Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 170 w
Polska Produkt lokalny
Doskonałe narzędzie do budowania kultury firmy, zwiększania zaangażowania pracowników i poprawy komunikacji wewnętrznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: tomHRM
Tylko jedna platforma, ale wiele korzyści. Intranet tomHRM dostarcza różnorodne narzędzia do komunikacji wewnętrznej, dzielenia się wiedzą, a także przepływu i przechowywania dokumentów. Dbaj o to, aby wszyscy pracownicy byli informowani, połączeni, zaangażowani, a tym samym zadowoleni. Dowiedz się więcej na temat produktu: tomHRM

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft SharePoint

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yammer

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glasscubes

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Take your internal communication to the next level with live-chatting, feedback surveys, and company-wide announcement updates.
Super-charge your internal communication with Connecteam’s all-in-one management platform. The intuitive communication hub comes with a full employee directory, creating an instant connection between all employees. Exchange information on the go knowing it will always be secure and kept in the knowledge center for future reference. Quickly share information with the entire company on the news feed for sudden announcements. Sit back and watch how one notification updates every employee. Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organizations collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organizations collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomfire

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
MangoApps is a modern intranet platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is an intranet platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and keep all your people on the same page, from wherever they are. Our modern, user-friendly intranet serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to find the files, colleagues, and information they need without any roadblocks. Dowiedz się więcej na temat produktu: MangoApps

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
"Company intranets are great.” – Nobody. Your people deserve a modern employee experience app they’d love to use instead of those clunky intranets. Keep your people connected in Workvivo, the smart alternative to old-fashioned intranets. Workvivo’s employee experience app is different. It provides a familiar social experience that motivates people to communicate with their peers and keeps them coming back for more. See how it works in 60 seconds. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workvivo

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged & working better together. No programming -OnSemble has easy to use built-in drag & drop designer with 30+ apps right out of the box. With 15+ years of implementation experience, OnSemble transforms how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today Dowiedz się więcej na temat produktu: Ntranet

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
An open source Intranet Software that allows you to streamline communication and collaboration across the organization.
eXo Platform is designed to allow information to be quickly disseminated to employees, to make common internal business processes more efficient and to provide a sense of community within an organization. eXo Platform is designed to create your successful intranet that engages and connects every employee, supports their daily activities, reflects the company ethos and helps users get work done. Dowiedz się więcej na temat produktu: eXo Platform

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Voted #1 the Intranet, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your own branded portal!
Blink is the intranet replacement app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blink

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free version. Paid plans from 4 EUR / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talkspirit

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Woliba means Work Life Balance. It gives your team the power to create a culture of recognition and wellbeing that goes beyond 9 - 5.
With Woliba organizations have a mobile friendly wellness, engagement, and recognition program with automated communication and real-time data and analytics. We help organizations consolidate multiple systems that are usually soiled into ONE comprehensive platform. The results include reduced time and cost with managing AND a better employee experience. Connect with a Woliba representative to see how we could support your organization and become an extension of your team! Dowiedz się więcej na temat produktu: Woliba

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simpplr

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Knowledge Base Software Designed To Reduce Support. Fully brandable, includes Analytics, Instant Intelligent Search, Multiple Languages
Helpjuice Is THE Knowledge Base Platform used by thousands of companies for both reducing support & sharing knowledge internally. - Fully brandable, and we even help customize your knowledge base, to make it pixel perfect. Say goodbye to KBs that dont feel YOURS - Instant Intelligent Search brings up the RIGHT results the first time you type - Advanced Analytics give you the right insight into your KB & how to improve it - Other features include Multi-Lingual, SSO, Custom Domain, API Dowiedz się więcej na temat produktu: Helpjuice

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
The Beekeeper app is the single point of contact for your frontline workforce. Enable employees to do great work and feel involved.
Beekeeper is an operational communication platform that can support or even replace a company's existing intranet. In-app mobile document storage and communication tools give employees easy access and ways to share the resources they need in one, secure platform. Two-way SharePoint integration capabilities allow employees to share updates and communicate across internal communication channels. Make your intranet a collaborative digital workplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Beekeeper

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Staffbase is the first intranet solution for everyone. Set a new standard for ease of use and accessibility in enterprise comms.
Staffbase is the leading mobile-first employee communication and front door intranet for enterprise organizations. No matter where your people work, from the front line, to the warehouse, to the corner desk, give them a hub for employee communication, key resources and services. Our intranet features ready-to-go integrations for SharePoint and Microsoft 365, setting a new standard for ease of use and accessibility for teams 500 to 500,000 strong. Dowiedz się więcej na temat produktu: Staffbase

