Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Aplikacje do opiniowania

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 15 w
Firmy i agencje używają LocalClarity do zarządzania opiniami klientów, poprawy wskaźników reputacji i zwiększenia lokalnego ruchu w wyszukiwarkach. Dowiedz się więcej na temat produktu: LocalClarity
LocalClarity zapewnia więcej funkcji w tej cenie niż jakakolwiek inna platforma. Ta platforma pomaga firmom i agencjom działającym w wielu lokalizacjach budować relacje poprzez bezpośrednie odpowiedzi na recenzje, uzyskać informacje na temat trendów w opiniach klientów i napędzać dodatkowy lokalny ruch internetowy. Zarządzanie recenzjami z dziesiątek źródeł w jednej skrzynce. Programy dostępne dla firm posiadających od 10 do 10 000 lokalizacji oraz agencji każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LocalClarity

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Agregator recenzji i tracker zaprojektowany, aby pomóc firmom cyfrowym wykorzystać opinie klientów do uzyskania większych przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewFlowz
Reviewflowz to kompleksowa platforma zarządzania przeglądem dla firm B2B SaaS i przedsiębiorstw cyfrowych. Bądź na bieżąco ze swoimi ocenami, otrzymując powiadomienia o każdej nowej recenzji, którą uzyskasz w trybie online w serwisie Slack, e-mail lub Webhooks. Uzyskaj dostęp do wszystkich swoich recenzji na łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym i uzyskaj przydatne informacje dzięki wykresom oraz solidnej wyszukiwarce, która umożliwia filtrowanie na podstawie dat, platform i ocen klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewFlowz

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Monitoruj, reaguj i analizuj opinie klientów z dziesiątków kanałów dzięki platformie do zarządzania recenzjami typu „wszystko w jednym”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reputation Studio
– Zautomatyzuj zarządzanie reputacją na dowolnej globalnej platformie (rynki, lokalne strony biznesowe, platformy recenzyjne, sklepy z aplikacjami, media społecznościowe i inne). – Odpowiedz na recenzje i pytania dotyczące obsługiwanych kanałów. – Otrzymuj ostrzeżenia w czasie rzeczywistym i korzystaj z przepływów pracy, przekierowuj przypadki i ustalaj priorytety, aby skutecznie wykonywać pracę. – Ułatw słuchanie, kontakt z klientami i zbierz przydatne informacje, aby zwiększyć oceny i zwiększyć tempo rozmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reputation Studio

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Pamiętaj, aby śledzić recenzje, korzystając z pomocy JustLikeAPI. System zarządzania recenzjami zauważy różnicę. Dowiedz się więcej na temat produktu: justLikeAPI
Zdobywanie zaufania i wiarygodności jest niemożliwe bez dobrej recenzji. Pamiętaj, aby śledzić swoje recenzje na różnych platformach, korzystając z JustLikeAPI. JustLikeAPI to zaawansowana usługa API do pobierania danych, która umożliwia firmom dostęp, monitorowanie, analizowanie i reagowanie na recenzje lub inne dane związane z kontami użytkowników w dziesiątkach serwisów z recenzjami lub sieci społecznościowych z jednego miejsca. System zarządzania recenzjami zauważy różnicę. Dowiedz się więcej na temat produktu: justLikeAPI

