Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do opiniowania

Aplikacje do opiniowania pomagają w gromadzeniu opinii i recenzji, reagowaniu na negatywne komentarze i poprawianiu postrzegania produktu lub usługi przez klienta.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 22 w
Firmy i agencje używają LocalClarity do zarządzania opiniami klientów, poprawy wskaźników reputacji i zwiększenia lokalnego ruchu w wyszukiwarkach. Dowiedz się więcej na temat produktu: LocalClarity
LocalClarity zapewnia więcej funkcji w tej cenie niż jakakolwiek inna platforma. Ta platforma pomaga firmom i agencjom działającym w wielu lokalizacjach budować relacje poprzez bezpośrednie odpowiedzi na recenzje, uzyskać informacje na temat trendów w opiniach klientów i napędzać dodatkowy lokalny ruch internetowy. Zarządzanie recenzjami z dziesiątek źródeł w jednej skrzynce. Programy dostępne dla firm posiadających od 10 do 10 000 lokalizacji oraz agencji każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LocalClarity

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Zbierz wszystkie publiczne wzmianki o marce w jednym miejscu dzięki narzędziu do zarządzania recenzjami w trybie online.
Brand24 to narzędzie do zarządzania recenzjami, które pozwala analizować szum wokół marki, wyświetlając różne statystyki na jej temat, takie jak szacowany zasięg w mediach społecznościowych, liczba udostępnień, komentarzy i polubień czy sentyment wzmianek. Dzięki Brand24 możesz szybko skonfigurować i dostosować powiadomienia e-mail i Storm dla projektu, a także zidentyfikować ostatnie zmiany w ilości wzmianek lub szacowanym zasięgu w mediach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Smoobu to kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Smoobu automatycznie synchronizuje wszystkie portale służące do rezerwacji, takie jak Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda itp., więc nie musisz już martwić się o podwójne rezerwacje i ceny prowadzane ręcznie. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. Menedżer kanału dystrybucji, PMS, kreator stron internetowych, system rezerwacji, zunifikowana skrzynka odbiorcza, zameldowanie w trybie online, a także dostosowany przewodnik dla gości, który sprawi, że otrzymasz lepsze recenzje. Wypróbuj Smoobu Pro przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Zonka Feedback CX Platform jest wielokanałowym oprogramowaniem do prowadzenia ankiet i zbierania opinii. Mierz, ulepszaj i przekształcaj doświadczenia pracowników z klientami.
Zonka Feedback CX Platform to wielokanałowe oprogramowanie do ankiet i opinii, które zmienia sposób zarządzania doświadczeniami pracowników i klientów. Zmierz odpowiednie wskaźniki CX, w tym Net Promoter Score (Wskaźnik Promotorów Netto) i Customer Effort Score (Ocena wysiłku klienta). Przeprowadzaj ankiety w wielu kanałach Tablety, Online, Email i SMS. Zadbaj o to, aby Twój zespół był dostosowany, przeglądaj odpowiedzi i współpracuj, aby zamknąć pętlę informacji zwrotnych. Przeglądaj wnikliwe raporty z opiniami klientów, aby skupić się na ich zadowoleniu i wzroście. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych.
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Zbieraj wszystkie recenzje z różnych miejsc na swojej stronie internetowej za pomocą widżetów.
JustReview to narzędzie do zbierania recenzji marki w Internecie. Następnie możesz łatwo osadzić je na swojej stronie internetowej (za pomocą niestandardowych widżetów), aby zbudować społeczny dowód słuszności. To narzędzie jest idealne dla firm usługowych (wbuduj recenzje z serwisu Facebook i Google) i e-commerce (wbuduj recenzje z Amazon, eBay, Etsy, Allegro). Dla wygody obsługuje również TripAdvisor, Yelp, Trusted Shops, Booksy, Reviews.io i nie tylko. --> Wypróbuj bezpłatnie na stronie internetowej <-- Dowiedz się więcej na temat produktu: JustReview

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Oparta na chmurze platforma do zarządzania doświadczeniami pomaga organizacjom zbierać, analizować i działać w oparciu o opinie klientów w celu poprawy wartości marki.
Medallia, światowa wiodąca firma w dziedzinie zarządzania doświadczeniami i zaangażowaniem, pomaga wszystkim, od pracowników pierwszej linii po dyrektorów generalnych, stać się świadomymi klientami, oferując użyteczne informacje, dzięki którym klienci wracają, wydają więcej i promują organizację. Oparta na chmurze platforma rejestruje najszersze spektrum żądanych i niechcianych informacji zwrotnych oraz służy inteligentnym spostrzeżeniom, które pomagają pracownikom w codziennym podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medallia Experience Cloud