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Connect teams & experience the community with a central communication hub using Empuls Social Intranet Platform.
Bring distributed & remote teams together with Empuls social intranet platform. Empuls platform acts as one place where employees gather everyday to access all company news, events, announcements, and content. Increase Collaboration through communities and reduce emails, siloes through group communication. 1000+ organizations trust Empuls to bring their shared company culture, vision, and values to life. Dowiedz się więcej na temat produktu: Empuls

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Assembly is a FREE no-code workflow automation software that can save you 1 day per week through free customizable workflows.
Work smarter, not harder with Assembly! Assembly is a FREE no-code workflow automation software that can save you 1 day per week through free customizable workflows. Easily automate and create your own workflow or choose from over 50+ workflow templates for free. Assembly has helped thousands of companies achieve 95% employee engagement. Assembly works great for teams of all sizes and is free for unlimited users. Easily integrates with Slack and Teams Dowiedz się więcej na temat produktu: Assembly

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
Intranets were great 20 years ago, but 90% fail today. Jostle's employee success platform is purpose-designed to help people connect, communicate, and celebrate together. With your whole organization in a single place, everyone can quickly find what they need, clarify what matters, and celebrate success. The result? Happier employees, lower turnover, and higher productivity. Join the 1000+ companies we've helped enjoy success, like ASOS, the University of Illinois, and Citizens Bank. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jostle

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clinked

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations.
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations, enabling call routing, audio-conferencing, call routing, call forwarding & more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Business VoiceEdge

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Strengthen employee engagement and facilitate collaboration with Hivebrite's all-in-one community management platform.
Hivebrite is an all-in-one community management platform. Connect and engage employees throughout your organization with a private branded community. Hivebrite's customizable SaaS platform offers best-in-class features to strengthen employee engagement, facilitate collaboration, and boost productivity. The all-in-one platform is easy to set up, easy to use, and highly scalable. Over 500 clients worldwide use Hivebrite's intuitive platform to create and engage vibrant communities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hivebrite

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that helps businesses create a personalized central hub to drive engagement and retention.
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that streamlines internal communications, facilitates knowledge sharing, and enables collaboration - all within a secure environment. ThoughtFarmer’s mobile app, surveys, automated workflows, and content management, as well as integrations with Slack, Microsoft 365, Google, and Okta, help businesses create a personalized central hub that drives employee engagement and retention. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThoughtFarmer

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jive

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Times are changing and your intranet platform needs to adapt. Axero provides an award-winning intranet and employee experience platform. Axero's all-in-one platform provides companies an intranet that allows for communication, knowledge management, collaboration, task management, and development of their company culture. Our unified suite makes it easier than ever to launch modern intranets, employee hubs, enterprise portals & more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Axero

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to Dowiedz się więcej na temat produktu: SocialChorus

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Sharing projects, best practices & results amongst non-desk employees, clients with users see a 10% rise in sales since adoption.
Award-winning secure and shared intranet enabling communication with management and non-desk employees. Sharing projects, best practices and results across locations, clients with over 250 users see a 10% rise in average sales since adoption. With full integrations, strengthen your brand with your own app. Used by 350 clients in 27 countries, clients include Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply and Mars. At implementation success rates of 100%, communicate smarter with Speakap. Dowiedz się więcej na temat produktu: Speakap

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Dowiedz się więcej na temat produktu: Intranet Connections

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
LumApps is an Employee Experience SaaS platform, helping companies in all industries improve their communications. Let's get in touch!
LumApps is a leading Employee Experience SaaS Platform for enterprise organizations to unify the modern workforce through better communication, engagement, and instant access to information. Integrated with Google Workspace and Microsoft 365, LumApps intelligently connects people, information, and business applications to empower employees and enhance productivity. The product tailors each experience to the unique needs of the employee, from executives and managers to frontline workers. Dowiedz się więcej na temat produktu: LumApps

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 300 alumni networks use AlumnForce around the world ! Dowiedz się więcej na temat produktu: AlumnForce

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Move beyond your intranet. Igloo is a multi-channel communication platform for internal discovery.
Switch to a cutting-edge intranet to deliver a better employee experience and build a silo-free culture. Igloo’s next-gen intranet solutions are designed for internal communications and discovery, but they'll also help your entire workforce (from 500 to 5,000+) get more from the tools they rely on for collaboration and knowledge management too, like Microsoft Teams and SharePoint. And analysts and community managers praise Igloo’s customer support – from the minute you get started onward. Dowiedz się więcej na temat produktu: Igloo

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other.
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other. With MyHub, benefit from modern intranet features such as pre-built templates, chat, newsfeeds, forums, blogs, calendars, document storage, automated forms, social network, staff directories, alerts and notifications. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyHub