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Polska Produkt lokalny
Zbierz wszystkie publiczne wzmianki o marce w jednym miejscu dzięki narzędziu do zarządzania recenzjami w trybie online.
Brand24 to narzędzie do zarządzania recenzjami, które pozwala analizować szum wokół marki, wyświetlając różne statystyki na jej temat, takie jak szacowany zasięg w mediach społecznościowych, liczba udostępnień, komentarzy i polubień czy sentyment wzmianek. Dzięki Brand24 możesz szybko skonfigurować i dostosować powiadomienia e-mail i Storm dla projektu, a także zidentyfikować ostatnie zmiany w ilości wzmianek lub szacowanym zasięgu w mediach społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Zonka Feedback CX Platform jest wielokanałowym oprogramowaniem do prowadzenia ankiet i zbierania opinii. Mierz, ulepszaj i przekształcaj doświadczenia pracowników z klientami.
Zonka Feedback CX Platform to wielokanałowe oprogramowanie do ankiet i opinii, które zmienia sposób zarządzania doświadczeniami pracowników i klientów. Zmierz odpowiednie wskaźniki CX, w tym Net Promoter Score (Wskaźnik Promotorów Netto) i Customer Effort Score (Ocena wysiłku klienta). Przeprowadzaj ankiety w wielu kanałach Tablety, Online, Email i SMS. Zadbaj o to, aby Twój zespół był dostosowany, przeglądaj odpowiedzi i współpracuj, aby zamknąć pętlę informacji zwrotnych. Przeglądaj wnikliwe raporty z opiniami klientów, aby skupić się na ich zadowoleniu i wzroście. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych.
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Polska Produkt lokalny
Zbieraj wszystkie recenzje z różnych miejsc na swojej stronie internetowej za pomocą widżetów.
JustReview to narzędzie do zbierania recenzji marki w Internecie. Następnie możesz łatwo osadzić je na swojej stronie internetowej (za pomocą niestandardowych widżetów), aby zbudować społeczny dowód słuszności. To narzędzie jest idealne dla firm usługowych (wbuduj recenzje z serwisu Facebook i Google) i e-commerce (wbuduj recenzje z Amazon, eBay, Etsy, Allegro). Dla wygody obsługuje również TripAdvisor, Yelp, Trusted Shops, Booksy, Reviews.io i nie tylko. --> Wypróbuj bezpłatnie na stronie internetowej <-- Dowiedz się więcej na temat produktu: JustReview

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza proces angażowania i zatrzymywania użytkowników oraz zapewnia jego wysoką skuteczność dla przedsiębiorst w z sektora technologii konsumenckich oraz MŚP. Platforma pomaga markom zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników poprzez wysoce kontekstowe, spersonalizowane kampanie angażujące w dziesięciu kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Oparta na chmurze platforma do zarządzania doświadczeniami pomaga organizacjom zbierać, analizować i działać w oparciu o opinie klientów w celu poprawy wartości marki.
Medallia, światowa wiodąca firma w dziedzinie zarządzania doświadczeniami i zaangażowaniem, pomaga wszystkim, od pracowników pierwszej linii po dyrektorów generalnych, stać się świadomymi klientami, oferując użyteczne informacje, dzięki którym klienci wracają, wydają więcej i promują organizację. Oparta na chmurze platforma rejestruje najszersze spektrum żądanych i niechcianych informacji zwrotnych oraz służy inteligentnym spostrzeżeniom, które pomagają pracownikom w codziennym podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medallia Experience Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji.
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Zwiększenie liczby rezerwacji i wizyt bez wcześniejszej rejestracji.
Zarządzaj proaktywnie reputacją swoich restauracji online dzięki zaawansowanemu rozwiązaniu opartemu na chmurze. Śledź, mierz wydajność i analizuj recenzje z serwisów społecznościowych, zwiększaj liczbę recenzji i rankingi oraz poprawiaj zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiji ReviewPro Guest Experience Platform

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach
Stymuluje klientów, aby stali się inicjatorami marketingowymi, zwiększali liczbę recenzji i ocen oraz pozyskiwanie klientów.
Oprogramowanie do zarządzania reputacją online, które pomoże Ci rozwijać działalność. Zacznij rozwijać swoje recenzje w ciągu kilku minut - Otrzymuj ostrzeżenia o nowych recenzjach i opiniach klientów na jednym pulpicie. Z łatwością reaguj na potrzeby klientów i staraj się poprawiać reputację swojej marki. Oprogramowanie do zarządzania reputacją utrzymuje spójność recenzji i ocen na stronie internetowej, która przyciąga klientów. Zawsze zapewnia ono, że ocena mieści się w przedziale od 4 do 5, dzięki czemu obsługa klienta jest na bieżąco z dobrymi etykietami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewNinja

Funkcje

  • Zarządzanie reakcjami
  • Udostępnianie społecznościowe
  • Zarządzanie kampaniami
  • Powiadomienia o recenzjach