Aplikacja intranetowa dla pracowników bez biurka. GuavaHR to niedroga, oparta na danych platforma do komunikacji wewnętrznej i angażowania pracowników dla firm z pracownikami poza biurem.
Analityka
...
Czytaj dalej
daje przegląd tego, co czytają użytkownicy, jak bardzo są aktywni i jak dobrze się czują. Komponuj, wysyłaj i odbieraj wiadomości w ciągu kilku sekund, uzyskuj natychmiastowe statystyki zasięgu i dowiedz się, kto został pominięty. Jednoczesne docieranie do pracowników w różnych językach i lokalizacjach oraz angażowanie pracowników w czasie rzeczywistym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GuavaHR
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne
...
Czytaj dalej
działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane.
Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co ważne:
...
Czytaj dalej
realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie.
Teraz możesz otrzymać bezpłatnie oprogramowanie OnBoard na 2021 r. z roczną subskrypcją.
Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Bitrix24 to bezpłatna platforma do komunikacji wewnętrznej, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma do komunikacji wewnętrznej, używana przez osiem milionów firm na całym świecie. Chmura, urządzenia mobilne, open source. Korporacyjne sieci społecznościowe, grupy
...
Czytaj dalej
robocze, intranet, czat grupowy, e-mail, telefonia, SMS i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Wewnętrzna baza danych dostępna dla wszystkich pracowników, ułatwiająca komunikację wewnętrzną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Performly Intra
Ułatwia komunikację wewnętrzną w firmie, co przyczynia się do zwiększenia sukcesu pod względem wzrostu, ponieważ zwiększa się wydajność pracy. Jest to przede wszystkim wewnętrzna baza danych, do
...
Czytaj dalej
której dostęp ma każdy pracownik, z różnymi uprawnieniami dla poszczególnych pracowników, mająca na celu usprawnienie współpracy, zwiększenie produktywności i uspołecznienie, ale także wpływ na kulturę organizacyjną i pełnienie funkcji repozytorium wiedzy wbudowanej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Performly Intra
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami,
...
Czytaj dalej
takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
monday.com, otwarta platforma do pracy całego zespołu, poprawia komunikację za pomocą wątków w aplikacji i zapewnia pełną widoczność.
Gdy zdarzy się nieoczekiwane, możesz skorzystać z witryny monday.com, aby utrzymać całą swoją pracę w jednym miejscu i bezproblemowo prowadzić działalność. monday.com umożliwia scentralizowanie całej
...
Czytaj dalej
komunikacji w kontekście przepływów pracy i projektów, dzięki czemu możesz ograniczyć synchronizację spotkań i łańcuchów poczty e-mail, jednocześnie zwiększając produktywność. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko wdrożyć zespół, a następnie dostosować go do swoich potrzeb.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Ze służącego do komunikacji wewnętrznej oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Usprawnij komunikację dzięki szablonom, systemom korekty i zatwierdzeń oraz pulpitom nawigacyjnym.
Ze służącego do komunikacji wewnętrznej oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników w 140 krajach. Planuj swoje projekty dotyczące komunikacji wewnętrznej, zarządzaj nimi i twórz związane
...
Czytaj dalej
z nimi raporty razem z łatwym w obsłudze oprogramowaniem Wrike. Utrzymuj spójność i terminowość komunikacji wewnętrznej za pomocą gotowych szablonów, rozbudowanych modeli przepływów pracy i pulpitów nawigacyjnych z możliwością udostępniania. Automatyzuj procesy komunikacyjne za pomocą systemów zatwierdzeń i zgłoszeń oraz uprość podpisywanie dokumentów dzięki systemowi korekty. Daj swoim zespołom możliwość udostępniania aktualizacji w czasie rzeczywistym. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i
...
Czytaj dalej
centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu.
Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu.
Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem
Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Front to wewnętrzna platforma komunikacyjna, która umożliwia zespołom lepszą i wydajniejszą pracę.
Front to wewnętrzna platforma komunikacyjna, która umożliwia zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Wspólne skrzynki odbiorcze umożliwiają zespołom komunikację w przejrzysty i odpowiedzialny sposób.
...
Czytaj dalej
Deleguj, przydzielaj i udostępniaj wiadomości członkom zespołu, a także współpracuj, korzystając z wewnętrznych komentarzy i projektów. Zautomatyzuj przepływy pracy dzięki wydajnym, elastycznym regułom i znakowaniu. Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Wewnętrzne oprogramowanie do komunikacji indywidualnej lub grupowej za pośrednictwem kanałów lub czatów grupowych. Powiadom innych, gdy będziesz ponownie dostępny, ustawiając status, zapisując i
...
Czytaj dalej
przypinając ważne ogłoszenia, sformatuj wiadomość, aby zapewnić jasną komunikację i ustaw inteligentne powiadomienia dla pracy bez zakłóceń. Nieograniczona historia wiadomości w połączeniu z darmowym przechowywaniem w Pumble umożliwia dostęp do wiadomości i plików, gdy tylko są potrzebne. Pumble może być samogospodarzem, jeśli szukasz pełnej własności i kontroli.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden
...
Czytaj dalej
system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Uniwersalna platforma dla pracowników, która ułatwia im zostanie influencerami, twórcami treści oraz wydawcami treści społecznościowych.
Platforma „wszystko w jednym” dla pracowników, która ułatwia pracownikom zostanie influencerami, twórcami treści oraz wydawcami treści społecznościowych. Wykorzystaj siłę swojego najlepszego zasobu –
...
Czytaj dalej
Twoich pracowników, jak nigdy wcześniej.
Pomaga tworzyć bezproblemowy proces, od wstępnego tworzenia treści po udostępnianie przez użytkowników końcowych autentycznych i istotnych treści marki. Dodatkowo, narzędzia do tworzenia treści: Lens i Author, umożliwiają za pośrednictwem Twoich pracowników korzystanie z crowdsourcingu zdjęć, filmów i treści pisemnych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DSMN8
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowa
...
Czytaj dalej
liśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym
Efectio to kompleksowe rozwiązanie angażujące pracowników, które kształtuje pozytywną kulturę pracy i pomaga firmom osiągać ich cele.
Efectio oferuje rozwiązania techniczne i oparte na treściach, aby wzmocnić i zjednoczyć pracowników. Zainwestuj w najważniejszy kapitał firmy – swoich pracowników i spraw, aby stała się ona ich
...
Czytaj dalej
drugim domem.
Zwiększaj zaangażowanie pracowników i ich emocjonalny stosunek do firmy, jej wartości i celów poprzez budowanie zespołu, zadania indywidualne, gamifikację i nagrody.
Zapewnij swoim pracownikom nowoczesną, skuteczną i ekscytującą opcję zaangażowania oraz zwiększ ich lojalność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Efectio
Funkcje
- Zarządzanie spotkaniami
- Udostępnianie ekranu
- Zdjęcia pracowników
- Baza danych pracowników
- Czat w czasie rzeczywistym