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza proces angażowania i zatrzymywania użytkowników oraz zapewnia jego wysoką skuteczność dla przedsiębiorstw z sektora technologii konsumenckich oraz MŚP. Platforma pomaga markom zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników poprzez wysoce kontekstowe, spersonalizowane kampanie angażujące w dziesięciu kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Narzędzie do dodawania recenzji i tracker zostały zaprojektowane tak, aby pomóc firmom cyfrowym wykorzystać recenzje klientów do uzyskania większych przychodów.
Reviewflowz to kompleksowa platforma do zarządzania recenzjami dla firm B2B SaaS i przedsiębiorstw cyfrowych. Bądź na bieżąco ze swoimi recenzjami, otrzymując powiadomienia o każdej nowej recenzji, którą uzyskasz w trybie online w serwisie Slack, e-mail lub Webhooks. Uzyskaj dostęp do wszystkich swoich recenzji na łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym i zdobądź przydatne informacje dzięki wykresom oraz solidnej wyszukiwarce, która umożliwia filtrowanie na podstawie dat, platform i ocen klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewFlowz

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Zwiększają lokalne wyniki klienta. Lokalny partner ds. reputacji, oferujący również wskaźniki KPI i treści. Wysoka wartość. Bezpłatne konto testowe dostępne 24/7.
GMBapi.com to oprogramowanie profilu biznesowego Google dla wielu lokalizacji. Firmę cenią agencje i klienci bezpośredni. Zarządzaj swoją lokalną reputacją, publikuj masowo treści i zdjęcia oraz uzyskaj łatwy przegląd wszystkich priorytetów i wyników wyszukiwania lokalnego. Wsparcie firmy w zakresie recenzji ułatwia maksymalizację lokalnej widoczności. Odpowiedzi na recenzje oparte na sztucznej inteligencji, konkurencyjne raporty recenzji i usunięte recenzje sprawiają, że jest to lokalny recenzent recenzji, który zwiększa twój autorytet. Bezpłatne 2-tygodniowe testy i atrakcyjne ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: GMBapi.com

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji.
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Wszystkie recenzje produktów znajdują się w jednym miejscu, co zapewnia pełny przegląd recenzji.
FeedCheck pomaga markom konsumenckim i elektroniki użytkowej monitorować opinie klientów w celu nawiązania kontaktu z kupującymi. Korzystając z FeedCheck, marki mogą zarządzać recenzjami produktów dla całego portfolio produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: FeedCheck

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Getpin zapewnia firmie jedno narzędzie do zarządzania doświadczeniem klienta i obecnością cyfrową na platformach internetowych innych firm.
Getpin pomaga firmom zwiększyć sprzedaż poprzez automatyzację procesów komunikacji z klientami. Wygodne zarządzanie lokalizacjami biznesowymi offline na wielu platformach internetowych z jednego konta Getpin: umieszczaj, weryfikuj i edytuj szczegóły lokalizacji firmy w Mapach Google i innych usługach, zarządzaj opiniami i wiadomościami klientów, poprawiaj średnią ocenę lokalizacji biznesowych oraz centralnie publikuj wiadomości i oferty firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Getpin

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Monitoruj, reaguj i analizuj opinie klientów z dziesiątków kanałów dzięki platformie do zarządzania recenzjami typu „wszystko w jednym”.
– Zautomatyzuj zarządzanie reputacją na dowolnej globalnej platformie (rynki, lokalne strony biznesowe, platformy recenzyjne, sklepy z aplikacjami, media społecznościowe i inne). – Odpowiedz na recenzje i pytania dotyczące obsługiwanych kanałów. – Otrzymuj ostrzeżenia w czasie rzeczywistym i korzystaj z przepływów pracy, przekierowuj przypadki i ustalaj priorytety, aby skutecznie wykonywać pracę. – Ułatw słuchanie, kontakt z klientami i zbierz przydatne informacje, aby zwiększyć oceny i zwiększyć tempo rozmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reputation Studio

