Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie Marketing Resource Management (MRM)

Marketing Resource Management MRM (oprogramowanie do zarządzania zasobami marketingowymi) pomaga zoptymalizować wykorzystanie różnych zasobów dostępnych dla działów marketingowych.

Bynder to doskonałe rozwiązanie w zakresie MRM. Dowiedz się dlaczego i pobierz darmowy przewodnik na temat MRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie cyfrowymi treściami. Zespoły mogą pracować na tej samej stronie dzięki możliwości wspólnej edycji w czasie rzeczywistym i zatwierdzania marki, prostemu udostępnianiu i przechowywaniu plików, a także automatycznemu formatowaniu dla kanałów i typów plików. Zapewnia on jeden centralny, oparty na chmurze węzeł dla wszystkich markowych materiałów firmowych i wiadomości. Dzięki kreatywności firmy kolejny wielki pomysł jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Od pomysłu po realizację, monday.com pomaga zespołom marketingowym w strategicznym planowaniu, jednocześnie skutecznie zarządzając zasobami.
Na otwartej platformie typu “przeciągnij i upuść” monday.com zespoły marketingowe mogą tworzyć narzędzia wspierające każdy przepływ pracy. Planuj strategicznie i przydzielaj zadania różnym członkom zespołu, aby wszyscy dokładnie wiedzieli, co robić w jakim priorytecie. Następnie wykorzystaj konfigurowalne pulpity nawigacyjne, aby lepiej zarządzać zasobami i wydajnością. Od pomysłu po realizację, monday.com ułatwia zespołom dowolnej wielkości pracę wydajniejszą niż kiedykolwiek wcześniej. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Wrike to oprogramowanie do planowania zasobów marketingowych z wykresami Gantta, raportami wydajności, zarządzaniem zasobami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zasobami marketingowymi, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij planowanie zasobów marketingowych, korzystając z zarządzania zasobami i ich alokacji, raportów dotyczących wydajności, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, przeglądu obciążenia pracą oraz widoczności w całej firmie w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi i biblioteką multimediów w jednym zintegrowanym, bezpiecznym i ekonomicznym rozwiązaniu. Nieograniczona liczba użytkowników we wszystkich planach.
Filecamp to oparte na chmurze oprogramowanie do MRM (zarządzania zasobami marketingowymi), które pomaga firmom organizować i udostępniać zasoby marketingowe, takie jak obrazy, filmy i wytyczne dotyczące marki. Filecamp ma nieograniczoną liczbę użytkowników we wszystkich planach, każdy użytkownik skonfigurowany z własnym zestawem uprawnień użytkownika i folderów. Unikalne opcje niestandardowego brandingu sprawią, że system MRM będzie pasował do przewodnika po marce. Ponad 1500 marek z co najmniej 60 krajów zaufało Filecamp w zakresie zasobów cyfrowych i wytycznych dotyczących marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Dreamdata to platforma atrybucji przychodów B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces.
Dreamdata jest platformą atrybucji marketingowej B2B, która pomaga budować, powtarzać i skalować sukces. Platforma zbiera, łączy i czyści wszystkie dane dotyczące wejścia na rynek, aby przedstawić przejrzystą, wykonalną analizę tego, co generuje przychody. Umożliwia to firmom prowadzenie atrybucji marketingu B2B, poznanie LTV reklam, mierzenie wskaźnika ROI treści, porównywanie wzrostu, przewidywanie przychodów i podejmowanie decyzji o tym, jakie działania należy dalej skalować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dreamdata

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów.
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Kalendarz marketingowy
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie treścią