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Enterprise intranet software trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow, and AT&T.
Interact supplies over 1,000 organizations with an award-winning employee experience platform that boosts productivity and drives engagement. Through enterprise-grade intranet software and decades of expertise, Interact provides Fortune 500, FTSE 250, and globally recognized brands such as Levi's, Domino’s, Teva Pharmaceuticals, and Sony PlayStation, with a powerful way to inform and connect their greatest asset: their people. Dowiedz się więcej na temat produktu: Interact

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control.
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control. 350+ market-leading companies like Doctolib, Pinterest, and Marqeta use Happeo as their intranet to connect their teams with the knowledge, news, and tools they need to do their best work. Dowiedz się więcej na temat produktu: Happeo

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools Humanstarsapp supports existing technologies and people to connect - with the Humanstarsapp toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company. Dowiedz się więcej na temat produktu: HUMANSTARSapp

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Single sign-on team collaboration software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Intranet Search is Over. Noodle provides a wide array of functionality for a single corporate intranet portal solution. File Sharing, Wiki Pages & Portals, Manage People & Groups, Create Forms & Databases, Start an enterprise social network, Use Instant Messaging within the enterprise. Noodle is an enterprise application. Visit website for a FREE 30 DAY Demo Dowiedz się więcej na temat produktu: Noodle

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShortPoint

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
A customized social platform for brands, creators, influencers and communities alike to build a space for YOUR People.
Custom, Full-Featured & Branded Social Networks That You Own and Control. Honeycommb is the only consumer grade, complete, custom social network solution in the world that gives you total control and ownership over all data and content. Used by Red Wing, Keds and other notable brands, Honeycommb provides a full suite of community capture and engagement tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Honeycommb

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
LiveTiles' Intranet, Reach and Directory help create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Reach also helps foster collaboration throughout your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveTiles

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
HulerHub is a platform for the workforce of the future. Unite your people and digital workplace all in one place.
standard Intranets are so yesterday. It's time to give your people the kind of digital experiences they deserve. HulerHub makes visible all of the software, tools, content, systems and knowledge your people need to succeed while giving them a personalised dashboard where they can connect, communicate and celebrate together - regardless of when, where and how they work. Learn more about the people-first EXP used by Dairy Queen, Travelodge and Centrica and many more. Dowiedz się więcej na temat produktu: HulerHub

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Honey is a simple and beautiful modern intranet. We believe in loving your job and the tools you use at work.
Honey is the modern, beautiful intranet your team members will love. Founded at an award-winning design agency in Brooklyn, Honey gives your employees a simple, central location to find all of the company information and resources they need. Our team embraces user-focused design, believes in empowering every workflow, and knows that great teams grow from simple, democratic communication. Dowiedz się więcej na temat produktu: Honey

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet.
Give teams a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. Our interactive business platform provides your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable. Dowiedz się więcej na temat produktu: Claromentis

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Support your employee relationship with personalized intranet. Manage onboarding, from one environment.
Support your employee relationship with personalized intranet. Manage onboarding, employee compliance, tasks policies, assigned equipment, assets, projects, tasks, meeting minutes and say goodbye to your messy documents, spreadsheets or apps. One intranet rules them all. Simplify your your day-to-day employee relationship processes from one environment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aptien

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Haiilo Home is an easy-to-use Social Intranet for greater involvement and engagement where everyone in your company comes together and
An Intranet your employees love using Haiilo Home is an easy-to-use Social Intranet for greater involvement and engagement where everyone in your company comes together and feels at home. More than 750 international customers (including Amazon, Google, Deutsche Telekom, Ritter Sport, and Deutsche Bahn) trust Haiilo to help them better reach, engage, and understand more than 2 million employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: Haiilo

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Unily is the no.1 intranet used by enterprises over 1k+ users including McDonald's, Shell, and L'Oréal.
Unily is the no.1 intranet used by enterprises over 1k+ users including: McDonald's, Shell, and L'Oréal. Unily helps enterprises overcome internal communications, productivity, networking, knowledge sharing, and frontline engagement challenges. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unily

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Switch on a powerful intranet for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Dowiedz się więcej na temat produktu: HighQ

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Secure web-based content management solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ncontracts

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Intranet.ai is a cost-effective, ready-to-go company intranet for Microsoft 365 and SharePoint Online, 100% integrated with MS Teams.
Intranet.ai is a ready-to-go company intranet for Microsoft 365 and SharePoint Online. It works with your company's Microsoft 365 subscription, integrated with Microsoft Teams and Sharepoint Online and it provides an immediate intranet to suit users' needs with a cost and time-effective solution for any industry. Intranet.ai is fully customizable, comes with +20 vertical applications, and can be purchased as Saas or Managed solution Dowiedz się więcej na temat produktu: intranet.ai

Funkcje

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką
  • Blogi
  • Dyskusje/fora
  • Zarządzanie treścią
  • Wyszukiwanie/filtrowanie