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Zwiększenie liczby rezerwacji i wizyt bez wcześniejszej rejestracji.
Zarządzaj proaktywnie reputacją swoich restauracji online dzięki zaawansowanemu rozwiązaniu opartemu na chmurze. Śledź, mierz wydajność i analizuj recenzje z serwisów społecznościowych, zwiększaj liczbę recenzji i rankingi oraz poprawiaj zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiji ReviewPro Guest Experience Platform

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Stymuluje klientów, aby stali się inicjatorami marketingowymi, zwiększali liczbę recenzji i ocen oraz pozyskiwanie klientów.
Oprogramowanie do zarządzania reputacją online, które pomoże Ci rozwijać działalność. Zacznij rozwijać swoje recenzje w ciągu kilku minut - Otrzymuj ostrzeżenia o nowych recenzjach i opiniach klientów na jednym pulpicie. Z łatwością reaguj na potrzeby klientów i staraj się poprawiać reputację swojej marki. Oprogramowanie do zarządzania reputacją utrzymuje spójność recenzji i ocen na stronie internetowej, która przyciąga klientów. Zawsze zapewnia ono, że ocena mieści się w przedziale od 4 do 5, dzięki czemu obsługa klienta jest na bieżąco z dobrymi etykietami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewNinja

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Wonderflow to platforma analityczna Unified VoC, która pomaga firmom podejmować skuteczne decyzje na podstawie informacji zwrotnych od klientów.
Każdego dnia powstają miliony recenzji produktów. Wonderflow jest najprostszym rozwiązaniem opartym na sztucznej inteligencji, które analizuje je i przekształca ten niezwykle duży strumień informacji zwrotnych od klientów w zwycięskie decyzje. Wonderflow Unified VoC Analytics pomaga firmom B2C wydobyć wartość z informacji zwrotnych od konsumentów, takich jak recenzje online, zapisy z centrum wsparcia i NPS. **Wonderflow jest dostosowany do potrzeb przedsiębiorstw z branży elektroniki użytkowej, FMCG (szybkozbywalne towary konsumpcyjne), ubezpieczeń, logistyki, opon i kosmetyków**. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wonderflow

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Pamiętaj, aby śledzić recenzje, korzystając z pomocy JustLikeAPI. System zarządzania recenzjami zauważy różnicę.
Zdobywanie zaufania i wiarygodności jest niemożliwe bez dobrej recenzji. Pamiętaj, aby śledzić swoje recenzje na różnych platformach, korzystając z JustLikeAPI. JustLikeAPI to zaawansowana usługa API do pobierania danych, która umożliwia firmom dostęp, monitorowanie, analizowanie i reagowanie na recenzje lub inne dane związane z kontami użytkowników w dziesiątkach serwisów z recenzjami lub sieci społecznościowych z jednego miejsca. System zarządzania recenzjami zauważy różnicę. Dowiedz się więcej na temat produktu: justLikeAPI

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Pozwól klientom opowiedzieć historię twojej marki za pomocą zdjęć, filmów i postów w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.
Ta wielokrotnie nagradzana platforma UGC (zawartość wygenerowana przez użytkowników) pozwala gromadzić i wykorzystywać treści z Facebooka, Instagrama, Twittera i YouTube, a następnie używać tych materiałów do zwiększania sprzedaży. Błyskawicznie gromadź zdjęcia, filmy i teksty ze wszystkich głównych sieci społecznościowych i wykorzystuj potężne narzędzia wspomagane przez sztuczną inteligencję do moderowania i uzyskiwania praw do wykorzystania od twórców, a następnie wykorzystuj te UGC bezpośrednio w każdym punkcie marketingowym – od stron internetowych marki po cyfrowe OOH (reklama zewnętrzna), od banerów reklamowych po płatne reklamy społecznościowe i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hashtag'd

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki ich kompleksowej platformie. Opanuj CRM, zautomatyzuj zasięg, kontroluj recenzje i scentralizuj komunikację.
Chcesz usprawnić działania marketingowe swojej firmy i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów? Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki ich kompleksowej platformie. Płynne zarządzanie CRM, kontrola recenzji i dominacja na rynku dzięki zautomatyzowanym wiadomościom e-mail i SMS. Doświadcz siły, jaką daje cała komunikacja w jednym miejscu. Uwolnij swój potencjał i wynieś swoją firmę na nowe wyżyny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Artificial Intelligence Stuff

Funkcje

  • Powiadomienia o recenzjach
  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami